Sofie Vikström
Registrerad mäklare sedan 2013-02-18
Aktiv på Reco.se sedan 2017-02-13
2019-08 - 2020-07
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det absolut bästa med att vara mäklare är att få hjälpa sina kunder genom deras livs affärer, och att få följa dem genom livets alla skeden.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Om du anlitar mig får du en erfaren mäklare som alltid är beredd att göra det där lilla extra för att just din affär ska bli så lyckad som möjligt.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Jag skulle beskriva mig som väldigt personlig, engagerad och driven. Läs mer

Läs vad 82 Läs vad Sofie Vikström

• Linda R köpte sin lägenhet med hjälp av Sofie Vikström en del av Brokr Fastighetsmäklare

2020-08-08

Sundbyberg
    Jag har sålt en etta i Sundbyberg! Samarbetet funkade jätte bra och jag är nöjd med försäljningen! Kan varmt rekommendera Sofie som mäklare! Läs mer
  • Martin J sålde sin lägenhet med hjälp av Sofie Vikström en del av Brokr Fastighetsmäklare

2020-07-27

5:a
    Vi har sålt bostad med Sofie två gånger. Först min frus lägenhet på Söder och sen vårt älskade radhus i Aspudden. Två helt olika affärer men båda gångerna har vi varit supernöjda med Sofie som mäklare. Vi kom i kontakt via rekommendation från en gemensam bekant och Sofie är helt grym. Noggrann och proffsig. Hon skapar realistiska förväntningar hos både säljare och köpare och har full koll genom hela processen. Läs mer
  • Olivia Jeanette S sålde sitt hus med hjälp av Sofie Vikström en del av Brokr Fastighetsmäklare

2020-07-05

Hägersten
    Sofie hjälpte mig att sälja mitt hus, hon har varit väldigt proffsig genom hela processen. Hon är väldigt seriös och jobbade hårt för att det skulle bli en så bra försäljning som möjligt!

Jag skulle utan tvekan anlita henne igen, fem tummar upp! Läs mer
  • Elin J sålde sin lägenhet med hjälp av Sofie Vikström en del av Brokr Fastighetsmäklare

2020-07-03

5:a
    Sofie har sålt två olika bostäder åt mig. Var så imponerad av hur proffsig hon är så det var aldrig ens en diskussion när Vi skulle sälja igen. Rak, ärlig och otroligt kunnig. Rekommenderar henne varmt. Läs mer
  • Siddartha A sålde sin lägenhet med hjälp av Sofie Vikström en del av Brokr Fastighetsmäklare

2020-07-01

3:a
    Vi sålde vår lägenhet med Brokr. Sofie var underbart och hjälpsam! Läs mer
    2020-07-01 Sofie V svarar Siddartha A
    Tack för den fina rekommendationen Sid, var verkligen roligt att få hjälpa er!
    Sofie V gillar detta
  • Jens J sålde sin lägenhet med hjälp av Sofie Vikström en del av Brokr Fastighetsmäklare

2020-06-25

2:a
    Vasastan
    Vi har sålt vår bostad med Sofie och väldigt bra bemötta från första mötet. Sofie ingav ett stort förtroende med sin kunskap och var påläst om vårt område. Sofie var väldigt lösningsorienterad och läste på noggrant om vårt objekt för att kunna svara på alla frågor. Vi kände oss väldigt trygga och nöjda genom hela processen, stort förtroende och kan varmt rekommendera Sofie! Läs mer
    2020-07-01 Sofie V svarar Jens J
    Tack snälla Jens, det var en ära att få förmedla er fina bostad!
    Sofie V gillar detta
  • Atieh R sålde sin lägenhet med hjälp av Sofie Vikström en del av Brokr Fastighetsmäklare

2020-06-25

2:a
    Vasastan
    Sofie förmedlade vår lägenhet i Vasastan på ett ytterst proffsigt och genomarbetat sätt. Hon höll oss väl uppdaterade genom hela processen. Vi kunde inte ha fått en mer kompetent, noggrann och stabil mäklare! Att hon var dessutom var trevlig och lugn genom hela processen var ett stort plus i kanten. Vi kan varmt rekommendera Sofie och kommer anlita henne nästa gång det är dags att sälja.

/Säljare av bostadsrätt på Hälsingegatan 7A Läs mer
    2020-07-01 Sofie V svarar Atieh R
    Tack Atieh, blir så glad att ni är nöjda med mitt jobb så här långt!
    Sofie V gillar detta
  • Zuzanna J köpte sin lägenhet med hjälp av Sofie Vikström en del av Brokr Fastighetsmäklare

2020-06-14

3:a
    Aspudden
    Jättetrevlig och hjälpsam. Tålmodig med att svara på frågor och förklara köpprocessen. Värmt rekommnderat! Läs mer
    2020-07-01 Sofie V svarar Zuzanna J
    Tack Zuzanna! Vi ses snart igen, ha en fin sommar så länge!
    Sofie V gillar detta
  • Fredrik N sålde sin lägenhet med hjälp av Sofie Vikström en del av Brokr Fastighetsmäklare

2020-04-25

Enskede-Årsta
    Professionell och pedagogisk från första möte till avslutad försäljning. Betydde mycket för mig att Sofie engagerade sig så för min lägenhet vilket bidrog till att min första bostadsförsäljning blev en trygg och positiv upplevelse. Tack Sofie! Läs mer
  • Valter B köpte sin lägenhet med hjälp av Sofie Vikström en del av Brokr Fastighetsmäklare

2020-04-20

Enskede-Årsta
    Att köpa sin första bostad blev en enkel och rolig upplevelse med Sofie som mäklare. Hon var tydlig med hur processen går till och var snabb på att svara om man hade någon fundering, vilket gav mig som köpare ett lugn.
    Sofie rekommenderas starkt! Läs mer

Andra mäklare hos Brokr Fastighetsmäklare