Mäklare Stockholms län Stockholm Södermalm Brokr Fastighetsmäklare Oscar Hammenstål
Oscar Hammenstål
Registrerad mäklare sedan 2014
Aktiv på Reco.se sedan 2017

Läs vad 22 kunder tycker om Oscar Hammenstål

• Pernilla E skrev om Oscar Hammenstål en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Mycket trevlig, professionell och duktig, vi är mer än nöjda. Läs mer
  • Peter E
    Peter E skrev om Oscar Hammenstål en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Anlitade Oscar Hammenstål för försäljning av vår lägenhet. Oscar visade ett stort engagemang och god service hela vägen. Läs mer
  • Fredrik S skrev om Oscar Hammenstål en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Oscar hjälpte oss med att sälja vår villa i Tullinge. Oscar var kunnig och skötte allt från start till mål på ett mycket proffsigt sätt och var ett väldigt bra stöd i de beslut som vi var tvungna att fatta. Vi är väldigt nöjda med resultatet och kan varmt rekommendera Oscar. Läs mer
  • Eva-Marie S skrev om Oscar Hammenstål en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Vi sålde en villa. Oscar är oerhört lyhörd och inger stort förtroende då han är ärlig med vad vi som säljare kunde förvänta oss. Vi fick huset sålt fort och till ett bra pris. Han är också mycket påläst om såväl området som alla regler kring en försäljning. Även dom kontakter han har gällande besiktning och staging var positiva . Kan varmt rekommendera Oscar . Läs mer
  • Organisationen B
    Organisationen B skrev om Oscar Hammenstål en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Vi är supernöjda med Oscar. God återkoppling, engagerad och proffsig. Vi rekommenderar honom varmt och kommer att anlita honom igen för framtida försäljningar som vi har för Barncancerfondens räkning. Läs mer
  • Dimitrios N skrev om Oscar Hammenstål en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Oscar was realy friendly and helpfull and even thow I don't speak swedish (or good english either!), Oscar helped us with everything in order to buy our new appartment. Läs mer
  • Hampus U skrev om Oscar Hammenstål en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Oscar är mycket engagerad och förtroendeingivande - en perfekt mäklare på alla sätt! Läs mer
  • Fredrik S skrev om Oscar Hammenstål en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Oscar pitchade in sig med still och leverade ett resultat över våra redan högt ställda förväntningar. Jag är mer än nöjd att jag valde att sälja med Oscar på Brokr. Summerar Oscar med 2 ord "Livets Mäklare" Läs mer
  • Lucas J skrev om Oscar Hammenstål en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Riktigt proffsig och trevlig mäklare! Finns tillgänglig dygnet runt och sätter alltid kund i fokus. Känslan var att han inte var nöjd för ens jag själv var nöjd! 5/5 Läs mer
  • Filip S skrev om Oscar Hammenstål en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Oscar fixade allting galant!!!

Detta var mitt första köp av en lägenhet och jag som totalt oerfaren kände mig väldigt trygg att just Oscar var mäklaren.

Alla mina många frågor blev besvarade snabbt och på ett sett som jag förstod det på då jag inte kunde alla finuliga ord som ofta används

Trots när jag tyvärr råkade kontakta Oscar när han hade Semester så svarade han i telefon, jag själv tycker det verkligen betyder att han har engagemang

Riktigt bra kille och rekomenderar han gärna

En nära vän till mig köpte också utav Oscar och kände samma sak som mig

Inget att tveka om ring bara Oscar så får ni de ni behöver

Mvh Filip Läs mer

Andra mäklare hos Brokr Fastighetsmäklare