CaMa Service Flytt & Städ Stockholm

CaMa Service Flytt & Städ Stockholm

www.camaservice.se
  • BadgeTwelveYears
1 230

Att flytta är alltid jobbigt, oavsett om det är privat eller med ditt företag. Det vi kan garantera dig är att det flyter på så snabbt och smidigt som möjligt. Dessutom har vi en trygghetsförsäkring via TryggHansa, vilket gör att du som kund kan känna dig extra trygg. Vi på CaMa Service AB har en lång erfarenhet av allt inom...

1230 omdömen om CaMa Service Flytt & Städ Stockholm

Sedan starten hos Reco 2013

Gun Ann-Britt L
Skrev om CaMa Service Flytt & Städ Stockholm

Snabb och korrekt kommunikation, väl utfört arbete, prisvärt. Rekommenderas!

Susanne R
Skrev om CaMa Service Flytt & Städ Stockholm

Kontakten med kontoret var inte särskilt positiv. Inte så serviceinriktad. Flyttstädningen såg bra ut. Hoppas de nya ägarna tycker detsamma. Positivt överraskad att vitvarorna var tillbaka på sin plats. Luktade gott och rent

Svar från CaMa Service Flytt & Städ Stockholm

hej, Tack för din feedback och så kul att du är nöjd med utförandet.

Bo Gunnar S
Skrev om CaMa Service Flytt & Städ Stockholm

Kom på avtalad tid, trevligt bemötande och löste smidigt de problem som uppstod (soffan för stor för hissen). Flytthjälp av delar av möbler efter dödsbo. Mycket nöjd.

Anders A
Skrev om CaMa Service Flytt & Städ Stockholm

Den flyttfirma som från början hade vårt ärende gick i konkurs men CaMa service tog över vårt ärende och genomförde det hela strålande Tack till all trevlig personal vi mött Rekommenderas varmt Anders&Ewa

Jessica H
Skrev om CaMa Service Flytt & Städ Stockholm

Billiga, snabba och effektiva. Smidigt att man kunde betala på plats.😊

Svar från CaMa Service Flytt & Städ Stockholm

Hej! Tack för att du tog dig tid och ge oss feedback! Lycka till i ert nya hem Med vänlig hälsning, CaMa Service

Vanja M
Skrev om CaMa Service Flytt & Städ Stockholm

Mycket nöjd med både flytten och städningen. ”Flyttkarlarna” var både snabba, kreativa och trevliga. Kände förtroende för CAMA redan vid första kontakten … ordning & reda! Rekommenderas alltså varmt.

Ulrika K
Skrev om CaMa Service Flytt & Städ Stockholm

Trevliga tjejer som gjorde ett bra jobb.

Katri Johanna O

Duktiga, punktliga och noggranna

Kim Victor Velitchko H
Skrev om CaMa Service Flytt & Städ Stockholm

Professionellt, tillmötesgående och mycket effektiva och duktiga på själva flyttdagen!

Hanna Sofie Terese R
Skrev om CaMa Service Flytt & Städ Stockholm

Hejja er!! Superbra service och Mathias + Emanuel gjorde ett fantastiskt jobb!

Birgitta Lisa Gunilla D
Skrev om CaMa Service Flytt & Städ Stockholm

Min flytt blev den bästa tänkbara tack vare CaMa, snabb och proffsig. Jag rekommenderar gärna detta företag med det allra varmaste

Irmelin Elisabeth Mairi Claire A
Skrev om CaMa Service Flytt & Städ Stockholm

Mycket nöjd trevliga killar, med bra kunskap i sitt yrke, flyttning.Så ger firman ett bra betyg , Mvh Claire Althoff

Sölve Ronny S
Skrev om CaMa Service Flytt & Städ Stockholm

Rekommenderas Anlitade CaMa Service Flytt o Städ för utflyttning, magasinering i 2-3 veckor, inflyttning samt även för slutstädning. Bra utfört arbete.

Carl O
Skrev om CaMa Service Flytt & Städ Stockholm

Alltid lika fint och rent efter de varit på plats. Rekommenderas :)

Ninnie Maria Eleonora H
Skrev om CaMa Service Flytt & Städ Stockholm

Det var bra, trevliga killar som gjorde sitt jobb snabbt och effektivt!

Camilla Margareta J
Skrev om CaMa Service Flytt & Städ Stockholm

Killarna var fantastiska ! Glada, positiva och försiktiga med alla möbler. Dom kämpade hårt och bar upp allt tre trappor. Bästa betyget till firman och dess anställda.

Berit B
Skrev om CaMa Service Flytt & Städ Stockholm

Vi fick hjälp med städ efter renovering av badrum! Vi blev mycket nöjda!

Bo Lennart I
Skrev om CaMa Service Flytt & Städ Stockholm

Punktiga, flexibla, snabba! Rekommenderar Cama till alla som ska flytta o flyttstäda.

Gizella B
Skrev om CaMa Service Flytt & Städ Stockholm

Effektivt och utmärkt utförd tjänst som jag beställde per telefon. Rent och snyggt efter att företaget lämnat hemmet. Jättenöjd.

Henrik I
Skrev om CaMa Service Flytt & Städ Stockholm

Snabbt, effektivt, inga krusiduller. Missförstånd om p-plats för lastbilen löstes snabbt

Ludvig G
Skrev om CaMa Service Flytt & Städ Stockholm

Otroligt proffsiga och tillmötesgående, kommer använda Camas tjänster igen och kommer definitivt rekommendera till andra.

Peter G
Skrev om CaMa Service Flytt & Städ Stockholm

Bra utfört och effektivt arbetat

Moa Linnea M
Skrev om CaMa Service Flytt & Städ Stockholm

Vi hade både flytt och städ och båda utfördes på ett superbra sätt! Lätt att boka, väldigt tydligt vad man betalar för, lätta att få tag på på både telefon och mejl. Trevliga!! Både chefen och dom som skötte flytten. (jag träffade inte dom städade). Städningen var fläckfri! Jag rekommenderar detta företag och kommer tipsa om dom när någon behöver flytt och flyttstädning!

Lena Hjördis Susanne M

Trevligt Snabbt Noggrant Bra pris där allt ingick

Hej H
Skrev om CaMa Service Flytt & Städ Stockholm

trevliga och hjälpsamma under flytthjälpen

Bengt Ulf Roger K
Skrev om CaMa Service Flytt & Städ Stockholm

Jag är själv gammal lastbilschaufför (43 år bakom ratten) och vet hur svårt det är att göra privatkunder nöjda. De killarna som kom och hjälpte oss var fantastiskt duktiga på sitt jobb och trevliga och på gott humör. De jobbade snabbt och effektivt, inte en ena sak att klaga på. Jag hoppas att jag inte ska flytta inom en snar framtid men jag kommer inte att tveka utan kommer att välja CaMa igen. TACK FÖR ALL HJÄLP.

Anderson M
Skrev om CaMa Service Flytt & Städ Stockholm

The trasport service was perfect and fast, they arrived on time, were friendly and organized.

Pierre Victor W
Skrev om CaMa Service Flytt & Städ Stockholm

Använde oss av företaget vid flytt från Stockholm till Göteborg och är väldigt nöjda! Bra kommunikation, väldigt punktliga och trevliga killar som skötte flytten.

Selle S gillar detta

Munevera S
Skrev om CaMa Service Flytt & Städ Stockholm

Otydlighet från början gällande offert bekräftelse vilken dag och vad som ingår i det. Jag som kund förväntades att räkna antal kubik istället för att få sådan information i förväg, Fick extra kostnader på grund av detta när jag redan blev ställd i en situation där jag inte hade något val än att acceptera det. Oprofessionellt och stressad arbete.

Svar från CaMa Service Flytt & Städ Stockholm

Hej Munervera, Tråkigt att du fick den upplevelsen då vi ständigt jobbar efter att ha nöjda kunder. I offerten framgår det tydligt att det ingår 2 personer och en bil om 25 kubik. Vi gör en estimering baserad på din information. Detta prata även du och jag om i telefon där du hade förståelse för detta. Om det blir överkubik så erbjuder vi alltid att åka tillbaka och hämta resten av grejorna mot en ersättning. Att det upplevelse stressigt kan också bero på att du inte riktigt hade koll på vad som skulle med. -Zeyn

Celia Maria Annie L
Skrev om CaMa Service Flytt & Städ Stockholm

Kan varmt rekommendera CaMa Service och flytt . Anlitande dem för en lägenhetsflytt och de gjorde ett helt fantastiskt jobb igår . Så proffsiga och trevliga !! Trots lite strul på vägen med tex trasig hiss så var killarna flexibla och positiva och löste situationen på bästa sätt .

Caroline S
Skrev om CaMa Service Flytt & Städ Stockholm

Flytten gick snabbt och smidigt. Vi är nöjda med bemötandet.

Inga Malena S
Skrev om CaMa Service Flytt & Städ Stockholm

Vi har städhjälp och fönsterputs från Cama Service och är mycket nöjda. Vi har anlitat dem i flera år och är nöjda med pålitlig service och väl utfört arbete.

Anna Yu Helena G
Skrev om CaMa Service Flytt & Städ Stockholm

God service på telefon och snabb flytt!!

Oskar Roland C
Skrev om CaMa Service Flytt & Städ Stockholm

Supertrevliga och snabba killar som hjälpte oss flytta.

Thomas E
Skrev om CaMa Service Flytt & Städ Stockholm

Vi är väldigt nöjda med flytt-tjänsten! Allt gick väldigt smidigt, de var punktliga, trevliga och arbetade effektivt. Även flexibla. Svarade snabbt och trevligt på mail/frågor. Vi tog in flera offerter och CaMa gav i jämförelse med andra ett väldigt konkurrenskraftigt pris. Rekommenderar!

Gustaf Sven Olof R
Skrev om CaMa Service Flytt & Städ Stockholm

Alltid professionellt bemötande. Alltid väl utförd städning.

Markus A
Skrev om CaMa Service Flytt & Städ Stockholm

CaMa är noggranna och gör alltid skinande rent hemma till en rimlig kostnad.

Mikael A

Har haft CaMa städ i över 10 år och är jättenöjd med dom☺️🙏

Mikaela Elisabeth K
Skrev om CaMa Service Flytt & Städ Stockholm

Superbra flyttare och städare! Jättenöjd med servicen och bemötandet.

Mobeen Ahmed K
Skrev om CaMa Service Flytt & Städ Stockholm

I have home cleaning service from CaMa. The staff is friendly and professional.

Mikael Claes Peter F
Skrev om CaMa Service Flytt & Städ Stockholm

Jag har haft städning länge med CaMa. Jag tycker de är toppen och noggranna!

Sara R
Skrev om CaMa Service Flytt & Städ Stockholm

Otroligt smidiga, flexibla och grym service.

Tine W
Skrev om CaMa Service Flytt & Städ Stockholm

Fantastiskt fint städat. Hela kontoret kändes otroligt rent. Från golv till minsta lilla kaffekanna. Rekommenderas varmt!

Laurent Guy Thierry H
Skrev om CaMa Service Flytt & Städ Stockholm

When we submit our form for a quote, CaMa called us almost immediately. Giving tips many tips, be very polite and helpful. We receive the offer the same day and the moving date 4 days later started Karlskrona to Stockholm! They keep you informed on the procedure, they are professional, very cool, fast and caring. I definitely recommend to work with them! Thank you CaMa service!

Svar från CaMa Service Flytt & Städ Stockholm

Thank you so much for your positive feedback! We're thrilled to hear that you had a great experience with CaMa. Providing excellent service and keeping our customers informed every step of the way is our top priority. We appreciate your recommendation and look forward to assisting you in the future. Thank you for choosing CaMa Service

Kent Magnus Apollo F
Skrev om CaMa Service Flytt & Städ Stockholm

Lätta att nå på telefon, punktliga och väldigt trevliga att ha att göra med.

Svar från CaMa Service Flytt & Städ Stockholm

Tack för att du delar din erfarenhet! Vi är glada att att du är nöjd. Varmt välkommen åter, CaMa Service

Mustafa Ö
Skrev om CaMa Service Flytt & Städ Stockholm

Cama Service has informed me with all of the process and paper works need to be done before moving to UK. That was the main reason for choosing them. And the transport was handled good and fast. I am happy to use this firm for my movement.

Svar från CaMa Service Flytt & Städ Stockholm

We prioritize clarity to ensure you feel confident throughout. Your satisfaction is our goal, and we wish you all the best in your new home. - CaMa Service AB

Emile N

Professionella och väldigt trevliga. 10/10

Viktoria B
Skrev om CaMa Service Flytt & Städ Stockholm

Beställde både flytt och städ och är nöjd med alltsammans.

Svar från CaMa Service Flytt & Städ Stockholm

Tack för din feedback! Vi är glada att höra att du är nöjd med både flytt- och städtjänsterna. Kundnöjdhet är vår främsta prioritet. Varmt välkommen åter! Hälsningar CaMa Service AB

Andrea V
Skrev om CaMa Service Flytt & Städ Stockholm

Toppen och säker flytt! Kunde inte varit bättre

Svar från CaMa Service Flytt & Städ Stockholm

Hej, Tack för din feedback och så roligt att du är nöjd! Lycka till med ditt nya boende. //CaMa Service AB

Malin Leonor F
Skrev om CaMa Service Flytt & Städ Stockholm

Andra gången vi använder CaMa och de är otroligt proffsiga. Vi skulle börja kl 8 och 7.50 var de på plats och redo. Skyddade alla våra möbler och packade ned köket väldigt varsamt och var dessutom snabba. Vi är väldigt nöjda.

Svar från CaMa Service Flytt & Städ Stockholm

Roligt med återkommande kunder och så kul att du var nöjd även denna gången! Du är varmt välkommen åter! - CaMa Service AB