Erik Wikingskiöld är mäklare på Bronze Fastighetsförmedling

Erik Wikingskiöld har varit registrerad mäklare sedan 2020-10. Erik Wikingskiöld har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-11 och har fått 2 omdömen med ett betyg på 5.0. Erik Wikingskiöld har haft 1 försäljningar sen 2020-10 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-10 - 2020-11

Läs vad 2 Läs vad Erik Wikingskiöld

• 2020-11-25
    Sålt Brf radhus på Lidingö Killinge Högsta pris någon fått för radhus där ! På ett mkt seriöst och kompetent samt service och empatiskt sätt med stor förståelse för mitt specifika behov och mäklaren gjorde det lilla extra Hen levde upp till alla förväntningar plus några till som ej ” vanliga mäklare gör ” Det var så proffsigt och trevligt utfört så skulle alla mäklare vara !
    Carl-johan K
    • 5:a
    • 106.0 m²
    sålde sin lägenhet med hjälp av Erik Wikingskiöld en del av Bronze Fastighetsförmedling
    Tack så hemskt mycket för dem fina orden, det var en absolut ära att jobba för dig. Erik

Visa svar
  • 2020-11-25
    Trevlig och professionell i sitt bemötande. Är mycket nöjda med den dialogen vi hade med Erik under vårt köp. //Fredrik och Nora
    Fredrik K
    • 5:a
    • 106.0 m²
    köpte sin lägenhet med hjälp av Erik Wikingskiöld en del av Bronze Fastighetsförmedling
    Tusen tusen tack, och stort grattis återigen! Erik

Visa svar

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte