Caroline Hanell
Registrerad mäklare sedan 2019
Aktiv på Reco.se sedan 2019
2019-02 - 2020-01
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Mina kunders tacksamhet är varför jag älskar mitt jobb. Att få äran att hjälpa och träffa så omåttligt många människor i deras mest betydelsefulla affärer är en enastående känsla. Sen att överträffa både mina egna och mina kunders förväntningar är även en otrolig drivkraft bakom varför jag älskar mitt yrke som fastighetsmäklare!

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
För mig är era önskemål och trygghet det allra viktigaste. Först när ni känner att ni kan rekommendera mig vidare till andra, har jag nått mitt mål. Jag hanterar varje förmedling som om den vore min egen bostad och jobbar under högt tempo och drivs av att överträffa mina kunders förväntningar. Därför lämnar jag aldrig något åt slumpen utan skapar istället det bästa möjliga utgångsläget för dig i en lyckad försäljning.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Enligt mina tidigare uppdragsgivare upplevs jag som energisk, alltid tillgänglig, dedikerad utan dess like och ger alltid 200% utan att ge upp. Läs mer

Läs vad 35 Läs vad Caroline Hanell

• REBECCA R
    REBECCA R skrev om Caroline Hanell en del av Bronze Fastighetsförmedling

2020-02-14

5 av 5 möjliga!
    Caroline brinner verkligen för det hon gör och det visar hon tydligt, väldigt professionell och härligt bemötande, skulle VARMT rekommendera henne! Läs mer
    2020-02-23 Caroline H svarar REBECCA R
    TACK SNÄLLA, känns underbart att ni är så nöjda med ert köp av huset! Vi håller kontakten!
  • Sofia L sålde sin lägenhet med hjälp av Caroline Hanell en del av Bronze Fastighetsförmedling

2020-02-05

Annedal
    Caroline har varit fantastisk! Hon är driven, hon vill sälja och hon vågar sikta högt! Caroline levererar över förväntan och jobbar som alla mäklare bör göra! Hon är och kommer bli farlig för er andra mäklare, en toppmäklare utan dess like!!! Läs mer
    2020-02-07 Caroline H svarar Sofia L
    Tack själv är väldigt glad att ni båda är nöjda! Hoppas även ni trivs med ert nya hem! Ser fram emot fler samarbeten framöver. Ta hand om er!
  • Stefan N sålde sin lägenhet med hjälp av Caroline Hanell en del av Bronze Fastighetsförmedling

2020-01-29

Vilken stjärna!

Jag sålde min lägenhet via Caroline Hanell, i konkurrens med 5 andra mäklare på väletablerade byråer i Stockholm.

Caroline stack ut med att hon verkligen ville sälja min lägenhet, som om det vore sin egen!

Caroline är rak, tydlig och noggrann och hela processen gick fantastiskt bra!

Jag ger Caroline 6 av 5 och kommer att använda henne i fortsättningen. Läs mer
    2020-02-07 Caroline H svarar Stefan N
    Tack själv är väldigt glad att du är nöjd! Det är min eftersträvan i alla uppdrag! :D Ser fram emot fler samarbeten framöver!
  • Erica R
    Erica R köpte sin lägenhet med hjälp av Caroline Hanell en del av Bronze Fastighetsförmedling

2020-01-23

Bromma / Mariehäll
    Köpte en lägenhet via Caroline Hanell i Mariehäll. Caroline är ett riktigt proffs. Jag har aldrig träffat en mäklare som brinner så mycket för sitt yrke. Hon är en duktig mäklare som för övrigt är en så härlig tjej. Allt var över förväntan och jag kommer att rekommendera alla som ska sälja att ta ett möte med henne. Läs mer
    2020-01-28 Caroline H svarar Erica R
    Fantastiskt att läsa detta, är riktigt glad för er skull och dessutom att ni har köpt Mariehälls finaste lägenhet! Så kul att få hjälp er hitta ert nya drömhem! Ser fram emot att hjälpa er sälja i framtiden :)
  • Deborah G köpte sin lägenhet med hjälp av Caroline Hanell en del av Bronze Fastighetsförmedling

2020-01-20

Bromma / Mariehäll
    Så trevlig och härligt bemötande. Professionell men samtidigt varm och personlig! Läs mer
    2020-01-28 Caroline H svarar Deborah G
    Tack snälla så härligt att se dig så här fantastiskt nöjd efter ditt köp :D
  • VENUS A
    VENUS A skrev om Caroline Hanell en del av Bronze Fastighetsförmedling

2020-01-15

Jag sålde precis min lägenhet tillsammans med mäklaren Caroline som är den absolut bästa mäklaren jag träffat. Hon har varit proaktiv från start och gjort allt (plus lite till) för att jag ska bli så nöjd som möjligt. Sålde min lägenhet innan fotografering & visning och fick precis det bud jag önskade. Tack Caroline för att du stöttat mig i den här resan! Läs mer
    2020-01-15 Caroline H svarar VENUS A
    Tack snälla Venus det har varit fantastiskt att hjälpa dig och du är verkligen en riktig drömsäljare!
    Hoppas ni kommer trivas bra i ert nya boende! Ta hand om er!
  • Jonas B köpte sin lägenhet med hjälp av Caroline Hanell en del av Bronze Fastighetsförmedling

2019-12-31

Fredhäll/Kungsholmen
    Seriös, påläst och bra engagemang. Läs mer
    2019-12-31 Caroline H svarar Jonas B
    Tack Jonas, hoppas du kommer trivas bra i din nya lägenhet!
  • Emine G sålde sin lägenhet med hjälp av Caroline Hanell en del av Bronze Fastighetsförmedling

2019-12-07

Sollentuna
    Caroline, en så professionell mäklare som strävar efter klientens bästa.
    Försökte sälja min lägenhet med en annan välkänd och mest sålda mäklarbyrå utan lycka, trots flera planerade och icke planerade visningar. Mötet med Caroline från Bronze var inte alls planerat men hon gav sånt förtroende och självsäkerhet så jag gick ut med försäljningen med henne. Caroline sålde min lägenhet för exakt det priset jag hade önskat trots att jag visste att det kunde bli väldigt svårt. Rekommenderar Caroline Hanell starkt till andra som vill sälja bostad. Caroline är den mäklare som man borde anlita för en lyckad affär. Läs mer
    2019-12-07 Caroline H svarar Emine G
    Nöjet har varit på min sida och jag är så fantastisk glad över att se er tacksamhet, det betyder verkligen allt för mig! Stort tack för ert förtroende och ser fram emot er nästa försäljning!
  • Sebastian M
    Sebastian M köpte sin lägenhet med hjälp av Caroline Hanell en del av Bronze Fastighetsförmedling

2019-12-05

Sollentuna
    Jag har köpt en lägenhet

Jag blev väldigt bra bemött av Caroline

Upplevelsen var väldigt bra, trevlig och väldigt hjälpsam genom hela köpet Läs mer
    2019-12-06 Caroline H svarar Sebastian M
    Tack själv Sebastian, så kul att se dig nöjd med köpet! :D
    Caroline H gillar detta
  • Rickard H sålde sin lägenhet med hjälp av Caroline Hanell en del av Bronze Fastighetsförmedling

2019-11-11

Bromma / Mariehäll
    Caroline gjorde ett utmärkt jobb.
    Jag sålde min lägenhet via henne och var nöjd rakt igenom hela processen.
    Hon lyssnade på mig och mina önskemål och levererade sedan. Läs mer
    2019-11-26 Caroline H svarar Rickard H
    Är så glad att läsa detta, det har varit en ära att hjälpa dig med din försäljning!
    Caroline H gillar detta

Senaste försäljningarna