Bromma Mc-Skola

Bromma Mc-Skola

Ring 08-652 56 06 www.brommamcskola.se
4.4

På Bromma MC skola arbetar erfarna och behjälpliga MC-körkortslärare. All utrustning du behöver för att övningsköra motorcykel ingår i priset hos oss, men du får gärna ha egna handskar, hjälmhuva och underställ med dig. Praktisk utbildning inför motorcykel körkortet kan du få hos oss under perioden mars till oktober. Under...

52 omdömen om Bromma Mc-Skola

Olof Niklas L
Skrev om Bromma Mc-Skola

Fick ett bra bemötande och korrigering av synpunkter jag hade. Rekommenderar dem.

Jarla Trafikskola
4.8/5 i betyg av 1546 omdömen 4.8 av 1546 omdömen

Jarla trafikskola i Norrtälje har varit fantastiska under den tiden jag kämpat för att ta mitt motorcykelkörkort. Jag kan med varm hand reko

PYROLA G
Skrev om Bromma Mc-Skola

Fantastisk personal som gör att man känner sig välkommen. Bra att man får tid att traggla i lugn och ro tills det man övar på sitter, bra tips och Trix. Kompetenta och ärliga med vad man behövt öva mera på samt stöttande. Jag är extremt nöjd med Bromma MC skola! 🌻

MARKKU T

Mycket trevligt lärare och kunnigt fick allt jag behövde + risk1 och 2.Tack

Stockholm City Trafikskola
4.5/5 i betyg av 3436 omdömen 4.5 av 3436 omdömen

Otroligt bra lärare/kurshandledare som förklarade på ett underbart sätt. Jättetrevlig och man lärde sig en massa

Nils Mathias Jens E
Skrev om Bromma Mc-Skola

Grymt bra skola med härliga lärare som ger bra och relevanta tips för en säker åkning samt att de förberder en inför uppkörning. Klarade alla mina moment första gången med denna skola. 5/5!!

Stefan N
Skrev om Bromma Mc-Skola

Bromma MC är en fantastisk MC-skola där allt finns, risk 1&2 egen vingel & höghastighetsbana, och sköna hojar. När man kör i trafik är det en elev med en lärare, inga gruppkörningar och skjutsande. Plus att de lär en och ser till att man har kul under tiden! Och när det är dags för uppkörning bokas man in i en stad runt Mälardalen typ där flest klarar det och inte i Sthlm där flest kuggas. Bästa skolan!

Nybrons Trafikskola AB
4.7/5 i betyg av 459 omdömen 4.7 av 459 omdömen

Min upplevelse hos Nybrons körskola har verkligen varit fantastisk. Jag tog B körkort. Både Markus som jag körde med mest men även Jonas har

Jakob R
Skrev om Bromma Mc-Skola

Absolut det otrevligaste bemötandet jag stött på. ALLA andra kommentarer som är positiva är skrivna av dem själva. Dem jag träffat som köpt lektioner hos Bromma är entydigt överens om att dem är otrevliga och att det är på tok för dyrt!

Svar från Bromma Mc-Skola

Hej Jakob, Tack för ditt omdöme. Vad tråkigt att du upplevde oss som otrevliga. Vi värdesätter relationen med samtliga av våra elever, därför är det extra tråkigt att du upplever oss på detta sätt. Vi har försökt kompensera dig med bl.a en rabatt på 3000 SEK avseende trafikkörningen (100 min) där du upplevde oss som otrevliga. Vi på Bromma MC-Skola tror på öppenhet och transparens, därför samarbetar vi med rekommendationssajten Reco.se (Rekommendationer där de kontrollerar att varje omdöme sker från riktiga kunder)....

Ingrid H
Skrev om Bromma Mc-Skola

Det har varit en bra och trevlig skola att komma till! Trevligt bemötande men kunde önska lite mer engagemang från lärarna ibland och lite mer feedback och att Lars (en av lärarna) jobbar där lite mer. Mycket bra ordnad uppkörning till ett bra uppkörningsställe! :-)

Din körskola
4.6/5 i betyg av 625 omdömen 4.6 av 625 omdömen

Bästa skolan tack för allting Johan och kassandra jag klarade körkortet på första försöket.

Annika G
Skrev om Bromma Mc-Skola

Enkelt, rutinerat, hjälpsamt. Säkerhet och körgläde. Rätt instruktion i rätt tid. Det var roligt att ta MC-kort med Bromma MC, alltid trevlig och lättsam stämning. Tack Christian, Sören och Elise Jag har lyft blicken :)

Michael I
Skrev om Bromma Mc-Skola

Lite röriga och ostrukturerade, men helt okej.

Saltsjö Trafikskola
4.7/5 i betyg av 966 omdömen 4.7 av 966 omdömen

Anser bemötandet som proffesionellt och trevligt. Klar och tydlig undervisning, samt varierat innehåll. Med detta menar jag att det var vari

Johan H
Skrev om Bromma Mc-Skola

Super nöjd med alla lektioner och sköna lärare

Yuriy M
Skrev om Bromma Mc-Skola

Jättetrevlig uppkevesle! Pedagogiska, kompetenta och flexibla lärare! Inga konstigheter. Så ska det vara! Rekommenderas till alla Bromma MC skolan! Mvh Yuriy Matouzko

Körkortsspecialisterna AB
4.9/5 i betyg av 116 omdömen 4.9 av 116 omdömen

Jättetrevliga och hjälpsamma. Framförallt duktiga och kunniga. Rekommenderar de till alla som vill ta körkort!

Joakim W
Skrev om Bromma Mc-Skola

Trevligt gäng. Bra hojjar. Jättebra med egen bana att öva på. Instruktörerna har lång erfarenhet och är mycket kunniga men kan kännas lite väl laid back ibland. Ett tips är att själv vara drivande och aktivt be om feedback och instruktion så att man övar på rätt grejer. Upplever att coachingen kunde varit mer aktiv från deras sida. Annars skulle de fått full pott.

Fredrik A
Skrev om Bromma Mc-Skola

Att ta MC-kort via Bromma MC är grymt! Tydlig och rak kommunikation, skön humor som underlättar eventuella svårigheter under utbildningen. Förväntningarna har överträffats och jag kan inte annat än att ge 10 tummar av 10 möjliga! Tack C, S och E

Svar från Bromma Mc-Skola

tack! kul att vi fick tio av tio tummar. kör försiktigt med vänliga hälsningar Bromma mc skola

JP´s Trafikskola
4.9/5 i betyg av 414 omdömen 4.9 av 414 omdömen

Genom JP har båda barnen tagit sitt körkort för bil på första försöket och en av dem har genom stöd även tagit BE . JP har förutom utbildnin

Sture Patrik B Sture Patrik B
Bianca R
Skrev om Bromma Mc-Skola

Väldigt duktiga och trevliga lärare och personal.

Emil B
Skrev om Bromma Mc-Skola

Väldigt seriösa fast med humor. Erfarna i sitt yrke och lär ut på ett bra sätt :) mycket nöjd.

Gregory C
Skrev om Bromma Mc-Skola

Utmärkt, jag tycker att jag har fått ett mycket bra utbildning och mycket hjälp för att utväckla mig och klarar körkortet så fort som möjligt. Mycket rekommenderat.

Majd B
Skrev om Bromma Mc-Skola

Levde definitivt upp till mina förväntningar! Fick tips och råd med jämna mellanrum samt svar på varje frågande hade. Rekommenderas starkt!

Karl b

Bra ordnat , bemötande och genomförande etc . Helheten bra

Dan S
Skrev om Bromma Mc-Skola

Tack för den snabba och skräddarsydda utbildningen!!

Gustaf J
Skrev om Bromma Mc-Skola

När jag i början av året kom till Bromma MC skola för att gå riskettan så upplevde jag direkt att de var engagerade. Så valet att köra utbildningen hos dem blev enkelt. De snickrade ihop ett bra upplägg och i början av maj körde jag upp och tog mitt efterlängtade mc kort. Sören och Christian är sköna killar. Tack för er hjälp att uppnå en av mina drömmar!

Patrik W
Skrev om Bromma Mc-Skola

Trevligt bemötande. Gemytlig stämning kom med bra tips för hur man kan förbättra sin förmåga till bättre förare. Man kan tillsammans med företaget om man vill lägga upp en plan hur man kan utväckla sin körning på bästa sätt. De sätter eleven i centrum.

Anders B
Skrev om Bromma Mc-Skola

Kan bara säga "top notch" ......Alla personal på skolan, men framförallt Christian och "gubben" Sören ;) Ha-ha..... Utöver personal så hade vi elever en fin gemenskap och den härliga jargong mellan elever och personal den smittade av sig på alla! Vad gäller utbildningen så finns inget övrigt att tillägga, utan enbart buga och tacka för den fina utbildning som jag fick genomgå på Bromma Mc Själv har jag haft åkeri (tung trafik) och många bokstäver i körkortet. Nu har jag lagt till A-korten för tung mc!

Hiwa I
Skrev om Bromma Mc-Skola

Otroligt proffsiga, hjälpsamma och kunniga inom området. Alla tre lärare är väldigt bra och man får den hjälp man behöver för att komma vidare med sin utbildning. Dessa goa gubbar ska all tack för hjälpen.

Henrik W
Skrev om Bromma Mc-Skola

Gammal novis blev blev mycket väl omhändertagen av proffsen Christian och Sören. Lyckat resultat med godkänd uppkörning 3 maj. 100 mil senare på Trajjan olycksfri och inga påkörda barnvagnar. Kommer t o m ihåg att slå av blinkersen...

Umud E
Skrev om Bromma Mc-Skola

Skit bra tog körkortet på första försök

Isabelle D
Skrev om Bromma Mc-Skola

Jag var missnöjd med min tidigare körskola, de mjölkade mig på pengar. Därför böt jag till Bromma mc, jag är mycket nöjd med bytet, här har jag utvecklats till en bra mc förare. Personalen är trevlig, serviceminded och proffsiga på alla tänkbara sätt.

Iraj A
Skrev om Bromma Mc-Skola

risk 2 utbildning och jag är jätte nöjd med upplägget och bemötande.

Igor S
Skrev om Bromma Mc-Skola

Grymt mc skolan. Erfarna lärarna som vet vad de håller på med. Rekommenderar hjärtligt. ☆☆☆☆☆

Bengt A
Skrev om Bromma Mc-Skola

Jag saknade noggrannare information om vilka val jag kunde välja inför min start. Jag saknade en noggrannare uppföljning av min utveckling under utbildningen. MC-skolan har ett lysande tillfälle att skapa en kundklubb som fortsätter ha kontakt med skolan efter avklarad utbildning. Fortsättningskurser, Avrostningskurser, Köp kuster. meka kurser. mm. Det saknar jag. Personalen var väldigt erfarna och kunniga, snabba på att läsa av eleven och dess färdigheter.

Hans G
Skrev om Bromma Mc-Skola

Inga problem, fick mitt kort på första försök.

Hiwa I
Skrev om Bromma Mc-Skola

Mycket bra skola och trevliga lärare. Vill man ta mc-kort rekommenderar jag varmt Bromma mc, pga deras proffessionalitet.

Björn N
Skrev om Bromma Mc-Skola

I början ett relativt seriöst intryck. Men allt eftersom tiden går med borttappade lappar och listor med elever. Inget datorsystem där man för in vem som gjort vad, utan elever får börja ifrån början trots erfarenheter och uppvisad körning på skolan.

Dick P
Skrev om Bromma Mc-Skola

Bra och snabbt med en väldigt rolig skäggig gubbe som ofta står och röker.

Darko S
Skrev om Bromma Mc-Skola

Bra och seriös MC skola. Rekommenderas starkt.

Dulle M
Skrev om Bromma Mc-Skola

Rekommenderas starkt. Egna banor tillsmammans med den otroligt kunniga personal såg till att jag hade körkortet på ca två månader. Otroligt nöjd och skulle jag ta andra behörigheter så vet jag precis vart jag ska vända mig.

Andreas L
Skrev om Bromma Mc-Skola

Bra och trevligt bemötande. Tydlig information och genomgång.

Dan B
Skrev om Bromma Mc-Skola

Bra utbildning och lärare! Kan rekommenderas!

Andreas J
Skrev om Bromma Mc-Skola

Inge vidare, dåliga lärare som inte tar sig tid för sina elever. Äldre gubbar som inväntar pension, under en lektion på bana så satt den ena och raggade på en elvs mamma hela lektionen, och under den timmen fick jag inga tips eller tricks alls, dåligt! Finns bättre körskolor!

Alexandra D
Skrev om Bromma Mc-Skola

Fantastiska instruktörer som bryr sig om sina elever

Ali  M
Skrev om Bromma Mc-Skola

Grym körskola, trevlig personal, rekommenderas varmt!

Alexandra F
Skrev om Bromma Mc-Skola

jag skulle inte rekommendera deras skola till ngn annan. bemötandet och undervisningen var inte bra. Man kände sig inte så välkommen och man fick inte mycket uppmuntran vid lektionerna mera som att; vet du inte det. Man kände sig "liten" och ganska dum. Jag bytte körskola efter 3 lektioner.

Carl D
Skrev om Bromma Mc-Skola

Bra skola. Bra lärare med snällt bemötande

Carl N
Skrev om Bromma Mc-Skola

Trevlig MC-skola. Köpte ett paket med lektioner samt risk1 och risk2. Samt körde upp med Bromma MC-skola i Västerås. Gick fint :-)

Dag J
Skrev om Bromma Mc-Skola

Tog MC-kort hos Bromma MC-skola 2016 och är i stort sett nöjd med min upplevelse. Det som var positivt var framförallt hjälpen med planering mm från Eva (?) som skötte bokningarna. Instruktörernas pedagogik kändes ibland inte helt genomtänkt men slutresultatet blev bra. Skulle rekommendera MC-skolan, men med vissa förbehåll.

Catharina H
Skrev om Bromma Mc-Skola

Helt okej. Var en givande kurs.

Badruddin D
Skrev om Bromma Mc-Skola

Väldigt trevlig personal som låter en testa utan att irritera för mkt med intruktioner osv. Ska snart tillbaka o övningsköra mer

Anna F
Skrev om Bromma Mc-Skola

Superbra hjälp inför BE. Rekommenderas! :)

Björn B
Skrev om Bromma Mc-Skola

Deltog i risk2, lektioner i trafik, landsväg samt på bangården. Allt fungerade bra, tips och råd på vad som är viktigt att tänka på inför uppkörning. Bokade uppkörning och lån av MC via Bromma MC. Valet stod mellan BMC och en annan skola i Bromma och har inte ångrat mitt val. Jag kan rekommendera BMC

Anders L
Skrev om Bromma Mc-Skola

Riktigt superbra på alla sätt!!!

Alexander G
Skrev om Bromma Mc-Skola

Mycket trevligt bemötande och professionella instruktörer.