Bronze Fastighetsförmedling , sid 2

Tulegatan 16, 172 78 Sundbyberg — Visa karta

Välkommen till Bronze Fastighetsförmedling!

Dags att köpa nytt? Vi hjälper dig att hitta ditt nya hem. Vi hjälper dig att skräddarsy din försäljning med hjälp av att para ihop de bästa mäklarna med just din bostad. Med spetskompetens inom både försäljning och marknadsföring är vårt mål att alltid leverera kvalitet utöver det vanliga.

Söker du familjelägenhet, villa, våning mitt i stan, eller en nyrenoverad pärla till dig själv? Vad du än letar efter så kan vi bistå dig med hjälpen du behöver. Vi har 100% kundfokus, vilket innebär att den dagen du bestämmer dig för att rekommendera oss till andra, då är vi nöjda och har lyckats med vår uppgift. Dina önskemål står i centrum för oss på Bronze Fastighetsförmedling.

Hör gärna av dig till oss för mer information om hur vi jobbar eller läs här nedan vad våra tidigare kunder tycker om oss.

Läs vad 109 kunder tycker om Bronze Fastighetsförmedling

• 2019-04-26

Johan H skrev om Bronze Fastighetsförmedling
    Jag jobbar själv med försäljning/service och kan själv verkligen uppskatta när man stöter på personer som levererar enligt konstens alla regler. Joe är ett sådant fall.

Vi har sedan en lång tid tillbaka haft en dialog med Joe om att först värdera och sedan sälja vår lägenhet. Joes genuina driv för att hjälpa oss igenom vårt livs största affär har lyst igenom sedan första sekund. Hur genuint? Jag gissar att det nog i Joe fall handlar om 10-12 timmar om dagen i snitt. Det är, i alla fall i min värld, definitionen av DRIV.

Joe är även definitionen av "serviceminded". Alltid proffsigt, med en rejäl dos energi och glädje i all dialog.
    Ett sant nöje att rekommendera Joe. Läs mer

MIRJA A skrev om Bronze Fastighetsförmedling
    Joe är det självklara valet om du letar efter en mäklare som leder dig tryggt genom en försäljning, från första mötet till sista underskrift. Är otroligt nöjd och imponerad av Joes driv, tålamod och ständigt glada humör. Han gav allt och lite till genom hela processen och utfallet blev bättre än förväntat!
    Vill därför starkt rekommendera er att ringa Joe när det är dags att sälja! ✨ Läs mer

LANA ALI AHMED A skrev om Bronze Fastighetsförmedling
    "Vi blev rekommenderad mäklaren Joe Maatouk på Bronze Fastighetsförmedling av en granne. Vi är mer än nöjd att vi följde denna rekommendation.
    Tack för en personlig, snabb och bra försäljning av vårt hus. Joe är en mycket bra mäklare som är super duktig på att hålla kontakten och informera både via mejl och telefon. Uppdaterad information genom hela processen, bjuder verkligen på sin tid vare sig han är ledig eller har arbetstid. Joe är en förtroendeingivande och seriös mäklare på alla vis. Det är väldigt enkelt och smidigt att samarbeta och han ser hela tiden till sina kunders bästa. Att han också har en stor lokal kännedom är av stor betydelse för trovärdigheten i ”säljpratet”. Vi kan varmt rekommendera Joe!"

Imponerande. Betyget är 5/5 stjärnor

Lana & Kiarash Läs mer

Anders F skrev om Bronze Fastighetsförmedling
    Har aldrig haft nöjet att träffa Joe.
    Däremot Philip Bentssson, som får högsta betyg.
    MVH
    Anders Feuk Läs mer

Anna Christina T skrev om Bronze Fastighetsförmedling
    Hej! Väldigt proffsigt och trevligt bemötande på alla sätt. Återkopplar alltid snabbt på våra frågor. Läs mer
  • MILAD R

2019-04-23

MILAD R skrev om Bronze Fastighetsförmedling
    Joe är en fantastik mäklare!

Vi träffade Joe första gången på ett spontant säljmöte för över ett år sedan, ny hem komna från BB… då var vi långt ifrån sälj tankar.
    När vi nu började känna oss trångbodda, träffade vi två andra mäklare för att hjälpa oss med vår försäljning, kändes det inte riktigt bra. Personkemin stämde inte, och priserna de ville sälja vår lägenhet för var inte i linje med våra tankar.

Vi ringde Joe.

Han var tillgänglig, allt stämde från första dagen. Han var tydlig med sin strategi och ingav förtroende.
    Vi har känt oss trygga i Joes händer under försäljningsprocessen, han har överträffat våra förväntningar, i ena våra livs största affärer.
    Vi ger våra varma rekommendationer till alla som funderar på att sälja! Läs mer

Mahshad Arvin M skrev om Bronze Fastighetsförmedling
    Jag blev rekommenderad Joe utav en vän som gick i god för att Joe skulle vara den bästa i branschen. Han har nog aldrig haft mer rätt. Joe var helt suverän under hela processen och förmedlade en trygghet som var ovärderlig.

Joe var väldigt mån om att alla parter skulle vara nöjda, vilket han verkligen lyckades med.

Lägenheten såldes innan visning till ett fantastiskt pris, jag kunde inte ha varit nöjdare.

Joe, tack snälla för all hjälp! Läs mer

Sonya G skrev om Bronze Fastighetsförmedling
    Sålt en tvåa när det varit en väldigt dålig marknad men som lovat fick vi bud över det vi köpte för. Jättebra bemötande! Läs mer
  • 2019-04-22

Marianne K skrev om Christian Karatas en del av Bronze Fastighetsförmedling
    Sålt 3:a i Annedal köpt 2:a i fabriksparken Sundbyberg.
    Christian har varit lyhörd och tillmötesgående.
    Han har varit bra på alla sätt som jag har förväntat mig.
    Han har varit till stor hjälp han är kunming.

Sammanfattning Christian är en bra o trevlig person. Läs mer
  • 2019-04-10

Chris A skrev om Caroline Hanell en del av Bronze Fastighetsförmedling
    Pålitlig, kunnskapsrik och trevlig mäklare. Läs mer
    2019-04-11 Caroline H svarar Chris A
    Tack och jag hoppas verkligen du kommer stortrivas med din nya bostad i härliga Mariehäll! Allt gott
  • Robin Bengt Axel C

2019-04-09

Robin Bengt Axel C skrev om Bronze Fastighetsförmedling
    Joe är definitivt det självklara valet när du ska välja mäklare! Riktigt professionell, alltid tillgänglig och gör sitt yttersta för att göra dig som säljare nöjd med försäljningen. Han levererar och håller en ständigt uppdaterad under hela processen.

Vi kommer alltid att välja Joe Maatouk som mäklare i framtiden! Läs mer
  • Sophia A

2019-04-08

Sophia A skrev om Caroline Hanell en del av Bronze Fastighetsförmedling
    Caroline höll mig kontinuerligt uppdaterad under hela processen, var lyhörd, flexibel och alltid tillgänglig. Jag upplevde henne som en väldigt engagerad, social kompetent och proffsig mäklare. Utöver de ordinarie visningarna som var så tog hon sig an privatvisningar med glädje och stor energi.

Jag rekommenderar varmt Caroline vidare och ger henne bästa möjliga betyg Läs mer
    2019-04-08 Caroline H svarar Sophia A
    Det värmer verkligen att få läsa detta. Stort tack för ert förtroende och för ett väl genomfört samarbete i er affär.
  • 2019-04-07

Emmelie W skrev om Bronze Fastighetsförmedling
    Joe är utan tvekan rätt person att välja till din mäklare! Han ingav ett proffesionellt och ärligt intryck rakt igenom vår affär. Täta bra avstämningar och god tillgänglighet, både för mig som säljare men även mot intressenter, var något jag värderade högt och absolut utan tvekan något Joe levererade. Att han dessutom överträffade mina förväntningar redan vid första mötet underlättade mitt val att välja just honom. Välj Joe du också, han kommer inte att göra dig besviken! Läs mer
  • 2019-03-30

Mattias S skrev om Bronze Fastighetsförmedling
    Joe är en eminent mäklare som levererade bortom mina förväntningar när jag sålde min bostadsrätt. Bostadsrätten blev såld innan den öppna visningen till ett pris som var rekord i föreningen. Hans höga känsla av service och kvalité genom hela processen gjorde att jag kände mig säker på att jag valt rätt mäklare. Jag vill ge Joe mina varmaste rekommendationer. Läs mer
  • 2019-03-30

Marcus S skrev om Bronze Fastighetsförmedling
    Valde att sälja med Joe i Solna och han lyckades precis som alltid att överträffa målen. En profisionell mäklare med ett grymt bra driv!
    Tack Joe för en riktigt bra försäljning! / Marcus Läs mer
  • 2019-03-25

Ann-Jessica T skrev om Christian Karatas en del av Bronze Fastighetsförmedling
    Vis visning av bostaden blev jag bemött av Christian som visade stor kunskap om området och föreningens arbete. Christian var engagerad vid försäljningen av den bostad som jag slutligen köpte.
    Tillgänglig på telefon och sms under hela budgivningen. Läs mer
  • 2019-03-25

Nicklas A skrev om Bronze Fastighetsförmedling
    Jag har köpt en etta i Vasastan, rödabergsgatan.

Joe var mycket proffsig och hade ett välkomnande bemötande Läs mer
  • 2019-03-23

Nicole P skrev om Bronze Fastighetsförmedling
    Joe hjälpte oss att sälja vår lägenhet och var väldigt lyhörd och uppmärksam på våra behov.
    Han är positiv, rak och gör det lilla extra!
    I denna svåra marknad gjorde Joe en korrekt bedömning vilket ledde till att våra förväntningar låg på rätt nivå.
    Vi är väldigt nöjda med vårt val av mäklare! Läs mer
  • 2019-03-12

Madeleine A skrev om Bronze Fastighetsförmedling
    Joe skötte vår lägenhetsförsäljningpå ett föredömligt sätt! Jag upplever honom som mkt professionell, hårt arbetande och ödmjuk - jag skulle alla gånger anlita honom igen. Han får mina varmaste rekommendationer! Läs mer
  • Andreas A

2019-03-12

Andreas A skrev om Bronze Fastighetsförmedling
    Joe hjälpe mig att sälja en nyproducerad tvåa. Jag var tvungen att sälja eftersom jag hunnit köpa en annan lägenhet tillsammans med min flickvän. Ett svårt uppdrag eftersom lägenheten skulle sälja på ritning. Han lyckades sälja lägenheten, om än till ett lägre pris än överenskommet. Läs mer
  • 2019-03-11

Danijela L skrev om Bronze Fastighetsförmedling
    Joe was/is very professional, focused, clear, friendly and positive! Läs mer
  • 2019-03-06

Daniella H skrev om Bronze Fastighetsförmedling
    Joe är en mäklare som alltid har ett leende på läpparna. Med egenskaper som starkt engagerad, lättillgänglig och påläst bland flera gjorde han hela vår kontakt och process trygg. Joe överträffade alla mina förväntningar som man kan ha på en mäklare. Jag har vid flera tillfällen hört talas om honom som en väldigt duktig mäklare, men att han skulle lyckas att få mig som säljare att uppleva resultat som taget ur 2015 års bostadsmarknad under ett tufft år som 2019 visar vilken skicklighet och kunskap han besitter! Joe har alla mina rekommendationer och kommer att vara den första jag ringer vid nästa bostadsaffär. Läs mer
  • 2019-03-05

Daniel Gustavsson skrev om Bronze Fastighetsförmedling
    Joe Maatouk ger service i världsklass! Han överträffade alla mina förväntningar i dagens marknad. Han kan sitt jobb som handen i handsken! Med det sagt vill jag ge Joe de allra bästa rekommendationera!

/D Läs mer
  • 2019-03-03

André B skrev om Bronze Fastighetsförmedling
    Har aldrig upplevt en bättre service som köpare tidigare. Joe flög upp mig till Stockholm och ordnade med alla resor kring köpet och tog sig tiden att visa mig runt i delar av staden. Den dagen jag säljer blir valet av mäklare lätt. Läs mer
  • Johan A

2019-03-01

Johan A skrev om Bronze Fastighetsförmedling
    När man gör genomför en av de viktigaste affärerna i livet så behöver man en person som Joe! Hög servicenivå, hårt arbetande och med stor ödmjukhet kännetecknar Joe.
    Joe tog över vår försäljning efter att en annan mäklare inte lyckats sälja vår lägenhet. Han lyckades ro i land affären efter hårt arbete och vi är jättenöjda.

Högsta betyg! Läs mer
  • Mona H

2019-02-28

Mona H skrev om Bronze Fastighetsförmedling
    Joe är otroligt driven, proffsig och lätt att ha och göra med. Han gav snabb respons på många frågor från min sida. Tack Joe för att du hjälpte mig att hitta en riktig drömbostad 😁! Läs mer
  • Anton R

2019-02-28

Anton R skrev om Bronze Fastighetsförmedling
    Anlitade Joe som mäklare på ren chansning genom goda rykten mun till min. Hade tidigare försökt sälja min lägenhet med annan mäklare från konkurrerande mäklarfirma(i en bra marknad) och fick då inte vad jag ville ha.
    Joe, säljer lägenheten(i en dålig marknad) för +400.000kr mer än vad tidigare mäklare som mest kunde få ut genom budgivning. Helt otroligt!
    Han har slitit, kämpat med visningar, privatvisningar och t.o.m. flygit sista spekulanten över hela landet för att göra mig som säljare nöjd. Finns alltid tillgänglig för sina kunder via telefon, sms och mejl.

Finns inte nog med stjärnor att fylla på Reco åt dig Joe. Bästa mäklaren jag någonsin träffat.

Top notch work! Läs mer
  • 2019-02-25

Christina H skrev om Bronze Fastighetsförmedling
    Väldigt pålitlig och bra mäklare, snabb återkoppling och tillgänglighet. Läs mer
  • Raj J

2019-02-22

Raj J skrev om Bronze Fastighetsförmedling
    Joe is a passionate professional and excellent human being.
    You could discuss your requirements with him straightforward and he try to fulfill that with utmost gratitude.
    The thing that make him special is his energy,helping nature and true intentions.
    We have very good experience and will happy to collaborate with him again.

In real estate business trust is very important factor and he build that trust with us :)

Highly recommended !!! Läs mer
  • Danny S

2019-02-20

Danny S skrev om Bronze Fastighetsförmedling
    Första intrycket var verkligen utöver det vanliga, ett fantastiskt bemötande. Joe är en energifylld, profesionell mäklare som inget annat än gör sitt absolut bästa för sina kunder. Tilliten byggdes upp väldigt fort för honom och passionen i det han gör märks verkligen av. Han levererar alltid service i världsklass trots sprängfyllda scheman och bokningar. Rekommenderas starkt. 11/10. Läs mer
  • Monica E

2019-02-11

Monica E skrev om Bronze Fastighetsförmedling
    Joe är en exceptionell mäklare!

Förtroendegivande, driftig och pålitlig är tre av många ord som beskriver Joe som mäklare.
    Han arbetar för att få alla parter nöjda och är en fantastisk medmänniska.
    Jag har sedan första möte litat på att Joe skulle hjälpa mig att finna mitt framtida dröm hem.
    Det som fascinerade mig mest var att han löste precis ALLT själv, jag behövde bara luta mig tillbaka och tala om mina preferenser och behov.
    Vill ni ha en hårt arbetande mäklare som vill ert absolut bästa, HERE YOU HAVE HIM!
    Jag ger mina varmaste rekommendationer till Joe som både köpare och säljare.
    Kommer i framtiden bara vända mig till honom. Läs mer

Helena Perjons skrev om Bronze Fastighetsförmedling
    Vi anlitade Joe som vår mäklare och har från början till slut varit så nöjda med hans professionella och entusiastiska sätt att förmedla vår lägenhet.
    Han har en förmåga att få sina kunder att känna sig som de enda han har trots många bollar i luften. I en tuff marknad lyckas Joe över förväntan och dessutom har han, likt ingen annan mäklare, nått långt över det högsta kvmpris i området. Så imponerande!

Vi kommer inte anlita någon annan än Joe och Bronze fastighetsförmedling i framtiden och ger honom våra varmaste rekommendationer. Dessutom är Marianna som vi också haft kontakt med från Bronze också supertrevlig! Läs mer

Helena P skrev om Bronze Fastighetsförmedling

• Peter L

2019-02-04

Peter L skrev om Christian Karatas en del av Bronze Fastighetsförmedling
    Grymt bra mäklare. Jobbade verkligen in i det sista för att resultatet skulle bli så bra som möjligt för mig som säljare utan att egentligen tjäna någonting själv på det. Alltid tillgänglig. Gav ovärderliga tips inför försäljningen. Jag har alltid tänkt att det inte är så stor skillnad mellan mäklare och att de tar ett högt arvode för rutinmässigt arbete. Jag erkänner med glädje att jag haft fel. Jag känner ingenting annat än stor respekt för Christians kompetens och stor uppskattning för hans engagemang. Läs mer

Andrea A skrev om Bronze Fastighetsförmedling
    Vi anlitade Joe som vår mäklare när vi skulle sälja vår 3a i Järvastaden. Joe är otroligt professionell, kunnig och proaktiv samtidigt som han är väldigt jordnära, positiv och har glimten i ögat. Vi har känt oss väl omhändertagna och prioriterade som kunder under processens gång. Jag kan varmt rekommendera Joe och hans firma! Läs mer
  • Jiman D

2019-02-01

Jiman D skrev om Bronze Fastighetsförmedling
    Sålde min 3:a i Solna, Arenastaden och var väldigt glad över att få ett attraktivt bud, villkor som helt stämde med mina önskemål och även datum som passade perfekt!

För mig är det resultatet, enkelheten och smidighet som räknas i affären, vilket jag verkligen känner att jag fått och kan varmt rekommendera Joe och firman vidare! Läs mer
  • Johan E

2019-02-01

Johan E skrev om Bronze Fastighetsförmedling
    Trevlig, kompetent, positiv och oerhört serviceminded. Gav direkt ett professionellt och engagerat intryck, vilket visade sig stämma. Rekommenderar honom varmt! Läs mer
  • Andreas Y

2019-01-28

Andreas Y skrev om Bronze Fastighetsförmedling
    Vill med handen på hjärtat ge Både Nils och Joe det allra högsta betyget för en strålande insats . Nils är verkligen engagerad och driven i försäljningen jag hade med dem. Han är aktiv och kommunikativ under hela processen och gör allt för att man som säljare ska känna sig nöjd men även nå ut till köparna vilket blev kanon försäljning till slut👌👌
    Ni höll det proffesionellt från början till slut!!
    Kommer starkt rekommendera er och sälja vidare med er framöver. Läs mer
  • 2019-01-24

Linn H skrev om Bronze Fastighetsförmedling
    Joe är en kompetent och väldigt trevlig mäklare. Vi köpte lägenhet av honom och under hela processen har han varit mycket hjälpsam och alltid svarat på våra frågor. Joe är en person som passar mycket bra som mäklare då han utstrålar både glädje över sitt arbete och ger en positiv känsla till oss som är kunder. Jag kan varmt rekommendera Joe. Läs mer
  • Nahrin Y

2019-01-10

Nahrin Y skrev om Bronze Fastighetsförmedling
    En positiv prick som utstrålar förtroende. Svarar på samtal och finns där vid frågor. Tummen upp för Joe ☺️ Läs mer
  • 2018-12-21

Camilla B skrev om Bronze Fastighetsförmedling
    Proffsig, trevlig och hjälpsam! Läs mer
  • 2018-12-15

soheil s skrev om Bronze Fastighetsförmedling
    Joe är engagerad, seriös och alltid positiv. God kommunikation med snabba och tydliga svar. Trots en tuff marknad utförde Joe en exemplarisk försäljning långt över förväntan. Det faktum att han är passionerad i sitt yrke, otroligt trevlig och härlig gör att man snabbt känner förtroende, vilket han levererar från första kontakten ända tills affären är genomförd! Med det sagt är Joe en fantastiskt mäklare med mina varmaste rekommendationer! Läs mer
  • 2018-12-13

Kevin I skrev om Bronze Fastighetsförmedling
    Toppen mäklare! Oerhört hjälpsam, tack vare honom så äger jag nu en underbar lägenhet. Läs mer
    2019-01-24 Bronze Fastighetsförmedling svarar Kevin I
    Tack för de fina orden Kevin!
    Jag är så glad över att vi hittade en bostad som passade dig perfekt :)

Ta hand om dig så hörs och ses vi!
  • 2018-12-11

Anders H skrev om Bronze Fastighetsförmedling
    Joe lyckades med konststycket att sälja min lägenhet i en minst sagt tuff och besvärlig marknad och dessutom inom en helt rimlig tid. Otroligt imponerande! Joe är seriös, lyhörd, engagerad och dessutom supertrevlig, kort sagt en mäklare som verkligen brinner för sitt yrke. Det viktiga när man skall hitta mäklare är att man får förtroende, och det fick jag på en gång för Joe. Försäljningen gick snabbt, smärtfritt och dessutom till rätt pris så med det kan jag kan inte annat än lämna mina absolut varmaste rekommendationer. +++++ Läs mer
  • 2018-12-11

Xia S skrev om Bronze Fastighetsförmedling
    Joe is absolute best brokers who I have met. He is extremely helpful and professional. He really thinks about buyer and seller. Fast reply, and detail explanation. Once you meet him, you are never worried about your case, he will help you choose the best obtain. I really suggest you to listen his opinion, because he has a lot of experience and truly on your side. As a person, he is incredibly humble and good at listening. Läs mer
    Xia S gillar detta
  • 2018-12-10

Camilla E skrev om Christian Karatas en del av Bronze Fastighetsförmedling
    Köpte en större lgh av Christian och fick ett trevligt bemötande Läs mer
  • 2018-11-26

Joakim W skrev om Bronze Fastighetsförmedling
    Köpte lägenhet i gamla filmstaden, Råsunda av Joe. Han har varit oerhört professionell och hjälpsam.
    Kan varmt rekommendera Joe både för att sälja Lr köpa.
    /JW Läs mer
  • 2018-11-16

Anders F skrev om Bronze Fastighetsförmedling
    2:a i Solna
    Mycketbra och personligt
    Allt uppfyllt med beröm godkänd
    Framgår ovan Läs mer
    2018-11-21 Bronze Fastighetsförmedling svarar Anders F
    Tusen tack Anders!
    Jag är helt säker på att du och Anna kommer att få många fina dagar tillsammans i lägenheten.

Ni vet vart jag finns om ni har några frågor eller funderingar!
    Ta hand om er!
    Bronze Fastighetsförmedling gillar detta
  • 2018-11-14

Isabelle F skrev om Bronze Fastighetsförmedling
    Vi kan varmt rekommendera Joe Maatouk! Professionellt bemötande, hjälpsam, snabb kontakt och kunnig mäklare som vi kände oss trygga med under hela säljprocessen. Dagens marknad är svår men Joe gjorde ett grymt jobb med att sälja vår lägenhet. Ett stort plus är även hans humor :-) Läs mer
  • Fredrik F

2018-11-13

Fredrik F skrev om Bronze Fastighetsförmedling
    Vi gjorde ett gediget förarbete och träffade många mäklare innan vi fick tips om Joe från en bekant.

Det kändes väldigt bra efter vårt första möte och vi valde att fortsätta med honom. Ett väldigt bra beslut visar det sig.

Joe är en fantastisk mäklare som tog sig an oss och vårt hus med ett engagemang och en energi vi aldrig sett hos någon annan mäklare, varken vid tidigare försäljningar eller hos dem vi träffade inför försäljningen av huset.

Tydligt att han gjorde allt han kunde - och han verkar kunna en hel del - för att vi skulle få en smidig och bekväm försäljning med bra betalt.

När andra hus i området stod still på Hemnet körde Joe 5 visningar över två veckor med gott om besökare och hanterade budgivningen ytterst proffesionellt.

Kommer absolut rekommendera Joe till alla vi känner som ska sälja. Läs mer
Christian Karatas
Caroline Hanell