Oscar Hammenstål
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2019-04 - 2020-03

Läs vad 52 Läs vad Oscar Hammenstål

• Björn M
    Björn M sålde sin lägenhet med hjälp av Oscar Hammenstål en del av Brokr Fastighetsmäklare

2020-04-06

Brännkyrka
    En fastighetsmäklare som vet vad han gör! Han lyssnar, tar till sig, ändrar om så behövs - allt för att göra oss som säljare nöjda. Det kändes tryggt att använda Oscar från Brokr för att sälja vår bostadsrätt och ger honom varma rekommendationer framåt. Läs mer
  • Monica N köpte sitt hus med hjälp av Oscar Hammenstål en del av Brokr Fastighetsmäklare

2019-12-12

Botkyrka
    Köpt en friliggande villa. Bra och tydlig, väldigt serviceinriktad. Mycket nöjd. Läs mer
  • Stefan N köpte sitt hus med hjälp av Oscar Hammenstål en del av Brokr Fastighetsmäklare

2019-12-12

Botkyrka
    Vi har köpt ett hus. Jag blev bemött på ett helt korrekt och trevligt sätt. Läs mer
  • Pernilla Maria Therese J sålde sitt hus med hjälp av Oscar Hammenstål en del av Brokr Fastighetsmäklare

2019-12-09

Botkyrka
    Sålt villa, proffesionellt och varmt bemötande, snabb och smidig försäljning! Läs mer
  • Johan Tony S sålde sitt hus med hjälp av Oscar Hammenstål en del av Brokr Fastighetsmäklare

2019-12-09

Botkyrka
    Enkel att ha och göra med, pålitlig, förklarar så man förstår allt. Rekommenderar Oscar och brokr starkt. Läs mer
  • Henrik L köpte sin lägenhet med hjälp av Oscar Hammenstål en del av Brokr Fastighetsmäklare

2019-12-05

Tännäs-Ljusnedal
    Oscar Hammenstål på Brokr Fastighetsmäklare bemötte oss väl och verkade kunnig. Läs mer
  • Reem T köpte sin lägenhet med hjälp av Oscar Hammenstål en del av Brokr Fastighetsmäklare

2019-12-05

Spånga-Kista
    Jag har köpt en lägenhet i kista område.
    Oscar är aktiv och duktig och han var hjälpsam och hanterade med våra ärende smart.
    Han var medveten på alla papper och dokument som vi behövde
    Allting gick på bra sätt och snabbt och i tid !
    Alltså, Med Brokr : Att köpa lägenhet var inte så svårt som vi tänkte ! Och vi är nöjda .

Reem Läs mer
  • Frej L
    Frej L köpte sin lägenhet med hjälp av Oscar Hammenstål en del av Brokr Fastighetsmäklare

2019-12-04

Botkyrka
    Trevligt och professionellt bemötande! Läs mer
  • Josefine F köpte sin lägenhet med hjälp av Oscar Hammenstål en del av Brokr Fastighetsmäklare

2019-12-03

Botkyrka
    Har köpt min första bostad och känner mig trygg och nöjd med mitt köp. Läs mer
  • Forsberg John F köpte sin lägenhet med hjälp av Oscar Hammenstål en del av Brokr Fastighetsmäklare

2019-12-03

Botkyrka
    Köpte en lägenhet med tre rum, mäklaren var mycket hjälpsam. Läs mer

Andra mäklare hos Brokr Fastighetsmäklare

Sofie Vikström