Dryft Sverige AB

Dryft Sverige AB

dryft.se
  • BadgeSevenYears

Vi är företaget som sätter kunden i fokus, vårt mål är att få dig att känna dig trygg och supernöjd med ditt val av hantverkare. Vi hjälper dig med renoveringen från ax till limpa. Allt från att riva en vägg, montera ett nytt kök till större renoveringar och byggnationer. Vi tar hand om projektledningen så att du kan luta...

181 omdömen om Dryft Sverige AB

Sedan starten hos Reco 2017

Monica M
Skrev om Dryft Sverige AB

Bra bemötande, tydlig offert, ordentligt bokad tid och bra jobbat! Elinstallationer var det som gjordes.

Svar från Dryft Sverige AB

Tack för din fina recension Monica!

Bo Karl-Johan H
Skrev om Dryft Sverige AB

Snabbt och snyggt jobb av trevlig hantverkare

Svar från Dryft Sverige AB

Tusen tack för din recension Bo!

Vesna J
Skrev om Dryft Sverige AB

Professionell och god service (byte av köksblandare)

Svar från Dryft Sverige AB

Stort tack för din fina återkoppling Vesna!

Sofia M
Skrev om Dryft Sverige AB

Behövde hjälp med att ta bort kakel från gipsvägg i köket, samt sätta nytt kakel. Kom en plattsättare en vecka senare på avsatt tid. Punktlig och proffsig! Allt gick smidigt och helt smärtfritt, från början till slut. Fick dessutom väldigt snabba svar via mejlkontakten. Över förväntan! Kan varmt rekommendera Dryft.

Svar från Dryft Sverige AB

Tusen tack för din fina recension Sofia!

Anna-Lena M
Skrev om Dryft Sverige AB

Fick hjälp att laga del av ett golv med trasiga och dåligt lagda klinkerplattor. Snabbt och enkelt att få det bokat samt mycket proffsigt och trevligt genomfört.

Svar från Dryft Sverige AB

Hej Anna-Lena, Stort tack för dina fina ord och för förtroendet att hjälpa dig! Ha en riktigt fin torsdag och helg när den kommer!

Elisabet P
Skrev om Dryft Sverige AB

Snabbt svar på offertförfrågan. Snabb tid för projektstart. Väl utfört arbete. Mycket nöjd!

Svar från Dryft Sverige AB

Tusen tack för din recension Elisabet! Önskar dig en riktigt fin helg!

Suzanne M
Skrev om Dryft Sverige AB

Jag hjälp med att montera ner ett högskåp från en vägg samt lite annat. Hantverkare var väldigt snabb , hjälpsam och trevlig. Suzanne

Svar från Dryft Sverige AB

Stort tack för din fina recension Suzanne!

Catherine F
Skrev om Dryft Sverige AB

Vi är jättenöjda med Dryft. Både vad gäller offertförfarandet, bemötandet och den proffsiga elinstallationen som Robert gjorde. Vi skulle verkligen rekommendera Dryft om man behöver elektriker.

Svar från Dryft Sverige AB

Tusen tack för recensionen Catherine!

Erika H
Skrev om Dryft Sverige AB

Jag är supernöjd med Dryft. Jag fick hjälp av Dryft med att tapetsera ett rum och allt från bokning av tjänsten till utförandet har varit klanderfritt. Jag kan varmt rekommendera dem!

Svar från Dryft Sverige AB

Stort tack för din fina recension Erika!

Anders C
Skrev om Dryft Sverige AB

Trevligt och korrekt bemötande. Allt fungerade precis som Albin Selenius sa. Nu laddar vi för fullt.

Svar från Dryft Sverige AB

Tusen tack för ditt fina omdöme Anders, och förtroendet att få hjälpa dig! Önskar dig en riktigt god jul och gott nytt år! Josefine från Dryft

Jessica Maria A
Skrev om Dryft Sverige AB

Vi hade ett litet problem med vår toalett efter ett utfört arbete och Dryft svarade samma dag och kom på en gång och fixade problemet, oerhört bra service och arbete! Rekommenderas starkt 😊

Svar från Dryft Sverige AB

Hej Jessica, Stort tack för din fina recension, det värmer! Jag vill passa på att önskar dig en riktigt god jul och gott nytt år!

Erika F
Skrev om Dryft Sverige AB

Vi hade firman hos oss för ett badrum och en gästtoalett. Badrummen ovanvåningen gjordes först, där la man rören i golvet fel så toan hamnade alldeles för nära duschen och fick sättas på snedden för att ens få plats. Fogarna var inte så vackra så de fick komma tillbaka och göra om. Det är även missat fog mellan två plattor på golvet i duschen. Även taket lämnade de märken i, troligen efter att duschväggen installerades. De borrade ner genom golvet och satte skruv i taket på gästtoan, våningen under. Därav kom vi överens...

Svar från Dryft Sverige AB

Hej Erika, Jag vill börja med att beklaga att ert projekt inte gått som önskat, och jag håller med om att vi brustit både i vår kommunikation ,internt och externt, samt i utförandet. Jag vill även tacka dig för att du tar dig tiden att dela med dig av din konstruktiva kritik och feedback, det uppskattas för att vi ska kunna lära oss av våra misstag och se till att detta inte upprepas igen. Jag vet att projektledaren har försökt att nå dig, och önskar att komma i kontakt med dig gällande din spegel - och om du önskar...

HAO H
Skrev om Dryft Sverige AB

1, Misleading Promises: We chose Dryft based on their initial promises, but the experience turned out to be frustrating and disappointing. 2, Deceptive Professionalism: Despite their seemingly professional quotes and first visit, Dryft failed to live up to expectations compared to other smaller firms who might just gave you some poor estimation. 3, Carpentry and Work Quality: While the carpenters and workers can deliver good work when closely monitored, if not you will pay more! There are still simple mistakes after three...

Svar från Dryft Sverige AB

Hi Hao, Thank you so much for your review and your feedback. I truly apologize for your experience! We have failed in our communication, both towards you as a customer and internally. I would love to get in touch with you and discuss this further if you would like? Please feel free to email me at kontakt@dryft.se so we can talk more. Until then, I apologize once again and I wish you a wonderful week! Best regards, Josefine from Dryft

Nello Michael B
Skrev om Dryft Sverige AB

Snabbt, proffesionellt och trevligt bemötande. Mycket smidig och bra offertprocess. Arbetet (målning av snickerier och tapetupphängning) gick snabbare än vad vi räknade med och med en kvalitet som till och med överträffade våra förväntningar. Jag rekommenderar Dryft!

Svar från Dryft Sverige AB

Stort tack för din fina recension Nello!

Cameron L
Skrev om Dryft Sverige AB

Bra och seriös företag. Snabb återkoppling och fin utfört arbete. Rekommenderas

Svar från Dryft Sverige AB

Stort tack för din recension Cameron, och för förtroendet att hjälpa dig! Önskar dig en riktigt fin helg!

First-Name L
Skrev om Dryft Sverige AB

Vi är rakt igenom nöjda. Smidigt, proffsigt bemötande och helt enligt plan.

Svar från Dryft Sverige AB

Tack Jesper för din fina recension, det värmer! Vi hoppas vi får chansen att hjälpa er i framtiden igen - önskar dig en strålande fredag och helg!

First-Name L
Skrev om Dryft Sverige AB

Snabb återkoppling, trevligt bemötande och bra kvalitet på utfört arbete.

Svar från Dryft Sverige AB

Tusen tack för dina fina ord Andreas, och förtroendet att få hjälpa dig! Ha en strålande vecka!

Anna Maria Petra N
Skrev om Dryft Sverige AB

Mycket trevligt bemötande i kontakt med Sebastian, teamledare och Ove, elektriker. Ove utförde ett mycket bra arbete med installation av ny utebelysning, lampor inomhus, eluttag ute och inne samt byte av elcentral. Även elektriker Zandra utförde ett bra jobb och var mycket trevlig. De var noggranna i sitt arbete som blev mycket snyggt, vi är väldigt nöjda och kan varmt rekommendera Dryft.

Helena S
Skrev om Dryft Sverige AB

Mycket trevligt bemötande av både säljare och montör. Kunnig personal och väl utfört, prisvärt elarbete. Är väldigt nöjd med Dryft.

Svar från Dryft Sverige AB

Stort tack Helena för din recension, och förtroendet att hjälpa dig!

Nima P
Skrev om Dryft Sverige AB

Gjorde allt precis som avtalats. På plats i tid, klart i tid, utmärkt resultat.

Svar från Dryft Sverige AB

Tusen tack Nima för din recension!

David Andres U
Skrev om Dryft Sverige AB

Allt gick väldigt smidigt till, från att prata via video samtal till att boka en tid till slutresultat. Proffsiga rekommenderar dryft starkt!

Svar från Dryft Sverige AB

Stort tack för din fina recension David - det uppskattas!

Marie S
Skrev om Dryft Sverige AB

Tack för en noggrann och omsorgsfull tapetsering av vår hall!

Svar från Dryft Sverige AB

Tack själv Marie för förtroendet att få hjälpa dig, samt den fina recensionen!

Carina L
Skrev om Dryft Sverige AB

Mycket nöjd med allt! Snabb och smidig bokning! Kunnig snickare!

Svar från Dryft Sverige AB

Tusen tack för de fina orden Carina, och för förtroendet att hjälpa dig!

Daniel F
Skrev om Dryft Sverige AB

Lyhört företag, mycket nöjd med resultatet.

Svar från Dryft Sverige AB

Tack Daniel för din dina recension!

Kristian H
Skrev om Dryft Sverige AB

Professionellt och vänligt bemötande. Utmärkt utförande. Skulle använda deras tjänster igen.

Svar från Dryft Sverige AB

Tusen tack för din recension Kristian!

Petter A
Skrev om Dryft Sverige AB

Enkelt att beställa online. Rörmokaren kom i dit och satte dit en ny toalettstol på 30 minuter. Resultatet var svinbra. Han städade också upp efter sig - något som inte alltid är en självklarhet… Kommer att använda deras tjänst inom en snar framtid,.

Svar från Dryft Sverige AB

Stort tack för din fina recension Petter, och förtroendet att hjälpa dig! Ser fram emot att hjälpa dig igen!

James Peter C
Skrev om Dryft Sverige AB

Top communication, planning, and quality work. Would highly recommend.

Svar från Dryft Sverige AB

Thank you so much for your great review James!

Tomasz T
Skrev om Dryft Sverige AB

Bästa service! Bra kontakt från början, videomöte. Offert efter mötet. Kanon!

Svar från Dryft Sverige AB

Tusen tack för din recension Tomasz!

Jan Eskil N
Skrev om Dryft Sverige AB

Riktigt seriöst bemötande av den tekniker som utförde uppdraget både i avseende på teknisk och social kompetens. Kommer att anlita dem i kommande uppdrag när det gäller El-installationer.

Svar från Dryft Sverige AB

Tack Jan för din recension! Hoppas vi får chansen att hjälpa dig i framtiden igen!

Bastiaan V
Skrev om Dryft Sverige AB

Väldigt bra och tillmötesgående personal som ställde upp. Märkte dock att de har mycket att göra på företaget vilket medförde att inte alla delar var avhjälpta i slutet (dock småsaker). Hade även velat se lite mer genomtänkt lösning i samband med byte av central.

Svar från Dryft Sverige AB

Stort tack för din recension Bastiaan, och för din feedback - vi tar absolut till oss denna och säkerställer våra rutiner i framtiden!

Anna Charlotte B
Skrev om Dryft Sverige AB

Smidig kontakt för planering av jobbet. Väl utfört jobb av elektrikern som kom.

Svar från Dryft Sverige AB

Tusen tack för din recension!

Janni Sebastian W
Skrev om Dryft Sverige AB

Väldigt smidig process från första kontakt till offert, utfört jobb och fakturering. Bra kommunikation genom hela processen och ett väl utfört jobb (de drog och installerade el). Få firmor som är så smidiga att ha att göra med som Dryft. Rekommenderas starkt!

Svar från Dryft Sverige AB

Stort tack för din recension Janni, och förtroendet att få hjälpa dig!

Anita Marianne M
Skrev om Dryft Sverige AB

Jag är mycket nöjd med installationen av min duschhörna med vikbara dörrar. Bra bemötande, proffsigt arbete och trevliga hantverkare. Det är suveränt att man kan beställa material genom Dryft och att man får klart veta vad det kommer att kosta.

Svar från Dryft Sverige AB

Tusen tack för din recension Anita, och för att vi fick förtroendet att hjälpa dig! Ser fram emot att hjälpa dig fler gånger i framtiden! Önskar dig en riktigt fin dag! Med vänlig hälsning, Josefine

Vivi-Ann Katarina F
Skrev om Dryft Sverige AB

Snabbt och proffsigt utfört arbete.

Svar från Dryft Sverige AB

Tusen tack för ditt omdöme Vivi-Ann, och för förtroendet att få hjälpa dig!

Jennika J
Skrev om Dryft Sverige AB

Fantastisk service och fantastiska hantverkare. Bästa företaget jag någonsin nyttjat!

Svar från Dryft Sverige AB

Stort tack för din fina recension Jennika!

Niklas O
Skrev om Dryft Sverige AB

Denna gång hjälpte Drygt oss med några stycken olika elektriska småjobb. Trevligt bemötande vid beställning, flexibla på att hitta en lucka i närtid, kompetent och noggrann hantverkare på plats och även hjälpsamma i efterhand för att svara på frågor. Supernöjd och jag håller redan på att planera för att ta hjälp av dem med ytterligare jobb.

Svar från Dryft Sverige AB

Stort tack Niklas för din recension och förtroendet att få hjälpa dig!

Klas Martin E
Skrev om Dryft Sverige AB

Snabb hjälp, mycket trevligt bemötande. Fick den hjälp jag frågade efter och till överenskommet pris. Rekommenderar Dryft.

Svar från Dryft Sverige AB

Tusen tack för din recension Klas!

Marcus L
Skrev om Dryft Sverige AB

Jag trodde inte att ett företag kunde vara så fantastiska och tillmötesgående och leverera proffs till en ok peng. Visst, jag hade kanske förlorat hoppet till mänskligheten lite, så tack Dryft att jag har fått tillbaka det. Jag behövde en elektriker för att fixa en enklare sak hemma, trevlig bemötande hela vägen, i telefon och av elektrikern som var här. Tack!

Svar från Dryft Sverige AB

Stort tack Marcus för din otroliga recension!

Semun-Nemrud N
Skrev om Dryft Sverige AB

Jätte bra och snabb service. Tack för hjälpen

Svar från Dryft Sverige AB

Tack för din recension och förtroendet att hjälpa dig!

Eddy A

Snabbt, snyggt och seriöst utfört arbete. Rekommenderas starkt! //Eddy

Svar från Dryft Sverige AB

Stort tack för din recension Eddy! Trevlig helg!

MARCUS E
Skrev om Dryft Sverige AB

Väldigt trevlig upplevelse sammanfattningsvis från digitalt möte, offert samt utförande av elarbete i Bromma. Panagiotis utförde arbetet och han var super trevlig och effektiv. I offerten uppskattades att arbetet skulle ta 1-1,5 dag och det tog en halv dag vilket är positivt, men hade önskat en bättre uppskattning så jag kunde planera min tid bättre. Kändes som Panagiotis och Dryft inte var i jättebra synk kring allting i arbetet som skulle utföras då Panagiotis ifrågasatte varför Dryft/offert föreslagit vissa saker. Så...

Svar från Dryft Sverige AB

Tusen tack för din recension och konstruktiva kritik - den tar vi till oss av! Trevlig helg!

Fredrik L
Skrev om Dryft Sverige AB

Ett mindre projekt som skulle ta 5 dagar enligt offert. De startade i början av augusti, och nästa vecka (mitten av oktober) sägs det att det ska bli färdigt. Usel kommunikation hela vägen (det håller de med om själva tom). Har blivit tilldelad en ny projektledare för 5:e gången. Med detta sagt; Är Dryft uruselt? Nej hantverket är absolut bra. Men allt som allt är de inte ett dugg bättre än skumraskfirmorna på Blocket. Så med tanke på premiumpriset man betalar för Dryft blir det ett lågt betyg. Men som sagt, snickarna...

Svar från Dryft Sverige AB

Hej Fredrik, Stort tack för din feedback, och konstruktiva kritik - som vi absolut tar åt oss av. Som du själv skriver så har vi brustit i vår kommunikation, och jag ber verkligen om ursäkt för detta. Du drabbades av personal som slutade och ditt projekt hanterades verkligen inte som vi önskar. Jag ser att du har haft dialog med vår byggenhet, men om du önskar prata mer så får du gärna kontakta mig på kontakt@dryft.se. Önskar dig en fin fredag och trevlig helg! Med vänlig hälsning, Josefine, customer service manager

Sven Ulrik P
Skrev om Dryft Sverige AB

Väl utfört arbete på överenskommen tid till i förväg överenskommen kostnad.

Svar från Dryft Sverige AB

Stort tack för din recension!

Johan Fredrik Emanuel F
Skrev om Dryft Sverige AB

Enkelt o smidigt med bra bemötande. Full pott på genomförande av laddstation. Tack gänget på Dryft!

Svar från Dryft Sverige AB

Tusen tack för din recension och förtroendet att hjälpa dig!

Lan V
Skrev om Dryft Sverige AB

Oscar from Dryft installed our electric car charger for us. He was punctual, polite, knowledgeable and carried out the work very precisely according to our discussion. If this is how they always carry out their work then I would highly recommend.

Svar från Dryft Sverige AB

Thank you so much for your review Lan!

Maria H
Skrev om Dryft Sverige AB

Jag är jättenöjd. Fick hjälp att måla om samt flytta en del eluttag. Arbetet blev fint utfört och det var enkelt att kommunicera med Dryft både innan, under och efter arbetet. Alltid snabb återkoppling och tydliga svar. Allt jag bad om gick att lösa med snyggt resultat!

Svar från Dryft Sverige AB

Stort tack för din recension Maria, och förtroendet att hjälpa dig!

Gabriel E
Skrev om Dryft Sverige AB

Ove är en kunnig och personlig elektriker, med omsorg och pietet.

Svar från Dryft Sverige AB

Tack för din recension Gabriel!

Carl Magnus B
Skrev om Dryft Sverige AB

Vi behövde byta två transformatorer i badrumsbelysning. Det här var andra gången som vi använde drygt för elarbeten och är så nöjda. Först bokade jag ett videomöte där vi kunde gå igenom och jag kunde visa vad som skulle göras och diskutera möjliga lösningar. Sen kom en tydlig och specificerad offert på det vi diskuterat på videomötet. Sen bokade vi in en tid några dagar senare. Elektrikern hörde av sig i god tid innan och erbjöd sig komma 2h tidigare då det uppstått en lucka i schemat. Supersmidigt och effektivt. Snabbt...

Josefine H gillar detta
Svar från Dryft Sverige AB

Tusen tack Carl-Magnus för att vi fick chansen att hjälpa dig, och din fina recension!

Maria I
Skrev om Dryft Sverige AB

Vi gillar Dryft och har anlitat dem i olika projekt. Alltid professionella och vi är nöjda med våra nya element. Extra guldstjärna till rörmokaren Thommy som gjorde ett toppenjobb! Lite dyrare offert än andra MEN när det blir så bra efter så känner vi att det är värt det.

Josefine H gillar detta
Svar från Dryft Sverige AB

Stort tack för recensionen Maria!

Mattias P
Skrev om Dryft Sverige AB

Väl utfört arbete till rimligt pris

Svar från Dryft Sverige AB

Stort tack för din recension Mattias!