Gustav Enhörning är mäklare på Bronze Fastighetsförmedling

och har varit registrerad mäklare sedan 2020. Gustav Enhörning har varit aktiv på Reco.se sedan 2020 och har fått 7 omdömen sedan 2020-08-31. Gustav Enhörning har haft 3 försäljningar det senaste året och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-08 - 2020-09

Läs vad 7 Läs vad Gustav Enhörning

• Har köpt lägenhet. Tycker Gustav varit trevlig och sympatisk och koncis under processen. Jag hade önskat mer info gällande lägenhetens driftskostnad och om lägenheten besiktigas vid tillfälle och hur det förhåller sig med stammarna vid en eventuell flytt av köket. Exempel på andra bostadstättsinnshavare som gjort på liknande vis. Men Gustav har varit tydlig med att jag kan kontakta honom vid frågor och varit tillgänglig på så vis. Därav gott betyg.
    Chia I köpte sin lägenhet med hjälp av Gustav Enhörning en del av Bronze Fastighetsförmedling
    2020-10-10
    • 45.0 m²
    • Södermalm
    2020-10-10
  • Jag har nyligen köpt en 2:a i Vasastaden av Gustav. Han har varit mycket trevlig och lätt att ha att göra med. Ett mycket proffsigt bemötande och har levt upp till alla mina förväntningar. Kommer att rekommendera Gustav varmt.
    Elpiniki Z köpte sin lägenhet med hjälp av Gustav Enhörning en del av Bronze Fastighetsförmedling
    2020-10-08
    • 55.4 m²
    2020-10-08
  • Jag kan varmt rekommendera Gustav som mäklare. Han har lyssnat in mina behov som säljare och ansträngt sig till det yttersta för att affären ska bli bra för båda parter.
    Helena Ö sålde sin lägenhet med hjälp av Gustav Enhörning en del av Bronze Fastighetsförmedling
    2020-10-05
    • 3:a
    • 69.0 m²
    • Östermalm
    2020-10-05
  • Gustav hjälpte mig att sälja min 2:a i Vasastan och jag blev mycket nöjd med försäljningen. Jag upplever att Gustav som mäklare var lyhörd inför mina förväntningar och gjorde sitt bästa för en lyckad affär. Jag har genom hela affären fått goda råd och kan starkt rekommendera Gustav på Bronze som mäklare!
    Diana S sålde sin lägenhet med hjälp av Gustav Enhörning en del av Bronze Fastighetsförmedling
    2020-10-02
    • 55.4 m²
    2020-10-02
    Tusen tack för ert förtroende Diana, mycket glad för er skull!

Visa svar
  • Vi gjorde ett gediget förarbete och träffade många mäklare innan vi fick tips om Gustav från en bekant. Det kändes väldigt bra efter vårt första möte och vi valde att fortsätta med honom. Ett väldigt bra beslut visar det sig. Gustav är en fantastisk mäklare som tog sig an oss och vår lägenhet med ett engagemang, strategi och en energi vi aldrig sett hos någon annan mäklare, varken vid tidigare försäljningar eller hos dem vi träffade inför försäljningen av lägenheten. Tydligt att han gjorde allt han kunde - och han verkar kunna en hel del - för att vi skulle få en smidig och bekväm försäljning med bra betalt. När andra lägenheter i området stod still på Hemnet körde Gustav två förhandsvisningar med sitt interna nätverk som resulterade i ett nytt föreningsrekord. Gustav, du får våra absolut varmaste rekommendationer!
    Alexander S sålde sin lägenhet med hjälp av Gustav Enhörning en del av Bronze Fastighetsförmedling
    2020-09-01
    2020-09-01
    Nöjet har varit helt på min sida och jag är så oerhört glad över att se er tacksamhet, det betyder verkligen mycket för mig! Stort tack för ert förtroende och ser fram emot att se ert nästa boende!

Visa svar
  • Vi gav Gustav förtroendet att sälja vår lägenhet och är väldigt nöjda! Han var väldigt professionell, höll oss uppdaterade och gjorde att vi kände oss trygga under hela processen. Vi kan verkligen rekommendera Gustav och kommer gärna anlita honom igen.
    Rosanna S sålde sin lägenhet med hjälp av Gustav Enhörning en del av Bronze Fastighetsförmedling
    2020-08-31
    Tusen tack för ert förtroende Rosanna, mycket glad för er skull!

Visa svar
  • Jag och min sambo har köpt en lägenhet på 56 kvm i Vasastan, Stockholm. Vi kände oss sedda och hörda av mäklaren redan från början, kände stort tillit, och hela processen från visning till kontraktskrivning gick väldigt smidigt.
    Hampus F
    Hampus F köpte sin lägenhet med hjälp av Gustav Enhörning en del av Bronze Fastighetsförmedling
    2020-08-31
    Tack snälla Hampus för ert förtroende, vet att ni kommer stortrivas i lägenheten. Vi ses på tillträdet!

Senaste försäljningarna

Bohusgatan