bybillgren.com

bybillgren.com

by BILLGREN har en stilren kollektion av accessoarer till honom. All design och produktutveckling av våra smycken och klockor sker i vår kreativa studio i Malmö. Vår vision är att skapa accessoarer som går att variera, vem du än är och var du än befinner dig i världen. Vi vill att alla ska kunna variera sina accessoarer efter humör, tillfälle och plats. Därför kan de bäras på såväl formella tillställningar som avslappnade dagar tillsammans med nära och kära. Men By Billgren är mer än bara herraccessoarer. Vi bryr oss. På riktigt. Bakom varje enskild detalj - från design till kundkontakt finns ett passionerat team som lägger ner hela sin själ för att överträffa våra kunders förväntan. Följ med på vår resa och upptäck världen med oss!

Läs vad 157 kunder tycker om bybillgren.com

• 2020-12-04

Camilla S skrev om bybillgren.com
    Jag köpte ett guldigt halsband med gravyr och wow, det var verkligen så fint! Ser så mycket fram emot att ge det till min partner! Är säker på att han kommer älska det. Läs mer
  • 2020-12-04

Daniel H skrev om bybillgren.com
    Fint armband men slarvigt och otydligt utförd gravyr som syns dåligt. Läs mer
    2020-12-04 Ida B svarar Daniel H
    Hejsan Daniel!

Vad tråkigt att du inte är nöjd med din gravyr. Har du fått ett armband med otydlig gravyr så vill vi självklart åtgärda det. Kontakta info@bybillgren.com så hjälper vi dig vidare. Det är viktigt för oss att du som kund ska känna dig nöjd efter ditt köp hos oss.

Önskar dig en toppendag!

• 2020-12-02

Stina N skrev om bybillgren.com
    Jag ville köpa ett armband som jag hittade på instagram men som inte fanns på hemsidan så en av personalen gick in i lagret och hittade ett exemplar som fanns kvar som jag fick köpa! Superbra kundservice! 💕 Läs mer

Britt-mari E skrev om bybillgren.com
    Wow! Fick ett fantastiskt bemötande i chatten med julklappstips till mannen
    + Toppenservice
    + Snygg webbsida med bra produktbilder, texter och inspiration
    + Snabb leverans
    + Lyxig paketinslagning (gratis)
    + Snyggt läderarmband av hög kvalitet.
    Kommer absolut handla fler smycken!! Läs mer

Lina H skrev om bybillgren.com
    Fint armband och snabb leverans! Läs mer

Leila A skrev om bybillgren.com
    *Armbandet Save the Ocean
    *Excellent fint bemötande
    *Förväntningarna sammanföll till 100% med företagets vision = 1) Syftet, 2) Bemötande, 3) Kvalitet
    *Mycket nöjd ty nu kan jag föra budskapet vidare även med att alltid bära det på min högra handled. Jag värnar om hav och oceaner eftersom jag är ättling till sjöfartsfolk, och bär på en yrkesstålthet med min 20-års anställning ombord både internationellt och nationellt. Inbiten havsseglare privat. Läs mer
  • 2020-11-28

Josefin K skrev om bybillgren.com
    Snabbt svar vid mail. Samt byte av defekt vara utan någon extra kostnad för mig. Bra service! Läs mer
  • 2020-11-28

Daniela K skrev om bybillgren.com
    Jag var på jakt efter en julklapp åt min kille och efter att ha tittat runt lite hittade jag den perfekta gåvan, ett enkelt halsband med en fyrkantig medaljong.

Jag tycker verkligen om era alla produkter och jag tyckte sida var lätt att använda och väldig klar, alltså uppstod de inga problem eller svåra krokar på vägen.

Bildeb på produkten motsvarade mina förväntningar och var änmu finare i verkligheten, förpackningen och själv boxen pasdar perfekt bara sådär med snöre runt, vilket var en positiv överraskning

Tack super mycke för smycket, jag är super nöjd och kommer säkert handla hos er igen nångång, fortsätt såhär :) Läs mer
    bybillgren.com, Ida B gillar detta
  • 2020-11-25

Marie K skrev om bybillgren.com
    Köpte armband som ska bli julklapp. Snabb leverans. Läs mer
  • 2020-11-23

Simon L skrev om bybillgren.com
    Hade kollat runt efter ett speciellt armband i en specific färg, bybillgren hade rätt färg samt den stilrena looken. Blev riktigt nöjd när armbandet anlände. Läs mer
  • Christoffer H

Jörgen E skrev om bybillgren.com
    Enkelt och smidigt. Kvalitet på produkterna. Läs mer
  • 2020-11-16

Petra L skrev om bybillgren.com
    Tycker det är en miss att man inte själv kan välja om man vill köpa armbandet till en kvinna. Det armbandet som jag köpte upplever jag som väldigt unisex men förpackningen gjorde det omöjligt att leverera till en kvinna. Läs mer
    2020-11-16 bybillgren.com svarar Petra L
    Hejsan Petra!

Tack för din feedback. Vad tråkigt att du upplevde att du inte kunde ge bort presenten till en kvinna. Vårt Save The Ocean-armband är en av våra mest populära produkter bland både kvinnor och män och vi har medvetet valt svart paketinslagning med grått snöre för att det ska passa alla. Men vi ska ta med oss dina synpunkter till framtiden och är alltid öppna för nya förslag.

Önskar dig en härlig vecka!

Bäst hälsningar,
  • 2020-11-14

Ann L skrev om bybillgren.com
    Köpte armband. Det var jättefint. Men lite besviken att de blanka pärlorna ej var i silver. Läs mer
    2020-11-16 bybillgren.com svarar Ann L
    Hejsan Ann!

Tack för din recension och feedback. Vad roligt att du är nöjd med ditt armband! Vi har nu förtydligat ytterligare att de blanka pärlorna är av rostfritt stål för att det inte ska ske något missförstånd i framtiden. Anledning till att vi valt rostfritt stål istället för silver på våra smycken för att lyckas hålla en låg prisbild och använda ett material som är underhållsfritt för våra kunder. Tveka inte att kontakta oss på info@bybillgren.com om du har några ytterligare frågor.

Önskar dig en härlig start på veckan!

• 2020-11-14

Emma L skrev om bybillgren.com
    Beställde ett armband till min pojkvän med gravyr. Det blev fint och precis som jag tänkte mig. Fint inslaget i presentpåse. Läs mer
  • 2020-11-09

Linda A skrev om bybillgren.com
    Snabbt, smidigt och mycket trevligt bemötande från kundservice. Läs mer
  • 2020-11-08

Maria M skrev om bybillgren.com
    Jag köpte en armband ( 100 kr gick till val- kampanj)som visade sig vara trist och ha dålig kvalitet- var ju för en god sak men kändes som vi luras som kunder - hade känns bättre att ge hela beloppet till ändamålet Läs mer
    2020-11-09 Ida B svarar Maria M
    Hejsan Maria!

Tack för din feedback. Vad tråkigt att höra att du inte är nöjd med ditt armband. Hör gärna av dig till oss på info@bybillgren.com så att vi kan skicka dig ett nytt armband om du haft otur med ditt armband.

För oss är det viktigt att du som kund ska känna dig nöjd när du handlar hos oss och vi skulle aldrig lura våra kunder. Vi brinner för våra djur och natur och vill bidra med allt vi kan för att skapa förändring. Det stämmer att 100 kr av 349 kr går till projektet Save The Ocean. Som litet företag kan vi tyvärr inte ge bort hela beloppet då det tillkommer omkostnader i form av produktionskostnad, material, folder, frakt osv som vi måste täcka för att kunna sälja armbandet. Vi har hittills donerat 400.000 kr till projektet Save The Ocean tillsammans med våra kunder vilket vi är väldigt stolta över. Tack för att du bidragit till detta!

Önskar dig en härlig dag.

• 2020-11-05

Anna-karin N skrev om bybillgren.com
    Snabb service då armbandet jag köpt var för stort. Kommer absolut rekommendera och handla om det kommer intressanta varor. Läs mer
  • 2020-10-29

Elisabeth F skrev om bybillgren.com
    Snabb leverans av utmärkt produkt. Läs mer
    Ida B, bybillgren.com gillar detta
  • 2020-10-28

Johanna W skrev om bybillgren.com
    Snabb leverans. Halsbandet hade dock gått sönder lite, men jag fick en snabb lösning och är supernöjd. Läs mer
    Ida B, bybillgren.com gillar detta
  • 2020-10-26

Heléne S skrev om bybillgren.com
    Snyggt överstänker med bild och min förväntan. Kan bli mer köp från er..! Läs mer
    bybillgren.com, Ida B gillar detta
  • 2020-10-26

Marie M skrev om bybillgren.com
    Köpte ett snyggt läderarmband till en ung man som just blev tonåring. Snabb hantering, snabb leverans, snygg hemsida. När väl armbandet sen kom så älskade han det, men det var tyvärr för stort, och samma sak då - supersnabb återkoppling på mitt mail, bra förslag till lösningar och alternativa armband till ungen. Jag är mer än nöjd! Läs mer
  • 2020-09-30

Carina A skrev om bybillgren.com
    Enkelt och smidigt att handla där Läs mer
  • 2020-09-26

Margaretha L skrev om bybillgren.com
    Herrarmband. Snabb leverans. Snygg förpackning.
    Håller tummarna ör att varan överensstämmer med bilden av det.
    Mycket nöjd Läs mer
  • 2020-09-22

Charlotte O skrev om bybillgren.com
    Snabb leverans och snyggt inslaget. Produkterna var fina och levde upp till förväntningarna. Läs mer
  • 2020-09-17

Karina S skrev om bybillgren.com
    Smidig och enkelt att välja och köpa produkter. Läs mer
  • 2020-09-13

Emelie S skrev om bybillgren.com
    Fin service och trevligt bemötande och vackra smycken, rekommenderas varmt Läs mer
  • 2020-08-27

Susanne E skrev om bybillgren.com
    Älskar By Billgren och denna beställning blev perfektion snyggt paketerad
    Tack Läs mer
  • 2020-08-25

Susanne Tilvi J skrev om bybillgren.com
    Mycket bra service, de kontaktade mig för säkra sig om att gravyren blev rätt. Snabb leverans Läs mer
  • 2020-08-17

Eva-lotta M skrev om bybillgren.com
    Enkelt, snabbt och smidigt att beställa och få hem varorna. Mycket fin presentpaketering medföljde👌. Fina bilder med bra beskrivning av produkterna. Känns lyxigt och handgjort. Läs mer
  • 2020-08-17

Richard M skrev om bybillgren.com
    Snabba leveranser, lättsålda produkter. Läs mer
  • 2020-08-14

Jannie K skrev om bybillgren.com
    Beställde manschettknappar med gravyr till min man i present på bröllopsdagen. Väldigt snabb leverans och fin vara. Fint inslaget. Det enda som var lite krångligt (upplevde jag) var att gravyr beställs som separat vara i varukorgen. Annars väldigt nöjd och maken också! Läs mer
  • Christin H

2020-08-14

Christin H skrev om bybillgren.com
    Herrarmband
    Bra webbsida för mobil, lätt att söka på, beställa Varan, snabb leverans och jättefint inslaget och kändes som jag fick present när den tjänsten var gratis. Kommer definitivt återkomma som kund! Läs mer
  • 2020-08-08

Adam H skrev om bybillgren.com
    Snygg ring med snabb leverans 👌 Läs mer

Peter J skrev om bybillgren.com
    Köpte ett halsband! Stilrena smycken för män! Bra priser, så man kan ha flera smycken och byta mellan! Har varit och kollat i showroom i västra hamnen ett par gånger. Jättetrevligt bemött! Men beställde denna gång på nätet, snabb leverans! Mycket nöjd! Kul att det är någon som designar smycken för män! Läs mer

Jan S skrev om bybillgren.com
    Snabbt, snyggt och proffsigt. Fick en extra länk då armbandet var för litet Läs mer

Marina H skrev om bybillgren.com
    Bra service och snabb leverans! Jättefina produkter som vi är väldigt nöjda med! Läs mer
  • 2020-07-29

Carina H skrev om bybillgren.com
    Armband till sonen som fyllde 22 år. Han blev jätteglad och den hann komma i tid.
    Jättenöjd med allt! Läs mer
  • 2020-07-27

Marie S skrev om bybillgren.com
    Bra beskrivning och bilder snabb leverans mycket nöjd 💕 Läs mer
  • 2020-07-20

Agneta H skrev om bybillgren.com
    Mycket nöjd med armbandet jag köpte samt den snabba frakten. Rekommenderar varmt byBillgren! Läs mer
  • 2020-07-10

Bo Ö skrev om bybillgren.com
    Jag köpte två snygga herrarmband i läder.
    Väldesignade kvalitetsprodukter och bra service och snabb leverans! Läs mer
  • 2020-07-09

Marie R skrev om bybillgren.com
    Jag köpte ett armband via hemsidan. Lättöverskådlig hemsida och snabb leverans. Läs mer
  • 2020-07-08

Isabella K skrev om bybillgren.com
    Ett armband med gravering. Mycket fint och jättefin presentask. Snabb leverans.
    Super nöjd. Läs mer
  • 2020-07-05

Fredrik L skrev om bybillgren.com
    Snabb leverans av beställd vara. Läs mer
  • 2020-06-24

Ulrika A skrev om bybillgren.com
    Beställde ett armband. Snabb leverans. Trevlig kontakt med kundtjänst både före och efter köpet, då jag behövde hjälp. Läs mer
  • 2020-06-22

Patrik O skrev om bybillgren.com
    Armband.
    Bemöttes på ett bra sätt.

Uppfyllde mina förväntningar.

Lite oklart att ni inte har butik i Malmö utan bara ett visningsrum Läs mer
  • 2020-06-22

Annika A skrev om bybillgren.com
    gjorde kompletterande beställningar till butiken och kunder, snabbt enkelt och tydligt vad som finns hemma på lager Läs mer
  • 2020-06-19

Lotta B skrev om bybillgren.com
    Herrarmband. Mycket överensstämmande bilder på nätet och varan. Snabb leverans! Läs mer
  • 2020-06-16

Michael J skrev om bybillgren.com
    Allt var enkelt och smidigt. Snabb leverans och klassiska stilrena produkter. Rekommenderas! Läs mer
  • 2020-06-13

Erica R skrev om bybillgren.com
    Jag köpte ett armband till min son. Det stod 1-3 arbetsdagar så det skulle komma bra till hans avslutning i onsdags...men det har inte dykt upp än.

Så än så länge blir det inte nått bra betyg tyvärr Läs mer
    2020-06-15 bybillgren.com svarar Erica R
    Hej Erica

Tack för att du kontaktar oss! Din beställning skickades den 8/6 och kom till en paketbox den 9/6. Vi har skickat ett mejl till dig med sändningsstatus på ditt paket. Har du ytterligare frågor är det bara att kontakta oss!

Ha en fin måndag!
    Vänligen,
    Team by BILLGREN
    bybillgren.com gillar detta

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte