Alla kategorier Snickare Östergötland Norrköping Byggligan AB

Byggligan AB

Importgatan 46, 602 28 Norrköping — Visa karta

Bygg
Byggligan är en byggfirma som erbjuder allt inom bygg. Behöver Ni renovering eller nybyggnation tillhandahåller vi bland annat snickare och målare? Byggservice från topp till tå!

Våtrum
Byggligan utför alla våtrumsarbeten i enlighet med BBV, Byggkeramikrådets branschregler för våtrum, vi har alla behörigheter som krävs.

Fastighetsservice & Fastighetsskötsel
Behöver era fastigheter fräschas upp eller renoveras? Vi hjälper er gärna bland annat med gräsklippning, trädfällning, rabatter, snöskottning samt tömning av vindar och förråd.

Städservice
Byggligans städfirma i Linköping och Norrköping erbjuder hemstädning och flyttstädning i Östergötland. I flyttstäd och hemstäd kan man även få hjälp med tillexempel trappstädning, golvvård, sanering och kontorsstädning.

Läs vad 1 kund tycker om Byggligan AB

• Tina J
    Tina J skrev om Byggligan AB
    Världsklass !
    Har haft hjälp av Byggligan med flyttstädning av vår villa. Mkt trevlig arbetsledare som gav väldigt bra info och verkligen lyssnade på våra önskemål och som dessutom var med ut och presenterade sig innan städningen påbörjades. De kom i tid och tjejerna som städade var väldigt proffsiga och trevliga inget hade lämnats kvar eller missats. Allt var toppenfint städat och resultatet helt suveränt ! Rekommenderas väldigt starkt !

Importgatan 46, 602 28 Norrköping