Oscar Hammenstål

Oscar Hammenstål

Oscar Hammenstål är mäklare på Brokr Fastighetsmäklare

Oscar Hammenstål har varit registrerad mäklare sedan 2014-07. Oscar Hammenstål har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-02 och har fått 78 omdömen med ett betyg på 4.9. Oscar Hammenstål har haft 16 försäljningar sen 2020-08 och har tillfrågat 97% av sina kunder efter omdömen.

Oscar Hammenstål är en vinnarskalle ut i fingerspetsarna. Han vet att en nöjd kund ofta kommer tillbaka, därför är kundnöjdhet hans största fokus. Det uppnår han genom en tajt och förtroendeingivande relation med sina säljare och köpare.

­– Att bygga relationer är kärnan i mina uppdrag. Inte bara den relation jag har till dig som säljare utan även till våra köpare. Det är människor vi jobbar med, och människor gillar att bli hörda och sedda.

Genom att följa upp varje steg av försäljningen ser Oscar Hammenstål till att inget missas. En fantastisk förhandlare vid din sida som ser till att affären kommer i mål.

Försäljningar 2020-08 - 2021-07

Läs vad 78 Läs vad Oscar Hammenstål

• sålde sitt hus med hjälp av Oscar Hammenstål en del av Brokr Fastighetsmäklare
    2020-12-07
    Jag har tagit hjälp av Oscar med försäljning av både lägenhet och Villa och han överträffande mina förväntningar vid bägge affärerna. Han jobbar hårt och håller en regelbundet uppdaterad om hur allting fortskrider.

Vill du ha en bekymmersfri affär för både köpare och säljare så är Oscar helt rätt person.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Oscar Hammenstål en del av Brokr Fastighetsmäklare
    2020-11-24
    Vi har haft kontakt i över två år och är jätte nöjda över den kunskap och höga service Oscar levererar, kommer definitivt anlita honom vid nästa försäljning av vår bostadsrätt igen.
    2020-11-23
    Sålt radhuslägenhet, Oscar skötte hela affären briljant 👍🏼
    2020-10-30
    Hjälpte mig att sälja min lägenhet. Trevlig mäklare som är tillgänglig vid frågor och som i mitt tycke gör allt för sina kunder.

Mycket nöjd
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Oscar Hammenstål en del av Brokr Fastighetsmäklare
    2020-10-05
    Trevlig. Kunnig. Hjälpsam. Svarar snabbt.
  • köpte sitt hus med hjälp av Oscar Hammenstål en del av Brokr Fastighetsmäklare
    2020-09-05
    Vi köpte hus i Uttran.
    Vi blev mycket bra bemötta.
    Oscar levde verkligen upp till våra förväntningar.
    Oscar var proffsig och bra på alla sätt.
    • Farsta
    2020-07-01
    Sålt min lgh
    Bemötandet av Oscar var professionellt, kunnigt, vänligt.
    Mina förväntningar var att få lgh såld till det värderade priset men det blev över förväntan o att genomföra affären smidigt.
    Sammanfattningsvis är att Oscar lever upp till alla förväntningar o mer därtill. Han är alltid professionell, nåbar, kunnig, trevlig, ger bra service, bra fotograf. Allt som allt tipp topp med högsta betyg.
  • Filip K
    • Huddinge
    2020-07-01
    En väldigt driven samt förtroendegivande mäklare som jag skulle rekommendera starkt.

Vill ni ha en trygg & smidig affär så väljer ni Oscar!
    2020-06-28
    Trevlig, hjälpsam och väldigt proffsig från start till slut.
    Jag kan varmt rekommendera Oscar
    2020-06-23