BVF Gruppen

Artillerigatan 6, 114 51 Stockholm — Visa karta

BVF Gruppen -ett tryggt val!

Vi har ett tydligt fokus och högt ställda krav på våra medarbetare. De har därför full kompetens inom sitt område och tar ansvar från start och genom hela projektet.
Vi tycker att mindre jobb är lika viktigt som stort. Våra kunder är både privatpersoner och företag.

Våra kunder anlitar oss på BVF Gruppen när det bland annat gäller köksrenovering, badrumsrenovering, totalrenovering, platsbyggda möbler, måleri, snickeri, kontorsanpassning samt rivning och återställning av fuktskada.

Har du frågor eller funderingar kring ventilation så tillhandahåller vi det under vårt egna varumärke OVK Specialisten (ovkspecialisten.se)

Vi arbetar aktivt med rekommendationer och förstår därför vikten av nöjda kunder.
Läs därför gärna vad våra tidigare kunder skriver om oss.
Kontakta oss gärna!

Läs vad 4 kunder tycker om BVF Gruppen

• 2020-04-21

Kenneth M skrev om BVF Gruppen
    Vi köpte en Hel renovering av badrum blev jätte bra bemötta samt fick de vi hade önske mål av dom. i hel het kan vi säga att dom va Smidiga, flexibla och seriösa trevliga att ha med att göra. Kan verkligen rekomendera dom Läs mer
    2020-04-21 Mio S svarar Kenneth M
    Tack Kenneth & Emma för uppdraget! Kul att ni är nöjda & förhoppningsvis på återseende med nya projekt.
    Trevlig sommar
    Med vänlig hälsning, Mio Sparreman med Team
  • 2020-03-04

Mia S skrev om BVF Gruppen
    Ärlig och tillitsfull firma som alltid levererar det där lilla extra.
    BVF gruppen är en kvalitetsfirma med marknadsmässiga priser.
    Styrelsen, BRF Ritlaget 3 Läs mer
    2020-03-05 Mio S svarar Mia S
    Stort tack!
    För alla roliga & fina uppdrag, & att ni ger oss ett omdöme !
    Ni är verkligen en super förening & styrelsen är toppen, ni eftersträvar alltid kvalitet i era jobb & det är pricken över iet. Att få ta sig tiden i ett jobb & verkligen göra det bra! & ni förstår att det ibland tar lite extra tid att göra ett arbete med kvalitet!
    Tusen tack åter igen.
  • 2020-03-03

Hadi N skrev om BVF Gruppen
    Har anlitat BBF-gruppen till vår bostadsrättsförening flera gånger och är mycket nöjd med utfallet! Flexibelt och lösningsorienterat bemötande! Läs mer
    2020-03-05 Mio S svarar Hadi N
    Tack Hadi, & Brf styrmannen för full pott, känns extra roligt då vi jobbat åt er i 10 år, litet jobb & ibland större! Ovasett försöker vi alltid göra vårat bästa!
    Tack
  • 2020-03-03

Robert S skrev om BVF Gruppen
    Vi har renoverat ett helt hus. Vi fick jättebra tips på smarta lösningar både avseende konstruktion och design. Vänligt bemötande och allt av högsta kvalitet. De höll tidsplanen och de få anmärkningar vi hade löstes snabbt och kostnadsfritt. Vi kan verkligen rekommendera BVF gruppen för liknande arbeten. Läs mer
    2020-03-03 Mio S svarar Robert S
    Tack för fina ord & omdöme. Det var ett omfattande arbete, men ni var verkligen superkunder som förstod att problem kommer upp men är till för att lösas:)
    Återigen tackar vi för förtroendet Med vänlig hälsning, Mio Sparreman med BVF Teamet!

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte