11 rekommendationer

Malwina Nilsson
en del av Brokr Fastighetsmäklare

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Att varje affär är unik och att man får förtroendet att ansvara för människors kanske största affär i livet.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Med en flerårig bakgrund som mäklarassistent har jag en otrolig inblick i vad yrket innebär och jag är en riktig people person. Anlitar man mig får man kompetens, professionalitet, trygghet och ovanpå det en personlig touch.

Vad gör du helst på fritiden?
Umgås med min familj - min sambo, min son och våra två golden retrievers.

Vad vet vi inte om dig?
Jag har varit fotbollstränare sedan 15 års ålder och har den näst högsta tränarutbildningen i Europa, UEFA A diplom.
Swedenborgsgatan 2
118 48 Stockholm — Visa karta

Vad tror Malwina att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 11 kunder tycker om Malwina Nilsson

• Conny N
    Conny N skrev om Malwina Nilsson en del av Brokr Fastighetsmäklare
    En tjej som var "ON" !!!
    Vid denna tidpunkt var hon småbarnsförälder, och samtidigt "sköta jobbet" på ett förträffligt sätt. Läs mer
    2018-06-25 Malwina N svarar Conny N
    Tack Conny för förtroendet och för ett gott samarbete! Hoppas ni får en härlig sommar! Mvh Malwina
  • Linn P
    Linn P skrev om Malwina Nilsson en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Proffesionell och ambitiös mäklare som var flexibel med tider och gav det lilla extra för att få mig som köpare extra tillfredsställd och glad! Läs mer
    2018-01-28 Malwina N svarar Linn P
    Tack Linn för dina ord, kul att du känner dig nöjd-det gläder mig! Och stort grattis till en superfin lägenhet! :) /Malwina
  • Malin W
    Malin W skrev om Malwina Nilsson en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Jag är extremt nöjd med Malwina som mäklare. Hon agerade lugnt och förtroendeingivande och fick mig att känna mig trygg i denna stora affär. Jag kommer att rekommendera Malwina till alla vänner som funderar på att sälja sina lägenheter eller hus framöver. Läs mer
    2018-01-28 Malwina N svarar Malin W
    Tack så mycket Malin för den fina rekommendationen och för förtroendet! Allt gott! :) /Malwina
  • Rut S
    Rut S skrev om Malwina Nilsson en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Trevlig, lättsam och hjälpsam! Läs mer
    2018-01-23 Malwina N svarar Rut S
    Tack Rut för det fina omdömet! :)
  • André R
    André R skrev om Malwina Nilsson en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Mycket nöjd med hur Malwina på ett trevligt och proffsigt sätt hjälpte mig med försäljningen av min lägenhet. Trots att bostadsmarknaden var i en nedgång så lyckades hon sälja lägenheten till det pris jag ville. Läs mer
    2018-01-10 Malwina N svarar André R
    Tack André för ditt fina omdöme och för förtroendet att sälja din bostad! Allt gott! :) /Malwina
  • Eva L
    Eva L skrev om Malwina Nilsson en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Malwina är den bästa mäklaren man kan tänka sig. Proffsig, vänlig och tillmötesgående och mycket noggrann. Läs mer
    2017-10-21 Malwina N svarar Eva L
    Tack snälla Eva för de vänliga orden! Så kul att höra att du är nöjd! Stort grattis till köpet av din fina lägenhet.
    Allt gott så ses vi snart!
    Mvh Malwina
  • Christer J
    Christer J skrev om Malwina Nilsson en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Har svarat tidigare, att Malwina Nilsson är en proffsig mäklare.
    snygg, tillmötesgående, lyssnande, energisk och på alla sätt
    en perfekt mäklare kan skriva hur mycket som helst
    men det får räcka så. Läs mer
    2017-09-28 Malwina N svarar Christer J
    Tack Christer för dina ord, kul att du är nöjd! Tack för förtroendet att hjälpa dig med försäljningen och för ett gott samarbete! :) Må gott!
  • Christina E
    Christina E skrev om Malwina Nilsson en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Malwina är lyhörd, kunnig och engagerad. Vi har känt oss omhändertagna och trygga från första stund. Snyggt marknadsmaterial och fin presentation. Oavsett frågeställning har vi fått goda råd och tips. Vi rekommenderar verkligen Malwina som mäklare! Läs mer
    2017-09-15 Malwina N svarar Christina E
    Tack Christina för de fina orden och tack för ett gott samarbete och förtroendet att få hjälpa er med försäljningen av er fina lägenhet! :)
  • Sandra F
    Sandra F skrev om Malwina Nilsson en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Supertrevlig tjej. Fick direkt bra kontakt med Malwina när jag var på visningen och sen har hon varit hjälpsam med alla frågor som jag haft. Så har bara positiva saker att skriva. Läs mer
    2017-08-22 Malwina N svarar Sandra F
    Tack Sandra för det fina omdömet! Hoppas du kommer att trivas i din fina lägenhet! 😊 Allt gott! Mvh Malwina
    Sandra F gillar detta
  • Nathalie S
    Nathalie S skrev om Malwina Nilsson en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Vi är mycket nöjda med försäljningsprocessen. Malwina har visat hög kompetens och varit lyhörd, effektiv och tillmötesgående. Vi har fått snabb återkoppling. Väldigt trevlig person! Läs mer
    2017-07-19 Malwina N svarar Nathalie S
    Tack Nathalie för den fina rekommendationen! Det har varit trevligt att samarbeta med er och jättekul att ni är nöjda-det värmer och motiverar!
    Önskar er en fortsatt härlig sommar så hörs vi! Mvh Malwina
  • Pär Å
    Pär Å skrev om Malwina Nilsson en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Jag rekommenderar Malwina Nilsson starkt. Engagerad och duktig fastighetsmäklare som hjälpte mig på alla sätt när jag sålde min lägenhet. Hjälpte mig med allt från stort till smått kring försäljningen, professionell i sitt agerande med personlig touch. Kommer definitivt kontakta henne igen om jag ska flytta i framtiden. Läs mer
    2017-07-10 Malwina N svarar Pär Å
    Tack för de fina orden Pär och för förtroendet att förmedla er fina lägenhet! Hoppas ni kommer att trivas bra i ert nya boende! :)
    Önskar er en härlig sommar! /Malwina
Sofie Vikström
Tomas Andersson