Alla kategorier Städhjälp Värmland Karlstad Buskhaga Hemservice

Buskhaga Hemservice

Gräsdalsgatan 4, 653 43 Karlstad — Visa karta

Få mer tid över till göra det du gillar med hjälp av oss på Buskhaga Hemservice!

Vi erbjuder hemservice av hög kvalitet, utan bindningstid och en anpassad städtjänst för din plånbok. Vårt uppdrag är att underlätta i din vardag och därför erbjuder vi en rad städtjänster såsom regelbunden hemstädning, enstaka storstädning, fönsterputs, flyttstädning eller fönsterputs.

Buskhaga Hemservice är en del i Buskhaga AB som arbetar med personalhälsa och välmående. Idag är en stor orsak till ökad stress och ohälsa det ständiga vardagspusslet. Buskhaga Hemservice bildades för att bidra till minskad negativ stress och mer tid i vardagen för det som verkligen är viktigt.

Läs vad 249 kunder tycker om Buskhaga Hemservice

• Urban S
    Urban S skrev om Buskhaga Hemservice
    Storstädning.bra bemötande.alla förväntningar uppfyllda med beröm godkänt Läs mer
  • Christine W
    Christine W skrev om Buskhaga Hemservice
    Köpte storstäd. Vi är jätte-nöjda, barnen också. Personalen hade gjort "det lilla extra" och piffat till det lite vilket var mycket uppskattat.
    Jag har redan bokat in nästa storstäd. Läs mer
  • Patrik H
    Patrik H skrev om Buskhaga Hemservice
    Fönsterputs som utfördes på ett utmärkt sätt av en trevlig person. Läs mer
  • Lisa P
    Lisa P skrev om Buskhaga Hemservice
    Har hemstädning varannan vecka och jättenöjd. Läs mer
  • Magnus F
    Magnus F skrev om Buskhaga Hemservice
    Fönsterputs. De hade varit där förut, men missade att putsa 4 fönster. I övrigt jättebra resultat Läs mer
  • Siv L
    Siv L skrev om Buskhaga Hemservice
    Bra bemötande och fantastiskt bra städat. Blev mycket rent och fräscht! Läs mer
  • Linda A
    Linda A skrev om Buskhaga Hemservice
    Alltid nöjd med Buskhaga. Bra service och trevlig personal Läs mer
  • Marina H
    Marina H skrev om Buskhaga Hemservice
    En storstädning genomförd på ett fantastiskt sätt och bemötandet från företaget är alltid lika bra. Läs mer
  • Eva B
    Eva B skrev om Buskhaga Hemservice
    Köpte hemstädning. Var mycket nöjd med första utförande och bemötandet med hembesök där vi gick igenom vad vi ville skulle göras och där Buskhaga beskrev vad som ingick.Också mycket positiv att uppföljning gjordes av dem för att höra om vi var nöjda eller om ngt behövdes förbättras. Proffsigt! Läs mer
  • Margarethe L
    Margarethe L skrev om Buskhaga Hemservice
    På rekommendation från en vän (redan kund hos Buskhaga) köpte jag en storstädning och fönsterputs. Jag bemöttes vänligt och professionellt vid såväl beställning som utförande av tjänsten. Mina förväntningar om en grundlig städning av lägenheten infriades till fullo, och jag kommer absolut att anlita företaget igen vid behov. Läs mer
  • Anna N
    Anna N skrev om Buskhaga Hemservice
    Vi har städning varannan vecka. Tyvärr ganska varierande standard och mycket nya människor. Läs mer
  • Magdalena P
    Magdalena P skrev om Buskhaga Hemservice
    Fräsch känsla efter städningen. Läs mer
  • Ricky P
    Ricky P skrev om Buskhaga Hemservice
    Jätte skönt att få komma hem till nystädad lägenhet. Inte sista gången jag använder Buskhaga Hemservice's tjänster. Läs mer
  • Lise H
    Lise H skrev om Buskhaga Hemservice
    Storstäd och fönsterputs.
    Snabb och korrekt mailutbyte med företaget.
    Har anlitat Bushaga tidigare och kommer även vända mig till dom vid nästa behov av tjänster. Läs mer
  • Barbro T
    Barbro T skrev om Buskhaga Hemservice
    Storstädning och fönsterputs föredömligt gjort. Trevlig personal både per tel och irl. Läs mer
  • Maria M
    Maria M skrev om Buskhaga Hemservice
    Har Buskhaga som städhjälp och är mkt nöjd. Trevliga att ha att göra med och blir nöjd med städ varje gång. Läs mer
  • Nils-johan R
    Nils-johan R skrev om Buskhaga Hemservice
    Gott överlag men de torkar dåligt under soffor. Läs mer
  • Kjell A
    Kjell A skrev om Buskhaga Hemservice
    Vi är väldigt nöjda med buskhaga, vi har fönsterputs utvändigt. Trevligt bemötande o hjälpsamma både om man ringer till kontoret och hos fönsterputsarna vi haft. Det som möjligen saknas är ett besked att ni varit här under dagen. Vi tycker att det funkar väldigt bra. Läs mer
  • Kata B
    Kata B skrev om Buskhaga Hemservice
    Städning av hus varannan vecka. Har varit väldigt nöjd i några år nu. Läs mer
  • Praktikertjänst A
    Praktikertjänst A skrev om Buskhaga Hemservice
    Vi är mycket nöjda med Hyvette som städar hos oss!! Läs mer
  • Åsa S
    Åsa S skrev om Buskhaga Hemservice
    Trevligt bemötande och noggrant städat. Jättenöjda! Läs mer
  • Kjell J
    Kjell J skrev om Buskhaga Hemservice
    Städning varannan vecka i hemmet sedan 5-6 år tillbaka.

Vi har blivit bra bemötta och är nöjda. Läs mer
  • Nanny H
    Nanny H skrev om Buskhaga Hemservice
    Skulle önska lite mer personlig kontakt och uppföljning av städningen.
    Inte helt nöjd med alla detaljer.
    De kommer ofta för tidigt utan att meddela. Läs mer
  • Oscar L
    Oscar L skrev om Buskhaga Hemservice
    Hemstäd. Hade synpunkter och blev först inte bemött över huvudtaget, efter nån månad skickade jag ytterligare ett mejl och då återkom någon med en ok lösning. Återstår att se om det blir bättre.
    Vi har varit nöjda men ser en avsevärd försämring. Läs mer
  • Benita L
    Benita L skrev om Buskhaga Hemservice
    Hemstädning
    Trevlig personal
    Har ordnat det mesta Läs mer
  • Ulrica S
    Ulrica S skrev om Buskhaga Hemservice
    Vi har köpt städ 1g/månad samt försterputs 2 ggr/år.
    Vi har alltid blivit bra bemötta.

Som helhet är vi mycket nöjda.
    Det enda som vi inte är nöjda med att vi fortfarande inte fått fredag som städdag, vilket vi har önskat sedan start. Läs mer
  • Mats E
    Mats E skrev om Buskhaga Hemservice
    Alltid väl bemött av all personal.
    Det enda är att några förbättringsförslag som jag har tagit upp med både säljare och städpersonal inte har beaktats vid nästa tillfälle trots att de har sagt att det skall vara fallet. Läs mer
  • Helena B
    Helena B skrev om Buskhaga Hemservice
    Städtjänst som funkar fint! Smidiga och flexibla att ha och göra med. Läs mer
  • Louise P
    Louise P skrev om Buskhaga Hemservice
    Det skulle vara ännu bättre om jag fick känslan av renhet genom en doft av rengöringsprodukter, glänsande ytor osv. Kanske miljömedvetet och inga sådana produkter-synd tycker jag?
    Saknar ett vårerbjudande om fönstertvätt.
    Kvaliten beror på vilken personal som varit här, det varierar lite.
    Men sammantaget helt ok, det ser bra ut när jag kommer hem Läs mer
  • Lisbet O
    Lisbet O skrev om Buskhaga Hemservice
    Xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxxxxxdxxxdxxxdxxdxx Läs mer
  • Robert H
    Robert H skrev om Buskhaga Hemservice
    Bra servicenivå och svarar snabbt på mail/telefon vid behov. Läs mer
  • Annika V
    Annika V skrev om Buskhaga Hemservice
    Inledningsvis mycket nöjd, sedan lite varierande hur rent det varit.
    Fönsterputs suverän. Läs mer
  • Henry W
    Henry W skrev om Buskhaga Hemservice
    Vi köper städ till ett företag, mestadels kontor, omklädningsrum och kök. I det stora hela är vi nöjda. Vi uppskattar när det är samma personal som kommer så att vi inte behöver visa runt och berätta vad de ska göra. Vi tycker om noggrannhet, men ibland känns det som att personalen känner sig stressad.
    Bemötande och övrig service är bra. Läs mer
  • Ami H
    Ami H skrev om Buskhaga Hemservice
    Hemstäd varannan vecka. Fungerar bra. Alla är trevliga och tillmötesgående. Saknar dock den personliga touchen för att det skulle bli fulländat. Anpassning till städbehovet istället för till checklistan. Även om man säger till ibland så blir det ändå återgång till listan. Läs mer
  • Inger L
    Inger L skrev om Buskhaga Hemservice
    Städ en gång/mån
    Den stora och viktiga nackdelen är att det är nya städare alltför ofta trots att jag betonat att det är viktigt med ett fåtal personer .
    Vanligt att de flyttar runt saker, inte ställer tillbaka dem där de ska stå.
    Hyfsat städat, fallerar ibland , spec runt dusch och på mattor . Läs mer
  • Ebbe W
    Ebbe W skrev om Buskhaga Hemservice
    Min hustru och jag upplever buskhagas städservice mycket bra. När personalen kommer till oss så åker vi ut på stan. När vi sedan kommet hem och öppnar dörren, till lägheten, möts vi av en fantastisk atmosfär då det doftar rent och är rent på de platser buskhagas personal städar. Inte nog med bra städning, de är trevliga också.
    Ebbe Wester Läs mer
  • Linnea D
    Linnea D skrev om Buskhaga Hemservice
    Bästa företag i hela Örebro!
    Har provat flera men de är klart bäst. En barnfamilj som ofta blir sjuk har de stor förståelse för o ändrar datum även i sista minuten. De anpassar efter det som passar oss. De ser över deras personal vilka som passar oss bäst. De lyssnar och missar de något fixar de det direkt o blir aldrig sur om jag säger till om något. Det bästa med dem är att de kan anpassa efter vårt behov. De är nummer 1 i hela Örebro. Punkt slut. Läs mer
  • Kari-mette W
    Kari-mette W skrev om Buskhaga Hemservice
    Städ dårlig kominikasjon ingen informasjon bra städ personal. Läs mer
  • Anna M
    Anna M skrev om Buskhaga Hemservice
    Vi köpte hemstäd 2 ggr i månaden av Buskhaga. Tjejerna som man får kontakt med allra först ger ett mycket gott och proffesionellt intryck. När vi sedan drog igång med städningen var vi välsigt nöjda. Vår städerska städar otroligt bra och nogrannt. Någon gång har vi varit missnöjda och blivit väl mottagna av kundtjänst och efter det har vi inte haft någonting att klaga på när det kommer till städningen. Det har också varit enkelt att avboka städning vid tex magsjuka eller annat.
    Jag rekommenderar varmt Buskhaga hemservice och är toppennöjd med det arbete se gör hos oss. Läs mer
  • Katarina V
    Katarina V skrev om Buskhaga Hemservice
    Regelbunden städning. Trevlig och hjälpsamma vid kontakt. I det stora hela bra, men har på senare tid inte varit helt nöjd med städningen. Har varit stor omsättning på personal, vilket säkert bidrar. Läs mer
  • Jenny T
    Jenny T skrev om Buskhaga Hemservice
    Nogranna och serviceminded! Öga för detaljer och gör det lilla extra. Läs mer
  • Linda B
    Linda B skrev om Buskhaga Hemservice
    Dubbeltidsstäd samt fönsterputs. Läs mer
  • Linda D
    Linda D skrev om Buskhaga Hemservice
    Riktigt bra, över förväntan. Noggrant utfört och trevlig personal. Läs mer
  • Adrian M
    Adrian M skrev om Buskhaga Hemservice
    Vi har haft storstädning. Det var allt bra. Läs mer
  • Annika L
    Annika L skrev om Buskhaga Hemservice
    Fönsterputs till 3-glasfönster. Snabbt svar vid förfrågan Ang både tid och pris. Har anlitat dem förut o varit nöjd. Nöjd med resultatet Läs mer
  • Mikaela S
    Mikaela S skrev om Buskhaga Hemservice
    Professionellt bemötande och städar bra! Läs mer
  • Eva H
    Eva H skrev om Buskhaga Hemservice
    Jag har städning av mitt hus en gång / månad. Har haft flera olika städare. är inte nöjd. Det verkar som de inte har ngn känsla och inte ser vad som ska/behöver göras, ex köksfläktskåpan,torkas ej, badkaret hoppas över, tandkrämsfläckar kvar på golv...mm.
    Bättre utbildning kanske. Läs mer
    2018-04-20 Linda Torving svarar Eva H
    Hej Eva!

Jätte tråkigt att höra, självklart vill vi att du ska vara nöjd med de arbete vi utför hos dig.
    Ta gärna kontakt med mig så att vi kan prata mer om detta och hitta en lösning.

Med Vänlig Hälsning
    Linda Torving
    linda@buskhaga.com
  • Rebecka H
    Rebecka H skrev om Buskhaga Hemservice
    Jag har provat städhjälp en gång. Var nöjd med städningen bortsett från att soporna kastades i fel del av soptunnan. Det tog lite tid att få till datum men annars ha kontakten funkat bra. Läs mer
  • Kajsa S
    Kajsa S skrev om Buskhaga Hemservice
    Det var lite si och så med kvaliteten på städningen och en del andra "problem" så jag har nu därför bytt till annan leverantör. Buskhaga hanterade dock klagomålen snabbt och bra, erbjöd vid ett tillfälle gratis städning tex. Jag är inte extremt noggrann när det gäller städning men man ska inte behöva kontrollera hela boendet varje gång det städats. Ett irritationsmoment var att saker som flyttats för att kunna damma osv inte alltid flyttades tillbaks. Sen var det lite strul med tiderna. Mina barn ville inte att Buskhaga skulle vara kvar när de kom hem från skolan och det var jag tydlig med från början, men ändå fick de flera gånger vänta hos grannarna för att de inte höll tiden. Sen var det otydligt vem man skulle kontakta tex vid avbokning. Till slut tyckte inte vi det var värt vad det kostade. Läs mer
  • Patrik L
    Patrik L skrev om Buskhaga Hemservice
    Vi har städhjälp varannan vecka. För det mesta har det fungerat bra. När det har brustit har det oftast varit på våttorkningen samt ibland sämre städning vid tillfällen då det inte varit ordinarie personal. Läs mer

Gräsdalsgatan 4, 653 43 Karlstad