4.5 / 5 i betyg — 11 rekommendationer

Läs vad 11 användare tycker om Ing-Marie Bengtsson

• Maila L
    Maila L skrev om Ing-Marie Bengtsson en del av Bülow och Lind Fastighetsförmedling - Malmö
    Jag upplevde Ing-Marie Bengtsson som kompetent flexibel och hjälpsam,under hela försäljningsarbetet
  • Bengt A
    Bengt A skrev om Ing-Marie Bengtsson en del av Bülow och Lind Fastighetsförmedling - Malmö
    Ing-Marie gav ett professionellt intryck, som visade sig stämma. Hon informerade om vad som gäller vi en försäljning av bostadsrätt på ett enkelt sätt.

Försäljningen avlöpte effektivt och bra.
  • Eva N
    Eva N skrev om Ing-Marie Bengtsson en del av Bülow och Lind Fastighetsförmedling - Malmö
    Vi är mer än super nöjda och det säger väl att.
    Proffsig, tillmötesgående och otroligt positiv.
    Marie
  • Anna-lotta H
    Anna-lotta H skrev om Ing-Marie Bengtsson en del av Bülow och Lind Fastighetsförmedling - Malmö
    Hon är glad, rolig och lite rörig, och det har varit ett nöje att samarbeta med henne.
  • Carina K
    Carina K skrev om Ing-Marie Bengtsson en del av Bülow och Lind Fastighetsförmedling - Malmö
    Ing-Marie är väldigt kunnig och ger ett väldigt bra bemötande under hela försäljningen
  • Elisabeth E
    Elisabeth E skrev om Ing-Marie Bengtsson en del av Bülow och Lind Fastighetsförmedling - Malmö
    Toppen mäklare
    Kompetent, kunnig, hjälpsam, varm och rolig
  • Jan P
    Jan P skrev om Ing-Marie Bengtsson en del av Bülow och Lind Fastighetsförmedling - Malmö
    En erfaren mäklare med ett mycket bra bemötande och allt gick mycket bra . Med andra ord är jag mycket nöjd med Ing-Maries insats.
    2015-09-21 Ing-Marie B svarar Jan P
    Tack så hjärtligt! Jätteroligt att du är så nöjd.
  • Emma J
    Emma J skrev om Ing-Marie Bengtsson en del av Bülow och Lind Fastighetsförmedling - Malmö
    När vi anlitade vår mäklare trodde vi att poängen var att bli guidad och ha ett professionellt utbyte mellan Varandra. Där en mäklare stöttar och medlar mellan sina partner och försöker med god ton berätta och göra en rättvis behandling partner mellan. Inte bli personlig och ge infall om hur mäklaren själv hade gjort och hänvisat till personliga utbytte.
    Vi blev flera ggr påhoppade av personliga åsikter och fick inte responsen eller utbytet vi sökte i att ha en mäklare som skötte vår försäljning.
    Vi har fortfarande inte förstått varför en mäklare inte vill ha visningar eller tar kontakt med köpare eller intresserar sig för utbyte.
    Vi för förstår inte varför en mäklare inte medlar och stöttar och försöker göra varje partner rättvis behandlad samt varför man blandar in sina personliga åsikter och åtgärder.
    Eller varför man inte förmedlar alla bud eller visar INTRESSE FÖR sina kunder. Inte ger all information eller gör det som är avtalat att göra.
    Vi vet fortfarande vad vår mäklare gjort för sin ersättning.
    Blir det fler hus försäljningar kommer vi utnyttja annan mäklare och bolag.
    2015-09-21 Ing-Marie B svarar Emma J
    Hej Emma!

Beklagar verkligen att du upplever det så, däremot ställer jag mig högst frågande då hjärtan och glada miner har skickats via sms stup i kvarten både i samband med det hus ni köpte och det hus ni sålde genom mig.

Att bli lite lagom personlig är jag och det är en del av mig. Tack vare det får jag nästan alla mina uppdrag genom mun-till-mun-metoden.

Påhoppade av personligen åsikter?
    Vad var det för respons och utbyte som du saknar?
    Klart jag vill ha visningar (5 st) - annars hade vi inte sålt huset så smidigt och lätt! Visst vi sålde inte huset efter första visningen, men det tog faktiskt inte mer än 4 veckor från det att jag lade ut ert hus på Internet tills kontrakt var skrivet. Klart jag tar kontakt med presumtiva köpare, men ringer inte och "jagar" de som inte verkar intresserade.
    Var i affären (eller i vilken av affärerna) saknade ni stöttning och medling? Antar att ni syftar till husköpet - eftersom säljaren inte accepterade era krav.
    Personliga åsikter och åtgärder - det är mitt sätt att jobba på. ALLTID - förutom med er - har det uttryckligen uppskattats av alla. Nåväl, man gör så gott man kan och det passar uppenbarligen inte alla.
    Varför man inte förmedlar alla bud!??? Detta är förtal!!!!
    Saknar jag intresse för mina kunder?
    Vad för slags information har jag inte lämnat som är avtalat att jag skulle göra?

Hoppas ni trivs i huset! :-)
    Ing-Marie Bengtsson
  • Kim B
    Kim B skrev om Ing-Marie Bengtsson en del av Bülow och Lind Fastighetsförmedling - Malmö
    Mycket kunnig. Professionell men ändå personlig.
    2015-09-21 Ing-Marie B svarar Kim B
    Tack så mycket! Vi ses idag på besiktningen.
  • Dan J
    Dan J skrev om Ing-Marie Bengtsson en del av Bülow och Lind Fastighetsförmedling - Malmö
    Vi var nöjda med bemötande och arrangemang från hennes sida och det räcker för oss
    2015-09-21 Ing-Marie B svarar Dan J
    Tack så jättemycket! Tillträdet närmar sig med stormsteg och om vi inte ses i "byn" (läs Åkarp) så ses vi på tillträdet.
  • Lennart E
    Lennart E skrev om Ing-Marie Bengtsson en del av Bülow och Lind Fastighetsförmedling - Malmö
    Alldeles utmärkt, professionellt, effektivt och trivsamt. Bra kundbemötande och vi behövde inte ha någon visning visning
    2015-09-21 Ing-Marie B svarar Lennart E
    Åh, tack så jättemycket! Hoppas ni trivs inne i stan. Vi hörs när ni har siffrorna klara för att deklarera affären!
Andreas Bülow
Christoffer Carlström