Buskhaga Hemservice

Få mer tid över till göra det du gillar med hjälp av oss på Buskhaga Hemservice!

Vi erbjuder hemservice av hög kvalitet, utan bindningstid och en anpassad städtjänst för din plånbok. Vårt uppdrag är att underlätta i din vardag och därför erbjuder vi en rad städtjänster såsom regelbunden hemstädning, enstaka storstädning, fönsterputs, flyttstädning eller fönsterputs.

Buskhaga Hemservice är en del i Buskhaga AB som arbetar med personalhälsa och välmående. Idag är en stor orsak till ökad stress och ohälsa det ständiga vardagspusslet. Buskhaga Hemservice bildades för att bidra till minskad negativ stress och mer tid i vardagen för det som verkligen är viktigt.

Läs vad 1524 kunder tycker om Buskhaga Hemservice 2

2022-11-25 Verifierad kund
    Mycket bra, men jag ville bara ha dammsugning av golv och möbler samt dammtorkning ovanpå en bokhylla och skåp!

Till min förvåning hade minst kyl och frys torkats av, eventuellt även skåpluckor!

Jag vill för egen del framföra önskemål om att överskåp, åtminstone i köket, ska torkas av, inte dammas med vippa.

Ska prata med Camilla om ovanstående, för städerskan var tydligen inte helt medveten om vad jag beställt!

Med vänliga hälsningar
    Gurli Söder
    Hej Gurli,
    De låter som du fått lite mer utfört än du önskat.
    Jag hör av mig på måndag så kan vi gå igenom dina önskemål igen.
    Trevlig helg Gurli
    Mvh Camilla på Buskhaga hemservice
    2022-11-22 Verifierad kund
    Bra bemötande och fina putsade fönster!
    Hej Maria, tack för ditt omdöme. Härligt att höra att ni blev nöjda med fönsterputsningen och vår service. Ha en fortsatt fin dag med vänliga hälsningar Agneta Buskhaga Städ Buskhaga Hemservice
    2022-11-13 Verifierad kund
    Hemstäd var 14e dag.
    Första tiden var otroligt bra. Fint och noggrant städat, piffat och luktade mycket gott när vi kom hem. Efter byte av personal har det inte varit alls bra.
    Många olika personer som har städat.
    Mycket varierande kvalitet på städningen.
    Mycket rörigt med byte av tid på städdagen nästan varje städtillfälle.

Efter att jag sade upp avtalet (som vi nu valt att behålla) blev det bättre och jag hoppas det håller i sig.
    Jag är mycket villig att ta ett nytt möte med den som städar eller ansvarig om vi behöver gå igenom vad som ska göras i mitt hem igen.
    Hej Malin. Tack för din feedback. Vi har haft lite schemaomläggningar på lite olika kontor vilket har inneburit att vi har även för vissa kunder fått byta personal.
    Ta gärna kontakt med ditt närmast kontor för att boka upp ett möte med en kvalitetsansvarig så kan vi gå igenom vad som är specifikt för dig vid en städning.
    Önskar dig en fortsatt fin dag. Mvh Pernilla Buskhaga
    2022-11-12 Verifierad kund
    Hemstädning 3,5 Tim/månad. Första städningen bra. Gick lite snabbare pga renovering hos oss. Bra kontakt under arbetets gång. Avtalet dock oklart formulerat o behöver enligt min mening revideras pga motsägelser p1 o 2.
    Hej Ulla. Tack för att du tagit dig tid till att lämna feedback. Ta kontakt med ditt närmast kontor för dina funderingar kring avtalet så ska vi hjälpa dig med att svara på dina funderingar. Önskar dig en fortsatt fin dag. Mvh Pernilla Buskhaga Buskhaga Hemservice
    2022-11-12 Verifierad kund
    Noggrann, kunnig och trevlig personal. Mycket ordentligt
    utförd städning. Jag är mycket nöjd-
    Mvh Birgitta Pålblad
    Stort tack för att du tagit dig tid till att lämna ett omdöme Birgitta. Vi är glada att få underlätta i din vardag.
    Önskar dig en fortsatt fin dag.
    2022-11-11 Verifierad kund
    Månadsstädning har fungerat bra.
    Storstädning efter renovering inför visning och försäljning var otroligt dåligt utförd. Lovad vårtor högt och lågt enligt spec var ej genomförd.
    Hej Alette. All städning som ni beställer ska alltid vara tiptop. Hör av dig till ditt närmaste kontor för att boka en åtgärd så det blir bra hos dig. Stort tack för din feedback. Mvh Pernilla Buskhaga Buskhaga Hemservice
    2022-11-09 Verifierad kund
    Var mer än nöjd med det som de två tjejerna utförde i mitt hem!!! Ringde även upp Buskhaga och bad dem framföra, till tjejerna, att jag var supernöjd. Över förväntan 👍
    Hej Agneta! Tack för så fint omdöme, så roligt att du blev nöjd. Önskar dig en fin dag. :) Med vänliga hälsningar Rebecka Buskhaga hemservice Buskhaga Hemservice
    2022-11-09 Verifierad kund
    Bra bemötande
    I början var det halvdåligt kvalitet på städ men gått till mycket bra sista året
    Hej Susanne! Tack för ditt omdöme, roligt att höra att det blivit bättre med kvalitén , det är så viktigt. Ha en fin dag. :) Med vänliga hälsningar Rebecka Buskhaga hemservice Buskhaga Hemservice
    2022-11-08 Verifierad kund
    Jag är mycket nöjd med bemötandet och tjänstens utförande som var putsning av alla fönster och städning av vardagsrumsgolvet.
    Hej Marianne! Tack för fina ord, så roligt att höra att ni blev så nöjda! Ha nu en fin dag :) Med vänliga hälsningar Rebecka Buskhaga hemservice Buskhaga Hemservice
    2022-11-07 Verifierad kund
    Mycket trevlig och duktig personal. Bra jobb och det som är överenskommet blir utfört.
    Hej Mattias! Tack för fint omdöme, kul att du är nöjd med våra tjänster :) Ha en fin dag, med vänliga hälsningar Rebecka Buskhaga hemservice Buskhaga Hemservice
    2022-11-07 Verifierad kund
    Mycket bra,snabba och skinande rena rutor efteråt. Kommer anlita dom fler gånger och även rekomendera till vänner.
    Hej Fredrik! Tack för så fina ord, jätte roligt att höra, du är välkommen att höra av dig om vi kan hjälpa dig fler gånger :) Ha en fin dag , med vänliga hälsningar Rebecka Buskhaga hemservice Buskhaga Hemservice
    2022-11-05 Verifierad kund
    Fick personligt och bra bemötande. Vi hade stora förväntningar, och dom infriades på ett bra sätt. Vi köpte storstädning. Städningen utfördes på ett bra sätt av trevlig personal.
    Hej Kjell! Tack för så fina ord, jätte roligt att höra. Ha nu en fin dag :) Med vänliga hälsningar Rebecka Buskhaga hemservice Buskhaga Hemservice
    2022-11-04 Verifierad kund
    De har uppfyllt våra förväntningar och vi har haft en bra relation
    Hej Joakim! Tack för omdömet, kul att du är nöjd med våra tjänster :) Ha en fin dag , med vänliga hälsningar Rebecka Buskhaga hemservice Buskhaga Hemservice
    2022-11-04 Verifierad kund
    1klklöklöklöklöklöklöklöklökl
    lkloöklöjklöklöklöklöklöklöklöklök
    2022-11-03 Verifierad kund
    Trevliga. Noggranna och snabba!
    Hej Åsa! Tack för ditt fina omdöme. Super kul att höra :) Ha en fin dag! Med vänliga hälsningar Rebecka Buskhaga hemservice Buskhaga Hemservice
    2022-11-03 Verifierad kund
    Det var väldigt bra städat.o trevlig personal.väldigt prisvärt
    Hej Åke! Tack för så fint omdöme, va roligt att du är nöjd med våra tjänster :) Önskar dig en fin dag! Med vänliga hälsningar Rebecka Buskhaga hemservice Buskhaga Hemservice
    2022-11-02 Verifierad kund
    Lätt att få kontakt med och meddelar om något avviker. Väldigt bra samarbete. Uppfyller det vi förväntade oss när vi tecknade avtal för företagsstädning på kontor.
    Hej Åsa! Tack för så fint omdöme, så roligt att läsa :) Med vänliga hälsningar Rebecka Buskhaga hemservice Buskhaga Hemservice
    2022-11-01 Verifierad kund
    Vi bokade storstädning och fick snabbt bokat en dag. Vi är väldigt nöjda med städningen och rekommenderar företaget.
    Ann-Britt
    Hej Annbritt! Tack för fint omdöme, det är vi glada för :) Önskar dig en fin dag! Med vänliga hälsningar Rebecka Buskhaga hemservice Buskhaga Hemservice
    bra ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
    Hej Hanna! Tack så mycket för fint omdöme , roligt att du är nöjd med våra tjänster :) Ha en bra dag! Med vänliga hälsningar Rebecka Buskhaga hemservice Buskhaga Hemservice
    2022-11-01 Verifierad kund
    Vi blev väl bemötta från företaget. I fråga om utförandet kom inte en hängränna med vid rengöring av ett skärmtak över ytterdörr.
    Hej Per! Tack för ditt omdöme, hör av dig till ditt närmsta kontor så hjälper dom dig med åtgärd. Självklart ska den också göras :) Ha en fin dag! Med vänliga hälsningar Rebecka Buskhaga hemservice Buskhaga Hemservice
    2022-11-01 Verifierad kund
    Dom var helt okej, de var punktliga
    Hej Elio! Tack för ditt omdöme. :) Med vänliga hälsningar Rebecka Buskhaga hemservice Buskhaga Hemservice
    2022-10-31 Verifierad kund
    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
    Trevligt bemötande
    Tidsmässig punktlighet vid besök
    Personal som gör ett bra jobb
    Hej Bernt! Tack för fint omdöme, super roligt att du är nöjd med våra tjänster :) Med vänliga hälsningar Rebecka Buskhaga hemservice Buskhaga Hemservice
    2022-10-31 Verifierad kund
    Nya kunder som inledde med storstädning. Mkt nöjda med den och även kontakten för att hitta datum osv innan.
    Hej Cajsa! Tack för fint omdöme, roligt att du är nöjd med storstädningen samt kontakten med oss :) Önskar dig en fin dag! Med vänliga hälsningar Rebecka Buskhaga hemservice Buskhaga Hemservice
    Jag är supernöjd!
    Fint bemötande både på tel och av personalen på plats i lägenheten.
    Jag fick så fint flyttstädat ,min bovärd var också mycket nöjd.
    Trevliga städare också.
    Hej Åsa! Stort tack för så fint omdöme, så roligt att höra! :) Önskar dig en fin dag. Med vänliga hälsningar Rebecka Buskhaga hemservice Buskhaga Hemservice
    2022-10-31 Verifierad kund
    Går ej att ringa och få svar,
    Vi förväntade oss att det skulle bara rent men mkt gkömmdes så fort det inte var den ordinarie städerskan.
    Vi hade enbart städ men ville ha mer hushållsnära tjänster. Dock pga att resultatet ofta inte blir bra om det inte är den ordinarie personalen (som kom från ett annat städbolag från början) så vågar vi inte ta mer tjänster
    Hej Sheena! Tack för feedback, hör gärna av dig till ditt närmsta kontor så kan de hjälpa dig , för självklart är det viktigt att du ska känna dig helt nöjd! Önskar dig en fin dag! Med vänliga hälsningar Rebecka Buskhaga hemservice Buskhaga Hemservice
    2022-10-31 Verifierad kund
    Utför inte arbetet enl. den beskrivning av städningen som gjorts.
    Vi har veckostädning i huset.
    Hej Rita! Tack för feedback, självklart ska det kännas bra för dig, så hör av dig till ditt närmsta kontor så hjälper dom dig! :) Önskar dig en fin dag. Med vänliga hälsningar Rebecka Buskhaga hemservice Buskhaga Hemservice
    2022-10-31 Verifierad kund
    Bra kommunikation vid ev byte av dag, sjukdom osv.
    De flesta städar väldigt bra.
    Vi har kontorstädning 1 gång/vecka
    Hej Maud! Tack för ditt omdöme. Roligt att ni är nöjda med våra tjänster. Med vänliga hälsningar Rebecka Buskahaga hemservice Buskhaga Hemservice
    2022-10-30 Verifierad kund
    Snabb och enkelt. Trevligt bemötande. Inget krångel.
    Hej Karin! Tack för så fint omdöme, så roligt att du är nöjd med våra tjänster :) Önskar dig en fin dag! Med vänliga hälsningar Rebecka Buskahaga hemservice Buskhaga Hemservice
    2022-10-30 Verifierad kund
    Fortsätt som hitills.
    Bra bemötande.
    Köp:Städning lägenhet varje 4:e vecka.
    Hej Milan! Tack för fint omdöme. Roligt att du är nöjd med våra tjänster! :) Önskar dig en fin dag! Med vänliga hälsningar Rebecka Buskhaga hemservice Buskhaga Hemservice
    2022-10-29 Verifierad kund
    Snabb återkoppling och bra service. Alla fönster välputsade
    Hej Kristina! Tack för fint omdöme, roligt att du är nöjd med våra tjänster! :) Önskar dig en fin dag! Med vänliga hälsningar Rebecka Buskhaga hemservice Buskhaga Hemservice
    Punktlighet - Noggrannhet - informativa - trevliga
    Hej Bengt. Härligt att läsa om ditt fina omdöme, det värmer. Stort tack för att du tagit dig tid. Mvh Pernilla Buskhaga Buskhaga Hemservice
    2022-10-29 Verifierad kund
    Är jättenöjd med min städning
    2022-10-29 Verifierad kund
    Beställde fönsterputsning. Det kom två lite äldre killar exakt kl 8.00. Putsade alla mina fönster ute o inne. Jättetrevliga, arbetsamma. Tre timmar senare var allt färdigt. Hel nöjd,verkligen hel nöjd. Kommer att boka dem igen i vår

Hälsningar vibeke sjögren
    2022-10-29 Verifierad kund
    Städning en gång i månaden, fönstertvätt vid behov.
    Jag är nöjd med bemötande och service.
    Inga problem att ändra tid när så behövs.
  • Christine D
    2022-10-24 Verifierad kund
    Nöjd med städningen o allt omkring. Tack
    2022-10-23 Verifierad kund
    Serviceinriktade & supertrevliga anställda som gör ett grymt bra jobb! Jättenöjd med storstädet & ser fram emot framtida bokade tider 💘
    2022-10-22 Verifierad kund
    Tillmötesgående med önskningar. Lösningsfokuserade och serviceinriktade. Vi är glada och nöjda med vår tjänst.
  • Marja G
    2022-10-22 Verifierad kund
    Väldig bra bemötande, bra kommunikation, svarar snabbt på frågor, får städning varje tredje vecka, super rent när de har varit.
    2022-10-20 Verifierad kund
    Bemött bra. Tillmötesgående ich trevlig samordnare.
    Jag förväntade mig perfektion och blev lovad samma personal och tid varje städning. Inget av detta har hållts.
    En gång var det påbörjad städning och inte färdigt och en annan gång stod balkongdörren öppen och mattorna låg kvar ute när jag kom hem.
    Alltid olika personal, sena personal och ingen kontinuitet.
    Positivt är att de alltid hör av sig om ändringar i bemanning osv.
    Inte nöjd.
    2022-10-19 Verifierad kund
    Har haft två timmar städning varannan vecka under flera års tid hos dåvarande Lokalvård i Karlstad som nu är uppköpt av Buskhaga. Uppskattar att en av de två lokalvårdarna jobbar kvar hos mig så jag inte behövde träffa helt nya personer vid ägarbytet. Jag är 95 år och orkar inte med förändringar. Vad gäller städningens kvalitet så är den, enligt min svärdotter, en enkel ytlig städning utförd av två lokalvårdare under en timma. Tex så torkas/dammsugs aldrig en golvlist och det är inte rent i alla hörn på golvet MEN det är ändå ok.
    2022-10-19 Verifierad kund
    Trevligt bemötande, lyssnar, snabb återkoppling, god service helt enkelt! Jätte bra städning till bra pris!
    Högsta poäng🙌
    2022-10-17 Verifierad kund
    Jag blev bemött på ett personligt och mycket trevligt sätt.
    Jag hade stora förväntningar pga av de rykten jag hört, och de uppfylldes i sin helhet.

Jag köpte städtjänst efter husrenovering, och den utfördes till ful belåtenhet. Jag återkommer gärna.
    2022-10-17 Verifierad kund
    Det var helt godkänt bemötande. Jag förväntade att utföraren skulle genomföra det vi kommit överens om. Det blev utfört enligt vår överenskommelse. Det var rengöring av ett helt överisat frysskåp. Det fixades till med godkänt resultat.
    2022-10-16 Verifierad kund
    Blev jättebra bemött och de förstod mitt behov helt och hållet. Städningen var ett riktigt monsterjobb och jag är imponerad över mängden som blev utfört på bara en dag. Väldigt nöjd kund!
    2022-10-12 Verifierad kund
    Otroligt bra bemötande. Väldigt trevliga & hjälpsamma. Gjorde ett jättebra jobb. Rekommenderar starkt företaget och kommer definitivt använda företaget igen.
    2022-10-11 Verifierad kund
    bra bemött när jag har kontaktat dem.
    Vill ha rent och snyggt var min önskan och det har jag fått.Några gånger har det blivit sämre men då har jag kunnat meddela arbetsledaren det
    2022-10-10 Verifierad kund
    Städning av min pappas rum på äldreboende. Har inte sett resultatet själv, men ni fick fint beröm av personalen.
    Tack för ett smidigt och bra samarbete.
    2022-10-10 Verifierad kund
    Städning en gång i månaden. Så noggranna och så trevligt bemötande😀
  • Hans G
    2022-10-07 Verifierad kund
    Jag kom hem till ett välstädat hus ❤