Alla kategorier Uthyrare Stockholms län Stockholm Norrmalm Camrent AB

Vattugatan 13, 111 52 Stockholm — Visa karta

Läs vad 3 kunder tycker om Camrent AB

• Marie P
    Marie P skrev om Camrent AB
    Innan jag la min order var de väldigt trevliga och svarade på alla mail inom en kvart. När jag efteråt hade frågor och funderingar, fick jag först svar som visade på bristande kunskaper, och när jag förtydligade min fråga blev det helt tyst. Jag nämnde inget för dem om hur min hårddisk hade blivit tillbakalagd i sin förpackning - någon hade tappat tålamodet. Ja, det kan ju vara ett litet begåvningstest det där... Oprofessionellt.
  • Jonas S
    Jonas S skrev om Camrent AB
    Uselt.. Slarvade bort min order och det blev panik dagen jag behövde utrustningen.. Hoppas att ingen fått samma bemötande som mig men jag misstänker att det är ganska vanligt. Jag kommer aldrig att att komma tillbaka och hoppas att ingen annan gör det heller!
  • Karin H
    Karin H skrev om Camrent AB
    Hyrt videokamera där vid ett par tillfälle i PUB, Hötorgsbutiken. Allt funkade och personalen uppträdde korrekt så jag har inget att klaga på.
    Har fått en VHS-band konverterad till DVD och även det fungerade, dvs den fanns att avhämta på utsatt dag och till anslaget pris.

Har inte använt deras "studio" vilket jag tror Alejandra F gjort så den kan jag inte utala mig om

Vattugatan 13, 111 52 Stockholm