Bygg Driv AB

3.8

4 omdömen om Bygg Driv AB

ISAK R
Skrev om Bygg Driv AB

Smidigt från första kontakt till slutfört arbete. Vi blev mycket nöjda med vår nya altan. Rekommenderas!

Annedal entreprenad AB
4.7/5 i betyg av 123 omdömen 4.7 av 123 omdömen

therese b therese b
NICLAS Å
Skrev om Bygg Driv AB

Snabb och proffsig kommunikation. Jobbet utfördes snabbt med hög kvalitet. Prisvärt. Rekommenderar dessa starkt, så nöjd!

Alonso H
Skrev om Bygg Driv AB

Vi fick hjälp med renoveringen av vår fasad och är riktigt nöjda med slutresultatet. Det är inte första gången vi anlitar dom när det gäller skötsel av vårt tak. Dom har alltid varit professionella och snabba samt håller alltid rent under o efter arbete. Samtliga jobb blev utförda på ett professionellt sätt till ett bra pris.

Tollberg Bygg & Inredning
4.8/5 i betyg av 72 omdömen 4.8 av 72 omdömen

Bostadsrättsföreringen M Bostadsrättsföreringen M
Martina H
Skrev om Bygg Driv AB

Rivning av kök samt uppsättning av IKEA kök samt golvläggning. De förstod sig inte alls på IKEAs ritning och mycket blev fem och flera lådor blev över. De gjorde dessutom inte klart arbetet. Vi fick bestrida flera fakturor då de hade tagit med arbete som de inte gjort. De ville även ha betalt innan arbetet var gjort och det blev väldigt dålig stämning när vi ville att de först skulle göra klart arbetet då de har dålig ekonomi. De hade inte bra kompetens alls om att sätta upp kök utan frågade oss om precis allt, så vi var...

Svar från Bygg Driv AB

Hej Martina, Till att börja med är omdömet inte förankrat i verkligheten, utan handlar mer om ogillande gentemot mig som person. Sakfrågan är sen länge bortglömd dvs - kan vi sätta upp kök? Fakta. Ni beställde rivning av kök och uppsättning av nytt kök. Ni gjorde tilläggsbeställningar, anmärkningsvärt nog efter det att köket var klart. Ni beställde nytt golv och plattsättning i kök runt 5 m2. Till att börja med fakturerar jag efter utförd del om offerten är utformad så, vilket er offert var. Bad aldrig om...