Gräsdalsgatan 4, 653 43 Karlstad — Visa karta

Få mer tid över till göra det du gillar med hjälp av oss på Buskhaga Hemservice!

Vi erbjuder hemservice av hög kvalitet, utan bindningstid och en anpassad städtjänst för din plånbok. Vårt uppdrag är att underlätta i din vardag och därför erbjuder vi en rad städtjänster såsom regelbunden hemstädning, enstaka storstädning, fönsterputs, flyttstädning eller fönsterputs.

Buskhaga Hemservice är en del i Buskhaga AB som arbetar med personalhälsa och välmående. Idag är en stor orsak till ökad stress och ohälsa det ständiga vardagspusslet. Buskhaga Hemservice bildades för att bidra till minskad negativ stress och mer tid i vardagen för det som verkligen är viktigt.

Läs vad 601 kunder tycker om Buskhaga Hemservice

• 2020-06-29

Anette H skrev om Buskhaga Hemservice
    STORSTÄDNING AV MIN LÄGENHET.

VÄLDIGT BRA OCH FIN SERVICE

HADE HÖGA FÖRVÄNTNINGAR OCH BLIV VERKLIGEN NÖJD DOM UPPFYLLDE MINA FÖRVÄNTNINGAR

VÄLDIGT NÖJD KAN VERKLIGEN REKOMMENDERA BUSKAHAGA OCH KOMMER ATT ANLITA DOM IGEN Läs mer
    2020-06-29 Buskhaga Hemservice svarar Anette H
    Hej Anette!
    Tack snälla för ditt fina omdöme!
    Ha en fin dag!

Hälsningar Daniella
  • 2020-06-29

Hans K skrev om Buskhaga Hemservice
    Flexibla och vänliga vid bokning/ändring

Punktliga
    Bra resultat
    Vänliga Läs mer
    2020-06-29 Buskhaga Hemservice svarar Hans K
    Hej Hans !
    Så roligt att höra att du är nöjd .
    Ha en fin dag !
    Jane
  • 2020-06-24

Maria S skrev om Buskhaga Hemservice
    Storstäd
    Proffsigt bemött
    De förväntningar jag hade uppfylldes
    Rent och snyggt, precis som det ska vara Läs mer
    2020-06-25 Buskhaga Hemservice svarar Maria S
    Hej Maria!
    Superkul att höra att du är nöjd med både bemötandet och utförandet. Uppskattar ditt fina omdöme.
    Ha en fortsatt härlig dag! Mvh Linn, Buskhaga Hemservice
  • 2020-06-24

Peter K skrev om Buskhaga Hemservice
    Buskhaga provide our warehouse with a cleaning service.
    The staff is always polite and friendly. Läs mer
    2020-06-25 Buskhaga Hemservice svarar Peter K
    Hello Peter!
    Thank you for your review. We are very pleased to hear that you are happy with us. Have a nice day! / Linn, Buskhaga Hemservice
  • 2020-06-23

Anna L skrev om Buskhaga Hemservice
    Flyttstädning. Bra service vid bokning, bra utfört enligt nya ägarna. Läs mer
    2020-06-24 Buskhaga Hemservice svarar Anna L
    Hej Anna L! Tack för ditt omdöme! Vad kul att höra att de nya ägarna också var nöjda! Önskar er all lycka till i eran nya bostad. Bara att ni hör av er om det är något vi kan göra för er! Ha en fin dag med vänliga hälsningar Agneta Buskhaga hemservice
  • 2020-06-23

Niklas S skrev om Buskhaga Hemservice
    Flyttstäd, bemötande bra men städningen var mycket bra fönster och dusch mm men golv och allmän rengöring mindre bra , tveksamt slutresultat betyg knapp 3 faktiskt Läs mer
    2020-06-23 Buskhaga Hemservice svarar Niklas S
    Hej Niklas! Tack för ditt omdöme! Vi vill så klart att alla delar ska kännas lika bra och har rutiner på åtgärdstädning. Kontakta gärna din närmast kontor eller växel på 020-104140 så gör vi en handlingsplan! Ha en fin dag! Med vänliga hälsningar Agneta Buskhaga hemservice
  • 2020-06-22

Evy T skrev om Buskhaga Hemservice
    Köpte en storstädning ca 12 timmar av 2 personal.
    Den personal som kom var jättetrevlig och gjorde ett gott jobb, upplevde lite stress på slutet vilket gjorde att resultatet i sin helhet blir ok. Läs mer
    2020-06-23 Buskhaga Hemservice svarar Evy T
    Hej Evy! Tack för ditt omdöme! Kul att höra att ni blev nöjda med resultatet. Ni är alltid välkomna att höra av er till närmast kontor eller till växel på nummer 020-104110 ifall ni undrar över något! Ha en fin dag! Med vänliga hälsningar Agneta Buskhaga hemservice
  • 2020-06-22

Anders B skrev om Buskhaga Hemservice
    En mycket noggrann städning med en detalj service som vi uppskattade mycket. Läs mer
    2020-06-23 Buskhaga Hemservice svarar Anders B
    Hej Anders! Tack för dina fina ord! Bara ni hör av er om det är något vi kan göra för er! Ha en fin dag! Med vänliga hälsningar Agneta Buskhaga hemservice
  • 2020-06-18

Catharina L skrev om Buskhaga Hemservice
    Väldigt trevlig tjej i samband med bokningen. Lite tråkigt att städarna inte kunde svenska eller engelska. Men bra städning! Läs mer
    2020-06-18 Buskhaga Hemservice svarar Catharina L
    Hej. Va roligt att ni blev nöjda med städningen!
    Tack för ditt omdöme.
    Vänliga hälsningar
    Marie
  • 2020-06-17

Sofia N skrev om Buskhaga Hemservice
    Har anlitat dem för hemstäd, de är tillmötesgående och det fungerar smidigt Läs mer
    2020-06-17 Buskhaga Hemservice svarar Sofia N
    Hej Sofia! Tack för ditt omdöme! Härligt att höra och har ni några funderingar är det bara ni kontaktar era närmast kontor eller växel på nummer 020-104110 Mvh Agneta
  • 2020-06-15

Anette S skrev om Buskhaga Hemservice
    har börjat med hemstäd, har haft mitt första besök
    så nöjd rent o snyggt luktade gudomligt
    verkligen ett utmärkt jobb har de gjort Läs mer
    2020-06-17 Buskhaga Hemservice svarar Anette S
    Hej Anette! Tack för ditt omdöme! Härligt att höra och har ni några funderingar är det bara ni hör av er till våran växel på nummer
    020-104110 Mvh Agneta
  • 2020-06-13

Amir N skrev om Buskhaga Hemservice
    Hej
    Jag köpte flytt städ. Jag är jätte nöjd.
    Bra service, trevlig och kompetent personal.
    Tack
    Amir Läs mer
    2020-06-17 Buskhaga Hemservice svarar Amir N
    Hej Amir! Tack för ditt omdöme! Vad kul att höra! All lycka till med nya bostaden! Mvh Agneta
  • 2020-06-10

Josefine C skrev om Buskhaga Hemservice
    Jag har valt hemstäd och är nöjd. Blev trevligt bemött. Dock glömdes det att städa i ett visst utrymme men hoppas på förbättring där. Läs mer
    2020-06-17 Buskhaga Hemservice svarar Josefine C
    Hej Josefine! Tack för ditt omdöme! Härligt att höra att ni blev nöjda. Vi jobbar hela tiden med förbättring och kvalité. Hör gärna av er till närmast kontor eller till våran växel på nummer
    020-104110. Mvh Agneta Buskhaga hemservice
  • Anette G

2020-06-10

Anette G skrev om Buskhaga Hemservice
    Beställde fönsterputs o fick en tid snabbt o suverän service! Rekommenderas Läs mer
    2020-06-25 Buskhaga Hemservice svarar Anette G
    Hej Anette !Så kul att höra att du är nöjd med både bemötandet och utförandet. Uppskattar ditt fina omdöme.
    Ha en fortsatt härlig dag! Mvh Jane Buskhaga Hemservice
  • 2020-06-10

Pasi H skrev om Buskhaga Hemservice
    Smidig kontakt, rimligt pris och ett utmärkt utförande på rätt tid. Läs mer
    2020-06-23 Buskhaga Hemservice svarar Pasi H
    Hej Pasi!
    Vad roligt att höra att du är nöjd. Tusen tack för ditt fina omdöme!
    Önskar dig en fortsatt härlig dag. Mvh Linn, Buskhaga Hemservice
  • 2020-06-09

Susanne C skrev om Buskhaga Hemservice
    Bra och positivt bemött.
    Bra feedback och lätt att få kontakt med kontakten.
    Hade lite synpunkter på arbetet men de skall åtgärdas, mottaget på ett konstruktivt sätt! Läs mer
    2020-06-30 Buskhaga Hemservice svarar Susanne C
    Hej Susanne!
    Vad härligt att höra att du är nöjd med bemötandet och att det är lätt att få kontakt med oss.
    Vi tycker att kommunikation är a och o så det är superbra att du hörde av dig med de synpunkter du hade på arbetet, så dessa kan åtgärdas. Ha en fortsatt fin dag! Mvh Linn, Buskhaga Hemservice
  • 2020-06-09

Bengt A skrev om Buskhaga Hemservice
    Helt perfekt städbolag ! Kan verkligen rekommendera Buskhaga Hemservice ! Betyg , skala 1-10 , jag ger en 10
    Med vänlig hälsning,
    Bengt Andåker Läs mer
    2020-06-30 Buskhaga Hemservice svarar Bengt A
    Hej Bengt!
    Det värmer verkligen att få se ditt fina betyg. Tusen tack!
    Önskar dig en fortsatt fin dag. Mvh Linn, Buskhaga Hemservice
    Buskhaga Hemservice, Buskhaga Hemservice gillar detta

Kjersti M skrev om Buskhaga Hemservice
    Storstäd, bra bemötande. I all huvudsak bra - några få områden som missades Läs mer
    2020-06-30 Buskhaga Hemservice svarar Kjersti M
    Hej Kjersti!
    Tack för ditt fina omdöme. Om du inte redan varit i kontakt med någon angående de områden som missades så får du jättegärna kontakta oss. Vi tar gärna emot feedback inför framtida tillfällen. Hoppas du blir fortsatt nöjd! Mvh Linn, Buskhaga Hemservice

Ola B skrev om Buskhaga Hemservice
    Städning av avlidens bostad.
    Mycket vänligt mottagande.
    Snabbt arbete.
    Bra gjort! Läs mer
    2020-06-30 Buskhaga Hemservice svarar Ola B
    Hej Ola!
    Tusen tack för ditt fina omdöme. Är det något mer du vill boka in i framtiden så är det bara att kontakta oss så ordnar vi det.
    Ha en fortsatt fin dag. Mvh Linn, Buskhaga Hemservice
  • Petronella E

2020-06-08

Petronella E skrev om Buskhaga Hemservice
    Flyttstäd. Trevligt svar när jag sökte städfirmor genom offerta.se. Det var det som avgjorde! Bäst pris även om det bara handlade om några hundralappar. Några små anmärkningar av vår hyresvärd. Tack! Har redan rekommenderat er på min Facebook!! Läs mer
    2020-06-30 Buskhaga Hemservice svarar Petronella E
    Hej Petronella!
    Superkul att höra att du är nöjd och att du rekommenderat oss på din facebook - det betyder jättemycket!
    Varmt välkommen att höra av dig om du vill boka in något i framtiden.
    Önskar dig en fortsatt fin dag! Mvh Linn, Buskhaga Hemservice

Zanne P skrev om Buskhaga Hemservice
    Hemstäd
    Jag har haft städ där vi bodde förut så jag visste vad jag kunde förvänta mig, men denna gång var det ännu bättre!
    Man blir alltid mött med respekt och en välkomnande känsla. Ingenting är omöjligt när man vill lägga till eller ta bort ur beställningen och passar inte tiden kan man ändra den. Läs mer
    2020-06-09 Buskhaga Hemservice svarar Zanne P
    Hej Zanne,
    Tusen tack för ditt fina omdöme - vad glada vi blir att höra att du är så nöjd med både bemötandet och städningen!
    Flexibilitet är något som är väldigt viktigt för oss, så tack ännu en gång för dina fina ord.
    Önskar dig en fortsatt trevlig dag! Med vänlig hälsning Linn, Buskhaga Hemservice

Annelie J skrev om Buskhaga Hemservice
    Flyttstädning som utfördes på ett utmärkt sätt av tillmötesgående personal från beställning till slutprodukt. Läs mer
    2020-06-30 Buskhaga Hemservice svarar Annelie J
    Hej Annelie!
    Vilket fint omdöme, tusen tack. Vad härligt att höra att du är nöjd med varje steg från beställning till slutprodukt.
    Önskar dig en fortsatt fin dag! Mvh Linn, Buskhaga Hemservice
  • 2020-06-04

Leif S skrev om Buskhaga Hemservice
    puts av fönster plus inglasadbalkong.Beställningen fungerade
    mycket bra trevligt bemötande.Det var sämre med jobbet för det första kom han 45min efter avtalad tid sen kunde han inte putsa
    rutorna på balkongen ordentligt för han påstod att det inte gick att ta bort dom.Så totalt sätt är jag inte nöjd tyvärr. Läs mer
    2020-06-30 Buskhaga Hemservice svarar Leif S
    Hej Leif!
    Tack för ditt omdöme. Härligt att höra att beställningen fungerade mycket bra och att du blev bemött på ett bra sätt.
    Tråkigt att höra att du inte blev nöjd med utförandet av tjänsten. Om du inte redan haft kontakt med någon av oss angående detta så är du varmt välkommen att höra av dig till ditt närmsta kontor, då vi alltid vill göra rätt för oss.
    Mvh Linn, Buskhaga Hemservice

Siv E skrev om Buskhaga Hemservice
    Jag har tidigare under min sjukdom anlitat städbolaget och varit mycket nöjd. Denna gång gällde det flyttstädning och jag blev även nu mycket nöjd. Vill särskilt nämna Pia som en av era förträffliga medarbetare. Läs mer
    2020-06-30 Buskhaga Hemservice svarar Siv E
    Hej Siv!
    Tack för ditt fina omdöme. Vi är glada att kunna hjälpa dig!
    Superkul att höra att du är nöjd med Pia. Ha en fortsatt fin dag - Mvh Linn, Buskhaga Hemservice

Lisbeth P skrev om Buskhaga Hemservice
    Fint bemötande så fint städat nöjd. Läs mer
    2020-06-18 Buskhaga Hemservice svarar Lisbeth P
    Tack Lisbeth för ditt fina omdöme 😊
    Hälsningar, Julia Arbetsledare i Trestad

Gunnel S skrev om Buskhaga Hemservice
    Vann en storstädning på mässa. Beställde dessutom fönstertvätt.
    Är otroligt nöjd med Allt!!
    Kanonbra o supertrevliga tjejer!!! Läs mer
    2020-06-09 Buskhaga Hemservice svarar Gunnel S
    Hej Gunnel!
    Superkul att du blev nöjd med din vinst av storstädning och även fönsterputsen som du beställde extra.
    Vi uppskattar verkligen ditt fina omdöme. Önskar dig en fortsatt fin dag! Med vänlig hälsning Linn, Buskhaga Hemservice

Karin L skrev om Buskhaga Hemservice
    Smidigt att boka och bra jobbat :) Läs mer
    2020-06-30 Buskhaga Hemservice svarar Karin L
    Hej Karin!
    Härligt att höra att det är smidigt att boka in och att du även är nöjd med tjänsterna :) Tack för ditt fina omdöme!
    Ha en fortsatt härlig dag. Mvh Linn, Buskhaga Hemservice
  • 2020-05-28

Marcus N skrev om Buskhaga Hemservice
    Inget att tillägga...................................... Läs mer
    2020-06-30 Buskhaga Hemservice svarar Marcus N
    Hej Marcus!
    Tack för ditt fina omdöme. Vi är glada att du är nöjd med våra tjänster.
    Ha en fortsatt fin dag! Mvh Linn, Buskhaga hemservice

Therese R skrev om Buskhaga Hemservice
    Vi köpte storstäd av kök o badrum o normalstäd av resten. Vi var mycket nöjda. Läs mer
    2020-06-30 Buskhaga Hemservice svarar Therese R
    Hej Therese!
    Kul att höra att ni var mycket nöjda med den beställda tjänsten. Vi hjälper er gärna fler tillfällen! Tack för ditt fina omdöme.
    Önskar dig en fortsatt härlig dag. Mvh Linn, Buskhaga Hemservice

Katarina G skrev om Buskhaga Hemservice
    Trevlig personal men långsamma. Hade storstädning i 4 timmar och de kunde inte göra färdigt, fick göra mycket efterarbete själv och det hade jag inte förväntat mig eftersom jag har hälsoproblem. Läs mer

Marie J skrev om Buskhaga Hemservice
    Mycket nöjd med fönsterputs och bemötande! Läs mer
    2020-06-30 Buskhaga Hemservice svarar Marie J
    Hej Marie!
    Tusen tack för ditt fina omdöme. Vad glada vi blir av att höra att du är nöjd med både bemötandet och utförandet av fönsterputsen.

Mona G skrev om Buskhaga Hemservice
    Jag beställde fönstertvätt och veckostäd. Bemötande vänligt glatt. Mina förväntningar blev väl uppfyllda, mitt hem blev skinande rent.

Min upplevelse är positiv kommer absolut anlita Buskhaga Hemservice i fortsättningen.

Med vänlig hälsning Mona Gustavsson Läs mer
    2020-06-30 Buskhaga Hemservice svarar Mona G
    Hej Mona!
    Kul att du är nöjd med allt från bemötandet till utförandet. Precis så det ska vara!
    Du är varmt välkommen att anlita oss i framtiden - vi hjälper dig gärna.

Bo E skrev om Buskhaga Hemservice
    Lätt att ha kontakt med . Trevligt bemötande. Läs mer
    2020-06-30 Buskhaga Hemservice svarar Bo E
    Hej Bo!
    Tack för det fina betyget - det betyder mycket att du är nöjd.

Christina M skrev om Buskhaga Hemservice
    Städning var 14.e dag och fönsterputs.
    Väldigt bra städat och putsat. Trevligt bemötande rakt igenom. Läs mer
    2020-06-23 Buskhaga Hemservice svarar Christina M
    Hej Christina!
    Tack för ditt fina omdöme, härligt att höra att du är så nöjd med både städningen och bemötandet.
    Vi är glada över att du är kund hos oss! Ha en fortsatt trevlig dag. Mvh Linn, Buskhaga Hemservice

Petra E skrev om Buskhaga Hemservice
    Hushållsnära tjänst för ett flertal anställda.
    Jag har personligen fått snabb återkoppling.
    För övrigt fått ett bra bemötande. En anställd varit missnöjd men ändå fortsatt använt tjänsten.
    Petra har slutat och det är jag Mona Grandell som är er kontaktperson.
    mvh Mona Läs mer

Magnus D skrev om Buskhaga Hemservice
    Hej
    Bra och snabbt svar vid affären. Resultatet var dock dåligt å vissa delar, återkom snabbt (bra bemötande) och gjorde om jobbet, bättre resultat men långt ifrån vad jag hade förväntat mig. Läs mer
  • 2020-05-19

Roland L skrev om Buskhaga Hemservice
    Jag beställde fönsterputs av altanfönsters utsida och killen som skulleputsa fönstren kom exakt på utsatt tid. Gjorde ett bra jobb snabbt och visade att han kunde jobbet. Har tidigare fått fönstren putsade av annan entreprenör och det funkade inte alls, okunnig personal och ett slarvigt jobb som egentligen gjorde mer skada än nytta. Jag har indirekt anlitat Buskhaga för ett jobb och var mycket nöjd även då.
    Sammanfattning om Buskhaga. Ett seriöst företag som tar ansvar och utför ett bra jobb, jag är helnöjd. Läs mer
    2020-06-09 Buskhaga Hemservice svarar Roland L
    Hej Roland!
    Vilket fint omdöme - tusen tack. Vad glada vi blir att du är mycket nöjd med oss och jobbet vi utför.
  • 2020-05-11

Jörgen S skrev om Buskhaga Hemservice
    Jag har anlitat Buskhaga i många år och varit nöjd, men nu senaste gången var det en slarvstädning. Fönsterputsen fattades ibland med 2 dm högst upp.
    Sammanfatning: Icke nöjd " Läs mer
    2020-05-12 Buskhaga Hemservice svarar Jörgen S
    Hej Jörgen!
    Tack för ditt omdöme. Vad tråkigt att senaste gången inte motsvarade den nivån ni är van med när ni anlitat oss tidigare.
    Vi vill givetvis alltid att du ska vara nöjd med slutresultatet. Har ni haft kontakt med ansvarig? Om inte så är du varmt välkommen att maila eller ringa till oss så ordnar vi detta på ett smidigt sätt. Önskar dig en fortsatt fin dag.
    Med vänlig hälsning Linn, Buskhaga Hemservice
  • 2020-05-11

Agnetha A skrev om Buskhaga Hemservice
    Trevlig personal och mycket bra utfört arbete. Rekommenderas! Läs mer
    2020-05-20 Buskhaga Hemservice svarar Agnetha A
    Hej Agnetha,
    Tusen tack för ditt fina omdöme - vad glada vi blir!
    Önskar dig en fortsatt fin dag!
    Med vänlig hälsning Linn, Buskhaga Hemservice
  • 2020-05-06

Eva S skrev om Buskhaga Hemservice
    Vi köpte fönsterputs. Motsvarade vår förväntan. Vi har tidigare haft företaget när vi hade hemstädning och var mycket nöjda då. Allt var ok. Läs mer
    2020-05-06 Buskhaga Hemservice svarar Eva S
    Hej Eva! Tack för ditt omdöme! Härligt att höra! Och det är bara ni hör av er så hjälper vi till. Ha en fortsatt fin dag Med vänlig hälsning Agneta Buskhaga hemservice
  • 2020-05-06

Margaretha N skrev om Buskhaga Hemservice
    Fönsterputs uterum. Trevlig personal. Bra bemötande. Prisvärt. Läs mer
    2020-05-06 Buskhaga Hemservice svarar Margaretha N
    Hej Margaretha! Tack för ditt omdöme! Härligt att höra. Ha en fin dag. Med vänlig hälsning Agneta Buskhaga hemservice
  • 2020-05-05

Nisse K skrev om Buskhaga Hemservice
    Hemstädning
    Alldeles utmärkt. Hembesök och utförlig information om städningen.
    Städningen är mycket bättre än mina förväntningar.
    Flickorna gör ett fantastiskt jobb. De är mycket noggranna och
    arbetar på ett effektivt sätt Läs mer
    2020-05-06 Buskhaga Hemservice svarar Nisse K
    Hej Nisse! Tack för ditt omdöme! Härligt att höra. Det är precis så det ska kännas! Ha en fin dag. Med vänlig hälsning Agneta Buskhaga hemservice

Anna R skrev om Buskhaga Hemservice
    Allt var perfekt-från första kontakt till slutresultatet Läs mer
    2020-05-20 Buskhaga Hemservice svarar Anna R
    Hej Anna,
    Åh vad glada vi blir av att du ger ett sånt fint omdöme. Tusen tack!
    Önskar dig en fortsatt fin dag. Med vänlig hälsning Linn, Buskhaga Hemservice

Bo A skrev om Buskhaga Hemservice
    Hej Allt till full belåtenhet Rekommenderar Buskhaga MVH Bo C Andersson ä8 Läs mer
    2020-05-06 Buskhaga Hemservice svarar Bo A
    Hej Bo! Tack för ditt omdöme och de fina orden! Med vänlig hälsning Agneta Buskhaga hemservice

Kenneth G skrev om Buskhaga Hemservice
    Fönsterputs.
    Bra bemötande, enkel beställning, bra resultat och dessutom billigt. Läs mer
    2020-06-30 Buskhaga Hemservice svarar Kenneth G
    Hej Kenneth!
    Härligt att höra att du är nöjd med både bemötandet, beställningen och resultatet.
    Önskar dig en fortsatt fin dag. Mvh Linn, Buskhaga Hemservice

Jimmy K skrev om Buskhaga Hemservice
    Inga frågetecken. Grymt bra städat.
    Bokade in dom efter referens från annan kompis.
    Rekommenderar dessa vidare! Läs mer
    2020-06-30 Buskhaga Hemservice svarar Jimmy K
    Hej Jimmy!
    Vilket toppenbetyg - tack så mycket. Vad glada vi blir över att du rekommenderar oss till dina nära och kära.

Anna K skrev om Buskhaga Hemservice
    Har bokat återkommande hemstäd och är så otroligt nöjd. Det har varit en hög grad av service redan från första kontakten, mycket gott bemötande men också mycket god tillgänglighet. Framför allt vill jag lyfta fram Julia Persson i trestadsområdet (Trollhättan) som varit så professionell och tillgänglig.
    Och mycket nöjd med resultatet för det priset! Läs mer
    2020-06-18 Buskhaga Hemservice svarar Anna K
    STORT tack Anna för ditt fina omdöme!!
    Vad glad jag blir att allt känns bra! 😊
    Hälsningar, Julia i Trestad
  • 2020-04-29

Fredrik L skrev om Buskhaga Hemservice
    Vi har städning varannan vecka som Buskhaga Hemservice utför.
    Vi har sedan första städningen varit i stort sett nöjda med kvaliteten. Kontakten med företaget är alltid väldigt tillmötesgående och serviceinriktad och de har alltid löst speciella önskemål eller byten av städdag när det kört ihop sig.
    Nyligen anlitade vi dem även för fönsterputs och fönstren blev mycket rena och fina!
    Vi kan varmt rekommendera Buskhaga Hemservice. Läs mer
    2020-06-30 Buskhaga Hemservice svarar Fredrik L
    Hej Fredrik!
    Stort tack för ditt fina omdöme. Det betyder väldigt mycket för oss att ni är nöjda med både kontakten, flexibiliteten och utförandet av tjänsten. Kul att höra att ni rekommenderar oss - vi är tacksamma över att ni är kunder hos oss.
  • 2020-04-29

Sofia L skrev om Buskhaga Hemservice
    Jag köpte fönsterputsning och är både väldigt nöjd och imponerad av resultatet och deras kundbemötande. Rekommenderar starkt. Läs mer
    2020-06-30 Buskhaga Hemservice svarar Sofia L
    Hej Sofia!
    Tusen tack för ditt fina omdöme. Du är varmt välkommen att boka in fler tillfällen - vi hjälper dig gärna.
  • 2020-04-28

Sandra K skrev om Buskhaga Hemservice
    Fönsterputsning
    mycket nöjd med både resultat och kontakt före Läs mer
    2020-06-18 Buskhaga Hemservice svarar Sandra K
    Tack Sandra för ditt fina omdöme! 😊