Buskhaga Hemservice

Buskhaga Hemservice

Få mer tid över till göra det du gillar med hjälp av oss på Buskhaga Hemservice!

Vi erbjuder hemservice av hög kvalitet, utan bindningstid och en anpassad städtjänst för din plånbok. Vårt uppdrag är att underlätta i din vardag och därför erbjuder vi en rad städtjänster såsom regelbunden hemstädning, enstaka storstädning, fönsterputs, flyttstädning eller fönsterputs.

Buskhaga Hemservice är en del i Buskhaga AB som arbetar med personalhälsa och välmående. Idag är en stor orsak till ökad stress och ohälsa det ständiga vardagspusslet. Buskhaga Hemservice bildades för att bidra till minskad negativ stress och mer tid i vardagen för det som verkligen är viktigt.

Läs vad 832 kunder tycker om Buskhaga Hemservice 2

2021-05-08
    Fönsterputs utvändigt. Det blir fint, de är vänliga, bra kundservice när man ringer.
    Jag är nöjd med denna service ☺️ Jag behöver inte vara hemma när de kommer.
    2021-05-07
    Bra bemötande. Proffsigt utfört arbete.
    2021-05-07
    Storstäder inkl balkong o ugn
    Bra bemött
    Att allt skulle vara genomfört som en storstädning
    Inte ok. Verkadr ha gått fort. Ingen ordentlig balkongstädning. Dammet kvar på soffan och stolar. Sneklaffen fortfarande dammig nertill och i hörnor.
    Slarv
    2021-05-06
    Jag köper städning varannan vecka och är mycket nöjd.
    När något inte motsvarat mina förväntningar och jag haft
    kontakt med dem så är de alltid snabba och vänliga att svara
    och rättar till det som inte motsvarat mina förväntningar.
    Lyhörda.
    Hej Åsa! Tack för ditt fina omdöme :) Härligt att ni är nöjda. Önskar er en trevlig helg! Mvh Hanna Buskhaga Hemservice Buskhaga Hemservice
    2021-05-06
    God service, välgjort arbete, trevligt bemötande
    Hej AnnKatrin! Tack för ditt jättefina omdöme :) Önskar er en trevlig helg! Mvh Hanna Buskhaga Hemservice Buskhaga Hemservice
    Flyttstädning.
    Vi fick ett bemötande som var över förväntan.
    Petra var engagerad och hjälpsam.
    Vi kommer inte tveka att rekommendera Buskhaga.
    Vi är väldigt nöjda.
    Hej Britta! Tack för ditt jättefina omdöme :) Önskar er en trevlig helg! Mvh Hanna Buskhaga Hemservice Buskhaga Hemservice
    2021-05-06
    Jag beställde storstäd och fönsterputs
    Jag blev väl bemött i första samtalet
    jag hade förväntningar på en stor städ- dock blev jag besviken då avlopp från badkar ej hade tagits samt utanpå toalettstol även väldigt randiga och flammiga fönster. Sen skulle de vara klara kl 13 men jag fick sitta ute o vänta i över en timma på min gård.

Jag blev ändå rätt så nöjd förövrigt
    Hej Marie! Tack för ditt omdöme. Vi vill att städningen ska vara väl utfört och kännas bra för er. Kontakta gärna oss på antingen 020-104110 så kommer ni till växel eller till din kontakt vid bokningen. Vi vill gärna prata mer om städningen som utfördes hos er. Med vänliga hälsningar Agneta Buskhaga hemservice Buskhaga Hemservice
    2021-05-06
    Mycket trevligt att komma hem från arbetet och känna doften av ett ny städat hem.
    Hej Monica! Tack för ditt jättefina omdöme :) Härligt att höra att ni är nöjda. Ha en fortsatt fin dag! Mvh Hanna Buskhaga Hemservice Buskhaga Hemservice
    2021-05-03
    Städning 2 våningar i villa varannan vecka.
    Bra bemötande
    Rent och snyggt - förväntningarna uppfyllda.
    Hej Anita! Tack för ditt jättefina omdöme :) Härligt att höra att ni är nöjda. Ha en fortsatt bra dag! Mvh Hanna Buskhaga Hemservice Buskhaga Hemservice
    2021-04-30
    de var jätte bra städat . jag hör av mej i nov ny städning
    Hej Jonas! Tack för ditt jättefina omdöme :) Härligt att höra att ni är nöjda. Det är bara att höra av er om ni vill boka in fler tillfällen. Ha en fortsatt fin dag! Mvh Hanna Buskhaga Hemservice Buskhaga Hemservice
    2021-04-30
    Above and beyond. Superfint städat och professional uppföljning efteråt. Lite strul med ombokning innan första tillfället, var inga problem och kändes väldigt flexibelt och tillmötesgående.
    Hej Malin! Tack för ditt jättefina omdöme :) Härligt att höra att ni är nöjda. Ha en fortsatt bra dag! Mvh Hanna Buskhaga Hemservice Buskhaga Hemservice
  • Bengt H
    2021-04-30
    Städning. Blev mycket trevligt bemött. Företaget levde upp till mina förväntningar till 100%.
    Städningen är utförd till min fulla belåtenhet, genomförd av trevlig personal.
    Hej Bengt! Tack för ditt jättefina omdöme :) Härligt att höra att ni är nöjda. Ha en fortsatt fin dag! Mvh Hanna Buskhaga Hemservice Buskhaga Hemservice
    Köpt städtjänst
    Bra bemötande och trevlig personal!
    Resultatet är dock inte alltid som förväntat men de åtgärdar det snabbt vid påpekande.
    Tyvärr så har det hänt vid mer än ett tillfälle.
    Hej Gunilla! Tack för ditt omdöme. Tråkigt att kvaliteten inte når upp till era förväntningar. Vi fortsätter arbeta på detta. Är det något du vill påpeka så är du varmt välkommen att höra av dig till ditt närmaste kontor eller på växeln 020-104110. Ha en fortsatt bra dag! Mvh Hanna Buskhaga Hemservice Buskhaga Hemservice
    2021-04-29
    Vi köper städ varannan vecka, så skönt att komma hem till ny skurade golv. De är verkligen noga, toppen
    Hej Lise-Lott! Tack för ditt jättefina omdöme :) Härligt att höra att ni är nöjda. Ha en fortsatt fin dag! Mvh Hanna Buskhaga Hemservice Buskhaga Hemservice
    2021-04-29
    Jag är väldigt nöjd och kommer fortsätta med att anlita dem.
    Hej Agneta! Tack för ditt jättefina omdöme :) Härligt att höra att ni är nöjda. Ha en fortsatt bra dag! Mvh Hanna Buskhaga Hemservice Buskhaga Hemservice
    2021-04-29
    Jag har hemstädning varannan vecka. Trevlig personal som kommer och lätt att kommunicera med kundtjänst, alltid trevliga.

Mycket nöjd med Buskhaga
    Hej Alice! Tack för ditt jättefina omdöme :) Härligt att höra att ni är nöjda. Ha en fortsatt bra dag! Mvh Hanna Buskhaga Hemservice Buskhaga Hemservice
    2021-04-29
    Månadsstädning vilket medförtatt tjänsten utförts av samma ,återkommande personal på ett mycket bra sätt. Kontakr med företaget varje gång trevligt bemötande och korrekt åtgärd.
    Företaget har mad råge uppfyllt de förväntningar vi hade
    Hej Per-Henrik! Tack för ditt jättefina omdöme :) Härligt att höra att ni är nöjda. Ha en fortsatt fin dag! Mvh Hanna Buskhaga Hemservice Buskhaga Hemservice
    2021-04-29
    Vi har haft månadsstädning under en längre tid. Bemötande från kontoret inget att påpeka. Däremot har genom åren städtjänsten utförts ojämnt. Vid vissa tillfällen har det slarvats på uppenbara ställen såsom inte rengjort toaletten, dammsugit färdigt en matta eller lämnat damm på ett bord. När det kommer två personer som ska utföra tjänsten har vi fått en känsla av lägre kvalitet.
    Dessutom har vi vid ett par tillfällen upptäckt att saker som står framme har fått ett nagg eller flisa borta. Sådant händer, men bör berättas.
    Hej Lars! Tack för ditt omdöme. Tråkigt att det är varierande kvalitet, vi tar med oss detta. Angående föremål som går sönder ersätter vi gärna det. Hör gärna av dig till närmaste kontor eller till växeln på 020-104110. Ha en fortsatt fin dag! Mvh Hanna Buskhaga Hemservice Buskhaga Hemservice
    Beställde fönsterputsning. Jättenöjd!
    Hej Christian! Tack för ditt jättefina omdöme :) Ha en fortsatt fin dag! Mvh Hanna Buskhaga Hemservice Buskhaga Hemservice
    2021-04-29
    Utmärkt service. Supertrevliga och proffsiga. Rekommenderas varmt!
    Hej Amela! Tack för ditt jättefina omdöme :) Ha en fortsatt fin dag! Mvh Hanna Buskhaga Hemservice Buskhaga Hemservice
    2021-04-29
    Jag tycker att hemstädningen är helt okej, men önskar att de följde en checklista varje gång de är här. Detta för att inte missa det som vi kommit överens om.
    Hej Jeanette! Tack för ditt omdöme. Vi är tacksamma för feedback och förslag. Du är välkommen att kontakta ditt närmaste kontor eller växeln på 020-104110. Ha en fortsatt bra dag! Mvh Hanna Buskhaga Hemservice Buskhaga Hemservice
    2021-04-27
    Tillgodoser kundens behov. Snabb och bra service vid behov av kontakt med företaget. Vi har veckostädning samt storstädning och fönsterputsning.
    Hej Elisabet! Tack för ditt fina omdöme :) Ha en fortsatt fin dag! Mvh Hanna Buskhaga Hemservice Buskhaga Hemservice
    2021-04-27
    Handlat städning och det fungerar perfekt med bra resultat.
    Hej Martin! Tack för ditt fina omdöme :) Ha en fortsatt bra dag! Mvh Hanna Buskhaga Hemservice Buskhaga Hemservice
    2021-04-27
    Jag beställde både finstädning och grovstädning. Då skulle i princip allt ingå. Tyvärr va det vakren städat under soffa och liknade. Det var ej dammtorkat. Det var även stora fläkar kvar på olika ställen. Så tyvärr blir mitt betyg väldigt dåligt, då det dom gjorde på 4h till 5h. Tycker jag personligen att jag göra lika bra på 2h.
    Hej Alexander ! Så tråkigt att höra att du inte blev nöjd . Ser att vår kvalitetesansvariga har varit i kontakt med dig . Vi erbjuder alltid att komma och åtgärda missarna om det är något man inte är nöjd med . Du får jättegärna höra av dig till vår växel på 020-104110 om det är något vi kan lösa . Ha en fin dag ! Jane Buskhaga Hemservice. Buskhaga Hemservice
    Veckostädning
    Vi är nöjda. Bra personal
    Hej Ingegärd! Tack för ditt fina omdöme :) Ha en fortsatt bra dag! Mvh Hanna Buskhaga Hemservice Buskhaga Hemservice
    Hej!
    Generellt mycket bra service. Alltid trevligt bemötande från
    personal, varesig från kontoret eller bemanningen. Vår rullande information om tider fungerar utmärkt, fakturor på nätet likaså. Lite svårt ibland när svenskan inte fungerar så bra hos de som utför tjänsten. Jag är ju alltid hemma när tjänsten utförs, kommunikation kan krävas.
    Jag vet inte vad, när och hur de lär sig om städning; olika personal gör olika saker. Ser jag vissa brister när de är kvar påtalar jag detta, annars är de bara att konstatera. Jag en gammal husmor, som i yrket inspekterat studentlägenheter under en stor del av mitt liv, har kanske speciella krav på städning? Vita handskar skall vara vita efter inspektion...
    Men i stort är jag mycket nöjd med Buskhaga
    Hej Christina! Tack för ditt fina omdöme! All personal får samma utbildning, så jättebra med feedback angående kvalitet hos personalen. Du är välkommen att höra av dig till närmaste kotor eller till växeln på 020-104110. Ha en fortsatt fin dag! Mvh Hanna Buskhaga Hemservice Buskhaga Hemservice
    2021-04-27
    Stor städning i mitt hus för kommande städning
    Hej Kjell! Tack för ditt omdöme. Skulle det vara något är du välkommen att höra av dig till ditt närmaste kontor eller växeln på 020-104110. Ha en fortsatt bra dag! Mvh Hanna Buskhaga Hemservice Buskhaga Hemservice
    2021-04-26
    Vi har hemstäd var 14:e dag. Bra bemötande från första kontakten. Tyvärr fungerar inte städportalen ännu men hoppas den kommer igång så att det blir enklare med dialogen. Så skönt att få hjälp med städningen!
    Hej Helena! Tack för ditt omdöme :) Fortsätter portalen strula så hör gärna av dig till ditt närmaste kontor eller växeln på 020-104110, så försöker vi hitta en lösning. Ha en fortsatt bra dag! Mvh Hanna Buskhaga Hemservice Buskhaga Hemservice
    2021-04-26
    Inte så noggrann städning dessvärre
    Hej Lisa! Tråkigt att vi inte levt upp till dina förväntningar. Hör gärna av dig till ditt närmaste kontor, eller till växeln på 020-104110 så försöker vi kolla på en lösning. Ha en fortsatt fin dag! Mvh Hanna Buskhaga Hemservice Buskhaga Hemservice
    2021-04-26
    Vår kontakt Caroline är hjälpsam och försöker allt hon kan. Många brister på städarna. Lite slarvigt många gånger.
    Hej Ulrika! Tack för ditt omdöme. Jag hoppas det blir bättre resultat på städningen framåt. Återkom gärna till Caroline igen om det skulle vara något. Ha en fin dag :) Mvh Hanna Buskhaga Hemservice Buskhaga Hemservice
    2021-04-26
    Jag har anlitat Buskhaga för städning var 14:e dag. Jag tycker jag får ett bra bemötande. Jag tycker att det var bra städning i början men att det nu är lite olika kvalitet på städningen.
    Hej Karin! Tack för ditt omdöme! Tråkigt att vi inte levt upp till dina förväntningar senaste tiden. Hör gärna av dig till ditt närmaste kontor, eller till växeln på 020-104110 så försöker vi kolla på en lösning. Ha en fortsatt fin dag! Mvh Hanna Buskhaga Hemservice Buskhaga Hemservice
    2021-04-26
    Vi har hemstädning var 14e dag via Buskhaga Hemservice. Är supernöjd med bemötandet vi fått av företaget. Blir mkt professionellt bemött varje gång, som jag kontaktar dem. Det är aldrig nga problem att ändra dag eller tid eller att dra ifrån/lägga till arbetsuppg. Deras personal är topp, de är oerhört professionella och kan verkligen sin sak. De är lyhörda för ev förändringar gällande städningen. Både jag och min man är trafikskadeoffer med kvarvarande skador och men i rygg och nacke. Vi har anlitat andra företag m a a hemstädning, men aldrig blivit så bra bemött som hos Buskhaga. Kan verkligen rekommendera deras tjänster till andra personer. De kommer INTE att bli besvikna.
    Hej Tuula! Tack för ditt otroligt fina omdöme! Jättekul att höra att ni är nöjda, och tack för er rekommendation. Ha en fortsatt fin dag! Mvh Hanna Buskhaga Hemservice Buskhaga Hemservice
    2021-04-26
    Buskhafa städar på min frisörsalong.
    Dom lyssnar på mina tankar och gör ett jättebra arbete. Rent o snyggt snabbt!
    Hej Pia! Tack för ditt jättefina omdöme :) Härligt att höra att du är nöjd. Ha en fortsatt bra dag! Mvh Hanna Buskhaga Hemservice Buskhaga Hemservice
    2021-04-26
    Alltid bra utförd arbete samt trevlig bemötande.
    Rekommenderas!
    Hej Björn! Tack för ditt jättefina omdöme :) Ha en fortsatt bra dag! Mvh Hanna Buskhaga Hemservice Buskhaga Hemservice
  • Ulla-britt S
    2021-04-26
    Har städ varannan veck sedan mycket länge. Trevlig bemött , snabba svar och bra information om förändringar och annan relevant information , Om ngt inte funkar eller inte är bra så åtgärdas detta mycket snabbt. Bra återkoppling. Är mycket nöjd med detta samarbete.
    Hej Ulla-Britt! Tack för ditt jättefina omdöme :) Härligt att du är nöjd. Ha en fortsatt bra dag! Mvh Hanna Buskhaga Hemservice Buskhaga Hemservice
    2021-04-25
    Vi använder Buskhaga för hemstäd. Upplever att de är duktiga, serviceinriktade. Bra bemötande.
    Hej Tobias! Tack för ditt jättefina omdöme :) Ha en fortsatt bra dag! Mvh Hanna Buskhaga Hemservice Buskhaga Hemservice
    2021-04-25
    Köpt: städning 1 gång per månad, storstädning 1-2 gånger per år.

Buskahaga meddelar alltid förändringar vilket uppskattas. De har varit lyhörda för de få punkter där vi inte varit nöjda och gjort justeringar. Trevligt bemötande med hög servicegrad. De verkar vara måna om sina kunder.
    Hej Robert! Tack för ditt jättefina omdöme :) Ha en fortsatt bra dag! Mvh Hanna Buskhaga Hemservice Buskhaga Hemservice
    2021-04-24
    Bra städat, men skulle va samma personal men varit olika
    Hej Linda! Tack för ditt omdöme. Vi vill försöka lösa så det alltid är samma personal, men ibland är det sjukdom och så som ställer till det tyvärr. Vi hoppas allt ska funka framåt :) Skulle det vara något är du välkommen att höra av dig till vår växel på 020-104110. Ha en fortsatt bra dag! Mvh Hanna Buskhaga Hemservice Buskhaga Hemservice
    2021-04-24
    Trevligt bemötande, snabb återkoppling och kanonbra städning. Jättenöjd!
    Hej Siv! Tack för ditt jättefina omdöme :) Härligt att du är nöjd. Ha en fortsatt bra dag! Mvh Hanna Buskhaga Hemservice Buskhaga Hemservice
    2021-04-24
    Jättebra städat! Fröjd att komma hem varannan torsdag när Buskhaga varit här.
    Hej Maria! Tack för ditt jättefina omdöme :) Ha en fortsatt bra dag! Mvh Hanna Buskhaga Hemservice Buskhaga Hemservice
    2021-04-24
    Trevlig och noggrann personal som är lätta att ha att göra med.
    Hej Erika! Tack för ditt fina omdöme :) Ha en fortsatt bra dag! Mvh Hanna Buskhaga Hemservice Buskhaga Hemservice
    Jag köpte fönsterputsning.
    Förväntningar och resultat är jag väldigt
    nöjd med.
    Alltid vänligt bemött.
    Hej Gunnar! Tack för ditt fina omdöme :) Ha en fortsatt bra dag! Mvh Hanna Buskhaga Hemservice Buskhaga Hemservice
    2021-04-23
    Hemstäd. Bemötandet i sig var det inget fel på men städningen var slarvigt utförd och information som jag lämnar verkar inte föras över mellan olika personer. Det gör att städningen har tagit onödigt lång tid. Det är också oklart om den kompensation jag fick har utförts inom eller utanför den tid jag ändå betalar för. Jag är efter två städningar inte imponerad.
    Hej Katarina! Tråkigt att vi inte levt upp till dina förväntningar. Hör gärna av dig till ditt närmaste kontor, eller till växeln på 020-104110 så försöker vi hjälpa dig ytterligare. Ha en fortsatt fin dag! Mvh Hanna Buskhaga Hemservice Buskhaga Hemservice
    2021-04-23
    Kök och 2 wc/ badrum. Efter omkörning så fungerar de bra. Storstädning var lite diffust begrepp men funkade till sist.
    Bokningssystemet behöver justeras,bokar fel och man måste ta kontakt och kolla. Är det sämsta just nu iaf
    Hej Göran! Tack för din feedback, det tar vi med oss. Vad bra att det fungerade sen med storstädningen. Det är tråkigt att du haft problem med bokningen, vi hoppas att det ska fungera framöver. Tveka inte att höra av dig till närmaste kontor eller växeln på 020-104110 om det skulle vara något. Ha en fin dag! Mvh Daniella Buskhaga Hemservice Buskhaga Hemservice
    2021-04-23
    Veckostädning. Samma personal,om det p.g.a.sjukdom i personalkåren har vi alltid fått veta att det kommer någon annan. De förväntningar vi hade på städtjänsten var stora, och Buskahaga har levt upp till våra förväntningar Ett Företag vi kan rekommendera.

Ulf & Sigvor
    Hej Ulf & Sigvor! Tack för ert jättefina omdöme :) Skönt att ni är så nöjda. Ha en fortsatt bra dag! Mvh Hanna Buskhaga Hemservice Buskhaga Hemservice
    2021-04-23
    Buskhaga Hemservice AB städar så jag blir nöjd. De står ut med att jag ändrar den fastlagda planen och ändrar snällt i städschemat. Aldrig några problem.
    Erfarenhet av flera städbolag. Buskhaga Hemservice AB lever upp till mina förväntningar.
    Hej Cecilia! Tack för ditt jättefina omdöme :) Ha en fortsatt bra dag! Mvh Hanna Buskhaga Hemservice Buskhaga Hemservice
    2021-04-23
    Alltid trevligt när de kommer! Gör bra jobb! Har städning 4 h varannan vecka.
    Hej Lotta! Tack för ditt fina omdöme :) Ha en fortsatt bra dag! Mvh Hanna Buskhaga Hemservice Buskhaga Hemservice
    2021-04-23
    Städning en gång per månad fungerar utmärkt. En särskild eloge till Josefin som är en klippa.
    Hej Per! Tack för ditt fina omdöme :) Ha en fortsatt bra dag! Mvh Hanna Buskhaga Hemservice Buskhaga Hemservice
  • Mary-anne E
    2021-04-23
    Jag får hjälp var fjärde vecka med att dammsuga och moppa mina golv. Det fungerar alldeles utmärkt, och jag är väldigt nöjd med denna hjälp.
    Har alltid blivit vänligt bemött av personal jag kommit i kontakt med, liksom av de, som kommer och hjälper mig.
    Jag kunde inte ha hittat en bättre hemservice!
    Hej Mary-Anne! Tack för ditt fina omdöme. Härligt att du är så nöjd :) Ha en fortsatt bra dag! Mvh Hanna Buskhaga Hemservice Buskhaga Hemservice
    2021-04-23
    Alltid trevligt bemött, har varit väldigt nöjd tills byte av städare,min nya är lite slarvig, tyvärr.
    Mvh Anita Israelsson
    Hej Anita! Tack för ditt omdöme. Hör gärna av dig till ansvarig för det område där du bor angående personal, eller ring vår vår växel på 020-104110 så kopplar vi dig till rätt person. Vi vill att städningen ska bli bra för dig. Ha en fortsatt bra dag! Mvh Hanna Buskhaga Hemservice Buskhaga Hemservice