Tomas Andersson

Tomas Andersson

Tomas Andersson är mäklare på Brokr Fastighetsmäklare

Tomas Andersson har varit registrerad mäklare sedan 2012-07. Tomas Andersson har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-02 och har fått 76 omdömen med ett betyg på 4.9. Tomas Andersson har haft 55 försäljningar sen 2019-12 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

Tomas Anderssons stora passion är att göra affärer. Tomas går alltid in helhjärtat i varje uppdrag han tar sig ann och ger inte upp förrän varje affär är i mål.

– Min ambition är alltid att få dem nöjdaste kunderna. Nyckeln är att hitta lösningar på såväl de stora problemen som de små, detta för att få bästa möjliga slutresultat.

Tomas Andersson säljer objekt över hela Storstockholm. Med sitt stora driv samt sin personliga service kommer Tomas att guida dig genom hela processen med ett leende på läpparna. – oavsett om det gäller befintliga objekt eller nyproduktion. Tomas har stenkoll på båda delarna.

Tillsammans med Sofie Vikström har Tomas Andersson grundat Brokr.

Försäljningar 2019-12 - 2020-11

Läs vad 76 Läs vad Tomas Andersson

• 2020-11-23
    Tydlig, proffsig, trevlig och lyhörd. Levererar som alltid (det var min tredje försäljning med Tomas). Kan varmt rekommendera!
    Aljona S
    • 26.0 m²
    • S:t Matteus
    sålde sin lägenhet med hjälp av Tomas Andersson en del av Brokr Fastighetsmäklare
  • 2020-10-19
    Mycket trevligt och proffsigt bemötande, pålitlig och snabb att återkoppla. Supernöjd, kan verkligen rekommenderas!
    Noël E
    • 103.0 m²
    • Värmdö
    sålde sitt hus med hjälp av Tomas Andersson en del av Brokr Fastighetsmäklare
  • 2020-09-30
    Vi köpte en nyproducerad lägenhet i norra djurgårdsstaden. Positivt bemött Jag tycker att Thomas var toppen som mäklare, kort och koncis.
    André T
    • 2:a
    • 63.3 m²
    • Engelbrekt
    köpte sin lägenhet med hjälp av Tomas Andersson en del av Brokr Fastighetsmäklare
  • 2020-09-24
    bra och lätt att få tag på. snabb att ge respons.
    Christina M
    • 75.5 m²
    • Engelbrekt
  • 2020-09-23
    Bästa mäklaren jag haft! Jag hade höga förväntningar och Thomas upplevde till dom! Han hade bra kontakt med både mig och spekulanterna under hela försäljningen.
    Rickard A
    • 29.0 m²
    • Oscar
  • 2020-09-23
    Har köpt en lägenhet på Ekerö. Han har varit helt suverän och hjälpsam och tålmodig😊
    Mikael S
    Mikael S
    • 32.0 m²
    • Ekerö
  • 2020-09-20
    Tomas är engagerad, tillgänglig och visar stor ödmjukhet i sitt mäklarskap men har också ett driv för att genomföra affärer.
    Torbjörn L
    • 82.0 m²
    • Norra Djurgårdsstaden
  • 2020-09-16
    Jag har köpt en bostadsrätt. Har bara gott att säga om Tomas Andersson. Proffsig och serviceinriktad. Kändes väldigt tryggt att Tomas tog hand om allt.
    Magnus E
    • 2:a
    • 40.0 m²
    • Hjorthagen
  • 2020-09-12
    Vi sålde vår lägenhet i Tollare Nacka. Tomas gav ett väldigt bra intryck från första stund och kändes pålitlig och proffesionell. Det fortsatte på samma sätt under hela processen och vi är väldigt nöjda med allt. Vi kommer absolut jobba med Tomas igen!
    Johan B
    • 75.0 m²
    • Boo
  • 2020-09-01
    Tomas guidade mig och sambon till vår första gemensamma lägenhet med säker hand. Tillgänglig och flexibel i yttersta mån - något som är uppskattat i en köpprocess. Vi upplevde att Tomas agerade på bästa sätt utifrån både säljare och köpare vilket kändes tryggt för oss. På det stora hela är vi väldigt nöjda med såväl lägenheten som vi snart flyttar in i och Tomas agerande under hela processen! Rekommenderas!
    Christian H
    • 80.0 m²
    • Täby

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte