Louise Kelly
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2019-04 - 2020-03

Läs vad 21 Läs vad Louise Kelly

• Anna F
    Anna F sålde sitt hus med hjälp av Louise Kelly en del av Brokr Fastighetsmäklare

2020-04-07

Botkyrka
    Anlitade Louise Kelly vid försäljning av Torpvägen 7a, Uttran.
    Louise var långt ifrån vad man kan tro en mäklare på fast arvode är.
    Hon överträffade alla mina förväntningar. Valde att gå med Louise efter jag träffat ett par andra mäklare innan henne. Det som särskillde henne var hennes energi, driv och mänsklighet.
    Hon hjälpte mig mer än behövligt trots hon redan var anlitad. Hon fanns där för mig igenom allt trots hennes lön inte påverkades av allt extraarbete.
    Louise är en fantastisk människa och såg mig som individ och inte bara inkomstkälla. Jag kommer alla dagar i veckan anlita henne igen om det skulle bli aktuellt med en ny försäljning.
    Hon är sakkunnig, snabb i både tanke och agerande, smart, erfaren, rak, noggrann, detaljseende, verbal och human.
    Alltid snabb och tydlig kommunikation och hennes skicklighet i att avväga prioritering gjorde allt så mycket smidigare än om hon bara ville sälja.
    Jag vill säga att hon, enligt min erfarenhet, vill sälja med kundens välmående i fokus.

Helt underbart med en mäklare som inte påverkas av slutpris men ändå ger det där extra som inte ens mäklare på provision gett mig tidigare.

En fantastisk kvinna som jag rekommenderar starkt! Läs mer
  • Kenneth T sålde sin lägenhet med hjälp av Louise Kelly en del av Brokr Fastighetsmäklare

2020-04-03

Huddinge
    Louise sålde min lägenhet i Huddinge
    Hon var påläst då vi träffades.
    Louise är väldigt anpassningsbar & tillmötesgående, affären gick hur smidigt som hels. (Tror jag kan tala för både mig säljare & köpare)
    //Kenneth Läs mer
  • Kerstin S köpte sin lägenhet med hjälp av Louise Kelly en del av Brokr Fastighetsmäklare

2019-11-19

Hägersten
    Vi har köpt en bostadsrätt
    Trevligt bemötande.
    Lite skumt med dold budgivning Läs mer
  • Jan-Erik D sålde sin lägenhet med hjälp av Louise Kelly en del av Brokr Fastighetsmäklare

2019-11-18

Skarpnäck
    Sålt 2 rum kök

Bra

Mycket bra

Perfekt Läs mer
  • Josefin V sålde sin lägenhet med hjälp av Louise Kelly en del av Brokr Fastighetsmäklare

2019-11-10

Johanneshov
    Jag har fått hjälp med kontraktskrivning vid försäljning av lägenhet.
    Louise var mycket trevlig och professionell. Jag kände mig trygg med henne. Jag skulle varmt rekommendera henne/Brokr. Läs mer
  • Sivan M köpte sin lägenhet med hjälp av Louise Kelly en del av Brokr Fastighetsmäklare

2019-10-07

Boo
    Louise Kelly var jättetrevlig och bra. Komminikation var enkelt och allt gick hur smidigt som helst. Läs mer
  • Ahlam M sålde sin lägenhet med hjälp av Louise Kelly en del av Brokr Fastighetsmäklare

2019-10-05

Boo
    Hej,
    Jag sålte ettan 20 kv och köpte ettan 30 kv. Det var min vän som försökte hjälpa mig att hitta en bra mäklare. Då träffade jag Louise Kelly efter jag träffade flera mäklare. Men hon var mycket special än de andra. Hon är fint, smart, ser söker på en spesial sätt. Jag har redan bestämt mig att hon kommer hjälpa mig nästa gången när jag säljer eller köpa 🙂. Jag rekommendera Louise Kelly för min vänner och ni andra att välja henne 🌹. Läs mer
  • Tomas B sålde sin lägenhet med hjälp av Louise Kelly en del av Brokr Fastighetsmäklare

2019-09-06

Nacka
    Vill du ha en proffesionell mäklare leta inte vidare för Louis Kelly är den du letar efter. Hon är mycket bra att jobba med. Läs mer
  • Marketa L sålde sin lägenhet med hjälp av Louise Kelly en del av Brokr Fastighetsmäklare

2019-09-05

Hägersten
    Vi sålde lägenhet i Aspudden. Louise var väldig trevlig, proffsig och fleksibelt. Allt gick smidig och okomplicerad. Hon låg hela tiden ett steg förre . Det var lätt att komma i kontakt med henne när vi än behövde. Läs mer
  • Andreas T köpte sin lägenhet med hjälp av Louise Kelly en del av Brokr Fastighetsmäklare

2019-09-04

Gustav Vasa
    Köpte en bostad där Louise var ansvarig mäklare. Hon uppträdde oerhört professionellt under hela processen och var mycket informativ och hjälpsam. Kan verkligen rekommendera henne till framtida uppdrag. Läs mer

Andra mäklare hos Brokr Fastighetsmäklare

Sofie Vikström