Butik/kontor

Butik/kontor

Ring 0104-56 76 90 www.noblessa.se
1.0

Kök och köksutrustning, Noblessa kök din

3 omdömen om Butik/kontor

Cissi W
Skrev om Butik/kontor

Har läst mkt dåligt om Noblessa men då jag har ett kök ifrån dom som jag är super nöjd med så tyckte jag syster skulle åka dit men den här gången förstår jag vad alla menar! Försökte boka möte först i Arninige, tog 3 veckor(!) innnan vi fick nåt svar, svaret fick vi efter vi bombat dom med mail. Fick en tid, 3 dagar innan avtalad tid ringde dom & sa att on vi skulle ha var ledig men vi kunde få samma tid & dag i Bromma. Vi åker dom långa milen, 1 tim 20 min, till Bromma. Vi kommer dit & då säger han "Nej det finns ingen...

Jonas Thür Specialsnickerier
4.9/5 i betyg av 45 omdömen 4.9 av 45 omdömen

Niklas A
Skrev om Butik/kontor

Fruktansvärt genomdåligt bolag. Trevliga i butik men går det snett i leveransen, vilket det ofta verkar göra om man tittar lite i forum, så blir det ett helt annat bolag man möter som tänker allt annat än service. Varning, varning!

r h
Skrev om Butik/kontor

uselt och oproffesionellt företag, hela bolaget består av missvisande marknadsföring, prissättning och därmed även försäljning, och slutligen inte minst servicen. VARNING!

Niklas A gillar detta
Sjödins Stenhuggeri
4.7/5 i betyg av 139 omdömen 4.7 av 139 omdömen

Lapital, ett företag med stenkoll. Lapital har gjort ett jobb som vi är fantastiskt nöjda med! Hela 8,20 meter köksbänkskivor i granit oc