BYGGEST AB

Saldovägen 11, 175 62 Järfälla — Visa karta

Läs vad 15 kunder tycker om BYGGEST AB

• 2020-09-28

Per L skrev om BYGGEST AB
    Jag beställde en badrumsrenovering som jag sedan avbokade pga omständigheter som jag inte rådde över. Läs mer
  • Janeth E

2020-09-26

Janeth E skrev om BYGGEST AB
    Badrumsrenovering samt inredning. Bytte även köksblandare.

De var nogrann och gjorde ett väldigt bra jobb. De var snabba och lätt att få tag i.
    Kan rekommendera företaget. Läs mer
  • Ulrica H

2020-08-27

Ulrica H skrev om BYGGEST AB
    Totalrenovering av duschutrymme, fantastiska hantverkare. Jobbade fulla dagar 8-18 under rivningsarbetet. Även under uppbyggnad. (förutom under torktider)
    Plattsättarens arbete är det bästa jag sett. Bra kontakter, lätta att få tag i. Pålitliga. Priset blev enligt offert. Mycket nöjda. Kommer definitivt anlita inför nästa större projekt Läs mer

Kenneth J skrev om BYGGEST AB
    Vi gjorde en totalrenovering av två badrum som vi blev mycket nöjda med. Vi upplevde Byggest som mycket kompetenta och som jobbade hårt för att hålla tidsplanen. Vi uppskattade också att det aldrig var några tveksamheter om något skulle ingå eller inte, allt som dök upp löstes utan krångel. Läs mer

Anna H skrev om BYGGEST AB
    Renovering av hus,
    Byggest svarar snabbt på ev frågor, de levererar vad de lovar och gör ett noggrant och fint jobb. Jag kan varmt rekommendera dem! Läs mer

Regina C skrev om BYGGEST AB
    Jag blev supernöjd med mitt badrum. De gjorde klart den på ca två veckor med perfektion. Jättetrevlig personal dessutom. Läs mer
  • 2020-08-24

Carina A skrev om BYGGEST AB
    Jag anlitade Byggest för totalrenovering av mitt badrum. Jag uppskattade att deras offert var så specificerad och att de var snabba på att svara om jag ville fråga något.
    Alla de i företaget som jag hade nöjet att träffa eller kommunicera med var trevliga och professionella.
    Jag har ingen erfarenhet av renoveringar men jag kände mig trygg med att lämna över lägenheten i deras händer.
    WhatsApp gruppen var ännu en bra sak, då kunde jag hänga med i renoveringen och se mitt nya badrum ta form. Badrummet var färdig enligt tidsplanen och det blev jättefint!
    De var hjälpsamma och, som sagt, trevliga. Jag är helt och hållet nöjd och kommer säkerligen att anlita dem igen när resten av lägenheten ska renoveras. Läs mer
    2020-08-24 BYGGEST AB svarar Carina A
    Tack själv Carina för ypperligt fint samarbete !

Denna skapelse process har varit genomgående exemplarisk och du likaså som kund 😊

Mvh BYGGEST TEAM
  • 2020-08-23

Carl-johan F skrev om BYGGEST AB
    Bra jobb ur kvalitetssynpunkt och snabba på att komma med förslag och fixa lösningar som fungerar.
    Lite trassligt vad gäller kommunikationen och detaljspecifikationer.
    Rekommenderas överlag! Läs mer
  • 2020-08-23

Häla W skrev om BYGGEST AB
    Vi köpte
    - ombyggnation av ett dubbelgarage till boyta
    - renovering av hela huset
    - nytt stort badrum

Byggest hade lite otur men en av deras anställda i början. Men när det blev tydligt (för dem) jag hade ännu inte uppfattat det. Så agerade de snabbt och resolut!
    Vi har haft världens bästa bolag som hjälpt oss med att bygga om! Hantverkaren som ledde jobbet tog ett enormt stort ansvar, kom med egna ideer både på ombyggnationens utseende men framförallt på konstruktionen- trots att vi betalat en konstruktör för det jobbet. Så tog han det till andra nivåer! Nu vet jag att detta kommer att hålla hela vägen!

Även ekonomi, säljaren Och ägaren har varit i världsklass! När saker blivit fel- så har ägaren direkt sagt- ja så hade inte jag heller velat ha det- vi gör om! Inget strul, inget bråk utan ett fantastiskt samarbete!

Om vi köper ett nytt hus någon gång- och behöver fixa saker- så vet jag vem jag kommer anlita!

Keep up the good work! Läs mer
    2020-08-24 BYGGEST AB svarar Häla W
    Tack Häla för denna tid och dina poetiska ord !

Detta har varit ett sant nöje 😊

MVH BYGGEST TEAM
  • Monica L

2020-08-22

Monica L skrev om BYGGEST AB
    Efter att ha läst alla fina kundomdömen och även sett att de har alla certifikat som behövs så blev Byggest valet för min badrumsrenovering.
    Jag kunde inte vara mer nöjd med mitt val och de levde verkligen upp till alla förväntningar och mer därtill, fantastiskt duktiga och trevliga hantverkare!
    Höll rent och fint under hela renoveringen och så fort jag hade en fråga eller fundering så var de alltid nära till hands. Varje dag fick jag fortlöpande uppdateringar och bilder
    på hur arbetet gick när jag var på jobbet och vi hade till och med en liten chattgrupp på WhatsApp.
    När det t.ex. fattades en del till en dusch som jag hade beställt erbjöd de sig direkt att åka och handla så jag skulle slippa, ingen frakt eller extra avgifter utan det var
    bara en självklarhet för dem att hjälpa till.
    Ett extra stort tack till Ronnie och Kamal som jag haft kontakt med under hela renoveringen, en extra guldstjärna till er! Läs mer
    2020-08-24 BYGGEST AB svarar Monica L
    Tack själv för ett fantastiskt samarbete !

Har varit ett nöje att ha er som en kund ❤️

Fredrik J skrev om BYGGEST AB
    Efter att ha totalrenoverat mitt badrum kan jag bara säga att jag är mycket nöjd med hela processen från första kontakt till avslut. Svarar alltid på frågor snabbt och kommer med bra lösningar & förslag till förbättringar. Jag rekommenderar verkligen Byggest och kommer själv anlita företaget vid behov av ytterligare renoveringar. Alla jag har haft kontakt med har varit väldigt trevliga och professionella. Tack för ett bra samarbete! Läs mer

Anders L skrev om BYGGEST AB
    Anlitade Byggest för en totalrenovering av mitt badrum mitt under Coronapandemin! Jag hade ingen tidigare kännedom om företaget, eller någon erfarenhet av badrumsrenoveringar. Anledningen till att det blev Byggest var att 15 lägenheter i den förening jag tillhör gick samman för att pressa priser etc. Men Corona-skräcken medförde att endast tre av dessa, sedermera sex hittills, vad jag vet, har genomfört någon renovering, men jag är glad att jag är en av dem! Jobbet utfördes enligt tidplan och resultat blev så bra att resten av lägenheten numera ser ganska nedgången ut. En av Riksbyggen anlitad besiktningsman genomförde två förbesiktningar under arbetets gång samt en slutbesiktning, alla utan problem. Läs mer

Sonia S skrev om BYGGEST AB
    Gjorde en badrumsrenovering, duktig och lyhörd personal, allt fungerade bra. Mycket trevlig personal. Läs mer

Maria H skrev om BYGGEST AB
    badrumsrenoveringen gick mycket bra. bra bemötande och bra utfört jobb. jag är mycket nöjd. Läs mer

Joel Inge Roland J skrev om BYGGEST AB
    Reparation av badrum