Rami Akkawi

Rami Akkawi

Rami Akkawi är mäklare på Bronze Fastighetsförmedling

Rami Akkawi har varit registrerad mäklare sedan 2020-10. Rami Akkawi har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-11 och har fått 2 omdömen med ett betyg på 5.0. Rami Akkawi har haft 1 försäljningar sen 2020-10 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-10 - 2020-11

Läs vad 2 Läs vad Rami Akkawi

• 2020-11-14
    Vi skulle sälja vår 2a i Sundbyberg och tog in tre mäklarfirmor. Alla var verkade vara jätte bra men det var en som stack ut lite extra. Bronze fastighetsförmedling och framförallt Rami Akkawi, gav ett seriöst och proffsigt intryck från första sekund. Vi hade inte jätte höga förväntningar på vad vi skulle kunna få betalt för lägenheten. Vi visste att det var en tuff marknad och hade ställt in oss på att kanske bli besvikna redan innan. Rami lovade inte några rekordsummor, han lovade inte guld och gröna skogar. Vad han lovade var att jobba så hårt det bara gick för att kunna göra oss nöjda, och som han lyckades! Jag kommer varmt rekommendera Bronze fastighetsförmedling i allmänhet och Rami Akkawi i synnerhet till alla jag känner!
    Per N
    • 2:a
    • 60.0 m²
    • Centrala Sundbyberg
    sålde sin lägenhet med hjälp av Rami Akkawi en del av Bronze Fastighetsförmedling
  • 2020-11-14
    Vi sålde vår tvåa i centrala Sundbyberg med Rami och Bronze på rekommendationer och blev inte besvikna! Supertrevligt bemötande från start, och professionellt rakt igenom. Har hela tiden känt oss väl omhändertagna. På inrådan tog vi in en stylingfirma som maxade lägenheten och det gav frukt. Omständigheter gjorde att vi max räknade med en plus-minus-noll-affär men Rami såg potentialen i lägenheten och la manken till för att hitta precis rätt köpare vilket han, efter hårt arbete, också gjorde. Vi är supernöjda med hela processen och skulle starkt rekommendera Bronze i allmänhet och Rami i synnerhet!
    Emma D
    • 2:a
    • 60.0 m²
    • Centrala Sundbyberg

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte