Caroline Hanell
Registrerad mäklare sedan 2019
Aktiv på Reco.se sedan 2019
2018-10 - 2019-09
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Mina kunders tacksamhet är varför jag älskar mitt jobb. Att få äran att hjälpa och träffa så omåttligt många människor i deras mest betydelsefulla affärer är en enastående känsla. Sen att överträffa både mina egna och mina kunders förväntningar är även en otrolig drivkraft bakom varför jag älskar mitt yrke som fastighetsmäklare!

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
För mig är era önskemål och trygghet det allra viktigaste. Först när ni känner att ni kan rekommendera mig vidare till andra, har jag nått mitt mål. Jag hanterar varje förmedling som om den vore min egen bostad och jobbar under högt tempo och drivs av att överträffa mina kunders förväntningar. Därför lämnar jag aldrig något åt slumpen utan skapar istället det bästa möjliga utgångsläget för dig i en lyckad försäljning.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Enligt mina tidigare uppdragsgivare upplevs jag som energisk, alltid tillgänglig, dedikerad utan dess like och ger alltid 200% utan att ge upp. Läs mer

Läs vad 20 Läs vad Caroline Hanell

• Linda Camilla M sålde sitt hus med hjälp av Caroline Hanell en del av Bronze Fastighetsförmedling

2019-10-14

Vi är väldigt tacksamma för all hjälp vi har fått med försäljningen av vårt hus!
    Allt var toppbetyg! Fantastiskt bemötande, bra återkoppling och man märker att de brinner för det dom gör och ger det lilla extra.
    Högsta betyg till hela teamet på Bronze! Läs mer
  • Markus M sålde sitt hus med hjälp av Caroline Hanell en del av Bronze Fastighetsförmedling

2019-10-14

Väldigt nöjd med Caroline och resten av Bronze! Borde egentligen heta Golden istället för Bronze :) Ni har förverkligat våra drömmar, stort tack för allt
    // Markus M Läs mer
  • SUPRIYA N skrev om Caroline Hanell en del av Bronze Fastighetsförmedling

2019-10-08

Vi sålde vår lägenhet via Bronze Fastighetsförmedling och är mer än nöjda med hela försäljningsprocessen, från start till att vi hade utträde från lägenheten. Vi fick väldig bra kontakt med hela teamet på Bronze och blev väl informerade om vad som pågick hela tiden. Jätte bra återkoppling från mäklaren, och bra bemötande varje gång vi var i kontakt. Dom är väldigt samarbetsvilliga och försöker hitta en lösning till varje fråga. Jag rekommenderar Bronze fastighetsförmedling till alla som vill ha seriösa och professionella mäklare som man kan lita på :) Läs mer
  • Arash R sålde sin lägenhet med hjälp av Caroline Hanell en del av Bronze Fastighetsförmedling

2019-10-06

Södermalm
    Väldigt kundcentrerad och kommunikativ. Rekommenderas varmt. Läs mer
  • Barbara C köpte sin lägenhet med hjälp av Caroline Hanell en del av Bronze Fastighetsförmedling

2019-10-03

We had a very good experience with Caroline during our first purchase of an apartment here in Sweden. All the process went so quick and smooth and she was always available (any time and day) to support and help. Overall we are very satisfied about our fist purchase and we got the help and explanation needed. Läs mer
  • Andres T köpte sin lägenhet med hjälp av Caroline Hanell en del av Bronze Fastighetsförmedling

2019-09-27

Köpte 55kvm i Sundbyberg, ringde mäklaren och kom överens om ett pris som hon förde vidare till säljarna. En timme senare skrev vi kontrakt. Mycket trevlig och snabb i kontakt mellan mig och säljare. Läs mer
  • Ludwig S sålde sin lägenhet med hjälp av Caroline Hanell en del av Bronze Fastighetsförmedling

2019-09-23

Sålde en tvåa på Heleneborgsgatan på söder. Caroline är varm och vänlig, och samtidigt proffsig och effektiv.

Både jag och köparna är nöjda. Läs mer
  • Daniel Karl Johan V köpte sin lägenhet med hjälp av Caroline Hanell en del av Bronze Fastighetsförmedling

2019-08-29

Annedal
    Caroline har varit väldigt bra i vårt köp av lägenhet. Flexibel och svarade väldigt snabbt när man hade frågor. Läs mer
  • Rebecka V köpte sin lägenhet med hjälp av Caroline Hanell en del av Bronze Fastighetsförmedling

2019-08-29

Annedal
    Caroline är trevlig, flexibel och tillgänglig som mäklare. Hade alltid tid att svara på frågor och boka möten med kort varsel. Läs mer
  • Cecilia T köpte sin lägenhet med hjälp av Caroline Hanell en del av Bronze Fastighetsförmedling

2019-08-27

Bromma / Mariehäll
    Jag har köpt en lägenhet i Bromma. Caroline var otroligt säker, tydlig, handlingskraftig och trygg. Hon tog snabba beslut som ledde till att hon agerade i både mitt och säljarens intresse och det ledde till en okomplicerad affär som avslutades endast några timmar efter visnng. Hon var personlig, proffsig och hörde även av sig senare på kvällen för att höra hur det kändes och om jag hade några frågor. Jag har varit på många visningar och sålt och köpt bostäder 8 ggr och Caroline är absolut en av de bästa mäklarna. Jag kan verkligen rekommendera henne till väner och bekanta som ska sälja eller köpa! Läs mer
    2019-08-27 Caroline H svarar Cecilia T
    Tack snälla för dina varma ord, jag är så glad att du känt dig trygg genom hela processen! Vi ses på tillträdet :)
    Önskar dig en fantastisk dag!

Senaste försäljningarna

Kratsbodavägen