Alla kategorier Webshop bybillgren.com

bybillgren.com

by BILLGREN har en stilren kollektion av accessoarer till honom. All design och produktutveckling av våra smycken och klockor sker i vår kreativa studio i Malmö. Vår vision är att skapa accessoarer som går att variera, vem du än är och var du än befinner dig i världen. Vi vill att alla ska kunna variera sina accessoarer efter humör, tillfälle och plats. Därför kan de bäras på såväl formella tillställningar som avslappnade dagar tillsammans med nära och kära. Men By Billgren är mer än bara herraccessoarer. Vi bryr oss. På riktigt. Bakom varje enskild detalj - från design till kundkontakt finns ett passionerat team som lägger ner hela sin själ för att överträffa våra kunders förväntan. Följ med på vår resa och upptäck världen med oss!

Läs vad 8 kunder tycker om bybillgren.com

• 2019-05-27

Mattias F skrev om bybillgren.com
    Bra varor som var fint och ordentligt packade.
    Hela leveransen gav ett gediget och personligt intryck. Läs mer
  • 2019-05-20

Elin P skrev om bybillgren.com
    Beställde ett ingraverat armband som kom efter 6 arbetsdagar istället för de max 3 som det står men var ändå en väldigt bra butik och armbandet är supersnyggt! Läs mer
    2019-05-20 Ida B svarar Elin P
    Hejsan Elin!

Stort tack för dina fina recension och vad roligt att du är nöjd med ditt armband! Vid gravyr av produkter så är leveranstiden 2-6 arbetsdagar vilket vi informerar om i våra köpvillkor och under produkt ”Gravyr”. Men vi tar med oss din feedback och ska jobba på att göra det mer tydligt vid beställning :) Bra input!

Varmt välkommen tillbaka. Önskar dig en fantastisk vecka!

Bästa hälsningar,
    Ida, By Billgren
  • 2019-05-17

Eva J skrev om bybillgren.com
    Armband save the ocean
    Allt fungerade mycket bra! Läs mer
  • 2019-05-16

Petra L skrev om bybillgren.com
    Jag köpte ett läder armband till min sambo hos Jarl Sandin. Bemötandet jag fick var utmärkt i form av service, kunskap och glatt humör.
    Era armband är fantastiskt snygga och jag har köpt flera för att min sambo ska kunna kombinera eller ha olika. Läs mer
  • 2019-05-16

Anja J skrev om bybillgren.com
    Jag köpte ett stålarmband.
    Snabb leverans i en snygg presentförpackning.
    Jättetrevlig person jag pratade med när jag behövde hjälp och jag fick den hjälp jag behövde.
    Jag kommer absolut handla igen!
    Snygga produkter till ett bra pris dessutom 😊 Läs mer

Urban S skrev om bybillgren.com
    Snabb leverans, tjusiga smycken för män. Mycket att välja bland. Läs mer

Malin J skrev om bybillgren.com
    Köpte 2 väldigt fina halsband till min son och min sambo. Snabb hantering och frakt och ett proffsigt intryck! Läs mer

Rune Conny J skrev om bybillgren.com
    Väldigt tillmötesgående på huvudkontoret. Öppnade för visning och köp på en tid som passade oss. Bra service och väldigt trevlig personal. Fin produkt. Läs mer

Västra Varvsgatan 5C, 211 11 Malmö