Malwina Nilsson
Registrerad mäklare sedan 2016
Aktiv på Reco.se sedan 2017
?
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Att varje affär är unik och att man får förtroendet att ansvara för människors kanske största affär i livet.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Med en flerårig bakgrund som mäklarassistent har jag en otrolig inblick i vad yrket innebär och jag är en riktig people person. Anlitar man mig får man kompetens, professionalitet, trygghet och ovanpå det en personlig touch.

Vad gör du helst på fritiden?
Umgås med min familj - min sambo, min son och våra två golden retrievers.

Vad vet vi inte om dig?
Jag har varit fotbollstränare sedan 15 års ålder och har den näst högsta tränarutbildningen i Europa, UEFA A diplom. Läs mer

Läs vad 15 Läs vad Malwina Nilsson

• Jesper B skrev om Malwina Nilsson en del av Brokr Fastighetsmäklare

2018-11-21

Otroligt bra dialog och bemötande genom hela processen. Sammantaget en väldigt bra upplevelsen Läs mer
    2018-11-21 Malwina N svarar Jesper B
    Vad härligt att höra Att du var nöjd Jesper! Hoppas du ska stortrivas i din fina lägenhet! Må fint! :)
    /Malwina
  • Dario B skrev om Malwina Nilsson en del av Brokr Fastighetsmäklare

2018-10-10

Malwina hjälpte oss med försäljningen sv vår bostadsrätt. Vi kände oss väl omhändertagna då Malwina så gott som höll oss i handen under hela resan.

Återkoppling och tillgänglighet för oss är A och O och med henne var det absolut inga problem. Smsade vi 21:00 en fredagkväll så fick vi svar 21:01. Det var även roligt att höra att köparna tyckte likadant!
    Grymt jobbat och vi lär ses igen! Läs mer
    2018-10-17 Malwina N svarar Dario B
    Tack Dario för ert fina omdöme och för ett gott och smidigt samarbete! Kul och ni är nöjda!
    Vi hörs och ses! :)
  • Anna B skrev om Malwina Nilsson en del av Brokr Fastighetsmäklare

2018-10-10

Har sålt en trea i Björkhagen. Malwina är proffsig, engagerad, trevlig, snabb på att återkoppla och värnar om både säljare och köpare.
    Budgivningen slutade på ett pris som låg en bit över våra högsta förväntningar.Tror det var en kombination av ett fint objekt och Malwinas engagemang under hela säljprocessen.
    Kan varmt rekommendera henne. Läs mer
    2018-10-17 Malwina N svarar Anna B
    Tack Anna för de fina orden och för förtroendet att hjälpa er med försäljningen av er fina lägenhet! Tror att alla parter, både ni som säljare, köpare blev nöjda-och det glädjer ju mig såklart! :)
    Må fint!
  • Josephine R skrev om Malwina Nilsson en del av Brokr Fastighetsmäklare

2018-09-25

Kompetent mäklare, rekomenderas starkt! Läs mer
    2018-10-10 Malwina N svarar Josephine R
    Tack Josephine för ett gott samarbete och för förtroendet att hjälpa dig med försäljningen!
    Må gott! Mvh Malwina
  • Conny N skrev om Malwina Nilsson en del av Brokr Fastighetsmäklare

2018-05-23

En tjej som var "ON" !!!
    Vid denna tidpunkt var hon småbarnsförälder, och samtidigt "sköta jobbet" på ett förträffligt sätt. Läs mer
    2018-06-25 Malwina N svarar Conny N
    Tack Conny för förtroendet och för ett gott samarbete! Hoppas ni får en härlig sommar! Mvh Malwina
  • Linn P skrev om Malwina Nilsson en del av Brokr Fastighetsmäklare

2018-01-26

Proffesionell och ambitiös mäklare som var flexibel med tider och gav det lilla extra för att få mig som köpare extra tillfredsställd och glad! Läs mer
    2018-01-28 Malwina N svarar Linn P
    Tack Linn för dina ord, kul att du känner dig nöjd-det gläder mig! Och stort grattis till en superfin lägenhet! :) /Malwina
  • Malin W skrev om Malwina Nilsson en del av Brokr Fastighetsmäklare

2018-01-23

Jag är extremt nöjd med Malwina som mäklare. Hon agerade lugnt och förtroendeingivande och fick mig att känna mig trygg i denna stora affär. Jag kommer att rekommendera Malwina till alla vänner som funderar på att sälja sina lägenheter eller hus framöver. Läs mer
    2018-01-28 Malwina N svarar Malin W
    Tack så mycket Malin för den fina rekommendationen och för förtroendet! Allt gott! :) /Malwina
  • Rut S skrev om Malwina Nilsson en del av Brokr Fastighetsmäklare

2018-01-12

Trevlig, lättsam och hjälpsam! Läs mer
    2018-01-23 Malwina N svarar Rut S
    Tack Rut för det fina omdömet! :)
  • André R skrev om Malwina Nilsson en del av Brokr Fastighetsmäklare

2018-01-08

Mycket nöjd med hur Malwina på ett trevligt och proffsigt sätt hjälpte mig med försäljningen av min lägenhet. Trots att bostadsmarknaden var i en nedgång så lyckades hon sälja lägenheten till det pris jag ville. Läs mer
    2018-01-10 Malwina N svarar André R
    Tack André för ditt fina omdöme och för förtroendet att sälja din bostad! Allt gott! :) /Malwina
  • Eva L skrev om Malwina Nilsson en del av Brokr Fastighetsmäklare

2017-10-21

Malwina är den bästa mäklaren man kan tänka sig. Proffsig, vänlig och tillmötesgående och mycket noggrann. Läs mer
    2017-10-21 Malwina N svarar Eva L
    Tack snälla Eva för de vänliga orden! Så kul att höra att du är nöjd! Stort grattis till köpet av din fina lägenhet.
    Allt gott så ses vi snart!

Andra mäklare hos Brokr Fastighetsmäklare

Emmy Blinke