Nils Östling
Registrerad mäklare sedan 2018
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2018-08 - 2019-07
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Att dagligen få möjlighet att hjälpa människor med deras livs största affär.

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
För mig är kunskap, förtroende och ett starkt engagemang de tre viktigaste egenskaperna för lyckade bostadsaffärer. Vill du ha en mäklare som i kombination med detta brinner för att överträffa förväntningar hos både köpare och säljare så rekommenderar jag dig att kontakta mig!

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
För att lyckas med ovanstående krävs en mäklare som engagerar sig på alla plan i en affär. Affärsmässigt som personligt. Att få hjälpa mina säljare att inte bara sälja, men även köpa deras nästa drömbostad gör mitt jobb till det mest tacksamma och fantastiska arbete jag kunnat tänka mig. När du anlitar mig får du en människokännare som brinner för kundnöjdhet där inget lämnas åt slumpen.

Vad gör du helst på fritiden?
Spenderar tid med nära och kära, gärna vid hemtrakterna runt Mälaren. Tä Läs mer

Läs vad 16 Läs vad Nils Östling

• Nadia K sålde sin lägenhet med hjälp av Nils Östling en del av Bronze Fastighetsförmedling

2019-07-08

Råsunda
    Jag är så otroligt nöjd med Nils och Bronze Fastighetsförmedling. Det de lyckades göra på 3 veckor på dagens bostadsmarknad skulle enligt de övriga mäklarna jag träffade ta ungefär 6 månader. Han tog sig an utmaningen och fick min lägenhet såld till det pris jag krävde. Bronze Fastighetsförmedling gör det där lilla extra och får både köpare och säljare att bli nöjda med affären! Läs mer
  • Ying Cai S sålde sin lägenhet med hjälp av Nils Östling en del av Bronze Fastighetsförmedling

2019-06-25

Centrala Sundbyberg
    Nils is a very nice guy to talk with. very helpful during the sales process. very recommended. Läs mer
    2019-06-26 Nils Ö svarar Ying Cai S
    Thanks for the kind words. It has been a pleasure to help you!
  • Jesper T köpte sin lägenhet med hjälp av Nils Östling en del av Bronze Fastighetsförmedling

2019-06-11

Centrala Sundbyberg
    Bra service och kompetent mäklare. Innan köp av bostaden svarade han även på frågor om andra objekt vi tittat på (som ej var hans) vilket uppskattades mycket. Rekommenderas! Läs mer
    2019-06-11 Nils Ö svarar Jesper T
    Varit ett nöje att hjälpa er! Tack för de fina orden!
  • Linnéa N köpte sin lägenhet med hjälp av Nils Östling en del av Bronze Fastighetsförmedling

2019-06-10

Centrala Sundbyberg
    Vi köpte en trea i Sundbyberg av Nils. Han var tydlig och trevlig, fick den hjälp man behövde och kände sig trygg i affären. Allt var toppen. Läs mer
    2019-06-10 Nils Ö svarar Linnéa N
    Tusen tack för dina ord! Hoppas att ni kommer trivas bra :)
  • Paulina R köpte sin lägenhet med hjälp av Nils Östling en del av Bronze Fastighetsförmedling

2019-06-09

Södermalm
    Trevlig, effektiv mäklare som svarar snabbt! Läs mer
    2019-06-09 Nils Ö svarar Paulina R
    Tack för dina ord! Hoppas att ni är taggade på att få flytta in!
  • Andreas S köpte sin lägenhet med hjälp av Nils Östling en del av Bronze Fastighetsförmedling

2019-06-07

Södermalm
    Hjälpsam och trevlig. Aktiv och svarar snabbt. Läs mer
    2019-06-07 Nils Ö svarar Andreas S
    Tack för de fina orden! Hoppas ni kommer att stormtrivas i nya lägenheten!
  • Hans Bertil J sålde sitt hus med hjälp av Nils Östling en del av Bronze Fastighetsförmedling

2019-05-27

En mycket engagerad mäklare. Svarat på frågor som vi behövt veta. Alltid glad o positiv och mycket trevlig. Läs mer
    2019-05-27 Nils Ö svarar Hans Bertil J
    Tack för era fina ord! Varit ett nöje att hjälpa er!
  • Charlotte S
    Charlotte S köpte sin lägenhet med hjälp av Nils Östling en del av Bronze Fastighetsförmedling

2019-05-16

Centrala Sundbyberg
    Jag fick bra hjälp med mitt köp. Nils är lugn och stabil vilket verkligen hjälpte mig, en ovan köpare. Mina förväntningar har överträffats då jag hela tiden får snabb återkoppling på mina frågor. En helt igenom toppen köp upplevelse. Läs mer
    2019-05-16 Nils Ö svarar Charlotte S
    Tack för dina ord och vad kul att du är så nöjd med min service!
  • Fredrik O sålde sin lägenhet med hjälp av Nils Östling en del av Bronze Fastighetsförmedling

2019-05-13

Centrala Sundbyberg
    Sålde bostadsrätt i Sundbyberg. Positivt bemötande av mäklaren med snabb återkoppling och tydlig kommunikation. Kan rekommenderas. Läs mer
    2019-05-14 Nils Ö svarar Fredrik O
    Vad kul att höra! Det har varit ett nöje att få hjälpa er!
  • Erik S köpte sin lägenhet med hjälp av Nils Östling en del av Bronze Fastighetsförmedling

2019-04-30

Vi köpte en trea i Sundbyberg, mäklad av Nils. Nils med kollegor var väl förberedd, tillgängliga och flexibla. Läs mer
    2019-04-30 Nils Ö svarar Erik S
    Tack för dina ord! Hoppas ni kommer trivas bra i lägenheten :)

Senaste försäljningarna

Högklintavägen