Joe Maatouk

Joe Maatouk

Joe Maatouk är mäklare på Bronze Fastighetsförmedling

Joe Maatouk har varit registrerad mäklare sedan 2021-01. Joe Maatouk har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-11 och har fått 620 omdömen med ett betyg på 5.0. Joe Maatouk har haft 53 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

620 omdömen om Joe Maatouk

Sedan starten hos Reco 2019
Lwam G
Sålde sin lägenhet med hjälp av Joe Maatouk en del av Bronze Fastighetsförmedling
Vasastan / Hagastaden

Joe lyckades sälja vår lägenhet till det pris vi ville ha trots en tuff marknad. Han gav aldrig upp och höll oss alltid uppdaterade under processen. Han hade alltid en positiv inställning vilket alltid gav en hopp under försäljningsprocessen. Jag är super nöjd med hela insatsen och rekommenderar starkt Joe som mäklare

Joacim W
Vasastan

Proffsig sedan dag 1. Allt gick snabbt och smidigt och vi var nöjda med budet vi fick innan den las ut för försäljning

Olivia T
Vasastan

Joe är en fantastiskt professionell och vetande mäklare. Utan att ens behöva lägga ut lägenheten på hemsidan eller liknande lyckas han att fixa en underbar försäljning av vår lägenhet. Dessutom till ett pris vi endast vågat drömma om i dessa tider, över all förväntan! Joe är väldigt enkel att ha och göra med, välorganiserad och mycket effektiv. Joe levde upp till alla förväntningar vi hade och ännu mer därtill. Definitivt mäklaren vi kommer att använda oss av vid framtida försäljningar! Rekommenderar honom starkt, ingen tvekan!

Alva T
Vasastan

Rekommenderar Joe till alla som vill sälja sin bostad! Han gjorde ett fantastiskt jobb och vi är så nöjda med vårt val.

Parinaz P
Kungsholmen

Joe var lyhörd, vänlig bemötande och gav råd ifrån sin erfarenhet. Enkel att arbeta med och fanns tillgänglig. Sålde lägenheten fort inte exakt till priset som vi önskade men det bästa som gick under förutsättningen. Väldigt professionell och tillit.

Wojciech K
Köpte sin lägenhet med hjälp av Joe Maatouk en del av Bronze Fastighetsförmedling
Vasastaden

It was a great pleasure working together with Joe.

Carolina M
Vasastaden

Professionell och en tydlig plan för försäljningen som införlivades. Rekommenderar varmt!

Fritiof E
Vasastan

Över all förväntan. Tydlig, tillgänglig och en snabb affär på det.

Susanne S
Vasastan / Hagastaden

Han hade ett trevligt bemötande, lyhörd och förstående. Mäklaren gjorde allt för att affären skulle bli av, trots lite besvärliga säljare. Han levde verkligen upp till mina förväntningar.

Michael T
Vasastan / Hagastaden

Joe Maatouk på Bronze Fastighetsförmedling levererade verkligen när vi behövde sälja vår bostad i Vasastan. Hans unika förmåga att hitta köpare inom sitt omfattande kontaktnät gjorde hela processen enkel och smidig. Trots att flera av våra grannar hade kämpat med att sälja sina hem under lång tid, lyckades Joe direkt hitta en lämplig köpare för oss.   Vad som imponerade oss mest var Joe's djupa förståelse för marknaden i Vasastan och hans förmåga att förmedla affärer på ett professionellt sätt. Han var alltid tillgänglig...