Sofie Vikström
Registrerad mäklare sedan 2013
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2018-10 - 2019-09
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det absolut bästa med att vara mäklare är att få hjälpa sina kunder genom deras livs affärer, och att få följa dem genom livets alla skeden.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Om du anlitar mig får du en erfaren mäklare som alltid är beredd att göra det där lilla extra för att just din affär ska bli så lyckad som möjligt.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Jag skulle beskriva mig som väldigt personlig, engagerad och driven. Läs mer

Läs vad 47 Läs vad Sofie Vikström

• Evgenij S köpte sin lägenhet med hjälp av Sofie Vikström en del av Brokr Fastighetsmäklare

2019-10-12

Sundbyberg
    Snabb och professionell, rekommenderar starkt. Läs mer
  • Martin Krister B köpte sin lägenhet med hjälp av Sofie Vikström en del av Brokr Fastighetsmäklare

2019-09-06

Brännkyrka
    Vi köpte en 4 rums lägenhet i Solberga/Hägersten på 83 kvm.
    Sofie var både personlig och professionell i sitt bemötande.
    Vi hade inga särskilda förväntningar förutom att vi ville att affären skulle ske på ett smidigt sätt, vilket det också gjorde.

Vi är mycket nöjda med Brokr och Sofie och kommer att rekommendera er för vänner och bekanta.

//Martin Blonski Läs mer
  • Shahin A sålde sin lägenhet med hjälp av Sofie Vikström en del av Brokr Fastighetsmäklare

2019-09-05

Hägersten
    Vi fick hjälp av Sofie med att sälja vår 3a och hade ett väldigt gott och lyckat samarbete. Sofie är mycket professionell och vi hade stort förtroende för henne genom hela processen. Läs mer
  • Anna W köpte sin lägenhet med hjälp av Sofie Vikström en del av Brokr Fastighetsmäklare

2019-09-04

Hägersten
    Sofie har förmedlat bostaden vi förvärvade och har genom hela processen varit oerhört hjälpsam, löst uppkomna situationer på ett väldigt bra sätt med tydlighet och ett gott bemötande! Skulle absolut kunna tänka mig att anlita Sofie att mäkla åt oss i framtiden! Läs mer
  • Fanny L köpte sin lägenhet med hjälp av Sofie Vikström en del av Brokr Fastighetsmäklare

2019-08-14

Sofia
    Vi har köpt en bostadsrätt. Sofie var trevlig och hjälpsam och förklarade saker för oss som vi som förstagångs-köpare inte hade full koll på. Allt gick smidigt till. Läs mer
  • Per J sålde sin lägenhet med hjälp av Sofie Vikström en del av Brokr Fastighetsmäklare

2019-08-13

Sofia
    Sofie sålde vår tvåa på Söder och jag är mycket nöjd med hennes arbete. Hon var lyhörd, noggrann och hade svar på alla våra frågor. Vi fick dessutom hjälp i processen med att hitta nästa lägenhet, vilket var otroligt skönt.

Kan verkligen rekommendera att anlita Sofie! Läs mer
  • Henrik S sålde sin lägenhet med hjälp av Sofie Vikström en del av Brokr Fastighetsmäklare

2019-07-04

Mycket proffesionell mäklare. Hanterade allt superbra. Mycket trevlig. Läs mer
  • Per Erik K sålde sitt hus med hjälp av Sofie Vikström en del av Brokr Fastighetsmäklare

2019-07-03

Brännkyrka
    Sålt vårt radhus där vi bott i 43 år.
    Stort engagemang från Sofies sida och bättre resultat än vad vi trodde innan. Bra fotograf som hon engagerade bidrog nog också. . Läs mer
  • Peter B köpte sitt hus med hjälp av Sofie Vikström en del av Brokr Fastighetsmäklare

2019-07-03

Brännkyrka
    Mkt trevlig, pålitlig och kunnig mäklare. Rakt igenom bra jobbat vid vårt köp av bostad! Läs mer
  • Matilda E sålde sin lägenhet med hjälp av Sofie Vikström en del av Brokr Fastighetsmäklare

2019-07-02

Hägersten
    Fantastiskt duktig mäklare! Vi var nöjda som säljare, även köparna tyckte mycket om att ha med Sofie Vikström att göra. Vi kommer att anlita henne igen om vi får chansen. Rekommenderas varmt! Läs mer

Andra mäklare hos Brokr Fastighetsmäklare

Emmy Blinke