Christian Karatas
Registrerad mäklare sedan 2015
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2018-10 - 2019-09

Läs vad 21 Läs vad Christian Karatas

• Amanda L köpte sin lägenhet med hjälp av Christian Karatas en del av Bronze Fastighetsförmedling

2019-10-15

Tullinge Trädgårdsstad
    Jag har köpt en lägenhet på Katrinebergsvägen och kunde inte vara mer nöjda med bemötandet jag fått från Christian. Proffsig, vänlig och tydlig, allt jag behöver i en mäklare vid premiärköp utav lägenhet. Kommer varmt rekommendera Christian till vänner och bekanta samt hålla honom i minnet för nästa eventuella köp/sälj! Läs mer
  • Maja A sålde sin lägenhet med hjälp av Christian Karatas en del av Bronze Fastighetsförmedling

2019-10-12

Tullinge Trädgårdsstad
    Sveriges bästa mäklare Christian hjälpte oss både att köpa och sälja! Vi kände oss mer än trygga med honom, han är en väldigt ödmjuk, varm, tålmodig och förstående mäklare. Vi kan inte vara mer nöjda och rekommenderar Christian till alla!! Tusen tack bästa Christian! Läs mer
  • Anastasios A sålde sin lägenhet med hjälp av Christian Karatas en del av Bronze Fastighetsförmedling

2019-10-12

Tullinge Trädgårdsstad
    Bästa mäklare Christian hjälpte oss både att köpa och sälja!
    Vi kände oss mer än trygga med honom, han är en väldigt ödmjuk och förstående mäklare. Vi kunde inte vara mer nöjda och rekommenderar Christian till alla!
    Tusen tack för ett grymt utfört arbete. Läs mer
  • David B köpte sin lägenhet med hjälp av Christian Karatas en del av Bronze Fastighetsförmedling

2019-10-11

Huvudsta
    Köpte en bostadsrätt i Huvudsta. Väldigt professionellt bemötande under hela processen. Läs mer
  • Tina S sålde sin lägenhet med hjälp av Christian Karatas en del av Bronze Fastighetsförmedling

2019-10-07

Råsunda
    Christian Karatas på Bronze fastighetsförmedling hjälpte oss att sälja vår 4:a i Råsunda. Han var otroligt professionell och hjälpsam och affären gick väldigt snabbt och smidigt.
    Han skapade verkligen dem rätta förutsättningarna för att vi skulle få en så bra affär som möjligt och vi är så glada och tacksamma att vi valde just honom som mäklare.
    Vi kan varmt rekommendera honom, han är överlägset bättre än de mäklare jag tidigare använt och när vi ska sälja igen kommer jag höra av mig till honom.
    Proffsigt bemötande och alltid glad och trevlig!

Stort tack Bronze och Christian! Läs mer
  • Amanda G sålde sin lägenhet med hjälp av Christian Karatas en del av Bronze Fastighetsförmedling

2019-10-03

Kungsholmen
    Christian är med säkerhet en av Sveriges absolut bästa mäklare. Han är väldigt ödmjuk, bra på att lyssna och man känner sig extremt trygg med honom som mäklare. Vi förstod direkt vid vårt första möte att han är väldigt resultat inriktad och det visade sig stämma till 110%, han gjorde ett briljant jobb med vår försäljning. Han gjorde något utöver det vanliga och sålde med rekord!!! En riktig topp-mäklare och rekommenderar honom för ALLA! Stort tack Christian för ditt fantastiska jobb, vi är extremt tacksamma. Läs mer
  • Cornelia B köpte sin lägenhet med hjälp av Christian Karatas en del av Bronze Fastighetsförmedling

2019-09-26

Centrala Sundbyberg
    Professionell, trevlig och ärlig mäklare så gjorde det enkelt för oss att köpa bostad i Sundbyberg. Läs mer
  • Linnea H sålde sin lägenhet med hjälp av Christian Karatas en del av Bronze Fastighetsförmedling

2019-09-16

Tullinge
    Vi sålde precis vårt radhus med Christian.
    Han är en otroligt duktig mäklare som får en känna sig trygg genom hela försäljningsprocessen.
    Han överträffade alla våra förväntningar och vi kan varmt rekommendera honom! Läs mer
  • Fatima S sålde sin lägenhet med hjälp av Christian Karatas en del av Bronze Fastighetsförmedling

2019-09-12

Råsunda
    Vi sålde 2:a i Solna med Christian/Bronze och kan varmt rekommendera honom som mäklare. Han har hjälpt oss skapa rätt förutsättningar för försäljningen och ställt upp till fullo. Läs mer
  • Oskar Å
    Oskar Å sålde sin lägenhet med hjälp av Christian Karatas en del av Bronze Fastighetsförmedling

2019-09-06

Tullinge
    Vi har sålt ett radhus av en fantastiskt duktig mäklare!
    Christian skiner av kunskap och engagemang!

Ett brett leende på läpparna har han och helhetsintrycket är rent av fantastiskt

Kan starkt rekommendera er att använda bronze och Christian karatas

/mycket nöjda kunder Läs mer

Senaste försäljningarna