Caroline Hanell
Aktiv på Reco.se sedan 2019
2018-08 - 2019-07

Läs vad 8 Läs vad Caroline Hanell

• Hilda T köpte sin lägenhet med hjälp av Caroline Hanell en del av Bronze Fastighetsförmedling

2019-07-15

Bromma / Traneberg
    Vi har köpt en lägenhet.

Caroline är en engagerad tjej med mycket bra kommunication förmåga.

Hon gör sitt yttesta för att köpare and säljare är nöjda. Läs mer
    2019-07-15 Caroline H svarar Hilda T
    Tack, det var ett nöje att hjälpa er med bostad åt er dotter. Hon kommer att stortrivas!
  • Karin Å sålde sin lägenhet med hjälp av Caroline Hanell en del av Bronze Fastighetsförmedling

2019-07-12

Bromma / Traneberg
    Trevlig mäklare som är lätt att få en jätte bra känsla med.... hon är energisk och gör sitt yttersta med att presentera lägenheten på bästa sätt....bra prisföhandlare....hon sålde min ett och en halva på 47 kvm .... Läs mer
    2019-07-12 Caroline H svarar Karin Å
    Tack för att jag fick äran att hjälpa dig Karin med din försäljning! Ta hand om dig!
  • Jonas R köpte sin lägenhet med hjälp av Caroline Hanell en del av Bronze Fastighetsförmedling

2019-07-01

Södermalm
    Jag köpte en etta på söder, Caroline var bra och professionell. Speciellt bra var att hon verka se att jag var en av de mer seriösa spekulanterna och på så vis lyckades jag och säljaren komma överens om ett "mörkt" pris som vi båda kände oss nöjda med.

/JR Läs mer
    2019-07-01 Caroline H svarar Jonas R
    Tack för att jag fick hjälpa dig hitta hem, jag vet att du kommer stortrivas i din nya lägenhet!
    Allt gott
  • Inger A
    Inger A köpte sin lägenhet med hjälp av Caroline Hanell en del av Bronze Fastighetsförmedling

2019-06-27

Hägersten
    Super proffsig och trevlig.
    Gjorde allt rätt! Läs mer
    2019-06-27 Caroline H svarar Inger A
    Tack Inger, nöjet var på min sida!
  • Nima Y köpte sin lägenhet med hjälp av Caroline Hanell en del av Bronze Fastighetsförmedling

2019-06-25

Bromma / Mariehäll
    I bought an apartment (53 Kvm). I think both brokers (Joe & Caroline) were professional, polite and responsive. I would recommend them. Läs mer
    2019-06-26 Caroline H svarar Nima Y
    Thank you Nima and it was a pleasure helping you!
  • Mathias G köpte sin lägenhet med hjälp av Caroline Hanell en del av Bronze Fastighetsförmedling

2019-06-18

Bromma / Mariehäll
    Jag har köpt en bostad. Mäklaren Caroline tog väl hand om oss och brydde sig om våra åsikter. Kändes säkert och helt rätt!
    Även återkoppling efter fungerar jättebra! Har bara bra saker att säga om henne! Läs mer
    2019-06-26 Caroline H svarar Mathias G
    Tack för dem fina orden Mathias, jag vet att du & Nicci kommer älska er nya fina lägenhet!
  • Chris A köpte sin lägenhet med hjälp av Caroline Hanell en del av Bronze Fastighetsförmedling

2019-04-10

Bromma / Mariehäll
    Pålitlig, kunnskapsrik och trevlig mäklare. Läs mer
    2019-04-11 Caroline H svarar Chris A
    Tack och jag hoppas verkligen du kommer stortrivas med din nya bostad i härliga Mariehäll! Allt gott
  • Sophia A
    Sophia A skrev om Caroline Hanell en del av Bronze Fastighetsförmedling

2019-04-08

Caroline höll mig kontinuerligt uppdaterad under hela processen, var lyhörd, flexibel och alltid tillgänglig. Jag upplevde henne som en väldigt engagerad, social kompetent och proffsig mäklare. Utöver de ordinarie visningarna som var så tog hon sig an privatvisningar med glädje och stor energi.

Jag rekommenderar varmt Caroline vidare och ger henne bästa möjliga betyg Läs mer
    2019-04-08 Caroline H svarar Sophia A
    Det värmer verkligen att få läsa detta. Stort tack för ert förtroende och för ett väl genomfört samarbete i er affär.

Senaste försäljningarna

Ulriksborgsgatan