Bygg & BadrumsPartner

Bygg & BadrumsPartner

Vi på Bygg & BadrumsPartner erbjuder dig hjälp hela vägen med din renovering, från början till slut. Hos oss har du en kontaktperson, fasta deadlines, fast pris och en tydlig betalningsplan.

När du skickar in en offertförfrågan till oss tar en av våra kundansvariga ansvaret för den och analyserar ditt behov. Därpå kommer vi utifrån de uppgifter vi fått att presentera den absolut bästa lösningen för dig i ett prisförslag, givetvis helt kostnadsfritt.

Vi arbetar i hela Stockholm med omnejd. Varmt välkommen!

Läs vad 96 kunder tycker om Bygg & BadrumsPartner 2

2021-03-07
    Jag anlitade Bygg & Badrumspartner då jag hade fått veta att jag behövde renovera mitt badrum och jag fick företagets namn på rekommendation. Jag gjorde en förfrågan på deras hemsida och fick snabbt kontakt med Adam som kom hem till mig ett par dagar senare och lämnade en offert. Projektet både startade och färdigställdes på utsatt tid och jag blev väldigt nöjd med resultatet. Ken, som blev min kontakt, var väldigt trevlig att ha att göra med och han gjorde sitt bästa för att svara på alla mina frågor i denna Coronatid när så många vill renovera och de hade supermycket att göra. Jag kan verkligen rekommendera Bygg & BadrumsPartner till alla som vill ha en riktigt bra firma till sitt projekt.
    2021-03-07
    Vi anlitade Bygg & BadrumsPartner för tillbyggnad av takkupa och balkong, samt ett nytt badrum på vår villa. Vi fick från första kontakt ett mycket bra och seriöst intryck, vilket bara förstärktes under arbetets gång. Snabb respons, trevligt och flexibelt bemötande och ett väl utfört hantverk genom hela byggprojektet. Extra plus vill vi ge för att företaget höll så rent och snyggt omkring sig under hela byggprocessen. Vi kan verkligen rekommendera Bygg & Badrumspartner och kommer anlita dem igen.
    2021-03-05
    Bra pris
    Bra planering
    Bra projektledning
    Bra byggare
    Grymt snyggt resultat
    2021-03-04
    Renoverat badrum och kök.
    Proffsig hantering. De kommer exakt på tid. Bra leverans - proffsigt utförande, noggranna och bra på att kommunicera löpande under arbetet.
    Lite förskjutning i tidplanen men av förklarliga skäl.

Har rekommenderat till flera av våra vänner.
    2021-03-04
    Företaget är grymt!

Ordning och reda, höll tidsplanen och ett jättefint resultat.

Jag kan verkligen rekommendera Bygg & BadrumsPartner till era byggprojekt.
  • Christoffer L
    2021-03-03
    Vi behövde hjälp med att bygga ett nytt badrum, efter att tidigare företag förlorade vårat förtroende så kom BOB in och har skött det galant från början till slut. Trots flera stora hinder på vägen i form av dålig byggnad sedan tidigare så har BOB åtagit sig mer än först varit aktuellt och löst alla våra problem.
    Allt från säljare till hantverkare på plats har varit trevliga, riktigt kunniga och tillmötesgående.
    Skulle starkt kunna rekommendera BOB för både stora och små projekt !
  • Keyhan H
    2021-03-03
    Vet inte riktigt hur jag ska börja riktigt. Jag betalade ett högt pris men sade till de att då vill jag ha hög kvalitè i tid. Projektet som skulle ta en månad tog lite mer än 2, man bilade 3-4 gånger eftersom man gjorde felräkningar som jag upptäckte, dessutom så fanns det ingen som hade koll på ritningar, jag sade flera gånger till de om att om de var säkra på att saker och ting skulle få plats och de var säkra tills det visade sig att de hade fel. Under bilandet så gjordes hål på grannens tak vilket är ok, det kan hända, men bemötandet av grannen var inte professionellt och istället för att ta hand om detta professionellt såg man till att göra grannen ännu mer förbannad. Chefen ville inte känna av felen utan viftade bort det och efter långa mejlkonversationer accepterade att jobbet var försenad och jag skulle få ekonomisk ersättning. Vi kom överens om priset och jag betalade alla räkningar. Nu efter drygt ett år skickar han nu räkning på resten av jobbet, som om inget.

Kvaliten på utförda jobbet var OK och en del var duktiga snickare och arbetare, men inte mer än det.

Jag rekommenderar absolut inte det här firman, speciellt med tanke på kvalite/pris och att de skulle hålla schemat.
    2021-02-19
    Renovering av badrum, golv i köket, vardagsrummet och entré. Byte av dörrar.
    Resultatet är riktigt bra. Kontskt med BoB var alltid professionellt och bra. Vi är nöjda och kan rekommendera BoB!
    2021-02-01
    Bygg & Badrumspartner var hemma hos oss och renovera vårat badrum och vi är så nöjda :) Tack för erat proffsiga bemötande kan starkt rekommendera dom.

Med vänliga hälsningar
    2021-02-01
    Ett härligt gäng grabbar som hjälpte oss att renovera hemma, vi är riktigt nöjda med både jobbet och bemötandet! Super proffsigt verkligen!
    2021-01-29
    Bygg och badrumspartner hjälpte mig med en mindre badrumsrenovering. Supernöjd med både resultat och deras bemötande!

Kan varmt rekommendera bobpartner!
  • Anders Y
    2020-12-08
    Verifierad kundrelation
    Tog in dom för offert på köksrenovering och dubbla badrumsrenoveringar. Har nu gått en månad utan att jag fått en sådan och de svarar varken på mail eller telefon. Slöseri med min tid.
    Hej Anders. Vi ber om ursäkt för besväret och självklart ska det inte dröja så länge för att få en offert eller ett svar av oss. Att vara tillgängliga för våra kunder är något vi prioriterar högt. Vi håller nu på att rekrytera så vi kan bli snabbare på att återkomma till våra kunder och vårt mål är att alltid finnas till hands. Vännerna på Bygg & BadrumsPartner Bygg & BadrumsPartner
    2020-11-25
    Verifierad kundrelation
    Jag kontaktade företaget för en offert. För det första tog det väldigt lång tid innan offerten kom och jag fick jaga företaget via mejl, telefon och sms innan den till slut kom!
    När den väl kom förstod jag inte om offerten var ettt skämt eller om dom verkligen inte vill ha jobbet. Dom gav ett pris som var mer än dubbelt så dyr som den närmast under! När jag ifrågasatte priset slutade personen svara!
    Hej Tobias. Vi ber om ursäkt för förseningen av offerten. Vår målsättning är att alla våra kunder ska få snabb återkoppling och att offerten ska vara skickad inom ett par dagar. Vi ser nu över våra rutiner och gör nya satsningar på att effektivisera vårt arbete för att kunna ge snabbare respons. Vännerna på Bygg & BadrumsPartner Bygg & BadrumsPartner
    2020-11-15
    Jag köpte en badrumsrenovering av Bygg & BadrumsPartner, vi fick kontakt via en rekommendation from familj, efter ett möte fick vi offert, vi tog in andra offerter med men vi kände att BoB var dom som skulle göra det bästa jobbet baserat på våran budget, sen satte dom igång, dom skickade en en projektledare och sen satt deras kille Lukas igång, det tog cirka 4 veckor att få badrummet klart, processen gick så otroligt mycket smidigare än vad jag tänkte mig, när jag blev nervös eller hade frågor så pratade jag med Lukas eller direkt med projektledaren och så löste sig allt, slut resultatet blev otroligt bra är så glad att jag inte tog någon annan än BoB för jobbet! Rekommenderar dom stort
    Hej August. Tack för din fina recension! Vi är glada över att ni fick en så god upplevelse av oss och att våra duktiga kollegor kunnat svara på era frågor. Hoppas vi får chansen att ses igen vid framtida renoveringar. Vännerna på Bygg & BadrumsPartner Bygg & BadrumsPartner
    2020-11-12
    Bygg & badrumspartner gjorde en totalrenovering av vårt badrum. Vi är så nöjda med allt, in i minsta detalj. Snabbt jobbat utan att tumma på kvaliteten, flexibla, bra pris, professionella, ja you name it. Vi är så glada att vi valde dem och lika glada över vårt nya badrum. Tack killar! Vi hörs när det är dags för nästa renovering :)
    2020-10-27
    Anlitade Bygg & Badrumspartner för totalrenovering av en lägenhet. Uppdraget var att bygga om en stor 1rok till en mini 3rok. Köket skulle flyttas till en annan del av lägenheten, badrummet byggas om, nya väggar skulle byggas och alla ytskikt så som målning och golv fixas. Allt detta skulle göras på mindre än 4 veckor vilket ställer höga krav på planering, samordning mellan yrkesgrupper och att resurser samt kapacitet finns i företaget.

Efter att själv jobbar många år inom byggbranschen så var jag noga med att välja rätt företag för byggprojektet. Jag ville att vardagslivet med jobb och barn skulle fungera under byggtiden och inte behöva känna oro för att något går fel eller tidplanen inte håller.

Tog in flertalet offerter och efter utvärdering så var Bygg & Badrumspartner den mest fördelaktiga. Innan jag gjorde beställning var kundansvarig och projektledare på platsbesök i lägenheten och vi gick igenom allt som skulle göras. Efter mötet återkom kundansvarig med återkoppling och vi rätade ut alla frågetecken och mina önskemål tillgodosågs.

Innan byggstart tog Projektledaren fram alla dokument som BRF efterfrågade. Tydlig information och aviseringar sattes upp och trapphus och hiss täcktes noggrant in för att undvika skador.

När renoveringen drog igång inledde vi med ett startmöte och när hantverkarna var på plats så flöt allt på mycket bra. De mindre frågor som uppkom under byggtiden löstes snabbt och proffsigt av projektledaren. Kvalitén på utfört arbete är perfekt. Efter 4 veckor var allt klart och lägenheten städad och inflyttning kunde ske som planerat.

Har efter inflyttning haft kontakt med grannarna och styrelsen och de hade inte blivit störda av den omfattade renoveringen. En del grannar har också varit inne och kollat på resultatet och blivit mycket inspirerade. Och när det blir dags för deras projekt kommer valet av byggföretag att bli enkelt…

Kan varmt rekommendera bygg och renoveringspartner till ditt byggprojekt!

Stort tack till Reza, Ken, Anders och Hubert! Och alla skickliga och trevliga hantverkare som var på plats!
    2020-10-18
    Vi hade planerat två delprojekt, slå ihop två befintliga badrum till ett nytt, och intill detta bygga ett nytt badrum i en del av vår ganska stora hall i villan i Nacka. De två delprojekten önskade vi genomförda i en följd, men med möjlighet att avbryta när delprojekt ett var klart.
    Efter att ha tagit in offerter från fyra leverantörer föll valet på Bygg & BadrumsPartner.
    BoB offererade inte det lägsta fasta priset men inte heller det högsta. Offerterna på respektive delprojekt var tydliga och detaljerade (Vi hade själva tagit fram ett ganska detaljerat offertunderlag).
    Arbetet startade på utsatt tid och en och samma hantverkare, Sylwester, jobbade hos oss varje vardag mellan 07 och 16. Sylwester gjorde allt jobb utom VA och El (El utfördes av underentreprenör). Han rev inredning och väggar, byggde nya väggar och innertak, drog om ventilationsrör, gjöt golv, monterade tätskikt, kaklade, klinkade, målade. Allt till vår fulla belåtenhet. Sylwester är en mycket trevlig och kunnig yrkesman som tog stor hänsyn till oss som var hemma hela tiden.
    Under arbetet kom några gånger en intern inspektör och kontrollerade arbetet. Några mindre missar åtgärdades utan problem. Bra intern kvalitetssäkring!
    All inredning och sanitetsutrustning anskaffade vi själva, medan kakel och klinker köptes via BoB, vilket kändes tryggt.
    De två nya badrummen blev klara inom offererad tidsram och eftersom vi var nöjda så gav vi BoB i uppdrag att direkt även göra i ordning hallen med sänkning av tak, läggning av värmegolv med klinker, och målning. Även detta utfördes på ett utmärkt sätt.
    Allt var klart på knappt 10 veckor.
    Vi kan varmt rekommendera BoB Partner till bygge/renovering av badrum.
    \Yvonne&Christer
    2020-10-15
    Vi ville bygga ut vår villa med ett sovrum och hittade då Bygg & BadrumsPartner. Vi valde dem för att vi fick ett bra bemötande och de kändes förtroendeingivande. Vi ville även ha fastpris vilket de erbjöd och det avtalade priset hölls.

Själva byggnationen gick smidigt och med mindre störningar än vi trodde det skulle innebära att bygga ut huset. De höll även vår överenskomna tidplan.

Sammantaget är vi mycket nöjda med allt och rekommenderar dem starkt.
    2020-10-14
    Vi helrenoverade badrum, kök och hall.
    Vi fick trevligt och professionellt bemötande och hade kontinuerlig kontakt både med den platsansvarige och hantverkare.
    Tidsplanen och kostnaderna höll till offerten.
    Om ni vill ha proffsigt bemötande och kunniga hantverkare så rekommenderar Bygg och Badpartner.
    2020-10-13
    Vi genomförde en renovering av fem badrum. Jag är mycket nöjd med resultatet och det var till ett bra pris. Kan verkligen rekommendera detta företag.
    2020-10-13
    BOB har renoverat 2 badrum åt oss och hela familjen är supernöjd med hela processen - från första kundkontakt tills att badrummet är färdigställt. Kan inte annat än varmt rekommendera BOB som byggare i ditt hem
    2020-10-13
    Vi anlitade Bygg & BadrumsPartner för att helrenovera vår lägenhet (renovera och skapa nya badrum, ändra planlösning, flytta dörrar etc). Allt från offertdiskussion, projektledning, problemlösning, kommunikation och slutresultat var över förväntan. Vi upplevde hela processen mycket positivt och vår dedikerade projektledare Ken var fantastisk, kom med förslag som vi aldrig hade tänkt på och var alltid tillgänglig för diskussion. Vi ger våra bästa rekommendationer!
    2020-09-27
    Bygg & Badrumspartner hjälpte oss med en badrumsrenovering på 3 kvm. Alla medarbetare har varit så hjälpsamma och tillmötesgående.
    Arbetet blev snabbt och smidigt utfört, allt väldigt proffsigt gjort.
    Rekommenderas. Tack från oss.
    2020-09-21
    Hela processen med att totalrenovera badrummet gick väldigt bra. Det tog lite längre tid än beräknat, men hellre att arbetet blir gjort noggrannt och det tar ett par dagar till än att det är slarvigt gjort.

De täckte in området väldigt bra; inget damm eller smuts alls i övriga lägenheten och de inplastade provisioriska väggar de reglade upp bara för att kunna hålla rent fungerade superbra.

Vissa saker behövdes ändras under projektets gång och dessa fixades på en gång, utan några konstigheter. Kommunikationen var bra. Det kändes som att projektet drevs lösningsorienterat och det var skönt att inte behöva dividera som småsaker.

Vi är mycket nöjda med både processen och slutresultatet.
  • 2020-09-19
    Vi anlitade Bob partner för att slå ut 2 bärande väggar och ersätta med balkar mellan kök och vardagsrum. De la ny parkett i kök o vardagsrum, klinker i hall och målade och tapetserade hall/kök/vardagsrum. De återanvände allt som gick av taket och spacklade och målade det. Vi valde att återanvända vårt kök och det möblerade Bob partner om efter våra önskemål.

Kommunikationen innan byggstart (offert och uppstart) upplevde vi som långsam, egentligen är det bara det som gjort att det inte vart en femma.

Vi är jättenöjda med slutresultatet. Kommunikationen och viljan att göra rätt i detalj upplevde vi som hög. Allt vi ändrade eller påpekade längs vägen togs emot proffsigt och åtgärdades utan kommunikationsproblem och snabbt.

Vi skulle anlita Bob partner igen och känner även att vi rekommendera andra att göra detsamma.
    Jobb: Byte av handfat.
    Bygg & BadrumsPartner är bra på att kommunicera.
    De gjorde ett bra jobb, hade inga dolda avgifter eller överraskningar i fakturan. De bette sig proffsigt helt enkelt. Rekommenderas.
    2020-09-17
    Jag anlitade Bygg & Badrums Partner för en totalrenovering av mitt badrum.
    Vi är väldigt nöjda med resultatet och alla synpunkter jag hade under byggets gång hanterades snabbt och utan problem.
    Tidplanen hölls också bra.
    Bra bemötande och lätta att ha och göra med killarna Adam, Ken likaså alla de andra killarna
    Plus i kanten för oväntat bra städning av lägenheten efter att renoveringen färdigställts. Bra bemötande, snabba och proffsiga hantverkare med känsla för detaljer. Extremt nöjd. Pluspoäng för projektledaren som var grymt kunnig och var väldigt imponerande!
    Ett väldigt bra utfört jobb. Vi är supernöjda med Bygg & Badrums Partner .De jobbar noggrant och med hög kvalitet.
    Kommer att anlita Bygg & Badrums Partner igen för renovering av vår gästtoalett. Bra jobbat killar!! Rekommenderas varmt!!!!
    2020-09-17
    Anlitade bygg & badrumsPartner för en total renovering av mitt badrum. Fick snabb och proffsig hjälp från dag 1. Proffsigt bemötande, duktiga hantverkare och bra kommunikation.

Ett stort plus är att de är lättillgängliga och svarar snabbt när man hör av sig!

Kan varmt rekommendera att anlita dem om du går i renoveringstankar :)
  • ANNIKA J
    2020-09-17
    Rekommenderas varmt, snabb återkoppling, och fint arbete, vi är nöjda med Bygg & Badrunspartner
    2020-09-15
    Noggrann och trevlig rörmokare som fixade ny kommod, toalettstol och hyllor!
    Flexibel med tider också!
    2020-09-07
    Vi kontaktade Bygg & Badrumspartner inför vårat projekt att göra om ett badrum / tvättstuga i källaren.
    Vi fick svar rätt så snabbt och en trevlig kille kom på besök och vi gick igenom vad vi ville få gjort. So far so good.
    Han sa att vi skulle få en offert samma vecka via email men inget kom. Jag mejlade deras infoadress och
    fick då sms om att mejlet motagits och att han skulle kolla dagen efter varför offerten inte kommit fram.
    Ingen offert kom dagen efter, så jag skickade sms men har inte fått något svar. Mejlade info-adressen igen och undrade ifall dom inte ville ha jobbet. Inget svar under den månad som gått.

Jag tycker att ifall man nu inte vill ha jobbet bara säger det direkt. Inte bara slutar att svara.Oproffsigt.
  • Annette L
    2020-08-29
    Våra varmaste rekommendationer till BobPartner!!! Allt fungerade till 100% och sen gjorde de extra arbeten bara för att hjälpa till.
    Supertrevliga och en faktura som var absolut rimlig och stämde med offerten trots att de gjorde så mycket extra. Kommer att rekommendera dem till alla vi känner.
    2020-08-27
    Trevlig byggare som gjorde ett bra jobb.
    2020-07-09
    Fick hjälp med att fixa till badrummet. Byggde duschvägg i glasbetong, installera badrumskommod, kran, dusch, krokar och lite till. Väldigt duktiga, pålitliga och hjälpsamma att ha och göra med. Väldigt nöjd med resultatet, kvaliteten på arbetet och lyhördheten hos hantverkarna. Bäst!
    2020-06-15
    Valde Bygg & Badrumspartner för renovering av badrum, de har varit noggranna och överlag gett ett mycket proffsigt intryck. Vi är mycket nöjda med resultatet.
    2020-05-25
    Vi valde Bygg och Badrumspartner efter att vi tagit in tre andra offerter innan. De gav oss ett bra bemötande från start och var snabba att svara på våra frågor.
    Renoveringen startade upp snabbt efter vårat önskemål och två badrum tog 1 månad totalt!
    De utgick från våra önskemål, hade bra lösningar för att uppnå våra önskemål, trevliga hantverkare och vi hade vår kontaktperson som var tillgänglig hela tiden.
    Sammanfattningsvis så är vi supernöjda med renoveringen! :)
    2020-05-23
    Företaget renoverade vårt badrum, rev och byggde upp nytt.
    Trevligt och professionellt bemötande.
    Vi hade höga förväntningar och de flesta infriades.
    2020-05-20
    Fick mitt badrum renoverat. Från första kontakt till sista har allt skötts på bästa sätt. Kundansvarig, projektledare, byggledare och varenda hantverkare som var hos mig under 5 veckor var trevliga och kunniga och diskuterade frågetecken med mig under vägen så att jag skulle få varenda detalj som jag önskade. Nivån på utförandet är perfekt. Jag kommer definitivt använda BoB om jag har nya projekt i framtiden och kan varmt rekommendera dem till andra.
    2020-05-17
    Renovering av badrum och toalett.
    BoB var sakliga, kompetenta och gav bra förslag på alternativa lösningar som gynnade oss båda.
    Det nya badrummet överträffade våra förväntningar. Mycket av detta kan förklaras av deras välorganiserade projektledare Ken och skickliga personal, i synnerhet Aleksejs vars kakelsättning är en fröjd för ögat.
    Vi kan varmt rekommendera BoB!
    2020-05-11
    Vi anlitade Bygg & Badrumspartner för en renovering av vårt badrum. Bra kommunikation, proffsigt bemötande och trevliga hantverkare gjorde att renoveringen kändes lätt och smidig. Städningen efter varje arbetspass var också mycket bra. Vi är verkligen helnöjda med slutresultatet men också vägen dit. Vi rekommenderar dem varmt.
  • Johan F
    2020-05-11
    BoB fick, efter mycket letande, uppdraget att renovera ett fuktskadat badrum hos oss. Från första kontakten till sista handslaget har vi haft ett stort förtroende och känt oss trygga med dem. Tydliga, raka och lyhörda i kommunikationen. Professionella i utförandet. Deras plattsättare Lukas, som var här dagligen under byggtiden arbetade med stort engagemang och var extremt skicklig. Hans arbete överträffade våra förväntningar. Vi hade mycket kontakt med Ken som är vd, där vi kunde bolla idéer och få svar på frågor. Han hade även gjort en gedigen planering för uppdraget som utfördes i enlighet med den. Vi kommer anlita BoB när det är dags för vårt andra badrum också, förhoppningsvis inom en snar framtid.
    Vi är mycket nöjda med BoB och kan endast ge dem våra bästa rekommendationer.
    /Sofie & Johan
  • Richard N
    2020-05-11
    Bygg & BadrumsPartner levererade ett väldigt fräsch badrum samt hall. Själv renoveringen tog 5 veckor och under den tiden märke man knappt av dom, det hölls väldigt rent efter arbetsdagen slut.
    Visst var det smågrejor som blev "fel" men tack vare projektledaren KEN så flöt allt på väldigt bra, mycket snabb på att svara och hjälpa till.
    Kan inget annat än starkt rekommendera detta företag och dess personal!
    2020-04-29
    flexibla, bred kompetens och enkla att ha att göra med
    2020-04-14
    Kakling ovanför diskbänk i kök samt upphängning av köksfläkt. Fick hjälp snabbt och mycket proffsigt utfört arbete. Det blev verkligen supersnyggt!
    Snabbt och proffsigt!!
    Lätta att få tag i
    2020-04-02
    Bad dem fixa mitt handfat.
    De var trevliga, fixade det snabbt för ett vettigt pris.
    Hej!
    Vi hade BoB hemma och fixade vår vattenskada som vi hade i köket. Vi fick mycket snabb och bra service och vi kände verkligen som vi var i bra händer.
    De hjälpte oss även med att lägga nytt golv och installerade våra nya vitvaror.
    Superbra företag att ta kontakt med då de kunde hjälpa oss med allt vi behövde då de har kunnig personal inom både bygg & VVS.
    Kan varmt rekommendera Bygg & Badrumspartner!
    2020-04-02
    Vi blev extremt nöjda med minirenoveringen av vårt badrum där vi fick jättebra respons och samtal med hantverkarna både före och under renoveringen. De kom i tid, kunde besvara alla eventuell oklarheter, fixade små saker som upptäcktes under renoveringen och stämde alltid av med oss om hur vi ville ha allt placerat. Allting var bra och jag skulle verkligen rekommendera dem :)
    2020-03-28
    Renovering av badrum och toalett.
    De var väldigt trevliga och tillmötesgående.
    Vi hade några små anmärkningar som fixades.
    De levde upp till våra höga förväntningar.
    2020-03-23
    Hej
    Jag köpte omkopplare för golvvärme med installation, jag blev bemött på väldigt vänligt sätt.
    förväntningarna som jag hade överträffades.
    sammanfattningen var utmärkt jobb som jag tackar för.