Alla kategorier Köpa Däck Stockholms län Stockholm Bromma Alvik Bythjul.com

Gustavslundsvägen 151F, 167 51 Bromma — Visa karta

Välkommen till Bythjul.com när du behöver nya däck, fälgar eller hela hjul till bilen!

Vårt mål är en komplett serviceupplevelse där du alltid ska kunna köpa till de bästa priserna från oss och vi jobbar med välkända varumärken med hög standard. Du kan välja om du vill få produkterna levererade direkt hem till dig eller till någon av de riktigt bra verkstäder vi samarbetar med runt om i landet. De hjälper dig gärna med monteringen av dina nya hjul!

Genom att söka på vår hemsida med registreringsnummer och bilmodell får du resultat som ska passa din bil. Därför ger vi passningsgaranti när du handlar från oss, och om det mot förmodan blivit något fel tar vi tillbaka produkterna utan kostnad.

Vi har kompetent kundservice på fem språk som gärna står till tjänst och svarar på alla dina frågor. Välkommen!
Öppet just nu
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 1032 kunder tycker om Bythjul.com

• Lisbeth R
    Lisbeth R skrev om Bythjul.com
    Bra. Korrekt bemötande, bara irriterad på att jag inte kunde betala direkt utan måste gå via Klarna och faktura (efter kreditkoll). Hade gärna betalt meddetsamma. Läs mer
  • Anneli L
    Anneli L skrev om Bythjul.com
    vi köpte 4 vinterdäck till ett mycket bra pris enkelt o smidigt via hemsidan. de levererades snabbt och utan problem till hemadress (långt ut på landet). perfekt att handla hos bythjul.com rekommenderas varmt! Läs mer
  • Erik F
    Erik F skrev om Bythjul.com
    Jag köpte ett kompletterande vinterdäck på nätet. Har ej haft någon kontakt med personalen på bythjul.com men kan rekommendera den enkla sajten och snabba leveransen. Varan motsvarade även förväntningarna. Läs mer
    2018-02-14 Bythjul svarar Erik F
    Tack Erik för din varma rekommendation,

Underbart att höra att du upplever det enkelt att navigera på Bythjul.com
    och att du är nöjd med däcket och leveransen!

• Pontus L
    Pontus L skrev om Bythjul.com
    Smidig och snabb leverans. Enkelt att ta reda på vilka hjul som passar. Inget att anmärka på. Läs mer
    2018-02-14 Bythjul svarar Pontus L
    Tack Pontus för din varma rekommendation,

Vi är glada att höra att du är nöjd med hela din köpupplevelse!

• Tryggve M
    Tryggve M skrev om Bythjul.com
    Snabba leveranser av prisvärda produkter Läs mer
    2018-02-14 Bythjul svarar Tryggve M
    Tack Tryggve för din varma rekommendation,

Strålande att höra att du är nöjd med både produkt, pris och leverans!

• Jörgen I
    Jörgen I skrev om Bythjul.com
    Hej jag är mkt nöjd...snabb leverans och bra varor. Läs mer
    2018-02-14 Bythjul svarar Jörgen I
    Tack Jörgen för din varma rekommendation,

Toppen att höra att du är nöjd med hela din köpupplevelse!

• Mikael D
    Mikael D skrev om Bythjul.com
    Jag har köpt dubbade vinterdäck och är mycket nöjd med det sätt på vilket affären genomfördes. Läs mer
    2018-02-14 Bythjul svarar Mikael D
    Tack Mikael för din varma rekommendation,

Härligt att höra att du är nöjd fullt ut med ditt köp hos oss!

• Christian H
    Christian H skrev om Bythjul.com
    Lätt att välja produkt, bra pris, snabb leverans inom avtalad tid! Läs mer
    2018-02-14 Bythjul svarar Christian H
    Tack Christian för din varma rekommendation,

Underbart att höra att du är nöjd med att navigera och hitta rätt produkt på Bythjul.com
    och att du är nöjd med pris och leveransen!

• Tomas C
    Tomas C skrev om Bythjul.com
    Bra service och snabb leverans av vinterdäck till ett lågt pris ! Läs mer
    2018-02-14 Bythjul svarar Tomas C
    Tack Tomas för din varma rekommendation,

Vi är glada att höra att du är nöjd med hela din köpupplevelse!

• Stig
    Stig skrev om Bythjul.com
    Det har fungerat mycket bra med beställningarna på nätet. Men leveranserna till däckverkstad har tagit lång tid och verkstan ser ut att dra ut på tiden. Väntar på att få besked från verkstan om däckbyte. Läs mer
    2017-12-06 Bythjul svarar Stig
    Tack Stig för din rekommendation,

Härligt att höra att du är nöjd med ditt köp på Bythjul.com!

Om något inte fungerar till belåtenhet som till exempel detta
    du beskriver, är du alltid välkommen att kontakta oss
    så vi kan hjälpa dig vidare på bästa sätt.

• Lotta L
    Lotta L skrev om Bythjul.com
    Det blev bra till slut. Enligt överenskommelse betalade dem för hälften av mina nya däck som jag ju var tvungen att köpa.

Skulle göra ett däckskifte i söndags då killen som skulle byta däck sa att dessa däck var helt nedslitna dessutom passar inte dessa däck din bil. Och jag ser att det stämmer för mina däck var dubbade vilket inte dessa var.
    Jag blir alldeles chockad och förstår att när jag senast bytte däck så har man stulit mina och lagt in dessa istället i min bil.
    Jag bytte däck på stora parkeringen utanför ICA i Sickla köpkvarter den 26 mars 2017. Det var BYTHJUL i samarbete med Söderdäck AB. Jag har varit i kontakt med båda men tyvärr ingen återkoppling alls. Dom är nu polisanmälda och snart i tidningen också Läs mer
    2017-12-06 Bythjul svarar Lotta L
    Tack för ditt inlägg Lotta,

Toppen att höra att du är nöjd med vårat bemötande och lösning i detta!

• Kristian L
    Kristian L skrev om Bythjul.com
    Toppen! Gjorde en felbeställning. Men det ordnade upp sig utan problem. Bra service. Läs mer
    2017-12-04 Bythjul svarar Kristian L
    Tack Kristian för din varma rekommendation,

Vi är glada att höra att du är nöjd med din köpupplevelse trots att det blev
    fel från början!

• Anette J
    Anette J skrev om Bythjul.com
    Fick ringa upp själv och fråga var däcken fanns. Noll info om försenad leverans eller nått. Snabb leverans var ett avgörande för val av leverantör, på kundtjänst sa de då att däcken inte fanns i lager( efter att jag fått ett leveransbesked om den 6/11)( vilket det stod på hemsidan). Jag sa då till dom att problemet är inte mitt att lösa. Inte ens ett försök till kompensation   Hade jag vetat om detta så hade jag valt en annan leverantör av däck, köpte ändå däck för 12500:-............ Nej #Bythjul blir det inte nästa gång... Vet jag kanske var sen med beställningen 30/11 men när man får besked om leverans den 6/11 å däcken inte dyker upp + att man får ringa själv å eftersöka dom. 13 nov fick jag hämta dom själv på dhl terminalen, annars hade jag inte fått dom föränn idag ( 14 dagar efter beställning). morr..... Lägger hellre lite extra och får däcken på utsatt tid....Har 2 bilar som nu behöver 2 omgångar sommardäck och ev 1 omgång vinterdäck( till nästa säsong) Suck pust mm Det hade räckt med så lite för att inte göra mig så irriterad på dålig kundhantering. Ett samtal, mail, " du får rabatt", ja nått. Inte bara "tråkigt det blev så här". Hjälper ju inte mig på vintervägarna. Kör ca 6000 mil/ år med ena bilen..... Läs mer
    2017-12-04 Bythjul svarar Anette J
    Tack Anette för ditt inlägg,

Vi beklagar din upplevelse och tar till oss av allt du beskriver.

Kontakta oss gärna om du har möjlighet så vi får en chans att följa upp!

• Sean D
    Sean D skrev om Bythjul.com
    Köpte sommardäck våren 2017. Bokade en tid, via bythjul i samband med köpet, hos en auktoriserad däckfirma för däckomläggning. När jag väl var på plats hos firman fanns ingen bokad tid i systemet. Det hade tydligen blivit en bugg på bythjul.com trots att jag fick tiden bekräftad. Men detta löste sig tack vare däckfirmans flexibilitet. Läs mer
    2017-12-04 Bythjul svarar Sean D
    Tack Sean för din varma rekommendation,

Härligt att höra att du lyfter fram vår verkstadspartner och deras insats gällande
    din verkstadstid!

Kontakta oss gärna om detta om du har möjlighet så vi får en chans att följa upp.

• Anders M
    Anders M skrev om Bythjul.com
    En smidig upplevelse från början till slut.
    Köpte två nya sommardäck. Bokade verkstadstid online i samband med köpet och däcken levererades direkt till däckverkstaden.

Bara att köra in på den bokade tiden och få däcken bytta. Betalt och klart vid beställningen. Det enda som drar ner helhets intrycket något är att verkstadspersonalen upplevdes väldigt stressad men det var under deras högsäsong så det var kanske inte så konstigt. De var även väldigt trevliga trots stressen. Läs mer
    2017-12-04 Bythjul svarar Anders M
    Tack Anders för din varma rekommendation,

Vi är glada att få denna utförliga beskrivning av hela din positiva
    köpupplevelse!

• Daniel B
    Daniel B skrev om Bythjul.com
    Billigt, snabbt enkelt och bra!! Läs mer
    2017-12-04 Bythjul svarar Daniel B
    Tack Daniel för din varma rekommendation,

Toppen att höra att du är nöjd med hela din köpupplevelse!

• Rikard L
    Rikard L skrev om Bythjul.com
    Båda gångerna jag beställt hjul har jag fått kontakta verkstaden själv. Läs mer
    2017-12-04 Bythjul svarar Rikard L
    Tack Rikard för ditt inlägg,

Vi beklagar din upplevelse och tar detta vidare i vår organisation!

Vid val av en certifierad verkstadspartner till oss bokar du verkstadstiden
    när du lägger en beställning i varukorgen.

Vid val av en icke certifierad verkstadspartner ska verkstaden kontakta
    dig när däcken har levererats för att boka en verkstadstid.

Om detta inte har fungerat vid två tillfällen är vi mycket intresserade av att
    få kännedom om detta när det är aktuellt så att vi kan hjälpa dig som kund
    på bästa sätt och kontakta vår verkstadspartner gällande detta.

• Kent F
    Kent F skrev om Bythjul.com
    Enkelt upplägg. Hitta/beställ däcken. Sedan hitta/boka verkstad nära. Bra lösning. Verkstaden /jobbet också bra utfört
    Dock ett tag sedan jag gjorde däckbyte... Men säkert inte sista gången. Läs mer
    2017-12-04 Bythjul svarar Kent F
    Tack Kent för dina varma rekommendation,

Underbart att höra att du är nöjd med att navigera på Bythjul.com
    och vår verkstadspartner!

• Thomas S
    Thomas S skrev om Bythjul.com
    I våras när jag köpte sommardäck gjorde jag allt via bythjuls hemsida. Jag bokade även monteringen hos verkstad. Allt fungerade bra och totalkostnaden kom på fakturan. Läs mer
    2017-12-04 Bythjul svarar Thomas S
    Tack Thomas för dina varma rekommendation,

Vi är glada att höra att du är nöjd med hela din
    köpupplevelse!

• Christian E
    Christian E skrev om Bythjul.com
    Köpte 4 nya däck hos bythjul. Jättebra däck men bythjul tittade inte över ventilerna vid byte. Fick läckage på ett däck efter en vecka. Fick rulla till närmsta verkstad där de var väldigt förvånade att inte ventilerna inte byttes då de var i dåligt skick. Hos bythjul ska det gå fort men blir lätt fel. Läs mer
    2017-12-04 Bythjul svarar Christian E
    Tack Christian för ditt inlägg,

Toppen att höra att du är nöjd med däcken!

Du är alltid välkommen att kontakta oss när
    något inte fungerar till belåtenhet så vi får en
    chans att hjälpa och informera dig på bästa
    sätt!

• Curt H
    Curt H skrev om Bythjul.com
    Det går lätt att ringa och beställa hem dom däck man behöver. Man får det hemkört. Däcken är bra. Vi är mycket nöjd med däcken. Hoppas dom fortsätter att finnas. Läs mer
  • Abdulla H
    Abdulla H skrev om Bythjul.com
    Dåligt
    Sluta skicka till mig om denna bythjul lurad en gång deras fel...
    Lurad två gånger då är det mitt fel. Läs mer
  • Daniel N
    Daniel N skrev om Bythjul.com
    Beställde nya sommardäck i ett bra märke (Goodyear) för ett mkt bra pris o jag är mkt nöjd. Även hjulskydd i starkt material.
    De kom efter beräknad tid o levererades fram till dörren.
    Är helt klart nöjd
    Med vänlig hälsning Danne Läs mer
  • Maria B
    Maria B skrev om Bythjul.com
    Smidigt, det gick enkelt att beställa bra däck för billig peng och till verkstad i närheten för bytet. Kommer använda nästa gång också då det är dax för däckbyte. Läs mer
  • Sten R
    Sten R skrev om Bythjul.com
    Beställning och leverans fungerade utmärkt. Rekommenderad verkstad fixade skiftning av däcken och hjulbyte galant.
    Jag är mycket nöjd. Läs mer
  • Torbjörn A
    Torbjörn A skrev om Bythjul.com
    Billigt med kvalité. Mycket positivt att nya hjulbultar ingår vid köp av kompletta hjul. Läs mer
  • Gustav B
    Gustav B skrev om Bythjul.com
    Inget att klaga på! Snabb leverans, fräscha däck som inte legat på ett lager i 1 år.
    Sen att dem levererade till mitt jobb var ett stort plus! Läs mer
  • Berit D
    Berit D skrev om Bythjul.com
    bra däck, vettigt pris, snabb leverans Läs mer
  • Per L
    Per L skrev om Bythjul.com
    Funkade bra när jag köpte sommardäck i våras. Tycker dock att sökfunktionen är lite krånglig när jag ville kolla hur mycket däck och fälg kostade till min bil. Läs mer
  • Mikael G
    Mikael G skrev om Bythjul.com
    Toppen, bra pris. Bra service!! Läs mer
  • Roger S
    Roger S skrev om Bythjul.com
    Tråkig attityd hos däckbytare i samband med skifte av däck. Dock var arbetet utfört bra Läs mer
  • Harry T
    Harry T skrev om Bythjul.com
    Lätt att jämföra olika däcks egenskaper ! Enkelt att beställa. Leveransen fungerade utmärkt vid de två olika beställningar som gjordes våren 2017. 5+ Läs mer
    2017-10-30 Bythjul svarar Harry T
    Vi tackar för de fina orden. Kul att du är nöjd med ditt köp hos oss. Vi hoppas att du kommer använda oss i fortsättningen också.
  • Jan C
    Jan C skrev om Bythjul.com
    Leveranstider hölls och jag fick vad jag beställde till utlovat pris så allt var bra Läs mer
  • Anders G
    Anders G skrev om Bythjul.com
    Köpte däck och fick de levererade till däckfirma nära bostaden. Smidigt! Läs mer
  • Jonas A
    Jonas A skrev om Bythjul.com
    Behövde byta ett punkterat däck på bilen. Leveransen gick snabbt och bytet utfördes bra och snabbt. Läs mer
  • Björn Å
    Björn Å skrev om Bythjul.com
    Har inte varit i kontakt med bythjul. , men dom har snabba leveranser och bra priser. Läs mer
  • Percy P
    Percy P skrev om Bythjul.com
    Smidigt, snabb leverans och bra priser! Läs mer
  • Jan P
    Jan P skrev om Bythjul.com
    Hej. Bemötande är väldigt bra.Ni har en bra hemsida med många olika däcktyper att välja mellan .Dessutom med grädde på moset så är ni dom som har de bästa priserna. Jag har rekommenderat er för en del av mina arbetskamrater. Snabb leverans till gummiverkstaden. Från beställning till däcken satt på bilen tog mindre en vecka.
    Så sammanfattning är att ni ett bra företag med god service.
    Hälsn: Janne Läs mer
    2017-10-30 Bythjul svarar Jan P
    Vi tackar för de fina orden. Kul att du är nöjd med ditt köp hos oss och vad roligt att du redan har rekommenderat oss till andra. Vi hoppas att du kommer använda oss i fortsättningen också.
  • Tomas S
    Tomas S skrev om Bythjul.com
    Köpte två nya sommardäck över nätet.
    Bra pris och lätt att beställa, satte leverans
    direkt till en däckverkstad.
    Fungerade utmärkt! Läs mer
  • Marcus W
    Marcus W skrev om Bythjul.com
    Ingen återkoppling alls. Inget mail/sms/samtal om att mina däck hade kommit eller när det var klart. Bra bemötande när man var inne på företaget. Läs mer
    2017-10-30 Bythjul svarar Marcus W
  • Johanna J
    Johanna J skrev om Bythjul.com
    Funkade bra och var väldigt smidigt Läs mer
  • Elof A
    Elof A skrev om Bythjul.com
    Det har fungerat helt perfekt. Mycket trevlig och kunnig personal och leveransen har fungerat som var utlovat. Kan rekommendera Bythjul. Läs mer
  • Lennart K
    Lennart K skrev om Bythjul.com
    Köpte 4 nya däck nöjd med allt Läs mer
  • Jan-erik H
    Jan-erik H skrev om Bythjul.com
    Enkelt att hitta rätt däck. Prisvärt.
    Snabb leverans.
    Lätt att få dem monterade med lokal däckverkstad.
    Har rekommenderat Byt hjul till mina vänner. Läs mer
  • Annika L
    Annika L skrev om Bythjul.com
    Beställningen på BytHjul och däcken som kom var jättebra.
    Dock var detta med leveransen rena skämtet. Budfirman hade i sin tur hyrt in en underleverantör belägen på Kuröd i Uddevalla. Dessa levererade bara mellan 10-13 och kunde inte tänka sig att ringa upp när de närmade sig (min sambo har bara en kvart så är han hemma). De kunder inte lägga ur däcken utan kvittens trots att man enligt DHL kunde välja bort detta på egen risk. När vi så bestämde oss för att hämta däcken på Kuröd så var de inte där som det var sagt utan skulle komma först nästa dag. När vi frågade vad som hade hänt om vi bestämt leverans hem mellan 10-13 så blev svaret att de hade varit kvar i Gbg även då så då hade ngn av oss behövs ta ledigt 2 dagar mellan 10-13 så beräknat på detta sätt blir ju inte era däck så billiga. Dagen efter kunde jag dock hämta däcken själv på Kuröd där en tjurig man ändå hjälpte till att lasta in mina och sambons däck i min kombi (vi beställde var för sig men på samma dag) Läs mer
    2017-10-30 Bythjul svarar Annika L
    Tack för din feedback. Vi jobbar ständigt för att förbättra oss och vi tar detta vidare för att se om det finns något vi kan göra för att förbättra våran service. Vi hoppas att du är nöjd med dina däck trots detta och att du kommer använda oss i fortsättningen också.
  • Raul O
    Raul O skrev om Bythjul.com
    Jag köpte några gånger däck på bythjul och jag är jätte nöjd 👏👏👏 hoppas ni kommer ha mer erbjudande !!! Läs mer
  • Martin L
    Martin L skrev om Bythjul.com
    Bra bemötande samt man får förtroende av deras kompetens. Läs mer
  • André C
    André C skrev om Bythjul.com
    Beställde däck och fälgar hos bythjul.com
    Väldigt nöjd med servicen, den snabba leveransen och att det var enkelt att hitta på sidan. Läs mer
  • Anders B
    Anders B skrev om Bythjul.com
    Allt var perfekt. Jag gjorde en felbeställning men det fixades lätt med retur av däck, kreditfakturor osv. Allt bra ordnat! Läs mer
  • Axel K
    Axel K skrev om Bythjul.com
    Bra.
    Köpte nya däck, inga problem med beställningen och snabb leverans. Hemsidan var lätt att hitta på så man får rätt saker. Läs mer

Gustavslundsvägen 151F, 167 51 Bromma