Christian Karatas
Registrerad mäklare sedan 2015
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2018-06 - 2019-05

Läs vad 5 Läs vad Christian Karatas

• Jessica Elisabeth T skrev om Christian Karatas en del av Bronze Fastighetsförmedling

2019-04-30

Vi är jättenöjda med Christian Karatas som hjälpte oss med försäljning av vår lägenhet. Även fast han åkte på semester så löste han alla dokument och övrigt som vi behövde för en snabb försäljning. Han hjälpte oss även med kontakten med styrelsen i föreningen och löste godkännande för köparen på rekordtid så vi kunde få försäljningen klar fort. Vi kan starkt rekommendera honom. Läs mer
  • Marianne K sålde sin lägenhet med hjälp av Christian Karatas en del av Bronze Fastighetsförmedling

2019-04-22

Annedal
    Sålt 3:a i Annedal köpt 2:a i fabriksparken Sundbyberg.
    Christian har varit lyhörd och tillmötesgående.
    Han har varit bra på alla sätt som jag har förväntat mig.
    Han har varit till stor hjälp han är kunming.

Sammanfattning Christian är en bra o trevlig person. Läs mer
  • Ann-Jessica T köpte sin lägenhet med hjälp av Christian Karatas en del av Bronze Fastighetsförmedling

2019-03-25

Sundbyberg
    Vis visning av bostaden blev jag bemött av Christian som visade stor kunskap om området och föreningens arbete. Christian var engagerad vid försäljningen av den bostad som jag slutligen köpte.
    Tillgänglig på telefon och sms under hela budgivningen. Läs mer
  • Peter L
    Peter L sålde sin lägenhet med hjälp av Christian Karatas en del av Bronze Fastighetsförmedling

2019-02-04

Södermalm/Mariaberget
    Grymt bra mäklare. Jobbade verkligen in i det sista för att resultatet skulle bli så bra som möjligt för mig som säljare utan att egentligen tjäna någonting själv på det. Alltid tillgänglig. Gav ovärderliga tips inför försäljningen. Jag har alltid tänkt att det inte är så stor skillnad mellan mäklare och att de tar ett högt arvode för rutinmässigt arbete. Jag erkänner med glädje att jag haft fel. Jag känner ingenting annat än stor respekt för Christians kompetens och stor uppskattning för hans engagemang. Läs mer
  • Camilla E köpte sin lägenhet med hjälp av Christian Karatas en del av Bronze Fastighetsförmedling

2018-12-10

Annedal
    Köpte en större lgh av Christian och fick ett trevligt bemötande Läs mer

Senaste försäljningarna

Bällstavägen