Alla kategorier Flyttfirma Stockholms län Stockholm Hässelby-Vällingby Vinsta CaMa Service Flytt & Städ

CaMa Service Flytt & Städ

Krossgatan 30, 162 50 Vällingby — Visa karta

Att flytta är alltid jobbigt, oavsett om det är privat eller med ditt företag.
Det vi kan garantera dig är att det flyter på så snabbt och smidigt som möjligt. Dessutom har vi en trygghetsförsäkring via TryggHansa, vilket gör att du som kund kan känna dig extra trygg.

Vi på CaMa Service HB har en lång erfarenhet av allt inom flytthjälp. Det spelar ingen roll om det gäller flytt av en liten lägenhet, ett större kontor eller ett helt företag. Vi har specialutbildade packmästare, duktiga expressarbetare och skickliga chaufförer med lång erfarenhet. Dessutom använder vi det senaste vad gäller material och fordon.

Läs vad 252 kunder tycker om CaMa Service Flytt & Städ

• Lise-Lotte A
    Lise-Lotte A skrev om CaMa Service Flytt & Städ
    Anlitade CaMa för packning, flytt och slutstädning. Allt fungerade perfekt och städningen perfekt utan en enda anmärkning. Toppen företag och trevlig personal!
  • Bjarne B
    Bjarne B skrev om CaMa Service Flytt & Städ
    Anlitade CaMa för flytt och flyttstädning i början av mars. Riktigt bra utfört! Kanonkillar som skötte packning och flytt av all vår bröte! Riktigt trevliga också! Rekommenderas!
  • Veronika L
    Veronika L skrev om CaMa Service Flytt & Städ
    Cama hjälpte mig flytta från mitt radhus. Killarna var trevliga, noggranna, snabba och smidiga att ha att göra med. Kommer anlita dem för min nästa flytt med!
  • Gustav A
    Gustav A skrev om CaMa Service Flytt & Städ
    Bra snabb flytt! Hög Service och positiv energi.
  • Barbro H
    Barbro H skrev om CaMa Service Flytt & Städ
    Jag är väldigt nöjd med CaMa Service. De är proffsiga,lyhörda och alltid i god tid till de uppdrag jag anlitar dem för. Kan varmt rekommendera dem!
    /Barbro, Inredningsstylist och nöjd kund!
  • Paul W
    Paul W skrev om CaMa Service Flytt & Städ
    Enkelt och smidigt, bra utfört jobb.
  • Ramona A
    Ramona A skrev om CaMa Service Flytt & Städ
    Jag var nöjd med erat städande och ni var jätteduktiga. Det var skinande rent överallt (förutom under kylen)! Det gör dock ingenting, allt annat var jättefint! :)
    2017-03-01 Selle S svarar Ramona A
    Hej Ramona!

Tack för din feedback. Vi brukar göra under frys/kyl men då måste du som kund dra ut det. Måste ha blivit en miss i kommunikationen.
    Vi mer om ursäkt frö det men väldigt kul och höra att du blev nöjd
  • Charlotte  P
    Charlotte P skrev om CaMa Service Flytt & Städ
    Hej,
    Vi hade beställt flytthjälp. Det var 3 killar som kom. De kom prick i tid, var väldigt trevliga, effektiva, mycket försiktiga med allt de bar ut och in samt tog av sig skorna när de skulle bära in allt i den nya bostaden. Innan de ställde möblerna på plats så sa de åt oss att sätta "tassar" på dem så att inte golven skulle få fula märken (vilket vi naturligtvis gjorde).
    Vi är mycket nöjda och rekommenderar gärna CaMa Service till andra
  • Christer U
    Christer U skrev om CaMa Service Flytt & Städ
    Enkelt och smärtfritt. Väldigt duktiga flyttkillar som löste problem med besvärliga möbler förvånansvärt lätt.
  • Karin S
    Karin S skrev om CaMa Service Flytt & Städ
    Bra bemötande vid första kontakten per telefon. De tre personer som utförde
    storstädningen hemma hos oss var mycket effektiva och duktiga. Vi är mycket nöjda och kommer vid behov att anlita företaget igen.
  • Maud R
    Maud R skrev om CaMa Service Flytt & Städ
    Är hittills mycket nöjd, får alltid snabba mailsvar. Flytten gick mycket bra, trevliga killar och duktiga.

Har ännu inte fått städning, blir den 14 febr, hoppas den blir lika bra!
  • Leif K
    Leif K skrev om CaMa Service Flytt & Städ
    Vi har anlitad CaMa Service för städning, dels en totalstädning av lägenhet efter renovering samt "julstädning". Båda gångerna har arbetet utförts mycket tillfredsställande, tjejerna har varit serviceminded och noggranna, och lämnat lägenheten skinnande rent! Vi kan bara varmt rekommendera CaMa, och kommer att vända oss till dom nästa gång det blir aktuell.
    / Leffe K
  • Emilia T
    Emilia T skrev om CaMa Service Flytt & Städ
    De var punktliga och packade/bar/konkade utan att klaga det minsta när planer ändrades eller saker lades på deras lista.

Trevliga o prisvärda!
  • Karin S
    Karin S skrev om CaMa Service Flytt & Städ
    Mk bra service. Allt flyter på så bra och smidigt. Känns seriöst. 2ggn vi anlitar CaMa och lika nöjda bägge gångerna.
  • Johanna B
    Johanna B skrev om CaMa Service Flytt & Städ
    Pålitliga, försiktiga och punktliga. Mycket nöjd!
  • Åsa K
    Åsa K skrev om CaMa Service Flytt & Städ
    Snabba svar hela tiden. Väl genomfört på alla sätt, både flyttning och städning. Bra pris. Jag har rekommenderat firman till två personer redan.
  • Jeanette A
    Jeanette A skrev om CaMa Service Flytt & Städ
    Bra mötande och proffsig service!
  • Anna B
    Anna B skrev om CaMa Service Flytt & Städ
    MYCKET gott hjärta, hafsigt utförande.
    Jag var försenad, så CaMa erbjöd sig att packa ner det sista. Jag sa tacksamt ja. Saker stoppades ner huller om buller, antika porslinskrukor HELT UTAN PAPPER medan sju stycken bestick låg lindade i fyra lager papper. Ingen notering om innehållet i lådorna. Jag hjälpte till med avlastningen. Hann inte se vart lådorna med mina verktyg tog vägen, de ligger fortfarande begravda bland andra lådor, försvårar och försenar enormt för mig (de ÄR märkta, når bara inte lådorna). Tog tre dagar innan jag hittade innehållet från kyl, frys och skafferiet. Fick kasta mat för ca 500kr. Bl a egenplockade kantareller. Ledsamt. Ingen av de två leveranskillarna kunde svenska, den ena hyfsad engelska. Dock mycket trevliga. USELT STÄDAT.
    2017-01-20 Selle S svarar Anna B
    Hej Anna!

För det första är jag väldigt chockad av det då du skriver. I dina mail efter avslutet arbete har du inte nämnt något av detta utan vid varje gång påpekad hur nöjd och tacksam du är. När det gäller att sakerna bara låg i kartonger, så blev ju situationen den att det inte ens var bokat för packning utan det var improvisation klockan 06.00. Du skulle vara färdigpackad och det var du långt ifrån. Självklart lådorna blev inte märkta då vi inte hade några etiketter med oss. Du du flyttade väldigt mycket saker till en lite lägenhet och det knappt fanns plats att ställa in saker ställdes det in så att det inte stog utanför lägenheten. När det gäller maten så kan du inte förvänta dig att utföra en flytt på 400km och tro att maten håller.

Städningen var väldigt bra utförd, då du beställde en flyttstädning och inte sanering. Din lägenhet behöver saneras och totalrenoveras.
  • Stefan R
    Stefan R skrev om CaMa Service Flytt & Städ
    Nogranna och höll vad som lovats.
  • Jonas B
    Jonas B skrev om CaMa Service Flytt & Städ
    Vi använde CaMa service för flytt och flyttstädning. Allt gick som planerat. De arbetade hårt hela dagen och var försiktiga. Extra plus för att de var mycket trevliga.

Städningen var utmärkt genomförd.
  • Jan R
    Jan R skrev om CaMa Service Flytt & Städ
    Allt gick bra och smidigt på Utsatt tid.
  • Malin C
    Malin C skrev om CaMa Service Flytt & Städ
    Extremt nöjd med CaMa då jag fick hjälp med flytt till Göteborg från Stockholm. Inklusive flyttstädning.

De var supertrevliga, proffsiga och underlättade för mig med nycklar som skulle till mäklare samt förvaringsförråd. Kan varmt rekommendera dem!
  • Melek D
    Melek D skrev om CaMa Service Flytt & Städ
    Mycket bra flytthjälp. Inte mycket att klaga på
  • Bengterik L
    Bengterik L skrev om CaMa Service Flytt & Städ
    Vänligt bemötande, hjälp med flytt, märkligt att flyttkarlarna inte hade bärselar och att de inte tog ansvar för flytt av takkronor och krukväxter, ingen av de pratade svenska! De jobbade annars på med tämligen gott humör hela dagen utan lunchrast.
  • Lisa A
    Lisa A skrev om CaMa Service Flytt & Städ
    Vi är enormt nöjda med CaMa Service Flytt & Städ! Vi anlitade firman för både flytthjälp och flyttstädning! Flyttkillarna var snabba noggranna hjälpsamma och trevliga! Städningen utfördes av tre tjejer som utförde städningen utan anmärkning! Mycket fint blev det! 5 poäng av 5 möjliga!!
  • Solveigs L
    Solveigs L skrev om CaMa Service Flytt & Städ
    Jag har köpt flytthjälp och flyttstädning. Saknade en sammanfattande offert som beskrev tjänsterna, vad som ingår och vad som inte ingår. Otydligt vad som förväntades av mig att förbereda. Ex flyttkartongerna kom som tur var när vi var hemma, annars hade de stått ute i regnet. fick aldrig en bekräftelse eller tidpunkt när de skulle levereras. Fantastiskt bra jobb under flyttdagen av flyttgubbarna och även av städpersonalen. Trevligt bemötande, hårt jobb med glada miner. Rekommenderar gärna andra att använda CaMa flytt och städ.
    2016-10-20 Selle S svarar Solveigs L
    Hej Solveigs!

Ber om ursäkt att du inte fick en skriftlig bekräftelse, men kartonger osv levererades på önskade datum från er sida!
    Vi har haft väldigt mycket telefonkontakt och då blev det istället brist i kommunikationen gällande det skriftliga!

Vi ska absolut tänka på att vara noggrannare på den punkten, men det är väldigt kul att höra att du blev nöjd med resten av tjänsten
  • Birgitta I
    Birgitta I skrev om CaMa Service Flytt & Städ
    Vi är mycket nöjda med Cama flytt hjälpsamma och bra service
  • Lars Y
    Lars Y skrev om CaMa Service Flytt & Städ
    Förträffligt prisvärd service. Mycket nöjd.
  • Michele D
    Michele D skrev om CaMa Service Flytt & Städ
    The service was really good. Responsive and available. The personnel worked hard and ensure that everything was packed and transported safely. Kind people to work with. I will use the same company for my next move (and I used it previously and was equally satisfied).
  • Albin L
    Albin L skrev om CaMa Service Flytt & Städ
    Perfekt flytt. Snabba, försiktiga och professionella!
  • Birgit P
    Birgit P skrev om CaMa Service Flytt & Städ
    Hej ! Jag är nöjd med killarnas arbete. De jobbade hårt och var väldigt försiktiga. Allt kom på plats. Hälsningar Birgit
  • Linda S
    Linda S skrev om CaMa Service Flytt & Städ
    Lätta att ha att göra med, snabba, flexibla, helt enkelt grymt bra!
  • Andrea L
    Andrea L skrev om CaMa Service Flytt & Städ
    Flytten jag beställde gick suveränt från början till slut. Superduktiga killar att flytta även tunga saker.
  • Cecilia V
    Cecilia V skrev om CaMa Service Flytt & Städ
    Hög tillgänglighet, bra bemötande och väl genomfört arbete.
  • Styrbjörn T
    Styrbjörn T skrev om CaMa Service Flytt & Städ
    När jag nyligen skulle flytta mina föräldrar från den villa de bott i de senaste 50 åren till lägenhet, anlitade jag CaMa för att få en helhetslösning med nedpackning, flytt, uppackning och flyttstädning. Jag var också tydlig med att de behövde se huset innan de kunde lämna offert.
    Någon dag senare hade de varit på plats, jag fick min offert, som absolut inte var något överpris givet arbetet. När sedan arbetet utfördes var det på bästa sätt, trevlig personal, noggranna och lyhörda och inte minst arbetsvilliga.
    Jag kan inte annat än lämna de varmaste rekommendationer av CaMa Service.
    2016-08-11 Selle S svarar Styrbjörn T
    Hej Styrbjörn! Tack för att du anlitade oss för ett så viktigt uppdrag. Det känns underbart att vi kunde hjälpa dig och dina föräldrar. Tack så helst mycket för rekommendationen! Du är alltid välkommen tillbaka. Lycka till i fortsättningen (både till föräldrarna och dig själv)! Hälsningar / CaMa Service
  • Niklas K
    Niklas K skrev om CaMa Service Flytt & Städ
    Beställde flytt från en 3:a till en 4:a och fick snabbt svar och bekräftelse på bokning av flytten. Hade ytterligare lite frågor som snabbt besvarades, intrycket innan flytten var att det var ett proffesionellt företag. Hur skulle flytten gå!? Själva flytten överträffade alla våra förväntningar. Trevlig personal som verkligen kunde sitt jobb. Man berömde oss för allt förarbete vi gjort och man var uppmärksam om någon möbel behövde extra skydd. Man jobbade effektivt och lastningen av lastbilen var mycket föredömlig. Killen som jobbade mest mot oss som kund hade humor och var verkligen rätt man på rätt plats. Vi har bara gott att säga om CaMa Service och kommer rekommendera dom till alla som vi känner och skulle vi flytta igen så är valet av flyttfirma solklart. Tack så väldigt mycket det var vår bästa flytt av 9 st som vi gjort.
    2016-08-11 Selle S svarar Niklas K
    Hej Niklas! Vi är jätte glada att höra att du är så nöjd. Vi arbetar inom branschen för att våra kunder ska bli så nöjda som möjligt! Vi tackar jätte mycket vår din feedback och rekommendation och du är självklart alltid välkommen tillbaka! Vi önskar dig lycka till i ditt nya hus!
  • Annaleena P
    Annaleena P skrev om CaMa Service Flytt & Städ
    Jag kan varmt rekommendera CaMa flyttföretag. Killarna kom prick i tid, pratade bra engelska (som är ingen självklarhet hos flyttfirmor/leverans företag osv.) Dom var också väldigt lyhörda och respekterade alla möbler samt lådor och var väldigt försiktiga att inte länna några repor osv på lägenhet.
    Kan också nämnda att mitt flytt var lite speciell eftersom det sked från Stockholms Gamla stan (mycket svårt att flytta in/ut till området), men det var inga som helst problem med saken. Effektiva, trevliga och professionella killar. Fick också snabba svar både via mejl och telefon innan själva flytten. Kommer nog att anlita företaget också i framtiden. Varmt rekommenderas!
    2016-08-11 Selle S svarar Annaleena P
    Hej Annaleena! Tack för kommentaren! Att arbeta i Gamla Stan är en utmaning men det är en vi alltid välkomnar då vi kan också få jätte mycket erfarenhet av det. Jätte bra att du är nöjd med killarna, vi vet att språket kan ibland vara ett hinder. Vi prioriterar kvalitén och arbeten som ska göras och det är verkligen jätte kul att vi kunde hjälpa dig på bästa möjliga sätt. Lycka till i fortsättningen! Du är alltid välkommen tillbaka!
  • Arne W
    Arne W skrev om CaMa Service Flytt & Städ
    Fungerade utmärkt trots sena ändringar i tidsschemat.
  • Birgitta F
    Birgitta F skrev om CaMa Service Flytt & Städ
    Vi beställde flyttstädning av en vindslägenhet och är mycket nöjda. Denna typen av lägenhet är svårstädad eftersom det finns både takbjälkar och takfönster som ska rengöras. Allt gjordes mycket bra och effektivt. Inget glömdes, det var rent under och bakom tvättmaskinen...som ju annars lätt skulle "glömmas" bort. Vi kan på det varmaste rekommendera CaMa städ. Dessutom var personalen jättetrevlig!
    2016-08-11 Selle S svarar Birgitta F
    Hej Birgitta! Tack själv för att du anlitade oss. Vi är jätte glada över din kommentar och tackar för din rekommendation!
  • Kjell E
    Kjell E skrev om CaMa Service Flytt & Städ
    Flytthjälp från Stockholm till Göteborg. Mycket bra flytthjälp med duktiga och ansvarstagande flyttkarlar. Smidigt och de höll tidsplanen perfekt.
  • Karin R
    Karin R skrev om CaMa Service Flytt & Städ
    bra o lätt att kommunicera med
  • Oskar T
    Oskar T skrev om CaMa Service Flytt & Städ
    Mycket bra bemötande. De frågor vi hade fick vi svar på och de problem vi hade löstes på ett bra sätt. Själva flytten kombinerat med flyttstädning gick utmärkt. Det kändes tryggt och enkelt att lämna över allting och få jobbet gjort.
  • Signe G
    Signe G skrev om CaMa Service Flytt & Städ
    Toppen service. Vår flytt utfördes smidigt och noggrannt
  • Emilie
    Emilie skrev om CaMa Service Flytt & Städ
    Jag är mycket nöjd men min flytt och städ. Proffsigt och väl utfört.
  • Jessica S
    MVG

...........................
  • Josefin L
    Josefin L skrev om CaMa Service Flytt & Städ
    Har använt CaMa service vid 2 flyttat, flytt+städ. Båda gånger har det fungerat utmärkt. De är snabba med framförallt noggranna. Rekommenderat de till kompisar, även de är supernöjda.

Har veckostäd nu, varje gång kommer man hem till ett skinande hem! Om vi har behövt ändra någon tid är det alltid hjälpsamma och löser det. Superbra företag!
    2016-05-24 Selle S svarar Josefin L
    Hej Josefin

Vi blir väldigt glada med återkommande kunder som blir nöjda

Med vänlig hälsning, Mikaela
  • Carin F
    Carin F skrev om CaMa Service Flytt & Städ
    Fick hjälp med packning och flytt. Allt fungerade perfekt från start till mål.
  • Emma L
    Emma L skrev om CaMa Service Flytt & Städ
    Vid kontakt fick jag snabbt och trevligt svar på flera frågor. Både gällande flytt och städ. Bra med kostnadsuppgift och att svaret kom snabbt.
  • Richard G
    Richard G skrev om CaMa Service Flytt & Städ
    Väldigt bra service och snabba svar både vid offertförfrågan och efterföljande frågor.

Flyttgubbarna jobbade på snabbt och var trevliga även om viss språkförbristning förekom. Varken jag eller den nya ägaren av min gamla lägenhet hade några anmärkningar på städningen.

Allt som allt är jag väldigt nöjd med både bemötenade och utförande.

Krossgatan 30, 162 50 Vällingby