Byggligan Norrköping

En del av Byggliganwww.byggligan.se

Importgatan 46, 602 28 Norrköping — Visa karta

Välkommen till Byggligan i Norrköping!

Byggligan i Norrköping är en byggfirma som erbjuder allt inom bygg. Behöver Ni renovering eller nybyggnation tillhandahåller vi bland annat snickare och målare. Söker du efter ett företag som kan hjälpa dig med fastighetsservice & fastighetsskötsel? Har du en fastighet som behöver renoveras hjälper vi er gärna bland annat med gräsklippning, trädfällning, rabatter, snöskottning samt tömning av vindar och förråd.
Vi utför alla våtrumsarbeten i enlighet med BBV, Byggkeramikrådets branschregler för våtrum och har alla behörigheter som krävs.

Vi på Byggligan i Norrköping erbjuder även flyttstädning och hemstädning i hela Östergötland i form av trappstädning, sanering, golvvård och kontorsstädning. Hör av dig till oss för en kostnadsfri offert så hjälper vi dig. Varmt välkommen!

Läs vad 2 kunder tycker om Byggligan Norrköping

• 2018-11-06

Mikael M skrev om Byggligan Norrköping
    Hos Byggligan Norrköping blir man alltid positivt bemött och deras utförande är mycket bra, vi använder oss av dem för bla lägenhetsrenoveringar. Läs mer
    2018-11-06 Byggligan svarar Mikael M
    Tack för ditt omdöme, det glädjer oss att du är nöjd med den service och bemötande som vi levererat/ Hälsningar Byggligan
  • 2011-03-14

Tina J skrev om Byggligan Norrköping
    Världsklass !
    Har haft hjälp av Byggligan med flyttstädning av vår villa. Mkt trevlig arbetsledare som gav väldigt bra info och verkligen lyssnade på våra önskemål och som dessutom var med ut och presenterade sig innan städningen påbörjades. De kom i tid och tjejerna som städade var väldigt proffsiga och trevliga inget hade lämnats kvar eller missats. Allt var toppenfint städat och resultatet helt suveränt ! Rekommenderas väldigt starkt ! Läs mer

Importgatan 46, 602 28 Norrköping