Läs vad 78 Läs vad Oscar Hammenstål

• 2020-12-07
    Jag har tagit hjälp av Oscar med försäljning av både lägenhet och Villa och han överträffande mina förväntningar vid bägge affärerna. Han jobbar hårt och håller en regelbundet uppdaterad om hur allting fortskrider.

Vill du ha en bekymmersfri affär för både köpare och säljare så är Oscar helt rätt person.
    Lars Felix M
    • 102.0 m²
    sålde sitt hus med hjälp av Oscar Hammenstål en del av Brokr Fastighetsmäklare
  • 2020-11-24
    Vi har haft kontakt i över två år och är jätte nöjda över den kunskap och höga service Oscar levererar, kommer definitivt anlita honom vid nästa försäljning av vår bostadsrätt igen.
    Rosanna G
    • 72.0 m²
    • Botkyrka
    sålde sin lägenhet med hjälp av Oscar Hammenstål en del av Brokr Fastighetsmäklare
  • 2020-11-23
    Sålt radhuslägenhet, Oscar skötte hela affären briljant 👍🏼
    Dennis A
    • 72.0 m²
  • 2020-10-30
    Hjälpte mig att sälja min lägenhet. Trevlig mäklare som är tillgänglig vid frågor och som i mitt tycke gör allt för sina kunder.

Mycket nöjd
    Linus B
    • 2:a
    • 41.0 m²
  • 2020-10-05
    Trevlig. Kunnig. Hjälpsam. Svarar snabbt.
    Alma M
    • 68.0 m²
    • Botkyrka
    köpte sin lägenhet med hjälp av Oscar Hammenstål en del av Brokr Fastighetsmäklare
  • 2020-09-05
    Vi köpte hus i Uttran.
    Vi blev mycket bra bemötta.
    Oscar levde verkligen upp till våra förväntningar.
    Oscar var proffsig och bra på alla sätt.
    Stefano R
    • 188.0 m²
    köpte sitt hus med hjälp av Oscar Hammenstål en del av Brokr Fastighetsmäklare
  • 2020-07-01
    Sålt min lgh
    Bemötandet av Oscar var professionellt, kunnigt, vänligt.
    Mina förväntningar var att få lgh såld till det värderade priset men det blev över förväntan o att genomföra affären smidigt.
    Sammanfattningsvis är att Oscar lever upp till alla förväntningar o mer därtill. Han är alltid professionell, nåbar, kunnig, trevlig, ger bra service, bra fotograf. Allt som allt tipp topp med högsta betyg.
    Siv S
    • 4:a
    • 88.0 m²
    • Farsta
  • 2020-07-01
    En väldigt driven samt förtroendegivande mäklare som jag skulle rekommendera starkt.

Vill ni ha en trygg & smidig affär så väljer ni Oscar!
    Filip K
    Filip K
    • 81.0 m²
    • Huddinge
  • 2020-06-28
    Trevlig, hjälpsam och väldigt proffsig från start till slut.
    Jag kan varmt rekommendera Oscar
    Rekommenderas
    Emma D
    • 159.0 m²
    köpte sitt hus med hjälp av Oscar Hammenstål en del av Brokr Fastighetsmäklare

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte