BVTLER AB

BVTLER AB

bvtler.se
  • BadgeSevenYears

Välkommen till BVTLER! Känner du att du vill ha tid över till annat än vardagssysslor som att städa, tvätta bil, byta glödlampa och dylikt? Var inte butter - hyr en butler! Vi på Bvtler ser till att alla möjliga vardagssysslor blir gjord, stora som små. Som företagare kan du till exempel ha hemstädning som löneförmån, avlasta...

522 omdömen om BVTLER AB

Sedan starten hos Reco 2018

Marie-louise E

Trevligt bemötande, lite dålig kommunikation. Även dålig kommunikation mellan chef och personal, upplever vi. Duktig personal, men missar endel pga dålig information och språksvårigheter.

Joseph Ö
Skrev om BVTLER AB

Riktigt proffsiga rakt av. Snabb respons, bra leverans osv.

Cecilia K
Skrev om BVTLER AB

Jag har hittills bara haft hemstädning två gånger men jag är väldigt nöjd! Trevligt bemötande och städningen är väl utförd.

Jan Z
Skrev om BVTLER AB

Alltid trevligt bemött. Bra kvalitet.

Kristina L
Skrev om BVTLER AB

Jag behövde lösa bärhjälp med kort varsel hos en kund och ringde BVTLER då de alltid har kunnat ställa upp oavsett vilken tjänst som behövs. De är punktliga och professionella och kan lösa i princip allt. Som egenföretagare är det ovärderligt att kunna få hjälp av en firma som BVTLER som kan bistå med allt från bärhjälp, tavelupphängning, städ...ja i princip allt jag kan behöva för att kunna utföra delar av mina uppdrag som inredare.

Peter E
Skrev om BVTLER AB

Martin, Gustav och gänget är alltid tillmötesgående och har hjälpt oss med både städning, flytt och handymantjänster. Vi blir alltid nöjda och rekommenderar BVTLER!

JESSIKA B
Skrev om BVTLER AB

Proffsigt och personligt! Vi anlitar Bvtler för hemstädning och är supernöjda med kommunikation, service och utförande. Professionell städning med högsta kvalitet- personalen ser och tar ansvar för vad som behöver göras och visar omsorgsfullt sinne för detaljer. Äntligen har jag hittat en städfirma som kan möta våra förväntningar. Från hela familjen - Tack!

Marcus M
Skrev om BVTLER AB

Otroligt snabba och flexibla då jag ville ha hjälp ganska snabbt på grund av en ombyggnad. Resultatet blev toppen och mina kunder fick uppleva en ren och snygg lokal i toppskick, stort tack BVTLER, rekommenderar verkligen er vidare.

Ricard L
Skrev om BVTLER AB

Jag svarade med vändande post. Jag tar det gärna igen. Mer än helnöjd. Isabell är en ängel som gör hemmet skinande rent på några timmar. Jag skulle ha anlitat henne för 10 år sedan !,

Kjell F
Skrev om BVTLER AB

Bra tillgänglighet när jag vill nå Butler. Höga förväntningar från början och dessa har blivit klart uppnådda. Tjänsten är städning en gång var fjärde vecka och vi är mer än nöjda med de personer som arbetat hos oss.

Maria E
Skrev om BVTLER AB

Otroligt trevlig personal 👍 Nog granna med städningen! Och helt enkelt jag och min syster ger 10 av tio poäng och kommer att använda era tjänster igen och givetvis rekommendera er till andra Mvh Maria Engström och Anneli Phillippou Crihistodolou

Madeleine R
Skrev om BVTLER AB

Väldigt duktiga, noggranna och trevliga städare som slet hemma hos oss i 6 timmar (flyttstäd). Upptäckte några mindre "missar" men vi blev kompenserade med en storstädning ett par veckor senare vilket uppskattades mycket! Kan varmt rekommendera BVTLER. Jättebra service!

Per Erik W
Skrev om BVTLER AB

funkade kanon, snabb kommunikation och städningen var bra

Per L
Skrev om BVTLER AB

Alltid punktliga, proffsiga och flexibla. Har använt dem med bästa resultat och kommer att fortsätta snvända dem när behov uppstår.

Svar från BVTLER AB

Hej Per! Tack, vi ser fram emot att hjälpa till framöver!

Vilma A
Skrev om BVTLER AB

Kontaktade BVTLER för hjälp med montering inom vår verksamhet. Fick snabb och smidig hjälp vid första kontakten och de anpassade sig helt efter våra behov. Vi fick otroligt bra och skicklig hjälp på plats. Smidigt och snabbt!

Svar från BVTLER AB

Hej Vilma! Tackar ödmjukast för dina fina ord!

Jimmy S
Skrev om BVTLER AB

Otrolgit tillmötesgående och duktig servicefirma. Använder dem för såväl kontorsstäd som hemmastäd och även använt deras tjänster för flytt. Rekommenderas!

Svar från BVTLER AB

Hej Jimmy! Vi är glada och tacksamma för ett långt och fin samarbete!

Åsa S
Skrev om BVTLER AB

Snabb kontakt, bra bemötande, punktliga och noggranna. Vi är jättenöjda!

Svar från BVTLER AB

Hej Åsa! Tack för detta, spot on på vad vi vill leverera! =)

Andreas S
Skrev om BVTLER AB

Personligt och lyhört. 5+! Har varit kund i många år och rekommenderat andra att anlita er.

Svar från BVTLER AB

Hej Andreas! Vi är tacksamma att ni anlitat oss så länge och de rekommendationer ni lämnat till vänner värmer verkligen, tack!

Per W
Skrev om BVTLER AB

Utmärkt städning och hög kvalitet varje gång. Alltid något litet extra gjort i samband med städningen. Kontinuitet och samma person varje gång. Väldigt enkelt att använda BVTLERs kundportal och aldrig något som är problem eller besvärligt i kontakterna med företaget. Vi är mycket nöjda och känner oss trygga med BVTLER. Vi har inte ångrat att vi bytte från Hemfrid till BVTLER. 10 av 10!

Svar från BVTLER AB

Hej Per! Supertack för att du tar dig tid att skriva, detta ger oss sån härlig energi att fortsätta leverera 10/10 dag in och dag ut!

Niklas F
Skrev om BVTLER AB

Vi har testat många städfirmor genom åren och aldrig varit riktigt nöjda. Ny personal hela tiden dålig kommunikation slarvig städning. Nu har vi kommit i kontakt med Bvtler som verkligen tog våra krav på allvar och har levererat sen dag 1. Tydlig kommunikation. Lyhörda. Duktiga städare. Nogranna. Lägger ner det lilla extra som saknas hos många andra firmor för att få ett perfekt resultat.

Svar från BVTLER AB

Hej Niklas! Wow, detta blir vi så glada att höra! Tack!

Volodymyr S
Skrev om BVTLER AB

Kollat lägenheten efter flyttstädning och det var nästan ok. Man kan se platser där städningen gjorts så snabbt som möjlight, man kan se spår från rengöringen som är kvar, det betyder är att det har inte rengjorts ordentligt. Toaletten var gul! Det blev bättre efter spolning, det betyder är att städaren använde rengoringsmedel men har inte tagit bort den. På dem står det att man ska ta bort rengöringsmedel efter ungefär 5-10 minuter. Jag kollade på lägenheten en vecka efter! Jag kommer inte anställa er igen. Jag förväntade mig bättre städning.

Svar från BVTLER AB

Hej Volodomyr! Tack för att du tar dig tid att skriva. Din upplevelse rimmar inte med vad vi vill leverera så vi tog upp detta på vårt senaste arbetsledarmöte. Det gula i toaletten var allrent citrus som applicerats efter städningen för att dämpa en doft som du hade redan innan städningen och som inte gick bort helt =) Detta ska arbetsledaren även informerat dig om. Men som sagt, din upplevelse är så klart en besvikelse vilket vi beklagar. //Martin Rath - VD

Marcus W
Skrev om BVTLER AB

+Kunde göra en storstädning med kort varsel innan jul. -Tyvärr så slarvade/missade man med en hel del vilket gjorde att jag själv fick städa det. Vid storstädning borde man kunna förvänta sig att städningen görs ordentligt samt att man själv inte behöver städa efter.

Svar från BVTLER AB

Hej Marcus! Uppskattar att du tar upp både + och -. Vi är inte felfria och det är dessa händelser som utvecklar oss. I detta fall tror jag att vår vilja att hjälpa till med så kort varsel innan jul gjorde att vi tog oss lite vatten över huvudet och det påverkade resultatet. Vi hoppas att du ger oss en chans till och att vi då med lite framförhållning kan visa vad vi går för =) // Martin Rath - VD

Haidar A
Skrev om BVTLER AB

Hög service och super trevlig personal.

Svar från BVTLER AB

Hej Haidar! Tack för en fin milstolpe med vårt 500e omdöme här på Reco =)

Agneta C
Skrev om BVTLER AB

Bra städtrupp! Anlände på utsatt tid. Ringde o informerade om sluttid så att vi kunde synka låsning av dörr. Trevligt bemötande. Så jag är mkt nöjd med hur uppdraget genomfördes. Mvh Agneta

Svar från BVTLER AB

Hej Agneta! Vi tackar för detta samt för ditt glada bemötande =)

Robbie Ö
Skrev om BVTLER AB

Fungerar mycket bra! Kommer alltid i tid och meddelar ifall det blir några tillfälliga ändringar i städschemat.

Svar från BVTLER AB

Hej Robbie! Kommunikation är väldigt viktigt för oss och vi uppskattar att du håller med =)

Maria E
Skrev om BVTLER AB

Rent och fint! Proffsig personal och noggranna!

Svar från BVTLER AB

Hej Maria! Tackar så mycket för detta!

Elisabeth S
Skrev om BVTLER AB

Bra bemötta, snabb info och en fantastisk städare. Supernöjd efter två omgångar med hemstädning

Svar från BVTLER AB

Hej Elisabeth! Vi är så glada över de varma orden, tack!

WILLIAM O
Skrev om BVTLER AB

Var inte ordentligt städat först men vi kontaktade dem och de tog vårt klagomål på allvar.

Svar från BVTLER AB

Hejsan William! Tack för detta!

Henrik E
Skrev om BVTLER AB

Superbra på städning och service. Bvtler har städat hos mig i flera år och jag är alltid nöjd med städningen, dessutom har de förstaklassig service!

Svar från BVTLER AB

Hej Henrik! Vi tackar ödmjukast för detta och ser fram emot många år tillsammans framöver =)

Anastasia R

Gunnar S
Skrev om BVTLER AB

Helt OK bemötande. Jobbet ifråga gjordes till full belåtenhet. Vänligen Gunnar Sundqvist

Svar från BVTLER AB

Hej Gunnar! Vi strävar såklart efter mer än helt OK men är glada att du är nöjd med utförandet.

Maria R
Skrev om BVTLER AB

Butler har alltid lyssnad och tagit till sig synpunkter vi haft. De har varit hjälpsamma och har levererat enligt våra förväntningar. Är jättenöjd.

Svar från BVTLER AB

Hej Maria! Vad glada vi blir, tack!

Linn M
Skrev om BVTLER AB

Trevlig personal, bra kommunikation med kundservice/arbetsledare och välutfört arbete av städarna!

Svar från BVTLER AB

Hej Linn! Tackar så mycket för den fina sammanfattningen =)

Saba C
Skrev om BVTLER AB

Utför sitt uppdrag alldeles utmärkt.

Svar från BVTLER AB

Hejsan Saba! Det tackar vi för!

Malin F
Skrev om BVTLER AB

Bra städning, trevlig personal.

Svar från BVTLER AB

Hej Malin! Vi tackar för det =)

Madeleine K
Skrev om BVTLER AB

Jag behövde hjälp med att montera ett matbord med en mycket tung marmorskiva. Killarna var riktiga proffs och resultatet blev alldeles utmärkt. Det fanns tid över och då hjälpte de mig att tömma vinden på skräp som skulle till tippen. Jag var väldigt nöjd med den fina servicen och det trevliga bemötandet.

Svar från BVTLER AB

Hej Madeleine! Tack för det, vi ska hälsa killarna det!

Astrid R
Skrev om BVTLER AB

Bra bemötande, service minded och mycket väl utfört jobb. Jag är mycket nöjd.

Svar från BVTLER AB

Hej Astrid! Tack för att du valde oss och tack för omdömet!

Jimmy A
Skrev om BVTLER AB

Superservice! Med allt ifrån planering till utförande, väldigt nöjd med extratjänster utöver hemstädningen.

Svar från BVTLER AB

Hej Jimmy! Vi är tacksamma för det förtroendet!

Dennis H
Skrev om BVTLER AB

Toppen resultat, bra kommunikation och bra pris

Svar från BVTLER AB

Hej Dennis! Tack för ditt pricksäkra omdöme, precis vad vi vill leverera!

Sten K
Skrev om BVTLER AB

Gav detta omdöme på flyttstädning redan 29 juli 2023. "Flyttstädning.Helnöjd. Fantastiskt rent och snyggt. Riktiga städproffs."

Svar från BVTLER AB

Hej Sten! Tackar så mycket för det!

Karin W
Skrev om BVTLER AB

Otroligt trevliga och perfekt resultat. Kan varmt rekommendera fönsterputsning!

Svar från BVTLER AB

Hej Karin! Tack för det och vi uppskattar ditt trevliga bemötande minst lika mycket!

Elin S
Skrev om BVTLER AB

Superbra kommunikation, perfekt städat (är petig & har provat många av de största städföretagen i Stockholm) Punktliga & gör det där lilla extra. Jättenöjd .

Svar från BVTLER AB

Hej Elin! Tack för ditt omdöme, vi gillar att du är petig ;)

Per-Olov V
Skrev om BVTLER AB

Hej. Allt funkar perfekt. Ett bra bemötande och gediget arbete. Kan bara rekommendera!

Svar från BVTLER AB

Hej Per-Olov! Vi tackar ödmjukast för detta!

Ruslan A
Skrev om BVTLER AB

Utförd flyttstädning var under all kritik, blev tvungen att städa själv. Fick dock en ”vanlig” städning som kompensation, vilket var bra tyckte jag. Städningen utfördes på 15 min och var riktigt dåligt utfört. Bestämde mig för att inte utkräva kompensation på kompensationen. Sammanfattningsvis, bra service men värdelöst utfört arbete.

Svar från BVTLER AB

Hej Ruslan! Tack för att du tar dig tid att skriva några rader. Detta ärende gick ju långt ifrån som vi önskade och vi har redan vidtagit ett antal åtgärder för att detta inte ska ske igen. Vi hoppas att du kommer tillbaka till oss så att vi får visa vår rätta sida.

Marat D
Skrev om BVTLER AB

Vi är kunder från 2021. Alltid trevlig personal som gör ett bra jobb. Lätt att justera schemat genom att chatta med chefer.

Svar från BVTLER AB

Hej Marat! Vi är tacksamma för ert förtroende år efter år, tack!

Alexandra D
Skrev om BVTLER AB

Väldigt nöjd med min flyttstädning

Svar från BVTLER AB

Hej Alexandra! Vad kul att höra, det gläder oss =)

Carina P
Skrev om BVTLER AB

Hej! Jag köpte flytt inom Stockholm! All information före och frågor bemöttes vänligt och snabbt! Bra flytt till lägenheten och vinden. Trevliga flyttkillar de var vänliga och tillmötesgående! Jag är mycket nöjd och kommer att rekommendera er framöver! Vänligen Carina

Svar från BVTLER AB

Hej Carina! Tack för dina fina ord och för att du tog dig tid att skriva några rader!

Louise E
Skrev om BVTLER AB

Jättebra och snabb flytt, trevliga killar som hjälpte till. Blev mindre än offererat och vi är supernöjda.

Svar från BVTLER AB

Hej Louise! Tack för ditt omdöme och lycka till med nya boendet!

Sten K
Skrev om BVTLER AB

Flyttstädning.Helnöjd. Fantastiskt rent och snyggt. Riktiga städproffs.

Svar från BVTLER AB

Hej Sten! Vi bugar och bockar, tack!

Isabelle A
Skrev om BVTLER AB

Så himla nöjd! Trevlig kundtjänst som smidigt hjälpte in att boka städning och självaste städningen hemma vart jättebra. Rekommenderar!

Svar från BVTLER AB

Hej Isabelle! Tack för ditt omdöme och din härliga energi =)