Bartek Stojanowski

Bartek Stojanowski

Bartek Stojanowski är mäklare på Bronze Fastighetsförmedling

Bartek Stojanowski har varit aktiv på Reco.se sedan 2022-04 och har fått 4 omdömen med ett betyg på 5.0. Bartek Stojanowski har haft 2 försäljningar sen 2022-03 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2022-03 - 2022-04

Läs vad 4 Läs vad Bartek Stojanowski

• sålde sin lägenhet med hjälp av Bartek Stojanowski en del av Bronze Fastighetsförmedling
    • Kista
    2022-04-19 Verifierad kund
    Bartek väldigt proffsig och tillmötesgående. Han fick mig att känna mig trygg och satte rimliga förväntningar under hela processen, vilka han också senare lyckades överträffa, vilket gör att jag definitivt kommer att välja honom vid kommande sälj/köp

Rekommenderar varmt Bartek och Bronze fastighetsmäklare.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Bartek Stojanowski en del av Bronze Fastighetsförmedling
    • Kista
    2022-04-19 Verifierad kund
    He provided me with an answer for each question i had. I'm happy with the way i treated when i bought my apartment.
    THANK YOU BRONZE
    • Vendelsö
    2022-04-02 Verifierad kund
    Samarbetet med Bartek var mer en fantastiskt!
    Han är varmt och professionell person.
    Vi gick igenom varje steg i processen lugnt och effektivt tack vare Barteks tillgänglighet och engagemang.
    Han har överträffat alla våra förväntningar och levererat ett resultat som slutade med FÖRENINGSREKORD.
    Vi kan varmt rekommendera Bartek till alla som ska sälja!”
    • Vendelsö
    2022-04-02 Verifierad kund
    Vi fick ett varmt och fint välkomnande, mäklaren uppfyllde våra förväntningar på ett utmärkt sätt.
    Väldigt trevlig och tillmötesgående. Tillgänglig och svarade snabbt på våra frågor.