Buskhaga Städ AB

En del av Buskhaga www.xn--buskhagastd-u8a.se
  • BadgeSevenYears
2 126
4.3

Få mer tid över till göra det du gillar med hjälp av oss på Buskhaga Hemservice! Vi erbjuder hemservice av hög kvalitet, utan bindningstid och en anpassad städtjänst för din plånbok. Vårt uppdrag är att underlätta i din vardag och därför erbjuder vi en rad städtjänster såsom regelbunden hemstädning, enstaka storstädning, fönsterputs,...

2126 omdömen om Buskhaga Städ AB

Sedan starten hos Reco 2017

Bengt A
Skrev om Buskhaga Städ AB

Mycket trevligt.. Jag hade höga förväntningar vilka motsvarades. Jag köpte storstädning. samt tecknat avtal om sex månaders städning en gång per månad.. Fräscht och välgjort överallt, trodde jag fått ny spis när jag använde ugnen. De arbetade snabbt och ihärdigt. Gjorde inte mycket väsen av sig. Utnyttjade effektfullt avtalad tid - fem filmar. Buskhaga är ett trevligt företag att samarbeta med.

Torbjörn K
Skrev om Buskhaga Städ AB

Bra städat med trevlig personal

Svar från Buskhaga Städ AB

Hej Torbjörn! Tack för ditt fina omdöme. Kul att du är så nöjd =) Ha en fin dag! Mvh Hanna Buskhaga

Siw G
Skrev om Buskhaga Städ AB

Trevliga, alltid tillmötesgående. Ibland missas det att städa bakom dörrar och stolar. Tack vare trevligt bemötande kan jag ha överseende med missar.

Svar från Buskhaga Städ AB

Hej Siw! Tack för ditt fina omdöme och kul att höra att du är så nöjd med vårt bemötande. Vi vill gärna även leva upp till dina förväntningar när det gäller städningen. Hör gärna av dig till ditt närmaste kontor eller ring vår växel så kopplar vi dig rätt (020-10 41 10) Ha en fin dag! Mvh Hanna Buskhaga

Mustafa R
Skrev om Buskhaga Städ AB

Det fantastiskt upplevelse och fina och trevliga personal. Samt att kvaliteten ger mest positiva blicken. Tack Buskhaga att ni finns ✨

Svar från Buskhaga Städ AB

Hej Mustafa! Tack så mycket för ditt jättefina omdöme. Härligt att höra att ni är så nöjda =) Ha en fin dag! Mvh Hanna Buskhaga

Anna W
Skrev om Buskhaga Städ AB

Snabba svar vid all kommunikation. Mycket nöjda med storstädningen vi bokat.

Svar från Buskhaga Städ AB

Hej Anna! Tack för ditt jättefina omdöme. Härligt att du är så nöjd =) Ha en fin dag! Mvh Hanna Buskhaga

Lena H
Skrev om Buskhaga Städ AB

Bra generellt, men blivit mer slarviga.

Svar från Buskhaga Städ AB

Hej Lena! Tack för ditt fina omdöme! Återkom gärna till ditt närmaste kontor angående det som inte känns bra då vi gärna ser över detta så allt känns bra för er som kunder. Eller ring vår växel på 020-10 41 10 så kopplas du till rätt kontor. Ha en fin dag! Mvh Hanna Buskhaga

Anna B
Skrev om Buskhaga Städ AB

Trevliga killar som kom och hjälpte oss! Och skinande rena fönster 😊

Svar från Buskhaga Städ AB

Hej Anna! Vad härligt att höra att ni är så nöjda. Tusen tack för ditt fina omdöme :) Mvh Linn, Buskhaga Städ

Klara Arkitektbyrå K
Skrev om Buskhaga Städ AB

Vi har Buskhaga på vårt kontor vilket är mycket bra, snyggt, prydligt och kontinuerligt. Jag har också anlita Buskhaga hemma till och från sedans deras start och är mycket nöjd. Senast en storstädning och vi blev överraskade.

Svar från Buskhaga Städ AB

Hej! Vad härligt att höra att ni är så nöjda med oss. Tusen tack för ert fina omdöme. Mvh Linn, Buskhaga Städ

Birgitta E
Skrev om Buskhaga Städ AB

Mycket bra och jag är så nöjd! När jag öppnar dörren för Mattias på Buskhaga så är jag så sliten av allt arbete med flytten så det första jag säger är stackars er som ska komma hit och städa. "Nej då det här ska bli roligt" säger Mattias. Med dessa fina ord släppte all min oro och jag lämnade hemmet. När jag kom hem möttes jag av ett otroligt välstädat hem. Så bra bemötande och så bra arbete. Toppen!

Svar från Buskhaga Städ AB

Hej! Tusen tack för dina fina ord Birgitta, vad roligt att höra att du är så nöjd med både bemötandet och utförandet av tjänsten. Mvh Linn, Buskhaga Städ

Maria F
Skrev om Buskhaga Städ AB

Bra service och bemötande jag är jätte nöjd!

Svar från Buskhaga Städ AB

Hej Maria! Tack för ditt jättefina omdöme. Kul att du är så nöjd =) Ha en fin dag! Mvh Hanna Buskhaga

Susanne T
Skrev om Buskhaga Städ AB

Bra dialog vid bokning av flyttstäd och köparen var nöjd med städningen.

Svar från Buskhaga Städ AB

Hej Susanne, Tack så mycket för att du tog dig tiden att gå in och lämna ett omdöme. De uppskattar vi väldigt mycket. Mvh Camilla på Buskhaga Städ

Monika K
Skrev om Buskhaga Städ AB

Som jag tror ett redigt och ansvarstagande bolag. Beställde vanlig veckostädning och var nöjd med resultatet. Effektiv och vänlig personal.

Svar från Buskhaga Städ AB

Hej Monika! Härligt att du är nöjd med oss och våra tjänster. Tack för att du tog dig tid att ge oss ett omdöme. Med Vänliga Hälsningar Pia

Ann-Catrin P
Skrev om Buskhaga Städ AB

Vi fick ett trevligt första besök av en personal vi fick jättebra information om vad som vi kunde välja för typs av tjänster kostnader önskemål om vilka tider det skulle utföras mm. Vi bokade direkt 14dagars städ och en bokning att även rengöra ugnen vid första besöket.Jag har även bokat fönsterputs på abonnemang kommer utföras första gången nu i maj en dag som passade mig och även Buskhaga perfekt 👌 Jag skulle aldrig någonsin kunnat tänka mig tidigare att någon annan skulle komma och städa åt mig men nu har jag fått tänkt...

Svar från Buskhaga Städ AB

Hej Ann-Catrin! Vad härligt att du är så nöjd med både bemötande och kvalité. Tack för fina ord och att du tog dig tid att ge oss ett omdöme. Med Vänliga Hälsningar Pia

Ing-Marie B
Skrev om Buskhaga Städ AB

Perfekt städning . Det jag hade önskat blev ordentligt gjort. Kommer att fortsätta att ha dem.

Svar från Buskhaga Städ AB

Hej Ing-Marie! Tack för fina ord. Tack för att du tog dig tid att ge oss ett omdöme. Med Vänliga Hälsningar Pia

Monika E
Skrev om Buskhaga Städ AB

Blev bra bemött och upplevde att de var engagerade i mig som kund. Jag hade begärt städning och det utfördes på ett positivt sätt. Jag blev nöjd och ska fortsätta anlita dem.

Svar från Buskhaga Städ AB

Hej Monica! Härligt att höra att du är nöjd med vårt bemötande och vår kvalité. Tack för att du tog dig tid att ge oss ett omdöme. Med Vänliga Hälsningar Pia

Marianne A

Trevliga tjejer 😊 Bra noggrann städning Mycket nöjd Mvh Marianne

Svar från Buskhaga Städ AB

Hej Marianne! Toppen att du är nöjd med vår personal och våra tjänster. Tack för att du tog dig tid att ge oss ett omdöme. Med Vänliga Hälsningar Pia

Benny L
Skrev om Buskhaga Städ AB

Väldigt trevlig kvinna som kom, rent och snyggt, rekommenderas.

Svar från Buskhaga Städ AB

Hej Benny! Tack för fina ord, härligt att du är nöjd med våra tjänster. Tack för att du tog dig tid att ge oss ett omdöme. Med Vänliga Hälsningar Pia

Anders W
Skrev om Buskhaga Städ AB

Bra och noggrant städat! Trevlig personal !

Svar från Buskhaga Städ AB

Hej Anders! Tack för ditt fina omdöme. Roligt att höra att du är nöjd med våra tjänster. Mvh

Eva A
Skrev om Buskhaga Städ AB

Lätt att komma i kontakt med och mycket bra städat....Fick fel prisuppgift från början men är i övrigt nöjda

Svar från Buskhaga Städ AB

Hej Eva! Kul att du är nöjd med städningen. Tack för ditt fina omdöme. Mvh Pia A

Christina G
Skrev om Buskhaga Städ AB

Bra bemötande och fint städat i badrummet, så bra det var möjligt med resten.

Svar från Buskhaga Städ AB

Hej Christina, Tack för din recension och för ett fint omdöme. Får passa på och önska dig en fin dag Hälsningar Aso Buskhaga städ

Bengt Olov B
Skrev om Buskhaga Städ AB

bra och snabb service . perfekt fönsterputsning och trevlig personal.

Svar från Buskhaga Städ AB

Hej Bengt , Stort tack för ditt fina omdöme. Tack för att du tog tid att gå in och lämna ett omdöme. Får passa på och önska dig en fin dag Hälsningar Aso Buskhaga städ

Jan T
Skrev om Buskhaga Städ AB

Bra bemötande och bra beskrivning av företaget, sen har dom varit och storstädat idag och bra städat, plus trevlig personal!

Svar från Buskhaga Städ AB

Hej Jan, Stort tack för ditt fina omdöme. Tack för att du tog tid att gå in och lämna ett omdöme. Får passa på och önska dig en fin dag Hälsningar Aso Buskhaga städ

Barbro H
Skrev om Buskhaga Städ AB

Bra att få samma städare varje gång.

Svar från Buskhaga Städ AB

Hej Barbro, tack för ditt omdöme. Att de kommer samma person till er att städa är något vi strävar efter vid varje städ tillfälle. Sen kan det absolut hända att det kommer vikarier men då försöker vi alltid meddela om det önskas. Ha en toppen dag med vänliga hälsningar Agneta Buskhaga Städ

Christine H
Skrev om Buskhaga Städ AB

Mycket bra, lätta att kommunicera med och väldigt lösningsorienterade

Svar från Buskhaga Städ AB

Hej Christine, tack för ditt omdöme och de fina orden =) Ha en strålande dag med vänliga hälsningar Agneta Buskhaga Städ

Carin D
Skrev om Buskhaga Städ AB

Lätta att ha att göra med. Anpassar sig efter mina behov. Trevliga och duktiga.

Svar från Buskhaga Städ AB

Hej Carin, tack för ditt omdöme. Så härligt när allt rullar på och funkar precis som det ska =) Ha en fin dag, med vänliga hälsningar Agneta Buskhaga Städ

Mary G
Skrev om Buskhaga Städ AB

Det er OK, ville gjerne hatt samme städerskan hver gamg.

Svar från Buskhaga Städ AB

Hej Mary, tack för ditt omdöme. Att det kommer samma person som städar är något vi strävar efter. Sen kan det alltid komma sjukdomar, ledigheter osv emellan. Men skulle det vara något så är det bara ni hör av er till ert närmast kontor. Ha en fin dag med vänliga hälsningar Agneta Buskhaga Städ

Johan N
Skrev om Buskhaga Städ AB

Mycket trevligt bemötande samt öppet o trevliga diskussion om upplägget Mina förväntningar var inga alls men upptäckte snart vilket underbart arbete dom gjorde Jag har ett abonnemang på hemstäd månadsvis o upptäckte vad tid o rent vid hemkomstnär inte tiden räcker till för en

Svar från Buskhaga Städ AB

Hej Johan, tack för ditt omdöme. Även tack för dina fina ord, det är precis så vi vill att det ska kännas och vara =) ha en fin dag, med vänliga hälsningar Agneta Buskhaga Städ

Bo L
Skrev om Buskhaga Städ AB

Bra bemötande, förväntningarna blev infriande, det gällde en städning av en lägenhet.

Svar från Buskhaga Städ AB

Hej Bo, tack för ditt omdöme. Skönt att få lite hjälp med städningen emellanåt =) Ni är varmt välkomna tillbaka. ha en fin dag med vänliga hälsningar Agneta Buskhaga Städ

Susanna B
Skrev om Buskhaga Städ AB

Städningen sköts mycket bra. Mycket nöjd.

Svar från Buskhaga Städ AB

Hej Susanna, tack för ditt omdöme och de fina orden. Jättekul att höra av ni är nöjda med våra uppdrag. HA en fin dag med vänliga hälsningar Agneta Buskhaga Städ

Elsmarie L
Skrev om Buskhaga Städ AB

Vi förväntade oss ett rent hus efter en vattenskada. Vi är helnöjda med jobbet.Ugnen är skinande rent. Tjejerna arbetade snabbt och energiskt. Vi köpte storstädning. Vi har blivit trevligt bemötta från första besöket,besök av en konsulent,och fram till idag.

De var väldigt roligt att höra. Tusen Tack

Rose-marie J
Skrev om Buskhaga Städ AB

Kommunikationen är alltid trevlig och bra vid ändring av tider mm. Städningen blir i de flesta fall så som jag förväntat och önskat mej. Jag har nog anlitat Buskhaga Städ AB minst två år och kan varmt rekommendera er.

Svar från Buskhaga Städ AB

Tusen tack , de var väldigt roligt att höra

Christer K
Skrev om Buskhaga Städ AB

Helt underbara trevliga noggranna inga problem alls är helnöjd.

De var väldigt roligt att höra. Tusen Tack

Kalin N
Skrev om Buskhaga Städ AB

Jätte fint och trevligt samt professionellt

Camilla Å och Buskhaga Städ AB gillar detta

Så roligt att höra, Tusen Tack

Brittmarie L
Skrev om Buskhaga Städ AB

Ett jättebra företag. Det var en trevlig tjej här och städa. Hon var så noga o städa bra. Hon städat här på onsdagar då har vi rent o fint hela helgen. Jag är så glad o nöjd med Buskhsha Städ AB.

Svar från Buskhaga Städ AB

De var väldigt roligt att höra, Tusen Tack för ditt omdöme

First-Name L
Skrev om Buskhaga Städ AB

Vi fick städa om en hel del då det missades av dem. Kändes väldigt slarvigt och hafsigt överlag. Kommer inte anlita dem i fortsättningen.

Svar från Buskhaga Städ AB

Men ojdå de lät inte bra. Har du kontaktat ditt närmasta kontor ? om inte så tycker jag att du skall göra det så vi kan komma och åtgärda städningen.

Beatrice Ingrid Julia L
Skrev om Buskhaga Städ AB

Snabb återkoppling, trevligt bemötande och snäll personal!

Svar från Buskhaga Städ AB

Hej Beatrice. Stort tack för ditt fina omdöme. Det värmer att du är nöjd hela vägen från bokning, till städning och med personal. Med vänlig hälsning Pernilla Buskhaga Städ

Ann B
Skrev om Buskhaga Städ AB

Jag fick hjälp med dammsugning och torkning av golv, vilket utfördes på bästa sätt av en trevlig tjej. Vi har bokat ny tid om tre veckor. Ann

Svar från Buskhaga Städ AB

Hej Ann. Härligt att läsa att du är nöjde med både städning och personal. Tack för att du tagit dig tid att lämna ett omdöme. Med vänlig hälsning Pernilla Buskhaga Städ

Lena S
Skrev om Buskhaga Städ AB

Blev trevligt och korrekt bemött. Skönt med tydlighet vid flyttstädning. Det är köparen som inspekterar städning så där har jag inga kommentarer.

Svar från Buskhaga Städ AB

Hej Lena. Stort tack för att du tog dig tid att lämna ett omdöme. Vi är glada över att få läsa att du är nöjd med oss. Med vänlig hälsning Pernilla Buskhaga Städ

Annika B
Skrev om Buskhaga Städ AB

Tack för att ni gjorde min mammas flyttstädning. Bra och trevlig kommunikation.

Svar från Buskhaga Städ AB

Hej Annika, tack för ditt omdöme. Ingen fara, det är vi som ska tacka! All lycka till, ta hand om er. Med vänliga hälsningar Agneta Buskhaga Städ

Gun E
Skrev om Buskhaga Städ AB

Det är Elin i Halmstad som städar hos oss. Hon städar i våra båda boenden, är noggrann och gör det till vår fulla belåtenhet!

Svar från Buskhaga Städ AB

Hej Gun, tack för ditt omdöme och de fina orden om Elin. Det ska jag hälsa henne =) Med vänliga hälsningar Agneta Buskhaga Städ

Åsa A
Skrev om Buskhaga Städ AB

Jag tycker att det blev väldigt bra städat i lägenheten, toppen !

Svar från Buskhaga Städ AB

Hej Åsa! Vad kul att du blev nöjd med städningen av lägenheten. Tack för ditt omdöme. Med vänliga hälsningar Pia A

Torkel Å
Skrev om Buskhaga Städ AB

Suverän städning och trevlig personal.

Svar från Buskhaga Städ AB

Hej Torkel! Vad roligt att höra att du blev så nöjd. Tack för ditt fina omdöme. Med vänliga hälsningar Pia A

Kenneth O
Skrev om Buskhaga Städ AB

Flyttstädning, bra bemötande absolut. Blev säkert godkänt av hyresvärd då jag inte hört något.

Svar från Buskhaga Städ AB

Hej Kenneth! Vad kul att höra att du är nöjd med vårt bemötande och att städningen också blev bra! Tack för att du tog dig tid att ge oss ett omdöme! Ha en härlig dag! Med vänliga hälsningar Katrine

Helen S
Skrev om Buskhaga Städ AB

Storstäd var över förväntan.. Vår månadsstäd har inte börjat än.

Svar från Buskhaga Städ AB

Hej Helen! Vad kul att höra att det till och med var över förväntan! Då hoppas vi att det fortsätter så med månadsstädningen också. Tack för att du tog dig tid att ge oss ett omdöme! Ha en härlig dag! Med vänliga hälsningar Katrine

Gert L
Skrev om Buskhaga Städ AB

Allt är toppenAllt är toppenAllt är toppenAllt är toppenAllt är toppenAllt är toppen

Svar från Buskhaga Städ AB

Hej Gert! Vad kul att höra att du är nöjd! Tack för att du tog dig tid att ge oss ett omdöme! Ha en härlig dag! Med vänliga hälsningar Katrine

Maria G

Vi är nöjda med Buskhaga. Pålitliga och frexibla

Svar från Buskhaga Städ AB

Hej Maria! Vad kul att höra att du är nöjd med oss! Tack för att du tog dig tid att ge oss ett omdöme! Ha en härlig dag! Med vänliga hälsningar Katrine

David G
Skrev om Buskhaga Städ AB

Helt okej städning. Aldrig samma städare och bökigt att boka om tider.

Svar från Buskhaga Städ AB

Hej David! Vad tråkigt att du upplever det så här. Du får gärna höra av dig till ditt närmaste kontor så ska vi säkert kunna lösa det på ett bättre sätt framöver. Har du sett vår kundportal? Där kan du enkelt få kontakt med rätt person snabbt och enkelt! Adressen dit är buskhaga.twportal.se Tack för att du tog dig tid att lämna ett omdöme! Ha en härlig dag! Med vänlig hälsning, Katrine

Erika P

Tillmötesgående och varmt bemötande

Svar från Buskhaga Städ AB

Hej Erika! Vad kul att höra att du är nöjd med vårt bemötande! Tack för att du tog dig tid att ge oss ett omdöme! Ha en härlig dag! Med vänliga hälsningar Katrine

Anne-Marie N
Skrev om Buskhaga Städ AB

Jag köpte en storstädning, har inget att jämföra med eftersom det va första gången jag anlitade en städfirma och har bara träffat dom en gång än så länge. Kanske hade större förväntningar men det kan va missuppfattningar också från min sida…… Väldigt nöjd med städningen annars!

Svar från Buskhaga Städ AB

Hej Anne-Marie! Härligt att höra att du överlag är nöjd med städningen. Du får gärna höra av dig till ditt närmaste kontor och berätta vad du förväntat dig som inte blev som du tänkt dig. Vi vill ju gärna anpassa oss så att du som kund får det du önskar! Jag vet inte om du också köpt återkommande städning men vi vill ju i så fall göra allt för att uppfylla dina förväntningar framöver. Tack för att du tog dig tid att ge oss ett omdöme! Ha en härlig dag! Med vänliga hälsningar Katrine

Ulf C
Skrev om Buskhaga Städ AB

Buskhagas först,a träf var proffsigt och trevligt Mina förväntningar var att få en hemstädning utförde på de önskemål jag hade och med flexibilitet.Om Buskhagas personal blir försenade får jag alltid veta detta, det kan altiid uppstå något på vägen i ett personal intesivt arbete.. Pernalen har alltid haft bra social kompetens och har utfört sitt uppdrag till full belåtenhet Ulf Carlsson/Kumly ,.

Svar från Buskhaga Städ AB

Hej Ulf! Vad roligt att höra att det funkar bra och dina förväntningar uppfyllts. Då ska vi se till att det fortsätter så! Tack för att du tog dig tid att ge oss ett omdöme! Ha en härlig dag! Med vänliga hälsningar Katrine