6 rekommendationer

Malwina Nilsson
en del av Brokr Fastighetsmäklare

Swedenborgsgatan 2
118 48 Stockholm — Visa karta

Vad tror Malwina att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 6 kunder tycker om Malwina Nilsson

• Eva L
    Eva L skrev om Malwina Nilsson en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Malwina är den bästa mäklaren man kan tänka sig. Proffsig, vänlig och tillmötesgående och mycket noggrann.
    2017-10-21 Malwina N svarar Eva L
    Tack snälla Eva för de vänliga orden! Så kul att höra att du är nöjd! Stort grattis till köpet av din fina lägenhet.
    Allt gott så ses vi snart!
    Mvh Malwina
  • Christer J
    Christer J skrev om Malwina Nilsson en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Har svarat tidigare, att Malwina Nilsson är en proffsig mäklare.
    snygg, tillmötesgående, lyssnande, energisk och på alla sätt
    en perfekt mäklare kan skriva hur mycket som helst
    men det får räcka så.
    2017-09-28 Malwina N svarar Christer J
    Tack Christer för dina ord, kul att du är nöjd! Tack för förtroendet att hjälpa dig med försäljningen och för ett gott samarbete! :) Må gott!
  • Christina E
    Christina E skrev om Malwina Nilsson en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Malwina är lyhörd, kunnig och engagerad. Vi har känt oss omhändertagna och trygga från första stund. Snyggt marknadsmaterial och fin presentation. Oavsett frågeställning har vi fått goda råd och tips. Vi rekommenderar verkligen Malwina som mäklare!
    2017-09-15 Malwina N svarar Christina E
    Tack Christina för de fina orden och tack för ett gott samarbete och förtroendet att få hjälpa er med försäljningen av er fina lägenhet! :)
    Malwina N gillar detta
  • Sandra F
    Sandra F skrev om Malwina Nilsson en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Supertrevlig tjej. Fick direkt bra kontakt med Malwina när jag var på visningen och sen har hon varit hjälpsam med alla frågor som jag haft. Så har bara positiva saker att skriva.
    2017-08-22 Malwina N svarar Sandra F
    Tack Sandra för det fina omdömet! Hoppas du kommer att trivas i din fina lägenhet! 😊 Allt gott! Mvh Malwina
    Sandra F gillar detta
  • Nathalie S
    Nathalie S skrev om Malwina Nilsson en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Vi är mycket nöjda med försäljningsprocessen. Malwina har visat hög kompetens och varit lyhörd, effektiv och tillmötesgående. Vi har fått snabb återkoppling. Väldigt trevlig person!
    2017-07-19 Malwina N svarar Nathalie S
    Tack Nathalie för den fina rekommendationen! Det har varit trevligt att samarbeta med er och jättekul att ni är nöjda-det värmer och motiverar!
    Önskar er en fortsatt härlig sommar så hörs vi! Mvh Malwina
  • Pär Å
    Pär Å skrev om Malwina Nilsson en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Jag rekommenderar Malwina Nilsson starkt. Engagerad och duktig fastighetsmäklare som hjälpte mig på alla sätt när jag sålde min lägenhet. Hjälpte mig med allt från stort till smått kring försäljningen, professionell i sitt agerande med personlig touch. Kommer definitivt kontakta henne igen om jag ska flytta i framtiden.
    2017-07-10 Malwina N svarar Pär Å
    Tack för de fina orden Pär och för förtroendet att förmedla er fina lägenhet! Hoppas ni kommer att trivas bra i ert nya boende! :)
    Önskar er en härlig sommar! /Malwina
Tomas Andersson
Sofie Vikström