Oscar Hammenstål
Registrerad mäklare sedan 2014-07-10
Aktiv på Reco.se sedan 2017-02-13
2019-08 - 2020-07

Läs vad 72 Läs vad Oscar Hammenstål

• Siv S köpte sin lägenhet med hjälp av Oscar Hammenstål en del av Brokr Fastighetsmäklare

2020-07-01

Farsta
    Sålt min lgh
    Bemötandet av Oscar var professionellt, kunnigt, vänligt.
    Mina förväntningar var att få lgh såld till det värderade priset men det blev över förväntan o att genomföra affären smidigt.
    Sammanfattningsvis är att Oscar lever upp till alla förväntningar o mer därtill. Han är alltid professionell, nåbar, kunnig, trevlig, ger bra service, bra fotograf. Allt som allt tipp topp med högsta betyg. Läs mer
  • Filip K
    Filip K sålde sin lägenhet med hjälp av Oscar Hammenstål en del av Brokr Fastighetsmäklare

2020-07-01

3:a
    Huddinge
    En väldigt driven samt förtroendegivande mäklare som jag skulle rekommendera starkt.

Vill ni ha en trygg & smidig affär så väljer ni Oscar! Läs mer
  • Anton V sålde sitt hus med hjälp av Oscar Hammenstål en del av Brokr Fastighetsmäklare

2020-06-28

Botkyrka
    Trevlig, hjälpsam och väldigt proffsig från start till slut.
    Jag kan varmt rekommendera Oscar Läs mer
  • Emma D köpte sitt hus med hjälp av Oscar Hammenstål en del av Brokr Fastighetsmäklare

2020-06-23

Bra och trevlig mäklare.
    Mycket smidig förmedling!
    Rekommenderas Läs mer
  • Michael L
    Michael L köpte sin lägenhet med hjälp av Oscar Hammenstål en del av Brokr Fastighetsmäklare

2020-06-23

Ekerö
    Trevlig och tog reda på fakta. Köpte en lägenhet Läs mer
  • Micke H
    Micke H sålde sin lägenhet med hjälp av Oscar Hammenstål en del av Brokr Fastighetsmäklare

2020-06-22

2:a
    Botkyrka
    Grymt trevlig och duktig på sitt jobb! Läs mer
  • Anu Marjatta V
    Anu Marjatta V köpte sin lägenhet med hjälp av Oscar Hammenstål en del av Brokr Fastighetsmäklare

Bra mäklare.
    Köpt lgh på Sjöstadsorangeriet på Ekerö
    Svarar snabbt på Mail och telefon.
    Inga klagomål över huvudtaget på mäklaren. Läs mer
  • Mats H köpte sin lägenhet med hjälp av Oscar Hammenstål en del av Brokr Fastighetsmäklare

Ekerö
    Vi har haft turen att få köpa en lgh av Oscar Hammestål.
    Vi upplever att vi fått bra proffesionell service med snabba återkopplingar. Läs mer
  • Karel V sålde sin lägenhet med hjälp av Oscar Hammenstål en del av Brokr Fastighetsmäklare

3:a
    Botkyrka
    Oscar Hamnestål kan rekommenderas som en oerhört påläst och professionell fastighetsmäklare. Oscar innehade förmåga att hantera försäljning när marknaden började skaka. Tack vare Oscar gick affären i lås.
    Jag är mycket nöjd med Oscars professionella genomförande ifrån första möte med genomgång till avtalsskrivning.
    Karel Vlasak Läs mer
  • Erik L
    Erik L sålde sin lägenhet med hjälp av Oscar Hammenstål en del av Brokr Fastighetsmäklare

2020-06-15

Botkyrka
    Med Oscar som mäklare kände jag mig både trygg och väl omhändertagen när jag skulle sälja min lägenhet. Jag kommer att höra av mig till Oscar nästa gång det är dags att köpa eller sälja bostad. Sammanfattningsvis en utmärkt upplevelse. Läs mer

Andra mäklare hos Brokr Fastighetsmäklare

Sofie Vikström