Alla kategorier Renovera badrum Stockholms län Sundbyberg Bygg & BadrumsPartner

Bygg & BadrumsPartner

Landsvägen 17, 172 63 Sundbyberg — Visa karta

Varmt välkommen till Bygg & BadrumsPartner, vi erbjuder dig hjälp hela vägen från början till slut. Hos oss har du en kontaktperson, fasta deadlines, fast pris och en tydlig betalningsplan. När du skickar in en offertförfrågan till oss tar en av våra kundansvariga ansvaret för den och analyserar ditt behov. Därpå kommer vi utifrån de uppgifter vi erhållit från dig att presentera den absolut bästa lösningen för dig i ett kostnadsförslag. Givetvis helt kostnadsfritt.
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 9 kunder tycker om Bygg & BadrumsPartner

• Eric H
    Eric H skrev om Bygg & BadrumsPartner
    Tog hjälp av Bygg & BadrumsPartner för att renovera vårt badrum. Fick en mycket bra kontakt med Ken från start. Vi drog igång projektet med en tajt tidsplan men Ken fick fram ett bra team som kunde köra igång direkt. Hela badrummet renoverades samtidigt som vägg till en klädkammare slogs ut för att göra badrummet större. Under pågående renovering valde vi att göra vissa ändringar, samt höja tak i vår hall och dra om all el i lägenheten. Ken och övriga inblandade var mycket lösningsfokuserade och allt hanns med inom tidsramen. Vi är mycket nöjda över resultatet.

Nu är det snart dax för att bygga om vårt kök och självklart kommer vi ta hjälp av Bygg & BadrumsPartner igen.
  • Magnus E
    Magnus E skrev om Bygg & BadrumsPartner
    Totalrenovering av en toalett, ett badrum och en tvättstuga. De har ett proffsigt men avslappnat bemötande. De hantverkarna som de anlitade var riktigt bra och som även kom med tips på övriga projekt där jag gjorde jobbet själv.
    Aldrig några problem eller onödigt tjafs som jag fått erfara med andra firmor jag anlitat. Små fel och små skador som uppstått under arbetet korrigeras smidigt.
    Jag kommer definitivt vilja anlita dem igen i framtiden och rekommenderar dem starkt.
    2017-06-27 Ken L svarar Magnus E
    Hej Magnus,

Stort tack för din rekommendation och vad roligt att resultatet blev riktigt bra.

I badrummet blev det väldigt ljust och stilrent med det inkaklade badkaret, duschväggarna, stora kommoden med dubbla handfat och de stora 30X60 cm klinkerplattorna på golvet.

I toalettutrymmet kändes marmormönstret i kombination med det nätta handfatet helt rätt.

Golvet i tvättstugan med de marrakechinspirerade klinkelplattorna blev också oerhört snyggt.

Vi är väldigt glada för att vi fick göra er renovering och ser fram emot era framtida renoveringar.

• Peter H
    Peter H skrev om Bygg & BadrumsPartner
    Professionellt och bra bemötande.
    Alla hantverkare som varit inblandade i vårt projekt har varit kunniga och bra att ha att göra med.
    Kan starkt rekommenderas för era bygg projekt.
    2017-06-27 Ken L svarar Peter H
    Hej Peter,

Tack för din rekommendation och att vi fick förtroendet att renovera ert kontor.

Heltäckningsmattan och ”skogstapeten” blev en riktigt smakfull kombination.

Resultatet blev riktigt bra och vi ser fram emot att få hjälpa er med era framtida renoveringar.

• Margareta F
    Margareta F skrev om Bygg & BadrumsPartner
    Totalrenovering av kök och hall i lägenhet i Hägersten VT 2017
    Bemötandet från Bygg& Badrumspartner har varit mycket bra inklusive återkopplingar under projektets gång. Bygg & Badrumsparttner rev befintligt kök, vilket inkluderat rivning av en vägg och förstärkning av en annan vägg. Installation av nytt Tibro kök,nya vitvaror. omdragning och installation av ny EL inklusive jordfelsbrytare. Rivning av hall nytt klinkergolv och installation av Väggfast gardrobssytem. De har även målat om hall och kök. Med tanke på den ofattande logistik utmaning som ombyggnad av kök tillsammans med hall innebär är jag mycket nöjd med resultatet och kan varmt rekommendera Bygg & Badrumspartner och kommer att kontakta och använda mig av dem igen vid framtida renoveringar.
    2017-03-22 Ken L svarar Margareta F
    Hej Margareta,

Stort tack för din rekommendation och vi är oerhört glada över att vi fick hjälpa dig med din renovering!

Köket blev riktigt bra och stilrent. Garderobssystemet i hallen gjorde verkligen stor skillnad till det bättre i kombination med klinkergolvet.

Vi ser fram emot att få hjälpa dig med dina framtida renoveringar.

Per S gillar detta
  • Pierre P
    Pierre P skrev om Bygg & BadrumsPartner
    Jag har anlitat Bygg & BadrumsPartner vid flera badrumsrenoveringar. Badrummen krävde endel speciallösningar gällande rördragning. Ken från badrumsgruppen tillsammans med sina kollegor var väldigt lyhörda och hjälpsamma. De gjorde sitt yttersta för att vi skulle få det precis som vi ville trots att det krävdes speciallösning för rördragningen. Detta då jag inte ville ha utanpåliggande rör.

Vi fick hjälp att beställa tvättmaskin och torktumlare så att det skulle passa och ge den bästa funktionen.

Från början till slut så var min upplevelse extremt positiv. Väldigt professionella och kunniga. Intresserade och lyhörda för önskemål från min sida.
    En platschef fanns tillgänglig under hela renoveringen.

Sammanfattande omdöme

Högsta kvalite på arbetet, kontinuerlig information, strukturerade och mycket lyhörda och hjälpsamma.

Jag kommer enbart anlita Bygg & Badrumspartner för alla framtida renoveringar. De hjälpte mig dessutom med att installera nya dubbeldörrar till ett av sovrummen.

Jag har anlitat andra företag förut men dem är inte i närheten av lika bra som Bygg & BadrumsPartner.

Med högsta rekommendation till Bygg & BadrumsPartner
    2017-02-17 Per S svarar Pierre P
    Hej Pierre,

Stort tack för din rekommendation och att vi fick hjälpa dig med din renovering!

Roligt att få göra en så snygg och funktionell lösning där bland annat alla rören är inbyggda i väggen i kombination med smarta glasväggar som går att vika på mitten för att maximera utrymmet.

Vi ser fram emot att få hjälpa dig med dina framtida projekt och renoveringar.

Elin P, Carl R, Ken L, Per S gillar detta
  • Ronja U
    Ronja U skrev om Bygg & BadrumsPartner
    Mycket bra bemötande från första dagen. Jag fick hjälp med badrumsrenovering och isolering av min stuga. Känns som att de förstod vad jag ville, och det var aldrig något problem att lägga till tjänster under arbetets gång. Hade jag frågor eller funderingar om bygget så kunde de nästan alltid peka mig i rätt riktning. Mitt badrum ser ut precis som jag hade tänkt mig. Supernöjd!
    2017-01-31 Ken L svarar Ronja U
    Hej Ronja,

Stort tack för att vi fick hjälpa dig. Resultatet blev verkligen super bra. Tycker att den gråa färgen på väggar och tak gjorde att badrummet blev enhetligt och snyggt.

Elin P, Per S, Ken L gillar detta
  • Ulrika J
    Ulrika J skrev om Bygg & BadrumsPartner
    Vi anlitade Bygg & BadrumsPartner för renovering av vårt badrum och litet/ gäst wc. Vi är jättenöjda! De höll både tidplan och budget med ett fint resultat och var lätta att kommunicera med hela tiden under arbetets gång. /Ulrika
    2017-01-26 Ken L svarar Ulrika J
    Hej Ulrika,

Tack för att vi fick förtroendet att renovera hemma hos dig.

Det blev verkligen bra med den blåmönstrade tapeten i kombination med glasmosaikgolvet.

Elin P, Per S, Carl R, Ken L gillar detta
  • Eva S
    Eva S skrev om Bygg & BadrumsPartner
    Bygg & BadrumsPartner: Vi bestämde oss för att höja taket upp i nock samt renovera väggarna i kök/vardagsrum på ca 50 kvadratmeter. Lyhörda killar som lyssnade av på planeringsmötet, följde upp både per telefon och under fysiska möten under ombyggnaden samt såg till att allting flöt på enligt tidplan. De tog
    ansvar och när allt var klart hade vi ett avslutningsmöte med besiktning och uppföljning på avvikelser. Exemplariskt bemötande.
    2016-11-14 Ken L svarar Eva S
    Tack för din rekommendation Eva!

Vi är glada över att vi fick hjälpa dig och Gutta med byggnationen som blev riktigt bra. Det blev verkligen en skön och luftig känsla i huset när vi höjde taket.

Elin P, Per S, Carl R, Ken L, Elin P gillar detta
  • Olof O
    Olof O skrev om Bygg & BadrumsPartner
    Vi kan rekommendera Bygg & BadrumsPartner, mycket trevligt och bra bemötande från början till slut, samt pålitliga och duktiga. Vi är mycket nöjda med resultatet och kommer högst troligt anlita företaget igen när det är dags att renovera något av de andra rummen i huset.
    2016-09-26 Ken L svarar Olof O
    Stort tack för din rekommendation Olof!

Vi är glada över att vi fick renovera ert badrum & ser fram emot att hjälpa er med renoveringen av de andra rummen när det blir dags!

Elin P, Per S, Carl R, Elin P, Ken L gillar detta

Landsvägen 17, 172 63 Sundbyberg