Alla kategorier Mäklare Skåne Svedala Bülow och Lind Fastighetsförmedling - Svedala

Bülow och Lind Fastighetsförmedling - Svedala

Nygatan 7, 233 31 Svedala — Visa karta

Vi på Bülow & Lind i Svedala tror på sambandet mellan kvalitet, omtanke, passion och lönsamhet. Här hittar du ett litet, personligt kontor som brinner för att göra det lilla extra – och som samtidigt har det stora företagets kompetens i ryggen. Hos oss talar vi hellre om hur vi hjälpt våra kunder att göra en god affär, än om antalet sålda objekt. För det är människan som står i centrum.

Läs vad 5 kunder tycker om Bülow och Lind Fastighetsförmedling - Svedala

• Marcus L skrev om Bülow och Lind Fastighetsförmedling - Svedala
    Mäklaren kämpade stenhårt för att få så många spekulanter som möjligt och bearbetade sen intressenterna så att de gav bra bud. Allt var mycket proffsigt utfört och vi kan inte mer än va supernöjda med vår mäklare och hans sett att sköta hela försäljningen. Läs mer
  • Magnus E skrev om Bülow och Lind Fastighetsförmedling - Svedala
    Fredrik är en mäklare som har en förmåga att se kundnytta och kundens bästa. han har en proffsig framtoning och är duktig på att sköta många saker samtidigt.

Han är dessutom trevlig och tar sig tid för kunden! Läs mer
  • Lena A skrev om Bülow och Lind Fastighetsförmedling - Svedala
    Fredrik Engwall har åtagit sig att sälja vårt hus och sköt sitt uppdrag på bästa sätt.
    Vi kan varmt rekommendera Fredrik Engwall Bülow & Lind Fastighetsförmedling i Svedala.
    Vi kommer att vända oss till dem igen ifall behov uppstår. Läs mer
  • Mikael P skrev om Bülow och Lind Fastighetsförmedling - Svedala
    Jag och min syster anlitade Fredrik och Bülow & Lind för att sälja min mor och fars hus efter deras bortgång. Fredrik svarade snabbt och professionellt och hade en klar bild gällande prisbilden, utgångspris samt målpris, för försäljningen. Detta ihop med ett väl förpackat erbjudande och en tydlig säljprocess var avgörande i valet av mäklare och mäklarfirma. Vi frågade fyra olika mäklarfirmor och Fredrik stod som klar vinnare. Läs mer
  • Emma E
    Emma E skrev om Bülow och Lind Fastighetsförmedling - Svedala
    Bra service. Snabb på att ge svar. Inget krångel. Tar reda på det han inte vet och ger svar hör an sig så snart svaret kommer. Läs mer

Bästa mäklarna i Svedala:

Tegnérg. 58, 21612, Limhamn