Bygg & BadrumsPartner

Landsvägen 17, 172 63 Sundbyberg — Visa karta

Vi på Bygg & BadrumsPartner erbjuder dig hjälp hela vägen med din renovering, från början till slut. Hos oss har du en kontaktperson, fasta deadlines, fast pris och en tydlig betalningsplan.

När du skickar in en offertförfrågan till oss tar en av våra kundansvariga ansvaret för den och analyserar ditt behov. Därpå kommer vi utifrån de uppgifter vi fått att presentera den absolut bästa lösningen för dig i ett prisförslag, givetvis helt kostnadsfritt.

Vi arbetar i hela Stockholm med omnejd. Varmt välkommen!
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 74 kunder tycker om Bygg & BadrumsPartner

• 2020-09-27

Leena S skrev om Bygg & BadrumsPartner
    Bygg & Badrumspartner hjälpte oss med en badrumsrenovering på 3 kvm. Alla medarbetare har varit så hjälpsamma och tillmötesgående.
    Arbetet blev snabbt och smidigt utfört, allt väldigt proffsigt gjort.
    Rekommenderas. Tack från oss. Läs mer
  • 2020-09-21

Anna O skrev om Bygg & BadrumsPartner
    Hela processen med att totalrenovera badrummet gick väldigt bra. Det tog lite längre tid än beräknat, men hellre att arbetet blir gjort noggrannt och det tar ett par dagar till än att det är slarvigt gjort.

De täckte in området väldigt bra; inget damm eller smuts alls i övriga lägenheten och de inplastade provisioriska väggar de reglade upp bara för att kunna hålla rent fungerade superbra.

Vissa saker behövdes ändras under projektets gång och dessa fixades på en gång, utan några konstigheter. Kommunikationen var bra. Det kändes som att projektet drevs lösningsorienterat och det var skönt att inte behöva dividera som småsaker.

Vi är mycket nöjda med både processen och slutresultatet. Läs mer
  • 2020-09-19

Björn Johan Edvin H skrev om Bygg & BadrumsPartner
    Vi anlitade Bob partner för att slå ut 2 bärande väggar och ersätta med balkar mellan kök och vardagsrum. De la ny parkett i kök o vardagsrum, klinker i hall och målade och tapetserade hall/kök/vardagsrum. De återanvände allt som gick av taket och spacklade och målade det. Vi valde att återanvända vårt kök och det möblerade Bob partner om efter våra önskemål.

Kommunikationen innan byggstart (offert och uppstart) upplevde vi som långsam, egentligen är det bara det som gjort att det inte vart en femma.

Vi är jättenöjda med slutresultatet. Kommunikationen och viljan att göra rätt i detalj upplevde vi som hög. Allt vi ändrade eller påpekade längs vägen togs emot proffsigt och åtgärdades utan kommunikationsproblem och snabbt.

Vi skulle anlita Bob partner igen och känner även att vi rekommendera andra att göra detsamma. Läs mer

Erik V skrev om Bygg & BadrumsPartner
    Jobb: Byte av handfat.
    Bygg & BadrumsPartner är bra på att kommunicera.
    De gjorde ett bra jobb, hade inga dolda avgifter eller överraskningar i fakturan. De bette sig proffsigt helt enkelt. Rekommenderas. Läs mer

Chinor Sorab K skrev om Bygg & BadrumsPartner
    Jag anlitade Bygg & Badrums Partner för en totalrenovering av mitt badrum.
    Vi är väldigt nöjda med resultatet och alla synpunkter jag hade under byggets gång hanterades snabbt och utan problem.
    Tidplanen hölls också bra.
    Bra bemötande och lätta att ha och göra med killarna Adam, Ken likaså alla de andra killarna
    Plus i kanten för oväntat bra städning av lägenheten efter att renoveringen färdigställts. Bra bemötande, snabba och proffsiga hantverkare med känsla för detaljer. Extremt nöjd. Pluspoäng för projektledaren som var grymt kunnig och var väldigt imponerande!
    Ett väldigt bra utfört jobb. Vi är supernöjda med Bygg & Badrums Partner .De jobbar noggrant och med hög kvalitet.
    Kommer att anlita Bygg & Badrums Partner igen för renovering av vår gästtoalett. Bra jobbat killar!! Rekommenderas varmt!!!! Läs mer

Dordane D skrev om Bygg & BadrumsPartner
    Anlitade bygg & badrumsPartner för en total renovering av mitt badrum. Fick snabb och proffsig hjälp från dag 1. Proffsigt bemötande, duktiga hantverkare och bra kommunikation.

Ett stort plus är att de är lättillgängliga och svarar snabbt när man hör av sig!

Kan varmt rekommendera att anlita dem om du går i renoveringstankar :) Läs mer
  • ANNIKA J

2020-09-17

ANNIKA J skrev om Bygg & BadrumsPartner
    Rekommenderas varmt, snabb återkoppling, och fint arbete, vi är nöjda med Bygg & Badrunspartner Läs mer
  • 2020-09-15

Veronica G skrev om Bygg & BadrumsPartner
    Noggrann och trevlig rörmokare som fixade ny kommod, toalettstol och hyllor!
    Flexibel med tider också! Läs mer
  • 2020-09-07

ANDRÉS H skrev om Bygg & BadrumsPartner
    Vi kontaktade Bygg & Badrumspartner inför vårat projekt att göra om ett badrum / tvättstuga i källaren.
    Vi fick svar rätt så snabbt och en trevlig kille kom på besök och vi gick igenom vad vi ville få gjort. So far so good.
    Han sa att vi skulle få en offert samma vecka via email men inget kom. Jag mejlade deras infoadress och
    fick då sms om att mejlet motagits och att han skulle kolla dagen efter varför offerten inte kommit fram.
    Ingen offert kom dagen efter, så jag skickade sms men har inte fått något svar. Mejlade info-adressen igen och undrade ifall dom inte ville ha jobbet. Inget svar under den månad som gått.

Jag tycker att ifall man nu inte vill ha jobbet bara säger det direkt. Inte bara slutar att svara.Oproffsigt. Läs mer
  • Annette L

2020-08-29

Annette L skrev om Bygg & BadrumsPartner
    Våra varmaste rekommendationer till BobPartner!!! Allt fungerade till 100% och sen gjorde de extra arbeten bara för att hjälpa till.
    Supertrevliga och en faktura som var absolut rimlig och stämde med offerten trots att de gjorde så mycket extra. Kommer att rekommendera dem till alla vi känner. Läs mer
  • 2020-08-27

Erik K skrev om Bygg & BadrumsPartner
    Trevlig byggare som gjorde ett bra jobb. Läs mer
  • 2020-07-09

Anders C skrev om Bygg & BadrumsPartner
    Fick hjälp med att fixa till badrummet. Byggde duschvägg i glasbetong, installera badrumskommod, kran, dusch, krokar och lite till. Väldigt duktiga, pålitliga och hjälpsamma att ha och göra med. Väldigt nöjd med resultatet, kvaliteten på arbetet och lyhördheten hos hantverkarna. Bäst! Läs mer
  • 2020-06-15

PER N skrev om Bygg & BadrumsPartner
    Valde Bygg & Badrumspartner för renovering av badrum, de har varit noggranna och överlag gett ett mycket proffsigt intryck. Vi är mycket nöjda med resultatet. Läs mer
  • 2020-05-25

Ronja L skrev om Bygg & BadrumsPartner
    Vi valde Bygg och Badrumspartner efter att vi tagit in tre andra offerter innan. De gav oss ett bra bemötande från start och var snabba att svara på våra frågor.
    Renoveringen startade upp snabbt efter vårat önskemål och två badrum tog 1 månad totalt!
    De utgick från våra önskemål, hade bra lösningar för att uppnå våra önskemål, trevliga hantverkare och vi hade vår kontaktperson som var tillgänglig hela tiden.
    Sammanfattningsvis så är vi supernöjda med renoveringen! :) Läs mer
  • 2020-05-23

Barbro H skrev om Bygg & BadrumsPartner
    Företaget renoverade vårt badrum, rev och byggde upp nytt.
    Trevligt och professionellt bemötande.
    Vi hade höga förväntningar och de flesta infriades. Läs mer
  • 2020-05-20

Towe R skrev om Bygg & BadrumsPartner
    Fick mitt badrum renoverat. Från första kontakt till sista har allt skötts på bästa sätt. Kundansvarig, projektledare, byggledare och varenda hantverkare som var hos mig under 5 veckor var trevliga och kunniga och diskuterade frågetecken med mig under vägen så att jag skulle få varenda detalj som jag önskade. Nivån på utförandet är perfekt. Jag kommer definitivt använda BoB om jag har nya projekt i framtiden och kan varmt rekommendera dem till andra. Läs mer
  • 2020-05-17

Jan Rosdahl R skrev om Bygg & BadrumsPartner
    Renovering av badrum och toalett.
    BoB var sakliga, kompetenta och gav bra förslag på alternativa lösningar som gynnade oss båda.
    Det nya badrummet överträffade våra förväntningar. Mycket av detta kan förklaras av deras välorganiserade projektledare Ken och skickliga personal, i synnerhet Aleksejs vars kakelsättning är en fröjd för ögat.
    Vi kan varmt rekommendera BoB! Läs mer
  • 2020-05-11

Maria J skrev om Bygg & BadrumsPartner
    Vi anlitade Bygg & Badrumspartner för en renovering av vårt badrum. Bra kommunikation, proffsigt bemötande och trevliga hantverkare gjorde att renoveringen kändes lätt och smidig. Städningen efter varje arbetspass var också mycket bra. Vi är verkligen helnöjda med slutresultatet men också vägen dit. Vi rekommenderar dem varmt. Läs mer
  • Johan F

2020-05-11

Johan F skrev om Bygg & BadrumsPartner
    BoB fick, efter mycket letande, uppdraget att renovera ett fuktskadat badrum hos oss. Från första kontakten till sista handslaget har vi haft ett stort förtroende och känt oss trygga med dem. Tydliga, raka och lyhörda i kommunikationen. Professionella i utförandet. Deras plattsättare Lukas, som var här dagligen under byggtiden arbetade med stort engagemang och var extremt skicklig. Hans arbete överträffade våra förväntningar. Vi hade mycket kontakt med Ken som är vd, där vi kunde bolla idéer och få svar på frågor. Han hade även gjort en gedigen planering för uppdraget som utfördes i enlighet med den. Vi kommer anlita BoB när det är dags för vårt andra badrum också, förhoppningsvis inom en snar framtid.
    Vi är mycket nöjda med BoB och kan endast ge dem våra bästa rekommendationer.
    /Sofie & Johan Läs mer
  • Richard N

2020-05-11

Richard N skrev om Bygg & BadrumsPartner
    Bygg & BadrumsPartner levererade ett väldigt fräsch badrum samt hall. Själv renoveringen tog 5 veckor och under den tiden märke man knappt av dom, det hölls väldigt rent efter arbetsdagen slut.
    Visst var det smågrejor som blev "fel" men tack vare projektledaren KEN så flöt allt på väldigt bra, mycket snabb på att svara och hjälpa till.
    Kan inget annat än starkt rekommendera detta företag och dess personal! Läs mer
  • 2020-04-29

Håkan F skrev om Bygg & BadrumsPartner
    flexibla, bred kompetens och enkla att ha att göra med Läs mer
  • 2020-04-14

Marie B skrev om Bygg & BadrumsPartner
    Kakling ovanför diskbänk i kök samt upphängning av köksfläkt. Fick hjälp snabbt och mycket proffsigt utfört arbete. Det blev verkligen supersnyggt! Läs mer

Ann-charlotte L skrev om Bygg & BadrumsPartner
    Snabbt och proffsigt!!
    Lätta att få tag i Läs mer

Vidar P skrev om Bygg & BadrumsPartner
    Bad dem fixa mitt handfat.
    De var trevliga, fixade det snabbt för ett vettigt pris. Läs mer

Emmelie J skrev om Bygg & BadrumsPartner
    Hej!
    Vi hade BoB hemma och fixade vår vattenskada som vi hade i köket. Vi fick mycket snabb och bra service och vi kände verkligen som vi var i bra händer.
    De hjälpte oss även med att lägga nytt golv och installerade våra nya vitvaror.
    Superbra företag att ta kontakt med då de kunde hjälpa oss med allt vi behövde då de har kunnig personal inom både bygg & VVS.
    Kan varmt rekommendera Bygg & Badrumspartner! Läs mer

Joel B skrev om Bygg & BadrumsPartner
    Vi blev extremt nöjda med minirenoveringen av vårt badrum där vi fick jättebra respons och samtal med hantverkarna både före och under renoveringen. De kom i tid, kunde besvara alla eventuell oklarheter, fixade små saker som upptäcktes under renoveringen och stämde alltid av med oss om hur vi ville ha allt placerat. Allting var bra och jag skulle verkligen rekommendera dem :) Läs mer
  • 2020-03-28

Erik R skrev om Bygg & BadrumsPartner
    Renovering av badrum och toalett.
    De var väldigt trevliga och tillmötesgående.
    Vi hade några små anmärkningar som fixades.
    De levde upp till våra höga förväntningar. Läs mer
  • 2020-03-23

Ali E skrev om Bygg & BadrumsPartner
    Hej
    Jag köpte omkopplare för golvvärme med installation, jag blev bemött på väldigt vänligt sätt.
    förväntningarna som jag hade överträffades.
    sammanfattningen var utmärkt jobb som jag tackar för. Läs mer
  • 2020-02-20

Birgitte L skrev om Bygg & BadrumsPartner
    Vi beställde indragning av rör i badrum samt installation av blandare.
    Vi var mycket nöjda med utfört arbete Läs mer
  • 2020-02-20

SIMON L skrev om Bygg & BadrumsPartner
    Kan varmt rekommendera Bygg och Badrumspartner. Hade en mindre fuktskada i mitt badrum som inte täcktes av försäkringen och dom hjälpte mig få ett bra och ordentligt badrum som inte ruinerade mig totalt. Proffsiga, tydliga och snabba. 5+! Läs mer
  • 2020-02-11

Sanna P skrev om Bygg & BadrumsPartner
    Fått hjälp av BOB att byta ut all möblemang i ett badrum.
    På en arbetsdag tog dem bort allt gammalt (handfat, skåp och spegel), monterade ihop och satte upp det nya möblemanget. Snickare, elektriker och röris på en och samma dag- superproffsigt och snabbt!

Vi har tidigare haft hjälp av BOB gällande en totalrenovering av ett större badrum.
    Återigen supernöjda! :) Läs mer
  • 2020-02-06

Cecilia D skrev om Bygg & BadrumsPartner
    Jag och min sambo bad Bygg och Badrum Partner att bygga vårt drömbadrum. Vi hade en idé om att expandera vårt badrum och göra plats för badkar och tvätthörna.

Vi hade inte gjort något liknande förut men våra förväntningar blev klart överträffade både vad gäller kvaliteten på arbetet och det allmänna bemötandet.

Vi hade ett väldigt positivt möte med en projektledare från BoB som snabbt gav oss ett kostnadsförslag och var tillgänglig för alla våra frågor innan vi bestämde oss att gå vidare.

När vi sen bestämt oss för att gå vidare fick vi en väldigt duktig och trevlig byggledare som varit otroligt hjälpsam och svarat på alla frågor under arbetets gång.

Slutligen har alla från BoB varit otroligt trevliga och hjälpsamma och inte minst efter att vi formellt var klara då vi fått hjälp med massor av efterkontroller och småsaker som vi missat att tänka på i förväg.

Sammanfattningsvis kan jag säga att BoB levererar kvalitet över förväntan och har en servicenivå som jag tror få kan matcha! Läs mer
  • 2020-02-05

Nellie K skrev om Bygg & BadrumsPartner
    Vi har anlitat Bygg & BadrumsPartner till våra två badrumsrenoveringar samt en del extrajobb som vi under tiden kommit på att vi behövt. :) De har under hela tiden varit fantastiska att ha att göra med. Från första kundmötet till sista arbetsdagen. Otroligt lätta att få tag på vid frågor, även utanför "kontorstid". Trevliga, hjälpsamma och proffsiga. Och framför allt duktiga hantverkare. Varmaste rekommendation! Läs mer
  • 2019-12-21

Eva G skrev om Bygg & BadrumsPartner
    Badrumsrenovering.
    Mycket nöjd med all kontakt och arbetet.
    Är mer än nöjd, blev snyggare än jag kunde föreställa mig!
    Rekommenderar gärna B&B partner till vänner. Läs mer
  • 2019-12-20

Jimmy E skrev om Bygg & BadrumsPartner
    Vi totalrenoverade ett badrum. Efter att ha tagit in flera offerter valde vi Bygg & Badrumspartner, som varken var billigast eller dyrast. Hela processen var smidig och vi blev väldigt imponerade över hur professionellt de genomförde arbetet. Både kvalitetsmässigt och tidsmässigt. Extremt välplanerad och noggranna med detaljer. När badrummet var klart visade det sig att det var vissa justeringar som behövde göras, och som de genomförde snabbt och proffsigt.

Eftersom vi blev så nöjda med badrummet valde vi även B&B-partner för en mindre renovering av vårt kök (byta kakel samt installera ny bänkskiva). Resultatet blev perfekt och återigen så var det välplanerat redan från början.

Vi är extremt nöjda med våra renoveringar och kan varmt rekommendera Bygg & Badrumspartner. Läs mer
  • 2019-12-19

Sanna My Victoria P skrev om Bygg & BadrumsPartner
    Helrenovering av ett badrum- som fortlöpt på det mest professionella sätt från dag ett till slutet.
    Allt från inplastning och rivning till uppsättning av kakel och möblemang på ett alldeles förträffligt sätt.
    Punktliga, noggranna, tillmötesgående samt mycket god kommunikation!

Vi är supernöjda, både med vårt nya badrum samt Bob som företag!! Läs mer
  • 2019-11-12

Helena H skrev om Bygg & BadrumsPartner
    Bra och trevligt bemötande, väldigt duktiga hantverkare både de som rev badrummet och sedan som satte upp kaklet.
    Noggranna och att allt skall gå rätt till. Bra uppföljning om vad som händer och status.
    Mycket nöjd med mitt nya badrum. Läs mer
  • 2019-11-03

Susanne F skrev om Bygg & BadrumsPartner
    Mycket nöjda med Bygg & BadrumsPartner som renoverade våra två badrum (inklusive flytt av vägg mellan badrummen) samt golv under tidspress (15 dagar från byggstart tills vi kunde flytta in med det mesta klart). Bra kommunikation med byggledaren Ken. Läs mer
  • 2019-11-01

Matilda E skrev om Bygg & BadrumsPartner
    Vi fick vårt kök renoverat av Bygg & Badrumspartner i samband med vårt köp av bostadsrätt. Innan vi ens bestämde oss för att köpa lägenheten i fråga kom vi i kontakt med Bob som då föreslog att dom skulle närvara vid en sista visning i lägenheten för att bedöma att dom ändringarna vi ville göra var möjliga, samt en ungefärlig prisbild av projektet. Detta var för oss oumbärligt vid tidpunkten då våra planer innefattade rivning av väggar etc.

Renoveringen förlöpte smidigt och snabbt, vi hade bra och tydlig kommunikation med projektledare. Även efter avslutad renovering har vi fått hjälp med installation av både induktionshäll och diskmaskin vid montering av stenbänkskiva. Speciellt bra bemötande har vi fått av Andreas, rörmokare hos Bob, som gått extra milen för att hjälpa oss.

Vi är jättenöjda med Bob och skulle rekommendera deras tjänster till alla som funderar på att renovera hemma! Läs mer

patrik J skrev om Bygg & BadrumsPartner
    Vi fick hjälp med att sätta upp ett badrumsskåp. Väldigt smidigt i form av proffsig hantverkare, utförandet samt bemötandet. Rekommenderas! Läs mer

Ann sofie S skrev om Bygg & BadrumsPartner
    Snabb service för hjälp med montering av wc Läs mer

Pia O skrev om Bygg & BadrumsPartner
    Badkar bort, handtag upp.
    Utmärkt bemötande. Läs mer
  • 2019-10-04

Therése R skrev om Bygg & BadrumsPartner
    Behövde hjälp med installation av nytt handfat/kommod i badrummet. Kontaktade Bygg & BadrumsPartner och fick snabbt svar, redan samma dag. Rörmontör Andreas gav ett mycket proffsigt intryckt. Vänligt bemötande, var i tid och resultatet blev utmärkt. Kan mycket varmt rekommendera Bygg & BadrumsPartner. Läs mer
  • 2019-07-09

Marie R skrev om Bygg & BadrumsPartner
    Vi hade ett litet badrum som BoB skulle renovera och förbättra.
    Vi är mycket nöjda med deras jobb och deras bemötande. Vi fick från början en kontaktperson som har varit väldigt bra på att besvara frågor och lämna information. De har också löst problem på ett bra och genomtänkt sätt, samtidigt som de hela tiden kollat med oss om vi godkänt deras lösningar.
    Sammanfattningsvis är vi väldigt nöjda med BoB. Läs mer
  • Vic Wik

2019-07-08

Vic Wik skrev om Bygg & BadrumsPartner
    Vi har anlitat Bygg och Badrums partner
    för en total renovering av vårt badrum . De har levererat från säljare ,arbetsledare ,ägare och hantverkare på plats hela vägen till slutresultat:-Ett helt fantastiskt badrum.Vi upplever att vi fått den bästa kompetensen och kunnande när de dykt upp oväntade saker under renoveringens gång i vårt hus från 1935. De har funnits nåbara att kontakta även efter och före kontorstid. Vi har känt oss jättetrygga och nöjda att vi valt just Bygg och Badrums Partner. Skulle vi renovera badrum någon fler gång kommer vi utan tvekan anlita dem igen och vi kommer även rekommendera våra grannar och vänner att anlita dem om de ska renovera sina badrum. Tack för ett toppen arbete med vårt badrum och på återseende !
    / Viktoria och Dave Läs mer
  • 2019-07-05

Fredrik E skrev om Bygg & BadrumsPartner
    Totalrenovering av Hall, Kök, Badrum & Tvättstuga, allt va i princip original från 1980. Väldigt trevligt bemötande från både yrkesarbetare & projektledarna Ken & Carl :)
    Vi är väldigt nöjda med allt dom gjort hos oss, det blev precis så som vi önskat & tänkt oss. Dom har hållit tidplanen väldigt bra, med undantag för några få mindre finjusteringar.
    Kan verkligen rekommendera denna firma till dom som ska göra om hemma :) Läs mer
  • 2019-07-02

Tom S skrev om Bygg & BadrumsPartner
    Jag är jättenöjd med utbyggnationen dom gjorde. Från start till nyckelklart. Kommer att använda mig av dom igen om det blir mer byggprojekt. Läs mer
  • 2019-04-09

Natalie M skrev om Bygg & BadrumsPartner
    Bygg & Badrumspartner hjälpte oss renovera 2 st badrum i vårt radhus. De var från start superproffsiga och duktiga. Vi fick en offert med exakta prisuppgifter, som stämde precis överens med vad vi i slutändan betalade. De gjorde också jobbet precis enligt den tidsplan som vi fått kommunicerat och färdigställde allt som vi kommit överens om. Ken, som var vår projektledare var verkligen kanon under hela projektet och svarade snabbt på våra frågor och stämde själv alltid av om det var några frågetecken. Dessutom var all personal som var involverade i arbetet alltid jätteduktiga! Rekommenderar Bygg & Badrumspartner varmt till andra kunder. Läs mer
  • 2019-04-07

Tommy L skrev om Bygg & BadrumsPartner
    Vi renoverade vårt badrum. Våra förväntningar uppfylldes till 100% Trevliga och framför allt noggranna hantverkare! Kunde inte ha varit mer nöjda! Läs mer
  • Carl-Philip L

2019-02-19

Carl-Philip L skrev om Bygg & BadrumsPartner
    Jag renoverade mitt badrum i centrala Stockholm under sena 2018. Jag valde då på rekommendation att anlita Bygg & Badrumspartner. Jag fick ett mycket bra bemötande redan vid första mötet med Carl Rofors. Proffsigt intryck, lösningsorienterat och lyhörd. Jag ville skapa en lyxig känsla på badrummet till en så bra ekonomi som möjligt och B&BP gjorde ett mycket bra jobb för att möta dessa önskemål. Noggrant arbete och ett mycket bra slutresultat. Min upplevelse av Bygg & Badrumspartner är mycket bra. Vi alla vet att det inte en dans på rosor att renovera i centrum och givetvis är vägen lång till färdigt resultat men jag är mycket nöjd med mitt nya badrum. Inte bara med renoveringsarbetet utan också den personliga kontakten. Detta är nämligen inte att förglömma! Om det är så att man har planer på att renovera sitt badrum framöver så kan jag absolut rekommendera Carl Rofors och Bygg & Badrumspartner! Läs mer

Landsvägen 17, 172 63 Sundbyberg