Alla kategorier Städhjälp Värmland Karlstad Buskhaga Hemservice

Buskhaga Hemservice

Gräsdalsgatan 4, 653 43 Karlstad — Visa karta

Få mer tid över till göra det du gillar med hjälp av oss på Buskhaga Hemservice!

Vi erbjuder hemservice av hög kvalitet, utan bindningstid och en anpassad städtjänst för din plånbok. Vårt uppdrag är att underlätta i din vardag och därför erbjuder vi en rad städtjänster såsom regelbunden hemstädning, enstaka storstädning, fönsterputs, flyttstädning eller fönsterputs.

Buskhaga Hemservice är en del i Buskhaga AB som arbetar med personalhälsa och välmående. Idag är en stor orsak till ökad stress och ohälsa det ständiga vardagspusslet. Buskhaga Hemservice bildades för att bidra till minskad negativ stress och mer tid i vardagen för det som verkligen är viktigt.

Läs vad 94 kunder tycker om Buskhaga Hemservice

• Hsb B
    Hsb B skrev om Buskhaga Hemservice
    Hej!
    Bemötandet är det inget fel på, men i en del trappuppgångar klagas det på städningen. Fast det har blivit bättre än förut. Man tycker att dom skulle vara extra noga här, eftersom dom hyr sina lokaler här på Västra Kyrkogatan .

mvh Backen Arvika Läs mer
    2018-02-22 Linda Torving svarar Hsb B
    Tack för ert omdöme.
    Vi vill självklart att alla ska vara nöjda och glada. Vi kontaktar er under morgondagen för att få lite mer info om vad det gäller mer exakt.

Mvh Linda
  • Anette G
    Anette G skrev om Buskhaga Hemservice
    Är toppen nöjd, både med städningen samt kommunikationen med Buskhaga. Läs mer
  • Vera T
    Vera T skrev om Buskhaga Hemservice
    Vera avliden mars 2017. Läs mer
  • Kim S
    Kim S skrev om Buskhaga Hemservice
    Rent och fint blir de och trevlig personal har dom Läs mer
  • Inter C
    Inter C skrev om Buskhaga Hemservice
    Hemstädning.
    Bra bemötande.
    Utför sitt arbete enl. förväntan.
    Det känns tryggt att vara kund och upplåta mitt hem till dem. Läs mer
  • Gunilla I
    Gunilla I skrev om Buskhaga Hemservice
    Vi anlitar Buskhaga Hemservice till att städa hemma hos oss. Trevligt bemötande av städpersonal och av de på kontoret. Snabba svar från kontoret när städning behöver flyttas på pga olika datum.
    Dock behöver bolaget ha en rutin på att det säkerställs att alla fönster och dörrar är stängda och låsta när arbetet är utfört. Läs mer
  • Christer P
    Christer P skrev om Buskhaga Hemservice
    Bra service.Trevlig personal.Dock en viss slarvighet med städtider. Kommer hit för att städa då tiden inte är överenskommen. För det mesta har det gått att lösa.Men det har hänt att ingen här har varit hemma pga jobb.Ett minus i kanten är pappersfakturerna. Dom behöver inte nödvändigtvis ta ut denna extra avgift ! Läs mer
  • Mikael S
    Mikael S skrev om Buskhaga Hemservice
    Jag tycker det fungerar relativt bra. Vi har städning varannan vecka. Jag kan uppleva att det ibland missas vissa delar av vad jag skulle önska var städat men i sin helhet är jag nöjd. Läs mer
  • Magnus H
    Magnus H skrev om Buskhaga Hemservice
    För det mesta bra, dessvärre väldigt personberoende och får inte till kvalitetsmässiga rutiner för att inte vara personberoende. Läs mer
  • Malin S
    Malin S skrev om Buskhaga Hemservice
    Oftast trevligt bemötande. Tyvärr dåligt städat många gånger så att de fått komma och städa om. Dock inga problem då man lämnar klagomål. Optimalt vore om det var bra städat på en gång så man slapp klaga. Läs mer
  • Ludwig L
    Ludwig L skrev om Buskhaga Hemservice
    Gnuggar golven lite dåligt vid moppning annars gott! Läs mer
  • Honda M
    Honda M skrev om Buskhaga Hemservice
    Jag är väldigt nöjd med alla! Kanon verkligen! Städningen är perfekt varje gång, och ni har trevlig och bra personal. Läs mer
  • Sandra R
    Sandra R skrev om Buskhaga Hemservice
    Alltid bra och snabbt bemötande vid frågor och/eller ändringar. Vi har hjälp med städning hemma varannan vecka. Trevlig personal och bra utfört arbete. Läs mer
  • Anders P
    Anders P skrev om Buskhaga Hemservice
    På praktiken mycket bra städning m Yvette, 5p
    Sämre städning i hemmet, 3p Läs mer
  • Malin J
    Malin J skrev om Buskhaga Hemservice
    Väldigt trevligt och proffesionellt bemötande från start.
    Jag har hemstädning 2ggr i månaden med tillägg golvbrunnar på toaletterna. Läs mer
  • Marcus P
    Marcus P skrev om Buskhaga Hemservice
    Vi har städning två gånger per månad och är väldigt nöjda, tycker att tjänsten väl uppfyller våra förväntningar. Läs mer
  • Renee D
    Renee D skrev om Buskhaga Hemservice
    Jag tycker bemötandet varit bra och de är hjälpsamma och lyssnar när man pratar med dem och har önskemål.

Vi har hjälp med städning i hemmet en gång i månaden.

Det som drar ner betyget är att andra gången vi hade städning hemma hos oss så var den riktigt slarvigt utförd och vi blev inte alls nöjda.
    På något sätt sitter den känslan kvar att det slarvas lite även fast vi haft bra städning de sista gångerna.
    Eftersom det inte lämnas någon som helst arbetsbeskrivning på vad de utfört så tycker jag att det känns lite osäkert och inte kvalitetssäkrat som det borde kännas.
    Kan även tycka att de borde skicka ut ett sms några dagar innan de kommer och städar som påminnelse och bara för att visa att de finns.
    Det är sådana små saker som gör det lilla extra som skulle få företaget att lyfta tror jag. sms innan besök och en arbetsbeskrivning när de utfört städet. Läs mer
  • Eric L
    Eric L skrev om Buskhaga Hemservice
    Professionellt och sakligt. Den löpande kontakten har varit enkel och korrekt. Läs mer
  • Lisbeth S
    Lisbeth S skrev om Buskhaga Hemservice
    Ett mycket bra inledande bemötande. Bestämde mig för hemstädning var fjärde vecka. Var helnöjd efter första gången. Men nästa gång var det en ny anställd som städade och då blev det inte alls lika bra. Jag påpekade detta och ville ha den som städat första gången, men det gick inte. Och det blev inte alls lika bra i fortsättningen. Dessutom fick jag vid ett flertal tillfällen protestera när fakturorna kom eftersom de inte stämde. Och den sista fakturan var hämtad ur luften eftersom jag inte haft någon städning föregående månad. Läs mer
  • Linda N
    Linda N skrev om Buskhaga Hemservice
    Mycket bra bemötande med hembesök innan uppstart. Vi har städning varannan vecka och är jättenöjda. Förväntningarna var höga eftersom vi köper en tjänst som vi själva är noga med men vill underlätta i vardagen. Vi kommer fortsätta med Buskhaga! Läs mer
  • Karin P
    Karin P skrev om Buskhaga Hemservice
    Min ord. Hjälp är mycket noggrann o duktig . Vik. Är lnte bra alla men jag är nöjd . Läs mer
  • Ann-christin L
    Ann-christin L skrev om Buskhaga Hemservice
    Bemöter mina önskemål toppenbra! Det är en fröjd att komma hem när ”mina” städisar varit här. Betyder mycket att det funkar bra för mig då jag har en son som till o från inte mår bra. Ett toppbetyg till dessa två!!
    Servicen att få köpa dammsugare o få den levererad var jättebra!
    Blev missförstånd med städdag en gång som berodde på dålig internkommunikation så dessa rutiner bör ses över om det inte är gjort.

Jag är en mycket nöjd kund som rekommenderar Buskhaga till vänner o bekanta. Läs mer
  • Allan H
    Allan H skrev om Buskhaga Hemservice
    Städning och den har varit mkt varierad i kvalitet fr gång till annan. Läs mer
    2018-02-08 Linda Torving svarar Allan H
    Hej Allan!
    Tack för ditt omdöme.
    Tråkigt att höra att kvalitén har varit varierande hos dig.
    Vi vill självklart att du som kund ska vara lika nöjd vid varje tillfälle!
    Kontakta gärna mig på nr 0724021093 så att vi kan prata mer om det här.

• Anja L
    Anja L skrev om Buskhaga Hemservice
    Mycket ojämn kvalité. Flera gånger har jag som kund, tyvärr, varit tvungen att reklamera städningen då den har varit rent undermålig.
    När jag har klagat har jag fått bra respons och man har gottgjort missarna, men redan vid nästa städtillfälle har man skickat medarbetare som inte har hållt måttet.
    Min upplevelse är att jag inte litar på företaget fullt ut, jag är alltid osäker på vad ni levererar och till vilken kvalité.

Hade det inte varit så omständigt hade jag bytt leverantör.

Jag föstår inte varför man vill utsätta sina kunder för detta, upprepade gånger.

Jag har hemstäd varannan vecka. Läs mer
    2018-02-08 Linda Torving svarar Anja L
    Hej Anja!
    Tack för ditt omdöme.
    Tråkigt att höra att kvalitén har varit varierande hos dig.
    Vi vill självklart att du som kund ska vara lika nöjd vid varje tillfälle!
    Kontakta gärna mig på nr 0724021093 så att vi kan prata mer om det här.

• Karin M
    Karin M skrev om Buskhaga Hemservice
    Mycket bra städning och trevlig kontakt. Har provat andra företag tidigare men den här städningen var helt klart på en högre nivå. Vi är mycket nöjda. Huset har aldrig varit så rent. Läs mer
  • Ludmila F
    Ludmila F skrev om Buskhaga Hemservice
    Nörd med tjänsten och bemötandet. Läs mer
  • Marianne S
    Marianne S skrev om Buskhaga Hemservice
    Vi får hjälp med städningen varannan vecka.
    Jag har hela tiden blivit positivt bemött, inget är besvärligt. Städningen håller en hög nivå oberoende på vem som har utfört den. Uppskattar att vår hund kan vara kvar hemma under städningen och han gillar sällskapet av de trevliga Buskhaga medarbetarna. Läs mer
  • Anders A
    Anders A skrev om Buskhaga Hemservice
    Trevligt bemötande och bra städning. Läs mer
  • Maria H
    Maria H skrev om Buskhaga Hemservice
    Ett otroligt bra företag som vi valt att använda när det gäller veckostädning. Proffsig personal som gör ett bra jobb. Vi är mycket nöjda! Läs mer
  • Cecilia B
    Cecilia B skrev om Buskhaga Hemservice
    Bra service, lätt att komma i kontakt om man måste byta tid. Bra kontinuitet. Fungerar bra på alla sätt. Läs mer
  • Anette G
    Anette G skrev om Buskhaga Hemservice
    Buskhaga har mött mina förväntningar på städning med mera.
    Kan rekommendera dem till andra. Läs mer
  • Owe K
    Owe K skrev om Buskhaga Hemservice
    förstår inte varför de inte kan ha egen dammsugare Läs mer
    2018-02-08 Linda Torving svarar Owe K
    Hej Owe!
    Vi värnar om våra medarbetare och vi vill att dom ska hålla. Det är tungt att släpa på dammsugaren. Det är också mer hygieniskt och allergivänligt för dig som kund!

Om du har fler funderingar kring dammsugaren får du gärna kontakta mig på nr. 0724021093

• Svensk A
    Svensk A skrev om Buskhaga Hemservice
    Vi har bara positiva upplevelser. Städning och tvätt fungerar enligt avtal. Personalen hälsar när dom kommer och går. Avbokning i veckor med röda dagar har fungerat perfekt. Vi blir kontaktade av er och kommer överens om vad som behovs. Fakturering fungerar. Glömde delkreditering en gång men det rättades till direkt jag frågade. Vi är mycket nöjda. Läs mer
  • Sara H
    Sara H skrev om Buskhaga Hemservice
    Storstäd och vanligt städ varannan vecka. Läs mer
  • Granqvists A
    Granqvists A skrev om Buskhaga Hemservice
    Vi fick kontakt via Anna Lövgren och har hela tiden varit nöjda med städ och bemötande Läs mer
  • Mattias H
    Mattias H skrev om Buskhaga Hemservice
    Vi har varit kunder i många år! Vi är mycket nöjda med kvalitén och servicen. Läs mer
  • Sissel R
    Sissel R skrev om Buskhaga Hemservice
    Hej!

De som städar hos mej nu, er mycket duktiga. Viktig å få ha samma personal varje gång.
    Jag skulle gjerna hatt fasta klokkeslett för när dom kommer. Et slingringsmonn på 3 kvart til en och en halv timme, er för mycket, tycker jag. De kunne också sendt ett sms en halv timme för dom kommer. Ellers tycker jag det er bra! Erika er också duktig. Hon svarar med en gong, när man kontaktar honom.

Sissel Ravn Läs mer
  • Sara Y
    Sara Y skrev om Buskhaga Hemservice
    Vi är nöjda med bemötandet från alla på Buskhaga under hela den tid vi valt att ha hemstäd. Utifrån föräldraledighet har vi haft möjligheten att träffa den personal som utfört städningen och de har alla varit trevliga och tillmötesgående. Det har funnits en flexibilitet som vi uppskattat. Vi är nöjda med tjänsten. Läs mer
  • Margareta B
    Margareta B skrev om Buskhaga Hemservice
    Är så nöjd med Elin och tjej hon har med sig , gör ett så fint jobb och är så glada och trevliga. Däremot kunde ni ha fortsätt att ha era egna dammsugare. Men det är inget stort problem 😜 Läs mer
  • Carina W
    Carina W skrev om Buskhaga Hemservice
    Har anlitat Buskhaga Hemservice för städning varannan vecka, fönsterputsning och bortkörning av skräp. Jag anlitade från början bolaget eftersom jag var mycket sjuk och alla tjänster utfördes över förväntan och jag var mycket nöjd. När jag sen förra året blev frisk och kunde utföra de tjänster jag hade hos bolaget själv valde jag ändå att fortsätta med bolagets tjänster. Det är helt underbart att komma hem efter att de har varit och städat hos mig.

Med vänlig hälsningar Läs mer
  • Karl B
    Karl B skrev om Buskhaga Hemservice
    Jag har ett hus från 1700-talet som inte är lättstädat och som jag inte klarar av själv, jag behövde hjälp och fick kontakt med Buskhaga. Från allra första kontakten har det varit rakt och enkelt och med ett resultat jag är mycket nöjd med, jag är glad att vi fick kontakt. Resultatet är att jag fått tid att jobba med annat som jag kan bättre och att känna tillfredsällelsen av att vistas i ett städat hem. Läs mer
  • Fredrik T
    Fredrik T skrev om Buskhaga Hemservice
    Städning varannan vecka. Mycket bra bemötande och trevlig personal. Bra utfört arbete. Läs mer
  • Per H
    Per H skrev om Buskhaga Hemservice
    Buskhaga Hemservice har varit fantastiska och mkt proffsiga från dag ett!
    OM jag velat ändra städdatum eller har andra önskemål möts jag alltid av en vänlig röst eller mailkorrespondens som ordnar det på bästa sätt. Samma erfarenhet om jag har synpunkter på t ex kvalitén eller speciella önskemål vad gäller städningen. Läs mer
  • Wenche G
    Wenche G skrev om Buskhaga Hemservice
    Veldig fornøyd. De er ganske nøye. Både støvsuging og støvtørking er absolutt tilfredsstillende. Läs mer
  • Katarina D
    Katarina D skrev om Buskhaga Hemservice
    bra bemötande. oftast bra städat. Läs mer
    2018-02-08 Linda Torving svarar Katarina D
    Tack för ditt omdöme!
    Vi vill självkllart att du ska vara lika nöjd med städningen efter varje tillfälle.
    Ta gärna kontakt med mig så att vi kan prata mer om det här.

Mvh Linda Torving
  • Eva A
    Eva A skrev om Buskhaga Hemservice
    Hemstädning av mycket noga personal.Jag rekommenderar dom Har haft annat bolag men glad jag hitta Buskhaga. Dom är värda guld för mig. Läs mer
  • Ingegerd W
    Ingegerd W skrev om Buskhaga Hemservice
    Blev debiterad för att jag inte var hemma. Vid tidigare tillfälle kom ni fel dag, vilket jag accepterade.
    Konstigt att ni inte är konsekventa. Beslutade att byta städbolag och tackade för mej!
    Ni får sämsta betyg!!!! Läs mer
  • Tommy K
    Tommy K skrev om Buskhaga Hemservice
    Bra och effektiv städning, trevligt bemötande och personal. Önskar inte för många olika som kommer hem. Läs mer
  • Emma C
    Emma C skrev om Buskhaga Hemservice
    Det har ofta fungerat bra , men för ofta inte varit så bra som vi önskat.
    Det är inte alltid mailkontakt fungerat eller vi fått respons på mail.
    Vi är supernöjda med bemötandet sist vi hade ”klagomål”. Då var det tipp-topp städat när det åtgärdades. Läs mer
    2018-02-08 Linda Torving svarar Emma C
    Hej Emma!

Tack för ditt omdöme.
    Vill vill självklart att du ska vara nöjd med de arbete som vi utför varje gång!
    Kontakta gärna mig på nr. 0724021093 så att vi kan prata mer om detta.

• Lennart S
    Lennart S skrev om Buskhaga Hemservice
    Lyhörda när vi haft synpunkter på städningen. Trevlig personal (för det mesta).
    Nybörjare behöver bättre inskolning. Läs mer

Gräsdalsgatan 4, 653 43 Karlstad