Läs vad 15 Läs vad Malwina Nilsson

• 2018-11-21
    Otroligt bra dialog och bemötande genom hela processen. Sammantaget en väldigt bra upplevelsen
    Vad härligt att höra Att du var nöjd Jesper! Hoppas du ska stortrivas i din fina lägenhet! Må fint! :) /Malwina

• 2018-10-10
    Malwina hjälpte oss med försäljningen sv vår bostadsrätt. Vi kände oss väl omhändertagna då Malwina så gott som höll oss i handen under hela resan.

Återkoppling och tillgänglighet för oss är A och O och med henne var det absolut inga problem. Smsade vi 21:00 en fredagkväll så fick vi svar 21:01. Det var även roligt att höra att köparna tyckte likadant!
    Grymt jobbat och vi lär ses igen!
    Tack Dario för ert fina omdöme och för ett gott och smidigt samarbete! Kul och ni är nöjda! Vi hörs och ses! :) Mvh Malwina

• 2018-10-10
    Har sålt en trea i Björkhagen. Malwina är proffsig, engagerad, trevlig, snabb på att återkoppla och värnar om både säljare och köpare.
    Budgivningen slutade på ett pris som låg en bit över våra högsta förväntningar.Tror det var en kombination av ett fint objekt och Malwinas engagemang under hela säljprocessen.
    Kan varmt rekommendera henne.
    Tack Anna för de fina orden och för förtroendet att hjälpa er med försäljningen av er fina lägenhet! Tror att alla parter, både ni som säljare, köpare blev nöjda-och det glädjer ju mig såklart! :) Må fint! Mvh Malwina

• 2018-09-25
    Kompetent mäklare, rekomenderas starkt!
    Tack Josephine för ett gott samarbete och för förtroendet att hjälpa dig med försäljningen! Må gott! Mvh Malwina

• 2018-05-23
    En tjej som var "ON" !!!
    Vid denna tidpunkt var hon småbarnsförälder, och samtidigt "sköta jobbet" på ett förträffligt sätt.
    Tack Conny för förtroendet och för ett gott samarbete! Hoppas ni får en härlig sommar! Mvh Malwina

• 2018-01-26
    Proffesionell och ambitiös mäklare som var flexibel med tider och gav det lilla extra för att få mig som köpare extra tillfredsställd och glad!
    Tack Linn för dina ord, kul att du känner dig nöjd-det gläder mig! Och stort grattis till en superfin lägenhet! :) /Malwina

• 2018-01-23
    Jag är extremt nöjd med Malwina som mäklare. Hon agerade lugnt och förtroendeingivande och fick mig att känna mig trygg i denna stora affär. Jag kommer att rekommendera Malwina till alla vänner som funderar på att sälja sina lägenheter eller hus framöver.
    Tack så mycket Malin för den fina rekommendationen och för förtroendet! Allt gott! :) /Malwina

• 2018-01-12
    Trevlig, lättsam och hjälpsam!
    Tack Rut för det fina omdömet! :)

• 2018-01-08
    Mycket nöjd med hur Malwina på ett trevligt och proffsigt sätt hjälpte mig med försäljningen av min lägenhet. Trots att bostadsmarknaden var i en nedgång så lyckades hon sälja lägenheten till det pris jag ville.
    Tack André för ditt fina omdöme och för förtroendet att sälja din bostad! Allt gott! :) /Malwina

• 2017-10-21
    Malwina är den bästa mäklaren man kan tänka sig. Proffsig, vänlig och tillmötesgående och mycket noggrann.
    Tack snälla Eva för de vänliga orden! Så kul att höra att du är nöjd! Stort grattis till köpet av din fina lägenhet. Allt gott så ses vi snart! Mvh Malwina

Visa svar

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte