Bygg Gest AB

Bygg Gest AB

Ring 070-992 73 05 www.bygg-gest.se

Välkommen till Bygg Gest AB som varit igång som bolag sedan 2019 men har tidigare drivits som Enskild Firma av samma ägare under flera år! Som stolta medlemmar av byggkeramikrådet håller vi huvudet högt när vi hjälper dig med badrumsrenovering, snickeri, måleri, köksmontering m.m. Professionalism, noggrannhet och hög säkerhet...

12 omdömen om Bygg Gest AB

Anders N
Skrev om Bygg Gest AB

Levererade i tid. Noggranna och ordentligt gjort arbete. Rekommenderas.

FP Badrumsspecialisten AB
4.6/5 i betyg av 91 omdömen 4.6 av 91 omdömen
BadgeFourYears

FP Badrumsspecialisten hjälpte oss med en totalrenovering av vårt badrum. Lätta att få kontakt med och gav ett seriöst och kunnigt intryck v

Andréa H Andréa H
Mårten L
Skrev om Bygg Gest AB

Anlitade Bygg Gest AB för att lägga nytt golv och fixa väggar (rivning, målning). De var snabba, effektiva, höll budget, utmärkt.

Petter N
Skrev om Bygg Gest AB

Renovering källare och installation av ett nytt badrum. Otroligt nöjda med Bygg Gest, som gav oss ett fantastiskt slutresultat till ett mycket förmånligt pris. Ett hårt arbetande familjeföretag som höll till punkt och prickar gällande utförande, kvalitet och tidsram. Rekommenderar dem verkligen

Nordiska Göteborg Byggentreprenad AB
4.5/5 i betyg av 49 omdömen 4.5 av 49 omdömen
Badge2020

Fick satt kakel i mitt nya kök och är toppen nöjd med resultatet! Trevligt bemötande och fin kommunikation! Tack till Tony som utförde ar

Ottmar C
Skrev om Bygg Gest AB

Mycket tillmötesgående, service-minded och proffsiga!

Olivia T

Cuong L
Skrev om Bygg Gest AB

Anlitade BYGG GEST för totalrenovering av övervåningen. Supernöjd med resultatet! Underbara människor att jobba med och är väldigt service inriktade efter kundens bästa. Kommer anlita de till nästa projekt!

Anna L
Skrev om Bygg Gest AB

Vi anlitade Bygg Gest för att bygga ett 15 kvm förråd på tomten. Vi blev mycket nöjda med resultatet och vi hade en bra dialog under tiden. De höll sig till utsatt tidplan, var lätta att ha att göra med och lämnade en bra och detaljerad offert. Vi kommer att anlita dem för vårt nästa projekt!

Mattias A
Skrev om Bygg Gest AB

En totalrenovering av lägenhet. Kök, badrum och 2 rum. Fantastiskt bemötande och oerhört lösningsorientetade. Det håller sig inom tidsramar och gör ett grymt jobb. Kan verkligen rekommendera Bygg Gest!

Zlatko P
Skrev om Bygg Gest AB

Vi har anlitat Bygg Gest för att renovera toaletterna. Hantverkarna har utfört mycket bra arbete vilket gav ett bra resultat. Vi är nöjda och varmt rekommenderar det företaget. Tack ännu en gång för ett fint arbete.

Carlos M
Skrev om Bygg Gest AB

Bygg Gest totalrenoverade vår 2ROK sekelskifteslägenhet till en 3ROK. I deras åtagande ingick allt utom inköp av ytskiktsmaterial såsom kakel, klinker etc. enligt vår ök. men i övrigt gjorde dem allt! Med allt menas bl a rivning, installation av nytt kök i ett annat rum (och därav alltså flytta avlopp, vatten etc. för att möjliggöra detta), renovering av badrum, bygga nya innerväggar, ommålning och lagning av innertak, höjning av innertak i hall, montera och måla stuckaturer av polyuretan/ frigolit m.m. Innan vi träffade...

Emina V
Skrev om Bygg Gest AB

Bygg Gest totalrenoverade vår sekelskifteslägenhet från en sliten tvåa på 73 kvm till en toppmodern trea! De rev väggar, byggde upp nya, ändrade planlösningen på det sätt vi ville och satte dit nytt golv, kök, badrum, målade väggar, inbyggd el, ja precis allt! Kontakten med byggarna fungerade så bra, de förstod vår vision och gjorde allt för att förverkliga den vilket de lyckades med. I och med att det var vår första renovering av lägenhet så var man orolig givetvis, speciellt då vi inte hade några byggare som man kände...

Tony K
Skrev om Bygg Gest AB

Mycket nöjda med Bygg Gest. Bytte fasad på en del av huset (panel samt belysning). De utförde arbetet i tid och med högsta kvalitét. Yrkesstoltheten i allt de gjorde var tydlig. De var dessutom väldigt smidiga när vi gjorde små ändringar i våra önskemål under arbetets gång (inga pristillägg!). Vi har hittat företaget som vi kommer att anlita till nästa jobb (tvättstuga och badrum) :-) !