Christian Karatas

Christian Karatas

Christian Karatas är mäklare på Bronze Fastighetsförmedling

och har varit registrerad mäklare sedan 2015. Christian Karatas har varit aktiv på Reco.se sedan 2018 och har fått 37 omdömen sedan 2018-12-10. Christian Karatas har haft 40 försäljningar det senaste året och har tillfrågat 95% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-10 - 2020-09

Läs vad 37 Läs vad Christian Karatas

• Christian är en otroligt proffsig, genuin och kunnig mäklare. Vi kändes Oss trygga från dag 1 med honom. Snabb på kontakt och vi sålde för det vi önskade!
    Pischa S
    Pischa S sålde sin lägenhet med hjälp av Christian Karatas en del av Bronze Fastighetsförmedling
    • 52.0 m²
    • Vasastan
  • Christian Karatas Får 10/10 på alla punkter Mvh
    Shawn T sålde sin lägenhet med hjälp av Christian Karatas en del av Bronze Fastighetsförmedling
    • 52.0 m²
    • Vasastan
    2020-10-18
  • Trevlig kille som till skillnad från de flesta mäklare är pålitlig och ärlig.
    Stefan A sålde sitt hus med hjälp av Christian Karatas en del av Bronze Fastighetsförmedling
    • 118.0 m²
    • Hässelby Norra Villastad
    2020-10-18
  • Köpt en lägenhet i Sundbyberg. Trevligt och korrekt bemött, kunnig och engagerad mäklare med ortskännedom. Jag är väldigt nöjd med hela affären från början till slut.
    Åsa L köpte sin lägenhet med hjälp av Christian Karatas en del av Bronze Fastighetsförmedling
    • 4:a
    • 82.0 m²
    2020-10-18
  • Skulle säga: Välj Christan - han kommer inte göra dig besviken. Han är grym & du kan vara trygg för att han har stenkoll 🤩
    Rebecca S sålde sin lägenhet med hjälp av Christian Karatas en del av Bronze Fastighetsförmedling
    2020-10-16
    • 4:a
    • 82.0 m²
    2020-10-16
  • Haft möjligheten att både köpa och sälja via Christian och har genomgående fått jättebra bemötande och stöttning i båda processerna. Rekommenderar starkt Christian för framtida objekt om ni vill sälja eller köpa bostad.
    Carl E sålde sin lägenhet med hjälp av Christian Karatas en del av Bronze Fastighetsförmedling
    2020-10-15
    • 49.0 m²
    2020-10-15
  • Väldigt service inriktad och bra tillmötesgående. Köpte en lägenhet där han även fixade en förhandsvisning efter önskemål.
    Sandra E köpte sin lägenhet med hjälp av Christian Karatas en del av Bronze Fastighetsförmedling
    2020-10-03
    • 1:a
    • 27.0 m²
    2020-10-03
  • Vi har köpt ett rådhus med hjälp av Christian. Är bra och trevlig mäklare som man kan varm rekommendera.
    Galina H köpte sin lägenhet med hjälp av Christian Karatas en del av Bronze Fastighetsförmedling
    2020-10-02
    • 5:a
    • 142.0 m²
    • Hässelby Norra Villastad
    2020-10-02
  • Det bästa med Christian är att han inte bara säljer men också lyssnar. Han hjälpte oss även med att bedömma våran nya lägenhet innan budgivningen. Gav oss en realistisk bild av hur resan kommer att se ut.
    Veli-matti S sålde sin lägenhet med hjälp av Christian Karatas en del av Bronze Fastighetsförmedling
    2020-08-25
    • 47.0 m²
    2020-08-25
  • Efter en noggrann jämförelse av flertalet mäklare, var Christian det absolut självklara valet. Han är professionell, tydlig, trevlig och extremt kunnig. Processen gick smidigt och var extremt genomtänkt. Här lämnades inget åt slumpen! Lägenheten såldes över förväntan och han var väldigt duktig på återkoppling och visade stort engagemang. Jag kommer utan tvekan att anlita honom igen, tack för hjälpen Christian
    Ibrahim Y sålde sin lägenhet med hjälp av Christian Karatas en del av Bronze Fastighetsförmedling
    2020-07-28
    • 56.5 m²