Läs vad 27 kunder tycker om Butterfly Förskola AB 2

2022-06-24 Insamlad av företaget
    Känns inte som alla barn behandlas lika
    Hej Iman!
    Ett stort tack för ditt omdöme!
    Det är naturligtvis ledsamt att du upplever att barnen inte behandlas lika på förskolan.
    Våra intentioner och arbete är ju att alla ska känna sig sedda, hörda, uppskattade och välkomna. Läroplan för förskolan, Barnkonventionen och Skollagen är våra framsta styrdokument som pedagogerna är välinsatta i och arbetar aktivt med dessa. Förskolan har också en plan mot diskriminering och kränkande behandling (tidigare "Likabehandlingsplan") som också är delad på förskolans hemsida och förskolans digitala plattform som används för kommunikation.

Du får gärna vända dig till ledningen med tydligare bild på din upplevelse eftersom det är en viktig sak att reda ut.

Förskolan kontaktar dig inom kort.

Hoppas du har en fortsatt fin sommar 🙏

2022-06-20 Insamlad av företaget
    Trevliga personalen som vill lära ut barnen mycket. Så att barnen kan stå upp deras små ben stabilt.
    2022-06-20 Insamlad av företaget
    Vi är nöjda med allt! Alltifrån personal till deras omsorg.
    2022-06-20 Insamlad av företaget
    According to my concern,Butterfly Förskola were bring the children in best way by taking them outing and bringing new and best activities to them.
    2022-06-20 Insamlad av företaget
    En förskola som strävar efter att ge barnen det bästa inom utbildning och omsorg, engagerade pedagoger, tydlig dokumentation där utveckling hos barnen följs och är synlig. Fin kommunikation med pedagogerna som gärna finns där för dig och ditt barn. Min son går i småbarns grupp och trivs otroligt mycket, då han älskar utflykter och promenader till olika destinationer. Hans utveckling syns varje dag, där han hämtar nya kunskaper ständigt som han gärna använder i vardagen.
    Jag är super nöjd med förskolan och pedagogerna!
    2022-06-20 Insamlad av företaget
    Very important In the Butterfly Förskola Ab the center is the child. The safety and security are very good, and took of and helping develop the children. They abov my expectation of the daily activities, what the scool does everything fore the children. _
    2022-06-20 Insamlad av företaget
    jag är supernöjd och jätteglad att min son går just de förshkolan 👌👌👌👌👍
    2022-06-20 Insamlad av företaget
    Exceptionellt, helt över min förväntan, dom har varit jätte bra med min dotter och förstående över vår situation som vi sitter i just nu, ser extremt stora steg i min dotter sen hon börja på denna förskola och skulle skarpt rekommendera den till alla som frågar. Lärarna är extremt pedagogiska och dottern kommer alltid hem med ett stort leende efter förskolan.
    2022-06-20 Insamlad av företaget
    Butterfly förskolan är en väldig bra och lärorik förskola, man går ut ur den förskolan med kunskap och klokhet. Personalen är väldig trevliga och kompotensa ifall man inte kommer överens med de så löser man det på minuten. Barnen verkar trivas där och tar med sig en massor av härliga, roliga och spännande minnen som man alltid kommer att ha i åtanke. Jag har själv gått på det dagiset och pratar med kännedom.
    2022-06-18 Insamlad av företaget
    Jag alltid blir bemött med respekt, socialt. Vi hade förväntat oss att de ska ta väl hand om barnen och lära de vilket blev mer än det vi hade förväntat oss. De lär barnen olika kulturer , har utflykter besöker många olika museer. De har utbildningar möte och planeringsdagar för att utvecklas och det tycker vi att de har. Vi är super nöjda med de och önskar att de hade grundskola
    2022-06-18 Insamlad av företaget
    Det är ett bra förskolan som jag kan rekommendera till andra, deras bemötande, kunskapen till våra barn, de uppfyller mina förväntningar!
    2022-06-18 Insamlad av företaget
    Bra förskola med trevlig och bra personal. Belägen vid en vändplats så väldigt lite trafik.
    Väldigt nära till grönområden
    2022-06-18 Insamlad av företaget
    De har bemött mig bra och trevligt
    2022-06-18 Insamlad av företaget
    They are teaching well and helping kids for external activities.
    2022-06-18 Insamlad av företaget
    Ni är jättebra och duktiga.
    Tack för alla fina aktiviteter ni haft med barnen.
    Ni gavs all nödvändig hjälp till barnen och föräldrarna.
    Vi kände oss trygga med ni.
  • Aurora Christina B
    skrev om Butterfly Förskola AB
    2022-06-17 Insamlad av företaget
    Bästa starten i livet för mitt barn, nöjd med all den omsorg som mitt barn fått. Lärde sig både Svenska och engelska och att bli ett självständigt och nyfiket barn.
    Hej Aurora!
    Tack snälla för ditt omdöme! Det var jätteroligt att ha er hos oss! <3

Ha det gott!

2022-06-17 Insamlad av företaget
    Fint fötskola med underbara fröknar. Rekommenderar varmt
    Hej Marta!
    Ett stort tack för ditt omdöme! <3

2022-06-17 Insamlad av företaget
    Mina barn gick i förskolan och har fått fantastiska upplevelser under deras första 5 år, vi har fått se våra barn växa i att bli egna små individer dem har lärt sig massor tack vare den fantastiska pedagogiken
    Hej Tara!
    Pedagogerna på Butterfly tackar dig och dina familj för tiden med oss. Det var en ära att få jobba med dina barn.

2022-06-17 Insamlad av företaget
    Fantastisk förskoleverksamhet. Otroligt kompetenta och ödmjuka pedagoger som gör allt det kan för både oss föräldrar och våra barn!
    Hej Alexandra!
    Tack för omdömet och uppskattningen! <3

• Angelica A
    skrev om Butterfly Förskola AB
    2022-06-16 Insamlad av företaget
    Som förstagångs-föräldrar har det varit lite läskigt att ge sig ut i förskoledjungeln men Butterfly förskola har fått oss att känna oss trygga hela vägen. Personalen är väldigt personliga och engagerade med barnen och bryr sig om dem genuint. Hade det finaste första utvecklingssamtalet med en pedagog som tårades i ögonen av att prata om våra barn och kärleken märks även på våra barn som trivs som fisken i vattnet där. En förskola jag kommer bära med mig i hjärtat och varmt kan rekommendera till andra som står på tur inför denna resa!
    Hej Angelica!
    Tack att ni valt just vår förskola! Det betyder oerhört mycket för oss.
    Vi strävar alltid att skapa fina relationer med barnen som går hos oss men också att barnens vårdnadshavare känner sig trygga med att lämna sina barn på Butterfly förskola.
    Tack ännu en gång för ert förtroende för oss!

2022-06-15 Insamlad av företaget
    Jag upplever företaget är mycket bra för allt
    Hej Enkhdoljin!
    Tack snälla för ditt omdöme!

2022-06-15 Insamlad av företaget
    Jag blev bemött jättebra och bra personal trevlig personal och jag är väldigt nöjd med den där Butterfly.
    Hej Marcelina!
    Tack så mycket för ditt omdöme!

Bästa förskola
    Tack för alla som jobbar på
    Hej Hasan!
    Tack att ni valt vår förskola!

Väldigt professionella.
    De hade blandade rykten men efter att ha haft tre barn på förskolan är det väldigt få gånger det har var varit problem. De är jättebra.
    Hej Karl och Magda!
    Tack för ert förtroende för oss! Det får oss att tackla alla motgångar.

2022-06-15 Insamlad av företaget
    Mina 3 barn gick på den här förskolan. Pedagogerna, rektorn och alla personal på förskolan är fantastiska. Vi har alltid enormt bra kontakt med de. De är väldigt skickliga och det bästa för barnrns skull. De gör mycket mer än det som man kan göra på förskolan. Väldigt bra sätt att informera och uppdatera oss föräldrar. Vi var alltid med när det är en högtid. Vi såg vad barnen gör och på vilket sätt utvecklar dem. På Butterfly förskolan besökte barnen många museum, lekparker, lekland, var på utflykter m.m
    På avslutningen brukade de göra den finaste festen någonsin. Barnen dansar, sjunger, spelar teater, får diplom och pris och framförallt får de massa kärlek, beröm från fantastiska pedagoger. Jag är väldigt glad att mina barn var där och att de fick en bra början i livet.
    Tack från hjärtat till Butterfly förskolan.
    Hej Rafah!
    Ett stort tack för all uppskattning och förtroende under alla dessa år som dina barn varit hos oss!

Världsklass personal, lojalitet
    Hej Fouzi!
    Tack för uppskattningen och tack att din familj väljer Butterfly förskola!

Förskola

En bra o stabil förskola mitt i Rågsved. Erbjuder mycket roliga aktiviteter, är alltid ute, talar flera språk bland barngruppen och bland lärarna, fokus på engelska o svenska. Samarbetsvilliga och trevliga pedagoger.
    Hej Emma och ett stort tack för ditt omdöme!
    Jättekul att få så positiv feedback!

Hälsningar