Louise Kelly
Registrerad mäklare sedan 2003-08-01
Aktiv på Reco.se sedan 2018-02-26
2019-08 - 2020-07

Läs vad 28 Läs vad Louise Kelly

• Anna M köpte sin lägenhet med hjälp av Louise Kelly en del av Brokr Fastighetsmäklare

2020-07-20

Hägersten
    Louise Kelly guidar oss på bästa sätt genom vårt första bostadsköp; en fin 40-tals-lägenhet i Aspudden. Hon har varit tillmötesgående kring våra behov och önskningar vad gäller visning av lägenheten, tillträde samt tid att tänka och känna. En uppenbart stor erfarenhet av bostadsmarknaden och lägenheter av detta slag gör att vi känner att vi är i trygga händer. Toppen på alla sätt. Läs mer
  • Maria F sålde sin lägenhet med hjälp av Louise Kelly en del av Brokr Fastighetsmäklare

2020-06-24

5:a
    Huddinge
    Bra och tryggt intryck av mäklare. Läs mer
  • Danial D sålde sin lägenhet med hjälp av Louise Kelly en del av Brokr Fastighetsmäklare

2020-06-16

Hägersten
    Louise hjälpte oss med hela processen i försäljningen att effektivt kunna få ut den på marknaden och fick lägenheten sålt väldigt fort. Louise är väldigt proffsig och rekommenderas varmt för framtida förmedlingsuppdrag. Dessutom jobbar Louise med jätteduktiga fotografer och stylister. Läs mer
  • Julia C köpte sin stuga med hjälp av Louise Kelly en del av Brokr Fastighetsmäklare

2020-06-01

Västerhaninge-Muskö
    Vi köpte ett fritidshus på Gålö via Louise.

Louise är en engagerad och tillgänglig mäklare. Hon bemötte oss på ett inbjudande och respektfullt sätt, hon var tillgänglig för frågor och även extra visningar av objektet.

Mina tidigare erfarenheter av mäklare har inte varit så bra då jag alltid saknat engagemang och flexibilitet hos mäklaren. Detta är något jag inte upplevde i mötet med Louise. Hon har lotsat oss igenom tvivel och beslut kring en för stor affär. Louise hade även en ängels tålamod med medhavda trotsiga barn när kontrakt skulle skrivas.

Louise har verkligen levt upp och över våra förväntningar, vi upplever att hon verkligen såg till både säljarens och köparens behov. Läs mer
  • Per L sålde sin lägenhet med hjälp av Louise Kelly en del av Brokr Fastighetsmäklare

2020-05-25

Hägersten
    Louise är med en från början till slut och lika engagerad hela vägen. Oavsett vad som händer, gör hon allltid sitt yttersta och agerar efter de förutsättningar som finns. Man känner sig alltid som hennes viktigaste kund. Läs mer
  • Bianca C sålde sin lägenhet med hjälp av Louise Kelly en del av Brokr Fastighetsmäklare

2020-05-13

Hägersten
    Louise har sålt två bostäder åt oss och båda gångerna har vi upplevt som superbra.
    Louise är naturlig och direkt med spekulanter, vilket ger ett ärligt och inte så "smörigt" intryck likt andra mäklare. Hon upplevs vara påläst om bostaden och alltid redo att hjälpa till med frågor.
    Jag skulle beskriva henne som professionell, noggrann, ärlig, hjälpsam, engagerad och pålitlig.
    Hon kommer definitivt att få sälja vår nästa bostad också. Läs mer
  • Sofie D sålde sin lägenhet med hjälp av Louise Kelly en del av Brokr Fastighetsmäklare

2020-04-12

Louise är grym mäklare. Så proffsig! Läs mer
  • Anna F
    Anna F sålde sitt hus med hjälp av Louise Kelly en del av Brokr Fastighetsmäklare

2020-04-07

Botkyrka
    Anlitade Louise Kelly vid försäljning av Torpvägen 7a, Uttran.
    Louise var långt ifrån vad man kan tro en mäklare på fast arvode är.
    Hon överträffade alla mina förväntningar. Valde att gå med Louise efter jag träffat ett par andra mäklare innan henne. Det som särskillde henne var hennes energi, driv och mänsklighet.
    Hon hjälpte mig mer än behövligt trots hon redan var anlitad. Hon fanns där för mig igenom allt trots hennes lön inte påverkades av allt extraarbete.
    Louise är en fantastisk människa och såg mig som individ och inte bara inkomstkälla. Jag kommer alla dagar i veckan anlita henne igen om det skulle bli aktuellt med en ny försäljning.
    Hon är sakkunnig, snabb i både tanke och agerande, smart, erfaren, rak, noggrann, detaljseende, verbal och human.
    Alltid snabb och tydlig kommunikation och hennes skicklighet i att avväga prioritering gjorde allt så mycket smidigare än om hon bara ville sälja.
    Jag vill säga att hon, enligt min erfarenhet, vill sälja med kundens välmående i fokus.

Helt underbart med en mäklare som inte påverkas av slutpris men ändå ger det där extra som inte ens mäklare på provision gett mig tidigare.

En fantastisk kvinna som jag rekommenderar starkt! Läs mer
  • Kenneth T sålde sin lägenhet med hjälp av Louise Kelly en del av Brokr Fastighetsmäklare

2020-04-03

Huddinge
    Louise sålde min lägenhet i Huddinge
    Hon var påläst då vi träffades.
    Louise är väldigt anpassningsbar & tillmötesgående, affären gick hur smidigt som hels. (Tror jag kan tala för både mig säljare & köpare)
    //Kenneth Läs mer
  • Kerstin S köpte sin lägenhet med hjälp av Louise Kelly en del av Brokr Fastighetsmäklare

2019-11-19

Hägersten
    Vi har köpt en bostadsrätt
    Trevligt bemötande.
    Lite skumt med dold budgivning Läs mer

Andra mäklare hos Brokr Fastighetsmäklare

Sofie Vikström