en del av Bülow och Lind Fastighetsförmedling - Lund

Stora Södergatan 61, 222 23 Lund — Visa karta

4.8 / 5 i betyg — 4 rekommendationer

Läs vad 4 användare tycker om Britt Wichers

• Mattias D
    Mattias D skrev om Britt Wichers en del av Bülow och Lind Fastighetsförmedling - Lund
    Mycket kunnig och erfaren mäklare. Jag är mycket nöjd med hela försäljningen.
  • Mattias C
    Mattias C skrev om Britt Wichers en del av Bülow och Lind Fastighetsförmedling - Lund
    Britt lotsade vår husaffär i hamn på allra bästa sätt! Objektet tog ganska lång tid att sälja, men Britt jobbade hårt med många visningar och kontakter med potentiella köpare. Hennes systematiska arbete ledde fram till en affär, där både köpare och säljare kände sig mycket nöjda. Sammanfattningsvis är Britt en mycket proffsig, erfaren och empatisk mäklare som tar sitt uppdrag på allra största allvar.
  • Clas L
    Clas L skrev om Britt Wichers en del av Bülow och Lind Fastighetsförmedling - Lund
    Köpt tjänst: Försäljning av bostadrätt i Lund.

Innan vi bestämde oss för vilken mäklar som skulle anlitas, utfördes en förutsättningslöst möte med flera mäklare. Vi upplevde att de olika mäklarnas tjänsteinnehåll var snarlika. Valet föll på Britt för att vi har tidigare positiv erfarenhet av Britt samt prisbilden.

Vi fick ett väldigt vänligt och komponent bemötande. Vi upplevde tyvärr att Britt "jagade" oss och ville ha ett snabbt avslut av affären samt en tidigareläggning av överenskommen överlåtelsedatumet. Vi är trotts detta mycket nöjda med slutresultatet.
  • Rolf L
    Rolf L skrev om Britt Wichers en del av Bülow och Lind Fastighetsförmedling - Lund
    Britt Wichers är en mycket sympatisk person och en mycket god människa.
    Vi har haft ett mycket gott samarbete och hon har hela tiden angagerat sig och verkligen gått in för sin uppgift både med att göra bra ifrån sig mot oss som säljare och som vad jag kan förstå även mot sina kunder (köpare) varför jag med det varmaste kan rekommendera henne.
    Rolf Lundberg
Magnus Lind