Gustav Enhörning

Gustav Enhörning

Gustav Enhörning är mäklare på Bronze Fastighetsförmedling

Gustav Enhörning har varit registrerad mäklare sedan 2020-03. Gustav Enhörning har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-08 och har fått 31 omdömen med ett betyg på 5.0. Gustav Enhörning har haft 30 försäljningar sen 2020-08 och har tillfrågat 82% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-08 - 2021-04

Läs vad 31 Läs vad Gustav Enhörning

• köpte sin lägenhet med hjälp av Gustav Enhörning en del av Bronze Fastighetsförmedling
    • Kungsholmen
    2021-05-04
    Bra engagemang och hög servicenivå!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Gustav Enhörning en del av Bronze Fastighetsförmedling
    • Vasastaden
    2021-05-03
    Gustav är precis vad man söker hos en mäklare! Lyhörd och utmärkt säljare! Kommer själv höra av mig nästa gång jag ska sälja en lägenhet.
    2021-05-03
    Gustav hjälpte oss att få ihop ett snabbt och smidigt köp
    2021-04-29
    Skötte hela processen snyggt, snabbt och smidigt. Var väldigt behjälplig. Toppen!
    2021-04-09
    Köpt en bostad i Finnboda. Gustav har varit enormt proffsig och hjälpsam under hela processen. Snabba och klartydliga svar. Överträffat förväntningarna.
    2021-03-30
    Gustav var professionell från start till slut. Som köpare kände vi oss trygga och hörda :-) allt gick smidigt och vi är supernöjda!
    • Östermalm
    2021-03-29
    Vi kan varmt rekommendera Gustaf som mäklare. Trevlig, noggrann och lyhörd för vad vi behövde när vi köpte lägenhet. Svarar snabbt på både samtal och sms. Han såg till att processen gick smidigt.
    2021-03-27
    Gustav är sannolikt en av Sveriges absolut bästa mäklare. Som person är han otroligt ödmjuk och bra på att lyssna. Samtidigt är han otroligt resultatinriktad och ingen kan mäta sig med hans förmåga att få till en bra affär. En annan kvalité jag satte stort pris på var hans förmåga att alltid återkoppla väldigt snabbt och hans kapacitet att planera in precis allt som behövdes. Han har en väldigt bred kompetens inom hela mäklaryrket och fastighetsmarknaden. Han har en fantastisk energi och mycket positiv inställning i alla lägen. Han kan göra det omöjliga möjligt. Han är fenomenal på att bygga goda förtroendeingivande relationer. Han har en perfekt balans mellan att vara en god säljare men samtidigt relationsbyggare.
    2021-03-27
    Gustav sålde rekord på vår bostad på Hagastaden! Det förklarar ALLT!! Så otrolig kompetent, ödmjuk och professionell i sin yrkesroll. Han är helt enkelt BÄST!
    MVH Gudmundsson
    2021-03-15
    Gustav Enhörning hjälpte mig att sälja min etta på 79 park,

Jag tycker han skötte hela processen på ett proffsig och hjälpsamt sätt. Han lyssnade på vad jag som säljare hade för krav och bemötte det med en positiv inställning!
    Gustav var alltid lättillgänglig och tillmötesgående.

Som mäklare får han 5 av 5 getingar

Jag kan rekommendera Gustav till alla framtida säljare!!