By Billgren

By Billgren

• BadgeSixYears

by BILLGREN har en stilren kollektion av accessoarer till honom. All design och produktutveckling av våra smycken och klockor sker i vår kreativa studio i Malmö. Vår vision är att skapa accessoarer som går att variera, vem du än är och var du än befinner dig i världen. Vi vill att alla ska kunna variera sina accessoarer efter...

827 omdömen om By Billgren

Sedan starten hos Reco 2019

Johnny N

"Texten måste vara åtminstone 30 tecken"👍

Emma H
Skrev om By Billgren

Supersnyggt smycke, snabb leverans. Allt över förväntan.

Svar från By Billgren

Åhh, tack snälla Emma för ditt omdöme! Vi uppskattar det väldigt mycket och blir väldigt glada av det. Tack för att du tog dig tiden att skriva ditt omdöme. 🥰✨ Varma hälsningar, Erika

Ingela N
Skrev om By Billgren

Dem har Fina smycken, snabb leverans,

Svar från By Billgren

Tack så jättemycket för ditt fina omdöme om oss Ingela. Det gör oss väldigt glada att läsa! Tack. 🥰✨ Varma hälsningar, Erika

Petra L
Skrev om By Billgren

Snabb leverans! Snygga armband som stämmer med beskrivning.

Svar från By Billgren

Vad roligt att dina varor kom fram snabbt samt att du tycker om armbanden. Vi blir väldigt glada av att läsa ditt omdöme! Tack för ditt omdöme Petra. 🌞✨ Varma hälsningar, Erika

Michael E
Skrev om By Billgren

Ganska ok leverans men varorna ger ett dåligt intryck, 2 armband som båda är som fiolsträngar… De är helt stenhårda och ringa och går inte att stänga

Svar från By Billgren

Hej Michael, tack för ditt omdöme! Vad tråkigt att du inte är riktigt nöjd med dina produkter. De två armbanden du har beställt är just lite stelare armband. Men vi uppskattar din feedback och tar den till oss. Om du inte är nöjd med produkterna och de är oanvända, kan du självklart returnera dem. Då hör du bara av dig till info@bybillgren.com 🌞😊 Varma hälsningar, Erika

Britt J

Mkt nöjd både med varan o bemötandet. Mvh/ Britt-Marie

Svar från By Billgren

Tack så mycket för ditt omdöme Britt, det värmer att läsa! ❤😊 Varma hälsningar, Erika

Jan F
Skrev om By Billgren

Bra, det motsvarade mina förväntningar

Svar från By Billgren

Vad härligt att läsa att vi motsvarade dina förväntningar. Tack för ditt omdöme Jan! 😊🌞 Varma hälsningar, Erika

Annika A
Skrev om By Billgren

Som alltid snygga och välgjorda smycken

Svar från By Billgren

Åh, tack så mycket Annika! Det gör oss glada att läsa att du gillar våra smycken. ✨🥰 Varma hälsningar, Erika

Christina A
Skrev om By Billgren

Fin hemsida och Snabb leverans. Jag köpte halskedja i stål och armband i samma pansarkedja. Ser så fin ut.

Svar från By Billgren

Tack för ditt fina omdöme Christina, det gör oss väldigt glada att läsa. ❤ Varma hälsningar, Erika

Maria L
Skrev om By Billgren

Jättefint armband som min son fick i present han blev nöjd! Snabb leverans så det var smidigt.

Svar från By Billgren

Vad roligt att din son blev glad över sitt armband! Vi hoppas att det blir fler presenter hos oss framöver. Tack för ditt omdöme Maria. 😊✨ Varma hälsningar, Erika

Magnus B
Skrev om By Billgren

Trevlig personal på By Billgren. Stilrena armband i bra kvalitet.

Svar från By Billgren

Tack så mycket för ditt omdöme Magnus! Det gör oss väldigt glada att läsa. 😍✨ Varma hälsningar, Erika

Gun R
Skrev om By Billgren

Mkt vackert färger strukturer och former

Svar från By Billgren

Vi instämmer om att våra Save The Ocean armband är väldigt fina. Tack så mycket för ditt omdöme Gun! ✨💙 Varma hälsningar, Erika

Martin H
Skrev om By Billgren

Snabb leverans och snyggt halsband

Svar från By Billgren

Tack så mycket för ditt omdöme Martin, det gör oss väldigt glada att läsa! 🌸😊 Varma hälsningar, Erika

Dan A
Skrev om By Billgren

Snabb hantering. Hög kvalitet i produkter. Snygg design.

Svar från By Billgren

Så bra att du fick en snabb hantering samt att du tycker våra produkter är av en hög kvalité. Det gör oss glada att läsa. Tack så mycket för ditt omdöme Dan! 😊🌞 Varma hälsningar, Erika

Eva-Lis N
Skrev om By Billgren

Mkt bra, verkligen vackert armband

Svar från By Billgren

Vad roligt att läsa ditt omdöme Eva-Lis, det gör oss glada att läsa du gillar ditt armband. Tack för ditt omdöme! 😊🥰 Varma hälsningar, Erika

Ann-Marie G
Skrev om By Billgren

Köpte ett armband "Save the ocean". Det känns bra att genom armbandet kunna stötta en viktig sak. Armbandet var jättefint, precis vad jag förväntat mig. Paketet kom riktigt snabbt. Jättenöjd!

Svar från By Billgren

Tack för att du är med och bidrar till våra hav Ann-Marie! 💙 Stort tack för ditt omdöme om oss. Det gör oss glada att läsa. 😊 Varma hälsningar, Erika

Jenny M
Skrev om By Billgren

Bra och informativ hemsida att handla ifrån. Otroligt snabb leverans och väldigt fina halsband och armband till kille. Kommer definitivt handla från By Billgren igen när jag eller någon annan ska få smycken.

Svar från By Billgren

Tack snälla Jenny för ditt fina omdöme! Det gör oss väldigt glada att läsa. Du är varmt välkommen att handla hos oss igen, det ser vi fram emot! 🥰❤ Varma hälsningar, Erika

Silva L
Skrev om By Billgren

Köpte ett halsband som kom med extra beställd inslagning. Fint inslaget men hade önskat att man kunde välja med inslagning eller bara få med förpackning som man slår in själv.

Svar från By Billgren

Hej Silva, tack för ditt omdöme. Vi tar till oss dina synpunkter om paketinslagningen för framtiden. Tack för feedbacken. 🥰🌞 Varma hälsningar, Erika

Helen H
Skrev om By Billgren

Väldigt nöjd med min korthållare, fin kvalitet och bra pris.

Svar från By Billgren

Vad bra att du är nöjd med din korthållare från oss, det gör oss väldigt glada att läsa! Tack för ditt omdöme Helen. 🥰✨ Varma hälsningar, Erika

Birgitta H
Skrev om By Billgren

Fått många snabba svar från dem de har verkligen försökt hjälpa till.

Svar från By Billgren

Tack för ditt omdöme Birgitta, jag är glad att vi kunde hjälpa dig med det som du behövde. ✨😊 Varma hälsningar, Erika

Ingrid R
Skrev om By Billgren

Bra initiativ och jättefina produkter!

Svar från By Billgren

Tack för att du är med och bidrar till våra hav genom att köpa Save The Ocean! Tack för ditt omdöme Ingrid. 💙 Varma hälsningar, Erika

Anne G
Skrev om By Billgren

Jag är mycket nöjd med mitt Save The Ocean. Smycket känna mycket betydelsefullt.

Svar från By Billgren

Vad härligt att du är nöjd med ditt Save The Ocean armband, de är ju sååå fina! Tack för att du är med och bidrar till våra hav och tack för ditt omdöme Anne. 😁💙 Varma hälsningar, Erika

Ejvor

Snabb leverans Bra varor Save the ocean armband väldigt populära

Svar från By Billgren

Vi håller med om att våra Save The Ocean armband är populära, det gör oss så glada! Tack för ditt omdöme Ejvor. 😁✨ Varma hälsningar, Erika

Ann-Christin L
Skrev om By Billgren

Lätt att beställa och mycket nöjd med armband o gravering. Kanon!

Svar från By Billgren

Åh, tack så mycket Ann-Christin för ditt omdöme! Det gör oss så glada att läsa. 😍😁 Varma hälsningar, Erika

Karin M
Skrev om By Billgren

Det var bra att handla här. Ett halsband hade gått sönder och vi fick 50 % rabatt för att köpa ett nytt då det inte gick att laga. Det var ett kedjehalsband av stål som min son haft på sig varje dag sedan han köpte det.

Svar från By Billgren

Vad härligt att höra du är nöjd Karin, tack för ditt omdöme! 😊✨ Varma hälsningar, Erika

Fredrik W
Skrev om By Billgren

Snabbt, lätt och smidigt. Kontakt med företaget var också busenkelt

Svar från By Billgren

Vad härligt att höra Fredrik! Tack för ditt omdöme, det gör oss glada att läsa. ✨😊 Varma hälsningar, Erika

Christel K
Skrev om By Billgren

Bra artiklar, snabb leverans. Är supernöjd!

Svar från By Billgren

Tack för ditt omdöme Christel! Det gör oss glada att läsa du är nöjd med oss. Tack! ✨😊 Varma hälsningar, Erika

Lena G
Skrev om By Billgren

Bra att handla av By Billgren, snabbt svar och snabb leverans. Köpte ett armband Save the Ocean där 100 kr gick till att försöka rädda havet som känns jättebra! Det var med en returinformation i leveransen. Dessutom uppskattar jag att man kan betala via Klarna. / Lena

Svar från By Billgren

Tack för ditt fina omdöme Lena, och tack för att du är med och bidrar till våra hav. 💙 Varma hälsningar, Erika

Per E
Skrev om By Billgren

Lätt att beställa. Snabb och enkel leverans.

Svar från By Billgren

Vad bra att du upplever att det är lätt att beställa samt att vi har en snabb leverans. Tack för ditt omdöme Per! 😊✨ Varma hälsningar, Erika

Marie E
Skrev om By Billgren

Väldigt snabb leverans - uppskattas. Superfint armband som blev en uppskattad present.

Svar från By Billgren

Vad härligt att du är nöjd med leverans och smycke. Det gör oss glada att läsa. Tack Marie! 🥰✨ Varma hälsningar, Erika

Sylvia S
Skrev om By Billgren

Armbandet är jättefint..hoppas killen som ska få det i 20års present nästa söndag tycker detsamma 😉 Väldigt snabb leverans👍😁

Svar från By Billgren

Tack för ditt omdöme Sylvia! Vi håller tummarna att mottagaren av armbandet gillar det lika mycket som vi. 😍✨ Varma hälsningar, Erika

Christina B
Skrev om By Billgren

Fina armband som ger en slant till våra oceaner.

Svar från By Billgren

Vi håller med om att våra Save The Ocean armband är så fina! Tack för ditt köp, och tack för ditt omdöme Christina. 💙✨ Varma hälsningar, Erika

Michael D
Skrev om By Billgren

By Billgren misslyckades totalt uppnå mina förväntningar. De misslyckade de 3 gånger med en enkel gravering. Till sist fick jag tre dåliga halsband att välja mellan, dvs vilket är minst dåligt! Jag kommer aldrig mer köpa något från dem och kommer avråda alla mina vänner och bekanta att handla från By Billgren.

Svar från By Billgren

Hej Michael, tack för ditt omdöme! Jag vill be om ursäkt för den negativa upplevelsen du har haft med oss, det är inte vår avsikt att lämna våra kunder besvikna. Vi ville erbjuda dig de två halsbandet som blev graverade på fel sida för att du skulle få möjlighet att använda dessa utöver ditt halsband som blev rätt graverat. Vi har även återbetalat dig för gravyren. Jag är ledsen att vi oavsett inte kunde leva upp till dina förväntningar. Vi tar till oss din feedback, och hoppas vi får en chans att vinna tillbaka ditt förtroende i framtiden. 🌞 Varma hälsningar, Erika

Anette N
Skrev om By Billgren

Det här är en present till mitt barnbarn som fyller 21 år på torsdag. Jag ser fram emot att få se det. Leveransen var snabb så jag är mycket nöjd.

Svar från By Billgren

Vi håller tummarna att barnbarnet gillar sin present! Tack för ditt omdöme Anette, vi uppskattar att du tog dig tiden att skriva det. 🥰✨ Varma hälsningar, Erika

Jenny P
Skrev om By Billgren

Väldigt bra service! Snabb leverans.

Svar från By Billgren

Vad härligt att du tycker vi har bra service och snabb leverans. Det gör oss glada att läsa då det är precis det vi strävar efter. Tack för ditt omdöme Jenny! 😍🌞 Varma hälsningar, Erika

Ida J
Skrev om By Billgren

Fina smycken och ser precis ut som på bild. Snabb leverans!

Svar från By Billgren

Tack så mycket för ditt fina omdöme Ida, det gör oss glada att läsa. Tack! 😍✨ Varma hälsningar, Erika

Lisbeth S
Skrev om By Billgren

Det var en positiv upplevelse att handla av By Billgren. Förväntningarna var att hitta ett armband till mitt barnbarn, en kille, som fyllde 15 år. Det fanns mycket att välja på för teenagers vilket var överraskande. Gåvan passade perfekt och barnbarnet blev superglad.

Svar från By Billgren

Sååå roligt att barnbarnet blev glad för sin present! Det gör oss också väldigt glada att läsa att ni tyckte det fanns många smycken att välja mellan samt att du har haft en positiv upplevelse. Tack så mycket för ditt fina omdöme Lisbeth. 😍🌞 Varma hälsningar, Erika

Ingrid Barbro Birgitta L

Mina förväntningar uppfylldes.

Svar från By Billgren

Det gör oss väldigt glada att läsa att vi har nått upp till dina förväntningar. Tack för ditt köp och tack för ditt fina omdöme Birgitta! 🌞😁 Varma hälsningar, Erika

Gertrud K
Skrev om By Billgren

Snabb leverans och produkt som verkligen motsvarade förväntningarna och gjorde mottagaren glad

Svar från By Billgren

Det gör oss glada att läsa att mottagaren blev glad för sitt smycke, samt att allt har motsvarat dina förväntningar. Tack för ditt omdöme Gertrud! 🥰✨ Varma hälsningar, Erika

Isabelle R
Skrev om By Billgren

Väldigt bra alternativ för personliga smycken med gravyr.

Svar från By Billgren

Så roligt att du är nöjd med din gravyr! Det gör oss glada att läsa. Tack för ditt omdöme Isabelle. 🥰✨ Varma hälsningar, Erika

Berit R
Skrev om By Billgren

Otroligt vackert armband, maken blev jätteglad. Leveransen gick jättesnabbt. Save the ocean armband till oss båda ,så snygga.

Svar från By Billgren

Vi håller med om att våra Save The Ocean-armband är väldigt snygga. Tack för att ni är med och bidrar till våra hav, och tack för ditt omdöme Berit! 💙 Varma hälsningar, Erika

Maria J
Skrev om By Billgren

Jag fick ett supersnabbt mejlsvar. Riktigt trevligt bemötande och varan var så fint inslagen!

Svar från By Billgren

Vad glada vi blir av att läsa ditt omdöme! Tack så jättemycket Maria, vi uppskattar att du tog dig tiden att skriva ett omdöme. 🌞😊 Varma hälsningar, Erika

Anja L
Skrev om By Billgren

Snabbt, enkelt och smidigt. Vackra smycken.

Svar från By Billgren

Tack för ditt omdöme Anja! Vi blir glada av att läsa att du gillar våra smycken, samt att du upplever det var snabbt, enkelt och smidigt. 😊✨ Varma hälsningar, Erika

Fredrik S
Skrev om By Billgren

snyggt armband o levererades snabbt!

Svar från By Billgren

Vad bra att ditt armband levererades snabbt samt att du tycker det är snyggt! Det gör oss glada att läsa. Tack för ditt omdöme Fredrik. 🌞😊 Varma hälsningar, Erika

Anna A
Skrev om By Billgren

Alltid lika bra presentationer av sina smycken. Ser till att man som kund får den hjälp som man behöver. Bra sortiment. Köper mest armband

Svar från By Billgren

Wow, tack snälla Anna för ditt fina omdöme! Det värmer verkligen att läsa! ❤😊 Varma hälsningar, Erika

Anita M
Skrev om By Billgren

Det har gått lätt och snabbt att få armbandet jag köpte. Och ändamålet känns rätt.

Svar från By Billgren

Tack för ditt omdöme, och tack för att du är med och bidrar till våra hav Anita! 😊💙 Varma hälsningar, Erika

Jan-Åke P
Skrev om By Billgren

Riktigt snygga accessoarer för män, kommer garanterat att handla igen.

Svar från By Billgren

Åh, tack snälla Jan-Åke! Det gör oss såå glada att läsa. Vi ser fram emot fler beställningar från dig! 😊✨ Varma hälsningar, Erika

Carin O
Skrev om By Billgren

Enkelt att handla allt gick smäesmärtfritt

Svar från By Billgren

Tack för ditt omdöme Carin, det gör oss glada att läsa! 🥰✨ Varma hälsningar, Erika

Inge T
Skrev om By Billgren

Armbandet ja köpte var snyggt.

Svar från By Billgren

Visst har vi snygga armband! Tack så mycket för ditt omdöme Inge. 😊🌞 Varma hälsningar, Erika

Sofie F
Skrev om By Billgren

Min son blev väldigt glad för armbandet som var rigitt snyggt men också bonus att det fungerar som en laddare

Svar från By Billgren

Så roligt att din son blev nöjd över sitt laddningsarmband! Tack så mycket för ditt omdöme Sofie. ✨🥰 Varma hälsningar, Erika