Alla kategorier Byggkonsult Skåne Staffanstorp Byggnads Besiktning Dan Theander

Esarpsvägen 428, 245 91 Staffanstorp — Visa karta

Läs vad 5 kunder tycker om Byggnads Besiktning Dan Theander

• Martin L
    Martin L skrev om Byggnads Besiktning Dan Theander
    Grymt nöjd med besiktningen Johan Theander gjorde åt oss. Han gav mig mängder med jättebra tips och åtgärder som behövs. Gav oss en fullständingt neutral och väldigt bra förståelse i vilka brister som finns och vad som är risk. Noggran är bara förnamnet! Kan varmt rekommendera Johan och är den jag kommer kontakta om det blir fler husköp i framtiden!
  • Lars G S
    Lars G S skrev om Byggnads Besiktning Dan Theander
    Fick en rekommendation om Dan Theander av en fastighetsmäklare. Dan gav ett bra första intryck där han framhävde lång och trogen tjänst. Men det visade sig snabbt att det fanns brister i hans kunskap om byggnadstekniker och praxis. Så mitt omdöme är att han är en generalist med erfarenhet men dock har han stora brister som specialist och verkar sakna kunskap om byggnadstekniker vilket skulle kunna skapa framtida problem då viktiga delar inte uppdagas. Han var dessutom mycket noga med att påpeka att han inte tog på sig något ansvar i och med sin tjänst viket gör att man starkt kan ifrågasätta vad han bidrar med. Jag kan inte rekommendera Dan Theander.
  • Anders
    Anders skrev om Byggnads Besiktning Dan Theander
    Fick rekommendation att anlita denna besiktningsfirma av min frus arbetskamrat.
    Besiktningen var väldigt noggrann och de brister som hittades förklarades på ett bra sätt så att vi förstod vad de kunde innebära.
    I övrigt var det genomgående ett bra och trevligt bemötande.
    Jag och min fru kände att vi fick en bra bild av huset och är väldigt nöjda.
    Vi rekommenderar gärna denna firma till andra
  • Carl T
    Carl T skrev om Byggnads Besiktning Dan Theander
    Inte alls trevlig, osaklig, mycket tveksam kompetens. Missade viktiga saker, men anmärkte på små oväsentliga detaljer. Håller inte utlovad kvalitet. Stämningen var tryckt och märklig under genomgången. Upplevelsen kan inte rekommenderas på något sätt.
  • Rebecca F
    Rebecca F skrev om Byggnads Besiktning Dan Theander
    Proffissionell, noggran och väldigt kunnig. Små konstruktiva tips under själva besiktningen samt ett trevligt bemötande var ytterligare plus. Vi är själva noviser inom detta men det kändes väldigt tryggt och bra. Våra varmaste rekommendationer till Dan.

Esarpsvägen 428, 245 91 Staffanstorp