Alla kategorier Renovera badrum Stockholms län Stockholm Hässelby-Vällingby Hässelby Villastad Bromma Kök och Badrumsrenovering

Bromma Kök och Badrumsrenovering

Älghagsstigen 20, 165 76 Hässelby — Visa karta

Bromma Kök & Badrumsrenovering drog igång 1990 och har sedan dess utökats från ett enmansföretag till ett litet bolag med några få anställda. Genom åren har både badrums- och köksrenoveringar genomförts, främst för privatpersoners räkning men även större jobb för t.ex. organisationer och bostadsrättsföreningar.

Med många kontakter i branschen kan Bromma Kök & Badrumsrenovering sköta hela din renovering. Efter ett hembesök och en titt på projektplaneringen kan en offert skrivas upp där alla kostnader från rivning, via rörläggning och fuktspärrar, till montering av inredning ingår.

Hör av dig till Bromma Kök och Badrumsrenovering nästa gång du ska bygga om!

Läs vad 24 kunder tycker om Bromma Kök och Badrumsrenovering

• Makus D
    Makus D skrev om Bromma Kök och Badrumsrenovering
    Jättebra service och mycket väl utfört arbete. supernöjd! Rekomenderas
    Bromma Kök och Badrumsrenovering gillar detta
  • Henrik N
    Henrik N skrev om Bromma Kök och Badrumsrenovering
    Kompetenta och proffsiga. Trevliga och lätta att kommunicera med. Levererar det de lovar
  • Claes N
    Claes N skrev om Bromma Kök och Badrumsrenovering
    Fungerade utmärkt! Höll tidplan, kom när de lovade, täckte föredömligt vilket minimerade smuts även om det inte går fullt ut förstås samt har varit lätta och trevliga att samarbeta med. Vi kommer att anlita dom för fler arbeten och rekommenderar gärna att använda bolaget!
  • Nils G
    Nils G skrev om Bromma Kök och Badrumsrenovering
    Jag har fått ett badrum renoverat av BKB. De har gjort ett mycket bra jobb och jag kan rekommendera dem till alla. De har varit noggranna, lyhörda och höll både tid och kostnad.
  • Anders A
    Anders A skrev om Bromma Kök och Badrumsrenovering
    Mycket personliga hantverkare. Löser invecklade problem. Kundvänliga. Stark rekommendation.
  • Robert N
    Robert N skrev om Bromma Kök och Badrumsrenovering
    Företagel ordnade ett helt nytt kök samt en mindre renovering av badrummet. Bromma Kök håller överenskommen tids - arbets - och kostnadsschema. Är lätta att ha en dialog med och alltid nåbara för kontakt. De utför ett noga och bra utfört arbete. Är något inte utfört tillfredsställande så åtgärdar de detta, utan extra kostnad. Kommer med adekvata förslag på lösning om något oförutsett inträffar. De håller en mycket bra prisnivå och är ett företag att lita på, i alla avseenden.
  • Jan L
    Jan L skrev om Bromma Kök och Badrumsrenovering
    Vi kan verkligen rekommendera Bromma Kök och Badrumsrenovering för ett genomtänkt och gediget arbete med vårt badrum och vardagsrum. De var lyhörda för våra önskemål och allt blev precis som vi ville ha det. Kvalitet rakt igenom.
  • Nils K
    Nils K skrev om Bromma Kök och Badrumsrenovering
    Företaget har under de senaste 10 åren renoverat samtliga våra tre våtutrymmen från grunden dvs rivit ut allt gammal som vvs, golv, tak rör mm och seedad byggt upp allt från grunden med b´nya avlopp, nya väggar med fuktspärrar. nya gov men golvvärme och klinkers, kakhel på väggarna. Allt detta är gjort med några års mellanrum i våra tre badrum, traller. Man har också byggt om en matkällare stim nu är i toppskick. Samtliga medarbetare har alltid varit mycket trevliga, proffseka och lyhörda för våra förslag. Samtliga ombyggnationer har alltid kostat enligt offerterna .
  • THOMAS H
    THOMAS H skrev om Bromma Kök och Badrumsrenovering
    Extremt duktiga, lyhörda, tillmötesgående och kompetenta hantverkare. Skulle inte falla mig in att vända mig till någon annan VVS-firma nästa gång jag behöver ett kök eller badrum renoverat!
  • Bengt M
    Bengt M skrev om Bromma Kök och Badrumsrenovering
    Mycket bra bemötande och ansvarstagande när det krävdes
  • John T
    John T skrev om Bromma Kök och Badrumsrenovering
    Mycket bra företag som levererar vad de lovar.
  • Per L
    Per L skrev om Bromma Kök och Badrumsrenovering
    Vi har anlitat företaget flera gånger och varit nöjda med flera saker. Pålitlig tidsplanering, man håller kalkylerna och det finns en hög kompetens att lösa problem som uppstår på ett bra och effektivt sätt. Utförda arbeten har hög kvalitet och ger ett bättre slutresultat än vad ett företag med lägre pris ofta levererar.
  • Lars L
    Lars L skrev om Bromma Kök och Badrumsrenovering
    Bra och skickliga hantverkare med en personlig service och mycket bra kunskaper och idéer om utförande av sitt jobb. Mycket nöjd med deras jobb. Har anlitat dom flera gånger. Kan varmt rekommenderas.
  • Johan Ö
    Johan Ö skrev om Bromma Kök och Badrumsrenovering
    Mycket bra

"
    "

Bra kvalitet men inte billigt.

Jag anlitar dem gärna igen.
  • Erik J
    Erik J skrev om Bromma Kök och Badrumsrenovering
    Jag har bara goda erfarenheter. Ger bra information. Är anttäffbara. Håller tider och överenskommelser. Bra jobb och samarbetsfirmor.
  • Jessica G
    Jessica G skrev om Bromma Kök och Badrumsrenovering
    Ett glatt, trevligt och professionellt bemötande under hela köks-projektet, från första möte till uppföljning. Höll tider (vilket jag värdesätter högt) och gjorde det dom lovade och lite till. Bra rådgivning och kom med bra förslag. Avstämningar regelbundet under projektets gång. Jag fick det jag beställt och till det pris som var offererat utan tjafs (har varit med om en och annan handverkare som INTE levererat men ändå vill ha betalt), de gav mig dessutom extra service i form av bärhjälp och leveranspassning. Snyggt och proffsigt resultat, helt enkelt! Kommer helt klart anlita dem igen vid liknande projekt.
  • Malin E
    Malin E skrev om Bromma Kök och Badrumsrenovering
    Jag kan varmt rekommendera Bromma kök och badrumsrenovering. De är alltid trevliga och resultatet blir mycket bra. De är noga med att fråga hur man vill ha detaljerna så att det blir rätt från början och slipper göras om.
  • Anna S
    Anna S skrev om Bromma Kök och Badrumsrenovering
    Bemötande

Mycket bra bemötande.

Förväntan

Förväntningarna infriades i stort sett.

Stämning/Service

God stämning men planeringen av arbetet och materialåtgång kunde ha varit bättre.

Värdet

Arbetskostnaden upplevdes som stor för ett badrum på 2,1 kvadratmeter men det var inte dyrare än vad andra firmor skulle begära.

Sammanfattning

Mycket fint utfört kakelarbete. Vi glädjer oss varje dag åt ett väldigt fint badrum.
  • Mikael L
    Mikael L skrev om Bromma Kök och Badrumsrenovering
    Den absolut bästa hantverkar-firman jag har träffat på. Proffsiga, noggranna och enligt avtalad tid och pris. Jag mekar lite själv och därför har jag lite hum om vad det handlar om. En detalj: de verkar hänga med tekniken när det gäller materialval och och verktyg.
  • Åsa W
    Åsa W skrev om Bromma Kök och Badrumsrenovering
    Professionella
    Skickliga
    Kunniga
    Kvalitet på arbete och utförande!
  • Christina W
    Christina W skrev om Bromma Kök och Badrumsrenovering
    Trevliga medarbetare som arbetade flitigt och levde upp till min förväntan.

Mycket trevlig stämning

Gott, efter arbetena har värdet på mitt hem stigit

Jag är mycket nöjd med arbetena, utförandet - ja helheten är mycket god.
  • Pontus B
    Pontus B skrev om Bromma Kök och Badrumsrenovering
    Suveränt, men inte för alla.

Detta är företaget dom levererar perfekt resultat. Dom hittar och fixar fel, även under fastprisavtal. Även fel du aldrig skulle hitta själva. Yrkesstolthet är bara förnamnet.

Alla certifieringar, och allt i enlighet med gällande standard. Tydligaste offerten jag sett.

Men om du nöjer dig med "Good enough, bli snabbt färdig och ganska billigt" så är detta inte alternativet för dig.
  • Ulrika L
    Ulrika L skrev om Bromma Kök och Badrumsrenovering
    Trevligt och professionellt bemötande.
    Min förväntan stämde bra in på det som levererades.
    Hög servicenivå.
    Kan inte värdera om priset är dyrare eller billigare än andra likvärdiga aktörer,men verkade vettigt.
    Mycket positiv upplevelse. Kommer absolut rekommendera företaget till andra och även vid behov anlita dom igen.
  • Birgitta D
    Birgitta D skrev om Bromma Kök och Badrumsrenovering
    Mycket bra! Allt fungerade på tid som det skulle!

Älghagsstigen 20, 165 76 Hässelby