Christian Karatas
Registrerad mäklare sedan 2015-05-12
Aktiv på Reco.se sedan 2018-12-10
2019-07 - 2020-06

Läs vad 27 Läs vad Christian Karatas

• Andreas K köpte sitt hus med hjälp av Christian Karatas en del av Bronze Fastighetsförmedling

2020-05-29

Hässelby Norra Villastad
    Vi köpte ett radhus och det låg egentligen inte längre ute för försäljning, men efter ett mycket bra samarbete med Christian lyckades vi tillslut få en visning och vidare ett köp! Christian visade en extraordinär service, förståelse och vilja!

Äkta bror! :D Läs mer
  • Marcus L sålde sin lägenhet med hjälp av Christian Karatas en del av Bronze Fastighetsförmedling

2020-03-18

Centrala Sundbyberg
    Christian är trevlig, professionell, noggrann och mycket målinriktad. Han sålde vår lägenhet till ett pris vi inte vågade hoppas på. Kan varmt rekommendera denna mäklare! Läs mer
  • Emma T köpte sin lägenhet med hjälp av Christian Karatas en del av Bronze Fastighetsförmedling

2020-03-18

Centrala Sundbyberg
    Allt gick väldigt snabbt och smidigt och han tog hand om oss och såg till att vi hade allt vi behövde i väntan på kontrakt skrivningen. Vi fick köpa bostaden samma dag som vi kom och titta på den. Allt gick på 2-3 timmar. Vi är mycket nöjda. Läs mer
  • Lovisa L
    Lovisa L skrev om Christian Karatas en del av Bronze Fastighetsförmedling

2019-11-18

Mäklarna som ”walk the extra mile” för sina kunder! De slår målbilder och förväntningar! ⭐️ Rekommenderar varmt Bronze och Christian Karatas vid försäljning/köp av boende, han genomförde visningar av klass och var ett fantastiskt bollplank när vi tog olika beslut längst vägen till försäljning. Att vi dessutom fick en försäljning i rekordpris är mycket tack vare Christians hårda arbete! Läs mer
    Lovisa L gillar detta
  • Bahram M sålde sin lägenhet med hjälp av Christian Karatas en del av Bronze Fastighetsförmedling

2019-11-02

2:a
    Järvastaden
    Christian lyckades sälja min bostadsrätt i en mycket svår marknad. Han är en professionell och mycket kompetent mäklare. Levde upp till alla våra förväntningar och såg till att bostaden blev såld i denna marknad. Rekommenderar honom starkt om man vill ha en riktigt bra mäklare.

Hämta Outlook för iOS Läs mer
  • Mariana Mariam M skrev om Christian Karatas en del av Bronze Fastighetsförmedling

2019-10-28

Min upplevelse av Christian som mäklare var fantastisk. Christian speglar ett ideal av vad man som kund hoppas finna hos en mäklare. Han är professionell, kunnig, trygg och lämnar inget åt slumpen. Vill ni ha en mäklare som lägger ner kropp och stjäl i sitt arbete är Christian utan tvekan den mäklare ni eftersöker. Jag är super nöjd och tacksam över hans hårda arbete, han levererade ett slutpris jag bara kunde drömma om och kommer i framtiden alltid vända mig till honom. Christian får mina absolut varmaste rekommendationer. Läs mer
  • Amanda L köpte sin lägenhet med hjälp av Christian Karatas en del av Bronze Fastighetsförmedling

2019-10-15

Tullinge Trädgårdsstad
    Jag har köpt en lägenhet på Katrinebergsvägen och kunde inte vara mer nöjda med bemötandet jag fått från Christian. Proffsig, vänlig och tydlig, allt jag behöver i en mäklare vid premiärköp utav lägenhet. Kommer varmt rekommendera Christian till vänner och bekanta samt hålla honom i minnet för nästa eventuella köp/sälj! Läs mer
  • Maja A sålde sin lägenhet med hjälp av Christian Karatas en del av Bronze Fastighetsförmedling

2019-10-12

Tullinge Trädgårdsstad
    Sveriges bästa mäklare Christian hjälpte oss både att köpa och sälja! Vi kände oss mer än trygga med honom, han är en väldigt ödmjuk, varm, tålmodig och förstående mäklare. Vi kan inte vara mer nöjda och rekommenderar Christian till alla!! Tusen tack bästa Christian! Läs mer
  • Anastasios A sålde sin lägenhet med hjälp av Christian Karatas en del av Bronze Fastighetsförmedling

2019-10-12

Tullinge Trädgårdsstad
    Bästa mäklare Christian hjälpte oss både att köpa och sälja!
    Vi kände oss mer än trygga med honom, han är en väldigt ödmjuk och förstående mäklare. Vi kunde inte vara mer nöjda och rekommenderar Christian till alla!
    Tusen tack för ett grymt utfört arbete. Läs mer
  • David B köpte sin lägenhet med hjälp av Christian Karatas en del av Bronze Fastighetsförmedling

2019-10-11

Huvudsta
    Köpte en bostadsrätt i Huvudsta. Väldigt professionellt bemötande under hela processen. Läs mer

Senaste försäljningarna

Mjölnerbacken