Christian Karatas

Christian Karatas

Christian Karatas är mäklare på Bronze Fastighetsförmedling

Christian Karatas har varit registrerad mäklare sedan 2015-05. Christian Karatas har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-12 och har fått 54 omdömen med ett betyg på 4.9. Christian Karatas har haft 64 försäljningar sen 2020-05 och har tillfrågat 78% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-05 - 2021-04

Läs vad 54 Läs vad Christian Karatas

• sålde sin lägenhet med hjälp av Christian Karatas en del av Bronze Fastighetsförmedling
    • Gubbängen
    2021-04-30
    Sålt min lägenhet via Christian.Trots att Christian inte haft några affärer i mitt område ingav han förtroende redan vid första besöket. Samarbetet kändes tryggt tack vare att han skötte uppdraget professionellt och med stort engagemang. Christian har hela tiden varit kommunikativ, tillgänglig och trevlig. Jag kan varmt rekommendera honom, ni kommer att bli nöjda.
    • Edsberg
    2021-04-08
    Jag har sålt en lägenhet i Sollentuna.
    Christian bemötte mig från start med positivitet och energi. Väldigt proffsigt och noggrant utfört med noggrann plan och tydlig information som lämnade ett förtroendeingivande intryck. Svarade på mina frågor och var alltid kontaktbar för funderingar.
    Han överträffade mina förväntningar med råge angående professionalism och engagemang till uppdraget.
    Christian kommer jag att använda vid eventuella nästkommande bostadsköp/ försäljning. Christian rekommenderas varmt. Jag är mycket nöjd från början till start.
    Lägenheten såldes även för ett pris som var över det jag räknat med.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Christian Karatas en del av Bronze Fastighetsförmedling
    • Edsberg
    2021-04-08
    I have bought an Apartment.
    The instructions were very clear by the broker in terms of the process and next steps.
    Since I do not speak Swedish so the broker explained me everything in English and helped me in further process.
    I would say that the process is smooth so far although there is still some time left till I get the possession of the Apartment and I hope it will also be done smoothly.
    • Hagastaden
    2021-04-07
    Christian är definitivt det självklara valet när du ska välja mäklare! Riktigt professionell, alltid tillgänglig och gör sitt yttersta för att göra dig som säljare nöjd med försäljningen. Han levererar och håller en ständigt uppdaterad under hela processen.

Vi kommer alltid att välja Christian som mäklare i framtiden!
    • Centrala Sundbyberg
    2021-03-25
    "Kan varmt rekommendera Christian! Han är kompetent, lyhörd med högt driv samt målmedveten. Jag är oerhört tacksam för hans arbete och att han lyckades sälja lägenheten innan visning och dessutom med försäljningsrekord i föreningen!
    • Barkarby
    2021-03-11
    Jag har köpt en etta på 23 m2 med free uthyrning möjligheter. Det har fungerat bra med Christian Karatas så länge Affären är inte avslutat än.
    • Bromma / Mariehäll
    2021-02-17
    Professionell är bara förnamnet! Direkt efter första mötet kände vi att Christian kommer att leverera det han har lovat. Vi träffade flertal olika mäklare innan vi valde Christian och det som särskilde honom var att man kände sig trygg med att han kommer att ha koll på alla aspekter. Han lovade oss en helhetslösning där vi kunde få hjälp med alla aspekter varav hjälp med valet att nästa hem var också en aspekt. Tack vare honom fick vi ett avslut som var över förväntan samtidigt som vi fick en extra trygghet med nästa köpet på grund av hans expertis.
    Vi kommer att definitivt välja Christian igen i framtiden.
    • Bromma / Mariehäll
    2021-02-17
    Christian hjälpte oss med försäljning av vår lägenhet och vi kunde inte har varit mer nöjda. Med en lång erfarenhet så märkte man snabbt att han har koll på marknaden och har stor kunskap. Han lovade oss en helhetspacket och det är precis det han leverarade. Vi fick dessutom väldigt stor hjälp av honom i samband med att hitta vår nästa objekt. Vi kommer definitivt att använda Christian vid nästa försäljning och skulle rekommendera honom alla dagar i veckan.
  • Aydin S
    • Vasastan
    2021-01-26
    Christian lyckades med vad 2 tidigare mäklare inte lyckades med. Han sålde min lgh väldigt snabbt och till ett pris över min förväntan.
    Förutom att han är en extremt duktig mäklare är han en person som bryr sig om sina kunder och finns alltid tillgänglig på telefonen.

Mina bästa och varmaste rekommendationer till Christian och ett stort tack.

Mvh//Aydin
    • Skytteholm
    2021-01-24
    Jag har köpt en helt nyrenoverad lägenhet på 82kvm. Jag har blivit bra bemött utav mäklaren, han har varit trevlig och lätt att prata med.

Det är första gången jag köper en lägenhet så jag har inte direkt haft några större förväntningar.

Anledningen till att det inte blir full pott för mäklaren är att han förmodligen inte har varit helt ärlig. Jag frågade om säljaren renoverade lägenheten för att sälja den. Vilket han förnekade och sa att säljaren kan tänka sig bo där.

Men efter vi skrivit på kontraktet så inser man sedan att säljaren och mäklaren jobbar på samma mäklar firma. Så det verkar mer som att firman köper renoveringsprojekt för att sedan sälja dyrt. Jag har inga problem med det igentligen det är bara känslan utav att man vet att mäklaren inte var 100% ärlig.