Alla kategorier Köpa Däck Stockholms län Stockholm Bromma Alvik Bythjul.com

Gustavslundsvägen 151F, 167 51 Bromma — Visa karta

Välkommen till Bythjul.com när du behöver nya däck, fälgar eller hela hjul till bilen!

Vårt mål är en komplett serviceupplevelse där du alltid ska kunna köpa till de bästa priserna från oss och vi jobbar med välkända varumärken med hög standard. Du kan välja om du vill få produkterna levererade direkt hem till dig eller till någon av de riktigt bra verkstäder vi samarbetar med runt om i landet. De hjälper dig gärna med monteringen av dina nya hjul!

Genom att söka på vår hemsida med registreringsnummer och bilmodell får du resultat som ska passa din bil. Därför ger vi passningsgaranti när du handlar från oss, och om det mot förmodan blivit något fel tar vi tillbaka produkterna utan kostnad.

Vi har kompetent kundservice på fem språk som gärna står till tjänst och svarar på alla dina frågor. Välkommen!
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 763 kunder tycker om Bythjul.com

• Tommy J
    Tommy J skrev om Bythjul.com
    Väldigt bra bemötande. Det gällde däck till personbil.
    Fick svar på det jag ville ha reda på.
    2017-05-19 Bythjul svarar Tommy J
    Hej Tommy,

Härligt att höra och vi tackar för de fina orden.
    Vi arbetar ständigt för att våra kunder ska få en högklassig serivce från början till slut.

Vi önskar dig en trevlig helg med massor av sol.

• Bodil N
    Bodil N skrev om Bythjul.com
    Ett mycket trevligt bemötande och kunnig personal.
    2017-05-19 Bythjul svarar Bodil N
    Hej Bodil,

Vad kul att höra att du är nöjd med vår kundtjänst.
    Vi arbetar för att ge våra kunder en högklassig service.

Vi önskar dig en trevlig helg med massor av sol.

Bythjul's kundtjänst.
  • Anna W
    Anna W skrev om Bythjul.com
    Fungerat bra med beställning, hemtransport och betalning
    2017-05-18 Bythjul svarar Anna W
    Hej Anna,

Va roligt att höra att du är nöjd.
    Vi är övertygade om att du kommer vara minst lika nöjd med produkterna.

Vi hoppas också att du kommer att fortsätta handla av oss i framtiden.

• Martin L
    Martin L skrev om Bythjul.com
    Får trasiga och saker som ej passar 3 ggr..
    2017-05-18 Bythjul svarar Martin L
    Hej Martin,

Har du varit i kontakt med vår kundservice om ditt ärende?
    Självklart ska det inte behöva vara på detta viset och vi skulle uppskatta om du kunde återkoppla till oss på support@bythjul.com så vi kan se om vi på något sätt kan hjälpa dig i ditt ärende.

Vi önskar trots detta en fortsatt trevlig dag.
  • Daniel W
    Daniel W skrev om Bythjul.com
    Nya däck som skickades till verkstad för montering.
    Bra.
    2017-05-18 Bythjul svarar Daniel W
    Hej Daniel,

Härligt att din order gick som förväntat och vi hoppas att du är minst lika nöjd med dina produkter såväl som verkstadsbesöket.

• Tony C
    Tony C skrev om Bythjul.com
    Snabb och bra leverans. Är helt nöjd med fälgar och däck. Mvh Tony. Carlsson
    2017-05-18 Bythjul svarar Tony C
    Hej Tony,

Vi är djupt tacksamma för den fina recensionen.
    Vi hoppas att du blir en återkommande kund.

• Per N
    Per N skrev om Bythjul.com
    Bästa pris på sommar däcken och snabb service. Inget problem att lämna in på däckfirma.
    2017-05-18 Bythjul svarar Per N
    Hej Per,

Härligt! Det är precis den här feedbacken vi arbetar så hårt för.
    Önskar dig en fortsatt trevlig dag.

• Eva A
    Eva A skrev om Bythjul.com
    Bra och snabb leverans. Bäst pris av alla däckleverantörer som jag kollat
    2017-05-18 Bythjul svarar Eva A
    Hej Eva,

Det är vår vision, snabbt, billigt och smidigt.
    Hoppas att du fortsätter att handla av oss i framtiden.

• Fredrik H
    Fredrik H skrev om Bythjul.com
    Mycket nöjd. Bra hemsida, smidigt med å beställa hjulbyte och bra priser.
    2017-05-18 Bythjul svarar Fredrik H
    Hej Fredrik,

Härligt att det gick som det ska med din order.
    Vi arbetar hårt för att hela tiden utvecklas och vi vill göra det så smidigt som möjligt för våra kunder.

• Ingmari N
    Ingmari N skrev om Bythjul.com
    Mycket nöjd med mitt köp! Smidigt via nätet. Lätt att få tag på er via telefon också!
    2017-05-18 Bythjul svarar Ingmari N
    Hej Ingmari,

Vi tackar för den fina feedbacken, vi arbetar hårt för att våra kunder ska vara nöjda.
    Hoppas du kommer att fortsätta att handla av oss i framtiden.

• Mats S
    Mats S skrev om Bythjul.com
    dålig dålig dåligt dåligt dåligt dåligt
    2017-05-18 Bythjul svarar Mats S
    Hej Mats,

Kontakta gärna vår kundtjänst på support@bythjul.com och berätta vad det är som har blivit knasigt så ska vi se om vi kan hjälpa dig på något sätt. Din åsikt är viktig för oss för att vi ska kunna bli bättre.
    Vår ambition är ju självklart att våra kunder ska vara nöjda med köpupplevelsen hos oss.

• Lina F
    Lina F skrev om Bythjul.com
    Snabb och bra service! Tack för hjälpen!
    2017-05-16 Bythjul svarar Lina F
    Hej Lina,

Precis vad vi arbetar för. Vi tackar dig för ditt köp hos oss.

med vänlig hälsning
  • Sven Ove L
    Sven Ove L skrev om Bythjul.com
    Allt har fungerat bra. Första gången fick jag vänta länge på mina dubbdäck, 3 veckor, med framflyttat leveransdatum. Men sen har det fungerat klockrent.
    Rekommenderas!
    2017-05-16 Bythjul svarar Sven Ove L
    Hej Sven-Ove

Det är tyvärr så att vi har varit i en högsäsong som varat längre än vad vi räknat med, det har i sin tur tyvärr inneburit en del försningar av leveranser och vi ber så hemskt mycket om ursäkt för detta.
    Vi är dock glada att det sen har fungerat som det ska. Vi hoppas att du är en återkommande kund hos oss så vi får chansen att vinna tillbaka ditt fulla förtroende.

• Christopher T
    Christopher T skrev om Bythjul.com
    Beställde 4 däck som skulle levereras med däckbyte till Bythjuls rekommenderade verkstad den 25/4. Fick ett sms med att tiden flyttats till två dagar senare samma tid, 08.00. Glad i hågen tog jag ledigt från jobbet ett par timmar på morgonen och tog bilen in till Stockholm city med biltullar och allt. går ner till verkstaden som inte har någon som helst koll på om mina däck har kommit eller ej. Efter 20 minuters letande får jag meddelandet att några däck inte levererats.

Jag får då, 08.23, ett sms att min tid är uppskjuten ytterligare 5 dagar. Detta meddelande går alltså ut till mig 23 minuter efter min bokade, redan uppskjutna tid. Jag blir då aningen irriterad och ringer Bythjul.se och ber dom, till att börja med ändra fraktadressen på hjulen så jag får dom hemskickade till mig istället då det kostar i runda slängar 500 kr för mig att ta bilen till Stockholm city med parkering och andra utgifter.

Efter ett par dagar får jag meddelandet att denna adressändring inte var möjlig och att däcken är på väg till verkstaden. Jag får då erbjudandet att få 500 kr rabatt som jag tackar nej till och begär att få hela ordern makulerad och mina pengar tillbaka. Detta går dom villigt med på vilket uppskattas men jag får inte mina pengar tillbaka förens dom har däcken tillbaka vilket gör att jag måste ligga ut med ytterligare drygt 11 000 kr för nya däck inköpta på ett annat företag.

Här trodde jag att det var slut men så erhåller jag idag, 10/5 ett mail där det står att jag har hämtat ut mina däck från däckfirman och med frågan om jag vill makulera returen. Förvånad av detta då jag inte har hämtat ut några däck.

Den initiala orden är alltså lagd den 16/4 och detta har alltså snart tagit en månad att lösa...
    2017-05-16 Bythjul svarar Christopher T
    Hej Christopher,

Vi har varit i en högsäsong som varat längre än vanligt vilket bidragit med en del förseningar som vi också upplyser om i allmänna villkor på vår hemsida.

Vi beklagar alla de problem som uppstått i samband med din order samt returen av ordern.
    Ser att returen kom tillbaka till vårt lager igår måndag den 15/5, vi arbetar för att du ska återbetalas så snart som möjigt.

Med vänliga hälsningar
    Bythjuls kundtjänst
  • Jonas R
    Jonas R skrev om Bythjul.com
    Kanonbra! Från order till leverans inkl leveransbesked under tiden! Dessutom bra pris.
    2017-05-16 Bythjul svarar Jonas R
    Hej Jonas,

Vad härligt att höra att du är nöjd med din köpupplevelse hos oss.
    Vi hoppas att du kommer att fortsätta handla hos oss i framtiden.

• Johanna V
    Johanna V skrev om Bythjul.com
    Snabb leverans, bra priser och bra kontakt med lokala verkstäder 😊
    2017-05-16 Bythjul svarar Johanna V
    Hej Johanna,

Tack för din fina feedback och roligt att höra att du är nöjd med ditt köp hos oss.
    Vi önskar dig varmt välkommen tillbaka när det är dags igen.

Ha en fortsatt trevlig dag.
  • Mattias W
    Mattias W skrev om Bythjul.com
    ringer och gör retur dagen efter order...får betala 296 kronor för att "glömma beställningen,dom fixar allt".... sen följer två månaders telefonsamtal, räkningar som förfaller,samtal med klarna, ytterligare bevis på att order och samtal ägt rum.... Skickar Klarna utdrag från min sida på bythjul sen försvinner fakturan. Har inget hört sedan dess men antar att saken är ur världen.... Edit: Kollat min sida på bythjul nu och returen är "under behandling liksom fakturan" fy faaan vilket skit företag.
    2017-05-16 Bythjul svarar Mattias W
    Hej Mattias,

Tack för ditt omdöme,
    Vi ber om ursäkt då det verkar som det inte har gått rätt till gällande din returhantering, hoppas att allt är i ordning nu.

Mvh. Bythjul.
  • Bengt E
    Bengt E skrev om Bythjul.com
    Gick jättebra o beställa, men däcken var ovala samt att jag fick åka o hämta dom själv ( ingen utkörning som ni skrev ) dom hade legat på PostNord i 1vecka innan jag hittade dom, samt deras rekommenderade ställen att montera på inte stämmer (däckpojkarna i Alingsås ) dom har nämnligen avsagt sig samarbetet med bythjul, så det kostade mig 1400:- att få däcken monterade, kommer aldrig mer köpa däck därigenom. Stor jävla skam sämsta jävla betyg ska dom ha--------10000
    2017-05-16 Bythjul svarar Bengt E
    Hej Bengt,

Tack för ditt omdöme,
    Vi ber om ursäkt för att ditt köp hos oss inte gick smidigt och att det blev extra kostnader än beräknat.

Vi hoppas att du kommer att handla från oss i framtiden så att vi får en chans att vinna ditt fulla förtroende och kundnöjdhet tillbaka.

Mvh. Bythjul.
  • Johan H
    Johan H skrev om Bythjul.com
    Smidigt, snabbt och bra priser. Lättöverskådlig hemsida.
    2017-05-16 Bythjul svarar Johan H
    Hej Johan,

Tack för ditt omdöme,
    Vi blir glada för att du tyckte allt gick smidigt med ditt köp hos oss

• Göran B
    Göran B skrev om Bythjul.com
    Bra med snabb leverans.Stort urval och bra priser.
    2017-05-16 Bythjul svarar Göran B
    Hej Göran,

Tack för ditt omdöme,
    Vi uppskattar att du är nöjd med ditt köp hos oss

• Lars O
    Lars O skrev om Bythjul.com
    däck + fälgar. Lång leveranstid med det informerades jag tidigt om vilket var ok.
    2017-05-16 Bythjul svarar Lars O
    Hej Lars,

Tack för ditt omdöme,
    Vi tackar dig också för ditt tålamod och hoppas du är nöjd med dina nya hjul.

• Per Erik B
    Per Erik B skrev om Bythjul.com
    Över förväntan. jättesnabb service. Man bockar o tackar
    2017-05-16 Bythjul svarar Per Erik B
    Hej Per Erik,

Tack för ditt omdöme,
    Vi är glada du är nöjd med hela processen från början til slutet, det bevisar vi har gjort vårat jobb.

• Jörgen F
    Jörgen F skrev om Bythjul.com
    När jag behövde nya sommardäck gick jag in på Bythjul.com, gjorde ett sök på regnr vilka däck som passar min bil. Där fick jag flera alternativ, ändrade i sökkriterierna på ljudnivå, prestanda, bränsle mm. Efter det fanns det ett par alternativ kvar. Dom däcken jag valde kom hem innan utlovat. Enklare kan det inte bli. Det är tredje men inte sista gången jag handlar från Bythjul.com.
    2017-05-16 Bythjul svarar Jörgen F
    Hej Jörgen,

Tack för ditt omdöme,
    Vi är så glada för att du är nöjd och en återkommande kund och vi vill inget annat än att du stannar kvar.

Tack för din uppskattning,
  • Bengt C
    Bengt C skrev om Bythjul.com
    Helt ok bemötande........................................
    2017-05-15 Bythjul svarar Bengt C
    Hej Bengt,

Återkom gärna med förslag på vad vi skulle kunna göra bättre.
    Vår ambition är självklart att våra kunder ska vara så nöjda det bara går, dock är det ibland svårt att uppnå allting på engång och därför är din åsikt viktig för oss.
    Vi hoppas att du kommer att handla från oss i framtiden så att vi får en chans att vinna ditt fulla förtroende och kundnöjdhet.

• Lars-olof E
    Lars-olof E skrev om Bythjul.com
    Helt nöjd +bra pris snabb leverans
    2017-05-15 Bythjul svarar Lars-olof E
    Hej Lars-Olof,

Va fint att höra att du är nöjd med din köpupplevelse hos oss och vi hoppas att du kommer att fortsätta att handla från oss i framtiden.

• Charlie Z
    Charlie Z skrev om Bythjul.com
    Snabbt smidigt och enkelt 👌
    Rätt däck och enkelt upplägg på sidan
    2017-05-15 Bythjul svarar Charlie Z
    Hej Charlie,

Vi tackar för den fina feedbacken, det är det vi arbetar för.
    Vi hoppas självklart att du kommer att fortsätta handla från oss i framtiden.

• Bertil A
    Bertil A skrev om Bythjul.com
    Köpt 4 sommardäck utan några som helst problem. Bra bemötande vid omläggningen på fälg. Allt utan några som helst problem.
    2017-05-15 Bythjul svarar Bertil A
    Hej Bertil,

Va fint att höra att allt gått som det ska gå.
    Vi är övertygade om att du kommer vara lika nöjd med produkterna som resten av dom köpupplevelse.

• jost m
    jost m skrev om Bythjul.com
    Inga problem. Bra urval av produkter, bra pris
    2017-05-15 Bythjul svarar jost m
    Hej Jost,

Skönt att allting gick som förväntat.
    Vi önskar dig en trevlig sommar.

• Maunif R
    Maunif R skrev om Bythjul.com
    Kanon!!!! Passade perfekt och skön körning
    2017-05-15 Bythjul svarar Maunif R
    Hej Maunif,

Härligt att höra att du är nöjd med både produkt och köpupplevelse hos oss.

• Anders E
    Anders E skrev om Bythjul.com
    Smidig och snabb beställning och leverans. Prisvärt.
    2017-05-08 Bythjul svarar Anders E
    Hej Anders,

Vad skönt att höra att din order gick enligt plan.
    Vi arbetar hårt för att ni, våra kunder ska vara så nöjda det bara går och vi hoppas självklart att vi lyckas med det.

• Sten V
    Sten V skrev om Bythjul.com
    Bortsett från att ett däck försvann, för att återfinnas några
    dagar senare, var allt bra.
    Detta innebar att vi fick besöka däckbytarfirman 2 gånger
    men det går ju bra när man är pensionär.
    Vi vet inte vem som "tillfälligt" slarvat bort hjulet.
    2017-05-08 Bythjul svarar Sten V
    Hej Sten,

Tyvärr händer det (speciellt under högsäsong) att DHL lyckas "tappa bort" produkter ur ordrar, där spelar den männskliga faktorn största rollen. Vi försöker att åtgärda detta så snabbt vi kan för kunden och hoppas att vi även för dig lyckades med det inom en skälig tid.
    Vi tackar för den fina feedbacken och garanterar dig att vi jobbar så hårt vi kan med att våra kunder ska vara nöjda.

• John K
    John K skrev om Bythjul.com
    Prisvärt företag bra bemötande är nöjd hittils de gånger jag handlat.
    2017-05-08 Bythjul svarar John K
    Hej John,

Vi tackar för den fina feedbacken, vi gör allt vi kan för att våra kunder ska vara så nöjda som möjligt.

• Camilla N
    Camilla N skrev om Bythjul.com
    Som vanligt snabb leverans, bra priser, ingen kontakt med kundtjänst behövs, allt flyter på ändå !
    2017-05-08 Bythjul svarar Camilla N
    Hej Camilla,

Vad skönt att dina ordrar har gått som dom ska.
    Det är det vi arbetar så hårt för.

• Kent L
    Kent L skrev om Bythjul.com
    Har inte haft något personligt bemötande. Men sidorna är jättebra (lätta)
    Har köpt sommar och vinterdäck från er, bra däck å snabb å felfri
    leverans. Jag är jättenöjd
    2017-05-08 Bythjul svarar Kent L
    Hej Kent,

Skönt att vår sida är lättnavigerad, vi finns självklart här om du skulle behöva hjälp vid nästa order, för vi hoppas att du kommer tillbaka och fortsätter att handla ifrån oss.

• Kamran H
    Kamran H skrev om Bythjul.com
    Snabb leverans och bar kvalité på däck!
    2017-05-08 Bythjul svarar Kamran H
    Hej Kamran,

Vad trevligt att höra att du är nöjd med oss och våra produkter.
    Vi väljer självklart bara produkter med kvalitét och vi arbetar hårt för att våra kunder ska få den bästa möjliga köpupplevelsen.

Vi hoppas att du kommer att fortsätta att handla från oss i framtiden.

• Patrik B
    Patrik B skrev om Bythjul.com
    Snabbt, smidigt och enkelt. Mycket prisvärt!
    2017-05-04 Bythjul svarar Patrik B
    Härligt att höra att du är nöjd med vår tjänst.

• Göte P
    Göte P skrev om Bythjul.com
    Smidigt prisvärt snabbt och enkelt
    2017-05-08 Bythjul svarar Göte P
    Hej Göte,

Härligt att höra att du är nöjd med vår tjänst.

• Sven Åke P
    Sven Åke P skrev om Bythjul.com
    Ett företag med en fantastisk bra hemsida där man i detalj kan studera massvis med olika däck och fälgar och med ett par knapptryckningar få varan levererad hem till dörren inom ett par dagar. Eller till ett fast pris få däcken skickade till och pålagda på egna fälgar hos en lokal däckverkstad men endast en betalning direkt till Bythjul och detta till mycket förmånligt pris.
    2017-05-04 Bythjul svarar Sven Åke P
    Hej Sven,

Det är den här typ av feedback vi arbetar för.
    Vi tackar så hemskt mycket för de fina orden och önskar dig varmt välkommen åter.

med vänlig hälsning
  • Ronny R
    Ronny R skrev om Bythjul.com
    Billiga däck och snabb leverans det tycker är väldigt bra. 🤗
    2017-04-27 Bythjul svarar Ronny R
    Hej Ronny,

tack för din trevliga respons, vi blir glada när du tycker om oss och våra leveranstider.

• Autopulsen Ab
    Autopulsen Ab skrev om Bythjul.com
    Mycket bra service och mycket bra priser.
    2017-05-04 Bythjul svarar Autopulsen Ab
    Hej Autopulsen,

Vad härligt att höra att du är nöjd med vår tjänst.

• Eilert O
    Eilert O skrev om Bythjul.com
    Ok ????????????!!!!!!!!!!!!!!!!
    2017-05-16 Bythjul svarar Eilert O
    Hej Eilert,

Tack för ditt omdöme.

• Magnus F
    Magnus F skrev om Bythjul.com
    Jag köpte nya vinterdäck via Bythjul på webben. Enkelt att beställa, bra urval och bra priser. Det gick också snabbt att hitta och få tid för hjulbyte hos samarbetspartner i inom kommungränsen. Sammanfattningsvis upplevde jag hela processen som smidig från beställning till utfört jobb. Plus prisvärt.
    2017-05-04 Bythjul svarar Magnus F
    Hej Magnus,

Skönt att din order gick som planerat och förväntat.
    Vi hoppas att du kommer att fortsätta att handla från oss i framtiden.

• Erik G
    Erik G skrev om Bythjul.com
    Jag köpte kompletta hjul. Allt fungerade perfekt, snabb leverans. en mycket bra upplevelse jag återkommer med mer beställningar.
    2017-05-04 Bythjul svarar Erik G
    Hej Erik,

Vi tackar för den fina feedbacken.

• Kjell S
    Kjell S skrev om Bythjul.com
    Skulle köpa ett däck och fick ett bra bemötande och en väldigt snabb leverans av detta så jag har bara gott att säga så det blir mer beställningar den dag jag behöver nya däck
    2017-05-04 Bythjul svarar Kjell S
    Hej Kjell,

Va kul att du är nöjd med vår tjänst, vi arbetar hårt för att våra kunder ska vara nöjda.
    Vi hoppas att du kommer att forsätta handla hos oss i framtiden.

• Rolf L
    Rolf L skrev om Bythjul.com
    Sajten Bythjul.com är en toppen ide och värd att utvecklas ännu mera, koppla ihop verkstädernas tidsbokning med hemsidan så att de synkroniseras ihop och allt blir perfekt!
    2017-05-08 Bythjul svarar Rolf L
    Hej Rolf,

Vi tackar för den fina feedacken du ger oss och även tips på hur vi ska kunna bli bättre.
    Vad gäller tidsbokning så har vi redan den funktionen när det gäller våra certificerade verkstäder, där finns möjligheten att boka en verkstadstid direkt i bokningen på hemsidan.

• Jan Erik J
    Jan Erik J skrev om Bythjul.com
    Allt funkade perfekt, bra priser. Rekommenderas!
    2017-04-27 Bythjul svarar Jan Erik J
    Hej Jan Erik,

tack för din rekommendation, det uppskattas!

• Richard S
    Richard S skrev om Bythjul.com
    Snabb leverans och allt gick kanon! Rekommenderas!
    2017-05-08 Bythjul svarar Richard S
    Hej Richard,

Fint att höra att det gick planenligt och efter förväntan.
    Vi hoppas självklart att du kommer tillbaka o handlar av oss i framtiden.

• Per W
    Per W skrev om Bythjul.com
    Toppenbra . Snabbt enkelt , smidigt . Inga förseningar
    2017-05-08 Bythjul svarar Per W
    Hej Per,

Härligt att din order gick enligt förväntan.

• Johan H
    Johan H skrev om Bythjul.com
    OK, priset var sammantaget samma som för konkurrent. Tittade på att ni v erkar ha någon sorts bas i Sverige iaf.
    2017-05-08 Bythjul svarar Johan H
    Hej Johan,
    Det stämmer, vi har både lager och kontor i Sverige

• Anders D
    Anders D skrev om Bythjul.com
    Ett mycket bra bemötande med svar på dom frågor jag har haft, och säkra leveranser.
    2017-05-08 Bythjul svarar Anders D
    Hej Anders,
    Härligt att höra att vi kunde hjälpa dig med de frågor du behövde svar på.
    Hoppas att du kommer att fortsätta att handla från oss i framtiden.

Gustavslundsvägen 151F, 167 51 Bromma