Alla kategorier Mäklare Stockholms län Sundbyberg Bronze Fastighetsförmedling

Bronze Fastighetsförmedling , sid 2

Tulegatan 16, 172 78 Sundbyberg — Visa karta

Välkommen till Bronze Fastighetsförmedling!

Dags att köpa nytt? Vi hjälper dig att hitta ditt nya hem. Vi hjälper dig att skräddarsy din försäljning med hjälp av att para ihop de bästa mäklarna med just din bostad. Med spetskompetens inom både försäljning och marknadsföring är vårt mål att alltid leverera kvalitet utöver det vanliga.

Söker du familjelägenhet, villa, våning mitt i stan, eller en nyrenoverad pärla till dig själv? Vad du än letar efter så kan vi bistå dig med hjälpen du behöver. Vi har 100% kundfokus, vilket innebär att den dagen du bestämmer dig för att rekommendera oss till andra, då är vi nöjda och har lyckats med vår uppgift. Dina önskemål står i centrum för oss på Bronze Fastighetsförmedling.

Hör gärna av dig till oss för mer information om hur vi jobbar eller läs här nedan vad våra tidigare kunder tycker om oss.

Läs vad 92 kunder tycker om Bronze Fastighetsförmedling

• Raj J

2019-02-22

Raj J skrev om Bronze Fastighetsförmedling
    Joe is a passionate professional and excellent human being.
    You could discuss your requirements with him straightforward and he try to fulfill that with utmost gratitude.
    The thing that make him special is his energy,helping nature and true intentions.
    We have very good experience and will happy to collaborate with him again.

In real estate business trust is very important factor and he build that trust with us :)

Highly recommended !!! Läs mer
  • 2019-02-21

Max M skrev om Nils Östling en del av Bronze Fastighetsförmedling
    Genom att vara påläst, flexibel och lyhörd sålde Nils vår lägenhet snabbt och smidigt till rekordpris i föreningen trots en svajig marknad. Vill Ni ha en lyckad bostadsaffär, anlita honom! Läs mer
    2019-02-25 Nils Ö svarar Max M
    Det var ett nöje att samarbeta med er! Kul att ni är så nöjda :)
  • Danny S

2019-02-20

Danny S skrev om Bronze Fastighetsförmedling
    Första intrycket var verkligen utöver det vanliga, ett fantastiskt bemötande. Joe är en energifylld, profesionell mäklare som inget annat än gör sitt absolut bästa för sina kunder. Tilliten byggdes upp väldigt fort för honom och passionen i det han gör märks verkligen av. Han levererar alltid service i världsklass trots sprängfyllda scheman och bokningar. Rekommenderas starkt. 11/10. Läs mer
  • Monica E

2019-02-11

Monica E skrev om Bronze Fastighetsförmedling
    Joe är en exceptionell mäklare!

Förtroendegivande, driftig och pålitlig är tre av många ord som beskriver Joe som mäklare.
    Han arbetar för att få alla parter nöjda och är en fantastisk medmänniska.
    Jag har sedan första möte litat på att Joe skulle hjälpa mig att finna mitt framtida dröm hem.
    Det som fascinerade mig mest var att han löste precis ALLT själv, jag behövde bara luta mig tillbaka och tala om mina preferenser och behov.
    Vill ni ha en hårt arbetande mäklare som vill ert absolut bästa, HERE YOU HAVE HIM!
    Jag ger mina varmaste rekommendationer till Joe som både köpare och säljare.
    Kommer i framtiden bara vända mig till honom. Läs mer

Helena Perjons skrev om Bronze Fastighetsförmedling
    Vi anlitade Joe som vår mäklare och har från början till slut varit så nöjda med hans professionella och entusiastiska sätt att förmedla vår lägenhet.
    Han har en förmåga att få sina kunder att känna sig som de enda han har trots många bollar i luften. I en tuff marknad lyckas Joe över förväntan och dessutom har han, likt ingen annan mäklare, nått långt över det högsta kvmpris i området. Så imponerande!

Vi kommer inte anlita någon annan än Joe och Bronze fastighetsförmedling i framtiden och ger honom våra varmaste rekommendationer. Dessutom är Marianna som vi också haft kontakt med från Bronze också supertrevlig! Läs mer

Helena P skrev om Bronze Fastighetsförmedling

• Peter L

2019-02-04

Peter L skrev om Christian Karatas en del av Bronze Fastighetsförmedling
    Grymt bra mäklare. Jobbade verkligen in i det sista för att resultatet skulle bli så bra som möjligt för mig som säljare utan att egentligen tjäna någonting själv på det. Alltid tillgänglig. Gav ovärderliga tips inför försäljningen. Jag har alltid tänkt att det inte är så stor skillnad mellan mäklare och att de tar ett högt arvode för rutinmässigt arbete. Jag erkänner med glädje att jag haft fel. Jag känner ingenting annat än stor respekt för Christians kompetens och stor uppskattning för hans engagemang. Läs mer

Andrea A skrev om Bronze Fastighetsförmedling
    Vi anlitade Joe som vår mäklare när vi skulle sälja vår 3a i Järvastaden. Joe är otroligt professionell, kunnig och proaktiv samtidigt som han är väldigt jordnära, positiv och har glimten i ögat. Vi har känt oss väl omhändertagna och prioriterade som kunder under processens gång. Jag kan varmt rekommendera Joe och hans firma! Läs mer
  • Jiman D

2019-02-01

Jiman D skrev om Bronze Fastighetsförmedling
    Sålde min 3:a i Solna, Arenastaden och var väldigt glad över att få ett attraktivt bud, villkor som helt stämde med mina önskemål och även datum som passade perfekt!

För mig är det resultatet, enkelheten och smidighet som räknas i affären, vilket jag verkligen känner att jag fått och kan varmt rekommendera Joe och firman vidare! Läs mer
  • Johan E

2019-02-01

Johan E skrev om Bronze Fastighetsförmedling
    Trevlig, kompetent, positiv och oerhört serviceminded. Gav direkt ett professionellt och engagerat intryck, vilket visade sig stämma. Rekommenderar honom varmt! Läs mer
  • Andreas Y

2019-01-28

Andreas Y skrev om Bronze Fastighetsförmedling
    Vill med handen på hjärtat ge Både Nils och Joe det allra högsta betyget för en strålande insats . Nils är verkligen engagerad och driven i försäljningen jag hade med dem. Han är aktiv och kommunikativ under hela processen och gör allt för att man som säljare ska känna sig nöjd men även nå ut till köparna vilket blev kanon försäljning till slut👌👌
    Ni höll det proffesionellt från början till slut!!
    Kommer starkt rekommendera er och sälja vidare med er framöver. Läs mer
  • 2019-01-28

Eleni Chatziparaskeva skrev om Nils Östling en del av Bronze Fastighetsförmedling
    Vi är så nöjda med Nils, kunde inte be om en bättre mäklare.

Detta var vårt första köp och Nils svarade på alla våra funderingar på ett mycket professionellt och tydligt sätt vilket kändes väldigt tryggt.

Väldigt tillgänglig och hjälpsam under hela processen, 100% serviceinriktad!

Om ni söker en engagerad mäklare så har ni hittat rätt!

Rekommenderas varmt! Läs mer
    2019-01-28 Nils Ö svarar Eleni Chatziparaskeva
    Tusen tack för de fina orden, kul att ni är nöjda! Jag hoppas att ni kommer att trivas bra i lägenheten.

/ Nils Östling
    Nils Ö gillar detta
  • Jonas W

2019-01-24

Jonas W skrev om Philip Bengtsson en del av Bronze Fastighetsförmedling
    Jag fick ett gott intryck av Philip redan vid vårt första möte och det fortsatte med ett fint samarbete hela vägen. En engagerad och hjälpsam mäklare som jag verkligen kan rekommendera. Philip skötte försäljningen av min lägenhet på ett fantastiskt bra sätt. Verkar äldre och mer erfaren än vad han i själva verket är. Alltid tillgänglig för frågor och mycket serviceinriktad. Utan tvekan den bästa mäklare jag haft! Läs mer
    2019-01-28 Philip B svarar Jonas W
    Stort tack för de fina orden Jonas - blir otroligt glad över att se er nöjda!
    Det har varit ett sant nöje.

Ta hand om er så hörs och ses vi i framtiden :)
  • 2019-01-24

Linn H skrev om Bronze Fastighetsförmedling
    Joe är en kompetent och väldigt trevlig mäklare. Vi köpte lägenhet av honom och under hela processen har han varit mycket hjälpsam och alltid svarat på våra frågor. Joe är en person som passar mycket bra som mäklare då han utstrålar både glädje över sitt arbete och ger en positiv känsla till oss som är kunder. Jag kan varmt rekommendera Joe. Läs mer
  • Nahrin Y

2019-01-10

Nahrin Y skrev om Bronze Fastighetsförmedling
    En positiv prick som utstrålar förtroende. Svarar på samtal och finns där vid frågor. Tummen upp för Joe ☺️ Läs mer
  • 2018-12-21

Camilla B skrev om Bronze Fastighetsförmedling
    Proffsig, trevlig och hjälpsam! Läs mer
  • 2018-12-15

soheil s skrev om Bronze Fastighetsförmedling
    Joe är engagerad, seriös och alltid positiv. God kommunikation med snabba och tydliga svar. Trots en tuff marknad utförde Joe en exemplarisk försäljning långt över förväntan. Det faktum att han är passionerad i sitt yrke, otroligt trevlig och härlig gör att man snabbt känner förtroende, vilket han levererar från första kontakten ända tills affären är genomförd! Med det sagt är Joe en fantastiskt mäklare med mina varmaste rekommendationer! Läs mer
  • 2018-12-13

Kevin I skrev om Philip Bengtsson en del av Bronze Fastighetsförmedling
    Toppen mäklare! Oerhört hjälpsam, tack vare honom så äger jag nu en underbar lägenhet. Läs mer
    2019-01-24 Philip B svarar Kevin I
    Tack för de fina orden Kevin!
    Jag är så glad över att vi hittade en bostad som passade dig perfekt :)

Ta hand om dig så hörs och ses vi!
  • 2018-12-11

Anders H skrev om Bronze Fastighetsförmedling
    Joe lyckades med konststycket att sälja min lägenhet i en minst sagt tuff och besvärlig marknad och dessutom inom en helt rimlig tid. Otroligt imponerande! Joe är seriös, lyhörd, engagerad och dessutom supertrevlig, kort sagt en mäklare som verkligen brinner för sitt yrke. Det viktiga när man skall hitta mäklare är att man får förtroende, och det fick jag på en gång för Joe. Försäljningen gick snabbt, smärtfritt och dessutom till rätt pris så med det kan jag kan inte annat än lämna mina absolut varmaste rekommendationer. +++++ Läs mer
  • 2018-12-11

Xia S skrev om Bronze Fastighetsförmedling
    Joe is absolute best brokers who I have met. He is extremely helpful and professional. He really thinks about buyer and seller. Fast reply, and detail explanation. Once you meet him, you are never worried about your case, he will help you choose the best obtain. I really suggest you to listen his opinion, because he has a lot of experience and truly on your side. As a person, he is incredibly humble and good at listening. Läs mer
    Xia S gillar detta
  • Andi O

2018-12-11

Andi O skrev om Nils Östling en del av Bronze Fastighetsförmedling
    Mycket nöjd med Nils på Bronze Fastighetsförmedling som på ett proffsigt sätt arbetade med att sälja min 2:a på 57kvm i Sundbyberg.
    Förutsättningarna var inte dom bästa, sent på året och jag/Nils hade ett inflyttningsdatum att ta hänsyn till då jag köpte ett hus.
    Nils var nogran med att hålla mig uppdaterad gällande spekulanter, visning, tider, bud och var alltid tillgänglig för frågor.

Alla parter blev väldigt nöjda!

Vill ni ha en hårt arbetande, genuin, tydlig mäklare med ett brett leende på läpparna så tveka inte en sekund på Nils Östling!

Ett proffs helt enkelt!

Tack för all hjälp🙏🏼

/ A Läs mer
    2018-12-11 Nils Ö svarar Andi O
    Stort tack för förtroendet och de fina orden, kul att vi lyckades styra ihop en bra affär!

All lycka till med huset!

/ Nils Östling
    Nils Ö gillar detta
  • 2018-12-10

Camilla E skrev om Christian Karatas en del av Bronze Fastighetsförmedling
    Köpte en större lgh av Christian och fick ett trevligt bemötande Läs mer
  • 2018-12-08

Sofie N skrev om Philip Bengtsson en del av Bronze Fastighetsförmedling
    Vi köpte lägenhet i Solna med hjälp av Philip och är mycket nöjda. Philip är en mycket lyhörd mäklare som verkligen går "the extra mile" för att göra sina kunder nöjda. Vi kan varmt rekommendera honom! Läs mer
    2019-01-24 Philip B svarar Sofie N
    Tack för den fina rekommendationen Sofie!
    Hoppas att ni stormtrivs i lägenheten :)

Tveka inte på att höra av er om ni har några frågor eller funderingar.

Ta hand om er så hörs och ses vi i framtiden!
  • Kamal T

2018-12-05

Kamal T skrev om Philip Bengtsson en del av Bronze Fastighetsförmedling
    Philip har genomgående varit väldigt professionell och proper i sitt agerande. Han visar på hög integritet och har dessutom varit tillgänglig när vi behövt prata/träffa honom. Vi är mycket nöjda med hans insats genom hela säljprocessen och skulle gladeligen rekommendera honom. Läs mer
    2019-01-24 Philip B svarar Kamal T
    Tack för den fina rekommendationen Kamal!
    Jag är tacksam över att ni gav mig förtroendet :)

Jag ser fram emot att hjälpa er även i framtiden!

Ta hand om dig och familjen så hörs och ses vi!
  • 2018-12-05

Hanna Ö skrev om Philip Bengtsson en del av Bronze Fastighetsförmedling
    Philip har hjälpt oss att köpa vårt dröm hus. Fantastiskt bemötande, trevlig och kunnig mäklare. Finns absolut inget att klaga på. Kan varmt rekommendera Philip som mäklare! Läs mer
    2018-12-05 Philip B svarar Hanna Ö
    Hanna, stort tack för de fina orden!
    Jag är så glad över att det blev ni som fick köpa huset.
    Du, Christoffer och barnen kommer få många fina år tillsammans i ert nya hus :)!

Ta hand om er så hörs och ses vi!
  • 2018-11-26

Joakim W skrev om Bronze Fastighetsförmedling
    Köpte lägenhet i gamla filmstaden, Råsunda av Joe. Han har varit oerhört professionell och hjälpsam.
    Kan varmt rekommendera Joe både för att sälja Lr köpa.
    /JW Läs mer
  • 2018-11-21

Anton A skrev om Philip Bengtsson en del av Bronze Fastighetsförmedling
    Philip är mycket kompetent och utför sitt jobb på bästa möjliga sätt. Bra kontakt under hela processen, håller det han lovar, sålde min lägenhet till ett mycket bra pris.

Kommer inte sälja med någon annan framöver. Läs mer
    2018-12-05 Philip B svarar Anton A
    Så glad över att ni blev nöjda och att vi lyckades sälja lägenheten till ett riktigt bra pris :)!
    Ser fram emot att hjälpa er i framtiden!

Ha det bra så hörs och ses vi :)!
  • 2018-11-21

Victor B skrev om Philip Bengtsson en del av Bronze Fastighetsförmedling
    Köpte en lägenhet på Söder via Philip, han var väldigt behjälplig i köpet och hanterade processen med hög professionalism. Läs mer
    2018-12-05 Philip B svarar Victor B
    Tack för de fina orden Victor!
    Önskar dig all lycka i din nya bostad!

Vi hörs och ses i framtiden :)
  • 2018-11-20

Weiyi L skrev om Philip Bengtsson en del av Bronze Fastighetsförmedling
    Philip is a true professional. He did everything to help us fully satisfied. It's super easy to communicate with him. Kan inte annat än rekommendera honom. Läs mer
    2018-11-21 Philip B svarar Weiyi L
    Thank you so much Weiyi!
    It was a real pleasure to help you!

Take care, hope to hear from you in the future! :)
  • Vilhelm J

2018-11-19

Vilhelm J skrev om Philip Bengtsson en del av Bronze Fastighetsförmedling
    Vi träffade flera olika mäklare innan försäljning och Philip var den som gav det absolut mest engagerade och entusiastiska intrycket. Under försäljningens gång var han lyhörd för våra önskemål och uppstod något oväntat problem så löste han det oerhört snabbt och smidigt. Jag kan verkligen rekommendera Philip till andra säljare! Läs mer
    2018-11-21 Philip B svarar Vilhelm J
    Stort tack för att ni gav mig förtroendet att förmedla er fina bostad, nöjet var helt på min sida! Jag är superglad över era fina ord.
    Nu ser vi till att hitta er en ny bostad!

Ta hand om er så hörs och ses vi :)!
  • 2018-11-16

Anders F skrev om Philip Bengtsson en del av Bronze Fastighetsförmedling
    2:a i Solna
    Mycketbra och personligt
    Allt uppfyllt med beröm godkänd
    Framgår ovan Läs mer
    2018-11-21 Philip B svarar Anders F
    Tusen tack Anders!
    Jag är helt säker på att du och Anna kommer att få många fina dagar tillsammans i lägenheten.

Ni vet vart jag finns om ni har några frågor eller funderingar!
    Ta hand om er!
  • 2018-11-15

Robert N skrev om Philip Bengtsson en del av Bronze Fastighetsförmedling
    Kan varmt rekommendera Philip vid försäljning av lägenhet. Professionell, tillmötesgående, positiv, empatisk, alltid nåväl, snabba svar och självdrivande är några av hans starka sidor. Utan tvekan den bästa mäklare jag haft att göra med. Läs mer
    2018-11-21 Philip B svarar Robert N
    Det var ett rent nöje att hjälpa dig med försäljningen Robert!
    Tack för allt!

Vi ses när jag har vägarna förbi Malmö!
  • 2018-11-14

Isabelle F skrev om Bronze Fastighetsförmedling
    Vi kan varmt rekommendera Joe Maatouk! Professionellt bemötande, hjälpsam, snabb kontakt och kunnig mäklare som vi kände oss trygga med under hela säljprocessen. Dagens marknad är svår men Joe gjorde ett grymt jobb med att sälja vår lägenhet. Ett stort plus är även hans humor :-) Läs mer
  • Fredrik F

2018-11-13

Fredrik F skrev om Bronze Fastighetsförmedling
    Vi gjorde ett gediget förarbete och träffade många mäklare innan vi fick tips om Joe från en bekant.

Det kändes väldigt bra efter vårt första möte och vi valde att fortsätta med honom. Ett väldigt bra beslut visar det sig.

Joe är en fantastisk mäklare som tog sig an oss och vårt hus med ett engagemang och en energi vi aldrig sett hos någon annan mäklare, varken vid tidigare försäljningar eller hos dem vi träffade inför försäljningen av huset.

Tydligt att han gjorde allt han kunde - och han verkar kunna en hel del - för att vi skulle få en smidig och bekväm försäljning med bra betalt.

När andra hus i området stod still på Hemnet körde Joe 5 visningar över två veckor med gott om besökare och hanterade budgivningen ytterst proffesionellt.

Kommer absolut rekommendera Joe till alla vi känner som ska sälja. Läs mer
  • 2018-11-12

Denis P skrev om Bronze Fastighetsförmedling
    Joe kan sitt jobb och utför arbetet exemplarisk. Från första kontakt till även efter försäljning så är han med personligen hela vägen. Detta är sjukt viktigt för mig i dagens marknad när det känns som att alla kan bli mäklare. Jag har hittills sålt 2 eller 3 lägenheter med Joe och har blivit riktigt nöjd varje gång. Tänk inte längre, anställ Joe! Läs mer
  • 2018-11-12

Inger H skrev om Philip Bengtsson en del av Bronze Fastighetsförmedling
    Fantastisk mäklare som är professionell, kunnig,tillgänglig och enormt hjälpsam. Kan rekommendera honom varmt. Läs mer
    2018-11-21 Philip B svarar Inger H
    Stort tack för de fina orden Inger! Du och Hanna är alltid välkomna att slå mig en signal!
    Ta hand om er så hoppas jag att vi ses i framtiden!
  • 2018-11-11

Alexandre B skrev om Bronze Fastighetsförmedling
    Vi är mycket nöjda med Joes arbete som hjälpte oss att nå det vi önskat. Redan vid det första mötet fick vi bra intryck och förtroende för honom. Trevlig, lyhörd, målmedveten och seriös.
    Under hela processen har han kommunicerat, lyssnat och varit flexibel.
    Vi ger Joe högsta betyg och kan varmt rekommendera honom. Läs mer
  • 2018-11-11

Jonny S skrev om Bronze Fastighetsförmedling
    Proffsigt engagemang och tydlig information under hela säljprocessen. Rekommenderas varmt! Vi fick det pris vi ville ha i en för säljare seg marknad. Joe fixade det! Läs mer
  • 2018-11-09

Nizar B skrev om Bronze Fastighetsförmedling
    Joe levde verkligen upp till våra förväntningar! Inte nog med att han lyckades sälja vår lägenhet när marknaden var som sämst för säljarna. Joe såg till att vi fick ett bra pris också. Mycket lojal och pålitlig mäklare. Kan varmt rekommenderas!

//Nizar Läs mer
  • Ramin E

2018-11-08

Ramin E skrev om Bronze Fastighetsförmedling
    Detta är en person som verkligen lever efter att service leverar försäljning. Joe var alltid tillgänglig för mig och uppdaterade mig med varje minsta grej som hände.

Självklart kan man skriva en massa fantastiska egenskaper Joe har, men det viktigaste jag vill säga är att sålänge Joe är mäklare så kommer jag och min sambo vara hans kunder.

Ramin & Linda Läs mer
  • 2018-11-08

Peter M skrev om Bronze Fastighetsförmedling
    Joe är sannolikt en av Sveriges absolut bästa mäklare. Som person är han otroligt ödmjuk och bra på att lyssna. Samtidigt är han otroligt resultatinriktad och ingen kan mäta sig med hans förmåga att få till en bra affär. En annan kvalité jag satte stort pris på var hans förmåga att alltid återkoppla väldigt snabbt och hans kapacitet att planera in precis allt som behövdes. Han har en väldigt bred kompetens inom hela mäklaryrket och fastighetsmarknaden. Han har en fantastisk energi och mycket positiv inställning i alla lägen. Han kan göra det omöjliga möjligt. Han är fenomenal på att bygga goda förtroendeingivande relationer. Han har en perfekt balans mellan att vara en god säljare men samtidigt relationsbyggare. Läs mer
  • 2018-11-08

Martina E skrev om Bronze Fastighetsförmedling
    Efter att träffat flertalet olika mäklare föll valet tillslut på Joe, han har hjälpt flertalet av våra vänner och bekanta där av det naturliga valet. Joe är en oerhört enfaren fastighetsmäklare som gav oss rätt förväntningar, ständig återkoppling och säkerställde att alla parter var nöjda. Det som gjorde oss extra glada är att han dessutom lyckades sälja vår lägenhet på en förvånansvärt kort tid i en marknad när det stod helt still. Tack ännu en gång/Martina Läs mer
  • Nilden Ciok F

2018-11-08

Nilden Ciok F skrev om Bronze Fastighetsförmedling
    Jag upplevde Joe som seriös och proffsig kring uppdraget att sälja min bostad. Läs mer
Philip Bengtsson
Nils Östling