Alla kategorier Städhjälp Värmland Karlstad Buskhaga Hemservice

Buskhaga Hemservice

Gräsdalsgatan 4, 653 43 Karlstad — Visa karta

Få mer tid över till göra det du gillar med hjälp av oss på Buskhaga Hemservice!

Vi erbjuder hemservice av hög kvalitet, utan bindningstid och en anpassad städtjänst för din plånbok. Vårt uppdrag är att underlätta i din vardag och därför erbjuder vi en rad städtjänster såsom regelbunden hemstädning, enstaka storstädning, fönsterputs, flyttstädning eller fönsterputs.

Buskhaga Hemservice är en del i Buskhaga AB som arbetar med personalhälsa och välmående. Idag är en stor orsak till ökad stress och ohälsa det ständiga vardagspusslet. Buskhaga Hemservice bildades för att bidra till minskad negativ stress och mer tid i vardagen för det som verkligen är viktigt.

Läs vad 205 kunder tycker om Buskhaga Hemservice

• Annika L
    Annika L skrev om Buskhaga Hemservice
    Fönsterputs till 3-glasfönster. Snabbt svar vid förfrågan Ang både tid och pris. Har anlitat dem förut o varit nöjd. Nöjd med resultatet Läs mer
  • Mikaela S
    Mikaela S skrev om Buskhaga Hemservice
    Professionellt bemötande och städar bra! Läs mer
  • Eva H
    Eva H skrev om Buskhaga Hemservice
    Jag har städning av mitt hus en gång / månad. Har haft flera olika städare. är inte nöjd. Det verkar som de inte har ngn känsla och inte ser vad som ska/behöver göras, ex köksfläktskåpan,torkas ej, badkaret hoppas över, tandkrämsfläckar kvar på golv...mm.
    Bättre utbildning kanske. Läs mer
    2018-04-20 Linda Torving svarar Eva H
    Hej Eva!

Jätte tråkigt att höra, självklart vill vi att du ska vara nöjd med de arbete vi utför hos dig.
    Ta gärna kontakt med mig så att vi kan prata mer om detta och hitta en lösning.

Med Vänlig Hälsning
    Linda Torving
    linda@buskhaga.com
  • Rebecka H
    Rebecka H skrev om Buskhaga Hemservice
    Jag har provat städhjälp en gång. Var nöjd med städningen bortsett från att soporna kastades i fel del av soptunnan. Det tog lite tid att få till datum men annars ha kontakten funkat bra. Läs mer
  • Kajsa S
    Kajsa S skrev om Buskhaga Hemservice
    Det var lite si och så med kvaliteten på städningen och en del andra "problem" så jag har nu därför bytt till annan leverantör. Buskhaga hanterade dock klagomålen snabbt och bra, erbjöd vid ett tillfälle gratis städning tex. Jag är inte extremt noggrann när det gäller städning men man ska inte behöva kontrollera hela boendet varje gång det städats. Ett irritationsmoment var att saker som flyttats för att kunna damma osv inte alltid flyttades tillbaks. Sen var det lite strul med tiderna. Mina barn ville inte att Buskhaga skulle vara kvar när de kom hem från skolan och det var jag tydlig med från början, men ändå fick de flera gånger vänta hos grannarna för att de inte höll tiden. Sen var det otydligt vem man skulle kontakta tex vid avbokning. Till slut tyckte inte vi det var värt vad det kostade. Läs mer
  • Patrik L
    Patrik L skrev om Buskhaga Hemservice
    Vi har städhjälp varannan vecka. För det mesta har det fungerat bra. När det har brustit har det oftast varit på våttorkningen samt ibland sämre städning vid tillfällen då det inte varit ordinarie personal. Läs mer
  • Gunilla H
    Gunilla H skrev om Buskhaga Hemservice
    Här fått hjälp med flytttstädning, fönstertvätt, storstädning och återkommande veckostädning. Har också rekommenderat Buskhaga till andra.
    Trevlig personal och vänligt bemötande. Läs mer
  • Lotta Ö
    Lotta Ö skrev om Buskhaga Hemservice
    Bra med återkoppling i anslutning till att vi återupptog städ hos företaget. Bra personer att kommunicera med. Läs mer
  • Therese F
    Therese F skrev om Buskhaga Hemservice
    Hemstädning: badrum, kök och öppna ytor

Bra städning, speciellt av badrum Läs mer
  • Anders W
    Anders W skrev om Buskhaga Hemservice
    Vi är generellt sett nöjda med den städtjänst som Buskhaga tillhandahåller. Vi använder tjänsten var fjärde vecka.

Positivt att kunna lämna in schema för när man vill storstäda samt för fönsterputs.

Som sagt nöjda. Enda negativa är personalomsättningen. Det hade varit formidabelt att veta exakt vem som städar och att denne gör det varje gång. Kanske t.o.m att man kan träffa vederbörande och gå igenom de viktigaste områdena.

Jag önskar även att kunna få hjälp med strykning. Läs mer
  • Helena H
    Helena H skrev om Buskhaga Hemservice
    Fått jättebra hjälp från början och fick kontakt/svar snabbt. Har endast hunnit haft ett uppstäd och ska sedan ha varannan vecka städ. Uppstäder var bra. Några missar på vissa ställen. Svårt att sätta betyg efter en gång..... Läs mer
  • Tina S
    Tina S skrev om Buskhaga Hemservice
    Trevligt bemötande vid första samtalet. Riktigt nöjd med den storstädning de hittills gjort hos oss. Har inbokat månadsstädning framöver, ser fram emot det. Läs mer
  • Lars B
    Lars B skrev om Buskhaga Hemservice
    Bra service från huvudkontoret. Tillmötesgående angående mina önskemål. Adekvat prisnivå för veckostäd. Varierande kvalitet på städningen från usel till topp! Mestadels god kvalitet, typ betyg 4 med ordinarie personal. En stor nackdel är hög sjukfrånvaro med nya människor som ska besöka ditt hem när du inte är hemma och som ofta behöver en längre ”startsträcka” på ett nytt ställe. Läs mer
  • Barbro N
    Barbro N skrev om Buskhaga Hemservice
    Bea kommunikation, snabba besked och trevligt bemötande. Personalen kom i tid och gjorde ett bra jobb. Läs mer
  • Gerd F
    Gerd F skrev om Buskhaga Hemservice
    Bemötandet har varit alldeles utmärkt. Jag har köpt tjänsten hemstädning och det har varit jättebra . Läs mer
  • Sophia S
    Sophia S skrev om Buskhaga Hemservice
    Städningen har varit helt okej. Dock dåligt med info innan och inför städning, dålig info angående priser och tjänster, ej fått något kostnadsförslag före. Vid påpekande var responsen från ansvarig svag och denne upplevdes ointresserad av att lösa problemet. Läs mer
  • Annica W
    Annica W skrev om Buskhaga Hemservice
    Hade under ca ett års tid städning en gång/månad. Det fungerade för det mesta bra, men mot slutet upplevde jag att det städades mindre noggrant.
    På det stora hela en ok erfarenhet. Läs mer
  • Helena O
    Helena O skrev om Buskhaga Hemservice
    Vi har veckostäd varannan vecka. Buskhaga motsvarar våra förväntningar. Vår kontaktperson är väldigt serviceinriktad och trevlig. Läs mer
  • Kersti B
    Kersti B skrev om Buskhaga Hemservice
    Bra personal bra jobb noggrant utfört arbete passar tiden Läs mer
  • Bengt G
    Bengt G skrev om Buskhaga Hemservice
    Vi har fått bra bemötande av såväl företaget som de som är här och städar. Vi har beställt 14 dagars städning och det fungerar bra Läs mer
  • Jan V
    Jan V skrev om Buskhaga Hemservice
    Vi har städning varannan vecka och brukar dessutom köpa till fönsterputs på vårkanten. Vi är mycket nöjda med Buskhaga - bra kontakter, trevliga städare och skulle problem uppstå löses de med ett leende.
    Det är skönt att komma hem till ett städat hem, det är skönt att få tid till annat! Läs mer
  • Britt-marie L
    Britt-marie L skrev om Buskhaga Hemservice
    Gott arbete med månadsstädning, storstädning och fönsterputs. Mycket nöjd. Läs mer
  • Ingegärd K
    Ingegärd K skrev om Buskhaga Hemservice
    Jag är mycket nöjd med företaget .Vi har fåt den hjälp vi behöver .Dethar känts som om företaget alltid försöker lösa ett problem om det uppstår. Jag tänker då på tider och dagar för städning. De som varit hos oss har varit duktiga, trevliga och gjort ett bra jobb. Jag har aldrig haft behov av att klaga på städningen eller fönstertvätten. Läs mer
  • Billigt E
    Billigt E skrev om Buskhaga Hemservice
    Bra service och trevlig personal. Buskhaga har hjälpt oss med att städa kontoret. Läs mer
  • Anna C
    Anna C skrev om Buskhaga Hemservice
    Hej,

Överlag väldigt bra!
    Städkvaliten varierar något, ibland mycket bra men i bland lite si så där, men helt ok! Läs mer
  • Åsa F
    Åsa F skrev om Buskhaga Hemservice
    Vi har alltid blivit bra bemötta och de har proffsigt rättat till eventuella missar. Vid sjukdom, tar de alltid kontakt och meddelar ev förändring i personal, vilket öjarvpr trygghet. I stort är vi böjda med den städning de utför i vårt hus. Vi har en överenskommelse om en normal städ varannan vecka.
    Några små saker vi sett bara, så som att handfaten inte alltid är ordentligt städade där vattnet rinner ner och att vi uppskattar att komma hem när det är ”piffat” med tex kuddar i soffan snyggt lagda och allt nerplockat till sin rätta plats. (Vi plockat upp från golvet för att underlätta) Läs mer
  • Annelie O
    Annelie O skrev om Buskhaga Hemservice
    Ett mycket bra bemötande från både de som utför tjänsten jag köper samt från annan personal från företaget. Jag har städning en gång var fjärde vecka och jag är nöjd med den. Läs mer
  • Sandra N
    Sandra N skrev om Buskhaga Hemservice
    Snabb kontakt för administration och planering av städ. Städningen har till stor del uppfyllt mina förväntningar men har uppmärksammat en del missar. Dock inget jag tagit upp då jag som sagt i stort sett är nöjd. Läs mer
  • Ulla-britt S
    Ulla-britt S skrev om Buskhaga Hemservice
    Har varit kund sedan företaget startade. Städ o fönsterputs . Fungerar alltid till belåtenhet . Läs mer
  • Gun A
    Gun A skrev om Buskhaga Hemservice
    Jag är nöjd med tjänsten. Vill jag byta dag ordnar det sig alltid. Har beställt fönstertvätt och en gång i månaden städning. Läs mer
  • David J
    David J skrev om Buskhaga Hemservice
    Bra bemötande från personalen, trevliga och vänliga!!
    Bara några enstaka gånger har vi inte varit helt nöjda med resultatet.
    Vi har dock synpunkter på att det varit ny personal nästan varje gång och vi vill ha mer kontinuitet det måste bli bättre om man som kund vill ha det! Läs mer
  • Camilla V
    Camilla V skrev om Buskhaga Hemservice
    Trevlig personal! Det jag tycker är negativt är att det byts personal ganska ofta! Har även varit en del slarv i städningen av och till!
    Det viktiga är att ta upp det så de kan förbättra det som inte är bra! Läs mer
  • Tobias E
    Tobias E skrev om Buskhaga Hemservice
    Hemstäd. Strulade lite med tider och inte perfekt städning en period. Blev kanonbra efter att jag kollade med andra liknande företag. Är helnöjd för tillfället. Läs mer
  • Carina J
    Carina J skrev om Buskhaga Hemservice
    Hemstädning var fjärde vecka. Alltid nöjd och mycket bra kontakt vid varje tillfälle. Läs mer
  • Anja S
    Anja S skrev om Buskhaga Hemservice
    JUst nu 2,5 timmars städning varannan vecka; känner mig väl bemött och upplever flexibilitet när det gäller ändringar/ mina önskningar i schemat
    Är nöjd med städningen
    är kund sedan ca. 6 år tillbaka Läs mer
  • Mona P
    Mona P skrev om Buskhaga Hemservice
    Bra bemötande god servis väl utfört arbete Läs mer
  • Carl W
    Carl W skrev om Buskhaga Hemservice
    Buskhaga Hemservice har fungerat väldigt bra för mig. Det är rent och snyggt när jag kommer hem. Inga klagomål från min sida.
    Tack! Läs mer
  • Ulf L
    Ulf L skrev om Buskhaga Hemservice
    Köper städning var 14:e dag.
    Har alltid blivit trevligt bemött även när det ibland kört ihop sig med andra aktiviteter. Vi har alltid löst problemen.
    Jag tycker städningen fungerar bra.
    Ulf Läs mer
  • Britt-marie J
    Britt-marie J skrev om Buskhaga Hemservice
    Bra bemötande. Jag har städ en gång i månaden. Är nöjd Läs mer
  • Linda T
    Linda T skrev om Buskhaga Hemservice
    Tycker att företagets representeras på ett fantastiskt sätt genom Linn Fallström. Servicemined, tillmötesgående o snabb på återkoppling.

Jag har 2 timmar städning av min lght, numera var 8e vecka. Började med var 4e, tyckte det var lite för tight då jag lever ensam och är bortrest mycket.

Fick ett jättebra första intryck och noterade det lilla extra - uppskattade det mycket. Efter några gånger märkte jag att personalen bytts ut då det inte alls var samma nivå på "extra". De där småsakerna var borta :)

Kontaktade Linn som sett till att jag fått tillbaka den "första" personalen.

Det enda som jag inte är nöjd med är att jag inte kan få 6-veckors schema... hade passat mig perfekt.

I övrigt är jag väldigt nöjd.

/Linda Thomassen Läs mer
  • Malin E
    Malin E skrev om Buskhaga Hemservice
    Alltid ett väldigt positivt bemötande.Aldrig några problem om man vill ändra eller lägga till några tjänster.Alltid roligt att komma hem till ett nystädat och väldoftande hem när Buskhaga varit där. Läs mer
  • Eva H
    Eva H skrev om Buskhaga Hemservice
    Veckostädning, duktig och tillmötesgående personal både utförare och administration! Motsvarar våra förväntningar! Vi har haft deras tjänster under flera år och det har fungerat mycket bra under hela tiden. Läs mer
  • Jessica H
    Jessica H skrev om Buskhaga Hemservice
    Jag tycker ni är service inriktade och gör ett bra jobb samt flexibla. Läs mer
  • Maud G
    Maud G skrev om Buskhaga Hemservice
    Jättenöjd med deras tjänster. Läs mer
  • Lilian J
    Lilian J skrev om Buskhaga Hemservice
    Vi använder Buskhaga Hemservice tjänst städning. Vi har städning var 14:e dag och det har vi haft sedan oktober 2009. Det är väl bevis nog på att vi är nöjda med deras insatser. Utöver vanlig städning har vi också utnyttjat tjänsterna flyttstädning och storstädning med gott resultat. Läs mer
  • Kenneth N
    Kenneth N skrev om Buskhaga Hemservice
    Jag har städning hos Buskhaga. Ojämn städning och sen glömmer personalen ibland att släcka eller stänga av fläkten efter sig. Sladdar till elektronik är ibland utdragna och det har hänt att de vält lampor och andra saker. Skulle önska lite mer noggrannhet. Läs mer
  • Jenny E
    Jenny E skrev om Buskhaga Hemservice
    Fastpris städning 2 ggr /månad
    funkar för det mesta bra, något dåligt torkat på höga hyllor Läs mer
  • Kicki E
    Kicki E skrev om Buskhaga Hemservice
    Månadsstädning. Blev bra bemött. Fortfarande ganska nya för oss, funkat bra hittills. Läs mer
  • Melita D
    Melita D skrev om Buskhaga Hemservice
    Har hemstädning varannan vecka. De håller tiderna. Mn ska inte begära för mycket- personalen är trevlig, snabb. Noggrannheten
    kunde vara bättre, men det är olika vilka som kommer. Jag tycker det vore bra om man från början fick veta vad man kan vänta sig att de ska göra , vad som ingår eller inte . Läs mer
  • Försäkringspartner
    Försäkringspartner skrev om Buskhaga Hemservice