Alla kategorier Övrigt Stockholms län Stockholm Norrmalm Bygg & BadrumsPartner

Bygg & BadrumsPartner

NYBROKAJEN 7, 111 48 Stockholm — Visa karta

Varmt välkommen till Bygg & BadrumsPartner, vi erbjuder dig hjälp hela vägen från början till slut. Hos oss har du en kontaktperson, fasta deadlines, fast pris och en tydlig betalningsplan. När du skickar in en offertförfrågan till oss tar en av våra kundansvariga ansvaret för den och analyserar ditt behov. Därpå kommer vi utifrån de uppgifter vi erhållit från dig att presentera den absolut bästa lösningen för dig i ett kostnadsförslag. Givetvis helt kostnadsfritt.

Läs vad 2 kunder tycker om Bygg & BadrumsPartner

• Eva S
    Eva S skrev om Bygg & BadrumsPartner
    Bygg & BadrumsPartner: Vi bestämde oss för att höja taket upp i nock samt renovera väggarna i kök/vardagsrum på ca 50 kvadratmeter. Lyhörda killar som lyssnade av på planeringsmötet, följde upp både per telefon och under fysiska möten under ombyggnaden samt såg till att allting flöt på enligt tidplan. De tog
    ansvar och när allt var klart hade vi ett avslutningsmöte med besiktning och uppföljning på avvikelser. Exemplariskt bemötande.
    2016-11-14 Ken L svarar Eva S
    Tack för din rekommendation Eva!

Vi är glada över att vi fick hjälpa dig och Gutta med byggnationen som blev riktigt bra. Det blev verkligen en skön och luftig känsla i huset när vi höjde taket.

Med vänliga hälsningar,

Web: www.bobpartner.se
    Ken L, Elin P gillar detta
  • Olof O
    Olof O skrev om Bygg & BadrumsPartner
    Vi kan rekommendera Bygg & BadrumsPartner, mycket trevligt och bra bemötande från början till slut, samt pålitliga och duktiga. Vi är mycket nöjda med resultatet och kommer högst troligt anlita företaget igen när det är dags att renovera något av de andra rummen i huset.
    2016-09-26 Ken L svarar Olof O
    Stort tack för din rekommendation Olof!

Vi är glada över att vi fick renovera ert badrum & ser fram emot att hjälpa er med renoveringen av de andra rummen när det blir dags!

Med vänliga hälsningar,

Ken Lindekrantz