Bygg-gruppen i Stockholm AB

Bygg-gruppen i Stockholm AB

Ring 076-586 67 95 bgsthlm.se

Välkommen till Bygg-gruppen i Stockholm AB! Vi är ett lokalt företag med säte i Bandhagen och har funnits sedan 1986. Sedan dess har vi utfört fastighetsrenoveringar för både privatpersoner och företag. Med lång erfarenhet inom byggbranschen och VVS-teknik är vi ett företag att räkna med. Vi anställer endast kvalificerade...

12 omdömen om Bygg-gruppen i Stockholm AB

Per O
Skrev om Bygg-gruppen i Stockholm AB

Oerhört proffsiga för såväl snickerier, byggnationer som för elinstallationer. Tillgängliga och mycket noggranna.

Badrumsverket AB
4.7/5 i betyg av 81 omdömen 4.7 av 81 omdömen

Charlotte N Charlotte N
Josephine
Skrev om Bygg-gruppen i Stockholm AB

Bygg-gruppen i Stockholm hjälpte oss att renovera badrum och groventré. Vi är supernöjda, de svarade snabbt, höll oss uppdaterade under processen och gjorde ett bra jobb.

Bygg-gruppen i Stockholm AB B och Szymon K gillar detta
Pawel S
Skrev om Bygg-gruppen i Stockholm AB

Stor rekommendera Bygg-gruppen, alltid i tid och proffs!

Szymon K och Bygg-gruppen i Stockholm AB B gillar detta
Målerifirma Alfred Holm
4.4/5 i betyg av 322 omdömen 4.4 av 322 omdömen

Anrikt och ansvarstagande företag som alltid levererar det de lovar.

Staffan P Staffan P
Jon N
Skrev om Bygg-gruppen i Stockholm AB

Jag anlitade Bygg-gruppen för att bygga till tak kupor till mitt hus. Jag fick ett mycket proffessionellt bemötande från början till slut. Jag letade efter ett företag som kunde erbjuda ett konkurrenskraftigt fast pris på ett bygge som krävde en hög kompetens och det kunde Bygg-gruppen leverera. Jag kan varmt rekommendera Bygg-gruppen. Jon

Elzbieta E
Skrev om Bygg-gruppen i Stockholm AB

Håller vad de lovar och är mycket trevliga.

Entreprenadhuset
4.8/5 i betyg av 156 omdömen 4.8 av 156 omdömen

Anna Karin Ulrica A Anna Karin Ulrica A
Kakelexperten A
Skrev om Bygg-gruppen i Stockholm AB

Bra samarbete. Jag rekommenderar det här företaget. Bygg gruppen är ansvarig och pålitlig.

Mikael R
Skrev om Bygg-gruppen i Stockholm AB

Pålitliga med bra leveranssäkerhet och kvalitet!

Precision VVS & Byggteknik AB
4.8/5 i betyg av 40 omdömen 4.8 av 40 omdömen

Jonas V
Skrev om Bygg-gruppen i Stockholm AB

Jag vill verkligen avråda från att anlita Bygg-gruppen i Stockholm. De följer inte Svenska byggstandard. De vill inte åtgärda de fel de lämnar efter sig och går helt enkelt inte att lita på. Vi har anlitat dem två gånger. Efter andra gången tog vi in besiktningsman som hittade massor av fel. Då besiktigade vi även första arbetet, och även där blev det en lång lista med missar och felaktigheter. Välj en annan leverantör.

Louise H
Skrev om Bygg-gruppen i Stockholm AB

Vi anlitade Bygg-gruppen i Stockholm för totalrenovering samt dränering av vår källare. I detta ingick även badrum. Bra samarbete och bra kommunikation. De var noggranna och extremt flexibla för ändringar/tilläggsarbete som tillkom. De var även toppen att bolla idéer med och kom med egna förslag på hur man kunde göra olika lösningar. Vi är väldigt nöjda och ger våra varmaste rekommendationer.

Dryft Sverige AB
4.8/5 i betyg av 181 omdömen 4.8 av 181 omdömen

Proffsig och snabb service, kan verkligen rekommenderas

Fredrik Göran Walter L Fredrik Göran Walter L
Anna
Skrev om Bygg-gruppen i Stockholm AB

Vi har anlitat Bygg-gruppen i Stockholm återkommande under flera år nu både till vårt gamla och vårt nya hus. De har gjort allt ifrån ytskickt till badrum och större ombyggnationer. Vi har varit väldigt nöjda hela tiden. Bra samarbete och bra kommunikation. Kan varmt rekommendera detta byggföretag.

Emilia H
Skrev om Bygg-gruppen i Stockholm AB

Ombyggnationen av min lägenhet blev klar i fredags och jag är mycket nöjd! Bygg-gruppen I Stockholm är väldigt enkla att samarbeta med, bra på att kommunicera, snabba och även väldigt flexibla. De har verkligen överträffat sig själva genom att hjälpa till med mer än bara ombyggnationen. Jag har redan rekommenderat Bygg-Gruppen till folk i min omgivning som funderar på att renovera eller bygga om!

Målabromma Entreprenad
4.7/5 i betyg av 173 omdömen 4.7 av 173 omdömen

Matylda L
Skrev om Bygg-gruppen i Stockholm AB

Pågående totalrenovering (20/6-10/8 -14) på Kungsholmen. Rivning, två nya badrum, flytt av kök, målning, tapetsering, finsnickerier, nya golv etc. Bygg-Gruppen i Stockholm (BGS) är under pågående arbete hos oss och har sedan start visat stor noggrannhet i jobbet de utför. De är extremt flexibla för ändringar/tilläggsarbete under vägen, vilket det blivit en del av. De är plikttrogna och leverera det lilla extra. Både från ägare, arbetsledare och arbetare på plats. Kontakten med alla fungerar väldigt smidigt och en av...