Bygg & BadrumsPartner

Landsvägen 17, 172 63 Sundbyberg — Visa karta

Vi på Bygg & BadrumsPartner erbjuder dig hjälp hela vägen med din renovering, från början till slut. Hos oss har du en kontaktperson, fasta deadlines, fast pris och en tydlig betalningsplan.

När du skickar in en offertförfrågan till oss tar en av våra kundansvariga ansvaret för den och analyserar ditt behov. Därpå kommer vi utifrån de uppgifter vi fått att presentera den absolut bästa lösningen för dig i ett prisförslag, givetvis helt kostnadsfritt.

Vi arbetar i hela Stockholm med omnejd. Varmt välkommen!
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 63 kunder tycker om Bygg & BadrumsPartner

• 2020-07-04

Omdömet är under granskning
    FREDRIK L skrev om Bygg & BadrumsPartner
    Usel firma som "råkar" glömma bort att skicka en offert, trots påminnelse. Antagligen så var det för att det låg på fel sida av stan. Var lite smått gnäll om att det var långt till kontoret när besöket gjordes. Blev nu en annan firma som gör badrumet, de blev nog förhoppningsvis i alla fall glada för att få jobb. De gjorde en offert snabbt och smidigt. Läs mer
  • 2020-06-15

PER N skrev om Bygg & BadrumsPartner
    Valde Bygg & Badrumspartner för renovering av badrum, de har varit noggranna och överlag gett ett mycket proffsigt intryck. Vi är mycket nöjda med resultatet. Läs mer
  • 2020-05-25

Ronja L skrev om Bygg & BadrumsPartner
    Vi valde Bygg och Badrumspartner efter att vi tagit in tre andra offerter innan. De gav oss ett bra bemötande från start och var snabba att svara på våra frågor.
    Renoveringen startade upp snabbt efter vårat önskemål och två badrum tog 1 månad totalt!
    De utgick från våra önskemål, hade bra lösningar för att uppnå våra önskemål, trevliga hantverkare och vi hade vår kontaktperson som var tillgänglig hela tiden.
    Sammanfattningsvis så är vi supernöjda med renoveringen! :) Läs mer
  • 2020-05-23

Barbro H skrev om Bygg & BadrumsPartner
    Företaget renoverade vårt badrum, rev och byggde upp nytt.
    Trevligt och professionellt bemötande.
    Vi hade höga förväntningar och de flesta infriades. Läs mer
  • 2020-05-20

Towe R skrev om Bygg & BadrumsPartner
    Fick mitt badrum renoverat. Från första kontakt till sista har allt skötts på bästa sätt. Kundansvarig, projektledare, byggledare och varenda hantverkare som var hos mig under 5 veckor var trevliga och kunniga och diskuterade frågetecken med mig under vägen så att jag skulle få varenda detalj som jag önskade. Nivån på utförandet är perfekt. Jag kommer definitivt använda BoB om jag har nya projekt i framtiden och kan varmt rekommendera dem till andra. Läs mer
  • 2020-05-17

Jan Rosdahl R skrev om Bygg & BadrumsPartner
    Renovering av badrum och toalett.
    BoB var sakliga, kompetenta och gav bra förslag på alternativa lösningar som gynnade oss båda.
    Det nya badrummet överträffade våra förväntningar. Mycket av detta kan förklaras av deras välorganiserade projektledare Ken och skickliga personal, i synnerhet Aleksejs vars kakelsättning är en fröjd för ögat.
    Vi kan varmt rekommendera BoB! Läs mer
  • 2020-05-11

Maria J skrev om Bygg & BadrumsPartner
    Vi anlitade Bygg & Badrumspartner för en renovering av vårt badrum. Bra kommunikation, proffsigt bemötande och trevliga hantverkare gjorde att renoveringen kändes lätt och smidig. Städningen efter varje arbetspass var också mycket bra. Vi är verkligen helnöjda med slutresultatet men också vägen dit. Vi rekommenderar dem varmt. Läs mer
  • Johan F

2020-05-11

Johan F skrev om Bygg & BadrumsPartner
    BoB fick, efter mycket letande, uppdraget att renovera ett fuktskadat badrum hos oss. Från första kontakten till sista handslaget har vi haft ett stort förtroende och känt oss trygga med dem. Tydliga, raka och lyhörda i kommunikationen. Professionella i utförandet. Deras plattsättare Lukas, som var här dagligen under byggtiden arbetade med stort engagemang och var extremt skicklig. Hans arbete överträffade våra förväntningar. Vi hade mycket kontakt med Ken som är vd, där vi kunde bolla idéer och få svar på frågor. Han hade även gjort en gedigen planering för uppdraget som utfördes i enlighet med den. Vi kommer anlita BoB när det är dags för vårt andra badrum också, förhoppningsvis inom en snar framtid.
    Vi är mycket nöjda med BoB och kan endast ge dem våra bästa rekommendationer.
    /Sofie & Johan Läs mer
  • Richard N

2020-05-11

Richard N skrev om Bygg & BadrumsPartner
    Bygg & BadrumsPartner levererade ett väldigt fräsch badrum samt hall. Själv renoveringen tog 5 veckor och under den tiden märke man knappt av dom, det hölls väldigt rent efter arbetsdagen slut.
    Visst var det smågrejor som blev "fel" men tack vare projektledaren KEN så flöt allt på väldigt bra, mycket snabb på att svara och hjälpa till.
    Kan inget annat än starkt rekommendera detta företag och dess personal! Läs mer
  • 2020-04-29

Håkan F skrev om Bygg & BadrumsPartner
    flexibla, bred kompetens och enkla att ha att göra med Läs mer
  • 2020-04-14

Marie B skrev om Bygg & BadrumsPartner
    Kakling ovanför diskbänk i kök samt upphängning av köksfläkt. Fick hjälp snabbt och mycket proffsigt utfört arbete. Det blev verkligen supersnyggt! Läs mer

Ann-charlotte L skrev om Bygg & BadrumsPartner
    Snabbt och proffsigt!!
    Lätta att få tag i Läs mer

Vidar P skrev om Bygg & BadrumsPartner
    Bad dem fixa mitt handfat.
    De var trevliga, fixade det snabbt för ett vettigt pris. Läs mer

Emmelie J skrev om Bygg & BadrumsPartner
    Hej!
    Vi hade BoB hemma och fixade vår vattenskada som vi hade i köket. Vi fick mycket snabb och bra service och vi kände verkligen som vi var i bra händer.
    De hjälpte oss även med att lägga nytt golv och installerade våra nya vitvaror.
    Superbra företag att ta kontakt med då de kunde hjälpa oss med allt vi behövde då de har kunnig personal inom både bygg & VVS.
    Kan varmt rekommendera Bygg & Badrumspartner! Läs mer

Joel B skrev om Bygg & BadrumsPartner
    Vi blev extremt nöjda med minirenoveringen av vårt badrum där vi fick jättebra respons och samtal med hantverkarna både före och under renoveringen. De kom i tid, kunde besvara alla eventuell oklarheter, fixade små saker som upptäcktes under renoveringen och stämde alltid av med oss om hur vi ville ha allt placerat. Allting var bra och jag skulle verkligen rekommendera dem :) Läs mer
  • 2020-03-28

Erik R skrev om Bygg & BadrumsPartner
    Renovering av badrum och toalett.
    De var väldigt trevliga och tillmötesgående.
    Vi hade några små anmärkningar som fixades.
    De levde upp till våra höga förväntningar. Läs mer
  • 2020-03-23

Ali E skrev om Bygg & BadrumsPartner
    Hej
    Jag köpte omkopplare för golvvärme med installation, jag blev bemött på väldigt vänligt sätt.
    förväntningarna som jag hade överträffades.
    sammanfattningen var utmärkt jobb som jag tackar för. Läs mer
  • 2020-02-20

Birgitte L skrev om Bygg & BadrumsPartner
    Vi beställde indragning av rör i badrum samt installation av blandare.
    Vi var mycket nöjda med utfört arbete Läs mer
  • 2020-02-20

SIMON L skrev om Bygg & BadrumsPartner
    Kan varmt rekommendera Bygg och Badrumspartner. Hade en mindre fuktskada i mitt badrum som inte täcktes av försäkringen och dom hjälpte mig få ett bra och ordentligt badrum som inte ruinerade mig totalt. Proffsiga, tydliga och snabba. 5+! Läs mer
  • 2020-02-11

Sanna P skrev om Bygg & BadrumsPartner
    Fått hjälp av BOB att byta ut all möblemang i ett badrum.
    På en arbetsdag tog dem bort allt gammalt (handfat, skåp och spegel), monterade ihop och satte upp det nya möblemanget. Snickare, elektriker och röris på en och samma dag- superproffsigt och snabbt!

Vi har tidigare haft hjälp av BOB gällande en totalrenovering av ett större badrum.
    Återigen supernöjda! :) Läs mer
  • 2020-02-06

Cecilia D skrev om Bygg & BadrumsPartner
    Jag och min sambo bad Bygg och Badrum Partner att bygga vårt drömbadrum. Vi hade en idé om att expandera vårt badrum och göra plats för badkar och tvätthörna.

Vi hade inte gjort något liknande förut men våra förväntningar blev klart överträffade både vad gäller kvaliteten på arbetet och det allmänna bemötandet.

Vi hade ett väldigt positivt möte med en projektledare från BoB som snabbt gav oss ett kostnadsförslag och var tillgänglig för alla våra frågor innan vi bestämde oss att gå vidare.

När vi sen bestämt oss för att gå vidare fick vi en väldigt duktig och trevlig byggledare som varit otroligt hjälpsam och svarat på alla frågor under arbetets gång.

Slutligen har alla från BoB varit otroligt trevliga och hjälpsamma och inte minst efter att vi formellt var klara då vi fått hjälp med massor av efterkontroller och småsaker som vi missat att tänka på i förväg.

Sammanfattningsvis kan jag säga att BoB levererar kvalitet över förväntan och har en servicenivå som jag tror få kan matcha! Läs mer
  • 2020-02-05

Nellie K skrev om Bygg & BadrumsPartner
    Vi har anlitat Bygg & BadrumsPartner till våra två badrumsrenoveringar samt en del extrajobb som vi under tiden kommit på att vi behövt. :) De har under hela tiden varit fantastiska att ha att göra med. Från första kundmötet till sista arbetsdagen. Otroligt lätta att få tag på vid frågor, även utanför "kontorstid". Trevliga, hjälpsamma och proffsiga. Och framför allt duktiga hantverkare. Varmaste rekommendation! Läs mer
  • 2019-12-21

Eva G skrev om Bygg & BadrumsPartner
    Badrumsrenovering.
    Mycket nöjd med all kontakt och arbetet.
    Är mer än nöjd, blev snyggare än jag kunde föreställa mig!
    Rekommenderar gärna B&B partner till vänner. Läs mer
  • 2019-12-20

Jimmy E skrev om Bygg & BadrumsPartner
    Vi totalrenoverade ett badrum. Efter att ha tagit in flera offerter valde vi Bygg & Badrumspartner, som varken var billigast eller dyrast. Hela processen var smidig och vi blev väldigt imponerade över hur professionellt de genomförde arbetet. Både kvalitetsmässigt och tidsmässigt. Extremt välplanerad och noggranna med detaljer. När badrummet var klart visade det sig att det var vissa justeringar som behövde göras, och som de genomförde snabbt och proffsigt.

Eftersom vi blev så nöjda med badrummet valde vi även B&B-partner för en mindre renovering av vårt kök (byta kakel samt installera ny bänkskiva). Resultatet blev perfekt och återigen så var det välplanerat redan från början.

Vi är extremt nöjda med våra renoveringar och kan varmt rekommendera Bygg & Badrumspartner. Läs mer
  • 2019-12-19

Sanna My Victoria P skrev om Bygg & BadrumsPartner
    Helrenovering av ett badrum- som fortlöpt på det mest professionella sätt från dag ett till slutet.
    Allt från inplastning och rivning till uppsättning av kakel och möblemang på ett alldeles förträffligt sätt.
    Punktliga, noggranna, tillmötesgående samt mycket god kommunikation!

Vi är supernöjda, både med vårt nya badrum samt Bob som företag!! Läs mer
  • 2019-11-12

Helena H skrev om Bygg & BadrumsPartner
    Bra och trevligt bemötande, väldigt duktiga hantverkare både de som rev badrummet och sedan som satte upp kaklet.
    Noggranna och att allt skall gå rätt till. Bra uppföljning om vad som händer och status.
    Mycket nöjd med mitt nya badrum. Läs mer
  • 2019-11-03

Susanne F skrev om Bygg & BadrumsPartner
    Mycket nöjda med Bygg & BadrumsPartner som renoverade våra två badrum (inklusive flytt av vägg mellan badrummen) samt golv under tidspress (15 dagar från byggstart tills vi kunde flytta in med det mesta klart). Bra kommunikation med byggledaren Ken. Läs mer
  • 2019-11-01

Matilda E skrev om Bygg & BadrumsPartner
    Vi fick vårt kök renoverat av Bygg & Badrumspartner i samband med vårt köp av bostadsrätt. Innan vi ens bestämde oss för att köpa lägenheten i fråga kom vi i kontakt med Bob som då föreslog att dom skulle närvara vid en sista visning i lägenheten för att bedöma att dom ändringarna vi ville göra var möjliga, samt en ungefärlig prisbild av projektet. Detta var för oss oumbärligt vid tidpunkten då våra planer innefattade rivning av väggar etc.

Renoveringen förlöpte smidigt och snabbt, vi hade bra och tydlig kommunikation med projektledare. Även efter avslutad renovering har vi fått hjälp med installation av både induktionshäll och diskmaskin vid montering av stenbänkskiva. Speciellt bra bemötande har vi fått av Andreas, rörmokare hos Bob, som gått extra milen för att hjälpa oss.

Vi är jättenöjda med Bob och skulle rekommendera deras tjänster till alla som funderar på att renovera hemma! Läs mer

patrik J skrev om Bygg & BadrumsPartner
    Vi fick hjälp med att sätta upp ett badrumsskåp. Väldigt smidigt i form av proffsig hantverkare, utförandet samt bemötandet. Rekommenderas! Läs mer

Ann sofie S skrev om Bygg & BadrumsPartner
    Snabb service för hjälp med montering av wc Läs mer

Pia O skrev om Bygg & BadrumsPartner
    Badkar bort, handtag upp.
    Utmärkt bemötande. Läs mer
  • 2019-10-04

Therése R skrev om Bygg & BadrumsPartner
    Behövde hjälp med installation av nytt handfat/kommod i badrummet. Kontaktade Bygg & BadrumsPartner och fick snabbt svar, redan samma dag. Rörmontör Andreas gav ett mycket proffsigt intryckt. Vänligt bemötande, var i tid och resultatet blev utmärkt. Kan mycket varmt rekommendera Bygg & BadrumsPartner. Läs mer
  • 2019-07-09

Marie R skrev om Bygg & BadrumsPartner
    Vi hade ett litet badrum som BoB skulle renovera och förbättra.
    Vi är mycket nöjda med deras jobb och deras bemötande. Vi fick från början en kontaktperson som har varit väldigt bra på att besvara frågor och lämna information. De har också löst problem på ett bra och genomtänkt sätt, samtidigt som de hela tiden kollat med oss om vi godkänt deras lösningar.
    Sammanfattningsvis är vi väldigt nöjda med BoB. Läs mer
  • Vic Wik

2019-07-08

Vic Wik skrev om Bygg & BadrumsPartner
    Vi har anlitat Bygg och Badrums partner
    för en total renovering av vårt badrum . De har levererat från säljare ,arbetsledare ,ägare och hantverkare på plats hela vägen till slutresultat:-Ett helt fantastiskt badrum.Vi upplever att vi fått den bästa kompetensen och kunnande när de dykt upp oväntade saker under renoveringens gång i vårt hus från 1935. De har funnits nåbara att kontakta även efter och före kontorstid. Vi har känt oss jättetrygga och nöjda att vi valt just Bygg och Badrums Partner. Skulle vi renovera badrum någon fler gång kommer vi utan tvekan anlita dem igen och vi kommer även rekommendera våra grannar och vänner att anlita dem om de ska renovera sina badrum. Tack för ett toppen arbete med vårt badrum och på återseende !
    / Viktoria och Dave Läs mer
  • 2019-07-05

Fredrik E skrev om Bygg & BadrumsPartner
    Totalrenovering av Hall, Kök, Badrum & Tvättstuga, allt va i princip original från 1980. Väldigt trevligt bemötande från både yrkesarbetare & projektledarna Ken & Carl :)
    Vi är väldigt nöjda med allt dom gjort hos oss, det blev precis så som vi önskat & tänkt oss. Dom har hållit tidplanen väldigt bra, med undantag för några få mindre finjusteringar.
    Kan verkligen rekommendera denna firma till dom som ska göra om hemma :) Läs mer
  • 2019-07-02

Tom S skrev om Bygg & BadrumsPartner
    Jag är jättenöjd med utbyggnationen dom gjorde. Från start till nyckelklart. Kommer att använda mig av dom igen om det blir mer byggprojekt. Läs mer
  • 2019-04-09

Natalie M skrev om Bygg & BadrumsPartner
    Bygg & Badrumspartner hjälpte oss renovera 2 st badrum i vårt radhus. De var från start superproffsiga och duktiga. Vi fick en offert med exakta prisuppgifter, som stämde precis överens med vad vi i slutändan betalade. De gjorde också jobbet precis enligt den tidsplan som vi fått kommunicerat och färdigställde allt som vi kommit överens om. Ken, som var vår projektledare var verkligen kanon under hela projektet och svarade snabbt på våra frågor och stämde själv alltid av om det var några frågetecken. Dessutom var all personal som var involverade i arbetet alltid jätteduktiga! Rekommenderar Bygg & Badrumspartner varmt till andra kunder. Läs mer
  • 2019-04-07

Tommy L skrev om Bygg & BadrumsPartner
    Vi renoverade vårt badrum. Våra förväntningar uppfylldes till 100% Trevliga och framför allt noggranna hantverkare! Kunde inte ha varit mer nöjda! Läs mer
  • Carl-Philip L

2019-02-19

Carl-Philip L skrev om Bygg & BadrumsPartner
    Jag renoverade mitt badrum i centrala Stockholm under sena 2018. Jag valde då på rekommendation att anlita Bygg & Badrumspartner. Jag fick ett mycket bra bemötande redan vid första mötet med Carl Rofors. Proffsigt intryck, lösningsorienterat och lyhörd. Jag ville skapa en lyxig känsla på badrummet till en så bra ekonomi som möjligt och B&BP gjorde ett mycket bra jobb för att möta dessa önskemål. Noggrant arbete och ett mycket bra slutresultat. Min upplevelse av Bygg & Badrumspartner är mycket bra. Vi alla vet att det inte en dans på rosor att renovera i centrum och givetvis är vägen lång till färdigt resultat men jag är mycket nöjd med mitt nya badrum. Inte bara med renoveringsarbetet utan också den personliga kontakten. Detta är nämligen inte att förglömma! Om det är så att man har planer på att renovera sitt badrum framöver så kan jag absolut rekommendera Carl Rofors och Bygg & Badrumspartner! Läs mer
  • 2019-02-10

Karl-Magnus P skrev om Bygg & BadrumsPartner
    Helrenovering av lägenhet. Jag hade högt ställda förväntningar som de levde upp till. Vår projektledare, Ken, kom med bra idéer och förslag på projekteringsstasdiet vilket gjorde att slutresultatet i viss mån blev bättre än förväntat. Vid eventuella problem som uppstod längs renoveringens gång fick vi den proffesionella stöttning och ibland mer därtill av Ken och hans team. Läs mer
    2019-02-12 Ken L svarar Karl-Magnus P
    Hej Karl-Magnus. Stort tack för din fina rekommendation.

Med vänliga hälsningar,

Web: www.bobpartner.se
  • Jan L

2019-02-08

Jan L skrev om Bygg & BadrumsPartner
    Perfekt genomförd badrumsrenovering. Chefen Ken höll hela tiden kontakt och informerade vad som skulle hända härnäst. Trevliga och duktiga hantverkare som kom 7.00 och jobbade till 16.00. Snickaren/plattsättaren Christian är en riktig pärla. Extra skönt med oavbrutet jobb. På 4 veckor var man här alla dagar utom 1. Resultatet blev över förväntan Läs mer
    2019-02-12 Ken L svarar Jan L
    Hej Jan,

Badrummet blev verkligen bra. Skönt att vi kunde flytta avloppet som gick ut på taket för att få mer plats i badrummet. Tack för att vi fick hjälpa er med badrummet.

Med vänliga hälsningar,

Växel: 08 400 263 00
    Web: www.bobpartner.se
  • 2018-08-02

Christer S skrev om Bygg & BadrumsPartner
    Det där med badrumsrenovering är inte lätt… Är hantverkarna bra? Vad kostar det? Kommer kalkylen att hålla? Kan man lita på att projektet går i mål enligt tidsplan?
    Efter flera överväganden valde jag att anlita Carl Rofors och Bygg & Badrumspartner AB vilket var 100% lyckträff. Allt klart på tid, proffsigt jobbat och trevliga hantverkare som samtliga visste exakt vad de gjorde. Jag kan starkt rekommendera B&B för jobb med badrum och säkert en hel del annat som de har på menyn. Fem stjärnor! Läs mer
  • Sara H

2018-03-20

Sara H skrev om Bygg & BadrumsPartner
    Vi blev tvungna att totalrenovera badrummet akut efter en vattenskada strax före jul. Carl Rofors på Bygg & BadrumsPartner kom förbi dagen efter att jag ringt dem och gjorde upp en plan. Trots alla röda dagar och trots att vi inte hade någon aning om hur vi ville ha det så blev badrummet klart på mindre än en månad. Och det är verkligen jättefint! Alla de olika hantverkare som kom till oss var trevliga och jobbade på proffsigt och snabbt. Carl svarade alltid när jag ringde och undrade någonting. Jag kan verkligen rekommendera Bygg och BadrumsPartner för att de kändes seriösa, var bra på att kommunicera, var snabba och höll allt de lovat. /Sara Läs mer
  • Johan B

2018-02-07

Johan B skrev om Bygg & BadrumsPartner
    Noggranna, proffsiga, lyhörda.

Så vill jag sammanfatta min erfarenhet med Bygg & BadrumsPartner Sverige AB (BBP).

På sin hemsida lovar BBP fast tidsplan och fasta priser. Det var viktiga kriterier för oss. Vi ville riva ut vårt gamla badrum samt en klädkammare, och därefter göra ett stort badrum med en bastu i vårt radhus.

Efter att vi skickat en förfrågan om BBP kunde genomföra ett sådant projekt, så dröjde det mindre än en timme innan Ken Lindekrantz ringde upp och vi kunde boka ett förutsättningslöst möte ganska omgående. På avtalad tid anländer han och på ett systematiskt sätt diskuteras detaljer inför en offertskrivning, och han sätter kundens önskemål i centrum, men föreslår samtidigt alternativ som kan vara svåra för en lekman att ha grepp om. Jag fick direkt ett gott och proffsigt intryck av honom.

Offerten kommer på avtalad tid och vi bestämmer att genomföra projektet. Ken följer upp och på plats görs ytterligare en detaljerad ritning var de olika komponenterna ska vara; dvs. bastu, dusch inbyggd toalett, badkar, dubbeltvättställ och högskåp och spotlights i taket. Kontraktet följer branschreglerna och kan signeras via webben. Viktiga punkter är att inget betalas i förväg, att betalningen är uppdelad på tre tillfällen, och att betalningen sker först efter att vissa moment genomförts, exempelvis att 1:a betalning sker först efter att det finns gips på väggarna. Det känns tryggt som kund att bara betala för det jobb som faktiskt utförts. Den sista betalningen sker först efter att allt slutbesiktigats.

BBP anlitar andra firmor för att utföra arbetet och sköter helt kontakterna med dem och ser till att allt blir gjort i rätt ordning. I stort kunde det delas in i 1) rivning, 2)byggnation av golv, vägg tak och bastu samt el och vatten, 3) uppsättning av kakel och klinker, 4) inredning av bastu 5) uppsättning av badrumsinredning, krokar.

Kontakten mellan BBP och dessa firmor är väletablerad och detta gäller också mellan firmorna, vilket är viktigt för att allt ska fungera smidigt. Som kund upplever man att det fungerar väl.

Att först riva ett badrum och klädkammare samtidigt som familjen med barn bor i huset orsakar såklart en del olägenhet. Vatten kopplas ur, el kopplas bort etc, men då planeringen för hur och när det skulle gå till var bra, så begränsades avbrotten till några få timmar. Det underlättar vardagslivet.

Arbetet genomförs sedan efter tidsplanen och utförs proffsigt och noggrant. Golv och dörrar täcks av ordentligt med plast. Alla uttag och ledningar hamnar på rätt plats från början. Den enda missen som egentligen görs är att man ställer tungt material på gipsskivorna under bjälklagret, vilket får till följd att spikhuvuden åker genom taket till den underliggande tvättstugan. Här kommer då professionalismen in, då Ken omgående kommer och inspekterar skadorna och därefter direkt lovar att åtgärda det hela, vilket också sker. Det är precis så man som kund vill bli bemött.

Hantverkarna som BBP anlitar är skickliga och noggranna. De passar tiderna och jobbar hårt. Som kund har man mest synpunkter på det som syns, dvs klinker, kakel och bastuns utformning. Här var det tydligt att hantverkarna var lyhörda och det var därför enkelt att ha en dialog. Dessutom så frågade hantverkarna om något var oklart eller tipsade de om det fanns alternativa lösningar. På det viset så undveks misstag. Exempelvis kunde i sista stund en annan sorts kakel sättas in duschen och på förslag från snickaren kunde bastudörren bytas ut mot en smalare variant.

Badrummet blev i slutändan fantastiskt fint och det blev klart på utlovad tid inom felmarginalen på ett så stort projekt. Vid slutbesiktningen hittades några få fel, som såklart åtgärdades.

Avslutningsvis vill jag säga tack till BBP och Ken Lindekrantz och jag ger dem mina bästa rekommendationer. Det är roligt att ha med proffs att göra.

Johan Bonow Läs mer
  • 2018-01-05

Maria G skrev om Bygg & BadrumsPartner
    Bygg och BadrumsPartner har hjälpt mig med en totalrenovering av mitt badrum. Jag är mycket nöjd med resultatet. Bemötandet har varit proffsigt från början till slut. Snickare, golvläggare, plattsättare, rörmokare, elektriker, målare mfl som hjälpt till med renoveringen har alla varit så trevliga och väldigt duktiga.. Jag besökte en badrums /kakel och klinker butik och beställde de varor jag ville ha. Sen såg Bygg och Badrums partner till att alla varorna kom hem till mig. Jag skulle verkligen rekommendera Bygg och Badrums partner till dig som vill ha ett nytt och fint badrum. Läs mer
  • 2018-01-03

Jonas P skrev om Bygg & BadrumsPartner
    Byggde om badrummet. Bra jobb och snabb och enkel kommunikation med Bygg & BadrumsPartner! Inga konstigheter! Läs mer
  • 2017-11-26

Lars B skrev om Bygg & BadrumsPartner
    Professionella och gör ett snyggt jobb! Läs mer
  • Elin A

2017-10-10

Elin A skrev om Bygg & BadrumsPartner
    Vi anlitade bygg och badrumspartner när vi skulle renovera vårat badrum. Vi är mycket nöjda och kan absolut rekommendera detta företag. Vill speciellt tacka Carl Rofors som hjälpt oss igenom detta. Bra och trevligt bemötande. Hade man frågor och funderingar var det bara att ringa eller smsa och vi fick svar snabbt. Läs mer
  • 2017-10-09

Tomas B skrev om Bygg & BadrumsPartner
    Vi anlitade Bygg & BadrumsPartner för renovering av vårat badrum. Vi hade hela tiden kontakt med en och samma säljare hela projektet igenom, vilket kändes tryggt. De är noga med att branschreglerna följs och informerade om vad som gäller i varje moment. Intyg och foton skickades till oss efter slutfört projekt och överenskommen tidplan efterföljdes.
    Överlag är jag mycket nöjd och kommer även anlita de då vi ska renovera köket. Läs mer
  • 2017-09-30

Malin M skrev om Bygg & BadrumsPartner
    Vi anlitade Bygg & badrumspartner för renoveringen av vårt badrum. Vi hade tagit in en hel del offerter inför detta och vi känner oss väldigt nöjda med att vi just gick med Bygg och badrumspartner. Vi har känt oss trygga genom hela renoveringen då information och bemötande har varit toppen. Allt har gått att lösa genom kommunikation och bra hantverkare. Slutresultatet blev precis som vi hoppades på! Läs mer

Landsvägen 17, 172 63 Sundbyberg