Alla kategorier Redovisning Stockholms län Täby CM Redovisning

CM Redovisning

Gribbylundsvägen 1-3, 187 62 Täby — Visa karta

Välkommen till CM Redovisning!

Vi är en redovisningsbyrå som hjälper företag med olika typer av ekonomifunktioner. Bland våra tjänster hittar du exempelvis löpande bokföring, årsredovisning, bokslut och deklarationer.

Vi är två redovisningskonsulter med lång erfarenhet och kan oftast hitta en lösning som passar just dig. Vi arbetar med flera små till medelstora företag inom olika branscher, både på plats hos företagen och från vårt kontor i Täby. Du kan få både fast pris eller timdebitering. Kontakta oss så berättar vi mer!

Läs vad 21 kunder tycker om CM Redovisning

• Michael Sant'orp skrev om CM Redovisning
    Carina och Malin har skött administration, löner och bokföring åt mig i många år. Det har alltid fungerat bra. Läs mer
  • Skånsta Måleri skrev om CM Redovisning
    Kanonbra o trevliga o hjälpsamma Läs mer
  • Medicinfo Sweden skrev om CM Redovisning
    Trevliga, tillgängliga och med bra personlig service Läs mer
  • Magnus C
    Magnus C skrev om CM Redovisning
    Proffesionella och mycket Kund orienterade. Upplever en hög service och noggrannhet Läs mer
  • Conscious Consulting Sweden Ab skrev om CM Redovisning
    Jag är väldigt nöjd med CM redovisning . De har hög kompetens och hög service nivå. De är noga och hjälpsamma. Alltid lätta att få tag på. Läs mer
  • Jolly Roger Ab skrev om CM Redovisning
    10 dgr netto är dåligt. Sen är det ibland svar man inte får via mail. Påminnelseavierna efter två veckor m straffavgifter ger ett nästan aggressivt uttryck. Lite osköna. Ska byta. Läs mer
  • Kasia & Basia Städservice Ab skrev om CM Redovisning
    Vi är mycket nöjda och kan varmt rekommendera deras tjänster!" Läs mer
  • Abab Kök & Lackering skrev om CM Redovisning
    Jag är supernöd med deras arbete!
    De är snabba, lätta att få tag på och kan återkoppla snabbt, professionella och hög service!
    ABAB kök & lackering Läs mer
  • Lm Edition skrev om CM Redovisning
    Katastrof.
    Har fått kritik från revisor, Fskatt tillfälligt avregisterad och konsekvent massiv eftersläpning.

Byrån är kunnig och erfaren- men har uppenbarligen stora problem att leverera. Läs mer
  • Fastighetsanalys Norrort Ab skrev om CM Redovisning
    Bra och punktliga med rapporter till mig Läs mer
  • Lss Gruppen I Sverige Ab skrev om CM Redovisning
    Trevligt bemötande. Proffsiga och kostnadseffektiva lösningar. Läs mer
  • Jdg Sweden Ab skrev om CM Redovisning
    Vi anlitade nyligen C&M Redovisning på rekommendation genom ett annat företag och vi är väldigt nöjda med vårt val. C&M har hjälpt oss spara dyrbar administrativ tid samt att dom är väldigt trevlig att sammarbeta med. Kan varmt rekommendera.

Mvh,
    Jonas Läs mer
  • Jenny Jurnelius Industridesign skrev om CM Redovisning
    Alltid trevliga och tillmötesgående. Superservice! Läs mer
  • Ladana Taxiservice Ab skrev om CM Redovisning
    Superbra service och arbete och excellent support med krångliga frågor. Läs mer
  • Bruk Bemmaning Hb skrev om CM Redovisning
    Hjälpsamma och noggranna, rekommenderas. Läs mer
  • Tobias B
    Tobias B skrev om CM Redovisning
    Jag har alltid anlitat redovisningsbyråer för att styra upp bokföringen. Det innebär att jag har prövat en handfull aktörer. Jag fick tag i CM Redovisning via Reco och är överväldigad över deras företag. De är extremt kundorienterade enkla att få tag i och med en servicenivå som är imponerande.

Därutöver har de varit extremt kompetenta de har hjälpt till att styra upp vår bokföring men även styrt upp löner för alla anställda. Dessutom har är de alltid pigga och glada. Kan varmt rekommendera CM Redovisning som redovisningsbyrå. Läs mer
  • Iveta B skrev om CM Redovisning
    Vi anlitar C&M Redovisning sedan 2012 och är supernöjda! Framförallt uppskattar vi deras flexibilitet och förmåga att hitta lösningar anpassade till företagets behov. Prisvärt med hög service nivå och pålitlighet.Rekommenderar varmt! Iveta,AB Värme & Kylproffsen Sweden Läs mer
  • Rolf A skrev om CM Redovisning
    Vi har använt oss av C&M Redovisning sedan 2008. Alltid korrekt, snabb service med ordning på blanketter och siffror. Kännes tryggt att kunna "lyfta luren" och få vägledning och hjälp, när "myndigheterna" ligger på.
    Rolf Ahl VD, Kapell & Sånt HB Läs mer
  • Krister L
    Krister L skrev om CM Redovisning
    Trevliga och glada. Snabb hjälp, är det något strul så hjälper de till direkt!
    /Krister Larsson MD Läs mer
  • Rikard L
    Rikard L skrev om CM Redovisning
    Kunniga och effektiva med fantastisk servicenivå, till rätt pris. Tack för ett utvecklande samarbete!
    //Rikard Lindberg, VD META Läs mer
  • Maria H
    Maria H skrev om CM Redovisning
    profesionellt, trevligt bemötande och generös problemlösning, rekommenderar varmt
    Nya Husinge lvård Läs mer

Gribbylundsvägen 1-3, 187 62 Täby