Tomas Andersson
Registrerad mäklare sedan 2012
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2019-03 - 2020-02

Läs vad 45 Läs vad Tomas Andersson

• Stefan E köpte sin lägenhet med hjälp av Tomas Andersson en del av Brokr Fastighetsmäklare

2020-02-26

Gustav Vasa
    Köpt en 2 a på Upplandsgatan.
    Tomas var bemötande , proffsig och trevlig..
    Alltid anträffbar och snabb att svara på frågor.
    Har varit med i flera budgivningar senaste veckorna med lite si och så kvalite på vissa av mäklarna.
    Timas skötte det klanderfritt.
    Över förväntan nöjd.
    Med vänlig hälsning,
    Stefan Läs mer
  • Martin B sålde sin lägenhet med hjälp av Tomas Andersson en del av Brokr Fastighetsmäklare

2020-02-26

Gustav Vasa
    Sålde min lägenhet i Vasastan med Tomas, en mycket lyckad försäljning. Tomas genomförde affären på ett mycket proffsigt sätt som gjorde mig som säljare lugn och trygg. Kan varmt rekommendera! Läs mer
  • Nanna G
    Nanna G sålde sin lägenhet med hjälp av Tomas Andersson en del av Brokr Fastighetsmäklare

2020-01-28

Järfälla
    Tomas var helt klart den bästa mäklaren jag någonsin haft, och jag har haft en hel del :) Det absolut bästa med Tomas var hans lugn och helhetsservice. Rekommenderar honom vart till alla och han är den första jag kommer ringa om jag behöver en mäklare i framtiden! Läs mer
  • Mina A köpte sin lägenhet med hjälp av Tomas Andersson en del av Brokr Fastighetsmäklare

2020-01-28

Järfälla
    Professionell, kunnig och trevlig! Läs mer
  • Dusko L köpte sin lägenhet med hjälp av Tomas Andersson en del av Brokr Fastighetsmäklare

2020-01-26

Västerhaninge - Nedersta Allé
    Köpt bostad via Brokr och Tomas, bemött på den bästa möjliga sätt, service och leveransen var på toppen!!! Läs mer
  • Johan B sålde sin lägenhet med hjälp av Tomas Andersson en del av Brokr Fastighetsmäklare

2020-01-12

Huddinge
    Jag har sålt ca 10 - 15 lägenheter med Tomas, den absolut bästa mäklaren i branschen.

Toppklass med mycket bra service och som alltid ser till att man får ut maximalt av försäljningen.

Mvh Johan Läs mer
  • Andreas G sålde sin lägenhet med hjälp av Tomas Andersson en del av Brokr Fastighetsmäklare

2019-12-16

Järfälla
    Tomas sålde vårt Brf-radhus i Järfälla och vi är supernöjda.
    Seriös, kunnig och serviceinriktad. Kan inte annat rekommendera Tomas till alla som ska sälja sin bostad. Läs mer
  • Lovisa F sålde sin lägenhet med hjälp av Tomas Andersson en del av Brokr Fastighetsmäklare

2019-12-16

Järfälla
    Vi har bara positiva saker att säga om Tomas. Proffsig, duktig, kunnig och smart. Den absolut bästa mäklaren som jag har varit i kontakt med. Läs mer
  • Gabi S köpte sin lägenhet med hjälp av Tomas Andersson en del av Brokr Fastighetsmäklare

2019-12-14

Solna
    Jag köpte en bostadsrätt med Tomas som mäklare. Han har under hela processen varit väldigt hjälpsam vilket har känts tryggt. Läs mer
  • Marie S sålde sin lägenhet med hjälp av Tomas Andersson en del av Brokr Fastighetsmäklare

2019-12-14

Hägersten
    Såld en 2:a i hägersten.
    Tomas är en mäklare i toppklass, trevligt bemötande, alltid tillgänglig och öppen och tydligt i kontakten. Har inget att klaga på under mina två försäljningar som han hjälpt mig med! Läs mer

Andra mäklare hos Brokr Fastighetsmäklare

Sofie Vikström