Alla kategorier Byggföretag Stockholms län Täby Byggoffert Stockholm

Byggoffert Stockholm

Åkerbyvägen 188, 187 37 Täby — Visa karta

Välkommen till Byggoffert Stockholm!

Vi är byggföretaget som får tummen upp av våra kunder och jobbar efter en unik affärsmodell. Med oss får du service utöver det vanliga. Vi är alltid bemannade på kontoret, vi svarar alltid i telefon och vi har förmåner som nöjd-kund-garanti och trygghetspaket.

Vad behöver du hjälp med? Våra hantverkare fixar det mesta inom renovering, ombyggnad och tillbyggnad.

Vi strävar verkligen efter att göra byggbranschen bättre. Kontakta oss så tar vi hand om ditt projekt.

Läs vad 6 kunder tycker om Byggoffert Stockholm

• Anna-lena N skrev om Byggoffert Stockholm
    De var trevliga och höll tidsschemat vi kommit överens om. De frågade om de var tveksamma om något och föreslog saker som jag kanske inte tänkt på.
    Jag tyckte inte tapetseringen gjordesr bra speciellt inte i hörnorna. Det var sprickor i tapeten som inte blev ordnade ordentligt. De satt upp nya ljuslister i köket som de rekommenderade som skulle hålla länge och en slutade fungera efter bara några månader. De ordnade med en dimmer i mitt sovrum men jag märkte efter ca sex månader att kontakten nedanför då inte längre fungerade så det måste gjorts en felkoppling. Jag fick nya kantlister vid vardagsrummet då de tidigare spruckigt men den gick inte hela vägen ner utan slutade några cm upp och åtgärdades inte förrän jag påpekade att det var ett hål i listen på flera cm. Inte så snyggt gjort men jag ser det inte längre och tänker inte på det.
    Kaklingen i köket är mycket bra gjord, jag är mycket nöjd. Läs mer
    2018-02-18 Latifeh A svarar Anna-lena N
    Hej Anna-Lena
    Tack för att ni lämnar en recommendation på Reco
    Vi har inte hört detta förut, kan ha fallit mellan stolarna, vi kommer att kontakta er snarast.

Byggoffert i Stockholm AB
  • Leila P skrev om Byggoffert Stockholm
    Vi gjorde en lättare renovering av köket, bytte köksluckor, bänkar och kyl/frys. Arbetet löpte smidigt allt från offertgivande, samarbete/beställning och fakturering. Snickaren var fantastiskt duktig och kunnig och tog med sig det begagnade materialet och överblivet emballage från de nya materialet. Mycket smidigt för oss. Det enda strulet är att Byggofferts leverantörer använder Schenker som fraktbolag vilket betydde att allt material levererades senare men det är inte Byggofferts fel/orsak. Läs mer
  • Agneta S
    Agneta S skrev om Byggoffert Stockholm
    Mycket bra bemötande från all personal som varit involverade i vår lägenhet-dom har visat sig vara väldigt kompetenta i renovering av vårt badrum bla-nu väntar vi på att dom fixar våra garderober lika bra!! Läs mer
  • Lars F skrev om Byggoffert Stockholm
    Bra och professionellt bemötande från början till slut. Ett snyggt och bra utfört arbete! Läs mer
  • Jesper E skrev om Byggoffert Stockholm
    Det var delvis en katastrofal upplevelse! Påståenden om att jag inte betalat, vilket jag gjort och usel standard på d svenska medarbetarna. Polackerna var duktiga. Platschefen i täby ensta måste bytas ut. tragisk person som förstör för företaget. Jag har även drabbats av påhittade fakturor efter avslutat arbete, trots att de var tydliga med att ni kommer aldrig efteråt och hotar med nya fakturor. Läs mer
    2018-02-18 Latifeh A svarar Jesper E
    Hej Jesper,
    Tack för din rekommendation.
    Vi på Byggoffert ställer oss väldigt förvånande till det du skriver!
    Vi startade i god tid och avslutade i utsatt tid. Ert badrum blev jättefint samt att ni gav oss högsta betyg.
    Vi är ledsna över att du inte är nöjd med vår arbetsledare eller en del av arbetsteamet som var hos dig. Vi tar åt oss av din feedback. Men att vi skickar fakturor som är felaktiga är något som verkligen inte ingår i vårt arbetssätt, vi hittar inga felaktiga i vårt system. Den faktura som du påstår är påhittad (vad vi tror) avser tätning av relinade rör detta är en kostnad som vi har lagt ut för er. Er förening betalar till er och ni betalar till oss, detta är ni väl införstådd med. Detta gäller för att er förenings garanti skall gälla (efter slutförd relining av ett annat företag) och detta gäller för alla medlemmarna i er förening.

Vårt mål är att en kund alltid ska vara nöjd efter ett utfört arbete och slutfaktura.
  • Emelie B skrev om Byggoffert Stockholm
    Jag anlitade byggoffert för att bygga om mitt kök. Jag hade en mycket bra hantverkare och samarbetet både med byggoffert och hantverkare gick smidigt och var proffesionellt. Jag är mycket nöjd med resultatet! Läs mer

Åkerbyvägen 188, 187 37 Täby