Andreas Stensåsen

Andreas Stensåsen

Andreas Stensåsen är mäklare på Bronze Fastighetsförmedling

Andreas Stensåsen har varit registrerad mäklare sedan 2020-06. Andreas Stensåsen har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-05 och har fått 2 omdömen med ett betyg på 5.0. Andreas Stensåsen har haft 1 försäljningar sen 2021-05 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-05 - 2021-05

Läs vad 2 Läs vad Andreas Stensåsen

• sålde sin lägenhet med hjälp av Andreas Stensåsen en del av Bronze Fastighetsförmedling
    • Midsommarkransen/Telefonplan/Hägerstensåsen
    2021-05-26
    Sålde min lgh i Hägersten. Andreas sålde den underhand på 1 vecka! Ett mycket trevligt bemötande! Löpande info hela veckan. Resultatet överträffade skyhögt mina förväntningar! Kan verkligen rekommendera Andreas 👍
    Tack Lennart för ditt förtroende med det som varit ditt hem i så många år! Jag hoppas du hittar något magiskt hemma i Jämtland! Andreas Stensåsen
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Andreas Stensåsen en del av Bronze Fastighetsförmedling
    • Midsommarkransen/Telefonplan/Hägerstensåsen
    2021-05-26
    Jag och min flickvän har precis köpt vår första bostadsrätt. Vi hade ett område som vi gärna ville till och visste inte riktigt om vi skulle ha råd med en trea som vi gärna ville ha. Andreas ringde mig och berättade att han hade den perfekta bostaden för oss som var en tre, inom vår budget och i vårt önskade område. Andreas har varit en klippa sedan första samtalet och vi är superglada för vårat köp som är perfekt för oss, precis som Andreas sa i telefon.
    SÅ roligt och jag är så tacksam att jag fått förtroendet att hjälpa er som nystartad familj! Jag hoppas ni får många magiska år i bostaden och området! Andreas Stensåsen