Christian Karatas
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2018-08 - 2019-07

Läs vad 10 Läs vad Christian Karatas

• Lena E
    Lena E sålde sin lägenhet med hjälp av Christian Karatas en del av Bronze Fastighetsförmedling

2019-07-24

Östermalm/Gärdet
    Christian Karatas har snabbt sålt min lägenhet till stor belåtenhet
    och till ett önskat pris. Mycket trevligt bemötande. Läs mer
  • Christian E köpte sin lägenhet med hjälp av Christian Karatas en del av Bronze Fastighetsförmedling

2019-07-24

Järvastaden
    Proffsigt bemötande i en köpprocess av bostadsrätt.
    Snabb och tydlig återkoppling vilket uppskattas starkt. Läs mer
  • Nick B sålde sin lägenhet med hjälp av Christian Karatas en del av Bronze Fastighetsförmedling

2019-06-25

Birkastan/Vasastan
    Jag och min sambo sålde en 2:a i Vasastan med hjälp av Christian. I en svår och trög marknad gav Christian aldrig upp utan fortsatte envist hålla visning efter visning tills han så småningom hittade rätt köpare. Slutpriset blev lägre än vi hoppats från början men ändå inom ramen för vad som får anses acceptabelt med tanke på den svåra marknad vi befinner oss i. Att slutpriset inte blev högre berodde dessutom med största sannolikhet på marknaden och inte på Christian. Han höll löpande kontakt med oss och var trevlig att ha att göra med! Han gav ett stabilt och tryggt intryck under hela processen, från första mötet till fotografering, visning och inte minst under kontraktsskrivningen. Läs mer
  • Josian T köpte sin lägenhet med hjälp av Christian Karatas en del av Bronze Fastighetsförmedling

2019-06-25

Birkastan/Vasastan
    Christian är noggrann, trevlig och professionell. Jag skulle anlita honom alla dagar i veckan. Christian har en fingertoppskänsla att förena, att vara personlig och proffsig. Läs mer
  • Peter G sålde sin lägenhet med hjälp av Christian Karatas en del av Bronze Fastighetsförmedling

2019-06-18

Centrala Sundbyberg
    Bytte till Christian efter att en första mäklare inte lyckats knyta ihop säcken trots stort intresse, och flera veckors försök.

Men Christian fick vi ett helhets tänk i hur försäljningen skulle gå till. Såg till att vara mer än väl förberedd på ev frågor som skulle komma på visning. Fantastisk och snabb kommunikation oavsett tid på dygnet.

Kändes tryggt från första stund till att försäljningen var klar 3 dagar efter visning.

Proffsigaste uppförandet och bemötande jag sett hos en mäklare. Kommer från nu alltid vända mig till denna byrå först! Läs mer
  • Jessica Elisabeth T skrev om Christian Karatas en del av Bronze Fastighetsförmedling

2019-04-30

Vi är jättenöjda med Christian Karatas som hjälpte oss med försäljning av vår lägenhet. Även fast han åkte på semester så löste han alla dokument och övrigt som vi behövde för en snabb försäljning. Han hjälpte oss även med kontakten med styrelsen i föreningen och löste godkännande för köparen på rekordtid så vi kunde få försäljningen klar fort. Vi kan starkt rekommendera honom. Läs mer
  • Marianne K sålde sin lägenhet med hjälp av Christian Karatas en del av Bronze Fastighetsförmedling

2019-04-22

Annedal
    Sålt 3:a i Annedal köpt 2:a i fabriksparken Sundbyberg.
    Christian har varit lyhörd och tillmötesgående.
    Han har varit bra på alla sätt som jag har förväntat mig.
    Han har varit till stor hjälp han är kunming.

Sammanfattning Christian är en bra o trevlig person. Läs mer
  • Ann-Jessica T köpte sin lägenhet med hjälp av Christian Karatas en del av Bronze Fastighetsförmedling

2019-03-25

Sundbyberg
    Vis visning av bostaden blev jag bemött av Christian som visade stor kunskap om området och föreningens arbete. Christian var engagerad vid försäljningen av den bostad som jag slutligen köpte.
    Tillgänglig på telefon och sms under hela budgivningen. Läs mer
  • Peter L
    Peter L sålde sin lägenhet med hjälp av Christian Karatas en del av Bronze Fastighetsförmedling

2019-02-04

Södermalm/Mariaberget
    Grymt bra mäklare. Jobbade verkligen in i det sista för att resultatet skulle bli så bra som möjligt för mig som säljare utan att egentligen tjäna någonting själv på det. Alltid tillgänglig. Gav ovärderliga tips inför försäljningen. Jag har alltid tänkt att det inte är så stor skillnad mellan mäklare och att de tar ett högt arvode för rutinmässigt arbete. Jag erkänner med glädje att jag haft fel. Jag känner ingenting annat än stor respekt för Christians kompetens och stor uppskattning för hans engagemang. Läs mer
  • Camilla E köpte sin lägenhet med hjälp av Christian Karatas en del av Bronze Fastighetsförmedling

2018-12-10

Annedal
    Köpte en större lgh av Christian och fick ett trevligt bemötande Läs mer

Senaste försäljningarna

Gustafsvägen