Betim Meha

Betim Meha

Betim Meha är mäklare på Bronze Fastighetsförmedling

Betim Meha har varit registrerad mäklare sedan 2020-11. Betim Meha har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-03 och har fått 3 omdömen med ett betyg på 5.0. Betim Meha har haft 4 försäljningar sen 2021-02 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-02 - 2021-09

Läs vad 3 Läs vad Betim Meha

• sålde sin lägenhet med hjälp av Betim Meha en del av Bronze Fastighetsförmedling
    • Råsunda
    2021-09-07
    Betim är proffsig, artig, trevlig och inlyssnande. Betim höll mig informerad under hela försäljningstiden om vad som hände, olika detaljer i processen , berättade om fördelar och nackdelar.

Jag har fått ett mycket bra bemötande och kan varmt rekommendera honom som just Din mäklare i kommande affärer.
    2021-04-20
    Betim är en väldigt förtroendeingivande mäklare som är positiv och noggrann med bra tålamod och bra återkoppling under resans gång! Målinriktad med ett genuint och professionellt bemötande vilket fick mig att känna mig trygg i försäljningen av min lägenhet, valet av mäklare var och är självklart för mig, det är Betim jag hör av mig till!
    • Solna
    2021-03-03
    Betim är en mycket seriös och engagerad mäklare, som göra allt för att både säljare och köpare ska känna sig sedda och viktiga för honom.
    Han kommer med idéer och förslag som är väl genomtänkta.
    Rekommenderar honom till alla som vill köpa eller sälja