Buskhaga Hemservice

Gräsdalsgatan 4, 653 43 Karlstad — Visa karta

Få mer tid över till göra det du gillar med hjälp av oss på Buskhaga Hemservice!

Vi erbjuder hemservice av hög kvalitet, utan bindningstid och en anpassad städtjänst för din plånbok. Vårt uppdrag är att underlätta i din vardag och därför erbjuder vi en rad städtjänster såsom regelbunden hemstädning, enstaka storstädning, fönsterputs, flyttstädning eller fönsterputs.

Buskhaga Hemservice är en del i Buskhaga AB som arbetar med personalhälsa och välmående. Idag är en stor orsak till ökad stress och ohälsa det ständiga vardagspusslet. Buskhaga Hemservice bildades för att bidra till minskad negativ stress och mer tid i vardagen för det som verkligen är viktigt.

Läs vad 508 kunder tycker om Buskhaga Hemservice

• 2020-02-20

Maria S skrev om Buskhaga Hemservice
    Hemstäd.
    Har nyligen haft första städet & är jättenöjd med mitt beslut.
    Tydligt & individuellt anpassat. Läs mer
  • 2020-02-20

Anna B skrev om Buskhaga Hemservice
    Hemstäd. Några saker som missades men eftersom det var första gången så spelar det inte så stor roll. Utvärderar gärna efter några fler besök. Läs mer
  • 2020-02-19

Ulf F skrev om Buskhaga Hemservice
    Fönsterputs. Allt var perfekt. Läs mer
  • 2020-02-17

Neta T skrev om Buskhaga Hemservice
    Jag köpte/köper villastädning! Det har bara varit en gång hittills men jag är mycket nöjd! De var proffsiga i det de gjorde och vänligt bemötande! Ser fram emot fortsatt (en gång per månad) städning från företaget! Läs mer
  • 2020-02-17

Lena-maria S skrev om Buskhaga Hemservice
    Fint bemötande och jättebra utfört arbete! Läs mer
  • Anna Kristina E

2020-02-14

Anna Kristina E skrev om Buskhaga Hemservice
    Vi har haft hjälp av Buskhaga i flera år, först bara med storstädning inför jul, men senaste åren med städning var tredje vecka. Vi är jättenöjda! Duktiga, bra service, trevlig personal, jag kan bara rekommendera dem varmt! Läs mer
  • 2020-02-13

Tuula T skrev om Buskhaga Hemservice
    Beställde hemstädning varannan vecka. Vid hembesöket blev jag mkt bra bemött av Daniella och Linda. Fick en mkt bra bild av vad företaget "säljer" och vad är deras målsättning.

Företaget levde mkt väl upp till mina förväntningar.

Är mkt nöjd med tjänsten som Buskhaga Hemservice säljer och kommer att rekommendera deras tjänster även till andra. Läs mer
  • 2020-02-11

Agneta Ö skrev om Buskhaga Hemservice
    Haft en storstädning o en månadsstäding hittills. Är väldigt nöjd hittills. Noggrann stödning och trevlig personal. Läs mer
  • 2020-02-07

Lis-beth K skrev om Buskhaga Hemservice
    Vänliga och bra städning som vi vill ha en gång i månaden. Läs mer
    2020-02-12 Buskhaga Hemservice svarar Lis-beth K
    Hej Lis-beth! Tack för ditt fina omdöme. Härligt att höra att ni är nöjda med oss! Skulle det vara något ni undrar över är det bara ni hör av er! Önskar dig en fortsatt fin dag. Med vänlig hälsning Agneta, Buskhaga Hemservice
  • 2020-02-04

Sofia A skrev om Buskhaga Hemservice
    Ni har ju bara varit här 2 gånger ännu, men vi upplever er trevliga och lätta att ha att göra med. Julia är toppen, noggrann och duktig :)
    Vi trivs bra med er !

/Sofia

Motivera CSR AB Läs mer
    2020-02-12 Buskhaga Hemservice svarar Sofia A
    Hej Sofia! Tack för ditt fina omdöme. Härligt att höra att ni är nöjda och trivs med oss och med Julia =) Det är precis så det ska vara!
    Önskar dig en fortsatt fin dag. Med vänlig hälsning Agneta, Buskhaga Hemservice
  • 2020-02-03

Christina C skrev om Buskhaga Hemservice
    Allt var bra. Bokning , enkel och trevligt bemötande. Städning bra. Läs mer
    2020-02-12 Buskhaga Hemservice svarar Christina C
    Hej Christina! Tack för ditt fina omdöme. Härligt att höra att ni är nöjda med oss! Skulle det vara något ni undrar över är det bara ni hör av er! Önskar dig en fortsatt fin dag. Med vänlig hälsning Agneta, Buskhaga Hemservice
  • Annette B

2020-02-03

Annette B skrev om Buskhaga Hemservice
    Nöjd.. endast en gång hittills. Hoppas det fortsätter så. Läs mer
  • 2020-01-30

Erika G skrev om Buskhaga Hemservice
    Jag har barnpassning från Buskhaga. Jag har blivit utmärkt bemött och min kontakt Anna har verkligen mött mig i mina önskemål. Maria som är barnpassare är helt fantastisk med min barn och dom älskar henne. Väldigt mjuk, ansvarstagande och bra tjej. Det har aldrig varit något krångel utan allt har flutit på vilket skapar en känsla av trygghet. Läs mer
  • 2020-01-29

Jesper H skrev om Buskhaga Hemservice
    Städning i hemmet 2 gånger i månaden.
    Dom är flexibla med tider, om vår ordinarie tid inte skulle funka någon vecka. Snabba på att svara och återkoppla.
    Duktig personal som städar, som ofta får till det där lilla extra. Läs mer
  • 2020-01-14

Lina W skrev om Buskhaga Hemservice
    Alltid fina responstider och tillgänglighet. Städningen känns ibland lite ytlig och man får sällan förslag på vilka extraservicar som städaren ser och som bolaget kan erbjuda, t.ex fönsterputs. Vi är sällan i detta extraljus så den servicen hade uppskattats.

Tack för fint samarbete! Läs mer
  • 2020-01-07

Marie G skrev om Buskhaga Hemservice
    1. städning på jobbet
    2. bra bemött
    3. rent och snyggt, upplevs bra
    4.glad och positiv personal. frågar alltid hur nöjda vi är medans de jobbar. Läs mer
  • 2020-01-07

Karl-erik W skrev om Buskhaga Hemservice
    Storstädning
    Proffsigt och vänligt

Mina föräldrar har haft det både smutsigt och stökigt på sistone. Jag trodde inte, givet förutsättningarna, att städ-teamet skulle kunna utföra ett fullgott jobb.
    Men jag hade inte behövt oroa mig. Mina föräldrars hem var skinande rent. Det blev en mycket trivsam Jul.

Mina föräldrar hälsar och tackar! Läs mer
  • 2020-01-04

Elsuba G skrev om Buskhaga Hemservice
    Städning: kök, hall, badrum, allrum och vardagsrum.
    Bemöttes vänligt och med förståelse för VÅRA önskemål. Först kom 2 st. och strax efter ytterligare 2 st. Alla jobbade effektivt och gjorde ett bra jobb för att fullgöra det vi kommit överens om. Därmed infriades våra förväntningar och den stress man brukar få före jul med att städa huset uteblev.
    Sammanfattningsvis - Vi är helnöjda med Städningen.
    E & R. Läs mer
  • 2019-12-30

Sofia S skrev om Buskhaga Hemservice
    Var noggranna i utförandet och var anpassningsbara i sin tidsbokning.
    Väl utfört arbete. Läs mer
    2020-01-03 Buskhaga Hemservice svarar Sofia S
    Hej Sofia!
    Tusen tack för ditt fina omdöme. Härligt att höra att du är nöjd med vår noggrannhet och flexibilitet.
    Önskar er en fortsatt fin dag. Med vänlig hälsning Linn, Buskhaga Hemservice
  • 2019-12-30

Marie N skrev om Buskhaga Hemservice
    Storstädning - blev missnöjd!

hittade många misstag då tex. Badrummet inte var ordentligt taget. Återkopplade på direkten, de återkom och tog misstagen jag återkopplade om. Hittar fortfarande missar där de inte är gjort ordentligt. Anlitar inte Buskhaga igen Läs mer
  • 2019-12-28

Åsa R skrev om Buskhaga Hemservice
    Hemstädning. Trevlig personal och bra resultat Läs mer
  • 2019-12-26

Robin B skrev om Buskhaga Hemservice
    Jag köpte ett presentkort till min mamma i julklapp.
    Anna som hjälpte mig gjorde ett fantastiskt jobb med rekommendationer på utformningen av kortet.
    Jag hade egentligen inte jättehöga förväntningar, men Buskhaga överträffade och levererade exemplariskt. Läs mer
  • 2019-12-24

Dan H skrev om Buskhaga Hemservice
    Svarar fort och levererar på vad som säger, även till ett bra pris. Läs mer
    2020-01-03 Buskhaga Hemservice svarar Dan H
    Hej Dan!
    Tack för ditt fina omdöme. Härligt att höra att ni är nöjda med oss!
    Önskar dig en fortsatt fin dag. Med vänlig hälsning Linn, Buskhaga Hemservice
  • 2019-12-23

Jessica 0 skrev om Buskhaga Hemservice
    Har tjänsten sedan tidigare, på annan klinik. Billigt pris, samt snabb återkoppling Läs mer
    2020-02-12 Buskhaga Hemservice svarar Jessica 0
    Hej Jessica! Tack för ditt fina omdöme. Härligt att höra att ni är nöjda med oss! Skulle det vara något ni undrar över är det bara ni hör av er! Önskar dig en fortsatt fin dag. Med vänlig hälsning Agneta, Buskhaga Hemservice
  • 2019-12-22

Erik K skrev om Buskhaga Hemservice
    Hemstädning
    Blev mycket bra bemött av företaget, trevliga och sakkunniga.
    De levde upp till de förväntningar som jag hade på dem.

Sammantaget ett bra företag som levererar en bra tjänst som resulterar i en bra slutprodukt. Läs mer
  • 2019-12-20

Marcus J skrev om Buskhaga Hemservice
    En storstädning.
    Väldigt trevligt.
    Att det skall vara rent och dessutom lukta rent när man kommer hem. De klarade det bra.
    En positiv och bra städning. Läs mer

Thomas L skrev om Buskhaga Hemservice
    jobbet utfördes enligt förväntan. Kommunikationen innan hade mer att önska då man kom 45 minuter efter uppgjord tid utan att höra av sig. Läs mer

Zara K skrev om Buskhaga Hemservice
    Vanlig städning, trevligt bemötande, helt nöjd, några miss som man borde ha sett och gjort rent Läs mer

Gunilla L skrev om Buskhaga Hemservice
    Städningar min lägenhet
    Bra förväntningarna var vara jag är nöjd
    Trevlig personal jag är helt nöjd med dom rent och fint Läs mer
  • 2019-12-17

Kent D skrev om Buskhaga Hemservice
    Ett företag med otroligt hög personalomsättning om som inte kan leverera enligt överenskommelse.
    Allt ifrån tid, till städresultat är fallerande. Läs mer
  • Ulrika J

2019-12-16

Ulrika J skrev om Buskhaga Hemservice
    Städ och fönsterputs. Bra kontakt och uppföljning. Städet var överlag bra med några missar, dessa ska åtgärdas vid ett uppföljningsbesök. Så de får fortsatt förtroende Läs mer
  • 2019-12-16

Maria E skrev om Buskhaga Hemservice
    Köpte en storstädning inför jul.bra bemötande o snabbt gick första besöket .noggrant utfört arbete. Kanon👍🏻 Läs mer
    2020-01-03 Buskhaga Hemservice svarar Maria E
    Hej Maria!
    Vad roligt att höra att ni blev nöjda med besöket, bemötandet och storstädningen inför jul. Tack för ditt fina omdöme!
    Ha en fortsatt fin dag. Med vänlig hälsning Linn, Buskhaga Hemservice
  • 2019-12-16

Solveig B skrev om Buskhaga Hemservice
    Beställde storstädning av huset. Blev mycket trevligt bemött med lyhördhet för mina behov.Trevlig personal som utförde ett väldigt bra arbete, med ett resultat över all förväntan. Så härligt att komma hem till ett nystädat hus. Läs mer
    2020-01-03 Buskhaga Hemservice svarar Solveig B
    Hej Solveig!
    Vad glada vi blir av att höra att du blev nöjd med storstädningen och att resultatet blev över förväntan.
    Håller med - inget slår känslan av ett nystädat hem!
    Önskar er en fortsatt underbar dag. Med vänlig hälsning Linn, Buskhaga Hemservice
  • 2019-12-09

Monika E skrev om Buskhaga Hemservice
    Jag har fönsterputs 2-3gr om året. Jättenöjd och smidigt. Läs mer
    2019-12-11 Buskhaga Hemservice svarar Monika E
    Hej Monika!
    Tack för ditt fina omdöme. Superkul att höra att du är så nöjd med fönsterputsen.
    Önskar dig en fortsatt fin dag. Med vänlig hälsning Linn
  • 2019-12-05

Kristina O skrev om Buskhaga Hemservice
    Utmärkt städat. Trevlig personal. Var noggranna . Gjorde det snabbt. Läs mer
    2019-12-06 Buskhaga Hemservice svarar Kristina O
    Hej Kristina!
    Tusen tack för ditt fina omdöme. Roligt att höra att du är nöjd.
    Ha en fortsatt fin dag! Med vänlig hälsning Linn
  • 2019-12-04

Erik J skrev om Buskhaga Hemservice
    Precis börjat använda Buskhaga för återkommande städning. De började med en storstädning och har städat en gång till sedan dess. Allt har funkat supersmidigt och städningen är vi helnöjda med. Läs mer
    2019-12-06 Buskhaga Hemservice svarar Erik J
    Hej Erik!
    Tack för ditt fina omdöme. Härligt att höra att ni är nöjda med våra tjänster!
    Önskar dig en fortsatt fin dag! Med vänlig hälsning Linn
  • 2019-12-04

Åsa F skrev om Buskhaga Hemservice
    Månadsstäd. Bra bemötande, levde upp till mina förväntningar. Bra upplevelse! Läs mer
    2019-12-06 Buskhaga Hemservice svarar Åsa F
    Hej Åsa!
    Tack för ditt omdöme. Härligt att höra att ni fick en positiv upplevelse med både bemötande och städning.
    Önskar er en fortsatt fin dag! Med vänlig hälsning Linn
  • Eva R

2019-11-28

Eva R skrev om Buskhaga Hemservice
    Min dotter var nöjd med städningen Läs mer
    2019-12-06 Buskhaga Hemservice svarar Eva R
    Hej Eva!
    Vad roligt att höra att din dotter var nöjd med städningen. Ni är välkomna att höra av er om ni vill ha hjälp med något mer.
    Önskar er en fortsatt fin dag! Med vänlig hälsning Linn
  • Eva L

2019-11-26

Eva L skrev om Buskhaga Hemservice
    Intresseanmälan gällande städning n.v ok i sept
    Maria i Västerås ville göra hembesök 3 okt men det blev 16 okt
    Städning skulle ske 30 okt men de blev
    sjuka
    Nästa städning som var inbokad till 15 nov uteblev också ( de var sjuka)
    Nytt datum är satt till 13 dec
    Så ser mina upplevelser ut dvs fortfarande ingen städning utförd.... Läs mer
    2019-11-27 Buskhaga Hemservice svarar Eva L
    Hej Eva! Tack för ditt svar! Jag beklagar för denna händelsen! Vi ska vända på din upplevelse och du ska få den kvalitén och service som är utlovad! Har du några funderingar är det bara du hör av dig till närmast kontor eller växel på 020-10 41 10. Tack för ditt tålamod Eva! Ha en fin dag med vänliga hälsningar Agneta
  • 2019-11-26

Ingvar B skrev om Buskhaga Hemservice
    Veckostädning
    Duktiga och trevliga städpersonal

Jag rekommenderar dem gärna Läs mer
    2019-11-27 Buskhaga Hemservice svarar Ingvar B
    Hej Ingvar! Tack för ditt omdöme!
    Ha en fin dag. Med vänliga hälsningar Agneta
  • 2019-11-25

Birgitta G skrev om Buskhaga Hemservice
    Beställt fönsterputs. Mycket trevlig och duktig kille kom och fönstren blev rena!
    Jag är mycket nöjd ! Läs mer
    2019-12-06 Buskhaga Hemservice svarar Birgitta G
    Hej Birgitta!
    Tack för ditt fina omdöme. Visst är det härligt med nyputsade fönster! Vi hjälper dig gärna när det är dags igen.
    Med vänlig hälsning Linn
  • 2019-11-25

Emma B skrev om Buskhaga Hemservice
    Hemstäd var tredje vecka! Är så nöjd är så skönt att komma hem till ett städat hem! Läs mer
    2019-11-27 Buskhaga Hemservice svarar Emma B
    Hej Emma! Tack för ditt omdöme. Vad kul att höra! Ha en fin dag! Med vänlig hälsning Agneta
  • 2019-11-21

Åsa J skrev om Buskhaga Hemservice
    Storstäd. Bra bemötande, väl utfört arbete. Läs mer
    2019-12-06 Buskhaga Hemservice svarar Åsa J
    Hej Åsa!
    Tack för ditt fina omdöme. Härligt att höra att du var nöjd med både städningen och bemötandet!
  • 2019-11-19

Helené S skrev om Buskhaga Hemservice
    Mycket bra städning. Bra återkoppling och lyhörda för mina önskemål. Läs mer
    2019-11-27 Buskhaga Hemservice svarar Helené S
    Hej Helené! Tack för ditt omdöme! Vad kul att höra och skulle det vara något ni undrar över är det bara ni hör av er till erat närmast kontor eller till växel på telefonnr 020-104110 Ha en fin dag! Med vänlig hälsning Agneta

Maria F skrev om Buskhaga Hemservice
    Fönsterputs👍Är nöjd med väl mottagande och fina fönster!!!! Läs mer
    2019-12-06 Buskhaga Hemservice svarar Maria F
    Hej Maria!
    Åh vad roligt att höra att ni var nöjda med både mottagandet och fönsterputsen. Varmt välkommen att höra av dig när det blir dags igen.
    Ha en fortsatt fin dag, Med vänlig hälsning Linn

Rickard E skrev om Buskhaga Hemservice
    Bra service och åtekoppling vid städning av lokal. Läs mer
    2019-12-06 Buskhaga Hemservice svarar Rickard E
    Hej Rickard!
    Tusen tack för ditt fina omdöme. Kul att ni är nöjda med våra tjänster.
    Ha en fortsatt fin dag! Med vänlig hälsning Linn

Sara T skrev om Buskhaga Hemservice
    Hemstädning. Trevligt möte där man diskuterade igenom uppdrag och förväntningar. Bra städat. Läs mer
    2019-12-06 Buskhaga Hemservice svarar Sara T
    Hej Sara!
    Vi tackar dig för ditt fina omdöme. Kul att ni är nöjda med både det första mötet och städningen!
    Ha en fortsatt fin dag, Med vänlig hälsning Linn

Pia T skrev om Buskhaga Hemservice
    Hej!
    Jag är väldigt nöjd med både bemötande och resultat av tjänsten som tjejerna gör. Tacksam för de fina rena fönstren till de kommande helgerna. Kan varmt rekommendera dem. Läs mer
    2019-12-06 Buskhaga Hemservice svarar Pia T
    Hej Pia!
    Tack för ditt fina omdöme och rekommendation. Glada vi blir att höra att ni är nöjda med både bemötandet och resultatet av tjänsten.
    Önskar dig en fortsatt fin dag! Med vänlig hälsning Linn
  • Rune J

2019-11-16

Rune J skrev om Buskhaga Hemservice
    1. Storstädning + Fönsterputsning
    2. Förträffligt
    3. Hade förväntningar men inte så bra som det blev när allt var klart.
    4. Enormt bra av personalen och arbetsledaren Läs mer
    2019-12-06 Buskhaga Hemservice svarar Rune J
    Hej Rune!
    Vilket fint omdöme. Tusen tack! Jätteroligt att höra att ni blev så nöjda.
  • 2019-11-15

Eva L skrev om Buskhaga Hemservice
    Jag önskade städning och det fick jag. Är nöjd med bemötande service och insats. Läs mer
    2019-12-06 Buskhaga Hemservice svarar Eva L
    Hej Eva!
    Härligt att höra att ni blev nöjda med både bemötandet och städningen. Tusen tack för ditt fina omdöme.

Gräsdalsgatan 4, 653 43 Karlstad