Bygg & BadrumsPartner, sid 2

Vi på Bygg & BadrumsPartner erbjuder dig hjälp hela vägen med din renovering, från början till slut. Hos oss har du en kontaktperson, fasta deadlines, fast pris och en tydlig betalningsplan.

När du skickar in en offertförfrågan till oss tar en av våra kundansvariga ansvaret för den och analyserar ditt behov. Därpå kommer vi utifrån de uppgifter vi fått att presentera den absolut bästa lösningen för dig i ett prisförslag, givetvis helt kostnadsfritt.

Vi arbetar i hela Stockholm med omnejd. Varmt välkommen!

Läs vad 114 kunder tycker om Bygg & BadrumsPartner 2

2022-06-03 Spontant omdöme
    Skulle rekommendera Bygg och Badrumspartner efter badrumsrenoveringen de precis avslutat hos oss. Framförallt är vi nöjda med säljaren Andreas men även med projektledaren Ken (som dock var svår att få tag på under arbetets gång) och alla arbetarna som gjorde jobbet. Det var några missar, bland annat med hur vi ville ha kaklat och hur elen skulle dras men det löste dom snabbt. Arbetet blev färdigt på utlovat datum och till utlovat pris. Hoppas att det även håller på lång sikt.

Anledningen till att vi renoverade badrummet var för att företaget som gjort det senast hade gjort ett otroligt dåligt jobb. Jag vill även passa på att varna för ”kakelgruppen” med Filip Sandahl i spetsen. Klinkersen sprack, rören var felaktigt dragna med mera med mera. Ett företag med alla kvalifikationer och maxbetyg på reco som ändå gjort ett fruktansvärt dåligt jobb i vår lägenhet och sen inte tog sitt ansvar när det började fallera ca fem år efter att arbetet gjordes.
    2022-05-25 Insamlad av företaget
    BOB gjorde ett utmärkt jobb med vår badrumsrenovering. Noggranna och kommer gärna med tips på bra lösningar. Rekommenderar varmt!
    2022-05-25 Insamlad av företaget
    Vi fick hjälp med att renovera vårt badrum och är mycket nöjda. Hade en specifik tidsrams som behövde hållas. Vi har fått service och alltid trevligt bemötande oftast snabb respons på önskemål eller frågor under arbetes gång.
    2022-05-23 Insamlad av företaget
    Vi blev bra bemötta av trevliga och kunniga medarbetare. Våra förväntningar på renoveringen av badrum samt golv och vissa andra jobb uppfylldes, det blev snyggt och välgjort. Allt utfördes i tid.
    2022-05-18 Insamlad av företaget
    Mycket bra, professionellt och trevligt samarbete. Duktiga och kunniga hantverkare inklusive projektledning och offertprocess.

Tydlig offert och faktureringsplan.
    Tack Jörgen, så kul att du är nöjd med badrummet och processen dit! Tack själv för ett trevligt och bra samarbete. Bygg & BadrumsPartner
    2022-05-16 Insamlad av företaget
    Anlitade BoB för en fullständig badrumsrenovering. Vi behövde deras hjälp med oerhört kort varsel vilket de löste med bravur, gott bemötande och humor på topp.
    Lite missar och vag kommunikation till och från vilket har gjort att vi tidsmässigt har hamnat efter men i övrigt grymt jobb och vi är supernöjda med resultatet.
    Rekommenderas!! Tack :)
    2022-05-12 Spontant omdöme
    Usel projektledning och kommunikation och nu efter projektet radiotystnad på fel som inte är åtgärdade. Bra intryck från början vid offerering sedan en enda lång kamp att få allt rätt då de använde underleverantörer som inte kunde sitt jobb. Ännu en hantverkare som inte kan varken kundvård eller bygge. Vi genomförde badrums och totalrenovering av ovanvåning i vårt hus våren 2021 och avsikligt väntat med att lämna omdöme för att ge BoB chansen att åtgärda sina fel och ge mig en annan bild av deras företag. Drog iaf av en summa på slutfakturan vilket är i princip det enda positiva jag kan lyfta.
    2022-05-06 Insamlad av företaget
    Vi anlitade Bygg & Badrumspartner för köksrenovering.
    Det har varit ett proffsigt och trevligt bemötande från start till slut.
    Mycket effektiv rivning och uppbyggnad, bra och tydlig kommunikation med projektledare.
    Speciellt uppskattade jag tydlighet i tidsomfattning och pris när vi beställde tilläggsarbeten.
    Vi hade problem med leverans av visst material och det har Bygg & Badrumspartner hanterat jättebra, smidig hjälp med temporära lösningar och prioritet med att få saker installerade när de väl kom.
    Jag kan verkligen rekommendera dem för bra kvalitet på arbete, proffsiga processer och trevligt bemötande.
    2022-04-30 Insamlad av företaget
    Mycket nöjda från första hembesök med offert och fast pris som stämde vid slutfört arbete.
    Tidsramen vi fick för slutfört arbete höll.
    Väl och snyggt utfört arbete vad gäller alla yrkesgrupper !!!
    Trevliga hantverkare med snabb återkoppling om man behövde. Rekommenderas!
    Tack för ett fint omdöme. Kul att ni är så nöjda med allting. Vi jobbar hårt för att vara snabba med återkoppling! Bygg & BadrumsPartner
    2022-04-28 Insamlad av företaget
    Gott bemötande, snabb feedback. Duktiga hantverkare, trevliga. Saknade dock att mer tydligt få veta nästa steg, när man skulle komma nästa gång. Det kunde bli uppehåll på dagar utan att vi fick veta. I övrigt kunniga fackmän, lätt att få kontakt med projektansvariga i företaget, svarade snabbt på förfrågningar.
    Det gällde en badrumsrenovering.
    Kul att ni uppskattar våra hantverkare, deras kunskap och att ni har kommit bra överens! Kommunikation är viktigt och något vi ständigt jobbar med att utveckla. Tack för ditt omdöme! Bygg & BadrumsPartner
    2022-04-10 Insamlad av företaget
    Vi har totalrenoverat vårt badrum och är verkligen väldigt nöjda med resultatet. Allt har skett så smidigt , från offert till färdigställande. Sällan har jag sett hantverkare arbeta så idogt. Städning efter varje dag. Hade en projektledare som vi hade kontakt med under renoveringsarbetet. Fick en mycket snabb återkoppling om vi hade några funderingar. Badrummet var dessutom färdigt en vecka före avtalad tidpunkt. Kan verkligen rekommendera detta företag. Känner sig mycket trygg med dem.
    Tack för den fina omdömet Kerstin. Kul att allt från offert till färdigställande har levt upp till förväntningarna. Badrummet blev verkligen fint! Bygg & BadrumsPartner
    2022-03-21 Företaget har bett om en granskning av omdömet
    Har inte sett något resultat av utfört arbete och kan därför inte uttala mig om det. Rekommenderar inte pga oproffesionell kontakt. Vi var i kontakt med Bygg & Badrumspartner i samband med en utbyggnad. Första mötet skulle bokas om då det behövdes annan kompetens på plats för vårt projekt. Jag fick själv ringa och fråga vad som hände med ombokningen. Efter ytterligare ett mail kom dom ut för besök och tog anteckningar för offert. Efter ett antal frågor och löften om offert blev det helt tyst. Ingen offert och inget svar varför.
    2022-03-20 Insamlad av företaget
    Bemötandet från företagets sida har varit mycket gott och min förväntning på det renoverade badrummet är uppfylld. Hantverkarna har gjort ett proffsigt jobb och jag är mycket nöjd.

/Björn
    Tack för ett fint omdöme Björn. Kul att vi kunde göra dig så nöjd! Bygg & BadrumsPartner
    2022-03-06 Insamlad av företaget
    Vi har totalrenoverat vårt badrum i Gamla Stan Sthlm med Bygg och Badrumspartner. Resultatet blev precis så bra som vi hade hoppats på. Renoveringen var en utmaning då vi inte visste vad som väntade då huset är byggt 1660. Bygg och Badrum har agerat på ett professionellt sätt från start till mål. Besök på plats i samband med offertgivandet garanterade en tydlig och heltäckande offert. En kontinuerlig dialog under projektet gjorde att vi kände oss trygga hela tiden. Hantverkarna som har utfört arbetet har varit mycket bra. Stort hantverkskunnande och yrkesstolthet. Kom på avtalade tider och lämnade alltid arbetsplatsen i oklanderlig ordning.
    Vissa justeringar behövde göras under resan men det löstes på ett smidigt sätt och innebar inga problem över huvud taget.
    Vi kan verkligen rekommendera Bygg och Badrumspartner till dem som funderar på att renovera sitt badrum.
    Tusen tack för fina ord Magnus. Det har varit kul att få hjälpa er med renoveringen. Alltid spännande med projekt i så pass gamla hus :) Bygg & BadrumsPartner
    2022-02-27 Insamlad av företaget
    Vi anlitade Bygg & Badrumspartner för att renovera vårt badrum.

De var snabba att återkomma med en offert som passade vår budget.

Under de kontakter som föregick renoveringen och under arbetets gång så har vi fått ett stort förtroende för Bygg & Badrumspartner; de svarar alltid på frågor, följer de instruktioner som lämnas och även om det uppstår problem så löser de dessa utan invändningar - väldigt förtroendegivande och proffsigt.

Hantverkarna verkar kunna sitt jobb. Om vi förstått det rätt så tar de in rätt man för rätt arbetsmoment, vilket medfört att slutresultatet blivit jättebra. Dessutom var jobbet klart en vecka tidigare än planerat!

Vidare har de under arbetets gång städat efter sig så långt det varit möjligt, vilket gjort att vi kunnat bo kvar i lägenheten under arbetet.

Att de delfakturerar efter varje genomfört moment har också medfört en säkerhet för oss eftersom vi inte betalat något i förskott.

Sammantaget är vi väldigt nöjda med Bygg & Badrumspartner, det återstår dock för dem att avhjälpa några mindre problem som uppstått - men vi har fullt förtroende för att detta kommer ske som planerat!
    2021-12-20 Spontant omdöme
    Jag är nöjd med företaget, de tar sitt ansvar.
    2021-12-18 Insamlad av företaget
    BoB har precis helrenoverat vårt badrum och det blev toppenbra.
    Allt från rivning, rörjobb, eljobb, kakling, målning, mm till sista fogen. Tack gänget. Pluspoäng till kakelsättaren som gjorde ett bra och noggrant jobb åt oss, för att få slutresultatet så bra som möjligt. Korrekt hantering, stor hjälpsamhet, alla tidsramar väl hållna och mycket gott yrkeskunnande. Vi kan varmt rekommendera dem! Bengt o Kicki
    Tack för erat omdöme! Det har varit kul att få hjälpa er med renoveringen. Bygg & BadrumsPartner
    2021-10-29 Insamlad av företaget
    Ett stort beröm till alla som bidrog till vårt nya badrum ,bra feedback igenom hela arbetet. Speciellt för fina råd för att tänka rätt. Tack för allt vi rekommenderar BOB till er alla. Mvh Ulf Jansson
    2021-03-07 Insamlad av företaget
    Jag anlitade Bygg & Badrumspartner då jag hade fått veta att jag behövde renovera mitt badrum och jag fick företagets namn på rekommendation. Jag gjorde en förfrågan på deras hemsida och fick snabbt kontakt med Adam som kom hem till mig ett par dagar senare och lämnade en offert. Projektet både startade och färdigställdes på utsatt tid och jag blev väldigt nöjd med resultatet. Ken, som blev min kontakt, var väldigt trevlig att ha att göra med och han gjorde sitt bästa för att svara på alla mina frågor i denna Coronatid när så många vill renovera och de hade supermycket att göra. Jag kan verkligen rekommendera Bygg & BadrumsPartner till alla som vill ha en riktigt bra firma till sitt projekt.
    2021-03-07 Insamlad av företaget
    Vi anlitade Bygg & BadrumsPartner för tillbyggnad av takkupa och balkong, samt ett nytt badrum på vår villa. Vi fick från första kontakt ett mycket bra och seriöst intryck, vilket bara förstärktes under arbetets gång. Snabb respons, trevligt och flexibelt bemötande och ett väl utfört hantverk genom hela byggprojektet. Extra plus vill vi ge för att företaget höll så rent och snyggt omkring sig under hela byggprocessen. Vi kan verkligen rekommendera Bygg & Badrumspartner och kommer anlita dem igen.
    2021-03-05 Insamlad av företaget
    Bra pris
    Bra planering
    Bra projektledning
    Bra byggare
    Grymt snyggt resultat
    2021-03-04 Insamlad av företaget
    Renoverat badrum och kök.
    Proffsig hantering. De kommer exakt på tid. Bra leverans - proffsigt utförande, noggranna och bra på att kommunicera löpande under arbetet.
    Lite förskjutning i tidplanen men av förklarliga skäl.

Har rekommenderat till flera av våra vänner.
    2021-03-04 Insamlad av företaget
    Företaget är grymt!

Ordning och reda, höll tidsplanen och ett jättefint resultat.

Jag kan verkligen rekommendera Bygg & BadrumsPartner till era byggprojekt.
  • Christoffer L
    2021-03-03 Insamlad av företaget
    Vi behövde hjälp med att bygga ett nytt badrum, efter att tidigare företag förlorade vårat förtroende så kom BOB in och har skött det galant från början till slut. Trots flera stora hinder på vägen i form av dålig byggnad sedan tidigare så har BOB åtagit sig mer än först varit aktuellt och löst alla våra problem.
    Allt från säljare till hantverkare på plats har varit trevliga, riktigt kunniga och tillmötesgående.
    Skulle starkt kunna rekommendera BOB för både stora och små projekt !
  • Keyhan H
    2021-03-03 Spontant omdöme
    Vet inte riktigt hur jag ska börja riktigt. Jag betalade ett högt pris men sade till de att då vill jag ha hög kvalitè i tid. Projektet som skulle ta en månad tog lite mer än 2, man bilade 3-4 gånger eftersom man gjorde felräkningar som jag upptäckte, dessutom så fanns det ingen som hade koll på ritningar, jag sade flera gånger till de om att om de var säkra på att saker och ting skulle få plats och de var säkra tills det visade sig att de hade fel. Under bilandet så gjordes hål på grannens tak vilket är ok, det kan hända, men bemötandet av grannen var inte professionellt och istället för att ta hand om detta professionellt såg man till att göra grannen ännu mer förbannad. Chefen ville inte känna av felen utan viftade bort det och efter långa mejlkonversationer accepterade att jobbet var försenad och jag skulle få ekonomisk ersättning. Vi kom överens om priset och jag betalade alla räkningar. Nu efter drygt ett år skickar han nu räkning på resten av jobbet, som om inget.

Kvaliten på utförda jobbet var OK och en del var duktiga snickare och arbetare, men inte mer än det.

Jag rekommenderar absolut inte det här firman, speciellt med tanke på kvalite/pris och att de skulle hålla schemat.
    2021-02-19 Insamlad av företaget
    Renovering av badrum, golv i köket, vardagsrummet och entré. Byte av dörrar.
    Resultatet är riktigt bra. Kontskt med BoB var alltid professionellt och bra. Vi är nöjda och kan rekommendera BoB!
    2021-02-01 Spontant omdöme
    Bygg & Badrumspartner var hemma hos oss och renovera vårat badrum och vi är så nöjda :) Tack för erat proffsiga bemötande kan starkt rekommendera dom.

Med vänliga hälsningar
    2021-02-01 Spontant omdöme
    Ett härligt gäng grabbar som hjälpte oss att renovera hemma, vi är riktigt nöjda med både jobbet och bemötandet! Super proffsigt verkligen!
    2021-01-29 Spontant omdöme
    Bygg och badrumspartner hjälpte mig med en mindre badrumsrenovering. Supernöjd med både resultat och deras bemötande!

Kan varmt rekommendera bobpartner!
  • Anders Y
    2020-12-08 Verifierad kundrelation
    Tog in dom för offert på köksrenovering och dubbla badrumsrenoveringar. Har nu gått en månad utan att jag fått en sådan och de svarar varken på mail eller telefon. Slöseri med min tid.
    Hej Anders. Vi ber om ursäkt för besväret och självklart ska det inte dröja så länge för att få en offert eller ett svar av oss. Att vara tillgängliga för våra kunder är något vi prioriterar högt. Vi håller nu på att rekrytera så vi kan bli snabbare på att återkomma till våra kunder och vårt mål är att alltid finnas till hands.

2020-11-25 Verifierad kundrelation
    Jag kontaktade företaget för en offert. För det första tog det väldigt lång tid innan offerten kom och jag fick jaga företaget via mejl, telefon och sms innan den till slut kom!
    När den väl kom förstod jag inte om offerten var ettt skämt eller om dom verkligen inte vill ha jobbet. Dom gav ett pris som var mer än dubbelt så dyr som den närmast under! När jag ifrågasatte priset slutade personen svara!
    Hej Tobias. Vi ber om ursäkt för förseningen av offerten. Vår målsättning är att alla våra kunder ska få snabb återkoppling och att offerten ska vara skickad inom ett par dagar. Vi ser nu över våra rutiner och gör nya satsningar på att effektivisera vårt arbete för att kunna ge snabbare respons.

2020-11-15 Insamlad av företaget
    Jag köpte en badrumsrenovering av Bygg & BadrumsPartner, vi fick kontakt via en rekommendation from familj, efter ett möte fick vi offert, vi tog in andra offerter med men vi kände att BoB var dom som skulle göra det bästa jobbet baserat på våran budget, sen satte dom igång, dom skickade en en projektledare och sen satt deras kille Lukas igång, det tog cirka 4 veckor att få badrummet klart, processen gick så otroligt mycket smidigare än vad jag tänkte mig, när jag blev nervös eller hade frågor så pratade jag med Lukas eller direkt med projektledaren och så löste sig allt, slut resultatet blev otroligt bra är så glad att jag inte tog någon annan än BoB för jobbet! Rekommenderar dom stort
    Hej August. Tack för din fina recension! Vi är glada över att ni fick en så god upplevelse av oss och att våra duktiga kollegor kunnat svara på era frågor. Hoppas vi får chansen att ses igen vid framtida renoveringar.

2020-11-12 Insamlad av företaget
    Bygg & badrumspartner gjorde en totalrenovering av vårt badrum. Vi är så nöjda med allt, in i minsta detalj. Snabbt jobbat utan att tumma på kvaliteten, flexibla, bra pris, professionella, ja you name it. Vi är så glada att vi valde dem och lika glada över vårt nya badrum. Tack killar! Vi hörs när det är dags för nästa renovering :)
    2020-10-27 Insamlad av företaget
    Anlitade Bygg & Badrumspartner för totalrenovering av en lägenhet. Uppdraget var att bygga om en stor 1rok till en mini 3rok. Köket skulle flyttas till en annan del av lägenheten, badrummet byggas om, nya väggar skulle byggas och alla ytskikt så som målning och golv fixas. Allt detta skulle göras på mindre än 4 veckor vilket ställer höga krav på planering, samordning mellan yrkesgrupper och att resurser samt kapacitet finns i företaget.

Efter att själv jobbar många år inom byggbranschen så var jag noga med att välja rätt företag för byggprojektet. Jag ville att vardagslivet med jobb och barn skulle fungera under byggtiden och inte behöva känna oro för att något går fel eller tidplanen inte håller.

Tog in flertalet offerter och efter utvärdering så var Bygg & Badrumspartner den mest fördelaktiga. Innan jag gjorde beställning var kundansvarig och projektledare på platsbesök i lägenheten och vi gick igenom allt som skulle göras. Efter mötet återkom kundansvarig med återkoppling och vi rätade ut alla frågetecken och mina önskemål tillgodosågs.

Innan byggstart tog Projektledaren fram alla dokument som BRF efterfrågade. Tydlig information och aviseringar sattes upp och trapphus och hiss täcktes noggrant in för att undvika skador.

När renoveringen drog igång inledde vi med ett startmöte och när hantverkarna var på plats så flöt allt på mycket bra. De mindre frågor som uppkom under byggtiden löstes snabbt och proffsigt av projektledaren. Kvalitén på utfört arbete är perfekt. Efter 4 veckor var allt klart och lägenheten städad och inflyttning kunde ske som planerat.

Har efter inflyttning haft kontakt med grannarna och styrelsen och de hade inte blivit störda av den omfattade renoveringen. En del grannar har också varit inne och kollat på resultatet och blivit mycket inspirerade. Och när det blir dags för deras projekt kommer valet av byggföretag att bli enkelt…

Kan varmt rekommendera bygg och renoveringspartner till ditt byggprojekt!

Stort tack till Reza, Ken, Anders och Hubert! Och alla skickliga och trevliga hantverkare som var på plats!
    2020-10-18 Insamlad av företaget
    Vi hade planerat två delprojekt, slå ihop två befintliga badrum till ett nytt, och intill detta bygga ett nytt badrum i en del av vår ganska stora hall i villan i Nacka. De två delprojekten önskade vi genomförda i en följd, men med möjlighet att avbryta när delprojekt ett var klart.
    Efter att ha tagit in offerter från fyra leverantörer föll valet på Bygg & BadrumsPartner.
    BoB offererade inte det lägsta fasta priset men inte heller det högsta. Offerterna på respektive delprojekt var tydliga och detaljerade (Vi hade själva tagit fram ett ganska detaljerat offertunderlag).
    Arbetet startade på utsatt tid och en och samma hantverkare, Sylwester, jobbade hos oss varje vardag mellan 07 och 16. Sylwester gjorde allt jobb utom VA och El (El utfördes av underentreprenör). Han rev inredning och väggar, byggde nya väggar och innertak, drog om ventilationsrör, gjöt golv, monterade tätskikt, kaklade, klinkade, målade. Allt till vår fulla belåtenhet. Sylwester är en mycket trevlig och kunnig yrkesman som tog stor hänsyn till oss som var hemma hela tiden.
    Under arbetet kom några gånger en intern inspektör och kontrollerade arbetet. Några mindre missar åtgärdades utan problem. Bra intern kvalitetssäkring!
    All inredning och sanitetsutrustning anskaffade vi själva, medan kakel och klinker köptes via BoB, vilket kändes tryggt.
    De två nya badrummen blev klara inom offererad tidsram och eftersom vi var nöjda så gav vi BoB i uppdrag att direkt även göra i ordning hallen med sänkning av tak, läggning av värmegolv med klinker, och målning. Även detta utfördes på ett utmärkt sätt.
    Allt var klart på knappt 10 veckor.
    Vi kan varmt rekommendera BoB Partner till bygge/renovering av badrum.
    \Yvonne&Christer
    2020-10-15 Insamlad av företaget
    Vi ville bygga ut vår villa med ett sovrum och hittade då Bygg & BadrumsPartner. Vi valde dem för att vi fick ett bra bemötande och de kändes förtroendeingivande. Vi ville även ha fastpris vilket de erbjöd och det avtalade priset hölls.

Själva byggnationen gick smidigt och med mindre störningar än vi trodde det skulle innebära att bygga ut huset. De höll även vår överenskomna tidplan.

Sammantaget är vi mycket nöjda med allt och rekommenderar dem starkt.
    2020-10-14 Insamlad av företaget
    Vi helrenoverade badrum, kök och hall.
    Vi fick trevligt och professionellt bemötande och hade kontinuerlig kontakt både med den platsansvarige och hantverkare.
    Tidsplanen och kostnaderna höll till offerten.
    Om ni vill ha proffsigt bemötande och kunniga hantverkare så rekommenderar Bygg och Badpartner.
    2020-10-13 Insamlad av företaget
    Vi genomförde en renovering av fem badrum. Jag är mycket nöjd med resultatet och det var till ett bra pris. Kan verkligen rekommendera detta företag.
    2020-10-13 Spontant omdöme
    BOB har renoverat 2 badrum åt oss och hela familjen är supernöjd med hela processen - från första kundkontakt tills att badrummet är färdigställt. Kan inte annat än varmt rekommendera BOB som byggare i ditt hem
    2020-10-13 Insamlad av företaget
    Vi anlitade Bygg & BadrumsPartner för att helrenovera vår lägenhet (renovera och skapa nya badrum, ändra planlösning, flytta dörrar etc). Allt från offertdiskussion, projektledning, problemlösning, kommunikation och slutresultat var över förväntan. Vi upplevde hela processen mycket positivt och vår dedikerade projektledare Ken var fantastisk, kom med förslag som vi aldrig hade tänkt på och var alltid tillgänglig för diskussion. Vi ger våra bästa rekommendationer!
    2020-09-27 Insamlad av företaget
    Bygg & Badrumspartner hjälpte oss med en badrumsrenovering på 3 kvm. Alla medarbetare har varit så hjälpsamma och tillmötesgående.
    Arbetet blev snabbt och smidigt utfört, allt väldigt proffsigt gjort.
    Rekommenderas. Tack från oss.
    2020-09-21 Insamlad av företaget
    Hela processen med att totalrenovera badrummet gick väldigt bra. Det tog lite längre tid än beräknat, men hellre att arbetet blir gjort noggrannt och det tar ett par dagar till än att det är slarvigt gjort.

De täckte in området väldigt bra; inget damm eller smuts alls i övriga lägenheten och de inplastade provisioriska väggar de reglade upp bara för att kunna hålla rent fungerade superbra.

Vissa saker behövdes ändras under projektets gång och dessa fixades på en gång, utan några konstigheter. Kommunikationen var bra. Det kändes som att projektet drevs lösningsorienterat och det var skönt att inte behöva dividera som småsaker.

Vi är mycket nöjda med både processen och slutresultatet.
  • 2020-09-19 Insamlad av företaget
    Vi anlitade Bob partner för att slå ut 2 bärande väggar och ersätta med balkar mellan kök och vardagsrum. De la ny parkett i kök o vardagsrum, klinker i hall och målade och tapetserade hall/kök/vardagsrum. De återanvände allt som gick av taket och spacklade och målade det. Vi valde att återanvända vårt kök och det möblerade Bob partner om efter våra önskemål.

Kommunikationen innan byggstart (offert och uppstart) upplevde vi som långsam, egentligen är det bara det som gjort att det inte vart en femma.

Vi är jättenöjda med slutresultatet. Kommunikationen och viljan att göra rätt i detalj upplevde vi som hög. Allt vi ändrade eller påpekade längs vägen togs emot proffsigt och åtgärdades utan kommunikationsproblem och snabbt.

Vi skulle anlita Bob partner igen och känner även att vi rekommendera andra att göra detsamma.
    2020-09-17 Insamlad av företaget
    Jobb: Byte av handfat.
    Bygg & BadrumsPartner är bra på att kommunicera.
    De gjorde ett bra jobb, hade inga dolda avgifter eller överraskningar i fakturan. De bette sig proffsigt helt enkelt. Rekommenderas.
    2020-09-17 Spontant omdöme
    Jag anlitade Bygg & Badrums Partner för en totalrenovering av mitt badrum.
    Vi är väldigt nöjda med resultatet och alla synpunkter jag hade under byggets gång hanterades snabbt och utan problem.
    Tidplanen hölls också bra.
    Bra bemötande och lätta att ha och göra med killarna Adam, Ken likaså alla de andra killarna
    Plus i kanten för oväntat bra städning av lägenheten efter att renoveringen färdigställts. Bra bemötande, snabba och proffsiga hantverkare med känsla för detaljer. Extremt nöjd. Pluspoäng för projektledaren som var grymt kunnig och var väldigt imponerande!
    Ett väldigt bra utfört jobb. Vi är supernöjda med Bygg & Badrums Partner .De jobbar noggrant och med hög kvalitet.
    Kommer att anlita Bygg & Badrums Partner igen för renovering av vår gästtoalett. Bra jobbat killar!! Rekommenderas varmt!!!!
    2020-09-17 Insamlad av företaget
    Anlitade bygg & badrumsPartner för en total renovering av mitt badrum. Fick snabb och proffsig hjälp från dag 1. Proffsigt bemötande, duktiga hantverkare och bra kommunikation.

Ett stort plus är att de är lättillgängliga och svarar snabbt när man hör av sig!

Kan varmt rekommendera att anlita dem om du går i renoveringstankar :)
  • ANNIKA J
    2020-09-17 Spontant omdöme
    Rekommenderas varmt, snabb återkoppling, och fint arbete, vi är nöjda med Bygg & Badrunspartner
    2020-09-15 Insamlad av företaget
    Noggrann och trevlig rörmokare som fixade ny kommod, toalettstol och hyllor!
    Flexibel med tider också!
    2020-09-07 Spontant omdöme
    Vi kontaktade Bygg & Badrumspartner inför vårat projekt att göra om ett badrum / tvättstuga i källaren.
    Vi fick svar rätt så snabbt och en trevlig kille kom på besök och vi gick igenom vad vi ville få gjort. So far so good.
    Han sa att vi skulle få en offert samma vecka via email men inget kom. Jag mejlade deras infoadress och
    fick då sms om att mejlet motagits och att han skulle kolla dagen efter varför offerten inte kommit fram.
    Ingen offert kom dagen efter, så jag skickade sms men har inte fått något svar. Mejlade info-adressen igen och undrade ifall dom inte ville ha jobbet. Inget svar under den månad som gått.

Jag tycker att ifall man nu inte vill ha jobbet bara säger det direkt. Inte bara slutar att svara.Oproffsigt.
  • Annette L
    2020-08-29 Insamlad av företaget
    Våra varmaste rekommendationer till BobPartner!!! Allt fungerade till 100% och sen gjorde de extra arbeten bara för att hjälpa till.
    Supertrevliga och en faktura som var absolut rimlig och stämde med offerten trots att de gjorde så mycket extra. Kommer att rekommendera dem till alla vi känner.