Caroline Hanell
Registrerad mäklare sedan 2019-03-01
Aktiv på Reco.se sedan 2019-04-08
2019-07 - 2020-06
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Mina kunders tacksamhet är varför jag älskar mitt jobb. Att få äran att hjälpa och träffa så omåttligt många människor i deras mest betydelsefulla affärer är en enastående känsla. Sen att överträffa både mina egna och mina kunders förväntningar är även en otrolig drivkraft bakom varför jag älskar mitt yrke som fastighetsmäklare!

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
För mig är era önskemål och trygghet det allra viktigaste. Först när ni känner att ni kan rekommendera mig vidare till andra, har jag nått mitt mål. Jag hanterar varje förmedling som om den vore min egen bostad och jobbar under högt tempo och drivs av att överträffa mina kunders förväntningar. Därför lämnar jag aldrig något åt slumpen utan skapar istället det bästa möjliga utgångsläget för dig i en lyckad försäljning.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Enligt mina tidigare uppdragsgivare upplevs jag som energisk, alltid tillgänglig, dedikerad utan dess like och ger alltid 200% utan att ge upp. Läs mer

Läs vad 54 Läs vad Caroline Hanell

• Cihan E köpte sin lägenhet med hjälp av Caroline Hanell en del av Bronze Fastighetsförmedling

2020-06-25

Bromma / Mariehäll
    I bought an apartment with Caroline. She treated me very kindly and friendly as if she was selling a house to her best-friend. She was responsive and punctual. We sealed the deal less than 24h after the showing thanks to her hard work and communication with the seller. Thanks for everything again. Läs mer
  • Annelie G köpte sin lägenhet med hjälp av Caroline Hanell en del av Bronze Fastighetsförmedling

2020-06-25

5:a
    Bromma / Mariehäll
    Köpt 4 i Annedal med fantastiskt uteplats.
    Caroline var enormt trevlig, kunnig och effektivt vilket är egenskaper jag uppskattar. Mycket trevligt bemötande och humor, härligt.
    Mina förväntningar på mäklare är; koll på läget, inte för säljinriktade, trevliga. Detta uppfyllde Caroline med bravur. Läs mer
  • Sakari H
    Sakari H köpte sin lägenhet med hjälp av Caroline Hanell en del av Bronze Fastighetsförmedling

2020-06-12

Kungsholmen
    Can highly recommend Caroline. The whole process went really fast and smoothly - After the bid was accepted in late afternoon, she organized all papers to be signed already in the same evening.

Great and fast communication between the seller and buyer. She kept me well informed on what is needed and when. She has always been promptly available for any help.

Big recommendation, thanks! Läs mer
    2020-06-12 CAROLINE H svarar Sakari H
    This makes my job amazing, I’m really glad for you and I know that you will love your new apartment!
  • Michael Jakob R sålde sin lägenhet med hjälp av Caroline Hanell en del av Bronze Fastighetsförmedling

2020-06-12

Kungsholmen
    Positiv och hårt arbetande mäklare som går den extra milen för att få till en bra försäljning. Läs mer
    2020-06-17 CAROLINE H svarar Michael Jakob R
    Tusetack Jakob, jag är väldigt glad för er skull!
  • Hanna Charlotta T köpte sin lägenhet med hjälp av Caroline Hanell en del av Bronze Fastighetsförmedling

2020-06-11

Sollentuna
    Super härlig och kunnig mäklare. Hon fanns alltid där för oss. Klok, kunnig och proffsig. Rekommenderar starkt Caroline! Läs mer
    2020-06-12 CAROLINE H svarar Hanna Charlotta T
    Tusentack för era fina ord, är så glad att se er nöjda med ert nya drömboende!
  • Felicia T sålde sin lägenhet med hjälp av Caroline Hanell en del av Bronze Fastighetsförmedling

2020-06-07

2:a
    Bromma / Mariehäll
    Caroline sålde min lägenhet i "The Bronze" husen i Mariehäll. En glad, härlig, positiv och envis mäklare som verkligen gör sitt yttersta för en lyckad försäljning. Överträffade mina förväntningar, både med sin otroliga energi som aldrig verkar ta slut, och med sin otroliga vinnarskalle, men också med slutpriset i dessa "coronatider". Heja dig! Läs mer
    2020-06-12 CAROLINE H svarar Felicia T
    Tack snälla Felicia, jag blir oerhört glad att de dig nöjd med affären! Fantastiskt samarbete!
  • Beatrice N sålde sin lägenhet med hjälp av Caroline Hanell en del av Bronze Fastighetsförmedling

2020-05-27

Bromma / Mariehäll
    När jag skulle sälja min etta i Mariehäll jämförde jag flera mäklare men fastnade för Caroline efter att ha träffat henne och lagt upp en gemensam plan. Under hela processen har hon varit tillgänglig, kommit med idéer och varit uppmärksam på mig som säljare. Det slutade även med en bra försäljning som ett kvitto på ett bra jobb. Jag kan därför varmt rekommendera Caroline! Läs mer
    2020-06-12 CAROLINE H svarar Beatrice N
    MEN WOW jag är Såå glad för er skull, stort grattis!! :D
  • Linn F sålde sin lägenhet med hjälp av Caroline Hanell en del av Bronze Fastighetsförmedling

2020-05-03

2:a
    Kungsholmen - Lilla Essingen
    Jag sålde min lilla lägenhet på Lilla Essingen och trots tuffa tider och många objekt ute fick Caroline upp priset med flera hundra tusen. Hon ger aldrig upp och finns alltid tillgänglig. Läs mer
    2020-05-07 CAROLINE H svarar Linn F
    Tusentack för ditt förtroende Linn, mycket glad för din skull!
  • Srn A
    Srn A köpte sin lägenhet med hjälp av Caroline Hanell en del av Bronze Fastighetsförmedling

2020-04-09

Sundbyberg
    Jag upplevde henne väldigt trevlig och profsionell.
    Fick bra bemötande, bra beskrivning av bostad och hjälp med frågor. Läs mer
    2020-04-14 CAROLINE H svarar Srn A
    Tack själva och stort grattis till ert nya fantastiska hem! :D
  • Joachim H sålde sin lägenhet med hjälp av Caroline Hanell en del av Bronze Fastighetsförmedling

2020-03-28

Annedal
    Vi är jätte nöjda med Carolin som mäklare
    Mycket proffsig . Kan varmt rekommendera henne

Asli och joachim Hagström Läs mer
    2020-04-02 CAROLINE H svarar Joachim H
    Tack själva, det var en ära att få hjälpa er med er försäljning!

Senaste försäljningarna

Registervägen