Tomas Andersson
Registrerad mäklare sedan 2012-07-02
Aktiv på Reco.se sedan 2017-02-06
2019-07 - 2020-06

Läs vad 61 Läs vad Tomas Andersson

• Adiam T köpte sin lägenhet med hjälp av Tomas Andersson en del av Brokr Fastighetsmäklare

2020-06-14

Solna
    Jag har köpt en lägenhet i Solna. Tomas har varit toppen, tillmötesgående och snabb med att lämna besked. Läs mer
  • Madeleine H köpte sin lägenhet med hjälp av Tomas Andersson en del av Brokr Fastighetsmäklare

2020-06-14

Engelbrekt
    Köpt nyproduktion i Norra Djurgårdsstaden av Brokr. Trevligt bemötande och jag fick förtroende för mäklaren. Snabba och trevliga svar och nöjd med min köpupplevelse. Läs mer
  • Anna W sålde sin lägenhet med hjälp av Tomas Andersson en del av Brokr Fastighetsmäklare

5:a
    Engelbrekt
    Försäljning av BR. Trevligt bemötande i alla kontakter.
    Aktiv och engagerad genom hela processen. Läs mer
  • Georges Wilhelm P sålde sitt hus med hjälp av Tomas Andersson en del av Brokr Fastighetsmäklare

Huddinge
    Sålde hus. Tomas har varit professionell och hjälpt oss väldigt bra under hela resan Läs mer
  • Isabelle P sålde sitt hus med hjälp av Tomas Andersson en del av Brokr Fastighetsmäklare

Huddinge
    Trevlig, professionell Och alltid tillgänglig för frågor samt ger bra tips, därför valde vi att kontakta Tomas igen för en återkommande försäljning. Läs mer
  • Erik H skrev om Tomas Andersson en del av Brokr Fastighetsmäklare

2020-06-12

Förtroendeingivande, lugn, tydlig, positiv och duktig. Läs mer
  • Wilhelm W sålde sin lägenhet med hjälp av Tomas Andersson en del av Brokr Fastighetsmäklare

2020-06-10

5:a
    Engelbrekt
    5 rum norra djurgårdsstaden.

Tomas är Intresserad, seriös, påläst, aktiv, gillar verkligen det han gör. Läs mer
  • Vincent M sålde sin lägenhet med hjälp av Tomas Andersson en del av Brokr Fastighetsmäklare

2020-06-10

Solna
    Tomas är mycket engagerad och hårt arbetande. Oavsett marknadsläge är han alltid 100% och ger aldrig upp. Jag har sålt två lägenheter med Tomas och kommer fortsätta att jobba med Tomas i framtiden. Läs mer
  • Sara E sålde sin lägenhet med hjälp av Tomas Andersson en del av Brokr Fastighetsmäklare

2020-06-08

4:a
    Hägersten
    Tomas är pålitlig, tillgänglig, professionell, inkännande och väldigt lätt att samarbeta med! Vi både köpte av och sålde vår fyra med honom. Plus för snygga prospekt och trevligt kontor vid Mariatorget. Vi vänder oss gärna till Tomas igen för både köp och försäljning! Läs mer
  • Per N sålde sin lägenhet med hjälp av Tomas Andersson en del av Brokr Fastighetsmäklare

2020-06-02

2:a
    Hägersten
    Försäljning av lägenhet. Mycket nöjda med vår mäklare Tomas. Proffsig och duktig, speciellt under rådande omständigheter (covid-19). Kan varmt rekommenderas! Läs mer

Andra mäklare hos Brokr Fastighetsmäklare

Sofie Vikström