Alla kategorier Handelsföretag Stockholms län Stockholm Södermalm Cafe Libanon Catering

Cafe Libanon Catering

Brännkyrkagatan 63, 118 22 Stockholm — Visa karta

Libanon Catering och Elias Alekji erbjuder det mesta, och ingenting ska vara omöjligt. Vi tar catering till nya höjder! Alla ska kunna få det dom vill ha och vi ordnar mat, personal, dukar, glas, bestick, vattenpipor och magdansöser. Servicen är A och O hos oss, man ska aldrig känna sig missnöjd då man beställer catering från oss.

Läs vad 10 kunder tycker om Cafe Libanon Catering

• Jeanette F
    Jeanette F skrev om Cafe Libanon Catering
    Vi samarbetar ibland med Elias som levererar catering av Persisk buffé till oss vid specialbeställningar. Samarbetet är alltid gott och Elias har alltid ett trevligt bemötande och ger bra service och är alltid snabb att svara på våra förfrågningar.
  • Elisabeth F
    Elisabeth F skrev om Cafe Libanon Catering
    Ett fantastiskt bemötande med hög service som är på toppklass.
    Över förväntningarna
    Värdet av det vi betalade har alltid varit mycket högt, mycket mat för pengarna och god kvalite, en av de bästa på cateringfronten

En fantastisk upplevelse av den libanesiska matkulturen, god mat som är njutbar och mycket uppskattad av mina gäster och kunder.
  • Staffan P
    Staffan P skrev om Cafe Libanon Catering
    Bra bemötande I telefon, enkelt och flexibelt vid beställningen.
    Rätt grejor levererades på exakt utsatt tid.
    Vi fick betydligt mer mat än vi förväntat oss, definitivt värt pengarna.
  • Jenny Å
    Jenny Å skrev om Cafe Libanon Catering
    Jag fick ett bra bemötande. Libanon catering levde absolut upp till mina förväntningar. Maten var fantastisk och det räckte med råge! Det enda jag önskade var namn på vad det var för Mat i varje låda, det var lite oklart vid leverans! Tur att ingen var allergisk! Allt var jättegott!
  • Anders A
    Anders A skrev om Cafe Libanon Catering
    Mycket trevligt bemötande!
    De levde upp över min förväntan!
    Mycket bra servicenivå!
    Mycket för pengarna!
    Superbra! Allt var toppen och alla mina gäster tyckte maten var super!
  • Monica S
    Monica S skrev om Cafe Libanon Catering
    Libanon Catering har underbart god mat! Vällagad libanesisk mat i rikliga portioner. Elias har alltid löst våra beställningar som ibland har kommit med kort varsel vilket vi uppskattat mycket. Rekommenderas varmt!
  • Amanda R
    Amanda R skrev om Cafe Libanon Catering
    Bra och mycket mat! Trevlig personal!
  • Camilla F
    Camilla F skrev om Cafe Libanon Catering
    Det var svårt att komma i kontakt med dem (Elias) och få svar och respons på e-post och telefonmeddelanden. Lite mer information hade kanske varit bra, nu blev jag så tjatig istället då man vill veta hur och kolla upp olika saker.

Annars var maten väldigt bra och generöst tilltagen och mycket mycket god och uppskattad och därmed prisvärd. Lite väl mkt mat kanske, vi fick kasta en hel del. Dolmarna gick inte hem riktigt, heller.

Det var suveränt att få allt hitkört och uppburet ända in i köket och mkt trevliga killar som levererade, i rätt tid. De bar lite väl tungt kanske, verkade jobbigt... :)

Sammantaget kan jag verkligen rekommendera Libanon Catering men jag vill tipsa dem om mer lättillgänglig och tydligare information och kommunikation.
  • Damon R
    Damon R skrev om Cafe Libanon Catering
    Väldigt god libanesisk mat till väldigt bra priser jämfört med övriga på marknaden. Har beställt ifrån dem flera gånger, både privat och i jobbsammanhang och varit lika nöjd varje gång. Mina gäster lika så. Generöst med mat och alltid i tid. Rekommenderas!
  • Shabnam G
    Shabnam G skrev om Cafe Libanon Catering
    Grym service och god mat! Fick snabb svar och bra pris!

Brännkyrkagatan 63, 118 22 Stockholm