Läs vad 99 Läs vad Sofie Vikström

• 2020-12-09
    Jag kunde inte vara mer nöjd med Sofie, hon har varit sjukt kommunikativ och proffsig från start till mål!
    Via mitt bolag jobbar vi direkt mot mäklare och det var därför spännande att få stå på köpsidan och se hur ett proffs utför sitt arbete!
    Marcus F
    Marcus F
    • 25.0 m²
    • Johanneshov
    köpte sin lägenhet med hjälp av Sofie Vikström en del av Brokr Fastighetsmäklare
  • 2020-12-08
    Sålt lägenhet i Stockholm.
    Proffsig snabb och trevlig!
    Alexander M
    • 3:a
    • 75.0 m²
    • Kvarnholmen
    sålde sin lägenhet med hjälp av Sofie Vikström en del av Brokr Fastighetsmäklare
  • 2020-12-07
    Sålde min lägenhet i nacka. Sofie var från första mötet till slutförsäljning och kontraktskrivande väldigt tydlig med upplägg och så vidare. Hon återkoppla dessutom snabbt vid frågor och funderingar under processen. Jag rekommenderar Sofie starkt om du går i Sälj tankar.
    Patrik G
    • 63.0 m²
    • Nacka/Jarlaberg
  • 2020-12-07
    Jag sålde lägenhet med hjälp av Sofie. Jag upplever henne som mycket förtroendegivande och proffsig. Hon överträffade mina förväntningar genom att återkoppla snabbt, genom att delge en tydlig analys av marknaden och genom att vara en trygg hand i processen att sälja. Jag kan inte annat än att rekommendera Sofie och kommer fortsatt arbeta med henne framöver när det blir dax igen.
    Nickie E
    • 25.0 m²
    • Johanneshov
  • 2020-11-25
    Vi sålde ett radhus i Aspudden med hjälp av Sofie. Hon var mycket proffsig genom hela processen. Hon får vår starkaste rekommendation.
    Johan W
    • 5:a
    • 106.0 m²
    • Aspudden
    Tack Johan för din rekommendation, har uppskattat vårt samarbete och det gör mig glad att ni är nöjda. / Sofie

• 2020-11-20
    Sofia hjälpte oss sälja en 1:a på Södermalm i Stockholm.
    Vi upplevde Sofie som kunnig, personlig och effektiv.
    Uppföljning på frågor gick fort.
    Johan W
    • 27.0 m²
    • Medborgarplatsen
    Tack Johan för den fina rekommendationen!

• 2020-11-14
    Vi sålde vår bostad med hjälp av Sofie.

Vi upplevde Sofie som tydlig, professionell och engagerad. Hon var även snabb med att besvara eventuella frågor under resans gång, vilket uppskattades extra mycket av oss som förstagångssäljare.

Vi kan varmt rekommendera Sofie.
    Malin M
    • 42.5 m²
    • Katarina
    Hej Malin! Tack snälla för den fina rekommendationen, så roligt att få hjälpa till! / Sofie

• 2020-11-06
    Sålt en bostadsrätt.
    Sofie är väldigt professionell samtidigt som hon är inlyssnande och ödmjuk, och tydlig med bra råd som är realistiska!
    Sofie har överträffat alla mina förväntningar och jag är jättenöjd med sättet hon har återkopplat under resans gång, har ordnat med goda kontakter för en snabb affär. Hennes taktik och uppriktighet kring uppgörelsen och avslut av försäljning.
    Kan rekommendera henne alla dagar i veckan!
    Carina S
    • 44.0 m²
    • Kristineberg
    Tack Carina! Jätteroligt att få hjälpa till med försäljningen. Vi hörs snart igen. / Sofie

• 2020-11-06
    Jag har köpt en lägenhet i Kristineberg om 2 rum, 44 kvm. Först och främst blev jag positivt överraskad av Sofies professionella bemötande under visningen; hon välkomnade alla besökare och besvarade mina - och andras - frågor på ett sätt som kändes seriöst och inte ”säljigt”. Därefter var Sofie fortsatt professionell i all kontakt över telefon och har tydligt representerat säljarens intressen och villkor. Under tidigare visningar jag har varit på har säljaren nästan försvunnit ur bilden på grund av mäklarens egenintresse. Detta har inte varit fallet med Sofie, vilket är mycket positivt för mig! Under själva kontraktsskrivningen gick det lugnt och metodiskt till vilket jag uppskattar som förstagångsköpare.
    Julia W
    • 44.0 m²
    • Kristineberg
    Hej Julia! Stort tack för din rekommendation, roligt att du känner dig så nöjd! Vi ses på tillträdet. / Sofie

• 2020-10-29
    Jag köpte min första lägenhet av Sofie - och när det blev dags att sälja samma lägenhet ett antal år senare kändes det självklart att kontakta henne igen.

Sofie ledde mig tryggt genom försäljningen, jag kunde inte bett om något mer. Hon är genuin, kunnig och väldigt proffsig. Dessutom var hon ärlig och transparent mot mig med allt som skedde genom hela processen. En topp-mäklare helt enkelt! / Ella
    Ella H
    • 52.0 m²
    • Hägerstensåsen
    Tack Ella för den fina rekommendationen! Har varit ett nöje att få hjälpa till med din försäljning. Vi ses snart igen!

Visa svar

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte