Christian Karatas

Läs vad 24 Läs vad Christian Karatas

• Lovisa L
    Lovisa L skrev om Christian Karatas en del av Bronze Fastighetsförmedling

2019-11-18

Mäklarna som ”walk the extra mile” för sina kunder! De slår målbilder och förväntningar! ⭐️ Rekommenderar varmt Bronze och Christian Karatas vid försäljning/köp av boende, han genomförde visningar av klass och var ett fantastiskt bollplank när vi tog olika beslut längst vägen till försäljning. Att vi dessutom fick en försäljning i rekordpris är mycket tack vare Christians hårda arbete! Läs mer
    Lovisa L gillar detta
  • Bahram M sålde sin lägenhet med hjälp av Christian Karatas en del av Bronze Fastighetsförmedling

2019-11-02

Järvastaden
    Christian lyckades sälja min bostadsrätt i en mycket svår marknad. Han är en professionell och mycket kompetent mäklare. Levde upp till alla våra förväntningar och såg till att bostaden blev såld i denna marknad. Rekommenderar honom starkt om man vill ha en riktigt bra mäklare.

Hämta Outlook för iOS Läs mer
  • Mariana Mariam M skrev om Christian Karatas en del av Bronze Fastighetsförmedling

2019-10-28

Min upplevelse av Christian som mäklare var fantastisk. Christian speglar ett ideal av vad man som kund hoppas finna hos en mäklare. Han är professionell, kunnig, trygg och lämnar inget åt slumpen. Vill ni ha en mäklare som lägger ner kropp och stjäl i sitt arbete är Christian utan tvekan den mäklare ni eftersöker. Jag är super nöjd och tacksam över hans hårda arbete, han levererade ett slutpris jag bara kunde drömma om och kommer i framtiden alltid vända mig till honom. Christian får mina absolut varmaste rekommendationer. Läs mer
  • Amanda L köpte sin lägenhet med hjälp av Christian Karatas en del av Bronze Fastighetsförmedling

2019-10-15

Tullinge Trädgårdsstad
    Jag har köpt en lägenhet på Katrinebergsvägen och kunde inte vara mer nöjda med bemötandet jag fått från Christian. Proffsig, vänlig och tydlig, allt jag behöver i en mäklare vid premiärköp utav lägenhet. Kommer varmt rekommendera Christian till vänner och bekanta samt hålla honom i minnet för nästa eventuella köp/sälj! Läs mer
  • Maja A sålde sin lägenhet med hjälp av Christian Karatas en del av Bronze Fastighetsförmedling

2019-10-12

Tullinge Trädgårdsstad
    Sveriges bästa mäklare Christian hjälpte oss både att köpa och sälja! Vi kände oss mer än trygga med honom, han är en väldigt ödmjuk, varm, tålmodig och förstående mäklare. Vi kan inte vara mer nöjda och rekommenderar Christian till alla!! Tusen tack bästa Christian! Läs mer
  • Anastasios A sålde sin lägenhet med hjälp av Christian Karatas en del av Bronze Fastighetsförmedling

2019-10-12

Tullinge Trädgårdsstad
    Bästa mäklare Christian hjälpte oss både att köpa och sälja!
    Vi kände oss mer än trygga med honom, han är en väldigt ödmjuk och förstående mäklare. Vi kunde inte vara mer nöjda och rekommenderar Christian till alla!
    Tusen tack för ett grymt utfört arbete. Läs mer
  • David B köpte sin lägenhet med hjälp av Christian Karatas en del av Bronze Fastighetsförmedling

2019-10-11

Huvudsta
    Köpte en bostadsrätt i Huvudsta. Väldigt professionellt bemötande under hela processen. Läs mer
  • Tina S sålde sin lägenhet med hjälp av Christian Karatas en del av Bronze Fastighetsförmedling

2019-10-07

Råsunda
    Christian Karatas på Bronze fastighetsförmedling hjälpte oss att sälja vår 4:a i Råsunda. Han var otroligt professionell och hjälpsam och affären gick väldigt snabbt och smidigt.
    Han skapade verkligen dem rätta förutsättningarna för att vi skulle få en så bra affär som möjligt och vi är så glada och tacksamma att vi valde just honom som mäklare.
    Vi kan varmt rekommendera honom, han är överlägset bättre än de mäklare jag tidigare använt och när vi ska sälja igen kommer jag höra av mig till honom.
    Proffsigt bemötande och alltid glad och trevlig!

Stort tack Bronze och Christian! Läs mer
  • Amanda G sålde sin lägenhet med hjälp av Christian Karatas en del av Bronze Fastighetsförmedling

2019-10-03

Kungsholmen
    Christian är med säkerhet en av Sveriges absolut bästa mäklare. Han är väldigt ödmjuk, bra på att lyssna och man känner sig extremt trygg med honom som mäklare. Vi förstod direkt vid vårt första möte att han är väldigt resultat inriktad och det visade sig stämma till 110%, han gjorde ett briljant jobb med vår försäljning. Han gjorde något utöver det vanliga och sålde med rekord!!! En riktig topp-mäklare och rekommenderar honom för ALLA! Stort tack Christian för ditt fantastiska jobb, vi är extremt tacksamma. Läs mer
  • Cornelia B köpte sin lägenhet med hjälp av Christian Karatas en del av Bronze Fastighetsförmedling

2019-09-26

Centrala Sundbyberg
    Professionell, trevlig och ärlig mäklare så gjorde det enkelt för oss att köpa bostad i Sundbyberg. Läs mer

Senaste försäljningarna

Jakob Westinsgatan