Alla kategorier Flyttfirma Stockholms län Stockholm Hässelby-Vällingby Vinsta CaMa Service Flytt & Städ

CaMa Service Flytt & Städ

Krossgatan 30, 162 50 Vällingby — Visa karta

Att flytta är alltid jobbigt, oavsett om det är privat eller med ditt företag.
Det vi kan garantera dig är att det flyter på så snabbt och smidigt som möjligt. Dessutom har vi en trygghetsförsäkring via TryggHansa, vilket gör att du som kund kan känna dig extra trygg.

Vi på CaMa Service HB har en lång erfarenhet av allt inom flytthjälp. Det spelar ingen roll om det gäller flytt av en liten lägenhet, ett större kontor eller ett helt företag. Vi har specialutbildade packmästare, duktiga expressarbetare och skickliga chaufförer med lång erfarenhet. Dessutom använder vi det senaste vad gäller material och fordon.

Läs vad 308 kunder tycker om CaMa Service Flytt & Städ

• Anna S
    Anna S skrev om CaMa Service Flytt & Städ
    Flytten gick smidigt. Jag lämnade en 3-våningsvilla till en 85 kvm så det var massor av lådor och prylar, men inget gick sönder, killarna var trevliga och allt gick bra.
  • Caroline W
    Caroline W skrev om CaMa Service Flytt & Städ
    Mycket nöjd. Flyttade från lägenhet till villa i tre plan. Trappan var för smal för vår dubbelsäng så den var tvungen att tas via balkong. Inga problem för flyttkillarna. Jobbade effektivt och var på gott humör
  • Marie H
    Marie H skrev om CaMa Service Flytt & Städ
    Vi beställde flytthjälp + flyttstäd i paket. Snabb återkoppling via mail och tydliga svar vid oklarheter. Båda tjänsterna fungerade klockrent! Rekomemderas.
  • Thomas H
    Thomas H skrev om CaMa Service Flytt & Städ
    Bra företag. Snabba och pålitliga. Är väldigt nöjd med flytthjälpen
  • Pia J
    Pia J skrev om CaMa Service Flytt & Städ
    Jag är väldigt nöjd med CaMa. Trevligt bemötande, snabb återkoppling och väl utförd både flytt och städ. Vi har redan nu bokat in dem för ytterligare ett uppdrag senare i höst.
  • Zandra J
    Zandra J skrev om CaMa Service Flytt & Städ
    Bra och snabba, en lång flytt och det var jobbigt för både flyttgubbarna och oss men det gick utan problem och städning blev fin
  • Mikael A
    Mikael A skrev om CaMa Service Flytt & Städ
    Hej !
    Vi köper städning, strykning och fönsterputs.
    Vi är mycket nöjda med deras tjänster .
  • Nhi C
    Nhi C skrev om CaMa Service Flytt & Städ
    Jag fick städning två gånger per månad från CaMa och hade en fantastisk städerska som hette Luminita. Jag ville inte längre anlita CaMa då jag tyckte var för fyrkantiga och inte flexibla.
    2017-10-04 Selle S svarar Nhi C
    Hej Nhi!

Tack för din respons, du får gärna specificera på vilket sätt vi var fyrkantiga och inte flexibla. Om det är något vi är jämfört med andra firmor så är det att vi just är flexibla. Du ville ju inte anlita oss mer bara för Luminita slutade.
  • Ylva M
    Ylva M skrev om CaMa Service Flytt & Städ
    Jag har köpt hemstädning ca 4 Tim två ggr i månaden. Jag är mycket nöjd medbemötandet från företaget och med utförandet av städningen. Personalen jag möter i hemmet är trevlig, tillmötesgående och kvaliteten på städningen är utmärkt.
  • Joel K
    Joel K skrev om CaMa Service Flytt & Städ
    Har hemstädning varannan vecka med Cama. De är alltid trevliga, och gör ett bra jobb. Klagar inte om det inte är helt undanplockat utan hjälper till med det. Piffar ofta lite extra (lägger kuddar och filtar snyggt, plockar i ordning leksaker etc). Trevlig och bemötande administration, svarar snabbt på mail om man vill boka om eller avboka etc. Flexibla med upplägg vad gäller städmaterial, särskilda önskemål eller annat. Jag är mycket nöjd och kan varmt rekommendera.
  • Helena S
    Helena S skrev om CaMa Service Flytt & Städ
    Har återkommande städtjänster varannan vecka. Alltid bra städat, och jag är petig. Lätt att anoassa vad man vill få gjort, då de erbjuder en stor variation av tjänster.Första gången tog vi en grovstäd, och fick en väldigt fin genomgång på allt som gjordes. Billigt också, med tanke på kvalitén.

Trevlig personal, samma tjej som kommer varje vecka. Blir det några ändringar går det alltid snabbt att få tag i dem via mail eller telefon. Känns väldigt tryggt att ha dem.

Väldigt nöjd och rekommenderar starkt!
  • Suzanne C
    Suzanne C skrev om CaMa Service Flytt & Städ
    Fick ett trevligt bemötande, beställde både flytthjälp och flyttstäd allt var utfört mycket bra är nöjd med båda. Den enda invändningen jag har var att ingen pratade svenska så det var lite svårt att kommunicera.
  • Kärstin M
    Kärstin M skrev om CaMa Service Flytt & Städ
    Uppdraget var att forsla bort saker. Överenskommelsen om tid sköttes effektivt. Utförarna var på plats i rätt tid. Arbetet utfördes noggrant, tidseffektivt och omsorgsfullt.
  • Yusak S
    Yusak S skrev om CaMa Service Flytt & Städ
    Vi hade Cama att hjälpa oss att flytta våra möbler och lådor. De arbetade mycket effektivt, snabbt och inom den förväntade tidsperioden. Arbetarna var trevliga och systematiska. Vi var nöjda med deras hjälp och skulle rekommendera dem till våra vänner och kollegor.
  • Maud E
    Maud E skrev om CaMa Service Flytt & Städ
    Världens trevligaste och omsorgsfullaste men organisation är inte deras starka sida. Jag kan tyvärr inte rekommendera dem när det gäller flytt.
    2017-09-27 Selle S svarar Maud E
    Hej Maud

Tack för din respons, tycker dock du är lite orättvis i din bedömning! Du hade mycket mer än beskrivits! Jag tycker vi var väldigt organiserade och även skickade en extra person med en extra bil! Dessutom gav vi dig 10% på flyttdelen så att du skulle känna att vi även tog en del av ansvaret på oss
  • Emma A
    Emma A skrev om CaMa Service Flytt & Städ
    Väldigt noggranna och duktiga!
    Vi är väldigt nöjda och kommer att rekommendera dom vidare.
  • Björn B
    Björn B skrev om CaMa Service Flytt & Städ
    Flyttstädningen var bra och noggrant utförd, möbelflytten gjordes snabbt och kändes tryggt.
  • Nikolina K
    Nikolina K skrev om CaMa Service Flytt & Städ
    Proffsiga, noggranna, trevliga. Kan varmt rekommendera Cama.
  • Ann L
    Ann L skrev om CaMa Service Flytt & Städ
    Jag har bara en sammanfattning:
    Ett korrekt, snabbt, kompetent, prismedvetet företag.
    Har använt mig av deras tjänster två ggr. Den senare var kanske lite långsammare, inte samma tycke för placering av saker vid flytt. Det var annan personal vid den förra flytten.
    I övrigt helnöjd. Bokning och överenskommelse om dag, pris osv mycket bra.
  • Barbro Ö
    Barbro Ö skrev om CaMa Service Flytt & Städ
    Effektiva, vänliga och snabba.
  • L
    L skrev om CaMa Service Flytt & Städ
    Bokade flytthjälp + nedpackning. Väldigt smidig, proffsig och hjälpsam personal!
  • Jessica Read H
    Jessica Read H skrev om CaMa Service Flytt & Städ
    CaMa Service var snabba, effektiva och otroligt serviceminded! De hjälpte till med att flytta både stort och smått utan paus och med ett leende på läpparna. Jag skulle rekommendera dem varmt!
  • Bana M
    Bana M skrev om CaMa Service Flytt & Städ
    Städningen var bra förutom dammsugningen. Jag kände mig dock lurad gällande priset då jag fick ett pris per timme och ingen information om att ni betalade per städare ni skickade ut. Misskommunikation och jag kände inte alls att städningen var värd pengarna
    2017-09-20 Selle S svarar Bana M
    Hej Bana!

Tack för dina synpunkter. När det gäller dammsugningen kan jag inte kommentera det kan mycket väl inte ha blivit som du önskat!
    Men när det gäller timmaren så blev du informerad att arbetet kommer ta mellan 5-7h och priset kommer bli mellan xxx-xxx
    Priset per timme fick du också! Om man säger att total arbetstid blir en viss sak då är det ju självklart att om 3 städerskor kommer och städar 2h var att det är 6h och inte 2h!
  • Lena M
    Lena M skrev om CaMa Service Flytt & Städ
    Bra bemötande och service, rekommenderas!
  • Ronald N
    Ronald N skrev om CaMa Service Flytt & Städ
    Proffsigt och vänligt bemötande. Vi beställde storstädning som vi är mycket nöjda med!
  • Marlene H
    Marlene H skrev om CaMa Service Flytt & Städ
    Bra bemötande från första samtalet. Enkelt, snabbt och effektivt att boka och få till flytthjälpen! Killarna som flyttade var effektiva och noggranna. Så jätte nöjd!
  • Robert S
    Robert S skrev om CaMa Service Flytt & Städ
    Moving services:
    I have been very happy with the moving services.
    The team arrived on time and was really quick and efficient.
    They paid attention to the flooring and the walls when moving the furniture and boxes and made sure that nothing was damaged during transportation.

Cleaning services:
    Overall OK.
    To be improved:
    1.) The team did not have all chemicals needed to clean sensitive surfaces.
    2.) They also arrived with 1 hour delay and called late to notify the delay.
  • Carl C
    Carl C skrev om CaMa Service Flytt & Städ
    CaMa har alltid haft ett professionellt bemötande. Vi har anlitat CaMa till en större flytt och en något mindre. De har varit flexibla och serviceinriktade. Inga önskemål har varit för svåra. Utförandet av jobbet har varit perfekt och inom bestämd tidsram.Vi kan varmt rekommendera dem för liknande jobb.
  • Hanna H
    Hanna H skrev om CaMa Service Flytt & Städ
    Så himla bra!!!! Toppen på alla vis - rent, snabbt,trevliga,effektiva👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻
  • Margitha G
    Margitha G skrev om CaMa Service Flytt & Städ
    Jag har fått hjälp med både flytt och städ.
    Jag är mycket nöjd med hur allt blev gjort!
    Punktlighet mycket mycket bra!
    Trevliga anställda! Fint städat och effektivt. Fick genast svar på det jag frågade om. Snabb i och urlastning!
    Utmärkt blir mitt omdöme!
  • Fanny A
    Fanny A skrev om CaMa Service Flytt & Städ
    Städ knäckte en fönsterbräda av marmor på mitten och ville först inte kompensera utöver att de skulle ersätta skivan. Flytt tog sönder 3 stora växter. Vad som från början var bra kontakt slutade i katastrof. REKOMMENDERAS EJ!
    2017-09-18 Selle S svarar Fanny A
    Hej Fanny!

Jag åtgärdade och betalade för alla skador, även bensinpengar för att ni skulle ta er ut till lägenheten igen. Därför känns det väldigt konstigt med det du skriver. Fönsterbräden beställdes och installerades efter 2 dagar. Man kan inte få en fönsterbräda fortare.
    Det har aldrig sagts från vår sida att inte betala fönsterbrädan. När det gäller växterna ser jag heller ingenting i våra mailkonversationer
    om detta!
  • Kenneth B
    Kenneth B skrev om CaMa Service Flytt & Städ
    Kan varmt rekommendera CaMA Service. Mycket serviceinriktade och proffsig kommunikation före, under och efter flytten.
  • Kristina A
    Kristina A skrev om CaMa Service Flytt & Städ
    Hej!
    Vi anlitade CaMa Service för en flytta från Hässelby till en lägenhet närmare stan. Vi hade mycket svårt att hitta flyttbolag som kunde ställa upp i juni månad. De flesta var fullbokade eller ville ta hutlöst betalt för att flytta en lördag. På CaMa Service var det dock samma pris på lördagar som på vardagar.
    Det var två killar som hjälpte oss med flytten. Dom kom i avtalad tid och flytten gick snabbt och smidigt. Dom hittade lätt till den nya adressen och bar in allt snabbt och utan skador. Dom talade ingen svenska, men det utgjorde inget hinder eftersom dom talade hyfsad engelska.
    Priset var skäligt för den tid och det arbete som utfördes.
    Jag kan rekommendera detta bolag till andra som ska flytta.
    Kristina
  • Chao C
    Chao C skrev om CaMa Service Flytt & Städ
    The best moving service company as I know in Stockholm.
  • Shannon L
    Shannon L skrev om CaMa Service Flytt & Städ
    CaMa service was recommended by a friend and we were not disappointed. They were efficient and moved us quickly. They were pros at packing Our enormous amount of things into a small storage area. We are hiring them again to complete the second stage of our move. I just wish we would have hired them to do the flyttstädning!
  • Ing-Mari V
    Ing-Mari V skrev om CaMa Service Flytt & Städ
    Very good I am satisfied with al service and it is god that you suport children with cancer. I have good help when i moved to Stockholm I am satisfied.

Ing-Mari
  • Ove L
    Ove L skrev om CaMa Service Flytt & Städ
    CaMa Service Flytt & Städ har varit mycket tillmötesgående med planeringen av vår flytt. Vårt sena önskemål om en veckas tidigare flytt mötte inga hinder.
    Flyttkillarna hanterade vårt flyttgods mycket professionellt utan några som helst intermezzon och skador.
    Städpatrullen skötte likväl sitt uppdrag utan någon som helst anmärkning.
  • Ann-cathrin J
    Ann-cathrin J skrev om CaMa Service Flytt & Städ
    Köpte packing, flytt och flyttstäd. Mycket trevligt bemötande. Packning ingick i uppdraget och allt var välpackat men de packade inte riktigt allt - det sista tog vi ta själva. Uppdraget tog längre tid än de beräknat men ingen lunchpaus togs och energin tog slut på slutet - det blev inte de sista timmarna.
  • Ingela H
    Ingela H skrev om CaMa Service Flytt & Städ
    Jag har anlitat CaMa Service Flytt & Städ tre gånger, både för flytt och städ. Jag är supernöjd med allt! Inget har gått sönder i flytten och städningen var fläckfri - varenda gång! Rekommenderas varmt!
  • Amporo L
    Amporo L skrev om CaMa Service Flytt & Städ
    Allt gick efter beställning och överenskommelse
    Bara bra betyg för firman.
  • Sara S
    Sara S skrev om CaMa Service Flytt & Städ
    Bra bemötande vid kontakt men en av de två flyttkillar var inte direkt snabb eller glad utan upplevdes som han tyckte det bar jobbigt tråkigt och pustade mest. Städet var under all kritik men vana fixade detta snabbt även om en vecka gått från städ så allt blev bra tillslut.
    2017-09-11 Selle S svarar Sara S
    Hej Sara!

Det är väldigt tråkigt att du fick en så dålig upplevelse av våra tjänster!
    Frågan är om flyttkillarna gjorde flytten på uppskattad tid eller om det tog längre tid? Att de pustade är ju lätt att förstå då det är inte det lättaste att bära möbler hela dagarna, sen självklart ska man vara trevlig oavsett vad. Så denna kritiken uppskattas verkligen.
  • Anna L
    Anna L skrev om CaMa Service Flytt & Städ
    Smidigt och bra pris. Lätta att ha att göra med.
  • Andreas S
    Andreas S skrev om CaMa Service Flytt & Städ
    Jag fick hjälp med både flytt och städ. Allt fungerade toppen. Kan rekommenderas.
  • Birgitta M
    Birgitta M skrev om CaMa Service Flytt & Städ
    Hjälp med flytt av två sängar. Mycket bra och proffsigt gjort. Anlitar dem gärna igen när det behövs
  • Lina L
    Lina L skrev om CaMa Service Flytt & Städ
    Jag har fått hjälp med både flytt och städning. Både bemötandet och utförandet har varit toppen, jag är så nöjd! Jag kan varmt rekommendera Cama, då får man ett bekymmer mindre i allt flyttkaos när man kan släppa dessa sysslor i goda händer.
  • Kay B
    Kay B skrev om CaMa Service Flytt & Städ
    Mycket trevligt och bra bemötande. Flyttkillarna var snabba och allt löpte på över förväntningarna vi hade. En liten oro vi hade var att killarna hade dålig lyftteknik och få hjälpmedel, vilket är lätt att åtgärda.
    2017-09-05 Selle S svarar Kay B
    Hej Kay

Jag förstår din oro, alla bilar har selar som grabbarna sällan använder, utbildnnng inlyfttekning har de fått! Tyvärr kan vi inte vara ute på varje jobb och tvinga de att lyft så som man bör!

Men ska absolut ta upp detta på nästa personalmöte
  • Nils L
    Nils L skrev om CaMa Service Flytt & Städ
    Mkt nöjda med CaMa vid vår flytt från Stockholm till Skåne.
  • Jennie A
    Jennie A skrev om CaMa Service Flytt & Städ
    Super-flexibla och trevliga. Ändrade datum och tid och det var inga problem. Rekommenderas varmt!
  • Robert W
    Robert W skrev om CaMa Service Flytt & Städ
    Perfekt flytt!
    Hjälpsam trevlig personal! :-)
  • Therese C
    Therese C skrev om CaMa Service Flytt & Städ
    Kom i tid och gjorde ett bra jobb! flyttade och packade ner och upp allt utan problem. Anlitade samma företag till flyttstäd och hemmet blev skinande rent trots ett riktigt tungt städjobb. Båda tjänsterna var det bra pris på och skulle definitivt anlita dom igen

Krossgatan 30, 162 50 Vällingby