Caroline Hanell är mäklare på Bronze Fastighetsförmedling

och har varit registrerad mäklare sedan 2019. Caroline Hanell har varit aktiv på Reco.se sedan 2019 och har fått 78 omdömen sedan 2019-04-08. Caroline Hanell har haft 72 försäljningar det senaste året och har tillfrågat 97% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Mina kunders tacksamhet är varför jag älskar mitt jobb. Att få äran att hjälpa och träffa så omåttligt många människor i deras mest betydelsefulla affärer är en enastående känsla. Sen att överträffa både mina egna och mina kunders förväntningar är även en otrolig drivkraft bakom varför jag älskar mitt yrke som fastighetsmäklare!

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
För mig är era önskemål och trygghet det allra viktigaste. Först när ni känner att ni kan rekommendera mig vidare till andra, har jag nått mitt mål. Jag hanterar varje förmedling som om den vore min egen bostad och jobbar under högt tempo och drivs av att överträffa mina kunders förväntningar. Därför lämnar jag aldrig något åt slumpen utan skapar istället det bästa möjliga utgångsläget för dig i en lyckad försäljning.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Enligt mina tidigare uppdragsgivare upplevs jag som energisk, alltid tillgänglig, dedikerad utan dess like och ger alltid 200% utan att ge upp.
    Försäljningar 2019-10 - 2020-09

Läs vad 78 Läs vad Caroline Hanell

• Har tack vare Caroline sålt min 2:a i Sollentuna och har sen dag ett fått otroligt bra bemötande av henne. Man vill ha en mäklare som ständigt ger dig feedback och uppdateringar, det gör Caroline till 100%. Har haft en otroligt underbar upplevelse som gick sjukt fort och effektivt. Vill man sälja sin lägenhet snabbt och till ett otroligt bra pris utan 10 visningar så kontakta Caroline för hon vet exakt vad hon gör!
    Gina S sålde sin lägenhet med hjälp av Caroline Hanell en del av Bronze Fastighetsförmedling
    2020-10-19
    • 44.0 m²
    • Sollentuna
    2020-10-19
    Tusen tusen tack Gina jag är så tacksam att ha fått hjälpa dig sälja din fina bostad, så glad för din skull och tack för ett bra samarbete!

Visa svar
  • Vi är så glada och tacksamma för Caroline Hanells proffsiga försäljning av vår 4a i Sundbyberg. Caroline är en av de mest engagerade, passionerade och drivna mäklare vi träffat. Med en marknads- och säljstrategi som sticker ut som exklusiv och oerhört serviceorienterad engagerade hon marknaden med framgång för vår lägenhet. Hela processen var trygg och professionell och det var med glada steg vi klev in på Bronze Fastighetsförmedling för att träffa köparna tidigare i kväll. Nu ser vi fram emot att välkomna köparna till Sundbyberg och lämna över vår pärla till nästa familj och samtidigt ta vårt nästa steg till Vasastan :-)
    2020-10-14
    Men åh! Att ha fått äran att hjälpa er och se er tacksamhet efter avslutas affär betyder verkligen allt för mig! Såna som ni är anledningen till att jag älskar att vara mäklare! Ni är bäst!

Visa svar
  • Proffsig och trevlig! Fick riktigt bra hjälp att söka reda på den bostad som passade mig bäst!
    Malin Elisabet J köpte sin lägenhet med hjälp av Caroline Hanell en del av Bronze Fastighetsförmedling
    • 78.0 m²
    2020-10-07
    Så glad att vi äntligen efter mycket om och men hittade din nya drömbostad åt dig! Stort grattis och jag vet att du kommer stortrivas!!

Visa svar
  • Sålde en 3:a med stor altan på bottenplan. Från att Caroline klev in hos mig på vårt första möte har hon hållit extremt hög nivå. Hon lovade att jobba hårt och hitta rätt köpare för att få rätt pris. Det gjorde hon, med marginal! Jag är otroligt imponerad både av slutresultatet men också av hela processen. Stenslipad är hon. Snabb, trygg och positiv försäljningsprocess, en process som annars kan vara kopplad till mycket oro. Imponerad. Bara lovord från mig!
    Frida S sålde sin lägenhet med hjälp av Caroline Hanell en del av Bronze Fastighetsförmedling
    • 78.0 m²
    2020-10-07
    Alltså wow!! Tack snälla för ditt otroliga förtroende och jag är så glad för din skull. Det här är precis varför jag valde att bli mäklare, så kul att få läsa dina tankar efter avslutad affär! Tack!

Visa svar
  • Vi köpte en trea av Caroline. Första visningen ställdes in när vi var på plats utanför dörren (på grund av att säljaren hade glömt, men det är mäklarens jobb att se till att säljaren är på banan). När vi väl tog oss dit för visning nummer två så hade hon väldigt få svar svar på våra frågor, både om föreningen och om lägenheten. Flera av de svar hon faktiskt gav stämde inte överens med vad som stod i föreningens årsredovisning. När vi väl hade köpt lägenheten misslyckades mäklaren med att boka tid med banken så att vi fick ta kontakt med säljaren och förhandla fram en ny dag för tillträde. Som pricken över i:et glömde hon att scanna våra ID-handlingar på tillträdet, så vi fick skicka detta i efterhand. Ett oproffisgt intryck rakt igenom, tyvärr.
    Hampus F köpte sin lägenhet med hjälp av Caroline Hanell en del av Bronze Fastighetsförmedling
    2020-09-30
    • 76.0 m²
    • Hammarby Sjöstad
    2020-09-30
    Gud så tråkigt att läsa detta endast en timme efter ert genomförda tillträde där ni var så glada och tacksamma inne på mitt kontor. Detta är första gången jag fått ett negativt omdöme. Ska göra mitt bästa för att besvara er kritik nedan: - Instämmer att det var mycket oprofessionellt av säljaren att missa tiden för visningen - trots 3 skarpa påminnelser av mig dagen innan och på själva visningsdagen. Säljaren hävdade att han hade sjukt barn. - Det är en självklarhet att jag framför era invecklade frågor gällande garantiåtgärder gentemot byggherren, via styrelsen för att få korrekt information åt er. Inget jag ville ge svar på utan att ha förankrat med styrelsen innan. - Beklagar att banken inte hade tid för ert tillträde och ni var tvungna att byta till dagen efter, dagen ni valde först som tillträde var enligt banken en av de mest uppbokade tillträdesdatumen. Inget jag som mäklare kunde påverka tyvärr trots att jag ringde dem och försökte. Hoppas ni har förståelse framöver och trots frustration kommer stortrivas i er fantastiska nya bostad! Allt gott

Visa svar
  • Köpte min första bostad och är väldigt nöjd med hur tryggt och säkert allting kändes.
    Emily V köpte sin lägenhet med hjälp av Caroline Hanell en del av Bronze Fastighetsförmedling
    2020-09-26
    • 42.0 m²
    • Bromma
    2020-09-26
    Kul att du är nöjd! Stort grattis och hoppas du kommer trivas!

Visa svar
  • Mycket driven och duktig tjej.
    Thomas G sålde sin lägenhet med hjälp av Caroline Hanell en del av Bronze Fastighetsförmedling
    2020-09-24
    • 53.0 m²
    • Annedal
    2020-09-24
    Tack för ditt förtroende Thomas, kul att se dig nöjd med affären!

Visa svar
  • Klar och tydlig info. Snabb handläggning uppskattades.
    Ulf Gunnar Albert S köpte sin lägenhet med hjälp av Caroline Hanell en del av Bronze Fastighetsförmedling
    2020-09-22
    • 41.0 m²
    2020-09-22
    Stort stort grattis till affären! Kul att ni är nöjda!

Visa svar
  • Vi valde Caroline för att hennes förhandlingsglädje och säljvilja fullkomligen strålade! Det märks när någon brinner för något och Caroline brinner verkligen för att genomföra sina affärer på högsta nivå. Vi är så nöjda med hennes insats! Framför allt sättet hon tryggt och tydligt drev affären framåt imponerade. Vi insåg snabbt att vi kunde överlåta försäljningen till henne med trygg hand och hon levererade på ett utmärkt sätt. Vi är glada för att vi valde stjärnmäklaren Hanell!
    Ellinor R sålde sin lägenhet med hjälp av Caroline Hanell en del av Bronze Fastighetsförmedling
    2020-09-17
    • 64.0 m²
    • Kungsholmen - Lilla Essingen
    2020-09-17
    Men åh tack snälla jag är såååå glad för er skull!!! Tack för att jag fick hjälpa er, extremt tacksam!

Visa svar
  • Köpt en bostadsrätt och blev mycket väl bemött av Caroline. Hon är trevlig och gav oss den information vi behövde och efterfrågade. Affären gick mycket smidigt och hon förklarade alla steg på ett bra sätt. Det kändes tryggt med hela affären.
    Eva E köpte sin lägenhet med hjälp av Caroline Hanell en del av Bronze Fastighetsförmedling
    2020-09-16
    • 41.0 m²
    2020-09-16
    Stort grattis till er och nya lägenheten, glad för er skull!

Senaste försäljningarna

Kavallerivägen