Sofie Vikström

Sofie Vikström

Sofie Vikström är mäklare på Brokr Fastighetsmäklare

Sofie Vikström har varit registrerad mäklare sedan 2013-02. Sofie Vikström har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-02 och har fått 112 omdömen med ett betyg på 4.9. Sofie Vikström har haft 40 försäljningar sen 2020-08 och har tillfrågat 95% av sina kunder efter omdömen.

Sofie Vikström är grundare av Brokr tillsammans med Tomas Andersson.

– En bostadsförsäljning är ett långsiktigt samarbete jag som mäklare har – både med säljaren och den som köper. Ett proffsigt bemötande är avgörande. Nyfikenhet och ett öppet sinne är något jag alltid strävar efter. Nära dialog med dig som säljare eller köpare säkerställer hon att allt går enligt plan och att du får det stöd du behöver, från värdering till kontraktsskrivning.

Sofie Vikström har alltid tid för dig. Målet är att enbart ha två affärer i gång samtidigt för hon vet att en lyckad försäljning ställer höga krav och tar tid.

Genom att hela tiden ligga steget före optimerar hon resultatet för ditt objekt.

Försäljningar 2020-08 - 2021-07

Läs vad 112 Läs vad Sofie Vikström

• sålde sin lägenhet med hjälp av Sofie Vikström en del av Brokr Fastighetsmäklare
    • Södermalm - Mariatorget
    2021-07-29
    Så himla nöjd med Sofie som mäklare på alla fronter. Tydlig, trygg och alltid professionellt bemötande.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Sofie Vikström en del av Brokr Fastighetsmäklare
    • Kungsholmen
    2021-07-21
    Vänligt och proffsigt bemötande. Enligt förväntningar. Tydlig och smidig kommunikation.
    • Nacka - Sickla
    2021-06-04
    Sofie var mycket tydlig med uppdraget och jag fick bra tips om hur vi själva kunde styla bostaden inför fotografering och visning. Vi har haft en bra dialog genom hela försäljningen.
    2021-05-26
    Mäklare som levererar utöver det vanliga! Tagit hjälp av Sofie vid mina två senaste försäljningar och är alltid lika nöjd. Rekommenderas till alla som ska sälja sina bostäder!
    2021-05-24
    Sofie är lyhörd, målmedveten och noga med detaljerna. Det här hjälpte oss till en supersmidig försäljning som vi var väldigt nöjda med. Vi kommer definitivt använda Sofie igen.
    2021-05-23
    Vi köpte lägenhet med Sofie som mäklare. Professionell och duktig, vi är mycket nöjda!
    • Liljeholmskajen
    2021-03-31
    Jag köpte min lägenhet genom Sofie, hon är väldigt trevlig, påläst, ärlig och kändes genuint mån om bägge parterna. Sofie har agerat väldigt professionellt genom hela processen, från visningen till kontraktsskrivningen och har gett snabb återkoppling vid de frågor som har dykt upp efteråt.
    • Högalid
    2021-03-25
    Sofie hjälpte oss med försäljning av vår mammas lägenhet på Söder. Hon har varit ett otroligt bra stöd åt oss i hela processen. Hon är kunnig, påläst och har alltid tid för sina kunder. Hon är dessutom snabb och ärlig och någon man kan lita på till 100%. Hela processen har varit proffsig och Sofie har verkligen gjort sitt yttersta för att vi alla skall känna oss trygga och nöjda med resultatet.
    Vi är otroligt nöjda med Sofie och kan varmt rekommendera henne.
    Åsa & Sofia
    • Liljeholmskajen
    2021-03-06
    Vi blev väl bemötta, Sofie är duktig på att återkoppla. Hon sålde vår lgh och var mån om båda parter, ärlig o tydlig. Vi är mycket nöjda med hennes hantering före, under o efter försäljning. Mkt bra engagemang under hela processen. Vi kan varmt rekommendera Brokr o Sofie som mäklare.
    Hej! Tack för rekommendationen Robert, ett nöje att hjälpa er. Vi hörs och ses snart igen! Vänligen Sofie Sofie Vikström
    • Gröndal - Ekensberg
    2021-02-08
    Köpt en bostadsrätt i Gröndal, en liten 2:a. Superbra bemötande av mäklaren Sofie. Hon har varit lätt tillgänglig, kompetent och agerat väldigt professionell. Över förväntan!

Jättenöjd över upplevelsen och tvekar inte att själv kontakta henne vid framtida affärer.
    Hej Rahima! Tack för din fina rekommendation, roligt att du är nöjd. Vi ses snart! / Sofie Sofie Vikström