Caroline Hanell
Registrerad mäklare sedan 2019
Aktiv på Reco.se sedan 2019
2018-12 - 2019-11
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Mina kunders tacksamhet är varför jag älskar mitt jobb. Att få äran att hjälpa och träffa så omåttligt många människor i deras mest betydelsefulla affärer är en enastående känsla. Sen att överträffa både mina egna och mina kunders förväntningar är även en otrolig drivkraft bakom varför jag älskar mitt yrke som fastighetsmäklare!

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
För mig är era önskemål och trygghet det allra viktigaste. Först när ni känner att ni kan rekommendera mig vidare till andra, har jag nått mitt mål. Jag hanterar varje förmedling som om den vore min egen bostad och jobbar under högt tempo och drivs av att överträffa mina kunders förväntningar. Därför lämnar jag aldrig något åt slumpen utan skapar istället det bästa möjliga utgångsläget för dig i en lyckad försäljning.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Enligt mina tidigare uppdragsgivare upplevs jag som energisk, alltid tillgänglig, dedikerad utan dess like och ger alltid 200% utan att ge upp. Läs mer

Läs vad 28 Läs vad Caroline Hanell

• Emine G sålde sin lägenhet med hjälp av Caroline Hanell en del av Bronze Fastighetsförmedling

2019-12-07

Sollentuna
    Caroline, en så professionell mäklare som strävar efter klientens bästa.
    Försökte sälja min lägenhet med en annan välkänd och mest sålda mäklarbyrå utan lycka, trots flera planerade och icke planerade visningar. Mötet med Caroline från Bronze var inte alls planerat men hon gav sånt förtroende och självsäkerhet så jag gick ut med försäljningen med henne. Caroline sålde min lägenhet för exakt det priset jag hade önskat trots att jag visste att det kunde bli väldigt svårt. Rekommenderar Caroline Hanell starkt till andra som vill sälja bostad. Caroline är den mäklare som man borde anlita för en lyckad affär. Läs mer
    2019-12-07 Caroline H svarar Emine G
    Nöjet har varit på min sida och jag är så fantastisk glad över att se er tacksamhet, det betyder verkligen allt för mig! Stort tack för ert förtroende och ser fram emot er nästa försäljning!
  • Sebastian M
    Sebastian M köpte sin lägenhet med hjälp av Caroline Hanell en del av Bronze Fastighetsförmedling

2019-12-05

Sollentuna
    Jag har köpt en lägenhet

Jag blev väldigt bra bemött av Caroline

Upplevelsen var väldigt bra, trevlig och väldigt hjälpsam genom hela köpet Läs mer
    2019-12-06 Caroline H svarar Sebastian M
    Tack själv Sebastian, så kul att se dig nöjd med köpet! :D
    Caroline H gillar detta
  • Rickard H sålde sin lägenhet med hjälp av Caroline Hanell en del av Bronze Fastighetsförmedling

2019-11-11

Bromma / Mariehäll
    Caroline gjorde ett utmärkt jobb.
    Jag sålde min lägenhet via henne och var nöjd rakt igenom hela processen.
    Hon lyssnade på mig och mina önskemål och levererade sedan. Läs mer
    2019-11-26 Caroline H svarar Rickard H
    Är så glad att läsa detta, det har varit en ära att hjälpa dig med din försäljning!
    Caroline H gillar detta
  • John K sålde sin lägenhet med hjälp av Caroline Hanell en del av Bronze Fastighetsförmedling

2019-11-08

Vasastan/Birkastan
    Oerhört nöjd med Caroline's jobb på alla sätt och vis! Läs mer
    2019-11-26 Caroline H svarar John K
    Tusentack nöjet var på min sida att få hjälpa dig!
  • Stephanie G
    Stephanie G köpte sin lägenhet med hjälp av Caroline Hanell en del av Bronze Fastighetsförmedling

2019-11-08

Vasastan/Birkastan
    Jag har köpt en bostad via Caroline som är supertrevlig, påläst, snabb på att svara, tydlig och omtänksam. Hon var mån om att tillgodose både säljarens och köparens (mina) förväntningar.
    Det har varit väldigt enkelt att köpa bostad via Caroline. Läs mer
    2019-11-26 Caroline H svarar Stephanie G
    Stephanie, tusentack till dina varma ord! Kunder som du är varför jag älskar mitt jobb!
    Caroline H gillar detta
  • Kjell Christian Jon S köpte sin lägenhet med hjälp av Caroline Hanell en del av Bronze Fastighetsförmedling

2019-11-07

Bromma / Mariehäll
    Snabb och smidig affär, levde upp till och över våra förväntningar! :) Läs mer
    2019-11-26 Caroline H svarar Kjell Christian Jon S
    Tack snälla och kul att kunna hjälpa er!
  • Micaela Hanna T
    Micaela Hanna T sålde sin lägenhet med hjälp av Caroline Hanell en del av Bronze Fastighetsförmedling

2019-10-30

Kungsholmen
    Caroline är en riktig stjärn mäklare!
    Proffsig , tillgänglig och gav mig ett lugn genom hela processen. Då jag tidigare försökt sälja min lägenhet med en annan mäklare som misslyckades var ja lite nervös inför detta! Men det var i onödan.
    Vill man ha bra betalt anlitar man Caroline! Hon är super! Läs mer
    2019-11-26 Caroline H svarar Micaela Hanna T
    WOW Micaela, du har varit en fantastisk stjärn-uppdragsgivare! Helt underbar upplevelse att få hjälpa dig! :D
  • Fredrik S
    Fredrik S sålde sin lägenhet med hjälp av Caroline Hanell en del av Bronze Fastighetsförmedling

2019-10-24

Bromma / Mariehäll
    Caroline satte sig innerligt in i vår situation och agerade därefter. Lyhörd på önskemål och tankar, samt rak och tydlig i kommunikation både mot oss som säljare samt mot köpare. Läs mer
    2019-11-26 Caroline H svarar Fredrik S
    Tack snälla och nöjet var på min sida, det betyder mycket för mig att se er nöjda efter affären! :D
    Caroline H gillar detta
  • Linda Camilla M sålde sitt hus med hjälp av Caroline Hanell en del av Bronze Fastighetsförmedling

2019-10-14

Vi är väldigt tacksamma för all hjälp vi har fått med försäljningen av vårt hus!
    Allt var toppbetyg! Fantastiskt bemötande, bra återkoppling och man märker att de brinner för det dom gör och ger det lilla extra.
    Högsta betyg till hela teamet på Bronze! Läs mer
    2019-11-26 Caroline H svarar Linda Camilla M
    Tack, jag är tacksam att ha fått hjälpa er med er försäljning! :)
    Fastighetsbyrån Nynäshamn, Caroline H gillar detta
  • Markus M sålde sitt hus med hjälp av Caroline Hanell en del av Bronze Fastighetsförmedling

2019-10-14

Väldigt nöjd med Caroline och resten av Bronze! Borde egentligen heta Golden istället för Bronze :) Ni har förverkligat våra drömmar, stort tack för allt
    // Markus M Läs mer
    2019-11-26 Caroline H svarar Markus M
    Ni är anledningen till att jag älskar att ha otroligt trevliga kunder, tusentack!

Senaste försäljningarna

Tre Kronors Väg