Läs vad 1770 kunder tycker om Bythjul.com 2

• 2021-01-18
    Bra priser och snabba leveranser!
    Bra priser, hyggliga leveranstider
  • 2021-01-18
    Bra pris & snabb leverans 🚚 Good Year dubbade däck till vintern var ett bra val!
  • 2021-01-17
    Köpt vinterdäck. Kontaktat kundservice om monteringskostnader och kampanjpris, det var en riktigt avig person som nätt o jämt orkade svara mig, som väntat i telefonkö. Förra gången jag hade kontakt så var det en lysande vaken person som hjälpte mig med svar, synd att det innevarande han denna gång.
  • 2021-01-15
    Beställde 4st fälgar från bythjul.com.
    Hämtade fälgarna dagen efter och tog med hem. Hade bokat byte av fälgarna hos bilverkstaden några dagar senare och tog med mig lådorna följarna låg i. Till min förvåning fick jag höra att det det var fel storlek på fälgarna och att det var skrapmärken på dessa. De hade alltså skickat använda fälgar. Så långt ändå helt ok. Felpack kan det säkert bli, men när jag då gör en reklamation kan jag tycka att det är rimligt med återkoppling inom åtminstone 4 dagar. Jag har inte hört något från bythjul och det är inte annat än beklagligt dålig kundhantering.
    Dubbade vinterdäck
    Allt fungerade bra.
  • 2021-01-15
    Bra service och mottagande. Jag är nöjd.
  • 2021-01-15
    Lätt att beställa och snabb leverans av Nokian friktionsdäck till wiijks däckcenter och dom monterade däcken supersnabbt
    Så jag är väldigt nöjd
  • 2021-01-13
    Köpte ett par däck på deras rea sida. Kort leveranstid men de kunde bara levera på kontorstid som inte passar mig.
  • 2021-01-13
    Enkelt att jämföra olika däck och se kostnader. Leveranser har fungerat bra.
    Byte till vinterdäck.
    Perfekt. Mycket snabbt utförd tjänst.
  • 2021-01-13
    Allt fungerade som det skulle!
  • 2021-01-13
    Köpte vinterdäck. Gick oerhört snabbt och smidigt att få hem varorna! Kommer att återvända samt rekommendera!
  • 2021-01-13
    Bästa priset, enkelt att hitta däcktyp, stort utbud, snabb leverans. Det blir två nya sommardäck i vår, från er.
  • 2021-01-13
    Köpte nya vinterdäck samt skifte av däck
  • 2021-01-11
    Köpte däck och fälgar trots att dom enligt bythjul inte skulle gå att ha på min bil men kollade upp det på flera olika sidor på nätet och Jo dom skulle passa då köpte iaf och Jo dem passade bra
  • 2021-01-11
    Köpte vinterdäck och fick dom levererade hem, inget mer att tillägga. Var nöjd med pris och leveranstid.
  • 2021-01-11
    Jag har avänt Bythjul några gånger, det har fungerat klanderfritt, och med avtal med transportbolaget lämnas godset på anvisad plats utan problem.
    Jag har inte haft några kontakter med företaget, utan allt är skött över nätet, mina förväntningar är helt infriade, och jag är mycket nöjd med affärerna.
    Hej
    köpte fyra dubbade vinterdäck
    Allt fungerade väldigt bra från beställning till montage
    Har kört ca 100 mil sen däckbytet och allt är till belåtenhet
    mvh.
    Lasse Anderberg
  • 2021-01-11
    Inga problem, bra pris på däcken och de kom snabbt hem till mig.
  • 2021-01-11
    Bara bra bemötande, bra däck, bra priser, bra leveranser, mycket bra utbud. Har handlat däck och hjul under flera år.
    Enkelt att handla och hitta rätt däck på hemsidan.
    Länkarna till bäst i testsidorna är jättebra.

Gör gärna mer videoguider om hur man byter däck, ser över däck, förvarar däck, vilka muttrar osv. Det är mycket uppskattat och känns schysst att man får. Det är sånt man får om man åker till däckfiman på plats.

Ser gärna att ni säljer lite annat också. Fälgborstar, lagningsattser, domkraft, handskar muttrar och bultar och annat som kan behövas.
    Vore väldigt smidigt att kunna köpa det samtidigt som man ändå köper däck med en stor frakt.

Jag är mycket nöjd med bytahjul på det hela taget.
    Ska ni bättra något så kan ni alltid fila på sajten, men den duger gott som den är.
    Bättre än konkurrenternas.

Lägg ner barncanserfonden. Sådan forskning ska finansieras av skattepengar. Bedrövligt lyxiga och ineffektiva läkarkonferenser. Slänga pengarna i sjön. Tro mig, jag vet. Ge till Amnesty eller rädda barnen. Allt annat är i stort sätt skit.

Jag kommer fortsätta handla!!
  • 2021-01-11
    Snabb leverans av utlovad vara
  • 2021-01-11
    Däcken helt ok. Leverans kass, fick meddelande om 2 dag leverans dröjde 2 veckor!!!! Ringde ang frakt avgiften, tyckte kanske inte den var befogad vid så lång lev tid men kunde inte få hjälp av kund tjänst utan skulle vara tvungen att Maila mitt ärende vilket jag struntade i. Tycker kanske inte jag som kund ska behöva fixa till deras fel. Osäkert om vi kommer beställa där igen. Mvh Helén Hallbäck
  • 2020-12-30
    Enkelt att hitta det jag sökte och lika enkelt att ordna med allt det praktiska kring skifte av däck på ett lokalt företag. Inget krångel någonstans på vägen.
  • 2020-12-29
    Smidigt, snabb frakt & bra sortiment!
  • 2020-12-27
    Köpte vinterdäck snabb leverans till vald verkstad
    Bra pris
  • 2020-12-25
    Köpte vinterdäck Michelin X-Ice.
    1. Nöjd med leveransen. Det gick snabbt och smidigt.
    2. Fick betala miljöavgift 80 kr x 4 som inte gick att välja bort vid beställningen.
    Visade kvitto på bilverkstad /enl er anvisning/ där utfördes däckbyte. De kunde inte tillämpa den redan betalade avgiften.
    Sammanfattning:
    Miljöavgift bör vara fri val, inte obligatorisk.
    Leveransen var bra.
  • 2020-12-25
    fungerade precis så bra som jag tänkt mig när jag köpte vinterdäcken.
  • 2020-12-24
    Fungerade bra med leveransen och bäst pris. Även vald däckfirma, Citydäck på Hisingen, skötte sig bra. Priset som visades på bythjuls hemsida stämde med firmans. Bra pris och monteringen gick snabbt, proffsigt och bra!
  • 2020-12-24
    Enkelt att välja rätt vinterdäck via regnumret. Hittade en verkstad mycket nära hemmet som fixade bytet, så jag behövde inte få hem däcken, ta med dem till verkstaden. Arbetsbesparande.
  • 2020-12-24
    Inget fel på Bythjul men se till att kolla upp de som ansluter sig för att lägga på däcken. För mig förstörde de alla fyra fälgarna.
  • 2020-12-24
    Jag är njd med däcken men gillar ej när man får 4 mail om att skriva en review. Men som sagt, däcken och leveransen av dem var helt ok.
  • 2020-12-23
    Bra utbud av däck och snabb leverans till min lokala däckfirma är det positiva. Sen har betalningsalternativen strulat lite för mig men felet beror tydligen på Klarna och inte på Bythjul.
  • 2020-12-23
    köpte vinter däck
    Bythjul.com är alltid favorit internet butik till mig
    brukar rekommendera till kollegor och vänner
    att handa däck bara hos Bythjul

hälsningar
  • 2020-12-22
    Enkelt och bra att beställa och perfekt med snabb leverans till en lokal verkstad.
  • 2020-12-22
    Köpte fyra vinterdäck som enligt ök levererades vid dörren.
    Har inget att anmärka på vare sig Bythjul, Klarna eller DSV.
    Allt fungerade till full belåtenhet. Kan bli fler däckköp fram-
    över.
  • 2020-12-22
    Lätt att hitta sina däck och snabb leverans
  • 2020-12-22
    Smidigt och enkelt. Varorna kom snabbt och hela processen gick väldigt lätt. Kommer definitivt handla här igen.
  • 2020-12-22
    Snabb återkoppling på order.
    Leveransen lite strulig på grund av speditören skickade godset fel.
    I slutändan nöjd med hjulen.
  • 2020-12-22
    Har köpt både däck och fälgar i olika omgångar All har fungerat perfekt. Jätte trevlig personal.
  • 2020-12-22
    Funkade perfekt från köp till byte. Skönt att boka tid o betala allt på en gång.
  • 2020-12-22
    Hela förfarandet från beställning till leverans funkade väldigt väldigt bra!
  • 2020-12-22
    Snabbt och enkelt på plats. Det uppskattades.
    Sämre var att du inte fick någon avisering, sms/mejl tillbaka eller att det stod på kvittot med vilken tid och var du hade bokat för verkstad.
    Gick in på er hemsida men där fanns bara kvittot över däcken. Inget om bokningen. Kunde inte finna någon info om det, ens på min "egen sida".
  • 2020-12-22
    Bra och snabb service bra pris
    Däck.
    Jag hade ingen direkt kontakt.
    Köpte 4 vinterdäck och är super nöjd med priset och leveranstiden
    Smidigt!
    Priset på verkstaden (för skiftet) var dock högre än vad det stod på bythjuls hemsida.
  • 2020-12-22
    Snabb leverans och prisvärda produkter,rekommenderas
  • 2020-12-21
    Bra och smidig service. Dock har jag köpt däck av dem 2 ggr och båda gångerna har de lyckats leverera 1 eller 2 däck i felaktig dimension varpå jag fått returnera de felaktiga däcken. Dock har hanteringen varit snabb och smidig båda gångerna.
  • 2020-12-21
    Köpte Nya vinterdäck, gick smidigt å enkelt

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte