Buskhaga Hemservice

Få mer tid över till göra det du gillar med hjälp av oss på Buskhaga Hemservice!

Vi erbjuder hemservice av hög kvalitet, utan bindningstid och en anpassad städtjänst för din plånbok. Vårt uppdrag är att underlätta i din vardag och därför erbjuder vi en rad städtjänster såsom regelbunden hemstädning, enstaka storstädning, fönsterputs, flyttstädning eller fönsterputs.

Buskhaga Hemservice är en del i Buskhaga AB som arbetar med personalhälsa och välmående. Idag är en stor orsak till ökad stress och ohälsa det ständiga vardagspusslet. Buskhaga Hemservice bildades för att bidra till minskad negativ stress och mer tid i vardagen för det som verkligen är viktigt.

Läs vad 1023 kunder tycker om Buskhaga Hemservice 2

2021-12-02
    Suverän flyttstädning av lägenhet. Hyresvärdens besiktningsman hittade inget att anmärka på, vilket är väldigt ovanligt enligt honom.
    2021-12-02
    Bra bemötande. Trevlig städpersonal och noggranna.
    2021-12-02
    Blev från första möte väldigt fint bemött av Buskhaga. Snabb återkoppling på mail. De som städade var väldigt vänliga och positiva. Vi är otroligt nöjda med städningen och har bokat upp återkommande städningar.
    Vi valde storstäd med efterföljande regelbunden städning var fjärde vecka.
    2021-12-02
    + Lätt att komma i kontakt, snabb återkoppling
    - Glömt något varje gång, oftast att torka ur sopskåpet i köket.
    2021-12-02
    Jättebra städning, verkligen nöjd oh kommer anlita dem igen .
    2021-12-02
    Trevligt bemötande,lätt att få kontakt med,ringde upp och kollade min upplevelse om resultatet.
    2021-12-02
    Jag är nöjd med bemötandet och utförandet av tjänsten
    2021-12-02
    Jag bokade en tid först då vi önskade få fönsterputs gjord snabbt.
    Tyvärr blev frun sjuk i huset och vi visste inte då om det var covid eller ej. Inga problem med avbokningen alls.
    Vid nästa bokning så fixade man rider som jag önskade utan problem. Helnöjd kund😊
    2021-12-02
    Det jag har förväntat mig är uppfyllt.
    2021-12-02
    2 killar kom och putsade mina fönster. Resultatet helt perfekt. Att de var super trevliga ger ett extra pluss.
    2021-12-02
    Blev bemött på att väldigt bra sätt. Personalen är trevlig och vi har fått en prisvärd tjänst
    2021-11-18
    Jag hade beställt storstädning och fönsterputs och är väldigt nöjd med utfört uppdrag. Jag fick bra bemötande både när jag bokade och av de två som kom och utförde städningen. Jag uppskattar att jag fick ett sms efteråt där de förklarade varför en sak inte hade gått att genomföra. Det var väl städat och det kändes skönt att komma hem. Det enda jag saknade var att "gallret" till avloppet under badkaret inte var rengjort. Jag fick förklaring till varför avloppet inte gick att rengöra och det var helt ok men jag hade uppskattat om de ändå att rengjort själva locket/gallret till brunnen. I övrigt väldigt nöjd och kommer att anlita er igen.
    2021-11-18
    Så fint och det LUKTADE nystädat! Det får många +++++ från mig!
  • Lena J
    2021-11-17
    Jag är väldigt nöjd med besöket och v blev väl bemött 🤗Hade storstädning och det blev som ett nytt hem🤗 Kan rekommendera Buskhaga till flera👍
    2021-11-16
    Kök och badrum blev väl städade. Idog och noggrann. Hon hade litet svårt att förstå vad vi ville (språket?) Vi vill helst damma själva.
    2021-11-13
    Kom hem ett till välstädat hus, professionellt bemötande.
    Uppfyllde omina förväntningar
    2021-11-13
    Flyttstäd, inget var omöjligt, mycket trevligt bemötande.
    2021-11-13
    Rent och snyggt på utsatt tid!
    2021-11-13
    Det var mycket att göra denna gång och det som de hann med blev i stort bra utfört.

Golvet och golvbrunnen i badrummet var hafsigt gjort. Kanske berodde det på tidsbrist.

De jobbade på bra, och intensivt. Och var trevliga.

Förvirring över antal fönster var kanske ett minus då detta tydligt var räknat och meddelat.
    2021-11-12
    Bara bra🥰
    Så bra städat och renbäddat och doftade gott
    2021-11-11
    BrA bemötande förväntade
    Enproffsg städning vilket jag fick är helnöjd städ av lägenhet på 70 kvm
    2021-11-10
    Nöjd över fönstertvätten men onödigt dyrt när varje ruta räknas.
    2021-11-08
    Hej
    Beställde storstädning och fönsterputs.
    Räcker med ett ord:
    SUPERNÖJD
    2021-11-06
    Upplevde när jag tog städning var 4 vecka, att det var flexibelt. Att jag kunde spara tid, ändra tid. Marie har ringt upp mig när Buskhaga önskat ändra och det har fungerat bra. Jag har kunnat rätta mig efter hur Buskhaga önskat ändra. Nu när jag ville ändra, var de väldigt regida. Ny områdeschef? Marie ringde alltid och föreslog och jag kollade min almanacka och jag tyckte det var ok även om jag fick ställa ringklockan. När jag jag ville ändra tiden i samband med julhelgerna och det var nästintill omöjligt ,fick jag dessutom ett mail att Buskhaga vill ändra för att deras schema ska fungera bättre. Innan jag hann fundera på vad jag tyckte om det fick jag ett till att ändring måste ske.. Kände mig tvungen att skriva ok. Ingen flexibiltitet alls. inget samtal om det passar mig. Hmm,,, jag funderar,,,. Nöjd med min städerska men inte med det ofexibla bemötandet på sista tiden,,, så jag funderar.
    2021-11-05
    Motsvarade mina förväntningar till 100% trevliga och ett mycket bra utfört arbete!
    Janne
    2021-11-05
    Med bra info och korrekta uppgifter. Trevligt bemötande både digitalt och av de personer som kom hem och gjorde rent och fint hos mig. Superfint, snabbt och rent efter utfört jobb.
    Köpte städ/rengöring av kök och badrum.
    Mycket väl bemötta.
    Gällde fönsterputs av en massa fönster. Förväntade såklart ett proffsigt och väl utfört arbete. Så blev det också.
    Johanna och Malin var mycket trevliga och duktiga!!.
    Flyttstädning
    Några små missar i köket annars super bra
  • Nour E
    2021-11-03
    Ni var grymma allt var smutsigt ibörjan innan ni började städa så 10000000/10000000000
    2021-11-02
    Vi köpte flyttstädning. Ett par ungdomar gjorde ett absolut utmärkt och bra jobb. Bättre än så kunde det inte bli gjort.
    2021-11-01
    Väldigt snabb och otroligt proffsiga med god service
    2021-11-01
    Fönsterputs. Bra bemötande. Trodde att rengöring av fönsterlisterna mellan fönstren ingick, men så verkade det inte vara. Ett fönster blev inte rengjort på utsidan. Lite snopet - men vill inte klaga. Kommer använda någon annan firma nästa gång.
    2021-11-01
    Supertrevliga och kanonbra städat 😊 en fröjd att komma hem.
    2021-11-01
    Jag var nöjd med Fönstertvätten och hade bra kommunikation med Buskhaga
    2021-10-29
    Flyttstäd.
    Bra bemötande, bra utförande
    Hej Lars! Tack för ditt fina omdöme. Kul att höra att ni är nöjda =)
    2021-10-28
    Jag har bara haft en städning än men den var mycket bra både med städningen och personen som städade.
    jag är också nöjd med kontakten med Buskhaga hemservice
    Hej Gunilla! Tack för ditt fina omdöme! Kul att höra att ni är nöjda =)
  • Rune J
    2021-10-26
    Mycket trovärdigt. trevliga medarbetare.

Eftersom vi tidigare anlitat företaget och det var helt OK.

Köpte storstädning ord är överflödiga Vi återkommer.
    Hej Rune! Tack för ditt jättefina omdöme! Roligt att höra att ni är så nöjda =)
    -Bra.
    -Samma förväntningar som tidigare. Bra utfört arbete och noggrannhet. Trevlig personal.
    - Fönsterputs.
    Hej Stig Olof! Tack för ditt fina omdöme. Härligt att höra att ni är nöjda med både städning, fönsterputs och personal =)
    2021-10-25
    när jag kom hem då blev rent och fint. och sen trevligt personal.
    Hej Lars-Inge! Tack för ditt fina omdöme. Härligt att höra att ni är nöjda med både städningen och personal =)
    2021-10-25
    Bra bemötande, lyhörda för önskemål. Storstädning som var väldigt grundläggande och uppfyllde alla förväntnoingar.
    Hej Jonna! Tack för ditt jättefina omdöme. Härligt att höra att ni är så nöjda =)
    2021-10-25
    Väl bemött. Jag krävde fullvaccinerad personal och man levererade snabbt.
    Är ny kund; hittills är allt bra.
    Förutom städning beställde vi också en fönstertvätt, vilken utfördes till vår belåtenhet.
    Hej Bengt! Tack för ditt fina omdöme. Härligt att höra att ni är så nöjda =)
    2021-10-22
    Jag tycker vi fick ett jättebra bemötande från start. Vi fick boka om för att renoveringen inte var klar och det var inga som helst problem. Vi blev väldigt nöjda med städningen. Vi hade en grovstädning efter renovering :)
    Hej Sofia!
    Tusen tack för ditt fina omdöme. Vad roligt att höra att ni är så nöjda med både bemötandet, flexibiliteten och tjänsten ni köpte. Det är bara att du hör av dig om/när ni vill boka in något mer så ordnar jag det.
    Ha en fortsatt fin dag! Mvh Linn, Buskhaga Hemservice
    2021-10-21
    De städar så fint. Dock strul med inbokade tider, ingen nyckel med sig. De har storstädat, sedan vanlig städning. De gör det mycket bra.
    Ingen har frågat om jag vill ha fortsatt städning.
    Hej Monica! Tack för ditt omdöme. Hör gärna av dig till ditt närmaste kontor angående fortsatt städning om det är aktuellt och att räta ut frågetecken, eller ring växeln på 020-10 41 10 så kopplar vi dig rätt!
    2021-10-20
    Jag fick omstädning på min flyttstädning , ni var på plats och gjorde ett nytt försök , jag fick ändå göra en extra städ i badrummet bland annat innan jag fick godkänt att lämna nyckel
    Hej Ulf, detta låter verkligen inte bra! Hoppas ni har varit i kontakt med oss, du når oss alltid på nummer 020-104110. Med vänliga hälsningar Agneta Buskhaga hemservice Buskhaga Hemservice
    2021-10-19
    Träffade en mycket trevlig säljare som kom hem till mig. Vi gick igenom hur jag ville ha städningen, vad som skulle ingå osv. De som kom och städade (storstäd) nu första gången gjorde ett mycket bra jobb. Det kändes som en oändlig lättnad att det var städat när jag kom hem - så nöjd!
    Jag köpte erbjudandet att binda mig i 6 månader och då få storstäd till halva priset.
    Hej Jannika, tack för ditt omdöme. Härligt att höra, det är precis så det ska vara =) att få känna sig lättnad och få tillbringa sin tid till annat! Önskar dig en fortsätt fin dag med vänliga hälsningar Agneta Buskhaga hemservice Buskhaga Hemservice
    2021-10-15
    Noga och bra. Bra kontakt med ansvarig för företaget
    Hej Jessica, tack för ditt omdöme! Ha en fortsatt fin dag med vänliga hälsningar Agneta Buskhaga hemservice Buskhaga Hemservice
    2021-10-14
    Kvaliten varierar så olika mellan denolika städningar. De har haft sönder flertal dyra saker hos mig.
    Hej Charlotte! Det låter verkligen inte bra! Vi har självklart rutiner när något sönder, stort som smått. Kontakta oss gärna på växel 020-104110 eller till din kontaktperson här på Buskhaga. Vi vill gärna komma i kontakt med er för att prata mer om detta! Med vänliga hälsningar Agneta Buskhaga hemservice Buskhaga Hemservice
    2021-10-13
    Jättebra service, fick snabb respons, ville ha akut städning vilket genomfördes med ett utomordentligt bra arbete.
    Väldigt nöjd, duktig personal och ett jättetrevligt bemötande!
    Kommer att rekommendera Buskhaga till andra intresserade.
    Hej Rakel, Tack för ditt omdöme och dina fina ord! Tack så jättemycket och är det något vi kan stå till tjänst med så är ni varmt välkomna att höra av er. Ha en fin dag med vänliga hälsningar Agneta Buskhaga hemservice Buskhaga Hemservice
    2021-10-09
    Hej..
    Är jättenöjd med vårt städ. Har inget att klaga på. Vi fortsätter att anlita firman.
    Skönt att hitta någon firma att lita på.
    Hej Marie, tack för ditt omdöme! Åh det låter helt fantastiskt! Och vi är glada att vi har er som kund! Ha en fortsatt fin dag med vänliga hälsningar Agneta Buskhaga hemservice Buskhaga Hemservice
    2021-10-07
    Hade bra mejlkontakt med vad jag tror var platschef. Jag hade stora förväntningar eftersom jag inte själv kan utföra tjänsten som denna gång var utvändig fönsterputs. Blev väldigt nöjd
    Hej Lilian, tack för ditt omdöme! Vad kul att höra att du blev nöjd! Vi kommer gärna tillbaka och hjälper dig med våra hushållsnäratjänster! Ha en fortsatt fin dag med vänliga hälsningar Agneta Buskhaga hemservice Buskhaga Hemservice