Alla kategorier Övrigt Jönköping Jönköping Byggfirman i Jönköping

Byggfirman i Jönköping

Tegnergatan 25, 561 32 Huskvarna — Visa karta

Vi som jobbar på Byggfirman i Jönköping har lång erfarenhet av byggbranschen och därför garanterar vi dig ett kvalitetsjobb.
Vi har specialiserat oss på köks- och badrumrenoveringar.

Läs vad 2 kunder tycker om Byggfirman i Jönköping

• Fatima
    Fatima skrev om Byggfirman i Jönköping
    De gjorde ett bra jobb. Köket blev snyggt och kaklet och spotlightsen gjorde att det blev bättre än jag trodde.
  • Gud J
    Gud J skrev om Byggfirman i Jönköping
    Satte nytt klinker i mitt kök. Tanken var att jag skulle ta bort linoliummattan själv och att betonggolvet skulle vara rent nog att sätta klinker på direkt, men jag orkade inte eftersom det satt kvar en massa lim och skit efter jag dragit bort den.
    Killarna på Byggfirman i Jönköping skulle "bara" komma dit och sätta klinker men jag ringde kvällen innan och bad dem fixa betonggolvet också. Kl 7.00 prick dagen efter ringde de på dörren och hade släpat upp en golvslipningsmaskin för betong ända upp till tredje våningen. När slipningen var klar gjorde de rent och började sätta fix och klinker. Killen som var där satte 12 kvm klinker och var klar kl 15.00. Dagen efter kom han och la fogen. Efter två timmar var han klar och på kvällen kunde jag tapetsera köket. Skitbra!

Tegnergatan 25, 561 32 Huskvarna