Balux HB

2.8

6 omdömen om Balux HB

Anneli I
Skrev om Balux HB

Varit ägarbyte? Underbart bemötande och fin service. Jättetrevliga mot mig, min dotter och mina barnbarn. God och nyttig lunch till ett bra pris, bl.a. en fin hälsotallrik. Lugn och trivsam lokal. Hit går vi definitivt fler gånger.

Nybrogatan 38
4.3/5 i betyg av 8060 omdömen 4.3 av 8060 omdömen

Roger
Skrev om Balux HB

USELT!! KAN inte gå dit igen!! Rekommenderas endast om du söker förnedring! Jag har under mina latte-drickande år i Stockholm och andra städer ALDRIG blivit behandlad illa som på Pause! Några exempel: 1) Blivit ombedd att placera barnvagn (med barn) i obevakad del av lokalen. När jag vänligt informerar om att barnet sover blir jag a) hotad med "chefen" som ska "ta hand om mig" och b) (när jag säger att "då vill du alltså att jag går?") vrålar servitrisen bara "NUMMER 19! KYCKLING!" (d.v.s. inte till mig, jag antar...

Yiassou B
Skrev om Balux HB

Förstår ingenting av alla gnälliga kommentarer här!? Stället är toppen! Skön inredning, bra stämning och trevlig personal. Otroligt goda bakverk! Te och kaffe i stora baljor. Testa deras scones! Bra lunch med bergänsat antal rätter som byts ut då och då. Alltid goda och fräscha sallader! Dessa kan upplevas som lite dyra med har hög kvalitet. Bra uppkoppling. Dock kan det stundtals vara ganska mycket barn här. God stämning i alla fall, men är man extremt störd av barn kanske man ska välja ett annat ställe. Skön stämning och mycket gott för alla åldrar! Rekommenderas varmt!

Spanjorskan
4.0/5 i betyg av 4130 omdömen 4.0 av 4130 omdömen

Isabelle R Isabelle R
Joel L
Skrev om Balux HB

Superdåligt ställe, dyrt och dåligt. Enda bra är att det finns gott om plats. Kallt kaffe, ointresserad personal och löjligt trist utbud.

Nicklas B
Skrev om Balux HB

Stället är dyrt, tråkigt inrett och personalen är mer interesserade utav att prata med varandra än att serva kunder. Det är en skam att detta ställe ligger i sofo. Skulle hellre se att Bakfickan tar över lokalen.

Bockholmen Hav & Restaurang
4.3/5 i betyg av 7918 omdömen 4.3 av 7918 omdömen

Per-olof G Per-olof G
Krok M
Skrev om Balux HB

Bakverk i världsklass! Trevlig personal!

Yiassou B gillar detta