Alla kategorier Köpa Däck Stockholms län Stockholm Bromma Alvik Bythjul.com

Bythjul.com

Hammarby Fabriksväg 23, 167 51 Bromma — Visa karta

Välkommen till Bythjul.com när du behöver nya däck, fälgar eller hela hjul till bilen!

Vårt mål är en komplett serviceupplevelse där du alltid ska kunna köpa till de bästa priserna från oss och vi jobbar med välkända varumärken med hög standard. Du kan välja om du vill få produkterna levererade direkt hem till dig eller till någon av de riktigt bra verkstäder vi samarbetar med runt om i landet. De hjälper dig gärna med monteringen av dina nya hjul!

Genom att söka på vår hemsida med registreringsnummer och bilmodell får du resultat som ska passa din bil. Därför ger vi passningsgaranti när du handlar från oss, och om det mot förmodan blivit något fel tar vi tillbaka produkterna utan kostnad.

Vi har kompetent kundservice på fem språk som gärna står till tjänst och svarar på alla dina frågor. Välkommen!
Öppet just nu
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 1390 kunder tycker om Bythjul.com

Konrad O skrev om Bythjul.com
    Jag köpte vinterdäck. Problemet var dock att jag hade beställt en en storlek för stor/för liten för att passa in med fälgarna. Vi ringde Bythjul och bad om en retursedel. Vi ringde till kundtjänsten flera gånger utan att någon retursedel (vi ringde kanske 5 gånger och varje gång lovade att retursedeln kommer skickas/är skickad), den dök upp efter cirka 2,5 månad. Det resulterade i att jag åkte till lagret och lämnade däcken personligen, alltså hade inte retursedeln dykt upp föräns vi bestämde oss för att lämna dem personligen.
    Dem nya däcken dök dock upp fort. Läs mer
  • Pär A

Snabb leverans i tid

Bra pris på däck / omläggning Läs mer
  • Tomas B

Tomas B skrev om Bythjul.com
    Jag köpte en omgång vinterdäck för leverans till en lokal verkstad i Växjö som bythjul.se anvisade. Däckverkstan som gjorde bytet (krängde på däcken på mina fälgar) fungerade bra för själva jobbet, men innan dess hade de svårt att länka ihop mina däck med min beställning. Däcken var försvunna i 10 dagar innan jag lyckades visa verkstan att de faktiskt redan tagit emot däcken från transportören. Jag fick göra jobbet åt dem, kontakta transportören och be dem plocka fram uppgiften på vem på verkstan som kvitterat mottagandet av däcken. Först då "hittade" de däcken . Jag blev rätt misstänksam mot verkstan innan de till slut "hittade" mina däck på sitt lager.
    Detta gör mig inte helt säker på att jag köper nästa omgång däck denna väg! Läs mer

Arly O skrev om Bythjul.com
    Jag köpte vinterhjul till min bil . Bemötandet jag fick var alldeles utmärkt .Jag tyckte att företaget är mycket bra mot kunderna. Läs mer

Björn L skrev om Bythjul.com
    Nya vinterjul. Snabb leverans o ok pris. Läs mer

Anders E skrev om Bythjul.com
    Jag köpte 4 st vinterhjul från Bythjul.com Läs mer

Anna-karin L skrev om Bythjul.com
    Köpte vinterhjul. Smidigt levererat till verkstad. Läs mer
  • Christer S

Christer S skrev om Bythjul.com
    Ja köpte däck och leveransen fungerade klockrent Läs mer
  • Lawand K

Lawand K skrev om Bythjul.com
    Över min döda kropp att jag någonsin köper eller låter någon i min närhet köpa något från dessa idioter Läs mer
  • 2019-02-20

Johnny H skrev om Bythjul.com
    Beställde dubbdäck av bra kvalité till bra pris! Leverans och montering var smidigt och lätt att välja. Jag kommer beställa mina nästa däck härifrån Läs mer
  • 2019-02-18

Birgitta B skrev om Bythjul.com
    Fick bemötande av en expert som gav mig ett väldigt gott råd. Det var inte de dyraste däcken men de bästa för min bil. Jag fick däcken snabbt och de monterades på en gång. Stort tack! Läs mer
  • 2019-02-18

Maini Y skrev om Bythjul.com
    Nokia Hakkapeliitta 9 dubb
    Bra hemsida, enkel beställning, snabb leverans till däckfirma, bra rabatt. Prismässigt ca 1400kr billigare än att köpa däcken via däckfirman där jag monterade däcken! Läs mer
  • Henrik L

2019-02-16

Henrik L skrev om Bythjul.com
    Smidig hemsida och snabb leverans. Alla däck jag har beställt till mina bilar har alltid passat. Kommer komma tillbaka till Bythjul igen. Läs mer

Marie J skrev om Bythjul.com
    Det stod i mailet att man skulle bli uppringd av verkstaden som mina däck skulle komma till, efter någon vecka var det ingen som ringt, ! Ringer till verkstaden som jag valt Ralfs däck, möts av väldigt dålig service, jag fråga om mina däck om varför ingen ringt mm, då säger dom att det är ingen tjänst som dom står med utan det är något bythjul har kommit på själva! Kommer aldrig lämna in mina däck där igen, fick lämna tillbaka ett däck med punka och dom bytte ventil å fixade med fälgen, det tog dom 550 kr extra för, . Läs mer

Ervin S skrev om Bythjul.com
    Hur nöjd som helst, snabb leverans av både sommar- och vinterdäck. Läs mer

Lars H skrev om Bythjul.com
    Jag köpte vinterdäck och allting var jättebra förutom företaget som däcken levererades till och som skulle sköta montering på fälg. Dom meddelade inte när däcken hade kommit fram så jag fick själv ringa och fråga, och då hade däcken funnits på plats i flera dagar. Läs mer

Ana M skrev om Bythjul.com
    Bra kvalitet och snabb leverens Läs mer
  • 2019-02-15

Eva S skrev om Bythjul.com
    Köpte däck (odubbade vinterdäck) och bokade in byte av däcken på mina fälgar på en verkstad. Blev mycket strul. Verkstan hade bara fått 3 däck som de bytte. Ett av mina dubbade däck satt kvar. Jag vägrade köra därifrån eftersom man inte får blanda dubbat och odubbat. Ringde upp Bythjul och fick medla (under väldigt lång tid) mellan verkstan och Bythjul om vem skulle ta kostnaden för återbytet till mina gamla däck. Slutade med att Bythjul skulle ta kostnaden. Istället för att bara fixa ett nytt däck samma dag så att jag fick det klart fick jag vänta och följa upp reklamationen och komma tillbaka efter ett par veckor. Min tid på ytterligare 3 timmar för att komma tillbaka till verkstan pga strul togs ingen hänsyn till. Hade önskat att Bythjul sett till att lösa det samma dag. Läs mer
  • 2019-02-15

Ray J skrev om Bythjul.com
    Bra hemsida att söka däck på
    Men varför ha så många dåliga typ Kina däck Läs mer

Håkan R skrev om Bythjul.com
    Funkade som man kan förvänta sig. Läs mer

Peter S skrev om Bythjul.com
    Leveransen var katastrof....
    ”Var hemma mellan kl8-10”
    Tog ledigt från jobbet för att ta imot däcken.
    Kl9.55 fick jag leverans av posten(motorolja).
    Kl11 ringde jag DHL och kollade...
    Kl12 fick jag leveransen......
    -jag har fått leverans av andra fraktbolag, som ringer 30 min innan, och det har fungerat jättebra!!!
    Nu fick jag ta ledigt hela dagen Läs mer

Thommy V skrev om Bythjul.com
    Snabb leverans av vinterdäck. Och hyfsad hantering av en retur. Totalbetyget blir 4 av 5. Läs mer

Curt L skrev om Bythjul.com
    Däck i flera omgångar. Fungerat bra Läs mer

Roland A skrev om Bythjul.com
    Köpt nya däck av Bythjul.com i flera år.Har funkat klockrent alla gånger,även när jag beställt fel däck och returnerat dom felaktiga.Bythjul.com är seriösa. Läs mer

Moe D skrev om Bythjul.com
    Jag har blivit bra bemött.
    Dom har levt upp till mina förväntningar. Läs mer

Mattias W skrev om Bythjul.com
    Bra tydlig sida.
    Gärna tydligare vilka däck som, är lämpliga för att ha till släpvagnar.
    Dock tar det lite längre tid än vad som står i beställningen till leverannsdatum. Läs mer

Tuula S skrev om Bythjul.com
    Beställde Nokia dubbdäck. Snabb leverans, toppen att kunna välja leverans till däckverkstad i närheten av hemmet. Bra hemsida, med produktinformation. Supernöjd med köpet. Läs mer

Torbjörn P skrev om Bythjul.com
    Det var snabbt, billigt och enkelt Läs mer
  • 2019-02-10

Thord O skrev om Bythjul.com
    Odubbade vinterdäck. Snabb leverans och utmärkta betalningsvillkor med avbetalning för att dela upp kostnaden. Läs mer
  • 2019-02-10

Erik F skrev om Bythjul.com
    Däck, lite otydligt kring saker runt däcken,ventiler oså Läs mer

Marie O skrev om Bythjul.com
    Jag köpte 4 st dubbdäck. Enkelt att beställa, snabb leverans Läs mer

Pontus J skrev om Bythjul.com
    Köpte vinterdäck som jag är jättenöjd över. Fick dom väldigt snabbt efter beställning. Har även köpt sommardäck som är väldigt nöjd över. Har inte pratat med just bythjuls kundtjänst men det kanske är bra efter som jag fick den servis som jag behövde. Läs mer

Anna R skrev om Bythjul.com
    Otroligt snabbt och smidigt, däck hemma på någon dag. Läs mer

Kristoffer E skrev om Bythjul.com
    Får tre däck levererade. Det fjärde hamnar i bråk mellan DHL och Bythul. Bythjul är usla på att återkoppla och ovilliga att lösa det oerhörda problemet snabbt och utanför boxen.

Kundtjänst kan inte ringa till lagret för att kolla status och be om utlämningskvittering. Tog 3v att få det sista däcket för att det tog sån tid att spåra däcket genom deras egna lager. Lyckades till sist tjata till mig det sista däcket även fast de fortfarande väntade svar från lagret.

Funkar väl bra att använda dem när allt går bra. Bra priser. Men jäkligt jobbigt med företag som inte lägger resurser på att hantera den delen av affären som avviker från business as usual. Läs mer

Ronnie P skrev om Bythjul.com
    Köpte 4 st vinterdäck fick hem dom till dörren smidigt och bra👍 Läs mer

Stefan E skrev om Bythjul.com
    Köpt däck/hjul ett par gånger hos Bythjul.
    Snabb leverans och inga problem med beställningarna.
    Produkter som uppfyller förväntningarna. Läs mer
  • 2019-02-08

Mårten T skrev om Bythjul.com
    Jag måste tydligen beskriva min upplevelse med text för att lämna mitt betyg, men vill inte det. Därför blir det denna text... :) Läs mer

Andreas K skrev om Bythjul.com
    Köpte bildäck. Alla förväntningar blev uppfyllda utan några avvikelser. Läs mer

Erkki L skrev om Bythjul.com
    Snabb och smidigt är min kommentar, köpte 4st dubbdäck i höstas de blev levererade hem efter ett par dagar.... Läs mer

Sten S skrev om Bythjul.com
    Köp av däck
    Bemötande snabbt o enkelt
    Förväntningar blev tlll stor belåtenhet med snabb leverans Läs mer

Emilio Y skrev om Bythjul.com
    Dålig upplevelse
    Jag Hade problem med leveransen dom lovade att komma med däcken men dyker aldrig upp
    Det hände 2 dagar i rad man tog ledigt från jobbet
    Ringer till bythjul kundtjänst och talar om att jag inte har fått leverans. Jag fick ingen hjälp eller förståelse Läs mer

Johan S skrev om Bythjul.com
    2st köp har varit riktigt dåligt bemötande av personalen, ena gången beräknad leverans 2-3dagar som tog 3veckor innan jag fick alla däck!
    Andra gången så så försökte jag reklamera Nokia hakka 9 däck som var EXTREMT torrspruckna efter 5mån och fick till svar att det var normalt, även ca: 2 veckors svarstid på maijl ! Läs mer

Hans G skrev om Bythjul.com
    Köp av 4 nya däck påsatta på medhavda fälgar.
    Bra personlig service
    Fungerade perfekt!
    Bra pris, snabb service, trevlig och beredvillig personal
    Rekommenderar gärna Bythjul.com Läs mer

Bahdi E skrev om Bythjul.com
    Bra bemötande och bra service från tre olika personer dvs per telefon. Läs mer
  • Andreas K

2019-02-07

Andreas K skrev om Bythjul.com
    Snabb kvalitets mässig leverans Läs mer

Jane A skrev om Bythjul.com
    Jag köpte 2 dubbdäck och det gick snabbt åt få dom levererad. Jag är nöjd och kommer åt fortsätta att shoppa på bythjul. Anbefalast på det stärkesta. Läs mer

Mårten P skrev om Bythjul.com
    Usel kundservice när problem uppstod med min order. Läs mer

Kennet T skrev om Bythjul.com
    iugiugiugioyguhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh Läs mer

Peter P skrev om Bythjul.com
    Snabb och enkel beställning. Lätt att boka upp däcksbyte. Överhuvud taget nöjd med mina köp hos Bythjul AB. Läs mer

Hammarby Fabriksväg 23, 167 51 Bromma