Alla kategorier Övrigt Stockholms län Stockholm Södermalm Cafe String

Olof O:

Övriga företag nära Cafe String:

Box 6088, Solna
Dan T:
Anlitade Mälarvikens tak och bygg för att byta taket på min gamla mors hus i Järfälla. Bemötandet var utmärkt och pålitligt och när det till...

Läs vad 11 kunder tycker om Cafe String

• Morten K
    Morten K skrev om Cafe String
    mycket billig brunch vilket avspeglar sig i utbudet på buffé bordet, det som fanns var dock mycket bra men att äta frukost utan juice i en mycket rörig lokal med alldeles för mycket folk gav inte den söndags stämning jag sökte, men vad kan man förvänta sig när priset knappt överstiger frälsningsarmens soppkök, skulle vara en femma en vardag men för en söndag nja svag 3
  • Roza M
    Roza M skrev om Cafe String
    Prisvärd och stor brunchbuffé och söndagshäng! Mycket populärt ställe och man måste komma en stund innan de öppnar och köa!!!! På tok för mycketfolk och kanske lite för stökigt/trångt i såväl kön som vid borden....
    Vaya P gillar detta
  • Linda J
    Linda J skrev om Cafe String
    Ett riktigt "alto"-fik. Vill man ha allt fint och prydligt, så kanske det inte är stället för dig men jag gillar det! Det kommer så mycket folk som är lite annorlunda så bara det är roligt att titta på. Det är också alltid något nytt att upptäcka vid inredningen. Goda mackor och bra priser!
  • Hanna Ö
    Hanna Ö skrev om Cafe String
    String har en hel del fördelar: skön stämning, fin inredning, skönt häng, god brunch och bra musik. String har också en hel del nackdelar: en del personal är riktigt otrevlig (kanske behöver dom inte vara trevliga eftersom de jämt har fullt), ganska ofräscht porslin, skabbig toalett, rätt trista sötsaker..
  • Svante D
    Svante D skrev om Cafe String
    Unikt café med fantastisk sallad, personlig inredning och bra musik. Dock kunde personalen vara aningen trevligare, samt källaren behöva en uppfräschning. Brunchen rekommenderas!
  • Theresia C
    Theresia C skrev om Cafe String
    Bästa fiket i stan! Stora fönster ger bra ljusinsläpp, god frukostbuffe för under 100-lappen på helgerna och sjysst inredning. Personalen är trevlig. Kom hit!
    Svante D gillar detta
  • anna n
    anna n skrev om Cafe String
    ungdomlig, skön och avslappnad stämming på detta fik. superb frukostbuffé på helgen, kanske lite stökigt om man av någon anledning är känslig. men lite lugnare i källaren. så, gå hit!
  • Sara S
    Sara S skrev om Cafe String
    Ett ballt ställe för söndagshäng! Avslappnad inredning och dessutom en god (och billig) brunchbuffé på helgerna. Dock mycket folk och kanske lite för stökigt/trångt i såväl kön som vid borden.
    Roza M gillar detta
  • Adam R
    Adam R skrev om Cafe String
    jättegott kaffe. trevlig personal. lite tråkiga sötsaker, dock.
  • kajsa b
    kajsa b skrev om Cafe String
    Väldigt trevligt fik. Har jätte god brunch på helgerna vilken verkligen är att rekommendera (kostar dessutom bara 65 kronor). Dock kan det vara ganska fullt ibland. Mysig inredning och trevligt att man kan sitta ute på sommaren.
  • Sanna W
    Sanna W skrev om Cafe String
    Mysigt fik med bästa pajen och supergoda chokladbollar. Personalen är trevliga och inredningen härligt retroinspirerad :)

Nytorgsgatan 38, 116 40 Stockholm