Tobias Aasa

Tobias Aasa

Tobias Aasa är mäklare på Brokr Fastighetsmäklare

Tobias Aasa har varit registrerad mäklare sedan 2011-07. Tobias Aasa har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-03 och har fått 19 omdömen med ett betyg på 4.9. Tobias Aasa har haft 13 försäljningar sen 2021-01 och har tillfrågat 88% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-01 - 2021-07

Läs vad 19 Läs vad Tobias Aasa

2021-06-21
    Oerhört professionell, kunnig och påläst mäklare som både lyssnar in och kommer med egna bra idéer och tips. Ger mer än man betalar för (exempelvis analys kring köp av nytt boende när jag skulle sälja) Förmåga att fortsätta med samma intensitet även i motgångar och är mån om både säljare och köpare. Flexibel, jobbar hårt. Rekommenderas varmt!
    Tack så mycket! Det var skönt att vi kom i mål till sist. Trevlig sommar! Tobias Aasa
    2021-06-19
    Lugn, saklig och trevlig. Snabba svar på frågor, även utanför kontorstider. Kan varmt rekommendera Tobias Aasa.
    Stort tack, Hans! Lycka till med er försäljning! Tobias Aasa
    2021-05-16
    Jag har genom Tobias och Brokr sålt min lägenhet i Nacka på distans då jag bor utomlands. Trots avståndet gick det galant! Tobias höll tät kontakt, arbetade professionellt och lämnade ingenting åt slumpen. Jag kände mej väldigt insatt och trygg med Tobias och hans sätt att arbeta. Rekommenderar honom varmt!
    Tack Anneli! Ser fram emot att träffas vid tillträdet. Tobias Aasa
    • Alphyddan
    2021-05-14
    Jag sålde en mini 2a på 38.4 kvm på en relativt sval marknad för små lägenheter. Tobias ger ett mycket gott intryck till både säljare som spekulanterna som är på plats och han gick alltid att få tag på. Jag kände mig hörd och trygg i att Tobias kommer verkligen arbeta på att få bostaden såld. Anledning till 4a och inte 5a är att jag inte fick riktigt så mycket för lägenheten som jag hoppats.
    Tack Mattias! Ja, tyvärr en lite svalare period för mindre lägenheter just nu, men jag tror att vi fick ut vad vi kunde från de spekulanter som vi hade att jobba med. Hoppas att ni kommer att trivas i er nya lägenhet! Tobias Aasa
    2021-05-14
    We bought an apartment in Nacka. Tobias was very professional and gave detailed information about the apartment and led us through the process. He was also helpful with the translation and ensuring we understood the contract and key parts of it. Would definitely recommend him.
    Thanks Eden! I'm sure you will have a good time in Jarlaberg. Tobias Aasa
    2021-05-05
    Engagerat och proffsigt bemötande.
    Snabb på att svara på frågor.
    Vi är mycket nöjda med köpet av vår bostad.
    • Järla Sjö
    2021-05-04
    Jag kan inget annat än att rekommendera Tobias till alla som ska sälja sin bostad. Det här är andra gången vi anlitat honom och än en gång blev vi positivt överraskade över hans proffsiga bemötande, kunnskap inom bostadsbranchen och förmåga att göra bra affärer. Vi fick lägenheten såld fort och med högre slutpris än vi trott. Tobias får en även att känna sig unik trotts att han har många kunder att hantera samtidigt. Jag kommer alltid anlita Tobias till mina kommande bostadsaffärer.
    Tack för rekommendationen Thomas! Alltid kul med återkommande kunder. Lycka till nu med ert stora äventyr och känn er välkomna att ta kontakt i framtiden! Tobias Aasa
    • Kungsholmen
    2021-05-04
    Vi köpte en bostad via Tobias och fick ett proffesionellt bemötande. Tobias har verkligen bra koll på alla detaljer och har gett oss en mycket positiv upplevelse genom hela processen, från visning till tillträde.
    2021-04-30
    Min erfarenhet av Tobias är att han är väldigt lyhörd och proffesionell i att agerande. Engagerad från början till slut. Lyckad försäljning!

//Daniel
    • Järla Sjö
    2021-04-30
    Vi har anlitat Tobias och är väldigt nöjda! Tobias har varit otroligt professionell i sitt bemötande från start till slut. Han har svarat snabbt och pedagogiskt på alla våra frågor. Hans strategiska kompetens inom försäljning är utöver det vanliga och är en stor anledning till varför vi fick mycket mer än vad vi hade förväntat oss för vår lägenhet. Vi skulle varmt rekommendera Tobias vidare till alla som vill göra en bra försäljning av sin lägenhet!
    Tack Linnéa! Extra kul att få hjälpa återkommande kunder. Tobias Aasa