Tomas Andersson

Tomas Andersson

Tomas Andersson är mäklare på Brokr Fastighetsmäklare

Tomas Andersson har varit registrerad mäklare sedan 2012-07. Tomas Andersson har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-02 och har fått 88 omdömen med ett betyg på 4.9. Tomas Andersson har haft 48 försäljningar sen 2020-07 och har tillfrågat 91% av sina kunder efter omdömen.

Tomas Anderssons stora passion är att göra affärer. Tomas går alltid in helhjärtat i varje uppdrag han tar sig ann och ger inte upp förrän varje affär är i mål.

– Min ambition är alltid att få dem nöjdaste kunderna. Nyckeln är att hitta lösningar på såväl de stora problemen som de små, detta för att få bästa möjliga slutresultat.

Tomas Andersson säljer objekt över hela Storstockholm. Med sitt stora driv samt sin personliga service kommer Tomas att guida dig genom hela processen med ett leende på läpparna. – oavsett om det gäller befintliga objekt eller nyproduktion. Tomas har stenkoll på båda delarna.

Tillsammans med Sofie Vikström har Tomas Andersson grundat Brokr.

Försäljningar 2020-07 - 2021-06

Läs vad 88 Läs vad Tomas Andersson

• köpte sin lägenhet med hjälp av Tomas Andersson en del av Brokr Fastighetsmäklare
    • Hägersten - Västertorp
    2021-06-09
    We bought an apartment with Tomas´s help. The entire process, from viewing until signing the contract, was easy and smooth, without any problems at all. Tomas was super helpful and responded immediately to all our questions and concerns. Being first time buyers, we felt very safe being guided by him. I´d recommend Tomas wholeheartedly to anyone, you will appreciate his experience and expertise.
    Hi Ilona, Thank you for your kind words! :) I hope you will enjoy your new apartment! Tomas Andersson
  • sålde sitt hus med hjälp av Tomas Andersson en del av Brokr Fastighetsmäklare
    • Skärholmen
    2021-03-28
    Sålt ett radhus.
    Jag blev trevligt bemött och mäklaren uppfyllde mina förväntningar.
    Ja, över mina förväntningar vad gäller pris och snabbhet
    Jag är mycket nöjd och kommer att rekommendera Tomas för mina vänner och bekanta !
    Hej Berit! Tack för fin ord! Det har varit väldigt kul att få hjälpa tid! :) Tomas Andersson
    2021-03-19
    Vi har köpt en lägenhet. Allt fungerade till belåtenhet. Snabbt och effektivt . Vänligt bemötande . Fick svar på våra frågor och är nöjda .
    Hej! Tack för fint omdöme och kul att ni är nöjda :) Tomas Andersson
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Tomas Andersson en del av Brokr Fastighetsmäklare
    2021-03-18
    Sålde min lägenhet på Emmy Rappes gata 3 i Hagastan:

Tomas är proffsig och tydlig vilket gav mig en stor trygghet under hela säljprocessen. Han är tillmötesgående och allting flöt på smidigt från första kontakt till genomförd försäljning.

Kan varmt rekommendera Tomas!
    Hej! Så kul att höra :) Stort tack! Tomas Andersson
    2021-03-17
    Sålde lägenhet i Hagastan och är mer än nöjd med Tomas insats! Riktigt bra och tydlig, höll mig uppdaterad under processens gång, och lägenheten såldes för ett slutpris jag är mer än nöjd över! Kan varmt rekommendera Tomas.
    Tack snälla för dina fina ord :) Tomas Andersson
    2021-02-10
    Trevligt bemötande, betryggande och proffsigt genomförd försäljning.
    • Hägersten
    2021-01-22
    Förtroendeingivande och pålitlig. Proffsigt och positivt bemötande.
  • Stenfirma Lapital AB
    • Vasastan/ Odenplan
    2021-01-22
    Vi köpt en lägen av Brokr och Tomas Andersson hjälpte oss. Allting gick bra. Trevlig och seriös från visning till avtal.
    Brokr rekommenderas varmt.
    • Engelbrekt
    2021-01-21
    Vi har köpt en lägenhet via Tomas. Kontakten och enskild visning ordnades snabbt och all kontakt med Tomas har fungerat utmärkt, med snabba svar och trevligt bemötande. Våra förväntningar på att hitta en lägenhet då vi redan sålt vårt tidigare boende uppfylldes då Tomas snabbt ordnade visning och höll kontakten och väglett oss kontinuerligt. Vr upplevelse av Tomas som mäklare är enbart positiv och vi kan varmt rekommendera Tomas som mäklare.
    • Västermalm
    2021-01-17
    I have bought a new apartment and sold the current one with the help of Tomas. Tomas is professional and reliable during the whole process and everything went very well. Strongly recommended!