Sofie Vikström
Registrerad mäklare sedan 2013
Aktiv på Reco.se sedan 2017
?
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det absolut bästa med att vara mäklare är att få hjälpa sina kunder genom deras livs affärer, och att få följa dem genom livets alla skeden.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Om du anlitar mig får du en erfaren mäklare som alltid är beredd att göra det där lilla extra för att just din affär ska bli så lyckad som möjligt.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Jag skulle beskriva mig som väldigt personlig, engagerad och driven. Läs mer

Läs vad 35 kunder tycker om Sofie Vikström

• Fredrik S
    Fredrik S skrev om Sofie Vikström en del av Brokr Fastighetsmäklare

2019-01-30

Använder lockpriser. Helt ofattbart att denna typ mäklare och sätt att sälja ett objekt går obemärkt förbi. Läs mer
  • Sofia Maria M skrev om Sofie Vikström en del av Brokr Fastighetsmäklare

2018-10-22

Sålde en etta på Kungsholmen. Sofie är proffsig och effektiv. Hon är lätt att ha att göra med och fanns tillgänglig för frågor rörande både stort och smått som kan uppstå. Detta var min frösta lägenhetsförsäljning och det kändes tryggt att ha Sofie vid sin sida Läs mer
  • Per B skrev om Sofie Vikström en del av Brokr Fastighetsmäklare

2018-10-11

Jag har både köpt och sålt med Sofie. Hon var sensationellt professionell, engagerad och noggrann. Vi kände verkligen att hon ville vårt bästa vid båda affärerna. Läs mer
  • Hanna B skrev om Sofie Vikström en del av Brokr Fastighetsmäklare

2018-10-10

Hög tillgänglighet, kundfokuserat och proffesionellt bemötande. Rekommenderar gärna. Läs mer
  • Jenny B
    Jenny B skrev om Sofie Vikström en del av Brokr Fastighetsmäklare

2018-09-26

Sofie är proffsig, trygg och engagerad. Topp! Läs mer
  • Malin K skrev om Sofie Vikström en del av Brokr Fastighetsmäklare

2018-09-25

Sofie är noggrann, inlyssnande och ambitiös. Toppval av mäklare. Läs mer
  • Maja H skrev om Sofie Vikström en del av Brokr Fastighetsmäklare

2018-09-24

1a 24 kvm, norrbackagatan 14. Positivt bemött. Bra strategi, hjälpsam och proffsig. Läs mer
  • Emma O skrev om Sofie Vikström en del av Brokr Fastighetsmäklare

2018-06-04

I en tuff marknad köpte jag en bostadsrätt (35 m2 på Mariatorget) innan jag hade sålt min dåvarande lägenhet (22 m2 i Midsommarkransen).
    Sofie Vikström var mäklare vid båda affärerna vilket hon skötte med bravur! Redan innan första visningen kändes det tryggt att ha kontakt med Sofie - det var tydligt att hon hade alla parters intresse top of mind och noggrant insatt i alla frågor samt att informera genom varje steg av processen vilket gjorde det lätt att ta beslut.
    Försäljningen av min lägenhet gick över förväntan och nästa gång det är dags för försäljning kommer jag att tveklöst att anlita Sofie! Läs mer
  • Felix B skrev om Sofie Vikström en del av Brokr Fastighetsmäklare

2018-05-24

Köpt en trea på 68 kvm i Hägersten och var så nöjd med hur Sofie hjälpte oss att vi valde henne för att sälja vår 1a på 35 kvm i samma område också. Jättebra bemötande, professionell, hjälpsam och vänlig hela tiden. Hon levde upp till alla förväntningar och jag skulle rekommendera Sofie till vänner och familj. Läs mer
  • Jens N skrev om Sofie Vikström en del av Brokr Fastighetsmäklare

2018-05-23

Supernöjd med Sofie som mäklare. Bra kommunikation, proffsig och hjälpsam längs hela vägen av min lägenhetsförsäljning. Läs mer

Andra mäklare hos Brokr Fastighetsmäklare

Emmy Blinke