Caroline Hanell

Caroline Hanell

Caroline Hanell är mäklare på Bronze Fastighetsförmedling

Caroline Hanell har varit registrerad mäklare sedan 2019-03. Caroline Hanell har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-04 och har fått 115 omdömen med ett betyg på 4.9. Caroline Hanell har haft 87 försäljningar sen 2020-05 och har tillfrågat 93% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Mina kunders tacksamhet är varför jag älskar mitt jobb. Att få äran att hjälpa och träffa så omåttligt många människor i deras mest betydelsefulla affärer är en enastående känsla. Sen att överträffa både mina egna och mina kunders förväntningar är även en otrolig drivkraft bakom varför jag älskar mitt yrke som fastighetsmäklare!

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
För mig är era önskemål och trygghet det allra viktigaste. Först när ni känner att ni kan rekommendera mig vidare till andra, har jag nått mitt mål. Jag hanterar varje förmedling som om den vore min egen bostad och jobbar under högt tempo och drivs av att överträffa mina kunders förväntningar. Därför lämnar jag aldrig något åt slumpen utan skapar istället det bästa möjliga utgångsläget för dig i en lyckad försäljning.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Enligt mina tidigare uppdragsgivare upplevs jag som energisk, alltid tillgänglig, dedikerad utan dess like och ger alltid 200% utan att ge upp.

Försäljningar 2020-05 - 2021-04

Läs vad 115 Läs vad Caroline Hanell

• sålde sin lägenhet med hjälp av Caroline Hanell en del av Bronze Fastighetsförmedling
    2021-04-26
    Vi sålde vår lägenhet på Kratsbodavägen 50D med Caroline och att anlita just henne som vår mäklare är ett val vi är 110% nöjda över.
    Vi träffade henne för ett första möte och inom en vecka var lägenheten såld - innan lägenheten ens var publicerad.
    Caroline är engagerad, tydlig, ärlig och väldigt, väldigt härlig.
    Kommer att rekommendera henne till alla som går i säljtankar och det är även självklart att vid nästa lägenhetsförsäljning så är det Caroline som kommer att anlitas. "
    Wow, tack snälla är riktigt glad för er skull! Stort grattis igen till er och vi ses framöver kring för affärer! :D Caroline Hanell
    • Stureby
    2021-04-26
    Jag sålde min första bostad med Caroline och kunde inte vara mer nöjd. Hon var lyhörd och tog till sig mina önskemål samtidigt som hon var drivande och guidade mig genom processen. Hon lovade ingenting hon inte kunde hålla, och höll det hon lovade. Jag rekommenderar henne till alla som är i köp- och säljtankar, nästa gång jag säljer min bostad kommer det vara med superstjärnan Caroline Hanell!
    Tack snälla är så glad för din skull och tack igen för förtroendet! :D Caroline Hanell
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Caroline Hanell en del av Bronze Fastighetsförmedling
    2021-04-26
    Köpt en lägenhet i Bromma.
    Snabb och smidig affär då vi haft tidigare kontakt med mäklaren. Väldigt nöjd!
    Toppen att ni är nöjda! Glad för er skull! Caroline Hanell
    2021-04-16
    Proffsig och positiv, kändes tryggt att köpa igenom Caroline!
    Tack och stort grattis igen hoppas ni kommer trivas! Caroline Hanell
    • Centrala Sundbyberg
    2021-04-13
    Vi sålde våran 2a i Sundbyberg med Caroline. Vi satte upp tydliga förväntningar på pris från början och det lyckades Caroline möta under en privatvisning. Vi är mycket nöjda med priset vi fick för våran lägenhet och rekommenderar henne vidare!
    Tack själva, är väldigt glad för er skull! Caroline Hanell
    2021-04-13
    Vi hittade en urmysig liten lägenhet i Bromma som Caroline sålde. Hon kändes som om hon även hade vårt bästa i sinnet samtidigt som hon var säljarens mäklare. Vi upplevde att vi alla var oerhört nöjda med vår affär!
    Tusentack och stort grattis igen till er fina lägenhet! :D Caroline Hanell
    • Annedal
    2021-04-09
    Caroline sålde vår bostad på Mariehällstorget 6 med bravur 🤩. Hennes seriösa arbete och bemötande av våra önskemål ledde till en helt fantastisk affär, där båda parter är nöjda och glada. Bra pris, rätt kund och bekvämt tillträde! Caroline är energisk, super trevlig och rättvis. Fler mäklare som Caroline leder till framgång att lyckas med en god försäljning.
    Tack bästa Caroline Hanell på Bronze Fastighetsförmedling
    Varmaste hälsningar,
    Taina Carlsson Poikajärvi
    Stort grattis och jag är så tacksam att jag fick äran att hjälpa er med försäljningen! Är väldigt glad för er skull och att affären gick så snabbt och smidigt! Ser fram emot att hjälpa er igen! Caroline Hanell
    • Annedal
    2021-04-08
    Levde upp till förväntningarna vid köpet av lägenheten.
    Grattis till er igen! Ta hand om er! Caroline Hanell
    • Bromma
    2021-03-30
    Köpte en lägenhet med hjälp av Caroline och är supernöjd! Väldigt bra kommunikation och trevligt bemötande. Köpet gick snabbt och smidigt. Hade verkligen rekommenderar att båda sälja och köpa med Caroline!
    Kul tack för era varma ord och stort grattis igen till er affär och er nya fina lägenhet! Caroline Hanell
    • Centrala Sundbyberg
    2021-03-20
    ”Jag är så glad och tacksam att jag anlitade Caroline! Redan på mitt första möte kände jag att hon hade driv för sitt jobb. Hon har en fantastiskt energi och det syns tydligt att hon brinner för sitt jobb , hon gör sitt bästa för att vi kunder ska bli nöjda .Hon är både trevlig och genuin , kämpar verkligen som att det är hennes bostad som skall säljas. Kommer absolut anlita Caroline igen i framtiden , skulle varmt rekommendera henne som mäklare ✨
    WOW tusentusentack för att jag fick ditt fulla förtroende och att du fick lägenheten såld så smidigt! Grattis igen! Ser fram emot fler samarbeten! Caroline Hanell