Rekommenderat företag 2016 - Bromma Fönsterputs

Bromma Fönsterputs

Västberga Allé 8, 126 30 Hägersten — Visa karta

Bromma Fönsterputs AB grundades 1948 och är i och med det Stockholms äldsta fönsterputsbolag. Hos oss kan du snabbt och enkelt får en kostnadsfri prisuppgift men skriftlig inventering av alla fönster. Vi är en organisation som präglas av att vi är professionella och erbjuder fasta och marknadsmässiga priser. Vi är medlemmar hos Almega och har ett kollektivavtal genom fastighetsanställdas förbund. Sedan Mars 2016 är vi certifierade enligt ISO 9001, 14001 och OHSAS 18001. Vi har en välutbildad svensktalande personal där samtliga personer bär arbetskläder samt ID.

Efter ett utfört uppdrag följer vi alltid upp med en serviceenkät för att vi ska försäkra oss om att du som kund är helt nöjd. Då får du svara på fem enkla frågor som rör service och kvalitetskrav. På så sätt kan vi bibehålla absolut högsta kvalitet. Nu har vi dessutom SSG-utbildad personal. 2015 har våra kunder gett oss väldigt fina betyg vilket vi är väldigt stolta över att visa upp. Välkommen att bli en nöjd kund du också!

Läs vad 15 kunder tycker om Bromma Fönsterputs

• Jermu L
    Jermu L skrev om Bromma Fönsterputs
    Riktigt bra bemötande. Varit mycket hjälpsamma vid bokning av fönsterputs. Kommer att anlita dem igen.
  • Nina T
    Nina T skrev om Bromma Fönsterputs
    Bra bemötande, självgående killar som putsade hotellets alla fönster.
    Trevlig personal
  • Frida S
    Frida S skrev om Bromma Fönsterputs
    De är alltid flexibla och har koll på läget. Trevliga och vet vad de skall göra.
  • Annika Ö
    Annika Ö skrev om Bromma Fönsterputs
    Bromma fönsterputs ansvarar för putsning av hela hotellet löpande, invändigt och utvändigt. Vi är mycket nöjda med Bromma fönsterputs over lag.
  • Jennie F
    Jennie F skrev om Bromma Fönsterputs
    Företaget har alltid varit service inriktade. De har hjälpt de företag jag arbetat med att köpa in städmaterial, putsa fönster, flyttstädning och mycket mer.
    Samtliga medarbetare har ett profit bemötande.
    Kan varmt rekommendera firman.
  • Anders B
    Anders B skrev om Bromma Fönsterputs
    Det fungerar väldigt bra att beställa från Bromma Fönsterputs.
    Jag skickar ett mail så ordnar dom resten, hyr kranar ,ordnar med tillstånd från Staden samt jobbar natt. Jag beställer utvändig fönsterputs på en kontorsfastighet på Vasagatan där man måste ha tillstånd från staden för att ställa upp kranar på gatan.
  • Rebecca M
    Rebecca M skrev om Bromma Fönsterputs
    Bra service, effektiva och gav bra resultat
  • Sigbjörn E
    Sigbjörn E skrev om Bromma Fönsterputs
    Trevligt bemötande.
    Fönsterputs utförd smidigt och snabbt och med en positiv attityd.
  • Danguole M
    Danguole M skrev om Bromma Fönsterputs
    trevlig personal ,engagerad personal som stannade till och pratade med våra brukare vilket blev jätte uppskattat.
  • Antoinette N
    Antoinette N skrev om Bromma Fönsterputs
    Vi har under flera år fått hjälp med fönsterputsning av Bromma Fönsterputs
    och herrarna som utfört den, har alltid varit hjälpsamma, snabba och noggranna.
  • Mi G
    Mi G skrev om Bromma Fönsterputs
    Vi fick snabb återkoppling och de var flexibla med vilka tider och dagar vi behövde hjälp. De tog dessutom kontakt med oss efter att vi använt dem förra våren. Vi är mkt nöjda
  • Anders S
    Anders S skrev om Bromma Fönsterputs
    Har dock aldrig träffat Johan på Bromma Fönster men har mailet och pratat i telefon med honom. Har alltid fått ett bra bemötande.
    Brukar alltid beställa fönsterputs på två större hus och har aldrig fått klagomål på hur det utfört arbetet så jag är nöjd med det.
  • Peter A
    Peter A skrev om Bromma Fönsterputs
    Bromma fönsterputs är mycket kompetenta , ofta lång erfarenhet som märks väl.
  • Klaus H
    Klaus H skrev om Bromma Fönsterputs
    tydligt och snabbt i förarbetet och i kundkontakt. utmärkt utförd jobb, både noggrant och snabbt. trevliga anställda. mycket nöjd kund
  • Helen M
    Helen M skrev om Bromma Fönsterputs
    Bra bemötande. Kom i tid och gjorde ett bra jobb!

Västberga Allé 8, 126 30 Hägersten