Alla kategorier Flyttfirma Stockholms län Stockholm Hässelby-Vällingby Vinsta CaMa Service Flytt & Städ

CaMa Service Flytt & Städ

Krossgatan 30, 162 50 Vällingby — Visa karta

Att flytta är alltid jobbigt, oavsett om det är privat eller med ditt företag.
Det vi kan garantera dig är att det flyter på så snabbt och smidigt som möjligt. Dessutom har vi en trygghetsförsäkring via TryggHansa, vilket gör att du som kund kan känna dig extra trygg.

Vi på CaMa Service HB har en lång erfarenhet av allt inom flytthjälp. Det spelar ingen roll om det gäller flytt av en liten lägenhet, ett större kontor eller ett helt företag. Vi har specialutbildade packmästare, duktiga expressarbetare och skickliga chaufförer med lång erfarenhet. Dessutom använder vi det senaste vad gäller material och fordon.

Läs vad 282 kunder tycker om CaMa Service Flytt & Städ

• Robert S
    Robert S skrev om CaMa Service Flytt & Städ
    Moving services:
    I have been very happy with the moving services.
    The team arrived on time and was really quick and efficient.
    They paid attention to the flooring and the walls when moving the furniture and boxes and made sure that nothing was damaged during transportation.

Cleaning services:
    Overall OK.
    To be improved:
    1.) The team did not have all chemicals needed to clean sensitive surfaces.
    2.) They also arrived with 1 hour delay and called late to notify the delay.
  • Carl C
    Carl C skrev om CaMa Service Flytt & Städ
    CaMa har alltid haft ett professionellt bemötande. Vi har anlitat CaMa till en större flytt och en något mindre. De har varit flexibla och serviceinriktade. Inga önskemål har varit för svåra. Utförandet av jobbet har varit perfekt och inom bestämd tidsram.Vi kan varmt rekommendera dem för liknande jobb.
  • Hanna H
    Hanna H skrev om CaMa Service Flytt & Städ
    Så himla bra!!!! Toppen på alla vis - rent, snabbt,trevliga,effektiva👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻
  • Margitha G
    Margitha G skrev om CaMa Service Flytt & Städ
    Jag har fått hjälp med både flytt och städ.
    Jag är mycket nöjd med hur allt blev gjort!
    Punktlighet mycket mycket bra!
    Trevliga anställda! Fint städat och effektivt. Fick genast svar på det jag frågade om. Snabb i och urlastning!
    Utmärkt blir mitt omdöme!
  • Fanny A
    Fanny A skrev om CaMa Service Flytt & Städ
    Städ knäckte en fönsterbräda av marmor på mitten och ville först inte kompensera utöver att de skulle ersätta skivan. Flytt tog sönder 3 stora växter. Vad som från början var bra kontakt slutade i katastrof. REKOMMENDERAS EJ!
    2017-09-18 Selle S svarar Fanny A
    Hej Fanny!

Jag åtgärdade och betalade för alla skador, även bensinpengar för att ni skulle ta er ut till lägenheten igen. Därför känns det väldigt konstigt med det du skriver. Fönsterbräden beställdes och installerades efter 2 dagar. Man kan inte få en fönsterbräda fortare.
    Det har aldrig sagts från vår sida att inte betala fönsterbrädan. När det gäller växterna ser jag heller ingenting i våra mailkonversationer
    om detta!
  • Kenneth B
    Kenneth B skrev om CaMa Service Flytt & Städ
    Kan varmt rekommendera CaMA Service. Mycket serviceinriktade och proffsig kommunikation före, under och efter flytten.
  • Kristina A
    Kristina A skrev om CaMa Service Flytt & Städ
    Hej!
    Vi anlitade CaMa Service för en flytta från Hässelby till en lägenhet närmare stan. Vi hade mycket svårt att hitta flyttbolag som kunde ställa upp i juni månad. De flesta var fullbokade eller ville ta hutlöst betalt för att flytta en lördag. På CaMa Service var det dock samma pris på lördagar som på vardagar.
    Det var två killar som hjälpte oss med flytten. Dom kom i avtalad tid och flytten gick snabbt och smidigt. Dom hittade lätt till den nya adressen och bar in allt snabbt och utan skador. Dom talade ingen svenska, men det utgjorde inget hinder eftersom dom talade hyfsad engelska.
    Priset var skäligt för den tid och det arbete som utfördes.
    Jag kan rekommendera detta bolag till andra som ska flytta.
    Kristina
  • Chao C
    Chao C skrev om CaMa Service Flytt & Städ
    The best moving service company as I know in Stockholm.
  • Shannon L
    Shannon L skrev om CaMa Service Flytt & Städ
    CaMa service was recommended by a friend and we were not disappointed. They were efficient and moved us quickly. They were pros at packing Our enormous amount of things into a small storage area. We are hiring them again to complete the second stage of our move. I just wish we would have hired them to do the flyttstädning!
  • Ing-Mari V
    Ing-Mari V skrev om CaMa Service Flytt & Städ
    Very good I am satisfied with al service and it is god that you suport children with cancer. I have good help when i moved to Stockholm I am satisfied.

Ing-Mari
  • Ove L
    Ove L skrev om CaMa Service Flytt & Städ
    CaMa Service Flytt & Städ har varit mycket tillmötesgående med planeringen av vår flytt. Vårt sena önskemål om en veckas tidigare flytt mötte inga hinder.
    Flyttkillarna hanterade vårt flyttgods mycket professionellt utan några som helst intermezzon och skador.
    Städpatrullen skötte likväl sitt uppdrag utan någon som helst anmärkning.
  • Ann-cathrin J
    Ann-cathrin J skrev om CaMa Service Flytt & Städ
    Köpte packing, flytt och flyttstäd. Mycket trevligt bemötande. Packning ingick i uppdraget och allt var välpackat men de packade inte riktigt allt - det sista tog vi ta själva. Uppdraget tog längre tid än de beräknat men ingen lunchpaus togs och energin tog slut på slutet - det blev inte de sista timmarna.
  • Ingela H
    Ingela H skrev om CaMa Service Flytt & Städ
    Jag har anlitat CaMa Service Flytt & Städ tre gånger, både för flytt och städ. Jag är supernöjd med allt! Inget har gått sönder i flytten och städningen var fläckfri - varenda gång! Rekommenderas varmt!
  • Amporo L
    Amporo L skrev om CaMa Service Flytt & Städ
    Allt gick efter beställning och överenskommelse
    Bara bra betyg för firman.
  • Sara S
    Sara S skrev om CaMa Service Flytt & Städ
    Bra bemötande vid kontakt men en av de två flyttkillar var inte direkt snabb eller glad utan upplevdes som han tyckte det bar jobbigt tråkigt och pustade mest. Städet var under all kritik men vana fixade detta snabbt även om en vecka gått från städ så allt blev bra tillslut.
    2017-09-11 Selle S svarar Sara S
    Hej Sara!

Det är väldigt tråkigt att du fick en så dålig upplevelse av våra tjänster!
    Frågan är om flyttkillarna gjorde flytten på uppskattad tid eller om det tog längre tid? Att de pustade är ju lätt att förstå då det är inte det lättaste att bära möbler hela dagarna, sen självklart ska man vara trevlig oavsett vad. Så denna kritiken uppskattas verkligen.
  • Anna L
    Anna L skrev om CaMa Service Flytt & Städ
    Smidigt och bra pris. Lätta att ha att göra med.
  • Andreas S
    Andreas S skrev om CaMa Service Flytt & Städ
    Jag fick hjälp med både flytt och städ. Allt fungerade toppen. Kan rekommenderas.
  • Birgitta M
    Birgitta M skrev om CaMa Service Flytt & Städ
    Hjälp med flytt av två sängar. Mycket bra och proffsigt gjort. Anlitar dem gärna igen när det behövs
  • Lina L
    Lina L skrev om CaMa Service Flytt & Städ
    Jag har fått hjälp med både flytt och städning. Både bemötandet och utförandet har varit toppen, jag är så nöjd! Jag kan varmt rekommendera Cama, då får man ett bekymmer mindre i allt flyttkaos när man kan släppa dessa sysslor i goda händer.
  • Kay B
    Kay B skrev om CaMa Service Flytt & Städ
    Mycket trevligt och bra bemötande. Flyttkillarna var snabba och allt löpte på över förväntningarna vi hade. En liten oro vi hade var att killarna hade dålig lyftteknik och få hjälpmedel, vilket är lätt att åtgärda.
    2017-09-05 Selle S svarar Kay B
    Hej Kay

Jag förstår din oro, alla bilar har selar som grabbarna sällan använder, utbildnnng inlyfttekning har de fått! Tyvärr kan vi inte vara ute på varje jobb och tvinga de att lyft så som man bör!

Men ska absolut ta upp detta på nästa personalmöte
  • Nils L
    Nils L skrev om CaMa Service Flytt & Städ
    Mkt nöjda med CaMa vid vår flytt från Stockholm till Skåne.
  • Jennie A
    Jennie A skrev om CaMa Service Flytt & Städ
    Super-flexibla och trevliga. Ändrade datum och tid och det var inga problem. Rekommenderas varmt!
  • Robert W
    Robert W skrev om CaMa Service Flytt & Städ
    Perfekt flytt!
    Hjälpsam trevlig personal! :-)
  • Therese C
    Therese C skrev om CaMa Service Flytt & Städ
    Kom i tid och gjorde ett bra jobb! flyttade och packade ner och upp allt utan problem. Anlitade samma företag till flyttstäd och hemmet blev skinande rent trots ett riktigt tungt städjobb. Båda tjänsterna var det bra pris på och skulle definitivt anlita dom igen
  • Sara W
    Sara W skrev om CaMa Service Flytt & Städ
    Proffsiga och pålitliga. Bra service och duktiga flyttkillar.
    Om jag jämför med den flyttfirma som min motpart i lägenhetsbytet hade så var CaMa mycket bättre.
    Kanske att det blev något dyrt men efter rutavdraget är jag nöjd. Kan varmt rekommendera CaMa!
  • Matthias L
    Matthias L skrev om CaMa Service Flytt & Städ
    Flytt av soffgrupp till Gotland.
    Bra bemötande allt var smidigt och bra.
  • Vanessa M
    Vanessa M skrev om CaMa Service Flytt & Städ
    Very quick and polite team! I had only some big furniture plus around 30 boxes and they performed the moving in less time than what we anticipated. Great experience!
  • Sara H
    Sara H skrev om CaMa Service Flytt & Städ
    Den bästa flyttfirma jag någonsin använt. Utan konkurrens. Har flyttat sju gånger de senaste 12 åren. Detta är första gången jag har varit med om snabba killar. Inga pauser. Jobbade stenhårt. Supertrevliga. Noggranna. Såg till att golven i nya lägenheten inte skadades. Aldrig varit med om en snabbare, bättre, smidigare flytt. "Inga problem". Dessutom extremt prisvärt. Den enda lilla kritiken är att man måste vara noggrann med att säga till vad man vill ha INNAN, att killarna ska ta med bubbelplast eller skydd till tavlor t ex.
    2017-08-19 Selle S svarar Sara H
    Hej Sara,

Tack för din respons! Tavlor skyddas med kartonger i bilen! Sände blir inte oskyddade!
    Men vi ska tänka på vad du skrivit och få är se hur vi kan läsa det på ett smidigt sätt
  • Rolf N
    Rolf N skrev om CaMa Service Flytt & Städ
    Vi har använt CaMa både för flytt och slutstäd. Flytten var bokad till 09.00. Grabbarna kom precis i tid. Vi gick igenom vad som skulle göras. När dom flyttade sakerna så var dom försiktiga och jobbade metodiskt. Möbler eller andra mindre saker som kankse inte var packade som dom borde tog dom hand om på ett utmärkt sätt utan att klaga.Kl.14.00 hade vi en hiss tid bokad för flytten och där stog dom och väntande. 16.00 var allt klart :-)
    Sen hade vi även bokat flyttstäd vilket också fungerande perfekt.
    Att kontakta CaMa var också enkelt, jag tror det mesta gjorde vi via mail. Var det en lördag kväll så fick man svar nästan direkt :-)
    Tack för bra service.
    Roffe
  • Carina E
    Carina E skrev om CaMa Service Flytt & Städ
    Vi anlitade CaMa för flytt från vårt hus till lägenhet. Allt fungerade perfekt. Bra bemötande vid beställning, smidigt med kartonger och framförallt så duktiga ansvarsfulla killar som hjälpte oss med själva flytten. Tack! Kan varmt rekommendera CaMA.
  • Lise-Lotte A
    Lise-Lotte A skrev om CaMa Service Flytt & Städ
    Anlitade CaMa för packning, flytt och slutstädning. Allt fungerade perfekt och städningen perfekt utan en enda anmärkning. Toppen företag och trevlig personal!
  • Bjarne B
    Bjarne B skrev om CaMa Service Flytt & Städ
    Anlitade CaMa för flytt och flyttstädning i början av mars. Riktigt bra utfört! Kanonkillar som skötte packning och flytt av all vår bröte! Riktigt trevliga också! Rekommenderas!
  • Veronika L
    Veronika L skrev om CaMa Service Flytt & Städ
    Cama hjälpte mig flytta från mitt radhus. Killarna var trevliga, noggranna, snabba och smidiga att ha att göra med. Kommer anlita dem för min nästa flytt med!
  • Gustav A
    Gustav A skrev om CaMa Service Flytt & Städ
    Bra snabb flytt! Hög Service och positiv energi.
  • Barbro H
    Barbro H skrev om CaMa Service Flytt & Städ
    Jag är väldigt nöjd med CaMa Service. De är proffsiga,lyhörda och alltid i god tid till de uppdrag jag anlitar dem för. Kan varmt rekommendera dem!
    /Barbro, Inredningsstylist och nöjd kund!
  • Paul W
    Paul W skrev om CaMa Service Flytt & Städ
    Enkelt och smidigt, bra utfört jobb.
  • Ramona A
    Ramona A skrev om CaMa Service Flytt & Städ
    Jag var nöjd med erat städande och ni var jätteduktiga. Det var skinande rent överallt (förutom under kylen)! Det gör dock ingenting, allt annat var jättefint! :)
    2017-03-01 Selle S svarar Ramona A
    Hej Ramona!

Tack för din feedback. Vi brukar göra under frys/kyl men då måste du som kund dra ut det. Måste ha blivit en miss i kommunikationen.
    Vi mer om ursäkt frö det men väldigt kul och höra att du blev nöjd
  • Charlotte  P
    Charlotte P skrev om CaMa Service Flytt & Städ
    Hej,
    Vi hade beställt flytthjälp. Det var 3 killar som kom. De kom prick i tid, var väldigt trevliga, effektiva, mycket försiktiga med allt de bar ut och in samt tog av sig skorna när de skulle bära in allt i den nya bostaden. Innan de ställde möblerna på plats så sa de åt oss att sätta "tassar" på dem så att inte golven skulle få fula märken (vilket vi naturligtvis gjorde).
    Vi är mycket nöjda och rekommenderar gärna CaMa Service till andra
  • Christer U
    Christer U skrev om CaMa Service Flytt & Städ
    Enkelt och smärtfritt. Väldigt duktiga flyttkillar som löste problem med besvärliga möbler förvånansvärt lätt.
  • Karin S
    Karin S skrev om CaMa Service Flytt & Städ
    Bra bemötande vid första kontakten per telefon. De tre personer som utförde
    storstädningen hemma hos oss var mycket effektiva och duktiga. Vi är mycket nöjda och kommer vid behov att anlita företaget igen.
  • Maud R
    Maud R skrev om CaMa Service Flytt & Städ
    Är hittills mycket nöjd, får alltid snabba mailsvar. Flytten gick mycket bra, trevliga killar och duktiga.

Har ännu inte fått städning, blir den 14 febr, hoppas den blir lika bra!
  • Leif K
    Leif K skrev om CaMa Service Flytt & Städ
    Vi har anlitad CaMa Service för städning, dels en totalstädning av lägenhet efter renovering samt "julstädning". Båda gångerna har arbetet utförts mycket tillfredsställande, tjejerna har varit serviceminded och noggranna, och lämnat lägenheten skinnande rent! Vi kan bara varmt rekommendera CaMa, och kommer att vända oss till dom nästa gång det blir aktuell.
    / Leffe K
  • Emilia T
    Emilia T skrev om CaMa Service Flytt & Städ
    De var punktliga och packade/bar/konkade utan att klaga det minsta när planer ändrades eller saker lades på deras lista.

Trevliga o prisvärda!
  • Karin S
    Karin S skrev om CaMa Service Flytt & Städ
    Mk bra service. Allt flyter på så bra och smidigt. Känns seriöst. 2ggn vi anlitar CaMa och lika nöjda bägge gångerna.
  • Johanna B
    Johanna B skrev om CaMa Service Flytt & Städ
    Pålitliga, försiktiga och punktliga. Mycket nöjd!
  • Åsa K
    Åsa K skrev om CaMa Service Flytt & Städ
    Snabba svar hela tiden. Väl genomfört på alla sätt, både flyttning och städning. Bra pris. Jag har rekommenderat firman till två personer redan.
    Selle S gillar detta
  • Jeanette A
    Jeanette A skrev om CaMa Service Flytt & Städ
    Bra mötande och proffsig service!
    Selle S gillar detta
  • Anna B
    Anna B skrev om CaMa Service Flytt & Städ
    MYCKET gott hjärta, hafsigt utförande.
    Jag var försenad, så CaMa erbjöd sig att packa ner det sista. Jag sa tacksamt ja. Saker stoppades ner huller om buller, antika porslinskrukor HELT UTAN PAPPER medan sju stycken bestick låg lindade i fyra lager papper. Ingen notering om innehållet i lådorna. Jag hjälpte till med avlastningen. Hann inte se vart lådorna med mina verktyg tog vägen, de ligger fortfarande begravda bland andra lådor, försvårar och försenar enormt för mig (de ÄR märkta, når bara inte lådorna). Tog tre dagar innan jag hittade innehållet från kyl, frys och skafferiet. Fick kasta mat för ca 500kr. Bl a egenplockade kantareller. Ledsamt. Ingen av de två leveranskillarna kunde svenska, den ena hyfsad engelska. Dock mycket trevliga. USELT STÄDAT.
    2017-01-20 Selle S svarar Anna B
    Hej Anna!

För det första är jag väldigt chockad av det då du skriver. I dina mail efter avslutet arbete har du inte nämnt något av detta utan vid varje gång påpekad hur nöjd och tacksam du är. När det gäller att sakerna bara låg i kartonger, så blev ju situationen den att det inte ens var bokat för packning utan det var improvisation klockan 06.00. Du skulle vara färdigpackad och det var du långt ifrån. Självklart lådorna blev inte märkta då vi inte hade några etiketter med oss. Du du flyttade väldigt mycket saker till en lite lägenhet och det knappt fanns plats att ställa in saker ställdes det in så att det inte stog utanför lägenheten. När det gäller maten så kan du inte förvänta dig att utföra en flytt på 400km och tro att maten håller.

Städningen var väldigt bra utförd, då du beställde en flyttstädning och inte sanering. Din lägenhet behöver saneras och totalrenoveras.
  • Stefan R
    Stefan R skrev om CaMa Service Flytt & Städ
    Nogranna och höll vad som lovats.
  • Jonas B
    Jonas B skrev om CaMa Service Flytt & Städ
    Vi använde CaMa service för flytt och flyttstädning. Allt gick som planerat. De arbetade hårt hela dagen och var försiktiga. Extra plus för att de var mycket trevliga.

Städningen var utmärkt genomförd.

Krossgatan 30, 162 50 Vällingby