22 rekommendationer

Sofie Vikström
en del av Brokr Fastighetsmäklare

Swedenborgsgatan 2
118 48 Stockholm — Visa karta

Vad tror Sofie att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 22 kunder tycker om Sofie Vikström

• Jessica W
    Jessica W skrev om Sofie Vikström en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Sofie levererade över vår förväntan. Mycket professionell och tillmötesgående. Hon lyssnade på våra förfrågningar och kom med sina expert råd. Vi tyckte det va jätte skönt att ha en mäklare som man känner att man kan fråga om vad som helst och lita på. Inte bara sköta affären men även vara där som stöd.
  • Lina B
    Lina B skrev om Sofie Vikström en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Jätteduktig och professionell.
  • Andrea R
    Andrea R skrev om Sofie Vikström en del av Brokr Fastighetsmäklare
    När vi skulle sälja så var marknaden något opålitlig. Vi träffade och jämförde fyra olika mäklare och träffade Sofie sist. Efter det mötet var det solklart för oss att välja henne. Hon har stenkoll på marknaden, lyssnade till våra behov, gjorde en plan och fick oss trygga. Sofie gör det lilla extra och var även mitt bollplank när vi köpte lägenhet. Vi hade inte kunnat önska oss en proffsigare mäklare än Sofie Vikström. Hon är lyhörd, kompetent, engagerad, pålitlig och trevlig att ha att göra med.
  • Marita J
    Marita J skrev om Sofie Vikström en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Hon har allt man förväntar sej av en mäklare ochlite till!
  • Sebastian L
    Sebastian L skrev om Sofie Vikström en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Väldigt engagerad, höll oss uppdaterade, rak och ärlig – nådde över vårt önskepris. Skulle gärna anlita henne igen.
  • Mattias J
    Mattias J skrev om Sofie Vikström en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Professionellt bemötande utan några konstigheter.
  • Matthew H
    Matthew H skrev om Sofie Vikström en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Sofie was very helpful and explained all the details which were important regarding buying the apartment. I would certainly recommend Sofie as a broker.
  • Johannes H
    Johannes H skrev om Sofie Vikström en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Proffsig och kunnig! Bra människokännedom.
  • Ida P
    Ida P skrev om Sofie Vikström en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Proffsig, påläst och engagerad. Hon kändes otroligt trygg att köpa av.
  • Erik S
    Erik S skrev om Sofie Vikström en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Mycket bra och proffesionellt bemötande från Sofie.
  • Ulrika N
    Ulrika N skrev om Sofie Vikström en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Fint bemötande. Påläst, trovärdig
  • Barbro S
    Barbro S skrev om Sofie Vikström en del av Brokr Fastighetsmäklare
    När Sofie kom in till objektet så såg hon på en gång den potential som man kunde använda som argument för att sälja huset. Hon var engagerad, tog till vara på våra (säljarens) önskemål och var delaktig under hela processen.
    Jag är superglad att vi valde Sofie, tror inte att någon annan hade kunnat göra ett lika bra jobb som Sofie.
  • Eric E
    Eric E skrev om Sofie Vikström en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Sofie rekommenderas varmt. Seriös och förtroendeingivande,
  • Joakim B
    Joakim B skrev om Sofie Vikström en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Vi blev kontaktade av Sofie och efter ett väldigt bra första intryck valde vi att anlita henne. Vår känsla var väldigt positiv, men efter att visningarna gått dåligt, trots att Sofie skrutit om sitt breda kontaktnät och budgivningen uteblivit, så kom ett bus som vi kände bara var ok. Vi chansade och valde 2 nya visningar.
    Det slutade tillslut med att vi fick ett ännu sämre bud av samma budgivare. Sofie var proffsig o tillgänglig, men jag anser att hon borde ha fått köparen att stå fast vid sitt bud o kanske valt ett annat utgångsbud. Pga det dåliga slutpriset så blir tyvärr betyget dåligt. Vi gillade verkligen Sofie, men jag har en känsla att när det blir svårare, så har hon svårt att vända på det, medan när det går bra, så kan hon få upp priset extra.
    Därför känns det jobbigt att det blev som det blev då vi verkligen gillade henne som person.
    2017-05-30 Sofie V svarar Joakim B
    Hej Joakim, tack för din feedback. Tar detta till mig och kommer jobba ännu hårdare i framtiden. Önskar er allt gott / Sofie
  • Daniel L
    Daniel L skrev om Sofie Vikström en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Fick rekommendationen att anlita Sofie av en vän som tidigare också sålt med Sofie. Sofie var väldigt professionell, trygg och personlig som mäklare. Hon fanns alltid tillgänglig och ledde försäljningen framåt på ett väldigt behagligt sätt. Försäljningsresultatet blev bättre än förväntat och vi är väldigt nöjda! Tack Sofie!
  • Mohammad G
    Mohammad G skrev om Sofie Vikström en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Vårt köp gick väldigt smidigt. Hon hjälpte oss med allt.
  • Therése L
    Therése L skrev om Sofie Vikström en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Sofie är helt fantastisk! Lugn, nogrann, tydlig och strukturerad och fanns alltid nära till hands vid eventuella frågor och funderingar. Kommer rekommendera henne till alla som ska sälja sin lya.
  • Johanna E
    Johanna E skrev om Sofie Vikström en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Vi är nöjda med bemötandet och affären gick smidigt!
  • Anders B
    Anders B skrev om Sofie Vikström en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Sofie har varit väldigt professionell på alla sätt och vis genom hela försäljningsprocessen. Hon har varit enkel att få tag i och behjälplig på alla tänkbara sätt.
    Nästa gång jag ska sälja en lägenhet kommer jag definitivt att kontakta Sofie igen.
  • Andreas S
    Andreas S skrev om Sofie Vikström en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Sofie har varit helt kanon från början till slut. Ett trevligt bemötande vid första kontakt. Lugn och tydlig genom hela processen och hjäplsam med snabba svar vid eventuella frågor. Vi kommer absolut rekommendera henne till alla vi känner som ska sälja sin lägenhet!
    2017-03-09 Sofie V svarar Andreas S
    Tack Andreas, roligt att ni är så nöjda! Hoppas att ni trivs bra i ert nya boende :)
  • Johan E
    Johan E skrev om Sofie Vikström en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Sofie var med oss i en väldigt lång process då vi som säljare velade lite hur vi skulle göra med försäljningen. Hon fanns alltid där och gav oss bra råd och tips under hela resan utan att ligga på och stressa. Sen hade vi satt ett väldigt högt uppsatt mål för försäljningen, hela 200 000 kr över försäljningsrekordet i lägenheten för en motsvarande lägenhet, men det målet kom vi upp till! Rekommenderar varmt Sofie!
    2017-03-09 Sofie V svarar Johan E
    Tack Johan för dina varma ord! Det har varit ett nöje att hjälpa er genom försäljningsprocessen.
  • Jonas H
    Jonas H skrev om Sofie Vikström en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Kunde inte få en bättre mäklare
    2017-03-09 Sofie V svarar Jonas H
    Tack snälla Jonas, hoppas att ni trivs bra i nya huset!
Tomas Andersson
Sofie Vikström