Alla kategorier Städhjälp Värmland Karlstad Buskhaga Hemservice

Buskhaga Hemservice

Gräsdalsgatan 4, 653 43 Karlstad — Visa karta

Få mer tid över till göra det du gillar med hjälp av oss på Buskhaga Hemservice!

Vi erbjuder hemservice av hög kvalitet, utan bindningstid och en anpassad städtjänst för din plånbok. Vårt uppdrag är att underlätta i din vardag och därför erbjuder vi en rad städtjänster såsom regelbunden hemstädning, enstaka storstädning, fönsterputs, flyttstädning eller fönsterputs.

Buskhaga Hemservice är en del i Buskhaga AB som arbetar med personalhälsa och välmående. Idag är en stor orsak till ökad stress och ohälsa det ständiga vardagspusslet. Buskhaga Hemservice bildades för att bidra till minskad negativ stress och mer tid i vardagen för det som verkligen är viktigt.

Läs vad 266 kunder tycker om Buskhaga Hemservice

• Jan S skrev om Buskhaga Hemservice
    Hemstädning, bra bemötande. Upplevelse var bra. Läs mer
  • Anna E skrev om Buskhaga Hemservice
    Storstädning samt fönsterputs. Är nöjd. Läs mer
  • Stefan V skrev om Buskhaga Hemservice
    Lätta att ha att göra med och ett trevligt bemötande Läs mer
  • Per-erik B skrev om Buskhaga Hemservice
    Underbart rent i lägenheten hos mig Läs mer
  • Dag S skrev om Buskhaga Hemservice
    Städning var annan vecka.
    Bra bemötande vid beställning och duktig städpersonal.
    Funkar bra. Läs mer
  • Birgitta P
    Birgitta P skrev om Buskhaga Hemservice
    Har testat hemstädning men har ännu bara haft en gång. Den var bra! Men svårt att utvärdera efter bara en gång. Läs mer
  • Sheena T skrev om Buskhaga Hemservice
    Hade storstädning. Inget bra resultat alls första gpngen. Ringde till företaget dom var trevliga och profesionella. Fick en ny städnung inbokad och dom gjorde ett bra jobb.

Sammanfattningsvis är jag fortfarande skeptisk. Resultatet första gången vat inte alls bra. Vi har nu vanlig hemstädning inbokat varannan vecka och det blir två nya städare vilket gör att man blir orolig.
    Anlrdningen till ayt vi bett om denna service är att vi själva inte har tid med den och att då behöva tid för att dubbelkolla att personen gjort ett bra jobb känns inte okej. Vi får se hur resultatet blir. Läs mer
  • Anne S skrev om Buskhaga Hemservice
    Service inriktad personal, pratsam och glad. Snabbt utfört arbete, TOPPEN. Läs mer
  • Yrsa H skrev om Buskhaga Hemservice
    Beställde fönsterputs hos Buskhaga. Fick fina rena fönster till ett bra pris! Läs mer
  • Karin M skrev om Buskhaga Hemservice
    Storstäd och fönsterputs, bra bemött, väl utfört arbete Läs mer
  • Ivar A skrev om Buskhaga Hemservice
    Köpte skurning av altanen. Bra bemött genom snabba epostsvar och tjänstvillig och positiv personal som kom hit. Har varit nöjd med Buskhagas personal alla gånger utom en då en av städerskorna var extremt långsam så jag kände mig lurad. Men de andra som var här samtidigt med henne var som vanligt jättebra. Läs mer
  • Inger F skrev om Buskhaga Hemservice
    Hittills har jag bara erfarenhet av ett uppdrag, storstädning med fönsterputs förra veckan. Och jag är jättenöjd. Har bokat månadsstädning framöver. Läs mer
  • Anita E skrev om Buskhaga Hemservice
    Vi har köpt städ av Buskhaga vid några tillfällen och nu har vi var 4:e vecka.
    Vi blir vänligt bemötta av alla kontakter.
    Jag tänkte att det blir nig krångligt men allt ha gått bta och vi har det fint hemma. Läs mer
  • Allergiförskolan A skrev om Buskhaga Hemservice
    Vi beställde en storstädning:grovstädning och fönsterputs!Vi blev väldigt nöjda och lmycket lyhörd personal. Läs mer
  • Maj S skrev om Buskhaga Hemservice
    Storstädning. Nöjd med utfört arbete .Bra mötande av personalen Läs mer
  • Anne-marie L skrev om Buskhaga Hemservice
    Man kanske inte alls har lust att skriva ngt i rutan Läs mer
  • Reymond J
    Reymond J skrev om Buskhaga Hemservice
    De
    gör ett bra jobb och är trevliga Läs mer
  • Urban S skrev om Buskhaga Hemservice
    Storstädning.bra bemötande.alla förväntningar uppfyllda med beröm godkänt Läs mer
  • Christine W skrev om Buskhaga Hemservice
    Köpte storstäd. Vi är jätte-nöjda, barnen också. Personalen hade gjort "det lilla extra" och piffat till det lite vilket var mycket uppskattat.
    Jag har redan bokat in nästa storstäd. Läs mer
  • Patrik H skrev om Buskhaga Hemservice
    Fönsterputs som utfördes på ett utmärkt sätt av en trevlig person. Läs mer
  • Lisa P
    Lisa P skrev om Buskhaga Hemservice
    Har hemstädning varannan vecka och jättenöjd. Läs mer
  • Magnus F skrev om Buskhaga Hemservice
    Fönsterputs. De hade varit där förut, men missade att putsa 4 fönster. I övrigt jättebra resultat Läs mer
  • Siv L skrev om Buskhaga Hemservice
    Bra bemötande och fantastiskt bra städat. Blev mycket rent och fräscht! Läs mer
  • Linda A skrev om Buskhaga Hemservice
    Alltid nöjd med Buskhaga. Bra service och trevlig personal Läs mer
  • Marina H skrev om Buskhaga Hemservice
    En storstädning genomförd på ett fantastiskt sätt och bemötandet från företaget är alltid lika bra. Läs mer
  • Eva B skrev om Buskhaga Hemservice
    Köpte hemstädning. Var mycket nöjd med första utförande och bemötandet med hembesök där vi gick igenom vad vi ville skulle göras och där Buskhaga beskrev vad som ingick.Också mycket positiv att uppföljning gjordes av dem för att höra om vi var nöjda eller om ngt behövdes förbättras. Proffsigt! Läs mer
  • Margarethe L skrev om Buskhaga Hemservice
    På rekommendation från en vän (redan kund hos Buskhaga) köpte jag en storstädning och fönsterputs. Jag bemöttes vänligt och professionellt vid såväl beställning som utförande av tjänsten. Mina förväntningar om en grundlig städning av lägenheten infriades till fullo, och jag kommer absolut att anlita företaget igen vid behov. Läs mer
  • Anna N skrev om Buskhaga Hemservice
    Vi har städning varannan vecka. Tyvärr ganska varierande standard och mycket nya människor. Läs mer
  • Magdalena P skrev om Buskhaga Hemservice
    Fräsch känsla efter städningen. Läs mer
  • Ricky P skrev om Buskhaga Hemservice
    Jätte skönt att få komma hem till nystädad lägenhet. Inte sista gången jag använder Buskhaga Hemservice's tjänster. Läs mer
  • Lise H skrev om Buskhaga Hemservice
    Storstäd och fönsterputs.
    Snabb och korrekt mailutbyte med företaget.
    Har anlitat Bushaga tidigare och kommer även vända mig till dom vid nästa behov av tjänster. Läs mer
  • Barbro T skrev om Buskhaga Hemservice
    Storstädning och fönsterputs föredömligt gjort. Trevlig personal både per tel och irl. Läs mer
  • Maria M skrev om Buskhaga Hemservice
    Har Buskhaga som städhjälp och är mkt nöjd. Trevliga att ha att göra med och blir nöjd med städ varje gång. Läs mer
  • Nils-johan R skrev om Buskhaga Hemservice
    Gott överlag men de torkar dåligt under soffor. Läs mer
  • Kjell A skrev om Buskhaga Hemservice
    Vi är väldigt nöjda med buskhaga, vi har fönsterputs utvändigt. Trevligt bemötande o hjälpsamma både om man ringer till kontoret och hos fönsterputsarna vi haft. Det som möjligen saknas är ett besked att ni varit här under dagen. Vi tycker att det funkar väldigt bra. Läs mer
  • Kata B skrev om Buskhaga Hemservice
    Städning av hus varannan vecka. Har varit väldigt nöjd i några år nu. Läs mer
  • Praktikertjänst A skrev om Buskhaga Hemservice
    Vi är mycket nöjda med Hyvette som städar hos oss!! Läs mer
  • Åsa S skrev om Buskhaga Hemservice
    Trevligt bemötande och noggrant städat. Jättenöjda! Läs mer
  • Kjell J skrev om Buskhaga Hemservice
    Städning varannan vecka i hemmet sedan 5-6 år tillbaka.

Vi har blivit bra bemötta och är nöjda. Läs mer
  • Nanny H skrev om Buskhaga Hemservice
    Skulle önska lite mer personlig kontakt och uppföljning av städningen.
    Inte helt nöjd med alla detaljer.
    De kommer ofta för tidigt utan att meddela. Läs mer
  • Oscar L skrev om Buskhaga Hemservice
    Hemstäd. Hade synpunkter och blev först inte bemött över huvudtaget, efter nån månad skickade jag ytterligare ett mejl och då återkom någon med en ok lösning. Återstår att se om det blir bättre.
    Vi har varit nöjda men ser en avsevärd försämring. Läs mer
  • Benita L skrev om Buskhaga Hemservice
    Hemstädning
    Trevlig personal
    Har ordnat det mesta Läs mer
  • Ulrica S skrev om Buskhaga Hemservice
    Vi har köpt städ 1g/månad samt försterputs 2 ggr/år.
    Vi har alltid blivit bra bemötta.

Som helhet är vi mycket nöjda.
    Det enda som vi inte är nöjda med att vi fortfarande inte fått fredag som städdag, vilket vi har önskat sedan start. Läs mer
  • Mats E skrev om Buskhaga Hemservice
    Alltid väl bemött av all personal.
    Det enda är att några förbättringsförslag som jag har tagit upp med både säljare och städpersonal inte har beaktats vid nästa tillfälle trots att de har sagt att det skall vara fallet. Läs mer
  • Helena B skrev om Buskhaga Hemservice
    Städtjänst som funkar fint! Smidiga och flexibla att ha och göra med. Läs mer
  • Louise P skrev om Buskhaga Hemservice
    Det skulle vara ännu bättre om jag fick känslan av renhet genom en doft av rengöringsprodukter, glänsande ytor osv. Kanske miljömedvetet och inga sådana produkter-synd tycker jag?
    Saknar ett vårerbjudande om fönstertvätt.
    Kvaliten beror på vilken personal som varit här, det varierar lite.
    Men sammantaget helt ok, det ser bra ut när jag kommer hem Läs mer
  • Lisbet O skrev om Buskhaga Hemservice
    Xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxxxxxdxxxdxxxdxxdxx Läs mer
  • Robert H skrev om Buskhaga Hemservice
    Bra servicenivå och svarar snabbt på mail/telefon vid behov. Läs mer
  • Annika V skrev om Buskhaga Hemservice
    Inledningsvis mycket nöjd, sedan lite varierande hur rent det varit.
    Fönsterputs suverän. Läs mer
  • Henry W skrev om Buskhaga Hemservice
    Vi köper städ till ett företag, mestadels kontor, omklädningsrum och kök. I det stora hela är vi nöjda. Vi uppskattar när det är samma personal som kommer så att vi inte behöver visa runt och berätta vad de ska göra. Vi tycker om noggrannhet, men ibland känns det som att personalen känner sig stressad.
    Bemötande och övrig service är bra. Läs mer

Gräsdalsgatan 4, 653 43 Karlstad